abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Ďakujem

    24.3.2013 16:37 | Přečteno: 1922×

    Ďakujem sprostému zlodejovi, ktorý mi na predajni ukradol tablet v hodnote asi 20000 korún. Viem, že je to moja vina, mal som lepšie dávať pozor na zverený priestor, ale keď je na predajni viac ľudí, tak je to niekedy zložitejšie.

    Vďaka takým indivíduám teraz budem pracovať prakticky 2 mesiace zadarmo, ak samozrejme zamestnávateľ neukončí so mnou spoluprácu a nenajme si niekoho iného. Dúfam, že bude mať z toho tabletu radosť. Ja nikomu neprajem nič zlé, ale tomu kto to urobil želám, aby sa mu tiež stalo niečo podobné práve v čase, keď je to najmenej vhodné.

    Proste krásna nedeľa :-(        

    Hodnocení: 73 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.3.2013 16:51 Patrik Uhrak | skóre: 31 | blog: pato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem

    7 ci 8 rokov dozadu, to som este pracoval na jednej predajni, prisiel chlapik pre daco male za par korun a platil 5000-korunackou. Odisiel s dvoma a mne ostali slzy pre plac. Sef mi to strhol z vyplaty a ja som ho poslal do <> . A to bol zaroven aj koniec stresujuceho a nikam neveduceho obdobia. Zaplat panboh. Ale sucitim s tebou, clovek drie a daka ku.va sa nabali. Ty teraz musis z niecoho aj zit, takze ta to poznaci na viac, nez len na dva mesiace.

    24.3.2013 16:58 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    pri aktuálnej výške výplaty (zatiaľ pracujem na DPP a DPČ) som to myslel ako 2 čisté mesiace, ak by som nejedol a neplatil nájom. inak samozrejme budem splácať celý rok, ak mi počas toho nejaký dobrák neukradne niečo iné.

    otázka znie, ako to je keď nemám podpísanú hmotnú zodpovednosť (čo teda nie som si vedomý toho, že by som ju podpisoval).

    každopádne, teraz budem mať "krátky týždeň" (2 dni v práci a 5 dní voľna), tak asi budem celé dni posielať životopisy.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 17:23 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Uhradit byste mel jen nakupku a bez DPH (pokud je zamestnavatel platcem), to imo nebude 20k. Priste se na to pojistete, vyjde vas to tak na 300 za rok pri 10% spoluucasti.
    brk avatar 24.3.2013 17:45 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    S tou pojistkou bych si nebyl vůbec jistý. Kdyby ten tablet roztřískal, tak to klapne, ale tohle bych viděl na výluku z pojistného plnění. Tohle by přímo vybízelo k pojistným podvodům, co by se dost těžko dokazovaly.
    USE="-qt -kde"
    24.3.2013 18:00 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    nákupka + DPH je 21600, takže preto som napísal 20 (+-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 16:57 Chim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Já nikdy nepochopil, jak to může někdo udělat - ještě bych pochopil feťáky, kteří potřebují peníze na dávku, ale jen tak se na něčí úkor obohatit? Ublížit mu? To je prostě úplně mimo můj rozsah chápání :-(
    24.3.2013 17:01 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    no práve. len tak-tak som sa vyhrabal z najhorších sračiek, konečne som zasa nemusel riešiť, či sa najem alebo zaplatím načas nájom a teraz toto.

    najhoršie na tom celom je, že týmto zasa opadne aj radosť zo života, plány sa zasa o niečo viac posunú. a ja nemladnem :-(
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 17:03 Chim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To mě mrzí - pomoci ti nijak nemohu, tak alespoň přijmi upřímnou kondolenci
    24.3.2013 17:04 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    spatna karma... ;-)
    24.3.2013 18:22 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    asi, tiež som urobil v živote dosť hlúpostí. ale myslel som si, že po tom, čo som si už prežil je to tak nejako vyrovnané.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 12:03 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To chce vzit poradne od podlahy, stejne, jako to udelal Earl :-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    24.3.2013 19:19 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Jo jo, ten pocit, že člověk dřel, a peníze se vypaří, to je hrozný. Zvlášť když i bez toho moc dobře nevydělává. To mě mrzí, že vás to potkalo.

    Ten mizera určitě vůbec nezauvažoval, že to může takhle zatopit. :(
    24.3.2013 19:22 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    presne. keby vzal napr. tašku na notebook alebo aj zasranú tlačiareň, tak síce stále je to blbé, ale tie 3-4 tisícky nejako človek prežije, po dvoch mesiacoch to má zaplatené a dáva si viac pozor..

    ale takto to budem splácať do konca roka - ak ma samozrejme nevyhodia.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 17:02 Chim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Na druhou stranu nepochopím ani myšlení lidí, co místo do opodál stojícího koše vyhodí něco na chodník (typicky nedopalek) nebo chorobné flusače, co plivají lidem pod nohy, takže mám asi hodně zanedbané "vzdělání"
    24.3.2013 17:08 alt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Pokud hodim nedopalek do kose tak riskuji, ze v tom kosi zapalim odpadky, pripadne to shori i s plastovym kosem atd. Leda vajgl hodit na zem, poslapat, zvednout, hodit do kose a modlit se, aby uz nehorel. A kosu, kde je horni cast urcena na nedopalky je cim dal mene, tam samozrejme neni co resit.
    24.3.2013 18:42 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Cigareta jde uhasit treba o bok odpadkoveho kose. Ano, cast popelu spadne mimo kos, ale je to rozhodne mensi prasarna nez je hazet na zem.
    24.3.2013 18:55 Kily | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Nic než výmluva...:-(
    pavlix avatar 24.3.2013 22:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    +1

    Chtěl bych vidět, jak to vypadá u něj doma :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 28.3.2013 13:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Když není poblíž koš vhodný pro odhození vajglu, prostě z nedopalku nehtem palce vytlačím zbyteček tabáku, zadupnu ho na zemi (ten fakt na chodníku nevadí) a zbytek s klidným svědomím vyhodím.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.3.2013 17:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    A tohle je v souladu se zákoníkem práce? To kdyby přišel někdo na prodejnu s pistolí a oloupil mě, tak za to taky ručím (do nějakého Nnásobku platu)?

    Jedna věc je přepočítat se při vracení peněz apod., druhá věc je, jestli má zaměstnanec povinnost zastupovat hlídače...
    brk avatar 24.3.2013 17:38 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Osobně bych odhadl, že to bude nějaké porušení pracovní kázně, když nechal někomu k dispozici tablet ze dvacku a věnoval se jinému zákazníkovi. Loupežné přepadení bude něco jiného.
    USE="-qt -kde"
    24.3.2013 18:03 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    asi tak. ja sa ani nevyhováram, je to moja vina, ja som bol za predajňu zodpovedný. ale ani si nie som vedomý toho, kedy sa to stalo, naozaj muselo byť na predajni viac ľudí + nedostatok priestorov na odkladanie nevystavených vecí (vystavené sú zamknuté) + absencia zabezpečovacieho zariadenia pri vstupe do predajne.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 18:22 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To tam není žádný kamerový systém, kde by byl zloděj dobře vidět. Prostě to oznámit na policii a pokud je majitel pojištěn, aby by to zaplatila případně když ne celé, tak z části pojišťovna?
    24.3.2013 18:24 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    je tu kamera, ale...

    ja to vidím pesimisticky.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 18:29 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Být tebou zajdu na policii, aby si vyžádali záznam. Nic tím neriskuješ, maximálně případ časem odloží. Třeba budeš mít štěstí a bude to nějaká známá firma. Nejhorší je nechat to být neřešit to...
    24.3.2013 18:31 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    no veď ja sa aj tak budem rozprávať s nadriadeným, ale je nedeľa.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    lucorp avatar 24.3.2013 21:16 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    nie ved sa budem, hned zdvihnut telefon a volat. Podnikatelia maju svoje cesticky a vedia presne co robit v takychto pripadoch, mozno ze ma aj znameho na policii.

    Ak to nie je debil, tak ani on nema zaujem nechat zlodeja len tak a teba zatazit zbytocnym platenim, pretoze by si takto sam odstranil potnecialneho zakaznika, ktory by si inak tablet mohol kupit v obchode + XYZ dalsich dovodov. Ked mu to povies za X dni, tak uz s tym nic nespravi a fetak ten tablet bude mat uz davno predany...
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.3.2013 19:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Přesně tak. Za trestný čin má nést odpovědnost pachatel. Ne někdo, kdo se nemůže bránit.
    24.3.2013 19:36 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Ano, možná potom majiteli po rozhovoru s policií dojde, že zabezpečení obchodu je opravdu nedostatečné.

    Každopádně by mi zajímalo jak se to řeší v obchodě, kde je vystavené velké množství zboží a na jeho krádež se nemusí přijít hned, ale až při inventuře. To jako za mnou potom vedoucí přijde, že mu dluží zaměstnanci zboží za 250 tisíc a vydělí to počtem zaměstnanců obchodu?
    24.3.2013 19:47 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    hmmm.. unás je to tak, že dražší tovar je zamknutý. tento tablet bol za pultom, bola to objednávka pre zákazníka a na také veci nemáme osobitný priestor.

    nezamknuté sú len menšie veci (obaly na mobil, tašky na notebooky, ...), kde sa to vždy riešilo odpisom vecí bez náhrady zamestnancami. som tu ale len krátko, takže neviem, či sa niekedy stratila aj taká vec ako dnes a ako sa to riešilo.

    ael inak áno, rieši sa to takto. pri podpísanej hmotnej zodpovednosti je to v plnej výške, pri nepodpísanej a pri nedbalosti je to do 4,5 násobku mzdy (aspoň takto som si to teraz narýchlo zisťoval). a delené počtom zamestnancov - ale tu som bol v tento deň len sám, takže tak...
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    brk avatar 24.3.2013 19:53 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    USE="-qt -kde"
    24.3.2013 20:23 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    čítal som.

    no proste zaplatím, tu som jediný vinník ja (teda okrem samotného zlodeja, ale ten asi nebude mať podpísanú hmotnú zodpovednosť)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    pavlix avatar 24.3.2013 22:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Na tvém místě bych bez porady s nějakým právníkem nic neplatil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.3.2013 23:58 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To nie je veľmi praktická rada. Právnik by ho stál možno toľko, ako tablet. Potreboval by ho hlavne na pracovno-právny spor o ne-platnosť výpovede zo strany zamestnávateľa. Problém je skôr to, že sa tie škody teraz v plnej výške zosobňujú personálu, a to je naozaj svinstvo. (Poznám prípad, keď manžel vedúcej kradol pravidelne v obchode alkohol a personál to každý mesiac musel zatiahnuť, hoci sú všade kamery...) Zákon nijako nechráni tých zamestnancov pred zamestnávateľmi. Presne na takéto prípady by sa v ňom malo myslieť a nedovoliť zamestnávateľom, aby si "liečili" škody na úkor zamestnancov.

    Robia to aj v tých potravinových supermarketoch, kde predavačky zarábajú minimálnu mzdu(a ešte sa musia v prac zmluve zaviazať, že odpracujú dobrovoľne a zadarmo nadčasy-presný počet si presne nepamätám, ale dosť(to mám od bývalých žiakov). Predtým, za toho "komunizmu" každá predajňa mala určenú pravidelnú sumu na odpisy za znehodnotený/ukradnutý tovar, vždy im to nejako vyšlo tak, že sa im z nej ešte i zvyšovalo(a ako to už za toho komunizmu bývalo, potom si to personál rozdelil medzi sebou).
    pavlix avatar 25.3.2013 00:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To nie je veľmi praktická rada.
    Naopak je to v případě člověka, který se očividně nezvládá sám zorientovat, velmi dobrá rada.
    Právnik by ho stál možno toľko, ako tablet.
    Zajímavé, že mě tolik porada s právníkem nikdy nestála.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.3.2013 00:34 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Bohvie čo je to za zamestnanie, keď mu už vypršala dohoda o prac. činnosti a novú nepodpísali a on bol v práci vlastne "nelegálne"...Právnik niečo stojí, a nie je isté, či sa teraz nebude s tým zamestnávateľom doťahovať aj o tie peniaze, čo by mu mal vyplatiť ako mzdu za doteraz odpracované dni(možno mu bue chcieť siahať na mzdu s odôvodnením, že má uhradiť tú stratu tovaru...). Nevravím, že by to malo byť v súlade s právnymi predpismi,ale zamestnávatelia vždy robia bu bu bu na zamestnancova tí, ak sa zľaknú, že napr, prídu o miesto, radšej sklopia uši. Takže jediná schodná cesta je asi prečítať si ten ZP ( prípadne aj ustanovenia Občianskeho zákonníka o zodpovednosti za škodu) a brániť sa. A ak by sa inak nedalo rozumne dohodnúť, radšej si nájsť iné zamestnanie- s tým, že by samozrejme ďalej bojoval o to, s tým zákonníkom v ruke, aby ho ten zamestnávateľ nepoškodil.
    25.3.2013 00:54 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Příloha:
    Zajímavé, že mě tolik porada s právníkem nikdy nestála.
    Myslím, že toľko, čo na jednom sedení poradí právnik, si človek vie zistiť aj sám. A je dobre, ak si to zistí. Iné je, ak ide o dlhodobejší spor a komplikovanejší problém, tak to možno človek právnu pomoc bude potrebovať a niečo to stojí(príloha).
    pavlix avatar 25.3.2013 10:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Myslím, že toľko, čo na jednom sedení poradí právnik, si človek vie zistiť aj sám.
    Já doufám, že dotyčný moji radu pochopil správně, pro jeho vlastní dobro. Nepsal jsem, ať běží za právníkem, ale ať nic neplatí bez porady z právníkem. Předtím má spoustu možností to vyřešit rozumnou domluvou se zaměstnavatelem, čtením zákonů a vůbec cokoliv, co ho napadne.

    Účelem mé rady bylo, aby nazítří nepodepsal uznání dluhu nebo nezaplatil první splátku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.3.2013 00:07 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    A nie je zamestnávateľ proti škodám poistený?...To je ako keby po vlámaní do kancelárie pokladníčky s trezorom mala uhradiť škodu tá osoba, čo má pokladňu v náplni práce. Ale to uhradí, ak sa nenájde páchateľ, poisťovňa..
    25.3.2013 00:12 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    hm... ale poisťovňa by zas škodu neuhradila, keby sa nepreukázalo, že vec bola riadne zabezpečená proti krádeži
    24.3.2013 20:06 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Každopádně držím palce a napiš, jak to nakonec celé probíhalo a dopadlo.
    Heron avatar 24.3.2013 20:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    do 4,5 násobku mzdy

    Na Slovensku? U nás je to AFAIK max. 3 platy.

    Heron avatar 24.3.2013 20:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    A tohle je v souladu se zákoníkem práce? To kdyby přišel někdo na prodejnu s pistolí a oloupil mě, tak za to taky ručím (do nějakého Nnásobku platu)?

    +1 Nejsem tedy znalec zákoníku práce, ale podle mého soukromého názoru za tohle zaměstnanec není odpovědný. Jedná se o trestný čin (někdo ukradl něco v prodejně, ale ne zaměstnanci) a celá věc by se především měla (zaměstnavatel by měl) oznámit na PČR. Ne že by s tím něco udělali, ale i tak.

    24.3.2013 18:07 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To pořád děláš v alze?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    24.3.2013 18:15 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    nie, comfor
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 18:46 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Trochu mi to připomíná kolegu, se kterým jsem jel do itálie na služební cestu - měsíc škudlil peníze, které jsme dostávali od naší firmy, no a v den odjezdu mu je ukradli...
    24.3.2013 18:56 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    no.. a ja to mám o to veselšie, že mi ukradli peniaze, ktoré ešte ani nemám.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 19:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Já že Alza-related zápisky jsi promazal, tak jsem si říkal že si tě tam nechali...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    24.3.2013 19:32 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    to nie, tam ma horko-ťažko tolerujú ako zákazníka. asi ich vzalo to slovené spojenie "zasraná poisťovňa" - a toto je odveta za zlú karmu.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    danaketh avatar 24.3.2013 19:38 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Z bláta do louže :) Držím pěsti aby se švestkové nadělení pochlapilo a toho zmrda našli. Nejlépe polechtat žebra pendrekem a pak přerazit prsty aby si to příště rozmyslel.
    24.3.2013 19:52 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    "Z bláta do louže :)"

    to je práve celý problém. keď mna nevyrazia hneď, tak to budem musieť pomaličky splácať, čo pri práci na dohodu a výške platu bude trvať celý rok. to znamená, že aj keď mi táto práce nie celkom vyhovuje, minimálne rok tu budem musieťo ostať a maximálne tak hľadať ešte nejakú brigádu.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    24.3.2013 21:18 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Tyjo, hodne stesti at se to poresi - a to jsem si myslel ja, jak na tom nejsem spatne ...

    Mimochodem, kdyz je to tak zly zivit se jako obchodnik, muzes zkusit vyvojare/admina?
    24.3.2013 21:59 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    na to nemám dosť znalostí.

    ale od dnešného dňa mám dosť času sa to naučiť
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    gtz avatar 24.3.2013 21:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Co to bylo za tablet? Nějaký nabušený SG?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.3.2013 21:13 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Coz se zkusit dohodnout se zamestnavatelem na nejakem kompromisnim reseni? Pokud nebylo zbozi radne zabezpeceno a objektivne nebylo ve vasich silach zamezit odcizeni, asi se jedna i o selhani na strane zamestnavatele - chybne nastavene procesy, poddimenzovany personal, atd. Mozna by stalo za uvahu se poradit s pravnim zastupcem, treba mate sanci uspet i v pripade sporu pred soudem.
    24.3.2013 21:38 Mike Stuffel
    Rozbalit Rozbalit vše 3 platy
    ak nema zamestnanec hmotnu zodpovednost za skody sposobene pri vykone svojej prace zodpoveda maximalne do vysky 3 hrubych platov. skoda bola sposobena neumyselne otazne je ci nedbalostou. mohol by pomoct zaznam z kamery na predajnej ploche.
    24.3.2013 21:54 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    20k by se asi melo do 3 platu vejit takze je to stejne jedno
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    24.3.2013 22:00 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    no práve, takže to mám jedno.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Bedňa avatar 24.3.2013 22:25 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    Ty si podpisoval hmotnú zodpovednosť? Pokiaľ nie, tak nieje moc čo riešiť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    24.3.2013 23:36 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    ono je to celé také divné, lebo:

    1. nepodpisoval som ani napr. prevzatie kľúčov za predajňu

    2. zatiaľ mám len zmluvu na DPP, ale s tým, že 300 hodín som už odpracoval, teda by som mal mať DPČ, čo zatiaľ nemám podpísané (teda oficiálne by som nemal pracovať)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 00:23 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    preštuduj si ZP skús toto ÔSMA ČASŤ NÁHRADA ŠKODY Predchádzanie škodám § 177
    25.3.2013 00:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    Pokud žije v ČR tak se to řídí českými zákony, IMHO.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    25.3.2013 00:57 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    tak rovnako sa dá nájsť český ZP - ale podľa popisu pomerov u toho zamestnávateľa to vyzerá skôr na Slovakistan:)
    25.3.2013 07:13 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    ČR
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 09:51 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    25.3.2013 10:03 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    je mi ľúto, že máš takéto starostio, dúfam, že to nebude nakoniec také hrozné,ako to teraz vyzerá, myslím, že by si za to nemal zaplatiť a už vôbec nie byť za to zodpovedný sám - v prvom rade určite bolo treba políciu hneď po zistení krádeže. Našla som niečo, čo ti možno trochu pomôže sa zorientovať

    http://kariera.ihned.cz/c1-48672370-odpovednost-prodavacky-za-kradez-v-obchode
    25.3.2013 11:30 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    no na tom som myslel, ale polícia by chcela spísať zápisnicu a ja som nemohol zavrieť o 4 popoludní obchod.

    môj nadriadený nedvíhal telefón (takže aj o krádeži sa dozvedel až z informácií, ktoré si medzi kolegami predávame (včera som mal poslednú smenu, teraz mám 2 dni voľné).
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 10:12 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    A ak ti smiem ešte poradiť, pokiaľ by sa zamestnávateľ chcel "zahojiť" na tvoj úkor, potom to nie je slušný zamestnávateľ a slušné (a zákonné) jednanie...od takého je ozaj lepšie odísť. Existujú inšpektoráty práce(aj v ČR), ktoré dohliadajú na rešpektovanie pracovnoprávnych predpisov. V krajnom prípade(viem, že sa nechceš rozísť v zlom - ale ešte uvidíš, ako sa zachovajú)by si sa mohol na príslušný inšpektorát práce obrátiť.
    25.3.2013 00:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    Ad 2: jestli ti víc jde o těch 20k než o místo tak na něj můžeš zkusit zatlačit s tím, že zaměstnává lidi nelegálně a že to na něj práskneš atp. Ale pozor na TČ vydírání :) Spíš bych to zkusil uhrát na to, že v DPP žádná odpovědnost za škody není (pokud skutečně není) -> nemá co to po tobě chtít.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    25.3.2013 07:15 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    zatiaľ je to ale tak, že ja prácu potrebujem a nechcem sa s nimi rozísť v zlom.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 01:01 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    skús z nich vyraziť tú výplatu a potom na nich zatlač s tým ZP... a medzitým si hľadah nejaký normálnejší flek a dávaj si pozor na prac. zmluvu a podmienky... to tiež nájdeš v ZP, ktoré sú povinné súčasti prac. zmluvy a aké máš povinnosti ty a zamestnávateľ... a za akých podmienok môže od teba vyžadovať hmotnú zodpovednosť... pokiaľ si sám nezabezpečí inventár, zariadenie proti krádeži a poškodeniu, tak ani nemôže
    25.3.2013 02:03 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    Je to pravda, děláš chudák na švarcku (musím říct, že jsem to taky zažil, brigáda, hodin jako blázen, ale na papíru bylo jen tehdy maximálních 150 hodin), tak bych si zjistil, jaká je tam ta výše zodpovědnosti, a co z tebe může vymáhat.
    25.3.2013 07:19 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    máme elektronickú smenovnicu, kde je reálny počet hodín.

    tento mesiac už mám odpracovaných 163 hodín, za minulý mesiac (keď som nastúpil) 166.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    25.3.2013 00:57 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 3 platy
    Ty si podpisoval hmotnú zodpovednosť? Pokiaľ nie, tak nieje moc čo riešiť.
    Pokud ne, tak ruci do 4.5nasobku platu pokud ke kradezi doslo jeho nedbalosti.
    25.3.2013 14:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Cerny humor:

    To fakt nevim, jak budes hlasovat v ankete...

    Vazne mineno:

    Zlodejum bych sekal ruce. Bez legrace.
    Grunt avatar 26.3.2013 13:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    A ty v té prodejně děláš bezpečáka?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.3.2013 13:38 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    nie. ale tak vieš ako to dopadne?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Grunt avatar 26.3.2013 16:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    nie
    V tom případě bych ti rád oznámil, že tam s největší pravděpodobností děláš vola.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.3.2013 17:34 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    je to možné, ale dnes si nemôžem vyberať.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Josef Kufner avatar 26.3.2013 21:30 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Ale můžeš.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.3.2013 22:56 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Rekl bych, ze v teto branzi sice vyber je, ale podminky budou vsude vicemene stejne ...
    JiK avatar 27.3.2013 15:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    a to opravdu neumis vubec nic jineho, ze se musis prodavat za techto podminek? Pokud jo, nepremyslel jsi o tom se naucit neco uzitecnejsiho? Nemyslim to jako utok na tebe ale jako radu, jak Ti pomoci a zlepsit tve postaveni.
    27.3.2013 15:48 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Ja v teto situaci nejsem.

    Ale dokazu se do takove situace vzit. Kazdy clovek ma nejake limity od kterych se posouvat je fakt hodne tezke a pomale. Pokud ma clovek treba dluhy nebo mladou rodinu, tak menit v takove chvili profesi je dost riskantni (proste to nemusi vyjit).
    27.3.2013 20:25 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    asi tak.

    1. potrebujem nejakú istotu práce aspoň na rok.

    2. plánujem sa naučiť ešte jeden jazyk (respektíve inak - neplánujem, učím sa), s pomocou platenej jazykovky to ale bude rýchlejšie, na to ale potrebujem pracovať

    3. tak isto by som si rád ešte tento rok dal nejaký kurz ohľadne IT - siete, DB, ...aspoň základy, na ktorých budem stavať
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    pavlix avatar 27.3.2013 21:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Pošli mi mailem, co vlastně umíš a jestli jsi ochotný se učit za pochodu. Nebo zavolej, kontakty bez problémů najdeš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 27.3.2013 21:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    V kontexte tohoto blogu to vyzerá tak, že by sa ti hodil niekto na splácanie tabletu :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 27.3.2013 21:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Nebo něčeho dražšího :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 27.3.2013 22:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    :D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 28.3.2013 09:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Řeknu to asi tak. Stejný problém s krádežemi se řešil i u čerpacích stanic. Někteří ho vyřešili instalací zábran proti odjetí, ti vyčůranější ho vyřešili přehozením zodpovědnosti na prodavače co sedí za pultíkem (a ti úplně nejvýčůranější ho vyřešili přehozením zodpovědnosti za kompletně celou stanici se vším všudy na prodavače sedícího za pultíkem). Pokud by těch 20000,- bylo poprvé nic bych si z toho nedělal. Není to sice málo peněz, ale je to taková morální cena a ponaučení pro příště (splatit ve splátkách se to dá). Pokud by se to ovšem mělo opakovat, asi bych nic víc neřešil, protože jde obyčejnou exploataci stavu zaměstnavatelem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 26.3.2013 13:09 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Tak ma napadlo, čo keď šéf príde večer do predajne, zoberie si štyri tablety a tebe na konci mesiaca, povie že štyri zmizli?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    26.3.2013 13:38 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    tak mu poviem, nech mi ukáže, že zmizli počas mojej prítomnosti na predajni.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Bedňa avatar 26.3.2013 14:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Treba jednoznačne vyriešiť problém s uzamykaním tovaru. A čo ako to dopadlo, keď sa o tom dozvedel šéf?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    26.3.2013 15:58 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    zajtra budem vedieť výsledok.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    26.3.2013 17:49 trda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Napiš o tom prosím potom zápisek, docela mě to zajímá (dle komentárů nebudu jediněj) a bude z toho zajímavej precedens
    pavlix avatar 26.3.2013 19:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Zajímavej precedens? To, že když si někdo nechá srát na hlavu, tak mu na ni srát budou, je precedens známý po staletí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 26.3.2013 23:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Ale zakaždým iný príbeh :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 27.3.2013 09:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    To máš pravdu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.3.2013 18:57 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    no čo, aký je ten výsledok?

    S tým sraním na hlavu majú chlapci pravdu, pozri, kam sme to s tým dvadsaťročným mlčaním na Slovensku my dotiahli.
    brk avatar 30.3.2013 19:12 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Taky by mne zajímalo, jak to dopadlo.
    USE="-qt -kde"
    30.3.2013 19:28 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    blog.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    gtz avatar 26.3.2013 18:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Co to bylo prosím za tablet s cenou 20K? Apple/Samsung? Díky
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.3.2013 20:34 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    asus tf810 s dockom.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    6.4.2013 16:40 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ďakujem
    Rozumný člověk je pojištěn na škodu způsobenou zaměstnavateli. Spoluúčast při takovéto škodě a dobře zvolené pojišťovně by byla v řádu stokorun...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.