abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 557 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 30.11.2005 19:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Hm, je to blábol, ale proč ti to tak vadí? Myslíš, že když někdo chce, že řekne ,,Až mi bude 15"?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.11.2005 19:19 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Jako kdyby lidi zacinali se sexem jen proto, ze uz jsou dospeli..
    Heron avatar 30.11.2005 19:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    První styk jsem měl ve 14 (nebo 13? teď nevím)... Nevidím v tom žádný problém. Dospělý psychicky jsem sice nebyl, ale na druhou stranu mě to nijak nepoznamenalo.
    27.11.2008 17:43 proro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14

    poznamenalo právě

    Heron avatar 30.11.2005 19:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    A to že lidé dnes dřív dospívají bych neřekl.
    David Watzke avatar 30.11.2005 19:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Jo a mohl bys změnit titulek na Sex ve 14 letech, takhle to vypadá tak.. zajímavě. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    JiK avatar 30.11.2005 19:26 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    nechci byt dole! :)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 30.11.2005 19:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    spokojen? ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    JiK avatar 30.11.2005 19:26 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    neprijde Ti trochu uchylne, ze podle dnesni novely zakona mohou jit 14ti leti do basy, ale nesmi spolu mit sex?

    Co udelas, kdyz najdes Romea a Julii kterym je pozitri patnact, a nacapas je pri milovani, zavres oba "dospele" za pedofilii do basy na X let nepodminene zato, ze meli sex s "ditetem" ???
    Daniel Kvasnička ml. avatar 30.11.2005 19:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Problem je, ze tohle se ma resit na urovni vychovy.

    Decka nam zlobi, tak misto, abysme spolecnost naucili je lip vychovavat, tak je budem zavirat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    1.12.2005 09:10 Kamorek | skóre: 33 | blog: předvolební mazec | VB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Tak tohle presne vystihuje moje mineni. Je to tak jak pises. myslim, ze si to delame prilis jednoduche. Politika pouze biče.Ani ten cukr tam neni.
    Taky si udělám nějakou studii.
    1.12.2005 12:30 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    moje rec
    Heron avatar 30.11.2005 19:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    A jak jsem se teďka dozvědel z ČT1, tak okamžikem platnosti zákona jsem spáchal trestný čin (jestli jsem to správně pochopil).
    30.11.2005 19:27 Tomáš | skóre: 25 | Ústí nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Ve čtrnácti? :-0 Tak pozdě! :-D
    David Watzke avatar 30.11.2005 19:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    :-D Neříkej to, připadám si pak divně... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 30.11.2005 19:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Njn, věnuješ se gentoo, ztrácíš čas kompilací a upgradováním a pak nemáš čas na důležité věci :-)
    David Watzke avatar 30.11.2005 19:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    :-D Hlavně že v tom nehledáš souvislost.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 30.11.2005 19:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    To měla být parafráze na: linuxáři jsou panici, freebsdkáři hrozný děvkaři :-) (Kdyby na rootu jsem to četl)
    David Watzke avatar 30.11.2005 19:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    A Windowsáci eunuši? Kdo to proboha vymyslel? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.11.2005 22:00 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    Nevím, FreeBSD mám jen na serveru ... :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.11.2005 20:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14
    V Portage není vše, ale přece jen...
    lubos@ares ~ $ eix girlfriend
    
    Found 0 matches
    lubos@ares ~ $ eix sex
    ...
    Found 3 matches
    
    30.11.2005 19:34 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    ve vatikanu od 12 ....
    USE="-gnome -kde";turris
    JiK avatar 30.11.2005 19:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    ale jen s chlapeckama, ne?
    Heron avatar 30.11.2005 19:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Daniel Kvasnička ml. avatar 30.11.2005 19:50 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    ...ceho? ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    30.11.2005 20:45 Tomáš | skóre: 25 | Ústí nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    asi hodin :-)
    30.11.2005 19:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Ve 14 může být člověk dospělý fyzicky, ale ani náhodou sociálně a psychicky! Má snad 14-leté dítě potuchy o tom, co je to vztah a jakou roli v něm hraje sex? A v 15? Ani někteří dospělí to neví...

    A proto by to mělo být zakázáno? IMHO je pitomost stanovovat jakoukoliv věkovou hranici pro to, kdy mohou mít lidi pohlavní styk. Je-li to oboustranná záležitost, tak na věku nezáleží - měli by mít volnost. Je-li někdo nucen, tak opět na věku nezáleží - mělo by to být trestáno.
    1.12.2005 09:18 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Keby zostalo len u pohlavného styku tak "budiž". Ale až z toho vzíde dieťa, to už je iná pesnička. Cieľom je obmedziť nezodpovedné chovanie detí, ktoré môže viesť k závažným dôsledkom.
    6.12.2005 14:18 prageroj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    naprosty souhlas
    30.11.2005 20:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Když posuneme hranici trestní zodpovědnosti na 14, ale hranici pro legální sexuální styk necháme na 15. Takže, pokud se spolu dva čtrnáctiletí vyspí, tak půjdou do vězení za narušování mravní výchovy mládeže? To ti nepřijde absurdní?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    JiK avatar 30.11.2005 20:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    soudruh paroubek by ti vysvetlil, ze je to v poradku, nemeli co narusovat socialistickou zakonnost. :)
    30.11.2005 20:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Obávám se, že soudruh Paroubek by se nejprve musel zeptat poradců a udělat si průzkum veřejného mínění ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Mikos avatar 30.11.2005 20:07 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Je jen a jen dobře že tu hranici snížili na 14 let. Byl by naprostý nesmysl aby hranice trestní zodpovědnosti byla od čtrnácti let, ale sex byl povolený až od 15 let. Nevidím v tom žádný problém.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 30.11.2005 21:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Jedna otazka je, jak postupovat v soucasne dzungli zakonu. Z tohoto pohledu je celkem pochopitelne, ze ten zakon byl zaveden.

    Nicmene to zastira jinou otazku. Je skutecne prijatelne, aby deti ve 14 letech soulozily, kdyz neexistuje zadna efektivni a ucinna sexualni vychova objasnujici otazky dopadu promiskuity na spolecnost, zdravotni otazky atd.? Ve svetle tohoto povazuji vyrok onoho clena ODS opravdu za nestastny. A i kdyz se nekteri snazi naznacit, nema to nic spolecneho s moji politickou orientaci. Paroubek mi neimponuje.

    Snizeni te hranice neresi nic stejne tak jako by nic neresilo jeji ponechani. A stejne tak nic neresi hybani s hranici trestni odpovednosti. Znakem kvalitni spolecnosti by pro me bylo, kdyby se ta hranice zacinani se sexualnim zivotem zvedla sama, prirozene.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 30.11.2005 21:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Tohle to se dost přehání a trochu mi to připomíná diskuse o drogách. Průměrný věk prvního sexuálního styku je tuším kolem 17 let a s tím prostě nic nepohne. A je prakticky jedno, kde je zákonná hranice. Tohle snížení má jen tu výhodu, že lidé, kteří chtějí souložit dříve, to mohou dělat legálně.
    30.11.2005 21:11 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech

    Podle mě je primární číslo hranice trestní zodpovědnosti. Neříkám, jaká by měla být, nevím, jestli 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 let je to správné číslo, kdy si je "každý vědom důsledků svých činů" a má tedy za ně být trestně zodpovědný - prostě nevím, kde udělat tu čáru.

    Ale ve chvíli, kdy od věku X vyhlásíme trestní zodpovědnost, tak zároveň musíme dovolit od (nejméně) tohoto věku souložit. To mi přijde jako zjevný fakt: pokud mám od chvíle chv nést veškeré důsledky svých činů, tak mi uměle neomezujte spektrum toho, co můžu a nemůžu...

    Je celkem jasné, že zavraždit někoho je nežádoucí bez ohledu na věk vraha. Zatímco zasouložit si s někým (předpokládám samozřejmě souhlas protistrany) může být korektní, je-li mi 15, ale zavřou mě za to, je-li mi 14? To přece nedává smysl, ne?

    1.12.2005 08:07 ND
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Spektrum toho, co můžeš a nemůžeš dělat, je stejně hodně omezené do osmnácti let a pak platí ještě další omezení. Např. pro výkon ústavní funkce, nebo pro vlastnictví zbrojního průkazu...

    Mimochodem, nepřipadá vám absurdní, že od 15 (14) smíte souložit a teprve od 18 se na to smíte koukat? :-D
    1.12.2005 08:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    To jen kopíruje přirozenej vývoj. Nejdřív děláme, pak už jen o tom žvaníme a nakonec jen koukáme... ;-)
    1.12.2005 08:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Mimochodem, nepřipadá vám absurdní, že od 15 (14) smíte souložit a teprve od 18 se na to smíte koukat? :-D
    Takových absurdit je všude plno. S odstupem času je k pousmání např. věk odvodu (18) a věk způsobilosti k pití alkoholu (21) v USA. Během vietnamské války schválila většina unijních států zákony, které snižovaly alkoholickou hranici na 18. Když už ty kluky posíláme na jatka do Vietnamu, mohli by si aspoň dát legálně pivo, ne? Když válka odezněla, všechny tyhle zákony byly zase zrušeny a všechno je opět při starém...
    30.11.2005 21:56 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    No, mně je devatenáct, mé slečně bude za čtyři měsíce patnáct. A když na to přijde, jestli to bude chtít poprvé třeba v sedmnácti, osmnácti... no, tak počkám. ^_^

    Jinak, v Japonsku třeba žádnou takovou hranici nemají. Jediný problém může nastat, pokud se někomu zdá, že je mezi těma dvěma velký věkový rozdíl, pak by to měly úřady začít prošetřovat.
    1.12.2005 07:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Sex? Požádek holt muší bejt! Ve 14 zakázanej, v 30 povinej a v 50 jen s povolením lékaře a na řádně podanou a schválenou žádost (kolky vylepujte přesně!)
    1.12.2005 11:22 vocas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    me je to celkem fuk, ale problem je,ze pak ma 14 decko a enni schopna ho vychovavat, protoze se sama jeste pomocuje a dite skonci v ustavu . Dite ma zkazenej zivot a spolecnost to zaplati, no super...nakopat je do prdele...
    1.12.2005 11:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    odpovídáš si sám ...
    Ve 14 může být člověk dospělý fyzicky, ale ani náhodou sociálně a psychicky! Má snad 14-leté dítě potuchy o tom, co je to vztah a jakou roli v něm hraje sex? A v 15? Ani někteří dospělí to neví...
    nelze stanovit zákonnou hranici a říct, že všichni nad ní jsou k něčemu způsobilí a na druhou stranu že pod ní způsobilí nejsou

    ti, co se na to necítí, to v 15 dělat nebudou, ani když mohou, na druhou stranu ti, co na to mají, to mají zbytečně zkomplikované hloupým zákonem

    co je to "sociální dospělost"? spousta lidí chce mít děti teprv až má zajištěn kariérní postup, aby si byli jisti, že rodinu uživí - posuneme tedy hranici sexu třeba na 25 let, abychom si byli jisti, že všichni (dostatečná většina) souložící budou dostatečně připraveni na případné následky svého konání?

    co se týče "psychické dospělosti" - sex je snad součástí dospívání, jak může být dostatečně "dospělý" (připravený do života) člověk, co si to nevyzkouší? jasněže při učení se mohou stávat chyby, ale je otázka prevence, aby následky chyb byly minimální, a prevenci nelze nahradit zákazem založeným na věkové hranici - myslet si, že 18letý panic ví teoreticky o sexu víc (dostatek) než 13letý kluk co potají onanuje nad tátovým Playboyem je silně naivní ...
    1.12.2005 15:03 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Přestat dětem vyprávět pohádky o čápovi říct jim pravdu už na prvním stupni základní školy a zajistit dostupnost vhodné ochrany před otěhotněním tak můžou tu hranici klidně zrušit. Předpoklad je že sex chtějí obě strany. Pokud je někdo k sexu donucen tak tvrdě trestat.

    Jo a co je to vlastně sex ve smyslu zákona? Nějak jsem na to nikde nenarazil. :-)
    1.12.2005 16:14 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Všichni lidi nejsou matematici, aby se muselo všechno definovat ;-)

    Jinak souhlasím s blogpostem, i když kdo se v takových věcech ohlíží na zákony :-) Můj názor je, že i 15 a možná i 18 let je málo, ale jiný člověk může mít úplně jiný názor.
    1.12.2005 16:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Tady nejde o matematiku ale o to jestli mě zavřou syna když dá holce na ulici pusu a bude mu třeba 12 let :-). No a co když na ní sáhne, co může a co ne? Jsou lidi co by se rozmnožovat neměli asi vůbec ale na druhou stranu proč by nemohli souložit :-) vždyť to je docela příjemná činnost.
    1.12.2005 16:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Ve 14 může být člověk dospělý fyzicky, ale ani náhodou sociálně a psychicky! Má snad 14-leté dítě potuchy o tom, co je to vztah a jakou roli v něm hraje sex? A v 15? Ani někteří dospělí to neví...
    No jo, já nemám potuchy ani ve věku 27 :-)
    1.12.2005 19:48 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    dalsi zapis v blogu bude "sex po 14ti letech" :-)
    Heron avatar 4.12.2005 11:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    sex po 14ti dětech?

    :-D
    6.12.2005 14:17 prageroj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    ja mel poprve sex ve trinacti s dvanactiletou divkou, zadne negativni nasledky to na nas nezanechalo a myslim ze mohu rici i za ni (dodnes jsme pratele), ze to byl pro oba prijemny zazitek.

    jedine riziko naseho tehdejsiho milovani dnes vidim v nepouziti antikoncepce. tento problem ale nastal prave diky zakazum, tabu a nedostatku informaci. nastesti se nic nestalo a tehdy snad ani nemohlo (ale spolehat bych na to vedome nechtel).

    proto vidim jakekoliv hranice (15, 14 cokoliv - ve vatikanu a mnoha dalsich statech je to 12) jako nesmyslne. jedine co by se melo zakazovat, je sex proti neci vuli (ci s nekym, kdo se neni schopen samostatne rozhodnout). dalo by se tak odsoudit zneuziti 12, 14 ale treba i 17 leteho ditete, ktere z toho prokazatelne nema rozum, zatimco s 12, 14, 17 letym, dostatecne vyspelym jedincem, by vse bylo zcela v poradku. kazdy jsme jiny, latka je nesmyslna.
    20.8.2007 23:51 MISTR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    Když se tak bojíš, tak nešukej!!! Ale ostatní nech na pokoji, vole!
    1.12.2008 16:36 Khanpapatzin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech

    Prý že 14ti leté dítě neví co je vztah, láska, sex? BLBOST! Vzpamatujte se, už to není jako za stara kdy si kluk s holkou dali maximálně pusu a zašli do cukrárny. Dnes je plno třináctiletých děti kteří se líbají, osahávají, a to je dnes normální! Tato diskuse jenom svědčí o tom, že dospělí se nechtějí smířit s tím, že děti fyzicky i psychicky dospívají čím dál dříve. Někteří 14tiletí tvrdili, že na sex tak brzo ještě nejsou připraveni, ale vždyť je do sexu nikdo nenutí! Po dovršení 14tých narozeninách všichni můžeme odstartovat svůj sexuální život kdy chceme! Je to věc každého z nás!

    28.12.2008 14:08 Neřeknu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech

    tak teď ste mě nasrali je mi 12 vim o co v životě běží a kolikrat lip jak naci 15-leti takze drz hubu jasnyy?

    4.1.2009 13:15 Kuba Pešek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech

    2 Neřeknu: Tohle je diskuze, kazdej ma pravo vyjadrit svuj nazor. To, ze o zivote vis hodne dokazujes i tim tvym prispevkem, kterej neni zrovna na urovni. Pokud se jedna o sex od 14, 15.. Nemam na to svuj nazor, ale vim, ze kdyz teenager chce sex, bude ho mit i pres poruseni zakonu :-)

    26.2.2009 00:35 Scantorp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sex ve 14 ...letech
    V tomto státě zákony stojí za nic, poslanci si řešijou jen to co chcou, policajt zabije babu autem a má podmínku, normálního třeba řidiče, by poslali na X let do vězení a dali by mu pokutu aby měli prachy, půlka těch poslanců beztak souložila ve 14, ale ostatní by zavírali. Mě se líbí jak ostatní dělají zákony, které oni porušují, šak jasně kdo je poslanec ten to má lehký, stačí říct jméno a je happy. Vážně občas takový věci v tomhle státě nechápu. a navíc když je sex vzájemný, tak není co řešit, tak jaký zneužití. Jsou to poslanci a ani neví co to je "zneužití". To je směšný.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.