abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 47
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 880 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    12.7.2008 21:29 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    nemám rád nic. btw: to už je léto? :D
    Jendа avatar 12.7.2008 21:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vhodné serverovny mají chládek :-)
    Luk avatar 12.7.2008 21:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    ...což však není případ např. serverových sálů (zejména těch podzemních) v budově StimBuilding (bývalý StrojImport) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xxx avatar 12.7.2008 22:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Naopak tahle budova je dokonala, jednou za bourky tam zaclo dokonce ze stropu i prset, spadlo par podhledu, prisla obsluha. Servery zabezpecila vhodnym umistenim kyblu a zivot sel dal. Takze nejen, ze je tam docela chladek (pokud clovek stoji pod klimoskou), ale obcas je tam i nejake osvezeni navic.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Luk avatar 12.7.2008 22:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Když jsem tam byl naposledy (před cca 2 roky, patro -2), chládek tam nebyl ani náhodou. Klimatizace nestíhala, situace se trochu řešila větráky, které bránily vzniku vysloveně horkých zón. Krátce na to se ale odtamtud stěhovalo větší množství serverů, takže pak se to určitě poněkud zlepšilo. Jak to vypadá nyní, to opravdu netuším.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.7.2008 00:00 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo, zrovna tahle cast je skutecne tragicka. A jeste si tam obcas majitele delaji koncert, heh.

    Ale na druhou stranu, instaloval jsem tam jednou v noci anteny na strechy, a je tam nadherny vyhled. Skoda ze tam clovek nemuze pritahnout pritelkyni :)
    12.7.2008 23:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak jsem cvičně spustil sensors a co nečtu?
      M/B Temp:    +61°C  (low  =    +0°C, high =   +70°C)
      CPU Temp:  +70.8°C  (low  =  +0.0°C, high = +70.0°C)   ALARM
    

    Hm… :-(

    David Watzke avatar 12.7.2008 23:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak to je docela hustý... nedovedu si představit procesor teplejší než M/B :-D
    M/B Temp:    +50.0°C  (low  =  -1.0°C, high = +127.0°C)  sensor = transistor
    CPU Temp:    +43.0°C  (low  =  -1.0°C, high = +127.0°C)  sensor = transistor
    Pasivní chlazení?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.7.2008 23:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Tak to já mívám většinou procesor teplejší, hlavně když něco dělá. Horší je, že ten server nedělá skoro nic, nedej bože kdybych ho něčím zatížil. Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc. Jenže když je v místnosti jako v sauně, na metodě chlazení celkem nezáleží. Jediné štěstí, že smartctl neumí vytáhnout teplotu z disku. :-)

    Jestli je to v suterénu opravdu ještě horší, tak upřímnou soustrast (já ho mám v šestnáctém).

    Michal Fecko avatar 12.7.2008 23:48 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc. Jenže když je v místnosti jako v sauně, na metodě chlazení celkem nezáleží.
    Ale zalezi :-D hlavne nech je cisty pasiv pod ventilatorom nad CPU, lebo velakrat prach brani prisunu "chladnejsieho" vzduchu... A taktiez tipujem zostarnutu (rozumej nefunkcnu) teplovodivu pastu na procaku - ta teplota je pomaly ale isto kriticka a na Athlon XP privysoka! :-/
    Jediné štěstí, že smartctl neumí vytáhnout teplotu z disku. :-)
    Skus hddtemp :-D
    13.7.2008 00:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    A taktiez tipujem zostarnutu (rozumej nefunkcnu) teplovodivu pastu na procaku

    To nebude tak hrozné, tu jsem samozřejmě měnil, než jsem ho tam dával, což bylo před rokem a půl. Hlavní problém je opravdu teplota v místnosti (kdo tam nebyl, neuvěří).

    Skus hddtemp :-D
    /dev/hde: WDC WD800JB-00CRA1:  drive supported, but it doesn't have a temperature sensor.
    
    14.7.2008 00:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Zjistil jsem že ta pasta pod chladič ani moc nefunguje, nevšimnul jsem si rozdílu s ní a bez ní. Možná tak o 1 stupeň...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    12.7.2008 23:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc.
    70 stupňů je pro tenhle procesor ještě vcelku normální teplota.
    Quando omni flunkus moritati
    David Ježek avatar 12.7.2008 23:56 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    pro Palomino ano, pro Thoroughbred/Thorton imho ani omylem.
    13.7.2008 01:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Pokud si dobře pamatuju, tak Thoroughbred jsem měl doma (1700+) - teplota v klidu 60 stupňů. V zátěži sedmdesát nebo víc - podle venkovní teploty.
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak to jsi měl pořádně špatné chlazení. I kdyby to byl Thoroughbred A. Ten u nás (B 1,8GHz) má 51 v zátěži a 45 v idle, což ukazuje, že spotřeba v idle je nehorázná (90 procent). Jinak Athlony XP mají TDP do 70W, IIRC. Takže podle dnešních měřítek jsou žhavé jen v idle, v zátěži naopak.
    13.7.2008 00:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak jsem prošel pár strojů a vypadá to, že u 64-bitových Athlonů při použití frequency scalingu opravdu bývá v klidu procesor chladnější než chipset. Jinak je to ale tak, jak jsem psal.
    David Watzke avatar 13.7.2008 00:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Hmm, ale u mě byl vždy (i při zatížení) chladnější i než jsem začal používat cpufreq_ondemand a procesor běžel pořád na 2.75 GHz (místo 2.2 GHz). Chipset je chlazenej heatpipou.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.7.2008 02:29 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak, protože v idle jejich spotřeba nestojí za řeč a přesto na sobě mají půlkilový chladič. Zatímco čipset žere v idle víc a má k chlazení 50g...

    Jinak je to ještě horší než to vypadá - všechny A64 mají čidlo v sobě (a dokonce ještě jedno zcela přesné, digitální, které se dá zpřístupnit pomocí speciální utility), zatímco čidlo "čipset" je někde opodál na desce a dost podhodnocuje.
    12.7.2008 22:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Ta nase az moc. Bez bundy/mikiny tam nevlezu...
    Luk avatar 12.7.2008 21:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Každé roční období má své. Jak dobré, tak špatné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.7.2008 22:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Souhlasím s tím, že když je venku mráz až praští, přitom jasno ale slunce neoslňuje, tak je to paráda. Vedra taky nesnáším. Na koupáku je to v cajku, ale pokud má člověk sedět v práci v neklimatizované místnosti (čí to asi bude případ), pak je to na ránu (z milosti).
    12.7.2008 22:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemam rad jaro (alergie)
    Mam rad leto (hezke pocasi, prazdniny)
    Nemam rad podzim (hnusne, chripka, depresivnost)
    MILUJU zimu (snih, freeskiing, snih, freeskiing, snih, freeskiing a taky snih a freeskiing ;-))
    Isah avatar 13.7.2008 09:29 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Prosímtě co je to freeskiing? To je volný lyžování?

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    13.7.2008 17:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Asi tak. V zasade to zahrnuje budto jezdeni ve volny prirode, to zahrnuje panensky strane, prasan, skoky ze skal, fancy english vyraz je freeride. Anebo vylomeniny v parku, tzn. triky na skokancich a u-rampe, zabradlich atd... fancy english vyraz je pro tohle freestyle nebo newschool. Moc tmehle anglickejm vyrazum nefanfim, ale kdybych rek proste jen 'lyzovani', tak si kazdej bude myslet ze jsem jen dalsi clen stada na sjezdovce, a to ja nechci ;-)
    Isah avatar 13.7.2008 17:28 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Aha, dík za vysvětlení, no chápu proč to užíváš. Já se poslední dobou setkávám s tím, že věci, který se x let jmenovaly česky se jmenujou anglicky, ale jde o totéž. Jsem stará škrhola a nerada bych, aby mi ujel vlak v tom co je moderní. Například frisbee, což byl vždycky létající talíř, mě fakt vytáčí. Hlavně když to vypustí z pusy někdo přibližně stejně starý.

    U mladých to chápu. To je dneska cool, ty výrazy :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    13.7.2008 18:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo frisbee taky nesnasim, a to jsem nactilety :-D
    Ale tenhle styl lyzovani je v podstate neovinka, takze nakej rozumnej nazev pro to neznam.
    'Volnymu lyzovani' bohuzel nikdo moc neporozumi a bude se muset ptat co tim myslim...
    Akrobacie to taky neni, to je zas jinej sport. A vyjadrovat to velkym poctem slov se mi nechce...
    David Watzke avatar 12.7.2008 22:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Souhlas s tím létem. Hlasoval jsem, že nesnáším léto a zimu a že miluju podzim. Na druhou stranu - v létě jsou prázdniny a něco mi říká, že zrovna konkrétně tohle léto budu mít docela rád :-D a když na to teda koukám jen jako na počasí a přehlídnu, že začne škola, tak je podzim nejlepší.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.7.2008 22:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Léto je krásný! Mám moc rád léto. Ale také mám léto ze všech ročních období rád nejméně. Asi bych si vybral podzim. Jaro je takový moc hurá. Jóó! Předjaří, předjaří je dobrý! V zimně je blbé jen to, že se člověk musí oblékat, případně oblékat další. Dřívávejc mi vadívávalo, že v zimě byly slečny oblečené přespříliš a v složitě zapínaných oděvech. Leč, kde ty časy jsou... :)
    12.7.2008 22:35 bigBoss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    ako niekto moze nemat rad leto? ved je to chore. v lete je super v lete je teplo vsetci su nadherne opaleni, v lete chodia po uliciach jebave kurvicky v minisukniach a kratasoch takze im odtial trci mindza... a konecne vidim ci ta zenska naozaj stoji za to ci je pekna ci ma 2ky alebo 4ky kozy a ci nema prilis tlste stehna alebo ci pekne ploche brucho. v lete je vsade plno letnych parties, festivalov akcii v lete je v Dopleri otvorena letna terasa s bazenom kde chodia picky v plavkach... v lete sa da lezat hocikde na trave trtkat hocikde vonku, chodit sa kupat barzgde, opalovat sa na slnku proste leto je NAJ.
    12.7.2008 22:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo, ono tedy léto za mého mládí... to bylo léto! no, srandičky srandičky, ale je fakt, že teploty se držely někde nad dvacítkou a nestřídaly se zimy s tropama (máma si vedla deník, nedávno jsem na to koukal, paměť mi zdá se nešálí).
    12.7.2008 22:39 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemam rad jaro (alergie) Nemam rad leto (je horko a jsou komari) Nemam rad podzim (je skaredy a vsude je plno uschleho listi) Nemam rad zimu (je chladno a moc se protopi)
    Max avatar 12.7.2008 22:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Já mám rád všechno, mně to nevadí. Nad žádným ročním obdobím nefňukám ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.7.2008 22:55 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Chlape, mluvis mi z duse.
    +1
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    12.7.2008 23:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Osobne snasim lepe teplo nez zimu, ale leto take nemusim. Diky zatepelni domu a zaluziim doma a klimatizaci v praci mi horko nijak moc nevadi, v zime je to diky mizernemu topeni vetsinou o dost horsi (i pres zatepeleni musim obcas pritapet elektrikou). Ale pokud by bylo cele leto zatazeno a patnact stupnu, vubec by mi to nevadilo :-)

    BTW: Vadi vam rocni obdobi? Reseni je jednoduche - staci narovnat zemskou osu. Je treba necim opravdu tezkym (treba Marsem) bacit do nasi planety se spravnou falsi, zemska osa se narovna a cely rok bude porad stejne (pokud zanedbame pocasi).

    Bohuzel ma tento postup jiste nevyhody, napriklad to, ze by se energii uvolnenou pri narazu vyparily ocenany, zemska kura by se rozlamala na kusy a nejspis by se kompletne cela roztvaila i s casti plaste, diky zvyseni teplty by asi vetsina stavajici atmosfery unikla do vesmiru ... ale zase bychom meli ze zbytku impaktoru dalsi mesic nebo alespon prstenec :-)
    xxx avatar 13.7.2008 01:27 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vzhledem k absenci atmosfery bych to pocasi videl jako zanedbatelny problem. A za ty nove prstence by to stalo. Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    Please rise for the Futurama theme song.
    13.7.2008 01:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    No já nevím, ale pro dost lidí je pohled na měsíc romantický. Těm by se určitě další měsíc líbil...
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:34 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nějaký menší slunce navíc by taky faktoru romantiky zrovna neuškodilo.
    frEon avatar 13.7.2008 17:35 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    No ja nevim, kdy jsem byl maly, zavidel jsem nekterym planetam vic mesicu.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    12.7.2008 23:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mám rád léto, pokud je polojasno a teplota kolem 22 stupňů. Ideální počasí na ježdění na kole, chození pěšky i sezení u počítače.
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:30 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Amen, bratře. Ideální počasí. Lehký vítr taky dobrý.
    13.7.2008 08:31 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    tak tak, zlatá slova. Ještě tak do 28 stupňů se to dá občas snést ale jak to jde ke třicítce tak zalézt do sklepa. Pot teče po zádech a po čele, zůstat v autě v koloně je stupňované peklo. Mám letní auto, tedy v tom smyslu jak si to představovali v Itálii kdysi dávno. Čili otevírací střecha, černý brejle a klobouk. Když se jede tak není nic lepšího ale zastavit v koloně ve městě brrrrrrrr! Každej je v tý svý plechovce zabedněnej a pod kapotou hučí a vyrábí další teplo chladící agregát s výkonem solidního mrazáku. Taky mě točí ta reklama kde ta slepice se krmí jakýmsi nejmenovaným blivajzem aby si zvýšila imunitu protože venku je třicet a v autě má osmnáct stupňů a to jsou pro organismus šoky to dá rozum. Proč si káča pitomá nenastaví v autě 25 to vážně netuším :-) Taky na focení je léto dost bída jak už někdo zmínil. Nedávno jsem fotil u příbuzných křtiny. Nádherné prostředí, farní zahrada, kamenné zdi, křestní kaple se studnou, ale to slunce, slunce, slunce!!!! Půlka záběru přesvícená, půlka se ztrácí ve stínu. Každý se šklebí, mhouří oči, zpocené obličeje se lesknou a červenají. No prostě hrůza.
    13.7.2008 21:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Myslel jsem si, že maximální teplota okolí, kdy funguje můj hw, je tak 25, sw kolabuje kolem 22. Až jsem seznal, že jsem schopný běhat sprintem po lese v třicítce celé tři hodiny a neumřít. Ale že bych si tuhle činnost zamiloval, to říct nemohu. :)
    13.7.2008 10:45 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nejraději mám jaro (to čumíte alergici co?), pak léto,zimu a podzim moc nemusím.
    default avatar 14.7.2008 17:40 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Já jsem alergik, ale mám alergii přes léto. Přesto ho mám nejradši. Ostatní roční období jsou v naši zeměpisné šířce jen prodloužená zima. Osobně můžu žít a rozumě fungovat, jen když je tak třicet a více ve stínu. Jo — a s kočkama mám společnou jednu věc: nesnáším vodu. Takže ten šílenej křik a krémy (fúúúúúj) na těch přecpanejch koupalištích mi vůbec nevadí :-D Jsem ku*va, co? :-D
    14.7.2008 20:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vemte ho někdo přes hlavu něčím, na co je alergickej, ať dá pokoj... ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    14.7.2008 20:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Ja bych spis rekl, ze pokud je ti chronicky zima v teplote nizsi nez 30°C, tak mas neco se stitnou zlazou.
    13.7.2008 11:23 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Kup si air-condition ;-) Doporucuji LG.
    13.7.2008 17:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    A co vlastne tahle vec stoji?
    A da se to nosit s sebou do skoly? :-D
    14.7.2008 01:23 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Dneska se to da poridit jiz celkem za slusne penize. Druhou veci jsou samozrejme naklady na spotrebovanou energii :-)
    14.7.2008 10:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Njn, tepla to porad vyprodukuje vic nez chladu...
    genius2000.log avatar 13.7.2008 13:50 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Zrovna v pátek jsem hrál v klubu Jelen (Dobruška), kde teplota u dj pultu byla příjemných 45 stupňů. Humus, ale lidem to prostě nevadí a tancujou i tak.
    djhanz.cz - music is my life.
    14.7.2008 10:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo tak to je presne duvod proc nesnasim podobny kalby. Hadam ze to bylo v uzarenym prostoru ne? Nebyl to sklenik? :-D
    Kazdopadne kdyz na gig, tak pod siry nebe ;-)
    genius2000.log avatar 19.7.2008 05:34 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Uzavreny prostor, bez klimatizace. Sice tam jsou okna, ale ty jsou kvuli hluku zavreny a pred nima je polystyren. Ad. venkovni akce - Potreba vykonejsiho zvuku, svetel, povoleni hluku a strach kdy ti zase nejakej Kabatista poleje reprobedny pivkem...
    djhanz.cz - music is my life.
    13.7.2008 14:23 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    To já mám zase léto rád a horka mi nevadí. Zato mrazy v zimě nesnáším.

    Ale je vidět, že jsi dítě civilizace. Zablbnout si na sněhu a pak zpět do vytopeného domova. Kdybys žil v nějaké chudé zemi v chatrči bez topení, tak bys zimu proklínal a těšil se na ta vedra v létě :-)

    David Ježek avatar 13.7.2008 14:48 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    zablbnout si na sněhu v mém případě leckdy znamenalo strávit v mrazu celý den. ale ano, jako správné dítě civilizace to vše vždy s vědomím možnosti následné horké sprchy/vany.
    13.7.2008 19:46 Jinej Michal | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Na létě je nejhorší "letní provoz". MHD platím pořád stejně ale komfort je horší (delší intervaly - > více lidí), noviny jsou ještě horší než ve zbytku roku protože mají "letní" přílohy, spousta firem a úřadů má omezený provoz.
    default avatar 14.7.2008 17:43 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak si sedni na zahrádce v kavárně, dej si kafe a cigáro a najdi si na létě něco pozitivního :-D

    (Já vím — nekouříš a kafe nepiješ :-D )
    14.7.2008 22:59 Jinej Michal | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Kafe piju, ale bohužel nemůžu pracovat z kavárny:-)
    Dalibor Smolík avatar 13.7.2008 22:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mám rád babí léto. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.7.2008 22:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemám rád dny, kdy je horko a jsem ve městě. V tyhle dny jako by se motoristé dohodli, že všichni musí vyjet na silnice a hezky do centra. Děs.
    default avatar 14.7.2008 17:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Cybí mi tam "Nenávidím zimu". Zvlášť nenávidím takovou tu mokrou s tím šíleným Českým ledovým uragánem. Ještě že jsem teď na jihu Evropy. :-D
    Dalibor Smolík avatar 14.7.2008 17:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Český ledový uragán? .. to zase já proti takovému uragánu nic nemám ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.7.2008 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Českým ledovým uragánem
    Pan asi moc ledovce nenavstevuje, neni-liz pravda?
    To co je u nas, to je jen lhouckej chladivej vanek ;-)
    default avatar 14.7.2008 18:17 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    No to teda rozhodně ne a také to neplánuji :-D
    WIFT avatar 15.7.2008 23:36 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemám rád extrémy :) Jo, a ještě komáry :)
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    28.7.2012 11:28 Liz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Toto je naprosto pravdivý text, úplně moje slova. Nikdo nerozumí tomu proč nemám ráda léto, teď už vím, že aspoň někdo má na roční období stejný názor jako já.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.