abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1071 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Volby se blíží, lidi blbnout...

    16.5.2006 19:14 | Přečteno: 1238× | Blbosti

    Už nějakej ten den mi tu vadí to, že nejeden uživatel tu řiká koho volit a koho nevolit...

    Notak lidi, tohle sem přece nepatří!

    Jde o portál zabývající se systémem GNU/Linux

    Proto mi to příde tak trošku offtopic :-)

           

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Volby
     (4 %)
     (73 %)
     (23 %)
    Celkem 96 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.5.2006 19:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    PRVNI :-) a volit pujdu
    Heron avatar 16.5.2006 19:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    DRUHÝ :-D A volit půjdu.
    16.5.2006 22:36 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Na fun radiu jsem slyšel, že při slovenských volbách snad budou dokonce zveřejňovat průběžné výsledky ještě před koncem voleb!?! Co si o tom myslíte? Co by to znamenalo u nás? Antikomunisté půjdou evidentně volit první, takže by na základě neúplných výsledků mohla vzniknout falešná představa, že to mají již v kapse a někteří línější voliči by mohli zůstat doma. Raději ani nedomýšlet.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    16.5.2006 22:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    tedy línější voliči z řad "antikomunistů"
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 16.5.2006 22:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    No já dneska slyšel Paroubka, jak říká, že předvolení preference ČSSD a hlavně KSČM jsou podceněné.

    Já doufám, že všichni rozumní lidé z této země ještě neutekli a že přijdou k volbám, aby ti, co tady vládnou 8 let, už dál vládnout nemohli.

    Jinak se za hranice odstěhuju já. Protože (vím, říkal jsem to o Špidlovi pak o Grossovi) horšího premíéra a vládu, než součastná si představit už opravdu nedokážu.
    16.5.2006 22:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Protože (vím, říkal jsem to o Špidlovi pak o Grossovi) horšího premíéra a vládu, než součastná si představit už opravdu nedokážu.
    No a jak dokáže ČSSD posunout hranici tvojí představivosti.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.5.2006 23:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Tak v Sedmičce Paroubek říkal, že u všech minulých voleb byly preference rudochů o 3 až 5% nižší než skutečný výsledek.

    Jinak třeba takové ODS podle mě hodně škodí, že má silně nereálný volební program - např. rovnou daň se jí jistojistě prosadit nepodaří, pokud sama nezíská nadpoloviční většinu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.5.2006 09:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Hlavní problémy ODS - Tlustý, Nečas, Topolánek (mám pokračovat?)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.5.2006 09:43 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Nečas? Ten mi přijde docela rozumný...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.5.2006 09:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Kruci, já chtěl napsat Langer, ale zrovna jsem mluvil s jedním kolegou, co má shodou okolností stejné příjmení :-D

    Takže znovu - Tlustý, Langer, Topolánek (lepší?)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.5.2006 09:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    O hodně :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    17.5.2006 15:57 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Ještě bych přidal Zahradila, toho taky přímo miluju... :-)

    Ale třeba Tošenovský je jeden z lidí, které dost respektuju...
    Godot používá GNU/Hurd.
    17.5.2006 12:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Zrovna Nečasův styl vedení debat vůbec nemusím.
    17.5.2006 13:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    A tak je to vždycky. V ODS se pokaždé najde někdo, kdo se někomu nelíbí. Čím víc se dotyčný angažuje a je vidět, tím víc lidí ho nesnáší.
    Quando omni flunkus moritati
    17.5.2006 15:55 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ...což samozřejmě platí pouze o chudince ODS, že? :-)
    Godot používá GNU/Hurd.
    JiK avatar 17.5.2006 16:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Zavist rulez!
    Rekl bych, ze to plati zcela obecne. V Cechach se uspech neodpousti, proto jste tam kde jste!
    17.5.2006 20:08 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zavist rulez!
    Jenže já to myslel ironicky...omlouvám se, možná to bylo neprůhledné :-)
    Godot používá GNU/Hurd.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 09:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    horšího premíéra a vládu, než součastná si představit už opravdu nedokážu.
    Já si zase nedovedu představit, kde se bere to množství lidí, které takovou vládu volit jde???? Kdo ti lidé jsou? (Pokud je pravda, že preference ČSSD jsou téměř stejné jako ODS :-()
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2006 11:16 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Asi považují (stejně jako já) současnou ČSSD za menší zlo než současnou ODS. Škoda, vždy jsem se považoval za liberála (v evropském slova smyslu), a velice rád bych volil nějakou čestnou pravicovou stranu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 12:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ODS umějí dobře tulenovat, to se jim musí nechat. Ale přesto nejsou větší zlo než ČSSD. Proč? ČSSD budují velmi komplikovaný systém státní správy, všude má mít stát své prsty. To nejen snižuje výkon ekonomiky, ale právě zvyšuje možnost korupce a mít "své" lidi na pravých místech. Jen pro vyvolené. U soukromých firem je možnost takového lavírování o něco menší. Ale hlavně: lžou lidem do očí. Jak třeba dopadne akce Nošovice? Krachem !! Proč Paroubek neřekne, že Hyundai je rodiná firma? To znamená, že je-li zavřené vedení, nikdo nemá možnost o ničem rozhodovat! To není jako třeba ČEZ, kdy se vymění jeden ředitel za jiného a jede se dál ... Dále, že jedno pracovní místo vyjde na 5 mil. Kč. Dost drahá hladová zeď . A tak dále bych mohl pokračovat. Odmítám ze sebe dělat troubu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2006 12:55 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ČSSD budují velmi komplikovaný systém státní správy, všude má mít stát své prsty. To nejen snižuje výkon ekonomiky, ale právě zvyšuje možnost korupce

    Úkolem státu je vytvářet volný trh, tedy regulovat monopoly. Raději oželím pár miliónů, které samozřejmě nevyhnutelně protečou jako úplatky, než abychom platitli miliardy za monopolistické koncové ceny. Neznám (a rád se dozvím) případ, kdy ČSSD chce "strkat prsty" do oborů podnikání, které jsou vysoce konkurenční a samoregulované.

    Ad Nošovice, 5mil za hlavu, atd.. Nevím, nemám informace. Ale zdá se mi to dosti přehnané. Jsou v počtu pracovních míst zahrnuta např. i dodavatelé? Nepřímo vzniklé pozice? Naopak kolik z těch 5mil dělají daňové úlevy, a kolik investice do infrastruktury? Zdá se most nepravděpodobné, že by ČSSD tolik usilovala o investici, která by byla nevýhodná. (jasně, může jít o předvolební tah, nebo prebendy, ale kdyby to OPRAVDU bylo z rozpočtového pohledu házením peněz z okna, každý ekonom to snadno rozstřílí na kusy).

    Jo a troubu ze sebe budu dělat ať zvolím libovolnou stranu, takže to neřeším .-)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.5.2006 13:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Že nějaký ekonom rozstřílí nápad vedení ČSSD na kusy, ČSSD vůbec nevadí, ale to jenom tak na okraj.

    Ty peníze na jedno pracovní místo získáš snadno. Najdi si, kolik dostanou na jedno vytvořené pracovní místo a kolik jich chtějí vytvořit. Těch 5mil. vychází suma sumárům, dotace na pracovní místa je 1,5mil za jedno. (Respektive teď už je to jinak, protože Hyundai couvá a už chtějí zaměstnat jenom 2000 lidí místo 3000.)
    Quando omni flunkus moritati
    17.5.2006 14:47 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Poskytnuté dotace a úlevy jsou jistě vázány na počty zaměstnanců, takže tak moc o nic nejde...
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 15:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Přesně tohle chtějí socani lidem nakukat! A vidím, že se jim to docela daří. Ano, přímé dotace jsou vázány na jednoho zaměstnance (x počet lidí), ale většina nákladů je fixních, tj. nezávislých na počtu lidí (pozemky, komunikace, apod.). Pak se ten jeden zaměstnanec pěkně prodraží, pokud jich bude méně ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 17.5.2006 15:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Proboha posloucháte se?

    Stát (tedy všichni, co platíme daně) zaplatí soukromé firmě zaměstnance (a je mi jedno kolik procent). Jsem jediný, komu to přijde zcela uhozené?
    17.5.2006 17:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Ne, nejsi. Za ty prachy by pracovní místa vytvořil kdekdo. Jenže takhle se vláda může chlubit: "zařídili jsme pro vás několik tisíc nových pracovních míst"

    Fakt je, že až se milá automobilka za pět let po vypršení daňových úlev sebere a půjde jinam (Jak dlouho je to od založení továrny v Hranicích, která se asi bude zavírat. Že by pět let?), pro region to bude pořádná rána.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 18:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    A proto jsem výše psal - pro ČSSD jsou dobré jen hlasy, po nás potopa. Nikdo z nich neřekne nahlas - že z toho stát vlastně nic mít nebude. Ale body u voličů k dobru budou.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 13:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    kdyby to OPRAVDU bylo z rozpočtového pohledu házením peněz z okna, každý ekonom to snadno rozstřílí na kusy).
    Stačí sledovat zprávy a komentáře nezávislých ekonomů k vládním krokům. Oni to velmi často skutečně rozstřílejí na kusy, ale k ničemu to není. Ekonomika není exaktní věda, i když to tak vypadá. Na efektivní projekty musí mít ten, kdo rozhoduje trochu nos. A hlavně špatný projekt, který se zdá špatný od samého začátku, se dá dobrou rétorikou obhájit. Např. "z dlouhodobého hlediska to bude přínos", nebo "budou vytvořena pracovní místa", "toto má strategické priority" apod. A dokažte, že ten projekt je špatný! Až to nejvyjde, způsobí to "objektivní potíže", "nečekané nové faktory" atd. Toto právě dělá sociální demokracie. Právě oni ten nos na podnikání nemají - i když odhlédnu od zištných důvodů. Navíc jejich prioritou je získat maximum hlasů a po nás potopa. Nezlobte se, ale tak mi to připadá.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2006 13:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Jak se pozná nezávislý ekonom?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 13:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Nepozná. Ale dá se vystopovat jeho působení, články a názory. Většinou se pohybují kolem VŠE, případně v oblasti burzovních obchodů a tranzakcí, finanční poradci. Většinou jsou to lidé z praxe, kteří se musí živit právě výsledky svých odhadů a prognóz. Tam lze předpokládat, že nebudou závislí na konkrétní politické straně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2006 16:11 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Díky. Jsem rád, že se občas najde někdo, kdo má na tuhle věc stejný pohled jako já. Nemáte tip? ODS je pro mne především z personálních důvodů zcela nevolitelná.
    Godot používá GNU/Hurd.
    17.5.2006 13:04 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Nebo řečeno ještě lépe: pokud jsou k dispozici pouze srovnatelně špatné strany, je nerozhodný výsledek vždy lepší než jasné vítězství libovolné z nich. Kdyby prognózy dávaly ČSSD 35-40%, asi bych zaskřípal zubama a hodil do bedny ODS.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.5.2006 13:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Preference ČSSD jsou stejné jako ODS u STEMu. STEM má nejhorší přesnost ze všech firem, které se zabývají předvolebními výzkumy - srovnejte jak dopadly volby 2002 a co předpovídali.

    Když se podíváte na průzkum Factum Invenio, tam najdete 30% ODS, 25% ČSSD.

    Když u někoho vyjdou volební preference lidovců kolem 5%, s největší pravděpodobností falšuje výsledky (nebo dělá průzkum tak, aby vyšlo to, co chce.)
    Quando omni flunkus moritati
    17.5.2006 13:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Porovnání výsledků voleb a předpovědi od STEMu:

    http://www.rozhlas.cz/volby2002cerven/pruzkumy/_zprava/37360 http://www.volby.cz/pls/ps2002-win/ps2?xjazyk=CZ

    Předpověď: ODS - 29,4%; ČSSD - 22,8%; Koalice - 16,0%; KSČM - 9,3%

    Výsledky voleb: ODS - 24,5%; ČSSD - 30,2%; Koalice - 14,3%; KSČM - 18,5%
    Quando omni flunkus moritati
    16.5.2006 19:29 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    TŘETÍ :-) a volit nepujdu
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 16.5.2006 22:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Taky ne (nemám na výběr, ale i kdybych měl).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    JiK avatar 17.5.2006 09:47 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    TŘETÍ :-) a volit nepujdu
    Zvlastni, takze Tobe je doopravdy jedno, komu das 60-70% penez, co vydelavas? A co se s nima stane? Nechces je dat mne, kdyz je ti to jedno? :-D
    17.5.2006 09:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Com může být lepšího, než pocit, že jsem svou prací přispěl na náš milovaný stát a jeho úředníky, případně na ty, kterým se makat nechce :-D?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    JiK avatar 17.5.2006 10:02 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Com může být lepšího, než pocit, že jsem svou prací přispěl na náš milovaný stát a jeho úředníky, případně na ty, kterým se makat nechce :-D?
    No preci, kdyz Te ti "kterým se makat nechce" nekde vecer prepadnou a oberou o zbylych 30% tveho vydelku. Rika se tomu totalni prerozdeleni :-D
    17.5.2006 10:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Potom už je nejlepší, když sedět půjdeš ty, protože jsi je rasisticky napadl ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.5.2006 17:58 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Mno jedno mi to neni vůbec, ale co nadělam?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 10:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Mně se líbí lidé, kteří nejdou k volbám a pak v hospodě u piva nadávají, jak to ta vláda dělá špatně. :-). Pokud k volbám půjdu a vyhraje někdo jiný, můžu nadávat na vládu. Pokud vyhraje ten, koho jsem volil, nadávám na sebe. Ale nejít k volbám vůbec, to mi nedává smysl. Vím ale dobře, že je výběr moc omezený, skoro žádný :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 10:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    pardon, doplňuji: pokud vyhraje ten, koho jsem volil a dělá to špatně ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.5.2006 19:32 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ctvrty:-) ... a s*** na vas :D
    16.5.2006 19:37 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Blogy jsou od toho aby si lidi do nich psali co chtěj (v rámci pravidel který určují zákony ČR a taky nějaké ty "normy" slušného chování).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.5.2006 19:45 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Pochybuju že by si rom na webu skinů založil blog kde by něco řikal o diskriminaci romů v ČR...
    Tohle mi příde skoro to samý
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    16.5.2006 20:09 Jiří Hlinka | skóre: 29 | blog: zapisky | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Tohle mi přijde jako úplně něco jinýho... ;-)
    16.5.2006 20:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Alespoň že se může lidem říkat, že jsou magoři a debilové. Teda některým.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luk avatar 16.5.2006 20:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Někteří si to plně zaslouží :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2006 20:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
       Kdo si zaslouží být, navzdory prohlášením že se zde bude psát slušně, označován za debila, nebo magora? Je správné používat dvojí metr? Je správné se chovat tak, jak se chovali komunisti?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.5.2006 21:21 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Je správné se chovat tak jako se chováš ty?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.5.2006 22:13 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
       Ano, snažím se chvat podle zde zmiňovaných pravidel blogování a nikoho netituluj výrazy debil, nebo blbeček. Měl bych se snad chovat jako ti, kteří mě tak titulují?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 16.5.2006 21:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Je správné provokovat? Je správné používat nelegálně software? Je správné kritizovat na druhých to, co sám dělám?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luk avatar 16.5.2006 21:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Je správné provokovat?
    V principu ano ;-)
    Je správné používat nelegálně software?
    Ne.
    Je správné kritizovat na druhých to, co sám dělám?
    Ne.

    Je správné provokovat ty, kteří nelegálně používají software a kritizují na druhých to, co sami dělají? ANO!!!
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 16.5.2006 21:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Když je někdo debil, zaslouží si být označován za debila, to je jasná věc ;-) Ovšem pozor - "debil" je odborný termín, proto většina lidí, které někdo za debily označuje, jimi ve skutečnosti není.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 16.5.2006 20:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    To je přesně ono. Dokud mě z tohoto serveru někdo násilím nevykopne, budu si do svého blogu psát to, co se mi zlíbí. Bude to i o politice. Tím spíš, že jsem svůj blog pojmenoval tak, jak jsem ho pojmenoval - právě proto píšu věci, kterými někomu lezu na nervy. Ale občas je prostě potřeba píchnout do vosího hnízda. Stejně mohou činit i ostatní.

    Nicméně musím přiznat, že když čtu od téhož autora v jednom týdnu už čtvrtý zápis na stejné téma, už mě to jaksi nebaví. A nejde jen o politiku.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2006 22:54 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Nepripada mi, ze bys lezl nekomu (prinejmensim tedy me;-))na nervy. Tve zapisky jsou obvykle srozumitelne a rozumne ...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Luk avatar 16.5.2006 23:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Mám dojem, že občas někomu na nervy lezu. Třeba když jsem napsal o tom, jehož jméno se nevyslovuje ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    17.5.2006 00:27 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    :-):-):-) To je jina kategorie;-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    17.5.2006 12:39 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    To byly evidentní blbosti, takže to ani na nervy lézt nemohlo. ;-)
    16.5.2006 19:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Jdu volit. I kvuli Open source. Jinak mi soudruzi vysvětlí, že tuhle buržoazní propagandu trpět nebudou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.5.2006 19:53 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Kterou propagandu mate na mysli?
    16.5.2006 19:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Volby jsou dost důležitá věc a politika se probírá naprosto všude, takže nevidím důvod, proč na abclinuxu ne. To, že nemáš věk na volby (pokud se moc nepletu) a možná i proto tě to nezajímá, za to my přeci nemůžeme :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.5.2006 19:52 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Volby jsou dost důležitá věc a politika se probírá naprosto všude...
    No právě!
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    16.5.2006 20:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ... takže nevidím důvod, proč na abclinuxu ne
    BTW: na citace je tag blockquote, ne pre
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.5.2006 20:01 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Já použil code
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    16.5.2006 21:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    No to je defakto to samé :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.5.2006 21:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Některým lidem asi opravdu leze politika na mozek. A nejen politikům, před chvilkou jsem se pobavil nad jedním eurohujerským článkem. :-D
    17.5.2006 11:25 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Haha, Luboš Palata se trumfuje s Velkým Vezírem, kdo bude za většího vola .-) Symptomatické je že ani Profesor, ani Palata se neobtěžují náklady a zisky z členství ani přibližně vyčíslit.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Dalibor Smolík avatar 18.5.2006 08:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Nesouhlasím s tvrzením, že z dlouhodobého hlediska náklady převýší přínos z Evropské Unie, ale jedno je jisté: V EU se vytváří obrovský úřednický moloch, který může vývoj takového soustátí velmi brzdit. Jde o to, aby spouta předpisů a nařízení nesvazovala iniciativním lidem ruce a aby se vytvářelo prostředí vhodné pro podnikání. Také úřednický aparát v Bruselu stojí spoustu peněz. Pokud má pan prezident na mysli to, tak v tom s ním souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.5.2006 11:34 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Tak ono ,,popírání faktů'' je zločin? Jsem myslel že se to v našem banánovém právním řádu vztahuje pouze na některá pečlivě vybraná fakta, podobně jako zákon o zákazu propagace hnutí utlačujících (už nevím co vlastně?) se také vztahuje pouze na několik pečlivě vybraných subjektů.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.5.2006 13:15 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    ODS s Topolem v čele obsadila senát i kraje. Takže asi tak. To ale neznamena, ze to neni banda bejvalejch komunistu a zlodeju. nejmensi zlo :-(
    Heron avatar 17.5.2006 13:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Ano a podle mého je práce krajů pod vedením ODS vynikající vyzitkou pro tuto stranu. Fungující nemocnice (až na několik, kde se to prostě nepovedlo) atd. Kraje na to nedostaly prachy, ale dostaly zodpovědnost a dokázaly, že se s tím dokáží vyrovnat.

    Vláda dělá VŠE proto, aby krajům naházela klacky pod nohy a ODS tak potopila. Naštěstí se to nedaří. Možná je chyba ODS, že tuto skutečnost tak málo prezentuje.
    17.5.2006 14:52 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    podle mého je práce krajů pod vedením ODS vynikající vyzitkou pro tuto stranu.

    Přijeď někdy do Brna :(
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Heron avatar 17.5.2006 15:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    V Brně je ale hejtman z KDU-ČSL, nebo ne?
    17.5.2006 16:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Ale na Magistrátu města Brna je to naneštěstí jinak, a to už mnoho let.
    17.5.2006 16:40 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    Brněnský magistrát a ODS je samostatná kapitola :-/.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 17.5.2006 15:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby se blíží, lidi blbnout...
    http://www.kr-jihomoravsky.cz/menu210.htm

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.