abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    22.4. 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    22.4. 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1395 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nevím, jestli dobře rozumím zápisku, tak možná plácnu úplnou blbost, ale teď pořád vídám Trac (nasazovaný hlavně na úkor Bugzilly). Je to webové řešení.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nicméně by možná nebylo od věci zvážit, jestli není lepší napsat si něco vlastního. :-D (Zejména, má-li se jednat o něco jednoduššího.)
    6.11.2007 17:07 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    toto byla moje první myšlenka. Ale když pominu to, že systém jsme do beta provozu interně chtěli spustit k 1.11. a čas prostě nikdo nemá tak toto řešení aktuálně není na pořadu dne. Jinak jednoduché neznamená že má nabízet minimum funkcí ale hlavně jednoduché ovládání pro obyč user
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Jasně. Ale podle mě čas strávený přiohýbáním si nějakého hotového systému může být roven času strávenému nad vlastním řešením.
    6.11.2007 17:15 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano, ale momentálně máme nedostatek vývojářů a jedeme na 200%, tudíž podle aktuální situace je lepší si vyzkoušet, zda-li pro nás bude nějaký podobný systém přínosem a jaká na něj bude odezva. Potom se teprve rozhodnout dále a případně napsat něco vlastního.
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    tudíž podle aktuální situace je lepší si vyzkoušet, zda-li pro nás bude nějaký podobný systém přínosem a jaká na něj bude odezva. Potom se teprve rozhodnout dále a případně napsat něco vlastního.
    S tím souhlasím.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.11.2007 18:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    V lepsim pripade ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.11.2007 17:05 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    jo, taky nevím jestli jsem to přesně popsal páč se celkem blbě popisuje něco, co nevíš jak přesně funguje nebo co to "může" umět. Asi jako kdyby za krále klacka popisovali co má umět automobil

    Jinak už jsem se přiblížil tomuto
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    nebo co to "může" umět.
    Podle mě na to jdeš špatně. Prvně bys měl říci (anebo aspoň vědět), co chceš, a až pak shánět po nějakém řešení.
    6.11.2007 17:13 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano, v podstatě máš pravdu. Když bych to shrnul:

    - systém který umožňuje vložit požadavky (zakázky, problémy, úkoly...) - určit mu "šéfa" neboli člověka, který to má na starost - přiřadit skupinu, která má právo problém vidět a případně má kněmu přístup a může k němu psát změny atd. - hlídání změn emailem (nepoviné) - klasické věci jako termín, zadáno, rozpracovanost - třídění podle uvedených (termín, uživatel...) - to vše aby působilo jednoduše a přehledně
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nepohybuju se v tom, ale tohle by měla umět většina "bugzill". Obávám se ale, že opravdu může být rychlejší a přínosnější vlastní řešení.
    6.11.2007 17:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Ano, bugzilla je jedním z možných řešení. Ale spíše hledám něco konkrétního. Zatím jsem našel OTRS a PHP Support Tickets.

    S bugzillou nemám zkušenosti tak kdyby mi někdo doporučil nějakou se kterou má dobré zkušenosti tak by to bylo fajn
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 07:48 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    No já mám zkušenosti s bugzillou Bugzillou a docela mi vyhovuje. Pokud se trochu nastaví (rozmyslej věci jako použití/nepoužití QA contact a jiných volitelných položek, vytvoří rozumně skupiny uživatelů a produkty, tak to není nic, co by někdo nezvládl používat. Má velice snadno upravovatelné rozhranní, takže si můžete v šabloně vyupustit pole, která nepoužíváte a přeskládat/oskinovat to jak chcete.

    Podobný je ten zmiňovaný Trac, který je takový instantnější (nainstalujete, nastavíte práva a jedete). Zároveň obsahuje Wiki a průhled na SVN, což může být na škodu, pokud to nepotřebujete nebo to chcete dělat v něčem jiném. Mě osobně na něm trochu vadí, že co projekt, to zvláštní Trac.
    rADOn avatar 6.11.2007 17:25 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Trac je docela peknej ale boduje spis propojenim se subversion. Taky muzu docela doporucit Mantis. A samozrejme obligatni Bugzilla.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Taky muzu docela doporucit Mantis. A samozrejme obligatni Bugzilla.
    Nevím, jak správci, ale jako uživatel Bugzillu nesnáším. Přímo mě odpuzuje. :-( A nemyslím si, že jsem sám, a proto si nejsem jistý, že je splňuje požadavky jednoduchosti a přehlednosti.
    Luk avatar 6.11.2007 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Mantis je dobrý. Zatím jsem s ním plně spokojen. Existují pro něj i různé hračky (využívající API MantisConnect), jako Mantis Notifier, NAnt Mantis Task, Eclipse Add-on atd. - ale ty nemám vyzkoušené, takže je nemohu hodnotit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.11.2007 17:30 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    6.11.2007 17:39 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    díky moc. popis přesně toho co chceme nasadit viz:
    Petr: Franto, vyřešil's tu stížnost ohledně DNS vrata-interplech.com? 
    Franta: Já nevím, to udělal asi někdo z techniků.
    Petr: No ale já potřebuju vědět, jestli to už někdo vyřešil, nebo jestli se alespoň někdo ozval. 
    Franta: Nevim, ale oni to vlastně nemohli dělat, protože to nejdřív musej udělat hostmasteři.
    Petr: No a dělá na tom někdo z hostmasterů? 
    Franta: Nevim, tak jim třeba zavolej.
    
    Don´t worry, be happy.
    6.11.2007 17:33 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Zkus mrknout na JIRA (tusim taky spis bugzilla system) http://www.atlassian.com/software/jira ale mozna to neni free (sorry, ted nevim, instaloval to nekdo prede mnou)

    A jinak ten OTRS, to je skutecne ticket system i s propojenim na emaily.
    6.11.2007 17:36 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano OTRS aktuálně zkouším na demo stránkách a až na problémy s překladem (což se dá vyřešit) vypadá velmi použitelně.
    Don´t worry, be happy.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.11.2007 17:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nevim co pouzivate v praci za IDE/editor, ale kdybyste pouzivali nahodou Eclipse, tak bych doporucoval se poohlednout po necem, co spolupracuje s Mylynem. To je pak jine kafe...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.11.2007 18:08 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    My právě rozjíždíme OneOrZero Task Manager, takže jsem plný dojmů. Je to psaný v PHP s backendem MySQL5 nebo SQLite. Zdrojáky jsou v některých místech trochu nepřehledné, ale dá se to, návrženo je to dobře. Zrovna jsem pro to dokončil jakýs takýs překlad, kdyby někdo chtěl a doplnil pár věcí které mi tam chyběli (více příloh do Knowledge Base, ...). Můžu jen doporučit.
    6.11.2007 18:37 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    určo vyzkouším, díky za tip.
    Don´t worry, be happy.
    6.11.2007 18:42 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    1or0 je fakt dobrej. nechápu, jak někdo může dobrovolně používat bugzillu :[
    6.11.2007 19:43 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    já používám flyspray, vypada to v praxi takhle..
    7.11.2007 15:21 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    děkuji, flyspray přibližně odpovídá tomu, co hledáme. Rád bych se zeptal jestli není někde čeština aby jsme nepřekládali již přeložené
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 20:26 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    je.. ;)
    7.11.2007 23:54 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    The requested URL /flyspray-cz.zip was not found on this server. :-(
    Don´t worry, be happy.
    8.11.2007 16:37 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    No já to od nich stáhnul, někde to možná i mám..
    6.11.2007 20:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    7.11.2007 00:41 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ne ze by ten link nebyl primo v tom zapisu ;)
    7.11.2007 08:06 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nějak jsem si nevšiml. :-D
    7.11.2007 00:05 majkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    TaskFreak
    7.11.2007 00:56 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Tak tohle zatím u mě vede. Dají se tam ještě uploadovat soubory?
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 09:37 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nez jsme presli na Jiru, pouzivali jsme crm-ctt.
    7.11.2007 12:18 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    A jake jsou dojmy z Jiry? Ja s tim pracuju obcas na apache.org, ale ve firme to nemame. Features vypadaji bohovsky...
    7.11.2007 13:34 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Dojmy? Tezko rict, jak uz si tam jenom obcas odkliknu projekt.
    Spousta veci se musi resit pres pluginy a s temi byva problem, kdyz chces novejsi verzi Jiry a jeste pro ni nejsou pripravene. Nicmene si muzes napsat vlastni. Puvodne to mela byt soucast moji prace, ale neprisel jsem takhle ohnute EE Jave na chut.
    Dokumentace pro pouzivani a administraci celkem ujde, vyvojarska byva obcas zastarala. Upgrady az na drobne problemy s kodovanim db zatim probehly uspesne. Login mame reseny pres LDAP. Nase firemni SSL certifikaty jsem taky naimportoval.
    7.11.2007 15:15 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Znám Jiru (Enterprise Edition) pouze z pohledu vývojáře (ne admina) – používá se mi celkem dobře, není potřeba žádné složité zkoumání nebo učení. Osobně by mi vyhovovalo víc možností řazení v pohledu, ale možná to jen neumím nastavit, moc jsem po tom nepátral. Každopádně forkflow Jiry mi připadá intuitivní, u takové Bugzilly nikdy nevím, co se stane a workflow mi připadá strašně zmatené (ale možná je to jenom věc nastavení).

    Z pohledu uživatele (testera) mi Jira už tak dobrá nepřipadá. Když potřebuju u nějakého OSS projektu používajícího Jiru najít, zda nějaká chyba už byla nahlášena, nebo v jaké verzi byla opravena, je to boj – v tomhle mi zase připadá lepší Bugzilla.
    7.11.2007 13:56 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    My zaciname pouzivat gforge s vazbou na subversion, prvni dojmy jsou zatim kladne.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.