abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    včera 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.3. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 19 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.3. 03:44 | Nová verze

    Bitwig Studio (Wikipedie) bylo vydáno ve verzi 6. Jedná se o proprietární multiplatformní (macOS, Windows, Linux) digitální pracovní stanici pro práci s audiem (DAW).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    12.3. 02:11 | Komunita

    Společnost Igalia představila novou linuxovou distribuci (framework) s názvem Moonforge. Jedná se o distribuci určenou pro vestavěné systémy. Vychází z projektů Yocto a OpenEmbedded.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.3. 00:44 | Nová verze

    Google Chrome 146 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 146.0.7680.71 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 29 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.3. 00:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.5. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 3 (novinka), 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1076 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Taskpool, ticket system či jak se to nazývá

    6.11.2007 16:58 | Přečteno: 5222× | ParadoX | Výběrový blog

    V práci jsme se rozhodli vyzkoušet Ticket system. Požadavky: jednoduchost, přehlednost. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti co by jste mohli doporučit?

    Stačí když to bude umět vytvářet tickety, přiřazovat je uživateli, psát tam nějaký poznámky a možnosti na selektování (třeba výběr podle uživatele), datumu zadání atd...

    Tak zní základní požadavek. Je něco opensource, nebo nějaké free (myšleno zadarmo) s čím někdo máte zkušenosti? Předně by se jednalo o vyzkoušení a teprve podle toho, jak by se systém uchytil by jsme se rozhodli zda na něj přejdeme.

    Čeština není nijak moc důležitá, těch pár věcí se dá v opensource přeložit co uvidí uživatelé. Nejlepší by asi bylo webové řešení s podporou emailů ale nevím co přesně se dá očekávat od takových systému. Našel jsem toto ale... prostě je toho moc k vyzkoušení

    Díky za jakoukoli radu

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 6.11.2007 17:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nevím, jestli dobře rozumím zápisku, tak možná plácnu úplnou blbost, ale teď pořád vídám Trac (nasazovaný hlavně na úkor Bugzilly). Je to webové řešení.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nicméně by možná nebylo od věci zvážit, jestli není lepší napsat si něco vlastního. :-D (Zejména, má-li se jednat o něco jednoduššího.)
    6.11.2007 17:07 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    toto byla moje první myšlenka. Ale když pominu to, že systém jsme do beta provozu interně chtěli spustit k 1.11. a čas prostě nikdo nemá tak toto řešení aktuálně není na pořadu dne. Jinak jednoduché neznamená že má nabízet minimum funkcí ale hlavně jednoduché ovládání pro obyč user
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Jasně. Ale podle mě čas strávený přiohýbáním si nějakého hotového systému může být roven času strávenému nad vlastním řešením.
    6.11.2007 17:15 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano, ale momentálně máme nedostatek vývojářů a jedeme na 200%, tudíž podle aktuální situace je lepší si vyzkoušet, zda-li pro nás bude nějaký podobný systém přínosem a jaká na něj bude odezva. Potom se teprve rozhodnout dále a případně napsat něco vlastního.
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    tudíž podle aktuální situace je lepší si vyzkoušet, zda-li pro nás bude nějaký podobný systém přínosem a jaká na něj bude odezva. Potom se teprve rozhodnout dále a případně napsat něco vlastního.
    S tím souhlasím.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.11.2007 18:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    V lepsim pripade ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.11.2007 17:05 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    jo, taky nevím jestli jsem to přesně popsal páč se celkem blbě popisuje něco, co nevíš jak přesně funguje nebo co to "může" umět. Asi jako kdyby za krále klacka popisovali co má umět automobil

    Jinak už jsem se přiblížil tomuto
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    nebo co to "může" umět.
    Podle mě na to jdeš špatně. Prvně bys měl říci (anebo aspoň vědět), co chceš, a až pak shánět po nějakém řešení.
    6.11.2007 17:13 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano, v podstatě máš pravdu. Když bych to shrnul:

    - systém který umožňuje vložit požadavky (zakázky, problémy, úkoly...) - určit mu "šéfa" neboli člověka, který to má na starost - přiřadit skupinu, která má právo problém vidět a případně má kněmu přístup a může k němu psát změny atd. - hlídání změn emailem (nepoviné) - klasické věci jako termín, zadáno, rozpracovanost - třídění podle uvedených (termín, uživatel...) - to vše aby působilo jednoduše a přehledně
    Don´t worry, be happy.
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nepohybuju se v tom, ale tohle by měla umět většina "bugzill". Obávám se ale, že opravdu může být rychlejší a přínosnější vlastní řešení.
    6.11.2007 17:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Ano, bugzilla je jedním z možných řešení. Ale spíše hledám něco konkrétního. Zatím jsem našel OTRS a PHP Support Tickets.

    S bugzillou nemám zkušenosti tak kdyby mi někdo doporučil nějakou se kterou má dobré zkušenosti tak by to bylo fajn
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 07:48 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    No já mám zkušenosti s bugzillou Bugzillou a docela mi vyhovuje. Pokud se trochu nastaví (rozmyslej věci jako použití/nepoužití QA contact a jiných volitelných položek, vytvoří rozumně skupiny uživatelů a produkty, tak to není nic, co by někdo nezvládl používat. Má velice snadno upravovatelné rozhranní, takže si můžete v šabloně vyupustit pole, která nepoužíváte a přeskládat/oskinovat to jak chcete.

    Podobný je ten zmiňovaný Trac, který je takový instantnější (nainstalujete, nastavíte práva a jedete). Zároveň obsahuje Wiki a průhled na SVN, což může být na škodu, pokud to nepotřebujete nebo to chcete dělat v něčem jiném. Mě osobně na něm trochu vadí, že co projekt, to zvláštní Trac.
    rADOn avatar 6.11.2007 17:25 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Trac je docela peknej ale boduje spis propojenim se subversion. Taky muzu docela doporucit Mantis. A samozrejme obligatni Bugzilla.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    freshmouse avatar 6.11.2007 17:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Taky muzu docela doporucit Mantis. A samozrejme obligatni Bugzilla.
    Nevím, jak správci, ale jako uživatel Bugzillu nesnáším. Přímo mě odpuzuje. :-( A nemyslím si, že jsem sám, a proto si nejsem jistý, že je splňuje požadavky jednoduchosti a přehlednosti.
    Luk avatar 6.11.2007 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Mantis je dobrý. Zatím jsem s ním plně spokojen. Existují pro něj i různé hračky (využívající API MantisConnect), jako Mantis Notifier, NAnt Mantis Task, Eclipse Add-on atd. - ale ty nemám vyzkoušené, takže je nemohu hodnotit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.11.2007 17:30 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    6.11.2007 17:39 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    díky moc. popis přesně toho co chceme nasadit viz:
    Petr: Franto, vyřešil's tu stížnost ohledně DNS vrata-interplech.com? 
    Franta: Já nevím, to udělal asi někdo z techniků.
    Petr: No ale já potřebuju vědět, jestli to už někdo vyřešil, nebo jestli se alespoň někdo ozval. 
    Franta: Nevim, ale oni to vlastně nemohli dělat, protože to nejdřív musej udělat hostmasteři.
    Petr: No a dělá na tom někdo z hostmasterů? 
    Franta: Nevim, tak jim třeba zavolej.
    
    Don´t worry, be happy.
    6.11.2007 17:33 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Zkus mrknout na JIRA (tusim taky spis bugzilla system) http://www.atlassian.com/software/jira ale mozna to neni free (sorry, ted nevim, instaloval to nekdo prede mnou)

    A jinak ten OTRS, to je skutecne ticket system i s propojenim na emaily.
    6.11.2007 17:36 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ano OTRS aktuálně zkouším na demo stránkách a až na problémy s překladem (což se dá vyřešit) vypadá velmi použitelně.
    Don´t worry, be happy.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.11.2007 17:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nevim co pouzivate v praci za IDE/editor, ale kdybyste pouzivali nahodou Eclipse, tak bych doporucoval se poohlednout po necem, co spolupracuje s Mylynem. To je pak jine kafe...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.11.2007 18:08 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    My právě rozjíždíme OneOrZero Task Manager, takže jsem plný dojmů. Je to psaný v PHP s backendem MySQL5 nebo SQLite. Zdrojáky jsou v některých místech trochu nepřehledné, ale dá se to, návrženo je to dobře. Zrovna jsem pro to dokončil jakýs takýs překlad, kdyby někdo chtěl a doplnil pár věcí které mi tam chyběli (více příloh do Knowledge Base, ...). Můžu jen doporučit.
    6.11.2007 18:37 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    určo vyzkouším, díky za tip.
    Don´t worry, be happy.
    6.11.2007 18:42 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    1or0 je fakt dobrej. nechápu, jak někdo může dobrovolně používat bugzillu :[
    6.11.2007 19:43 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    já používám flyspray, vypada to v praxi takhle..
    7.11.2007 15:21 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    děkuji, flyspray přibližně odpovídá tomu, co hledáme. Rád bych se zeptal jestli není někde čeština aby jsme nepřekládali již přeložené
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 20:26 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    je.. ;)
    7.11.2007 23:54 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    The requested URL /flyspray-cz.zip was not found on this server. :-(
    Don´t worry, be happy.
    8.11.2007 16:37 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    No já to od nich stáhnul, někde to možná i mám..
    6.11.2007 20:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    7.11.2007 00:41 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    ne ze by ten link nebyl primo v tom zapisu ;)
    7.11.2007 08:06 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nějak jsem si nevšiml. :-D
    7.11.2007 00:05 majkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    TaskFreak
    7.11.2007 00:56 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Tak tohle zatím u mě vede. Dají se tam ještě uploadovat soubory?
    Don´t worry, be happy.
    7.11.2007 09:37 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Nez jsme presli na Jiru, pouzivali jsme crm-ctt.
    7.11.2007 12:18 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    A jake jsou dojmy z Jiry? Ja s tim pracuju obcas na apache.org, ale ve firme to nemame. Features vypadaji bohovsky...
    7.11.2007 13:34 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Dojmy? Tezko rict, jak uz si tam jenom obcas odkliknu projekt.
    Spousta veci se musi resit pres pluginy a s temi byva problem, kdyz chces novejsi verzi Jiry a jeste pro ni nejsou pripravene. Nicmene si muzes napsat vlastni. Puvodne to mela byt soucast moji prace, ale neprisel jsem takhle ohnute EE Jave na chut.
    Dokumentace pro pouzivani a administraci celkem ujde, vyvojarska byva obcas zastarala. Upgrady az na drobne problemy s kodovanim db zatim probehly uspesne. Login mame reseny pres LDAP. Nase firemni SSL certifikaty jsem taky naimportoval.
    7.11.2007 15:15 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    Znám Jiru (Enterprise Edition) pouze z pohledu vývojáře (ne admina) – používá se mi celkem dobře, není potřeba žádné složité zkoumání nebo učení. Osobně by mi vyhovovalo víc možností řazení v pohledu, ale možná to jen neumím nastavit, moc jsem po tom nepátral. Každopádně forkflow Jiry mi připadá intuitivní, u takové Bugzilly nikdy nevím, co se stane a workflow mi připadá strašně zmatené (ale možná je to jenom věc nastavení).

    Z pohledu uživatele (testera) mi Jira už tak dobrá nepřipadá. Když potřebuju u nějakého OSS projektu používajícího Jiru najít, zda nějaká chyba už byla nahlášena, nebo v jaké verzi byla opravena, je to boj – v tomhle mi zase připadá lepší Bugzilla.
    7.11.2007 13:56 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Taskpool, ticket system či jak se to nazývá
    My zaciname pouzivat gforge s vazbou na subversion, prvni dojmy jsou zatim kladne.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.