abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.4. 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 518 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?

    25.5.2008 13:01 | Přečteno: 2134× | ParadoX

    Tak je to tady. Čas vybrat si nový telefon. Přístroj, který se mnou bude naprosto pořád, naprosto všude(skoro) a musí přežít naprosto všechno.

    Můj starý telefon Sony Sony Ericsson K700i pžežil vše co jsem mu udělal s pár šrámy, občas pěkně hlubokými. Včetně prasklého displeje (naštěstí tak, že akorát nevidím sílu signálu a první kontakt v seznamu). Mnoho lidí se vzhledem k jeho zevnějšku diví, že stále funguje.

    Momentálně jsem opět splnil 2 roky u Vodafone. To sebou přináší možnost zlevněného telefonu. Trochu jsem prohlížel co mi tam nabízejí za nové přístroje a porovnával a porovnával. Vybral jsem si dva kandidáty. Momentálně ale nevím který. Dost by mě zajímaly zkušenosti. Jedná se o:
    Nokia 6300
    Sony Ericsson V640i

    Telefon překvapivě bude k telefonování, ale rád bych ho také využil jako mp3 přehrávač a dost mi jde taky jestli je možnost synchronizace kalendáře s Thunderbirdem. To vše jak pod Windows XP tak pod OpenSuSE. Abych se přiznal tak nokie nemám v lásce, nějak mi nevyhovují. Chci si zajít do kammeného obchodu a oba si "osahat" ale možnost s obouma si pohrát jako funkční model je asi bez šance. A to, že v prodejně najdu někoho kdo má reálné zkušenosti alespoň s jedním telefonem je minimální.

    Poraďte co vybrat a přidejte případné zkušenosti. Dost by mi to pomohlo.

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Tak jaký vybrat?
     (24 %)
     (19 %)
     (57 %)
    Celkem 74 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    multi avatar 25.5.2008 13:17 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    jestli mas takovej vztah k nokii tak ji urcite neber

    osobne bych sel do mobilu Motorola RAZR2 V8
    25.5.2008 13:19 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    s Motoroou nemám žádné zkušenosti. A už to trochu přesahuje částku kterou do toho chci/jsem ochotný investovat což je max nějakých 4000,- (beru cenu u naplno 350)
    Don´t worry, be happy.
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 14:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Mám L7e a mohu ji jen nedoporučit (v porovnání s téměř čímkoliv jiným).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 23:05 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    No já mám L9 a ta mi připadá celkem dobrá. Jenom MP3 přehrávač se na nabité 2GB kartě trochu déle spouští. Za to ale můžu během poslechu rádia nebo MP3 třeba kontrolovat server pomocí midpssh.. Mám v tom i nějaké díly seriálů, i když ta pidiobrazovka je spíš nouzová záležitost.
    Jako skvělý nápad mi připadá hlavně to zatracované USB - handsfree nepoužívám (jenom sluchátka) a místo nabíječky s sebou nosím pouze USB kabel, počítače jsou všude kam narazím (ostatně s sebou taky jinak tahám notebook)..

    I při intenzivním volání a poslouchání muziky vydrží několik dní, už mnohokrát mi upadla na zem ze slušné výšky a na krytu není ani škrábanec.. Vůbec je to bytelný telefon, nevrže... A hlavně to není mainstream (nokie nebo SE) ;-)
    25.5.2008 13:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Pokud má ta Nokie stále pop-port. Tak ji nedoporučuju, USB kabely stojej na to, že v nich není žádná elektronika dost hodně.
    25.5.2008 13:21 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    v tom seznamu uvedená není
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 13:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Řekl bych, že není úplný, není tam ani Nokie mé sestry.
    25.5.2008 14:54 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Je tam miniUSB port.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 15:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Ano, nové Nokie mají miniUSB. Nevím ale, zda je to u nich stejně na prd jako u Motoroly --- miniUSB je pro nabíječku, připojení k PC a dokonce i pro handsfree, takže nelze nabíjet a přitom telefonovat za použití drátového handsfree.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 15:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    USB hub? :-)
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 15:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    HUB pro miniUSB?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 15:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    http://www.alza.cz/msi-mini-usb-hub-4-port-usb2-0-kompaktni-d69732.htm ?
    25.5.2008 21:38 ach jo...
    Rozbalit Rozbalit vše zase jeden "chytrák"...
    Upstream port: 1 (mini USB konektor) Downstream porty: 4 USB-A

    Nežer to "šalamounovo ho*no" tak hltavě, ano? Mohlo by zaskočit...
    25.5.2008 15:11 Viliam Šedivý
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    USB port je samostatný, nabíjanie a handsfree majú iné konektory.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.5.2008 15:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Pro můj telefon (HTC Kaiser) se dá koupit rozbočka.
    25.5.2008 13:23 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Teď jak tak listuju tak se mi zalíbil i Sony Ericsson K770i Nemáte s ním někdo zkušenosti?
    Don´t worry, be happy.
    Isah avatar 25.5.2008 20:18 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?

    Detaily o SE najdeš tady: http://semania.mobilmania.cz/

    Kdybych se rozhodovala mezi Nokií a SE, jasně že zvítězí SE :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    25.5.2008 22:06 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    díky, něco takovýho jsem potřeboval. Dost mě ted zaráží customizace od vodafonu
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 13:34 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Nemôžem porovnať s tým druhým telefónom, ale už cca pol roka som majiteľom Nokie 6300 a som maximálne spokojný. Jedinou nevýhodou je relatívne krátka výdrž batérie (cca 2-3 dni štandardného používania), ale inak mi na nej nič nechýba a je to najlepší telefón, aký som kedy mal.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 14:02 Peto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Niekde som čítal že ak máte čiernu tapetu , získate deň navyše.
    25.5.2008 14:04 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    WOW, tak toto vyskúšam, aj keď tomu moc neverím :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 14:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Že by mobil měl CRT obrazovku? :)
    25.5.2008 14:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Možná by chtělo zjistit co má ten mobil za display. Kdyby měl nějaký, zde je pixel přímo zdrojem světla, tak by to fungovalo. Pokud a to je pravděpodobnější bude pixel jen filtr regulující průchod světla, tak to bude mít malý vliv (taky záleží, jestli je potřeba pixel napájet, aby propouštěl, nebo aby nepropouštěl. U toho záleží na všech kombinacích :-) ). Lepší úspora je pokud se vypne podsvícení.
    25.5.2008 14:31 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    No, práve. Podsvietenie je tam brutálne, prijal by som aj o polovicu slabšie, ale neviem o tom, že by sa dalo stlmiť alebo vypnúť.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 14:39 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    a funguje synchronizace s thunderbirdem? Je to jedna z věcí na které mi dost záleží
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 14:42 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Toto bohužiaľ neviem potvrdiť, som Windowsovský užívateľ, s Linuxom sa len občas v rámci voľného času hrám, a práve toto som neskúšal.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 14:49 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    a můžeš to zkusit ve windows? Thunderbird mám právě ve windows kvuli práci. když jsem v suse tak lezu na google calendar
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 14:51 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Ok, že mám dobrú náladu, tak si ho nainštalujem a vyskúšam :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 15:04 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    super díky
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 15:05 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Myslím, že potrebujem trochu nakopnúť. Ako sa v Thunderbirde synchronizuje?

    Jop, teraz ma napadá, že ja sa mobilom k pošte nepripájam, ani nemám pripojenie na net, takže asi nebude veľmi čo synchronizovať.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 15:13 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    našel jsem toto http://www.kaarposoft.dk/noksync/ snad je to ono. Ale dle diskuzí na netu to funguje jen s nějakou starší verzí bo co
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 15:28 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Nainštaloval som to, postupoval podľa pokynov, ale tá syncrhonizácia nefunguje. Na tej stránke je upozornenie, že to nefunguje s novšou Nokia PC Suite ako 6.83 (ak sa dobre pamätám), ale ja mám presne tú verziu, takže v tom by problém nemal byť. Ten add-on som doinštaloval, ale Thunderbird sa nedokáže spojiť s telefónom (napriek tomu, že PC Suite je s telefónom v spojení - tak ako to bolo v pokynoch).

    A synchronizácia cez dodanú PC Suite by bola pre teba nepoužiteľná?

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 15:38 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Já si s tím PC Suite nerozumím. Posledně když jsem se snažil synchronizovat otce telefon tak já byl málem na prášky a telefon málem na kousky. Ale možná byla chyba mezi židlí a klávesnicí.

    Ale i tak díky za snahu. Zrovna jsem našel pěkný návod jak synchronizovat Ericsson a povedlo se
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 15:40 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Ok, rado sa stalo, držím palce.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 15:08 Foxnet | skóre: 4 | blog: NetMate
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Mám takový dojem, že je možné vyzkoušet telefony v prodejně T-Mobile v Praze na Národní. Kdysi měli vystavené všechny funkční modely z aktuálního katalogu. Jak je to teď, nevím.
    25.5.2008 15:19 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    spoustu telefonu (nokia) maji taky na Flore v nokia prodejne. akorat vetsina sou nejspis nejake makety takze slouzi jenom pro vyzkouseni mechanickych vlastnosti. ps. doporucuju N73:-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 15:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Jsem slyšel celkem chválu na LG --- co LG KE 970?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 15:23 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Teda, asi budu tady za exota, ale doporucil bych ti pockat par tydnu a po WWDC si koupit iPhone. At uz ten co bude uvedeny (mel by snad mit i GPS) a nebo potom klesnou dosti rapidne ceny lehce pouzitych starsich modelu. Ovladani bozi, super displej, malicky, ma to pochopitelne prehravac a kdyz si to jail-breaknes (nebo si koupis uz takovej), tak existuje spousta uzitecneho SW (ssh apod.). Papirove mozna iPhone nevypada jako nejlepsi, ale fakt ho musis chvili drzet v ruce, abys pochopil.
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Ony ty napodobeniny také nejsou od věci... Já bych raději šel do OpenMoko FreeRunner, protože si s ním člověk může fakt hrát, kdežto s těmi napodobeninami (i originálem) iPhone lze 'jenom' volat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 15:29 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    No, s iPhonem rozhodne jde vic, nez "jen volat", ale musis ho cracknout... Nelibi se mne to a dost mne tim Apple stve, ale i tak si iPhona urcite koupim. Fakt proste ostatni telefony jsou "telefon a k tomu prilepeny neco dalsiho", zatimco tohle je od zacatku navrzeny jako iPod, telefon a internetovy zarizeni.

    U OpenMoko a jinych alternativ (mozna az na to novy HTC, ale to ma zase Windows Mobile :-(() bych mel strach z male komunity kolem (=> malo kvalitniho 3rd party SW).
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 15:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    U OpenMoko a jinych alternativ (mozna az na to novy HTC, ale to ma zase Windows Mobile :-(() bych mel strach z male komunity kolem (=> malo kvalitniho 3rd party SW).

    Tak to je to poslední, čeho bych se bál. OpenMoko používá nově Qtopii, běží na něm aplikace pro X Windows,...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 16:12 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Chapu, ze je to paradoxni argument, ale proste pocet uzivatelu (a i vyvojaru) je u iPhonu o nekolik radu vetsi nez u OpenMoko. Kdybych si vybiral telefon, pro ktery si chci napsat vlastni aplikaci (napr. "firemni standard telefonu s vlastni aplikaci"), tak asi volim OpenMoko. Jenze kdyz chci telefon pouzivat a proste jednoduse aplikaci nainstalovat a pouzivat, tak myslim, ze iPhone je lepsi volba.

    Nechci zacinat flame, jsou to opravdu moje subjektivni pocity a nikomu je nenutim.
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 16:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Souhlasím, že v ohledu funkčnosti "out-of-the-box" je iPhone asi lepší, ale pokud se v tom chce člověk rýt, vyjde lépe OpenMoko. Nehledě k tomu, že Apple člověku háže klacky pod nohy, viz omezení ohledně operátorů atd.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 25.5.2008 23:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    No, s iPhonem rozhodne jde vic, nez "jen volat", ale musis ho cracknout... Nelibi se mne to a dost mne tim Apple stve, ale i tak si iPhona urcite koupim.
    Přesně tak. Měl jsem tu čest jak s iPodem Touch, tak s iPhonem a oba dva jsou co se týče ovládání naprostá špička a ani po čase nadšení neopadne, ale…s novým softwarem to není nijak růžové a předělávat ten systém také není moc to pravé ořechové. Nejlépe by bylo kdyby běžel na Linux jádře a používal klasické GNU nástroje. Proto mám radši Nokii n810. Krom toho, že má podstatnou část funkcí iPhonu, běží na Linuxové distribuci Maemo (balíčky se dají normálně stahovat, roubovat z debianu nebo crossit v gentoo) má pro mě ještě jedno obří plus a tím je žádný GSM modul…nikdo mě nemůže pořád otravovat.

    BTW:Kamarád má iPhone ani né týden a už má na něm křáplý displej.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.5.2008 15:36 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    musím říci že jsem ho držel v ruce. Kamarád ho má a půjčil mi. Musím říci že je to super věc ale nakonec jsem se rozhodl že ho nechci. Nějak nedokážu říci proč.
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 16:56 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    V žádném případě nedoporučuji Sonny Ericson. Kdysi jsem starou Nokii 3310 vyměnil za Sonny Ericson K510i. Po dvou letech nadávání jsem funkční SE zahodil. Nemůžu se ubránit dojmu, že v Sonny Ericson dělají Software naprostí idioti. Nedá se to používat. Na to, k čemu mi v staré Nokii stačilo zmáčknutí 1 klávesy jsem i po dvou letech používání (telefon jsem tedy důvěrně znal) potřeboval třeba 4-5 stisků kláves. Dnes mám opět Nokii, model 3110 classic a jsem nadšen. SE mám jako sprosté slovo a v životě si od nich nic nekoupím.

    Nokia 3110 Classic má mini-USB klasický 5pin s openSUSE 10.3 si rozumí naprosto perfektně. Vřele doporučuji.
    25.5.2008 17:34 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    to já mám právě výborné zkušenosti s SE. Kdysi jsem přesedlal z nokie na tu mojí ubohou starou K700i a dost jsem se toho bál, opak je ale pravdou. Myslím že ovládání je jen o zvyku. Nastavil jsem si co chci aby se mi zobrazovalo na uhyby do stran na tom funguji. Značně mě právě štve u otcovy nokie že když chci zapnout blouetooth tak musím hledat kdesi v nastavení.
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 17:41 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    a ake skusenosti mas s cenou memory stick?
    Fluttershy, yay! avatar 25.5.2008 17:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Dvojnásobná oproti SD, ale už i Sony přechází na SD.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.5.2008 17:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    ze im to trvalo
    25.5.2008 17:53 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    no, tohle nějak moc neřeším páč přítelkyně našla v letadle 1G M2 kartu, a jinak veškeré karty sháním levněji přes otce. Má to nějak bez daně bo co stejně jako veškeré pc komponenty
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 19:17 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Tak třeba: Odpověd na sms z internetu:

    Příchozí číslo 999. u k510i jsem musel dát "odpovědět" - "editovat příjemce" - najet na 999 - "vymazat příjemce" - "přidat příjemce" - "vybrat ze seznamu" ... děs a hrůza

    u Nokie dám "odpovědět", 999 se mi sice nabízí ale můžu dát "vybrat ze seznamu".
    25.5.2008 22:07 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    jo, to souhlas. když mi někdo píše z netu tak to taky moc nemusím, ale to je cca jedna sms do měsíce takže to jde
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 17:07 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    ked ste tu nacali taku temu, myslite si, ze sa oplati viac nokia 6300 alebo 5310 (ak tato stoji o 1000skk viac)?
    25.5.2008 17:32 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    6300-ku mám, 5310-ku by som chcel mať :) 5310 vyzerá úplne vymakane, je tenučká, ľahučká, dlhšia výdrž batérie. Zdalo sa mi síce, že nemá také dobré rozlíšenie displeja ako 6300-ka (ikony na mňa pôsobili dosť "zubaté"), ale držal som ju v ruke iba raz, takže to nemusí byť spoľahlivý dojem. Ak preferuješ telefón, do ktorého sa zaľúbiš, tak 5310. Ale ak nedáš len na dizajn, prever si funkcie a spoľahlivosť, v tomto ohľade s 5310-nou nemám skúsenosti.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 17:40 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    diky, ta 5310 je uz dost hi-tech :) toho sa bojim ohladne fyzickej vydrze... taky telefon by sa mi zisiel na strednej ako mp3 player, dnes uz to asi tolko nevyuzijem, rovnako ako sw vybavu :/ neviem ci neolutujem tych 1000 korun, momentalne nie som velmi bohaty (do nicoho lacnejsieho uz ale ist nechcem)

    btw podla technickych specifikacii nema lepsiu vydrz 5310 (mozno ako prehravac, ale inak ma vydrzat menej)
    25.5.2008 17:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Tú fyzickú výdrž bude mať asi lepšiu 6300-ka, predsa len nerez je nerez. Ale zase tá 5310-na na mňa nepôsobila nejakým "asusovským" dojmom. MP3 prehrávač má aj 6300-ka, akurát nemá zvlášť klávesy na ovládanie hudby. 6300 sa tuším aj u T-mobilu aj u Orange-u predáva so 117 MB microSD kartou, takže ti tam vlezie tak jeden album. 5310-na je u T-mobilu dodávaná myslím s 2 GB kartou, Orange neviem. Čo sa týka tej výdrže batérie - kúpil si ju (5310-nu) spolužiak, a porovnávali sme údaje po prvom nabití, čo nemusí byť zrovna spoľahlivý údaj. Mne 6300-ka na prvé nabitie vydržala asi 2,5 dňa, jemu 5310-na na prvé nabitie niečo cez 4 dni (ak sa dobre pamätám; každopádne to bol výrazný rozdiel). Pozisťuj si info aj u iných ľudí, každopádne, ak ti nejde hlavne o dizajn, ale stačí ti veľmi dobrý telefón, ber 6300-ku, a ušetríš liter. It´s up to you :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    25.5.2008 18:08 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    hej, to vsetko viem, k tej 6300 by som musel kupovat velku kartu, takze sa rozdiel o par stoviek znizuje. asi to skusim, snad v lete dobre zarobim ;)

    o dizajn mi ide do tej miery, ze to nesmie byt vecko a musi mat normalne klavesy (a to oba splnaju, inac by som ani nad nimi nerozmyslal). len dufam, ze co najviac moznosti vyuzijem a ze ho niekde neroztrieskam alebo nestratim :D

    btw verim tomu, ze obaja operatori dodavaju komplet balicek od nokie (tie velkosti kariet co udavas su aj na stranke nokie), ale ide mi len o t-zlodejov-kedysi-dobra-firma-eurotel
    25.5.2008 18:11 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    btw ad ten nerez, kolkokrat som ja otrieskal o zem plastovu 3100, kvalitny telefon :)
    25.5.2008 17:48 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    5310 má spolupracovnice a trochu si stěžovala na malou výdrž baterie. Ale můžu se jí zítra optat jak je spokojená
    Don´t worry, be happy.
    25.5.2008 18:49 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    mam Nokii E51 a maximalni pohoda... wifi fachci super... symbian je taky diky novymu procesoru super rychlej..
    Saljack avatar 27.5.2008 11:26 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Musím souhlasit mobil je to úžasný až na ten foťák a taky to nemá tu svítilnu jako mají SE. Ten přehrávač hudby co je v SE K550i se s tím co je v E51 nedá srovnat (a i kdyby nevyhovoval dá se tam dát jiný). V těch nokiích alespoň fungují id3 tagy jak maji. Taky se mi líbí, že si můžu nastavit to menu a neobtěžuje mě nějaký t-mobile a tak. Ale hlavní síla je ve wifi což mě naprosto dostalo, jelikož jí máme ve škole byl tenhle mobil výborná volba, škoda toho foťáku no.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    25.5.2008 21:26 Robertek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Mám Samsung E590, je malinkatej, lehkej a vydrží tejden. Umí telefonovat a psát SMS, to je vše co potřebuju. A stojí celkem málo i novej, cca 3000. Rozhodně to neni telefon pro štouraly, ale hodně out-of-the-box. Se synchronizací nevim jak to je, bohužel nemá klient na synchronizaci přes internet (gprs syncml) což byla asi jediná věc co mi chybí. Ale syncml přes kabel do nějakého programu by mělo fachat, jak je to s Thunderbirdem nevim.
    26.5.2008 12:18 turek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    Mal som moznost vyskusat vela nokii a vela sone ericssonov a takisto ich porovnat.

    Je pravda, ze nokia moze byt na tom s funkciami trochu lepsie, ale telefon nie je predsa len o funkciach a skuste si porovnat kvalitu zvuku sony ericssonu a nokie, jasne tam vitazi SE, pretoze ten rozdiel sa naozaj neda prehliadnut, ci uz na strane volajuceho alebo prijemcu.

    Momentalne mam dva mobilne telefony, zhodou okolnosti nokiu a SE.

    Predtym som isty cas pouzival len SE a ak teraz obcas pouzivam nokiu, tak si musim davat velky pozor na to, co ten dotycny na druhej strane rozprava, pretoze zvuk je strasne skresleny a zlieva sa. Naopak, co sa tyka SE, zvuk je neporovnatelne cistejsi ako pri nokii.

    Takze ja doporucujem Sony Ericsson.
    26.5.2008 12:21 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    A co máš momentálně za telefony? Abych cca věděl s jakým kdo má zkušenosti
    Don´t worry, be happy.
    26.5.2008 12:38 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový telefon... hmm, pěkný ale jakej vybrat?
    OpenMoko FreeRunner
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.