abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 211. sraz, který proběhne v pátek 19. září od 18:00 ve Studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Na srazu proběhne přednáška Jiřího Eischmanna o nové verzi prostředí GNOME 49. Nemáte-li možnost se zúčastnit osobně, přednáškový blok bude opět streamován živě na server VHSky.cz a následně i zpřístupněn záznam.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:33 | IT novinky

    Microsoft se vyhnul pokutě od Evropské komise za zneužívání svého dominantního postavení na trhu v souvislosti s aplikací Teams. S komisí se dohodl na závazcích, které slíbil splnit. Unijní exekutivě se nelíbilo, že firma svazuje svůj nástroj pro chatování a videohovory Teams se sadou kancelářských programů Office. Microsoft nyní slíbil jasné oddělení aplikace od kancelářských nástrojů, jako jsou Word, Excel a Outlook. Na Microsoft si

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 14:00 | Nová verze

    Samba (Wikipedie), svobodná implementace SMB a Active Directory, byla vydána ve verzi 4.23.0. Počínaje verzí Samba 4.23 jsou unixová rozšíření SMB3 ve výchozím nastavení povolena. Přidána byla podpora SMB3 přes QUIC. Nová utilita smb_prometheus_endpoint exportuje metriky ve formátu Prometheus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Zajímavý článek

    Správcovský tým repozitáře F-Droid pro Android sdílí doporučení, jak řešit žádosti o odstranění nelegálního obsahu. Základem je mít nastavené formální procesy, vyhrazenou e-mailovou adresu a být transparentní. Zdůrazňují také důležitost volby jurisdikce (F-Droid je v Nizozemsku).

    🇵🇸 | Komentářů: 20
    včera 05:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace o další zranitelnosti v procesorech. Nejnovější zranitelnost byla pojmenována VMScape (CVE-2025-40300, GitHub) a v upstream Linuxech je již opravena. Jedná se o variantu Spectre. KVM host může číst data z uživatelského prostoru hypervizoru, např. QEMU.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 22:00 | Komunita

    V červenci loňského roku organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo. Dnes bylo nové logo představeno. "Indiánské pírko" bylo nahrazeno dubovým listem a text Apache Software Foundation zkratkou ASF. Slovo Apache se bude "zatím" dál používat. Oficiální název organizace zůstává Apache Software Foundation, stejně jako názvy projektů, například Apache HTTP Server.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    11.9. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    11.9. 15:33 | IT novinky

    Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 15:00 | IT novinky

    Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    10.9. 21:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (6%)
     (3%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 171 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 10.9. 13:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Příjmačky se blíží

    10.6.2007 23:07 | Přečteno: 1728× | ParadoX

    Tak v úterý je to tady. Po roce opět příjmací zkoušky...

    Před měsícem jsem to vzdal na FELu, a pozítří se tam pokusím dostat znova. Tentokrát na Softwarové technologie a management (STM). Očekávám od toho více než jsem loni čekal od oboru Elektrotechnika a informatika. Na STM jsem slyšel od lidí co tam již jsou samé dobré reference, teda hlavně to že se tam neučí 40 let staré věci. Také se těším že nebudu mít Fyziku což je už trochu problém.

    Spíše mě zaráží kolik toho člověk zapomene za rok z matiky. Na vejšce ho dusí na integrálech a derivacích a pak sem čuměl jak puk na vzorce pro sin 2x a podobné. To že se snažím občas v hospodě pročistit hlavu od učení beru jako standart ale asi jsem to s tím formátováním přeháněl.

    No jdu se zase učit. Jen tak mimochodem, nevíte někdo jestli jsou na netu ještě ukázkové příklady z předchozích let? Letos jsem našel jen jeden ale dal bych ruku do ohně za to, že loni když jsem dal aktualizace tak se objevil jiný test. Dost mě to zajímá páč loni jsem se podle toho krásně naučil všechny tipy příkladů které tam potom byli. Ted i když mám doporučenou knížku tak mi přijde že tam jsou jiné přiklady. Dík za radu kdyby jste někdo věděl

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.6.2007 23:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Jo, přesně tam se hlásí moje milá, na Web a multimédia. Doufám, že se tam dostane, chce nejvíc právě na tenhle obor. Takže ji sem hned zítra přesměruju, pokud se tu ukážou nějaké příklady z minulých let...

    Tak hodně zdaru! Loni jsem uvažoval, že tam taky půjdu, ale nakonec to u mě vyhrál Matfyz. Je to občas řehole, ale matika mě tady dost baví, takže jsem rád, že jsem si nakonec vybral MFF UK. Snad tady vydržím i nadále a nebudu muset někam jinam :-)
    10.6.2007 23:56 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Jo jo, web a multimédia. Přesně tam chci taky. Hlavně už se v tomhle oboru živím tak si aspoň rozšířím obzory.

    Ale bojím se že zvednou body pro přijetí oproti loňsku. Jinak co uvádějí jako doporučenou literaturu tak se dá stáhnout zde. Přišel jsem k tomu jak slepej k houslím.
    Don´t worry, be happy.
    10.6.2007 23:59 Elwood
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Požadované body zvednou na 100%. Minulý rok špatně nastavili pravidla pro přijetí a místo plánovaných 300 lidí museli vzít asi 450.
    11.6.2007 00:03 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Loni pokud se nepletu tak maximum bodů 20. od 5 brali na elektroniku nebo co je to za obor a od 12 na STM. Myslím že letos to zvednou tak na 14-15
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 00:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Za pět bodů z dvaceti se tam člověk dostal? To není tak zlý :-)
    11.6.2007 00:13 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    nojo, ale berou tři paralelky, z toho síto první a druhý semestr. Předtím jsem nevěřil tomu že na fel berou všechny blbce. A taky jsem si řikal že pohoda ale když jsem viděl co po nás chtěl na fyzice (jo jsem blb že jsem si napsal Bednaříka) tak mě to celkem přešlo...
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 00:18 Elwood
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Podle některých je pověra, že na FEL vezmou každého kdo v září projde kolem budovy nepravdivá jen proto, že dotyčný sebou většinou nemá maturitní vysvědčení.
    11.6.2007 00:23 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Vidíš, ještě že jsi mi to připomněl. Zítra si musím nechat udělat kopii maturitního vysvědčení...
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 00:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    To s tím sítem je jako pravda? Mě to přijde vždycky tak trochu jako nářky studentů, kterým se nechtělo moc učit.
    11.6.2007 00:54 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Jak se to vezme. Jeden z profesorů to označil jako: "Oddělení blbých A líných studentů od toho zbytku". Dokonce říkal něco o tom, že každá katedra má povoleno vyhodit jen určité procento studentů, aby další zbyly na ostatní katedry. Nevím co je na tom pravdy. Pravda je asi taková, že hodně lidí z mojí skupiny skončilo po prvním semestru. Pravda je taky taková že skončili opravdu ty, co na to neměli nebo na to kašlali.
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 10:30 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Pravda je taky taková že skončili opravdu ty, co na to neměli nebo na to kašlali.
    Taky myslím. Samozřejmě se může vyskytnout zkoušející, který si libuje ve vyhazování. Ale že by měla škola přímo za úkol prosívat studenty, aby snížila jejich počet, to si nemyslím.
    11.6.2007 00:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Tuším, že loni museli na STM vzít o hodně víc lidí než 450. Pokud si dobře vzpomínám, tak se jim tam přihlásilo mnohem víc lidí, než kolik očekávali a z nich strašná spousta splňovala podmínky pro přijetí bez přijímaček (byl jsem mezi nimi, tak jsem tu situaci tehdy se zájmem sledoval :-)), takže dost z uchazečů, kteří podmínky pro prominutí přijímací zkoušky nesplňovali, měli prostě smůlu.

    Ale už je to dávno, tak se možná pletu, navíc když už jsem věděl, že jdu na Matfyz, tak jsem se o to, jak to tam nakonec dopadlo, přestal zajímat.
    11.6.2007 00:07 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    uvidíme, doufám že budu mezi těmi kdo se dostane a tohle nebudu muset řešit :-)
    Don´t worry, be happy.
    Přemek Vyhnal avatar 10.6.2007 23:59 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    hm, taky tam jdu
    NO RAPTORS!
    11.6.2007 00:02 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Tak jsem to našel. Po dvou dnech hledání na google jsem na to natrefil. Sice se jedná o jinou fakultu ale podle tohoto jsem se loni krásně naučil na příjmačky. Bohužel, mám pocit že podpora IE only. Tak kdo se hlásí tak jukněte sem. Snad Vám to pomůže jako mě loni.
    Don´t worry, be happy.
    Vojtěch Trefný avatar 11.6.2007 08:30 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Nemáte-li IE5.5 nebo vyšší verzi, Váš browser to nezvládne. ---> vida jak na FELu podporují svobodný software...
    11.6.2007 10:02 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    http://mat.fsv.cvut.cz/ asi uplne nepatri felu, viz http://www.fsv.cvut.cz/ ;)
    freshmouse avatar 11.6.2007 07:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Na FEL jdu dělat přijímačky dneska (11.), ale obor fakt už nevím. Já jsem přijat jinam, kam jdu primárně; na FEL si jdu "jen zkusit" ty zkoušky...
    11.6.2007 10:10 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Spíše mě zaráží kolik toho člověk zapomene za rok z matiky.
    Já se taky nedávno podivil, kolik jsem toho zapomněl. Jenže pak mi došlo, že spoustu věcí, které jsem "zapomněl", si už dokážu nějak odvodit, když je potřebuju. Nebo ani ne odvodit, spíš jsem získal trochu takový "vhled" a věci, ke kterým nás na gymplu učili vzorečky jsou "kupodivu" nesmírně logické a žádné vzorečky ani tabulky ani nic podobného vlastně nejsou potřeba :-) Typickým příkladem by byly trivialitky typu např. součet geometrické řady a podobné věci :-)

    Je fakt, že třeba ty goniometrické součtové vzorce jsem nikdy pořádně neuměl (ani jsem je tu pořádně nepotřeboval a kdyby už, tak mám tabulky). I když i ty jsou samozřejmě hluboce logické a odvoditelné :-)
    Rezza avatar 11.6.2007 10:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Jo, po par letech na VS uz zasande Alt+F2 na vypocet cehokoliv vic nez na prstech jedne ruky :) Dekuji panum vyvojarum za uzitecnou featuru ::D

    Ale fakt nechapu, proc nas v prvni tride spolu s pocitanim nenaucili integrovat a derivovat, dalsich 15 roku studii mohlo byt mnohem jednodussich!
    11.6.2007 10:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    No, vzhledem k tomu, jak měli někteří mí spolužáci a spolužačky potíže s tím, když v infinitezimálním počtu na gymplu došlo na limity ("Jaktože tady najednou můžu dělit "nulou"???? Jak jakože to vyjde nekonečno??? To se snad nesmí!!! Bože, ta matika je taková p*čovina..." :-D), tak bych nechtěl vidět, co by to udělalo v první třídě :-D
    11.6.2007 10:53 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    V první třídě nemají děti ještě takové předsudky jako na gymplu :-)
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    11.6.2007 13:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Pravda :-) Experiment by to byl zajímavý, ale kdo ví, co by z těch na integrálech vyučovaných prvňáčků vyrostlo :-)
    11.6.2007 13:04 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Mimochodem, oné spolužaččce jsem se dlouze pokoušel vysvětlit, že "ono to k té nule nedojde úplně, jen nekonečně blízko" :-D Bez úspěchu, stejně skončila někde na evropských studiích. Holt někteří lidé nemají pro krásy matematiky pochopení, nechápu to :-D
    Rezza avatar 11.6.2007 12:39 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Klasicky vtip

    Odpovědi na otázku, kolik je 2*2?
    (student 1. ročníku): 4, bez přemýšlení
    (student 2. ročníku): 4, přesně, po chvilce přemýšlení
    (student 3. ročníku): vezme kalkulačku, zmáčkne pár tlačítek a odpoví 4
    (student 4. ročníku): napíše program se sto řádků, odladí jej, spustí a odpoví 4.0e+00 (student 5. ročníku): navrhne nový programovací jazyk, který je jako stvořený na takové úlohy, implementuje jej, napíše program, spustí jej a odpoví: 4, ale pochybuju, že jsem včera v noci odladil všechny chyby ...
    (student před státnicemi): pláče: "Proč si myslíte, že musím znát všechny ty zavšivené konstanty zpaměti!"
    11.6.2007 13:24 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Ten druhák je jinak: nenápadně vytáhne tahák, podívá se a odpoví: 4
    11.6.2007 13:40 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Ne ne, bude to dobře. Je tak nenápadný, že to opravdu vypadá, že jen přemýšlí, zatímco hledá odpověď na taháku :-)
    Rezza avatar 11.6.2007 15:05 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    A prijde na to, ze zrovna 2*2 na tahaku nema, ale ma tam 1*2 je 2 a pak az chybne 3*2 je 5 a z toho se pokusi odvodit vysledek 4, ktery vidi u kolegy o radu niz ;)
    11.6.2007 16:00 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    kucí poradte mi pls, co s tímhle?

    Rovnice x^2+2ax+a^2-8=0​ (s neznámou x​ ) má dva různé záporné kořeny

    jak se to má řešit?
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 16:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Tak asi v závislosti na parametru, ne?
    11.6.2007 16:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    x_{1{,}2}=\frac{-2a+-sqrt{4a^2-4(a^2-8)}}{2}
    11.6.2007 16:24 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    a zkusil jsi spočítat jen 4a^2-4(a^2-8) ??

    Tohle právě vím znám
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 16:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Hmm x_{1{,}2} = \frac{-2a+-\sqrt{32}I}{2} pokud X leží komplexním číslům. Pokud pouze reálným tak nemá řešení.
    11.6.2007 16:34 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    už sem na to přišel viz níže...

    ale i tak díky
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 16:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    :) není zač, příklady procvičím rád :D
    11.6.2007 16:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    No, to, jaké budou přesně ty kořeny závisí na parametru. Takže asi moc nerozumím otázce :-) Řeš to jako úplně normální kvadratickou rovnici :-)
    11.6.2007 16:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    hele ted na to koukám znova, mě z toho asi hrábne. A já vůl přehlídnul totální blbost. Mě zaráželo že mi zmizí parametr z diskriminantu... už to vychází

    Asi si pujdu dát kafe
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 16:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Jo, tohle znám. Taky doporučuju jít se někam projít :-)
    11.6.2007 16:30 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    jdu se odreagovat. mám pujčenej bič tak si spravím náladu a uvolním se. Snad si nic neudělám...
    Don´t worry, be happy.
    11.6.2007 22:14 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Já jsem se teď při důkladné několikadenní přípravě na zkoušku z lineární algebry naučil žonglovat. :-)
    11.6.2007 23:30 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Na FEL jsem chtel jit, ale kdyz jsem se dostal na FIT...v Brne je sice min moznosti ale zato mam Brno na tretine cesty do Prahy:-)
    PS.: CO vy na toto, navic doplnene timto? Kdyz jsem zjistil ze si bez svoleni zverejnuji osobni udaje, byl jsem z toho docela v soku(kdyz vezmu kolik musim jinak podepisovat prohlaseni ze mohou nakladat s osobnimi udaji). Ale jak jsem se ted na stranky vratil a uvidel vyveseny jmenny seznam lidi a vysledku prijimacek... Chtel bych videt nekoho dalsiho kdo takto zverejnuje vysledky. To si nedovoli ani u prijimacek na stredni.
    Uz pri vyplnovani prihlasky na FEL a na FIT jsem zaznamenal rozdil a pochopil ze Times se svym zebrickem nelze. Pro ty co nevi o cem mluvim: na FIT jsem mel prihlasku vyplnenou vcetne odeslani penez za necele pul hodiny, na FEL pote co jsem se prokousal formularem ktery by mohl slouzit jako ucebnicovy priklad toho jak se formulare nemaji delat jsem jeste prihlasku tiskl, nesl do skoly podepsat, platil fyzicky v bance abych mel doklad o zaplaceni(o variabilnim symbolu asi jeste neslyseli) a pak jeste cele posilal ceskou postou.
    Ale abych FEL jen nehanel, na den otevrenych dveri se vyplatilo jezdit, i pres "mensi" zmatek s nasi skupinou bylo co videt. S FITu mohli radsi poslat ty dve videa pres net a nemusel jsem nikam cestovat.
    fx-95 avatar 11.6.2007 23:40 fx-95 | blog: Achjo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Já tam teda žádný osobní údaje nevidím, teda jestli nepovažuješ za osobní údaj jméno a datum narození.
    Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
    Rezza avatar 12.6.2007 00:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Na FITu se toho clovek docka pri promocich :) Jaroslav Reznik, narozen 23. 11. 1982 ve Zline ;)
    12.6.2007 00:33 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Na ČVUT je to asi normální. Zarazilo mě to už u toho minulého blogpostu o škole, když jsem se díval na web FJFI. Taky se s tím moc nepářou.
    12.6.2007 09:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmačky se blíží
    Tak to je ale humus, to se mi vůbec nelíbí. To si ještě nikdo nestěžoval?

    Mimochodem, ten můj jmenovec tam, to je opravdu jenom jmenovec, nejsem to já ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.