abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 700 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    vencour avatar 13.1.2006 10:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Čili současný stav je "žijeme spolu, nic víc nic míň"? Nebo už ani to ne?

    Není vše takové, jak se zdá, držim palce! Nevzdávej se, jestli to má (že jo!) pro Tebe smysl! Není tento den přece poslední!

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.1.2006 10:19 eXEden | skóre: 13 | blog: Plkoviny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Současný stav je takový, že není žádný ... prostě mě nechala
    vencour avatar 13.1.2006 10:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Na to mne napadá jediné - hláška od Miloše Kopeckého: "Cože, ona nechce? Její škoda".

    P.S. Některý věci jsem nikdy (?) veřejně řešit neuměl.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.1.2006 10:24 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    To že se Vás přátelé snaží zaměstnat je dobře. Mohlo by Vám to pomoct nemít čas myslet na něco jiného než je je práce.

    Řeči o tom že chlapi brečet neměli je totální blbost. Někdy to hodně pomůže.

    Držte se!

    Petr
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Dalibor Smolík avatar 13.1.2006 10:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Možná jsi udělal jednu chybu: Asi jsi měl vycítit, zda "visí" svatba ve vzduchu nebo ne. Jak se na instituci manažlství přítelkyně dívá a zda s ní v blízké době počítá. Pokud je to nejisté, Chtělo to asi promluvit nezávazně, něco jako "jaké by to bylo, kdybychom byli manželé". Pokud nezareaguje negativně, lze ji o ruku požádat, nebo říci - "dnes půjdeme na večeři, a asi tě tam požádám o ruku, co ty na to". Nevzdávej to: buď o tebe stojí nebo ne. Pokud ne - smiř se s tím, nic s tím nenaděláš. Pokud ano - je tu prostor k jednání, časem pokus zopakovat ... atd.. atd.
    Chce to ale všechno čas, netlačit na pilu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vogo avatar 13.1.2006 10:33 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Džte se, dobří přátelé jsou potřeba a je moc dobře že se vám snaží zabrat všechen čas, stejně tak i práce pomáhá odreagovat. Sám moc dobře vím jaké to je, ale za každým mrakem svítí slunce. Taky jsem brečel, to momohlo nejvíc, stejne jako o tom mluvit s ostatními lidmi kterým důvěřujete.
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    13.1.2006 10:33 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Michale, je mi to líto. Podle toho jak to píšeš, říct ne, není důvodem k rozchodu (prostě by se počkalo a žili by jste polu dál). Promiň, ale připadámi to jako od ní připravená akce a to že tě miluje jen spíš útěcha (nebo lež). Ženské jsou moooc komplikované, to ví každý kdo je má.

    Až to přebolí, najdeš si určitě jinou, lepší... Drž se...
    13.1.2006 10:45 eXEden | skóre: 13 | blog: Plkoviny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Aniž bych se chtěl dotyčné dotknout nebo si něco domýšlet, tak musím souhlasit ... Tohle prostě není důvod
    vencour avatar 13.1.2006 10:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Jj, občas je lepší vnímat i očima, nejen ušima, jindy je lepší to nevnímat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Isah avatar 13.1.2006 11:39 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Jo, Alois má pravdu, i když je to teď hustý a skoro k nevydržení, bude lépe a lepší ženská. Ta, která o tebe nestojí, si Tě nezaslouží.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 13.1.2006 10:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Zkus prosím vydržet aspoň nějakou chvíli bez reakce a "nechat to uležet", zjistíš, jak moc se Tě to dotýká, třeba Ti dojdou i jiné souvislosti, vzpomeneš si i na něco ... na co teď nemyslíš? Čili snad svou situaci uvidíš časem aspoň trochu jinak.

    V Červeném trpaslíkovi je situace, kdy se Listerovi něco stane a Kocour říká "já nechci žít" ... to jo teď vono? Mne takové okamžiky dost posílily, kéž i Tobě se to podaří - ať už to současné dopadně jakkoli.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.1.2006 10:56 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Ja neviem ...

    Skús si pohľadať nejaké tie vtipy na tému "Prečo je počítač/linux/pivo/pes/... 10x lepší ako ženská". Podobne ako vtipy o svokrách - človek často zistí, že hoci mu to predtým pripadalo strašne vtipné, tak po svadbe majú tie vtipy akúsi trpkú príchuť. Takže ... možno je to takto lepšie.

    Skutočne by mohlo zabrať to, aby si sa zabral do nejakého problému, ktorý odpúta pozornosť. Aspoň na čas. Navyše kaša sa neje taká horúca, ako sa uvarí.

    marulinko avatar 13.1.2006 11:09 marulinko | skóre: 12 | blog: Technohead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Predstav si, ze by si sa ozenil, ake peklo by si mal doma s takou zenou. Musi to byt teraz hrozne, ale par mesiacov vydrzis. Bude to len par mesiacou mozno rok a bude zle len tebe. Ale predstav si ze si zenaty, stale sa hadate, navyse by ste mali deti a potom by len trpeli v rozvratenej rodine. A trvalo by to roky. To by len bol pruser.
    13.1.2006 11:23 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Zensky nikdy neporozumis.Zensky maj ve spouste vecich "divnou logiku" Di s kamosema na pivo dej si par kousku prober svet ze vsech stran a pekne se vyspi. Za chvili zas bude hej
    V podstatě nic nevím
    13.1.2006 11:24 dghemo | skóre: 3 | blog: DummiesDump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    vzdy pomoze ked sa v duchu vratis do detstva - do tych krasnych chlapsenskych cias, ked si mal vsetky baby na haku...
    13.1.2006 12:30 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Ale pozor !!! Nesmíš v něm zůstat.
    Zafod avatar 13.1.2006 11:37 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Možná budu vypadat jako cynik, ale v těhle situacíh je důležitý se z toho nepos*at a jít dál. Upadání do depresí a ronění krokodýlích slz nic neřeší.
    A hlavně si nic nevyčítej.
    13.1.2006 12:51 eXEden | skóre: 13 | blog: Plkoviny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    To je pravda. Ale i když mozek ví, že za čas to bude dobrý, tak ten zbytek žije současným stavem a zkus hádat, která část vyhrává ... Rozumím tomu, co píšeš, ale ať člověk chce nebo nechce, tak se tomu ve většině případů nedokáže ubránit. Kdyby se to stalo tak před deseti lety, tak si řeknu, že se nic neděje. Teď je to jiný, přibyl k tomu pocit toho, že tohle je pro mě člověk napořád
    Zafod avatar 13.1.2006 13:11 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Já vim, že se to lehce řekne, ale těžko udělá :-(
    13.1.2006 12:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Ano, to je klasická situace, kdy člověk z venku má mnoho "dobrých rad". Všechny ty rady, jako: zapomeň, netrap se... jsou sice formálně správné, ale platný jako mrtvýmu zimník. :)
    Ženská logika je opravdu věc mystická. Já vyhrál mnoho sázek na téma: "O co, že ti dva spolu za chvíli budou chodit". Pokud totíž dívka říká, že tenhle je jí protivnej a s tím nikdy, tak to velmi často znamená, že ho chce. Proč? To kdybych věděl.
    Kdo ví, co tohle znamená. Třeba přílišná jistota ve vztahu budí odpor. "Kdo mi chce, toho nechci" I to se stává.
    A nebo opravdu nechce. Pak ale jen ty dobrý rady, které jsou, žel, nepoužitelné. Jedna, hodně tvrdá. Pořídit si jiný, velký pr*er, tak velký, že tenhle bude zapomenut. Ale takový, který jde vyřešit.
    Blbá rada taky, co? No, já se snažil...:)
    13.1.2006 12:08 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    nejlepsi je to na zenskou vybalit o uplnku a trinacty den po skonceni menstruace. Nezzkousel sem zatim ale jedna znama riklaa ze v tento den je neskutecne nadrzena. Jinak je to fakt pravda co pises zvlast to ze kdyz zenska rika ze je chlap rotivnej a podobne ze ho chce:-/ P.S. v sobotu to jdu zkusit:-)
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 13.1.2006 12:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Špatné ale je, když je to třináctý den po menstruaci a ještě je k tomu pátek třináctého :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.1.2006 12:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    proto na to jdu zejtra:-)))
    V podstatě nic nevím
    Isah avatar 13.1.2006 12:32 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    ...on jde až v sobotu, ale pokud nechceš miminko, ten 13.- 15. den bych použila ochranu, být Tebou....:-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    David Watzke avatar 13.1.2006 14:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Co se tady nedozvím... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.1.2006 14:27 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    no dozvis se jak zabranit maleru kterej je horsi nez vymazanej disk:-)
    V podstatě nic nevím
    stativ avatar 13.1.2006 18:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    o vymazanej disk se uz nemusis starat :-D
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    David Watzke avatar 13.1.2006 20:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    :-D Má to i svý světlý stránky - děti vyrostou a vypadnou z domu. :-D I když - ode mě to sedí...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.1.2006 03:12 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    prej vyrostou....joooo hochu nevis o cem mluvis:-)
    V podstatě nic nevím
    14.1.2006 10:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Tááák. Třicet let uběhne jako voda už se ty děti začnou pomalu rozmýšlet, že by z toho domu... tada, že by si do toho domu někoho přivedli. :-)
    13.1.2006 12:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Ten úplněk, to není tak jasné, ale zbytek určitě. Mozek otěhotnět nechce, tělo ano -- tak je nastavené. A tohle jsou plodné dny.
    Jo! Uplněk! Nevíte někdo, proč se mi v novém KDE ztratila aplikace kmoon? Na obou instalačkách. To je jediná blbina, kterou mám z těhle rád. Hlášení stavu úplňků a novů. A on tam není. Fňuk, fňuk...
    13.1.2006 12:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Jo! A kde je prosim k stažení soft na hlídání menstruace partnerky? :-) Teda. znám také, co kdyby tam měli na každou partnerku ikonku, tak mají plnou obrazovku... :-)
    Isah avatar 13.1.2006 12:48 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    ...se jí zeptej, ne? :-) .-) :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    13.1.2006 12:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Jó, sorry, ztažení!

    Ale zbytek? To se tak dneska dělá? :-) To přijdu k holce a řeknu: "Dobrý den slečno, já bych vás chtěl zbalit, můžete mi říct, kdy jste naposled menstruovala? " :-)

    Isah avatar 13.1.2006 13:06 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    :-) Musíš být diplomat, Dagu :-) Šikovný muž to zjití co by dup...:-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Isah avatar 13.1.2006 13:12 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    ...a minulý týden v Krausově pořadu "Uvolněte se, prosím," nějaká feministka tvrdila, že žena vlastně sbírá semeno dárců a pochva si pak vybere, které je to "vhodné"...:-) Celý týden o tom přemýšlím,...a myslím, že je to hrozná kravina.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    13.1.2006 13:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Je to ošklivé, ale v přírodě to tak bývá.
    13.1.2006 16:44 lampa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Taky mi to porad vrta v hlave :o) jediny zpusob ktery me napada je, ze ty partnery bude mit rychle po sobe, ale i tak ma podle me vyhodu ten kdo byl prvni :o)
    13.1.2006 17:02 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    nebo ma misot kabelky dewarovu nadobu:-)
    V podstatě nic nevím
    13.1.2006 17:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    No, třeba zpěvné ptactvo tvoří páry. Ale v době rozmnožování samička řádí jako utžená. Vyhledává partnery, čím víc, tím líp. Nic od nich nechce, jen to jediné. Vysvětluje se to tak, že prostě vytvoří pro ty spermie konkurenční prostředí a ta nejčilejší a tedy i nejvhodnější, vyhrává.
    To není návod, nejsme sýkorky. Ale jen že něco takového je a má to svoji logiku.
    13.1.2006 13:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    V psí podobě to mám na jedno čuchnutí. :-) Pravda! :-)
    Ale v lidký? Hmmm, Nejsem šikovný muž. Nu, žádná novinka. :-)
    13.1.2006 14:17 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    13 dni pote, co si ji naposled malem zabil :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Dalibor Smolík avatar 13.1.2006 13:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    To tak. Ona by pak řekla, že to má hlídat mužskej.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.1.2006 12:58 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    ...a jeste by to mohlo automaticky pridavat zaznamy "Rande" do kalendare....... :-)
    13.1.2006 13:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Chtělo by to hlášení v grafice na obrazovku. Nějaký ty fanfáry a ... nojo ... jak by asi vypadala ta rande oznamovací ikona??? :-)
    Dalibor Smolík avatar 13.1.2006 13:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    BSOD :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.1.2006 13:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    :-) Jo! Asi takhle? "Soráč miláčku, ono mi to spadlo... Z hardweare je softweare... nepůjdem se třeba raději projít?" :-)
    Dalibor Smolík avatar 13.1.2006 16:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    No v určitém věku už se to občas přihodí ... :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jakub Hájek avatar 14.1.2006 12:29 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    :-) Jeste, ze ta moje to ma pravidelne.. Jdu si napsat skriptik pro karambu, at mam stale na ocich kolik casu zbyva. Dekuji za skvelej napad.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    13.1.2006 13:17 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    zas tak sozite to nei navrhni ja par terminu kdy bys s ni chtel do bazenu a sama ti rekne kdy nemuze:-))))
    V podstatě nic nevím
    Isah avatar 13.1.2006 13:31 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    ..se pleteš, do bazénu může s tamponem a Ty o tom nebudeš ani vědět... Dnes může žena téměř cokoliv a kdykoliv...

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    13.1.2006 14:17 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    na 85% ti rekne ze nepujde.
    V podstatě nic nevím
    vencour avatar 13.1.2006 12:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku

    Doufam, že víš, co píšeš :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.1.2006 12:50 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    jj, to jsem taky pred par lety slysel: miluju te, ale vezmu si toho druhyho... no nic, hlavu vzhuru, to preboli. drzim palce.
    13.1.2006 14:05 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    podle toho yag sto popsal mi spis opravdu prijde (jak tady uz negdo neco podobneho napsal), ze skutecnej duvod jejiho odchodu by byl asi tezko v tom zes ji pozadal vo ruku, proc by jednoduse nerekla, ze este chvily pockate a budete spolu dal? takovydle vymluvy ze "ne se nerika" sou kravina, zensky sou daleko vic zapaleny do vdavek a to ze zenska opusti chlapa je vzdycky znamka o tom, ze tam negde ciha nekdo dalsi a to bez vyjimky, nemusej spolu zrovna to ale proste ji nekdo harasi v bedne, co tak kolem sebe pozoruju i u tech nejlepsich kamosek, tak dycky radsi zustane s tim svym i kdyz ji to treba nevyhovuje dokud nema nekoho jinyho jistyho, a jakmile se ten jinej naskytne tak huraaa, vim, ze to nezni moc povzbudive, ale opustit borce, protoze se zeptal na svatbu o ktery uz se i diskutovalo mi pride divny
    Zafod avatar 13.1.2006 14:15 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Řekl bych, že většina ženskejch se takhle chová, ale přesto se najdou i takový, který prostě daj chlapovi kopačky a nikoho v záloze nemaj. Já znám hnedle 3 takový.
    JiK avatar 13.1.2006 14:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    ja prechod od byt-i-jen-castecne vyhovujiciho partnera do vakua samoty u zenskych temer s jistotou vylucuju. Oni na tohle chovani proste nemaj firmware. Jsi si jisty, ze ty 3 kusy jsou holky?
    Zafod avatar 13.1.2006 16:44 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Jo tak to vím opravdu na 100% :-) Z jedný se posléze stala skorofeministka. Asi je to tím, že už 4 roky neměla chlapa. Ale to nic nemění na faktu, že biologicky je to ženská.
    13.1.2006 14:45 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    ja znam jednu
    13.1.2006 14:57 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    igdysh si tag vzpominam tak to bylo nejaky slozity pri tom jejich rozchodu, tagze spis tak 0.5
    JiK avatar 13.1.2006 14:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    bookmarkni si tenhle komentar a podivej se na nej za 6 mesicu.

    1. Je jiste, ze duvodem rozchodu bylo neco jineho nez tve optani.

    2. Je jiste, ze ma nekoho jineho, pokud ji ten druhy huste neposle k certu, je gone.

    3. Je jiste, ze jsi o nic neprisel, protoze se k Tobe zachovala necestne, ne to zahybani ale to lhani o duvodech rozchodu.

    mel jsem pravdu? Jestli ano, dluzis mi pivo. (Piju Radegast a Budvar)
    13.1.2006 15:00 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    ja Pilsner Urkwel a Hekinena (smayliiig)
    13.1.2006 16:45 Clojster | skóre: 4 | blog: clojsterovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Pijes Heineken a ani to neumis napsat? :D
    13.1.2006 19:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    Mika Häkkinen se dal na vaření piva?
    14.1.2006 01:13 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    proboha, proc je asi psanej i ten Urqel jako Urkwel?
    13.1.2006 17:42 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padnutí na dr*ku
    off-topic - ale snad pomuze.

    Vite, ono to je hodne o komunikaci. Ona i ta svatba se da nejak vykomunikovat a da se hodne mezi lidmi ujasnit, jak by si tu cestu k tomu manzelstvi anebo cemukoli predstavovali.

    A pokud lide spolu mluvit neumi, tak je to prusvih a je lepsi se rozejit. Nebo si dat minimalne pausu.

    Chapu, ze se vam zboril svet. Ale jsou tu i jine konicky a to i pocitace.

    Trochu to prirovnam k obchodu. Pokud budete delat obchod za miliony, tak urcite budete sveho obchodniho partnera proverovat a testovat necim mensim. A manzelstvi obchod minimalne za miliony neprimo je.

    Ono to mluveni o cemkoli je hodne dulezite. A pokud se nemluvi, tak minimalne umet nejak zaobalit to, ze clovek o necem nechce mluvit a naznacit, ze za nejakou dobu se o te ci one veci bude mluvit otevrene.

    Chyba asi bude na obou stranach. Ale najdete si ji sami.

    A ze je clovek zniceny ? Chce to prekonavat. Mozna to, ze obcas dovede jeden ze vztahu zustat pri vedomi je vyhra. At jiz pri hadce, tak i normalne. Najednu stranu jste dopadl dobre, nebot slyset toto po par letech idylickeho manzelstvi, tak by to bylo o hodne horsi nejen pro Vas.

    Hlavu vzhuru.

    bye gf

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.