abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevili v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (24%)
     (10%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (7%)
    Celkem 41 hlasů
     Komentářů: 4, poslední včera 22:41
    Rozcestník

    Sbohem, cédéčka

    26.10.2006 16:59 | Přečteno: 1961×

    Už je to tak, technický pokrok se nedá zastavit. Nedávno byl otevřen první český legální obchod s písničkami přes internet (nicméně ve světě tato služba už funguje nějaký čas). Není to tak dlouho, co vrcholem techniky byl onen stříbrný kotouč, hudební CD, také já jsem se stal šťastným majitelem přehrávače těchto nosičů, psal se rok 1988 ...
    Tak jsem se zamyslel nad tím, je ten pokrok vždy ku prospěchu věci? Není kvalita nahrazována kvantitou? Jelikož jsem už starší generace, pamatuji si ještě velké, rozbitné desky, které mohly hrát je asi 5 minut hudby. Pak přišly ony vinylové, dlouhohrající. To byla skutečná revoluce. U nás těch titulů moc nebylo, složitě se musely dovážet ze zahraničí nebo na burze. A takový zahraniční titul stál na burze kolem 300 Kčs, což byla asi pětina průměrného měsíčního platu.
    Pak jsem se dozvěděl o převratné novince, tzv. cédéčku, které mělo mít tu nejvyšší kvalitu - a hlavně se neopotřebovalo častým hraním, což u vinylových desek hrozilo. Trochu mi chyběly ty plakáty a fotografie, které byly u těch velkých desek někdy k dispozici, ale hlavním účelem byla hudba ...
    Dnes žijeme v éře internetu. Je to báječná věc, člověk se dostane okamžitě k téměř jakýmkoliv informacím, vidí fotografie, slyší hudbu, stáhne si film, prostě co chce. A tak se rozběhl obchod i s hudbou. Nicméně mám takový mrazivý pocit: tohle už není posun ve kvalitě nahoru. Ano, vše je jednodušší, můžeme nosit na krku malý přehrávač mp3, kam se vejdou desítky hodin hudby, ale je to ta kvalita a opravdu ji chceme?
    Jak víme, formát mp3 (případně jiný) je formát komprimovaný. Je ideální pro přenos na internetu, ale při poslechu to prostě není ono. Jsem zvyklý si pustit večer hudbu do třípásmových reproduktorů, případně do sluchátek, k tomu se hodí to klasické CD v plné kvalitě. Řada lidí tvrdí, že se to stejně nepozná, ale s tím nesouhlasím. Stačí si porovnat oba formáty vedle sebe :-)
    Tak nám začne trh zaplavovat spousta nových i starších skladeb, každý si bude kompilovat svoje vlastní album (playlist?) hitů, což ocení především mladší lidé. Ale obávám se, že umělecká hodnota alba (jeho identita, grafická úprava obálky, historie jeho vzniku apod.) trochu půjde do pozadí. Je nutné si zvyknout na změny. Dosud jsem držel plastikový obal s cédéčkem (za 500 Kč) v ruce a řekl jsem si: je to moje. Teď za stejnou cenu budu mít na hard disku adresář s mp3 soubory..
    Je to dobře nebo ne? Budoucnost nám ukáže, do jaké míry má cenu lpět na určitých zvyklostech a tradicích. To platí nejen v hudebním průmyslu, ale v životě vůbec.        

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.10.2006 17:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    adresa toho obchodu?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Dalibor Smolík avatar 26.10.2006 17:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.10.2006 17:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    http://www.i-legalne.cz/Conditions.aspx:
    Předmětem Služby je umožnit Zákazníkovi neomezené přehrávání zakoupeného a staženého singlu finálové desítky Česko hledá SuperStar pod názvem „Máme svůj cíl“. Služba je poskytována za úplatu. Přístup k placené Službě je ověřován pomocí přístupového jména, hesla a platebního kódu.
    ??
    Operační systém podporující Windows Media Player 10 nebo novější verzi a DRM
    Windows Media Player 10
    Nainstalovaná podpora pro DRM ve Windows Media Player
    takže žádné nekvalitní empétrojky, ale staré dobré zadéeremkované uchu lahodící wéemáčka :-(
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Dalibor Smolík avatar 26.10.2006 17:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Hm, také tam píšou "4.2 Licence je vázána na konkrétní koncové zařízení uživatele. Licence není platná, pokud uživatel soubor zkopíruje na jiný disk (HW) nebo na jiné zařízení nepodporující DRM."
    Takže budu mít stejnou kvalitu a možnosti (práva), které mám při koupi CD v kamenném nebo internetovém obdchodě za předpokladu, že cena se nebude příliš lišit? Obávám se, že ne. Originální CD také by mělo něco vydržet - což u HD se říci nedá ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.10.2006 17:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Máme svůj cíl
    Interpret: 	Finalisté 3. řady ČHS
    Hudba: 	M.Kolařík / Radovan Krejčí
    Text: 	Radek Štangal
    Rok: 	2006
    Skladeb: 	1
    Vydavatel: 	SONY BMG Music Entertaiment
    Žánr: 	Pop
    Za tuhle sra*** chtějí 79Kč... to si dělaji srandu, spíš by měli posluchačům platit za to, že to někdo bude poslouchat.
    Dalibor Smolík avatar 26.10.2006 17:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    To je to, co jsem ve svém blogu chtěl říci: Nové dnešní trendy (narozdíl od dřívějška) neznamenají technické zdokonalení ve smyslu zvýšení kvality, ale spoustu průměrného balastu za spoustu peněz a navíc s omezenými právy ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.10.2006 17:26 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Licence je vázána na konkrétní koncové zařízení uživatele. 
    Licence není platná, pokud uživatel soubor zkopíruje na jiný disk (HW)
    nebo na jiné zařízení nepodporující DRM
    Tak tenhle "obchod" opravdu podporovat nebudu :-(
    Shadow avatar 26.10.2006 17:53 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Takže, mám-li to shrnout, tato služba (1) nepodporuje GNU/Linux, (2) používá proprietární formát a ještě k tomu (3) DRM. Kterýkoliv z těchto tří bodů je postačující podmínkou, abych danou službu odstranil ze sféry svého zájmu. A u téhle to udělám s třikrát větší chutí.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Dalibor Smolík avatar 26.10.2006 17:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Souhlas. Ale já jsem záměrně nezmiňoval problematiku využívání této služby pod Linuxem, to by bylo totiž na samostatnou kapitolu. Spíš jsem to směřoval do obecné roviny - jako "vymoženost" nové doby.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Shadow avatar 26.10.2006 19:51 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Chápu a s pointou článku naprosto souhlasím. I když, kdybych takový článek psal já, asi bych si nenechal ujít zmínku o DRM a naší světlé "1984" budoucnosti.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Dalibor Smolík avatar 26.10.2006 22:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Ano, také jsem četl román 1984. DRM skutečně něco připomíná ... Nechci domyslet, jak to bude za 20 let, pokud se bude technika ubírat takovým "skvělým" směrem. Pak stačí jeden průměrný diktátor a má v ruce osudy všech lidí ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.10.2006 17:58 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Podle mě největším převratem v oblasti šíření hudebních nahrávek bylo něco, co jsem sám prošvihnul, totiž Napster. Prodej mp3/wma mi už tak zajímavý nepřijde. :-)
    kotyz avatar 26.10.2006 19:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    jo napster byl zlatej. to sem mel akorat nove pocitac a net pres dialup. dycky sem na tom visel od 1 rano do 3 rano kdyz uz vsichni spali a pak ten tisicovej ucet za telefon - to bylo doma revu. no ty pisnicky mam furt na disku vod ty doby. pak napster skoncil a dlouho nebyla kvalitni nahrada az prislo dc, torrenty, amule/emule a tam uz to nebylo jen o muzice. jo ten cas leti...

    (akorat u nas ve skole se asi zastavil, zatimco doma uz sem sosal na novy masine mp3 z napsteru ve skole sem cekal nez ty wokna 95 na ty 486 za tech 5 minut votevrou seznam.cz nebo neco podobnyho a kdyz sem tam vodtud vodchazel tak je teprv zacli nahrazovat necim co uz sem mel doma par let a mam porad :D )

    leze na me nostalgie, stary dobry casy. i kdyz ty starsi a lepsi s atari a amigou nepamatuju ani ja :-(

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.10.2006 18:06 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    pri te prilezitosti bych rad upozornil na to, ze drive bylo vsechno lepsi ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    26.10.2006 18:57 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    pri te prilezitosti bych rad upozornil na to, ze drive bylo vsechno lepsi ...
    Ale princip je trochu jinde: čím více je např. nahrávek dostupných, tím větší absolutní kvantita sraček mezi nimi, čili i o to větší naděje, že se dostane zrovna k vám. Neznamená to ovšem, že když byly nahrávky dostupné pouze na vinylových LP deskách, že byly pouze kvalitní - ale ta nekvalita to měla o hodně těžší se rozšiřovat. Kvalita bez PR-agentur na druhé straně ovšem také...

    Poučení: vědět co a vybírat si - toť heslo doby ;)
    27.10.2006 11:09 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    myslímže jsi poněkud přestřelil ... tohle vůbec není o tom, že "za našich mladejch let ..."
    Dalibor Smolík avatar 27.10.2006 11:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Díky za zastání :-). Nejsem rozhodně přítelem starých časů a vůbec nejsem nostalgický (s výjimkou poslechu dobré starší hudby). Tohle je vyloženě technická a komerční záležitost - chceme získat vyšší kvalitu nebo fyzickou pohodlnou dostupnost maximálního množství produkce? Jak nám technika (viz např. DRM) zasahuje do soukromí? To jsou otázky, které mohou při ohlédnutí nazpět vyvstat a na něž není snadná odpověď.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.10.2006 18:25 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Když bylo CDéčku tak 20 let, objevili se formáty dvd-audio a SACD. Podle firem, které je prosazovaly, je formát CD morálně i kvalitativně zastaralý a je čas je nahradit něčím kvalitnějším. Nemůžu tu kvalitu posoudit, ale podle recenzentů v odborných časopisech je rozdíl oproti CD značný a tito pak cedečkem opovrhovali. Neznám nikoho, kdo by měl kotouček s těmito formáty. Proč se neprosadily, o tom by se dalo polemizovat dlouho a tak nějak jsem to čekal. Jen je zajímavé, že pokud jde o tu kvalitu, mainstream jde opačným směrem.
    --oldpackage
    kotyz avatar 26.10.2006 18:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    sacd ani audio dvd nevlastnim, ale mam jedno hdcd (24bit zvuku misto 16, tech kilohertzu to ma asi stejne) a kdyz to posloucham tak se me to zda mirne cistsi, lepsi, hlasitejsi nez ostatni cdcka a hlavne to hraje v obycejnym prehravaci. je to originalka guano apes - don't give me names (asi z 2000 nebo tak nejak).

    jinak o tom obchodu ilegalne.cz ;) psali dneska v mlady fronte. ze doopravdy zacnou az v listopadu a bude tam asi 400 000 titulu kolem 35 korun za kus. tedka tam prej krom tech predrazenejch superstaru nic neni. a nevim jak drm ladi s tvrzenim ze stazenou hudbu bude mozny libovolne prehravat, kopirovat etc. co se tam psalo. no dokud nebude pisnicka bez drm a za 5 korun nemam zajem ;) a v mp3 nebo oggu aby to bylo ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.10.2006 19:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    "Nejlépe se problémům s licencí vyhnete, pokud si vypálíte záložní Audio CD pomocí Windows Media Player. Toto CD pak můžete použít jako běžné hudební CD v jakémkoliv CD přehrávači."

    tak to pak jo. a z toho cdcka to pak ripnout do oggu a uz je po problemech s drm :D pokud to teda pude vypalit a bude to pak i normalne hrat, nadto ikdfyz wokna mam tam wmp novejsi nez 9 se me tam nechyta. a jestli by muj wma hrajici lacinej 256mb mp3 prehravac znal i zadeeremovany ;) wma nemam tuseni a 79,- platit abych to zjistil dekuji-nechci ;)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.10.2006 21:25 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Ilegálně? To mi připomíná jiné zajímavé adresy: :-D http://www.whorepresents.com
    http://www.penisland.net
    http://www.therapistfinder.com
    http://www.cummingfirst.com
    http://www.molestationnursery.com
    (aspoň redirect pořád ještě funguje) http://www.experts-exchange.com si už bohužel přidali hyphen. :-D Poučení: Vybírejte název své domény obezřetně! :-D
    Luk avatar 26.10.2006 18:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Ostatně i digitální televize založená na MPEG-2 bude znamenat oproti té dnešní analogové kvalitativní pokles. A většině lidí to jistě vadit nebude.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 26.10.2006 19:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    u nas je signal na novu a primu tak mizernej ze to muze bejt jenom lepsi ;) ale na druhou stranu ceska televize ktera je ted pekne cista by mohla bejt zrazu tak kostickovana ze by se to nedalo ...

    no uvidime, zatim tu neni na to vysilac ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Luk avatar 26.10.2006 20:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Při mizerném signálu to bude mnohem horší než teď. Teď to zrní a šumí, což je nepříjemné, ale dá se na to koukat. Kdežto s digitálem to bude přinejlepším kostičkovat, nebo dokonce úplně vypadávat. Digitální TV pomůže těm, kdo mají signál sice relativně silný, ale s odrazy nebo něčím mírně zarušený.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 27.10.2006 10:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    vono to bude asi tim ze mame na vsechny stanice jednu antenu a vono by to chtelo pomalu na kazdej kanal jinou natocenou jinym smerem. tak je to natoceny tak, aby vsechno jakz takz slo. no jak rikam, sem na to zvedavej. asi si natahnu koax do pokoje a do pc dam kombinovanej tv tuner analog/digital abych moh koukat uz ted a byl pripravenej na to co pride. normalni televize uz se me tam nevejde a takle to pude krasne nahravat na disk (hlavne ta digitalni, tam se to nebude muset digitalizovat a procak se tolik nezapoti, ma chudak jenom 1GHz).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.10.2006 19:02 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Třeba pak lidi časem dojdou k tomu, že každá konzerva je zkrátka nekvalitní náhražka za živý kontakt se zpěvákem, kapelou, divadlem. Jistě si lze třeba v extázi "vychutnávat" dokonalou nahrávku, ale ve své podstatě je to stejné jako sex nad obrázky... imitace života.

    Takže buďme za ty nekvalitní náhražky rádi - daleko horší bude, až bude imitace tak dokonalá, např. nějakou přímou stimulací mozkových center, že bude dokonalejší než reálný zážitek...
    kotyz avatar 26.10.2006 19:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    me pripomelo jednu scenu z futuramy. bylo tam neco jako "nesed furt u ty televize, bez ven a uzivej si zivot" "ale tohle je hdtv - ta ma vyssi rozliseni nez realnej zivot". :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.2.2007 15:49 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Jo, tuhle scénu mám rád taky :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Dalibor Smolík avatar 27.10.2006 10:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    Tak jsem včera zadal dotaz na portál i-legálně, zda je možné využívat službu i na jiných operačních systémech. Obdržel jsem tuto odpověď:
    "Je nutné, aby Váš operační systém uměl zpracovávat, resp. hudební přehrávač přehrát WMA soubor s DRM zabezpečením a to je na různých operačních systémech různé a nedokážu Vám toto garantovat obecně.
    Stačí takováto odpověď?
    Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den"
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 27.10.2006 10:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    proste potrebujes windows xp. ani na starejch winech to nepobezi protoze tam nejde nainstalovat a provozovat wmp vyssi nez 9 a vyzadovanej je 10 a casem bude 11. nevim jestli to je tim ze by 9 neumela drm, ale asi umi, ale neni to to novy drm ktery oni pouzivaji a kazdou chvili aktualizujou kdyz to nekdo prelomi.

    takze ani ja s win2000 si to nepustim. ne ze by me to vadilo, mam par original cd ktery sou teda rozhodne lepsi nez to co aktualne nabizeji a pak je tu torrent/dc/amule :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.10.2006 10:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    o linuxu nemluve. tam to drm nejde a nejspis ani nepude. no mozna na to bude nakej uzavrenej binarni ovladac kterej se bude stahovat extra jako je to ted s driverama na ati a nvidia (zrovna ten original ati me nikdy nefungoval poradne, zato ten open sice bez tv outu ale zato bez dalsich problemu. i unreal tournament na tom chodil akorat daval chvilema malo fps a chvilema stejne jako pod win, tak sem se na nej vykaslal).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.2.2007 15:48 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem, cédéčka
    No, já jsem si už párkrát říkal, že má oblíbená alba si koupím na vinylové desce, abych to měl krásně hmatatelné, a ukradnu někde ve FLACu... Audio CD bych si stejně zripoval, abych to mohl mít v AmaroKu.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.