abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Velikost fontů na Abc

    7.6.2005 21:49 | Přečteno: 1617× | Abc | poslední úprava: 7.6.2005 21:50

    Připadá vám velikost fontů na AbcLinuxu tak akorát? Měly by být větší, menší, zůstat stejné? Názory na tuhle otázku se dost různí. Většinou je Abc vnímáno jako web s velkým písmem. Možná to bude dané zprasenou interpretací CSS v IE...

    Abc má ve svém CSS definovanou standardní velikost písem medium. Měl by to být ten správný™ způsob. V rozumných prohlížečích to vypadá dobře. IE ve Win to zobrazuje giganticky... Ale přeci kvůli IE nezačneme používat absolutní jednotky pt, nebo dokonce px. Zajímavé je, že IE spuštěné pod Wine tímto podivným neduhem netrpí a velikost interpretuje správně.

    Drobné opravy

    Jak jste si asi všimli, zmenšil jsem velikost písma používaného v horní šedivé liště/menu. Lépe to tak ladí se zeštíhlenou hlavičkou a čitelnost je i tak dobrá (nebo ne?).

    Kromě toho jsem opravil chybku s odsazením, která se projevovala ve Firefoxech. Za řešení děkuji Honzovi.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.6.2005 22:03 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše je to ok
    abc je jedna z mala websites, kde si fonty muzu definovat sam bez velkych kouzel defaultnim nastavenim prohlizece, takze prima :) IE neupouzivam :$
    7.6.2005 22:08 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je to ok
    na IE se vybodněte, je to s***:-), velikost je akorát, blbě vidím a na rootovi furt musím zvětšovat :)
    7.6.2005 22:11 Jan Dosoudil
    Rozbalit Rozbalit vše velikost fontu
    S velikostí fontu jsem měl na svých webech taky problémy, dá se to řešit buď ošklivýhi hacky pro ie (_font-size:...), nebo přepnutí prohlížeče do striktního řežimu xhtml. Abych přepnul IE do strict xhtml jsem musel udělat z xml dokumentu bazmek, ale memam hacky po IE. Je tedy otázkou, co je větší zlo.
    7.6.2005 22:32 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: velikost fontu
    Pokud je XHTML web v UTF-8, tak tam XML deklarace být nemusí.

    PS: Hackles
    7.6.2005 22:56 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: velikost fontu
    Pokud se omezime na XML 1.0. Dal uz je XML prolog povinny.
    7.6.2005 22:17 Ivan Vyoral | skóre: 4 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Font-size
    Ale přeci kvůli IE nezačneme používat absolutní jednotky pt, nebo dokonce px. To skoro vypadá, že i jednotky px jsou absolutní :-).

    Font-size bych nechal tak, jak je. IMHO nastavení medium, je to jediné správné. Co takhle udělat na toto téma anketu?
    8.6.2005 11:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Font-size
    To skoro vypadá, že i jednotky px jsou absolutní :-).
    někteří je tak bohužel berou, místo aby připustili, že vývojáři si výklad CSS poněkud zjednodušují :-/
    8.6.2005 13:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Font-size
    A někteří si tu specifikaci nepřečtou a argumentují svým výkladem, který říká něco úplně jiného než v původním textu…
    9.6.2005 18:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Font-size
    hm, pokud jsem argumentoval přímo citací ze specifikace, tak je jistě pravděpodobné, že jsem tu specifikaci nečetl, opravdu brilantní úvaha :-/
    8.6.2005 11:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Font-size
    Je to blbě formulováno, sorry. Těžko bych házel pt a px do jednoho pytle z hlediska relativnosti a absolutnosti... Bylo to myšleno tak, že nechceme používat absolutní pt, a už vůbec ne px (které jsou sice relativní, ale ze zkušenosti vyplývá, že také nejvíce mrvené jednotlivými prohlížeči).
    8.6.2005 13:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Font-size
    On je především termín relativní jednotka sám o sobě poněkud bezobsažný a v důsledku toho silně zavádějící (viz časté názory, že "relativní" pixel je ta správná jednotka). Proto bych doporučoval tento termín raději vůbec nepoužívat…
    7.6.2005 22:18 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Velikost je v pořádku
    Osobně si myslím, že velikost písma by měla být zcela na uživateli a nechápu weby, kde je výchozí velikost nastavena například na 90%. Podle mého názoru je ideální nechat výchozí velikost 1em/100% a podle toho případně proporčně nastavit velikosti nadpisů, poznámek pod čarou atp. V tomto směru bych css ábíčka neměnil.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    7.6.2005 22:22 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Opravená hlavička
    Nechvalme dne pře večerem, říká se. Nevím jak u ostatních, ale u mě problém s odsazením přetrvává. Pravda, pro abc mám netypickou konfiguraci (WinXP + FF1.0), takže bych to až tak moc neřešil :)

    Navíc mé takřka-hotové alternativní css zdá se zatím tímto netrpí (má zase jiné problémy :)
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    7.6.2005 22:30 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Takhle je to vyborne
    Prosim, nenutte mi zadnou vychozi velikost pisma. Umim si ji nastavit ve svem prohlizeci sam.
    7.6.2005 22:30 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Něco se rozbilo :-(
    Od dnešního večera mám rozbité rozložení panelů na abíčku. Screenshot jsem samozřejmě udělal. Používám posledního Firefoxe (Deer Park Alpha 1).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.6.2005 22:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Něco se rozbilo :-(
    Potížista číslo jedna ovšem žádné problémy nehlásí ;-)
    Copak toho není dost?
    7.6.2005 22:43 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Něco se rozbilo :-(
    Zato já ano.

    Firefox z Mandrivy 2005 LE:
    Firefox 1.0.2
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.6) Gecko/20050317 Firefox/1.0.4
    7.6.2005 22:52 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Něco se rozbilo :-(
    7.6.2005 23:01 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Něco se rozbilo :-(
    Ten samý problém. Zkoušel jsem i reload, jestli se nejedná o špatně nacachovaný styl, ale éé.
    7.6.2005 23:01 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Velikost fontů
    Pro mě je ABC tak akorát. Mám nastavenou jen minimální velikost fontů FF1.3,FF1.4 a všechno čtu OK. Zkusil jsem spustit i IE a nezdá se mě že by písmo bylo neúměrně velké??
    7.6.2005 23:06 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikost fontů
    Předběhl jsem dobu :-) oprava - FF1.0.3 a FF1.0.4
    7.6.2005 23:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Uff, zatr... Tak Firefox zase zlobí. Vrátil jsem všechny změny (kromě zmenšení písma v šedivém menu) a vše se zdá být opět v pořádku -- tím myslím ty problémy s podivným zarovnáním sloupců, které tu někteří lidé popisovali.

    Musím říct, že jsem z toho jelen, protože jsem všechno samozřejmě před ostrým nasazením testoval ve všech prohlížečích, které tu k tomu účelu mám (Konqueror, Firefox 1.0.4 [Debian + czilla], Opera [7.54 + 8.0], MS IE [CrossOver]). Vůbec mi není jasné, jak je možné, že se chyba, kterou lidi hlásili z Firefoxu, neprojevila ani v jednom z těch dvou, které tu mám nainstalované.

    Začínám mít k FF dost velkou nedůvěru. Už jen ta samotná chyba s odsazením, kterou jsem se pokoušel řešit (odkaz v článku) se projevovala jen na některých buildech FF. Teď zase FF vyvádí psí kusy při pokusu o nápravu.

    Jen abych přiblížil tu situaci:
    • Konq.: OK
    • Opera (obě verze): OK
    • MS IE 6: OK
    • Firefox (oba buildy na mém stroji): OK
    • Firefox (někde jinde): kaput
    Co je to za bo*del?

    Moc prosím, poraďte mi někdo, jakou další verzi FF si mám ještě nainstalovat, abych odchytil i tyhle šaškárny...
    8.6.2005 00:00 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Uff, zatr... Tak Firefox zase zlobí. Vrátil jsem všechny změny (kromě zmenšení písma v šedivém menu) a vše se zdá být opět v pořádku -- tím myslím ty problémy s podivným zarovnáním sloupců, které tu někteří lidé popisovali.

    Potvrzuji, že je to v pořádku. Zdá se, že si budu hledat nový prohlížeč :-(

    Moc prosím, poraďte mi někdo, jakou další verzi FF si mám ještě nainstalovat, abych odchytil i tyhle šaškárny...

    Asi bych vzal 1.0.4 a pak poslední vývojovou.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    8.6.2005 00:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Asi bych vzal 1.0.4 a pak poslední vývojovou.
    1.0.4 tu mám hned dvakrát (z Debianu a od czilly). A ani jedna neměla problém. A ty verze, o kterých tu lidi mluvili, nebyly vývojové. Připadá mi to jako loterie :(.
    8.6.2005 09:36 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Podle mě ses unáhlil. Nepředpokládám, že na vině je Firefox, ale prostě jsi něco přehlédl. Třeba já jsem se vůbec na abíčko nekoukal z Firefoxu, ale z dospělé Mozilly. (Možná Gecko jako Gecko, ale tak mu neříkejme FIrefox.)

    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.7.8) Gecko/20050604
    8.6.2005 09:52 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Ano, přesnější by bylo říct Gecko. To je pravda. Ale jsem si stoprocentně jistý, že jsem to při testování nepřehlédl. Prostě proto, že takhle patrná věc nelze přehlédnout.

    Navíc to není poprvé, kdy se různé buildy FF (tedy vlastně Gecka) chovají hodně odlišně. To byl právě ten důvod, kvůli kterému mám nainstalované na testování verze z distribuce i z czilly -- množství věcí totiž ukazuje každý jinak.

    Byl bych o tom vůbec nevěděl, kdyby se podobný problém nevyskytl při tom zeštíhlování hlavičky. Firefox z Debianu, na kterém jsem to testoval, to zobrazoval dobře. Ale dost lidem tam horní šedivé menu lítalo bůhvíkde. Tak jsem si zkusil stáhnout FF z czilly a ejhle - už jsem to měl taky rozhozené.

    Ale především bych potřeboval vědět, který z těch buildů to má - podle názoru lidí z Mozilly - správně. Já bych tipnul ten, který to zobrazuje stejně jako všechny ostatní prohlížeče.
    8.6.2005 14:05 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Správně to má ten, který se chová podle specifikace W3C. ;-) Obvyklý postup je lokalizovat problém, udělat minimalistické demo a rozhodnout se, které chování je dle W3C správně.

    Občas může být různé zobrazení způsobeno nekorektně fungující cachí, i když to asi nebude tento případ.
    8.6.2005 14:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: grrrr (*kroutí krkem ohnivé lišce*)
    Já nemyslel "správně" ve smyslu "podle specifikace". Ale to, co nakonec bude Gecko používat - resp. to, oproti čemu mám Abc testovat. Tedy "správně" z pohledu Mozilly.
    Valoun avatar 8.6.2005 00:12 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Odlišný pohled
    Můj názor na velikost písma na ABC se dá vyjádřit jednoduše. Pustím browser, naklapu adresu a podívám se, co je nového. Zasměju se anketě, omrknu jestli jsou zajímavé blogy nebo příspěvky v diskusi, pootvírám si do tabů nové články a počtu si.

    ABC je IMHO jeden z mála webů, kde nemusím řešit zádné problémy s velikostí fontů, funkčností skriptů, či přeplácaností. ABC je ready to use. Přisleplí ho přečtou, bystrozrací také. Není co řešit. A tak to má být, ne?
    8.6.2005 00:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    A tak to má být, ne?
    Také si myslím. Z našeho pohledu je vše v naprostém pořádku. Ptal jsem se proto, že se mi ozvalo několik lidí s tím, jestli bychom velikost písem nezmenšili...
    8.6.2005 01:42 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    Opravdu nezmenšovat, prosím, protože dokonce i na Apple ve Firefoxu 1.0.4, Safari i v Internet Exploiteru 5.2 je to opravdu tak akorát.
    8.6.2005 08:47 skonciljsem | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    ... se mi ozvalo několik lidí...
    Nechť si tedy udělají svůj CSS, zdá se, že nám to většinou vyhovuje.
    8.6.2005 08:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    Abych byl přesnější...

    "se mi ozvalo několik lidí, že na Win (IE) je to moc velké"

    Pokud by šlo o tak velkou skupinu návštěvníků, asi bychom to řešit měli. Určitě na celkovou změnou, ale vytvořením alternativního CSS, které by se načítalo jen v tom jednom prohlížeči.
    8.6.2005 09:18 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    "se mi ozvalo několik lidí, že na Win (IE) je to moc velké"
    Tak to já mám spíš pocit, že v IE je to menší než ve Firefoxu, takže kdoví čím to není ...
    8.6.2005 10:46 johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    nech si trhnu a nech pouzivaju normalny browser, pripadne aj poriadny OS
    8.6.2005 17:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    Najdou se i taková místa, kde nespustíš ani putty, natož nenainstalovaný prohlížeč (některé kavárny a knihovny). ;-)
    8.6.2005 08:57 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    Jsem s velikosti pisma zcela spokojen...
    8.6.2005 13:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odlišný pohled
    Vidím to asi takto: v normálně fungujícím prohlížeči má uživatel písmo tak velké, jak si ho nastavil (nebo nenastavil) v jeho konfiguraci. Tedy tak velké, jak ho chtěl (nebo jak mu to nevadilo). Má-li tedy někdo písmo příliš velké nebo malé, je to jeho problém, ne problém webu. To je ideální stav a jsem pro to, aby to tak zůstalo. Problémy mají především uživatelé MSIE s defaultním nastavením, ale ti se za své problémy také mohou sami. Navíc, pokud si dobře vzpomínám, nedávno se tu objevila zprávička, podle které je jich na ABCLinuxu menšina, takže o důvod víc, proč se jim nepřizpůsobovat na úkor těch, kdo používají pořádný prohlížeč a umějí si ho nastavit.
    8.6.2005 10:48 Stanislav Valasek | skóre: 23 | blog: sloboda
    Rozbalit Rozbalit vše Veľkosť písma
    Aj pre mňa je veľkosť písma ok. Ako vo FF tak v IE. Prosím nemeniť.
    patička?
    8.6.2005 13:50 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše tmavé barvy
    Je to sice trochu mimo mísu, ale stejně: upravil jsem si CSS abclinuxu.cz do tmavých barev, takže pokud by někdo měl zájem, může si stáhnout příslušný kaskádový styl, umístit jej někam na web a upravit si svůj profil tak, aby jej používal.

    Odkaz z předchozího odstavce bude během řádově týdnů až měsíců nefunkční, proto je nutné to překopírování na jinou doménu.

    Styl není úplně dokonalý, vím o několika drobnostech, takže si jej dolaďte dle libosti. Pokud se vám nelíbí, nepište mi kvůli tomu, je mi to jedno.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    8.6.2005 14:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tmavé barvy
    To je perfektní. Už dlouho mám v TODO vytvoření alternativního tmavého stylu. Zatím jsem však vůbec neměl čas se tím zabývat. Také jsem marně přemýšlel nad tím, kde se inspiruji, protože já tmavým barvám neholduji, a proto nevím, jak by bylo vhodné to barevně ladit. Ale tvoje barvy jsou příjemné na oči.

    Nevadilo by ti, kdybych tvoji práci vzal jako základ pro vytvoření plnohodnotného stylu pro všechny, kteří by ho chtěli použít?
    8.6.2005 19:07 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tmavé barvy
    Jasně, dělej si s tím co chceš, je to jen původní styl s upravenými barvami (víceméně).
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    9.6.2005 17:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tmavé barvy
    již delší dobu používám černý styl z http://lolek.czweb.org/abclinuxu.css (dík autorovi ;-)), který zde byl uveřejněn snad (?) jako první - to si opravdu každý potřebuje dělat svůj vlastní styl? :-)
    8.6.2005 20:45 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tmavé barvy
    Nápodobně, už jsem takřka dokončil moje tmavé ábíčko, tady je css soubor. Taktéž nevím, jak dlouho tam vydrží, takže pro zájemce - stahujte.

    Použil jsem trošku netradičnější barvy - ale vyhovuje mi to tak na oči. Dál jsem tak trošku naboural klasický styl ábíčka. Pokud chcete, můžete do reakcí napsat podněty kde a co vylepšit, případně si s tím pohrajte sami.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.