abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 0
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.4. 23:00 | Zajímavý projekt

    VOID (Video Object and Interaction Deletion) je nový open-source VLM model pro editaci videa, který dokáže z videí odstraňovat objekty včetně všech jejich fyzikálních interakcí v rámci scény (pády, kolize, stíny...) pomocí quadmaskingu (čtyřhodnotová maska, která člení pixely scény do čtyř kategorií: objekt určený k odstranění, překrývající se oblasti, objektem ovlivněné oblasti a pozadí scény) a dvoufázového inpaintingu. Za projektem stojí výzkumníci ze společnosti Netflix.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    5.4. 05:22 | Zajímavý software

    Design (GitHub) je 2D CAD pro GNOME. Instalovat lze i z Flathubu. Běží také ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (1%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1245 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Kdo neskáče, není Čech

    2.6.2006 19:23 | Přečteno: 2944× | Jen tak | poslední úprava: 2.6.2006 19:34

    Také si myslíte, že kdo neskáče, není Čech? Česká televize v tom má patrně jasno, protože takto dokonce pojmenovala jeden ze svých pořadů. Náhodou jsem na to narazil při prohlížení programu na příští týden. A nechtělo se mi věřit. Prostě, kdo neskáče, není Čech...

    Naše skvělá veřejnoprávní instituce tímto pro mě klesla někam pod úroveň mořského dna. Ještě bych pochopil, že podobně skandují přiožralí hokejisté v kabině nebo úplně ožralí fanoušci kdesi na náměstí. Tam totiž nečekám žádný projev inteligentnější sebereflexe, která by vystavila stop zhovadilému pořvávání nechutností. Ale kde se to vzalo v oficiálním programu ČT, to nechápu.

    Co je na tom špatného? Především ta nechutná arogance, se kterou vyvolávači vnucují svému okolí, že pokud se nepodřídí všeobecnému hopsání (nebo je jim dokonce nedejbože fuk, že nějací sportovci kdesi cosi vyhráli), budou zbaveni svého češství. Znamená to, že pokud svou radost neprojevují stejně stupidně jako oni, nemají na ni nárok.

    Záměrně vynechávám skutečnost, že mezi sportovci i hopsači se určitě najde pár Moravanů nebo třeba Slezanů - tahle otázka mě netrápí. Jsem si totiž jistý, že kdyby nějaký koumes dokázal do hezky úderného popěvku narvat větu "Kdo neskáče, není občanem ČR", určitě by to všichni skandovali se stejnou vervou.

           

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.6.2006 19:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Nikdy me nenapadlo se na toto skandovani timto pohledem. JEmi v podstate jedno co skanduji pokud nejsou sprosti nebo neurazej. Maj radost tak at hulakaj. Pride mi ze hledat v teto situaci slovickareni je ztrata energie:-)
    V podstatě nic nevím
    2.6.2006 19:30 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    HOP HOP HOP. :-)))))
    David Watzke avatar 2.6.2006 19:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Hmm, nebral bych to tak osobně. Ale asi taky nejsem Čech... Výhodu má jen Vladimír (ten jak uváděl "milionáře").
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 2.6.2006 19:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Nebo Jirka (ten co žije ve Stuttgartu ;-) )
    2.6.2006 19:37 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Nebo Peta co se flaka v brance:-)
    V podstatě nic nevím
    2.6.2006 19:38 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Nebo Marek co se fláká v brance
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    sekyt avatar 2.6.2006 21:13 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Nebo Zahrada Čech, bo ta skákat nemože
    David Watzke avatar 2.6.2006 19:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Jo, ten taky :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    JiK avatar 2.6.2006 20:47 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Spravne, ja urcite neskacu, za jediny opravdu vzrusujici sport povazuju vrhani stinu (a mozna mozna tak jeste Curling) a jsem zcela urcite Cech, mam to napsany v obcance.
    2.6.2006 19:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Spíš ten co mluví (moc pěkně) Garfielda, né? Na stupidní "vědomostní" soutěže každej nekouká, ale kdoby neznal Garfielda?

    HOP! HOP! HOP!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 2.6.2006 19:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Jasně, taky nekoukám na milionáře, ale to se prostě nedá přeslechnout. Přeslechnu co letí v rádiu, neznám novej videoklip od Green Day, ale tohle prostě vím :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.6.2006 19:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Neberu si to osobně. Když někdo hajluje, tak si to taky nevztahuji na sebe. Možná jsem to špatně napsal - ukazuje to podle mě na ubohost ČT.
    David Watzke avatar 2.6.2006 19:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Myslím, že tě chápu... když se nad tím zamyslím, je to fakt docela divný...

    Mně je to třeba jedno, nekoukám ani na ČT, ani na nic jinýho. Protože IMHO to byli blbci i bez "Kdo neskáče, není Čech".
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.6.2006 19:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    No co měli dělat, Čechy Čechům by jim jistě neprošlo :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    2.6.2006 21:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Některým lidem vadí i tohle. V panické hrůze z národního cítění je popudí kdeco a potom píší takovéto bláboly :-):
    Fotbal vyvolává v lidech šovinistické pudy, kdo neskáče, není prý Čech, což se od výrazu Heil Hitler liší jen málo.
    2.6.2006 21:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    No já výkřik Čechy Čechům taky považuji za blbost. Tohle jsem napsal provokačně a čekal, kdo se chytne :-).

    Ten odkaz je docela síla, pán motá fotbal celkově a prohnilé poměry v České kaprlize. Jeho výkřiky nad "hooligans" jsou poměrně k pláči, protože těch incidentů zase tolik není (bodejď, většina zápasů v lize má přeplněno, pokud na ně přijde více jak 2500 lidí). A vůbec, kdyby se mrknul na Barcelonu, to by si spravil chuť, kucí opálený ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Mikos avatar 2.6.2006 21:48 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Hele, nechceš si dát do patičky radši třeba něco jako "Nic než národ!"? To by ty tvé neustálé kecy tady na ábíčku a tvou přízeň Národní Straně dokonale shrnovalo :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    2.6.2006 21:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Ne, protože je třeba hledět i na jiné věci. ;-) Je ale pravda, že budu muset do zítřejšího večera něco vymyslet, když jsem slíbil, že dám ten odkaz na Národní stranu po volbách pryč. :-)
    2.6.2006 19:39 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Já ten pokřik taky nemám rád, ale z jiného důvodu. Mám rád jiné :-) Bohužel na zápasy Česka jiný pokřik nevím. Možná ještě "Češi!!!", ale jinak??? Ale zas tak mi na tom nezáleží, stejně mě ani fotbalová repre nijak moc nebere, nedokážu se s ní pořádně ztotožnit a hlavně mě tam štve takový ten typ fandění s různýma parukama, nafukovacíma mávátkama a tak :ú
    2.6.2006 20:00 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    nesnasim tento pokrik. a moravane a slezane jsou cesi od roku 1918 ;-).
    vencour avatar 2.6.2006 20:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech

    Recese mi nevadí, uvidíme, v co se to vyklube, nečekám, že to budu sledovat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bluebear avatar 2.6.2006 21:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Ahoj,

    dost chápu tvé pocity. Já jsem taky poněkud vzteklý, když do vagonu metra vleze banda podnapilých idiotů a začne vyřvávat a poskakovat, ať už z jakéhokoli důvodu. Řekl bych, že v těchto případech je sport vedlejší, oni prostě potřebují záminku, proč se opít, zařvat si a něco zničit.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Mikos avatar 2.6.2006 21:44 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Jaký skákání? Jakej sport? Ono už se zas něco hraje? Vždyť hokej už skončil... bože, snad ne fotbal, fuj :-)

    Když vidím tyhle fanoušky, jak vždycky když je nějaký mistrovství kdoví v čem (je mi to absolutně ukradený ;-)) jsou najednou z ničeho nic strašně hrdí "Čechové", tak se vždycky tiše směju :-) Jsou opravdu k smíchu ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    2.6.2006 22:29 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech

    To jo. Bývá pravidlem, že ti, co hokej/fotbal normálně nesledují a pomalu se stydí za to, že jsou Češi, skáčou nejvýš a nejhlasitěji odsuzují toho, kdo se neúčastní podobných zhovadilostí ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    2.6.2006 21:45 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    Chudáci vozíčkáři, HOP HOP HOP nebo nejste Češi! :-D
    3.6.2006 09:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech

    Nevím, je-li to u mne úchylka a nebo zdravý instinkt, ale jak začne nějaký dav jednotně skandovat, tak mi začne běhat mráz po zádech a skřele se mi křiví odporem.

    I kdyby skandovali třeba "mějme se rádi". Ono se z toho nějak vždycky vyloupne "ty řveš nějak málo nadšeně!" Tu máš klackem.

    3.6.2006 11:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo neskáče, není Čech
    :-) Takhle se do neskákačů pustili kdysi na horlezeckém servru. (Puš jsem já) :-)
    19.11.2007 13:39 Moravan
    Rozbalit Rozbalit vše MORAVAN NESKÁČE
    Já neskáču. Nejsem Čech, jsem Moravan.

    http://moravak.bloguje.cz/ http://www.mnk.cz/ http://dalsimoravak.bloguje.cz/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.