abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 545 hlasů
     Komentářů: 23, poslední dnes 07:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Steven Segal, umí aikido
    A neni to spíš musado?
    15.4.2010 01:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak on má sedmý dan v aikidu. Myslím, že je, nebo byl dost dobrý v kendu a v karate.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale teď vypadá tak, že by moh získat nějaký ocenění i sumó, aby to měl komplet. ;-)
    15.4.2010 01:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No jo, taky jsem měl před deseti lety o pár kilo méně. Někdy je dřina udržet váhu a elegantní zjev. :-) Jenže ten sedmý dan, jako Seagal hned tak někdo nemá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No to ne, ale ten půdorys metr krát metr taky... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    oops! i/y
    Chytrex avatar 15.4.2010 02:39 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Vyjímečně si to trefil:D Půdorys je s tvrdým
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 02:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! :-D
    15.4.2010 08:39 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Neni to nahoda, ze prevazne vsichni ti slavni se proslavili az po smrti. Porozumela a ocenila je az dalsi generace. Jejich svet jim moc nefandil. Vymkli se z ramce tehdejsi konvence. Chce to neco poradnyho vymyslet jeste dnes!
    15.4.2010 13:10 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale tys to netrefil, pise se vyjimecne... teda pardon, "výjimečně"
    Darth Phantom avatar 15.4.2010 16:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    Já bych řekl, že všechny filmy se Seagalem jsou vesměs stejné. Pomineme-li infantilní zápletky, že Steven hledá holčičku v dětském domově v Polsku, hasí požáry na Aljašce a dělá kuchaře na lodi, tak hlavní a nosný děj spočívá v tom, že Steven pomocí bojových umění nakope všechny diverzanty, nehasiče, teroristy a ostatní nepřátele USA na jednu hromadu.

    Mě se zdá, že hollywoodská produkce je s postupem času čím dál tím blbější a vzdálenější realitě. Poslední film, co se mi docela líbil, bylo Apocalypto. Jsem ale docela mile potěšen českou kinematografií posledních let. Myslím si, že se u nás v posledních letech točí solidní filmy (Štěstí, Hlídač č.47, Protektor). Masově produkovaným blbostem z Hollywoodu to sice nemůže konkurovat, ale jsem rád, že se unás točí pořád obstojné filmy.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.4.2010 16:18 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Apocalypto - od zatmění slunce totální kravina ....
    15.4.2010 16:18 růžovej pežot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Do tebe bych to neřekl, celou dobu tě mám za uřvaného, přechytřelého puberťáka, hrajícího si na pohodáře kterému věk začíná až tak čtverkou.
    corwin78 avatar 15.4.2010 08:04 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Velmi pěkný a pravdivý článek. Jen bych podotkl, že Henry Fonda umí i skvělé grázly, viz Tenkrát na západě - naprosto fantastický a vymazlený film i s uměleckou hodnotou, což u westernů zdaleka nebývá pravidlem.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 10:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Vůbec je požitek se dívat na starší filmy. Jsou lépe vypracované, je větší pozornost věnována mezilidským vztahům .. Ty nové jsou samé střílečky a hořící auta ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 10:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    jestli to nebude tim, ze ty strilecky a horici auta chteji proste lidi dneska videt ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    S tím naprosto souhlasím. Je to o penězích.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 14:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    me stve na filmech jina vec, ze v kazdym musi bejt milostna/postelova scena ikdyz se tam ani nehodi (treba ten novej star trek) nebo ze i sebekatastrofictejsi film skonci happy endem (vyjimkou je snad akorat proroctvi, kde skutecne dojde k uplnymu zniceni zeme, ale jinak je to pekna sracka a hlavne ten uplnej konec, ten je jak z webu vesmirni-lide.cz). jeden film je jak druhej, ve vsech je to samy a lisi se to akorat v detailech (souhlasim s tim kdo napsal ze to tocej vsechno podle nakyho desatera uspesnyho filmu, aby to pres leto vydelalo par desitek milionu dolaru a za rok po tom nestek ani pes pripadne se uved druhej dil). ale najde se sem tam neco, co se vymyka beznymu standardu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 19:04 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To je prece logicke. Toci se to podle formulky. Ta formulka je takova, aby na ten film prislo co nejvic lidi. Neni vubec dulezite, ze ho ti co prisli budou povazovat za prumerny, podstatne je, aby na nej prisli.

    Proto se to toci timhle zpusobem. Ne proto, ze by to nekdo chtel videt.
    15.4.2010 19:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    JS, počkejte, tam máte nějakou protiřeč. Myslíte, že kdo nechce film vidět, přesto přijde? Proč by to dělal? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 19:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ale prijde, protoze nevi co ho ceka. a pak nekdy lituje ze tam vubec chodil.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 20:11 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Nemam protirec. To jestli na film pujdete nebo ne je binarni rozhodnuti (ano/ne). Staci tedy, aby vas ten film zaujal natolik, abyste na nej prisla. Nic vic neni potreba. Ono je to jeste horsi, protoze to "navic" (co byste tam treba vy ocenila) ubira misto tomu, co by mohlo prilakat jeste dalsi lidi.

    Takze, kdyz date dohromady to, co presvedci nejvic lidi, aby prisli, vyjde vam ta formulka (tusim je to asi 30% akce, 20% romance, 15% humoru, 15% dobrodruzstvi a nejaky zbytek).

    Takze vas treba presvedci (ze ten film musite videt) 20% romance a 15% dobrodruzstvi. Vaseho pritele dejme tomu presvedci 30% akce a 15% humoru. Proto pujdete oba. Ale nakonec to bude pro oba ze 60% naprosta kravina. Ale to uz je jedno; zaplatili jste si listek a to se pocita.
    15.4.2010 21:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No dobře, máte to pěkně sesumírované. Jenže nehledě na důvody, zda chci vidět x procent akce a x procent lásky, x procent mrazení, anebo chci film shlédnout ze zvědavosti či pod vlivem nalákání reklamou; zkrátka když do kina přijdu a zakoupím lístek, zasednu do sedačky, zřejmě film vidět CHCI :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.4.2010 05:28 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To jo, ale nebude tak dobry, jak by mohl byt. To, ze se Hollywood drzi te formulky zpusobuje, ze toci jen prumerne filmy.
    16.4.2010 07:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, a mimochodem, ta moje poznamka "ze by to nekdo chtel videt" vyse se vztahovala na Kotyzovo tvrzeni, ze "strelbu a horici auta" chteji lide (vetsina) videt. Jak uz jsem vysvetlil asi 2x, neni to tam proto, ze by po tom vetsina touzila, ale aby prislo vic lidi.
    15.4.2010 11:29 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale pane Smolíku, teď jste se projevil jako starý dědek (a tím dle mého názoru utvořeného na základě Vašich příspěvků nejste). Jistě - v současné době se točí značné množství "fekálních" snímků (čti: sraček), ale to neznamená, že se na plátnech nic jiného neobjeví. Jen holt ty kvalitní filmy vyžadují od diváka trošku víc než schopnost jednou rukou lovit popkorn, usrkávat kolu a přitom se neztratit ve velmi nenáročném ději;-) Navíc pak filmy, které nebyly točeny primárně za účelem zisku již tak nějak z podstaty věci nebývají tak masivně propagovány.
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, vůbec netvrdím, že se nic jiného než ty béčkové filmy neobjeví. Člověk musí lepší kousky vyhledávat. Spíš jde o to, jaký je celkový trend. A ten jde jednoznačně od společenských filmů k akčním. Akční filmy mi nevadí - ale těchto filmů se příliš opakují scény, které byly obsaženy již v jiných snímcích.. Totéž horory - co se má pořád točit - tak to jde dokolečka. Podobné scény, předvídatelnost. Z tohoto žánru se mi například líbil film Superman, Predátor, Vetřelec, Specialista .. všechny další filmy jsou jen variantou na stejné téma. Třeba Spiderman - je vlastně totéž, co Superman ..atd.
    Takže nevidím chybu ve filmařích, ale v nedostatku nových námětů. Opakování stejných námětů je možná jen můj dojem - vyplývající z mého věku a zkušeností. Možná si toho všímají i mladší. Tak nevím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 12:11 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    S tím opakováním námětů naprosto souhlasím, o to je pak ale člověk více nadšený, když se objeví něco co "tu ještě nebylo" (píšu v uvozovkách schválně, protože ono už tu v podstatě asi všechno bylo).
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, tak teď si už rozumíme. A navíc - pokud je tam ta střílečka logická a funkčně doplňuje příběh, který má hlavu a patu tak už vůbec proti ní nic nemám.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 12:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale třeba remake "Talian job" se mi líbil možná víc než originál. Zato třeba nerozumim, jak někdo může natočit takovou sračku, jako remake "Taxi", v Ňůjorku, se ženskou a hlavně bez Petry...
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Většina remaků nestojí za nic, ale pochopitelně mohou být i výjimky. Udělat remake všeobecně známého díla - k tomu musí mít producent velký kus odvahy, protože divák neustále srovnává s originálem a odchylky většinou vnímá negativně. Když se to podaří, klobouk dolu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Včera sem přemejšlel, že bych natočil remake Švejka jako akční triller. Myslim že by Hašek v zemi rotoval jak centrifuga. :-D
    15.4.2010 13:22 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak to radši nedělej - chytli by se toho Zelení, omotali Haškovy pozůstatky drátem a demonstrovali to jako nový alternativní zdroj energie:-D
    15.4.2010 13:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    když už jsme u té soudnosti, aneb jak z prdu vydolovat volební téma: http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=665931
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    <a href="tady adresa">tady nějakej text</a>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jinak se tedy ochotně a rád v obraně postavím za jakéhokoliv kocoura, tedy i Mikeše. ;-)
    15.4.2010 13:36 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ctrl C a ctrl V nestačí? Fakt ne? tak ještě jednou speciálně pro ajťáky Nácíček
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ne, protože na to nestačí kliknout. Ale naučim vás tohle:

    Odkaz vložený do obrázku
    <a href="adresa velkého obrázku"><img src="adresa malého obrázku v diskusi"></a> ;-)
    15.4.2010 14:20 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    když už - červená by nebyla? růžovou nesnáším
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    15.4.2010 14:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Náhodou...růžová je nejhezčí barva na světě. /Ještě s fialovou/:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.4.2010 14:24 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Safra, to vypadá jak nějaká novodobá cenzura. Jako by chtěl někdo vymazat ze slovní zásoby slovo cikán. Nechápu. Co je to za lidi, kdo šíří takovouhle politiku? Vždyť to v konečném důsledku jen lidi rozparádí ještě víc proti cikánům.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 14:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    no ono sou v ty knizce o kousek dal horsi veci (cikani unesli mikese) a to je prave to co je (ty aktivisty) nejvic sejri. nekde sem videl i prislusnou pasaz oskenovanou (stejne jako prirucku pro cetniky ze stejny doby kde bylo cosi o potirani cikanskych zloradu). az budu doma a nebudu linej, zeptam se na to strejdy googla ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 14:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zřejmě se tak cikáni odjakživa chovali... Jinak jejich kulturu jim přece nikdo nebere. Nic proti nim, kdyby se chovali slušně, neobtěžovali a nevysávali SR na sociálních dávkách.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Slovo cikán (všiměte si malého c) by vymazali, ale sami přitom trvaj na tom, že nejsou cikáni, ale Romove. Ono totiž slovo "cikán" je spíš označení určité kultury (životního stylu), která dnes již v plném rozsahu provozovat nejde, než označení rasy nebo národnosti. Je to směšný.
    15.4.2010 14:01 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Díky, Amígo! Konečně mi to jde. Pan Literák bude mít asi radost :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 13:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Švejka by mohl hrát Arnold Schwarzenegger. A ty akční scény by mohly být z bojiště v závěru filmu. Jen bych těžko hledal herce pro feldukráta Katze. Miloš Kopecký byl naprosto nedostižný vzor, že? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mam něco s Flashem po upgrade FF a nemůžu přijít na to čim to je, takže se nepodivám. :-( Švejka by moh hrát Vin Diesel, kdyby pár kilo přibral, místo Kopeckýho bych dal Jeana Reno a hraběnku "cesky fojak, tobry fojak" Dolly Buster, nemusela by trénovat akcent a hlavně vypadá jak laciná nafukovací pana :-D
    kotyz avatar 15.4.2010 14:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    arnie uz je na to starej, navic pro samy guvernerovani nema cas. ani se neobjevi v tom novym predatorovi, ikdyz to udajne slibil (v tom novym terminatorovi taky nebyl, tu vec na konci s tou fotomontazi ksichtu na nakyho jinyho herce nepocitam).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 14:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    jo ty horory - saw uz bude mit asi 7. nebo 8. dil (videl sem jen ten prvni a ani ten, ac je ze vsech nejvejs hodnocenej, me nejak zvlast nenadchnul, na druhou stranu sem uz videl i horsi) tedka a ostatni podobny filmy sou nejmin u 3. nebo 4. pokracovani a furt toci dalsi a dalsi a je to cim dal tim horsi a horsi, ale kdyz to bude ve 3d (jako to s tou smrti, ted sem zapomel jak se to menuje cesky, v originale je to final destination) tak to preci jen naky lemply do toho kina pritahne ...

    to me pak ani nebavi, kdyz vim nejenom jak to skonci ale i jak to bude cely probihat ... :-/

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 15:29 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Třeba Spiderman - je vlastně totéž, co Superman ..atd.
    To asi hodnotíte podle barev kostýmu, ne?
    15.4.2010 08:55 Karel Zak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    A taky soudnost. Umět si říct, čekám dlouho, dřu a jak to vypadá nikam to nevede...

    ..hmm, ihned me napadl Cezanne, von Gogh, Lautrec, ... nastesti pro nas nemeli "soudnost" :-)
    15.4.2010 10:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak většina z nich se tím uměním neživila. :-) To je přesně ta soudnost, dělám to pro potěšení, živím se nečím jiným a sláva možná přijde až tu nebudu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 09:46 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Taky mám podobný pocit, že se dnes příliš řeší sláva. Jako by se kapku upřednostňovala forma před obsahem. Myslím, že ti nejlepší umělci, včera i dnes, nemají čas zabývat se svou vlastní slávou. Umělce si asi Bůh vybral jako své prostředníky, kteří mají něco SDĚLIT. Bez ohledu na to, jací to jsou lidí. Ať je to člověk spořádaný či magor, prasák či slušňák, charakter či prevít. I písničky Boba Dylana jsou vypovídající, a to sdělení je silnější než samotné texty. Kdosi řekl, že Bob Dylan by zaujal, i kdyby přezpívával svým mečivým hlasem telefonní seznam :-). Je geniální.

    http://www.metacafe.com/watch/sy-187835049/bob_dylan_knockin_on_heavens_door_official_music_video/

    Tyhle odkazy neumím správně zadávat.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 10:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    na odkazy stejne jako na ty animovany smajliky se pouziva tag <a> ;-)

    bob_dylan_knockin_on_heavens_door_official_music_video

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 10:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    vlastne ne, na ty smajliky je tam jeste nejaky to img src =, sem to trochu splet no ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 11:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tedy zrovna texty je to, co Bob Dylan má na úrovni jaksi obecné. Jsou uznávané i lidmi, které jinak nějaký folk, rock vůbec nezajímá. Tím Vás nenutím, abyste je obdivovala, ale přeci jen, když se na tom shoduje tolik lidí, co se tím zabývají... Stejně jako je těžko popiratelný přínos Dylana pro zpěv, i když on čistě formálně zpívá příšerně :-). Ale asi už si dneska málokdo ovědomí, že to protahování, polykání, celé frázování, co je pro tuhle hudbu tpicke, je vynález tohodle pána.

    Jinak je to záhada. Zpívat neumí, na kytaru neumí, na harmoniku neumí, na podiu se chová k divákům otřesně, mění styly tak, že uvádí své věrné posluchače do zuřivosti, odmítá říkat co se od něj očekává a nejraději neříká nic.

    Jenže pak se začne pokušet trefovat do strun, mečí, šeptá, chraptí, piští (měl různá období) a lidé, včetně mne, jsou vedle, uhranutý, nadšený. On má něco, co nejde naučit, ani ztratit... snad nalézt?
    15.4.2010 11:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tedy vynález tohodle zpěvu není tak přesné. On měl své vzory, ale to co z toho udělal.
    15.4.2010 14:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Milý Dagu, můj zmiňovaný citát, že Bob Dylan by mohl zpívat i telefonní seznam zdaleka neznamenal, že by snad jeho texty nebyly báječné. Je tím spíš v nadsázce vyjádřeno, že je geniální jako celek, že jeho muzika není postavena pouze na textu.:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Myslim, že třeba takový deathmetalisti by vůbec nepoznali, kdyby jim jejich oblíbení vokalisti zpívali telefoní seznam... :-D LOL! :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 14:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zalez!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    :-D potrefená husa :-D
    kotyz avatar 15.4.2010 14:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    sem chtel napsat to samy :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 15:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Spousta textů fakt stojí za to. Navíc je to stejné jako u poezie -- libozvučnost, rytmus atd. Je to podstatné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Se bavíš o death metalu, nebo o hip-hopu?
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 21:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Poslechni si třeba Revolution Begins nebo Pilgrim (ale v podstatě cokoliv) od Arch Enemy, zkus si to představit s jinými slovy (třeba od Evy a Vaška ^.^') a pojď vykládat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 21:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Upřímě? Rači si doma pustim plyn, než arch enemy... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    break the curse
    time is running short
    shorter than you think
    break the curse
    ...
    go kill the monster in your head
    you gotta gotta gotta
    burn down the treadmill
    and move straight ahead
    ...
    stand up and raise your fist up high
    and make two fingers pointing to the sky

    Break the Course, Piet Sielck

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 22:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    hmmm, nebudu to teď gůglečeštit, vim že fingers sou prsty a sky sou lyže, tak to bude nějaká prasárna s lyžařema... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
     |   
     |  |
     |  |
     0000
    /||||
    \||||
      ||
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    Ačkoliv...

    creepers - liars
    self proclaimed, faked messiahs
    power seeking maniacs

    hiding shadows in the black
    they have gone another way
    leading them so far away
    far away from all
    what Metal is standing for

    H. M. Powered Man, Piet Sielck

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.4.2010 11:49 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Lol!!!!

    Tak tady je ten text vygoooglovany. Vyslo to lip nez ceska hymna. Z te udelaj madlajz.

    Zlomit prokletí čas běží krátký kratší, než si myslíte zlomit prokletí ... jít zabít netvora ve vaší hlavě Musíš musíš musíš spálit běžícího pásu a pohybují rovně ... vstát a zvýšit svou pěst vysoko a dva prsty ukazující k nebi Break Course, Piet Sielck
    16.4.2010 12:52 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    A co takto? :)

    Prokletí zlom,
    běží Ti čas.
    Kratší, než může se zdát,
    to prokletí skol.

    Netvora znič, jež v hlavě ti dlí,
    to musíš, musíš, to máš!
    Spal svůj vězeňský drill
    a pohni se dál.

    15.4.2010 15:42 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    zalez, neasi!
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    15.4.2010 22:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No tak to jo milá Marcelo. :-)
    15.4.2010 11:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, proč by umělce neměla zajímat jeho vlastní sláva? Skladatel, zpěvák, filmař... to jsou povolání jako každé jiné - za chvíli byste mohla tvrdit, že programátor, zedník, kovář... se nemá zajímat o sebe. Ono totiž, ne každý je věřící, že. A pokud vy věříte, že umělce si vybral bůh aby něco sdělili tak to nic nevypovídá o tom, jestli oni tomu věří také a už vůbec ne o tom, jestli je to pravda.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já věřím, že Bůh z nějakého jen jemu známemu důvodu, někoho obdaroval víc na jedné straně, na druhé také něco vzal. Tot vše.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 11:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, nechci tu rozpoutávat nějaký náboženský flamewar, ale (moc věřících ve svém okolí neznám a nechce se mi ptát se Jehovistů na IPáku)... proč si myslíte, že by to měl být zrovna bůh? A proč zrovna ten váš?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já vám ho necpu, jen říkám, čemu věřím. Nemusíte věřit se mnou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 11:49 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já vám zase necpu ateismus, jen jsem se zeptal. Pardon, jestli se vás to nějak dotklo.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Nedotklo, není důvod k dotčení. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    moc věřících ve svém okolí neznám
    Samozřejmě, záleží na tom, v jakém prostředí se člověk pohybuje. Já třeba mám díky své práci hodně známých v zahraničí, a tam je situace úplně jiná než v Čechách. Když jsem jel se zákazníkem autem do naší kanceláře, míjeli jsme v blízkém okolí. Zákazník se ptal (aniž o tom byla předtím bližší řeč) jestli je to ten kostel, který navštěvuji, když jsem řekl, že jsme již blízko cíle. Nenapadlo ho, že bych třeba nemusel navštěvovat žádný .. tak to jen taková perlička.
    Jsme my Češi trochu výjimeční, člověk si to uvědomuje, když je s čím srovnávat :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 14:17 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Koukám, že to pan Jílek vyjádřil tak, že už k tomu nemám moc co dodat. Tak nějak to taky vnímám :-) Vyjádřila jsem svoje pocity, Vy to můžete mít jinak. Věřím, v co věřím. A myslím, že tím právo na ateismus nikomu neberu. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Ateismus je na nic, vem si voe polskou katolickou církev, vliv na vládu jako svině, moc jak prase... Kolegovi z bejvalý práce přišla domu jeho 12tiletá dcera, že jim vo hodině náboženství kněz řikal, že kondom je strašnej hřích. Jen tak dál, mně po nasazení změkne, On je nemá rád...
    15.4.2010 14:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Amígo, nejsou jen 2 varianty, buď a nebo... Mimochodem, vše z Církve nemusí pocházet od Boha :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 14:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    nekdy mam pocit ze tam od boha neni nic, jenom se zastitujou jeho jmenem ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    kotyz avatar 15.4.2010 14:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    + nekonecno (nedari se mi vylovit tu blbou lezaci osmicku z mapy znaku)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Vždyť všechno, i tu církev, dělají jen lidi ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    no prave!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    dokonce si kvuli vymysleli i bohy, aby meli v co verit ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 14:57 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    A jak se začne Církev dostávat do politiky, získá moc, je to začátek průšvihu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Šváby je třeba vyderatisovat hned jak se objevěj a to pořádně, jinak se jich už nezbavíte. A pokud se to neudělá pořádně, tak se budou vzacet s větší a větší imunitou dokud se z bytu neodstěhujete.
    15.4.2010 15:23 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Šváby nevyderatizuješ, šváby vyhubíš nebo "dezinsektuješ", když už to musí být;-)

    Nechceš (třeba ve svém blogu) trošku přiblížit, jak je to s tím náboženstvím v Polsku? Nechce se mi totiž věřit, že by to bylo tak strašné jak se říká...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Fakt nechci, to by bylo na knihu...

    Je to ještě daleko horší než se říká, zastrašování od malinka (...nebo, skončíš v pekle. ...on za tebe objetoval život), tragikomedie, kterou musíš sehrát jestli chceš svatbu v kostele a hlavně stát ve státě - "moherowe berety".
    Chytrex avatar 15.4.2010 23:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    +1 žel máš naprostou pravdu. Málo co bydlím na hranicích s Polskem, ještě mám pár kolegů poláků.. A co mi ti vyprávěli.. nad tím se mozek nezastavuje.. nad tím si mozek přímo lehá:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    alblaho avatar 15.4.2010 13:28 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ono v každé době se dělá 95% sraček. To se ale pozná až časem; za dvacet let se člověk může ohlédnout do roku 2005 a třeba uvidí nějakého toho Belmonda.

    Myslím, že lidstvo má pocit, že žije v akutním úpadku od té doby co vznikla civilizace.

    Z výstavy Josefa Čapka jsem byl unesený podobným způsobem jako ze shlédnutí Districtu 9...
    15.4.2010 16:22 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To je sranda, když v některých komentářích zaznělo, jak Jan píše zmatené blogy a motá páté přes deváté, a tady v komentářích se dostáváme od filmů po církev. Znám jeden úžasnej film, ve kterém není ani trochu sexu, Pán Prstenů.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 16:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, to tak bejvá v diskusích milá pani, že se skáče z jednoho na druhý, když to píše víc lidí najednou. Pána prstenů sem viděl na základce, ale já na to porno moc nejsem...
    15.4.2010 16:50 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    dobrej fór
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 16:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To s diskusema, nebo s pornem?
    15.4.2010 19:19 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ani trocha sexu tam neni, to je pravda, protoze to v Hollywoodskech filmech nebyva, aby na ne mohli chodit i deti.

    Ale lasky (a romance), lasky tam je tolik, kolik se tam dalo umistit, aby se uz nejednalo o jiny pribeh (Aragorn a Arwen, Eowyn a Boromir (? uz nevim)). Ono ostatne kdyz polovinu knizku tvori putovani skupiny chlapu divocinou, tak z toho lasky moc nevytriskate.

    To same plati i akcnich scenach (jeskynni zlobr) a "radobyvtipnych" vedlejsich postavach (Gimli).

    Proste, pokud znate knizku, musite uznat, ze je to predelane tak, aby to co mozna nejlepe pasovalo na Hollywoodskou formulku (30% akce, 15% romantiky, 15% vtipu atd.).
    15.4.2010 19:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Takový Gandalf je docela sexy, ne? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 20:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To není pan jílek?
    15.4.2010 21:38 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Možná si někdo všiml, já mám pro změnu jako avatar Boromira .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 16.4.2010 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    z toho malyho obrazku bych to nikdy nepoznal, sem si doted myslel ze to je bud nakej pilot dvouplosniku nebo nakej stredovekej rytir :-D

    este se podivam na profil, jestli to tam neni ve vetsim rozliseni ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    zatím ne, víc lidí hádalo na pilota ..Musím to tam přidat :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 16.4.2010 15:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já jsem to taky hádal na pilota. Anebo Brežněva za mlada v letecké kukle... :-D :-D :-D )))
    Leonid Brežněv
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kotyz avatar 16.4.2010 15:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    lol, ta podoba! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 15:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, to jsem celý já. Jen ta politická kariéra není taková .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 16:37 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zajimavy clanek, ale zda se mi, ze by se analyticky melo oddelit:

    1) umeni, ktere je dobre a a) dela se pro masy, coz umelce uzivi (asi ten Vas Belmondo), b) oceni jej zlomek lidi, umelce neuzivi, ale treba za par desitek let bude slavny

    2) umeni, ktere je tuctove a a) dela se pro masy a je to kasovni trhak, spise byznis, nez umeni (Segal, sveho casu) b) nikdo jej neocenuje, je to spis podivny experiment lidi, kteri o sobe mluvi jako u umelcich

    Mne se zdalo, ze vam 1a + 2a a 1b + 2b spada do jedne kategorie, coz neni dobre, protoze ti lide v kategoii 1b by si zaslouzili nejakou podporu, nemyslite?
    15.4.2010 19:33 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No jo, jenže jak rozpoznat, co spadá pod 1b a bude třeba za pár desítek let ceněno, a kdo by o tom rozhodoval? :-) Já si myslím, že pokud je něco dobré, vždy to osloví aspoň natolik lidí, kolik umožní umělci uživit se.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.4.2010 19:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    A proc bychom meli podporovat kategorii 1b?

    Ja nazor, ze existuje jakesi "dobre" umeni, ktere vetsina lidi nechape, povazuji za dost elitarsky. Ano, jsou veci, ktere dost lidi nechape, treba matematiku. Ale jeji uzitecnosti se da aspon argumentovat, prinejmensim v dlouhem casovem horizontu.

    Ovsem k cemu je dobre umeni, ktere lidi nebavi? Jakou ma funkci? A v cem je ta funkce lepsi, nez abych ja umel stojku na hlave? Proc mi taky neposlete penize?

    Muzete tvrdit, ze jednou to treba lidi oceni. No ja nevim, ja umeni, ktere bylo driv nedocenene a dnes je vice kolem sebe moc nevidim. (A pokud je neco nejenom zabavou, ale i socialnim komentarem, pak to tim spis prestava byt aktualni.)

    Ja proste nevidim duvod, proc by mel stat podporovat nejake umeni pred jinym. Dobre umeni si podle me na sebe dokaze vydelat.
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 21:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Třeba takový Mozart nebyl za života příliš doceněný, není-liž pravda? Dneska je z něj baňa lidí úplně v pr... Stejně tak celá řada literátů; ten sociální komentář bývá podstatný (i dnes), stačí se podívat, co se dnes uznává z dřívější literatury, velice často celkem nadčasové (lidi jsou furt stejní).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 23:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mozart byl za života doceněný až dost! Jeho opery byly vyprodané. S velkou slávou jel i do Prahy. Jenže byl bohém a neuměl šetřit. Proto zemřel chudý ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 23:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To neni pravda pane Smolík, i kdyby jste napsal, že jeden váš známý bydlel vedle mozarta v baráku. Mozart byl něco jako michal david, nejdřív "poslouchej holčičko, co to máš za tričko" a teď po něm ani pes neštěkne. Kdybych ho postavil vedle vás, lidi se budou ptát: "co je to za tlustýho plešatýho dědka vedle Smolíka" :-D
    15.4.2010 23:56 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    tedy, Amigo, získala jsem intenzivní pocit, že kvalitu Mozartova díla zatím nejste schopný vnímat. Requiem, slyšel jste? Nebo co jste slyšel?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 00:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Requiem je nádherná hudba ... nebo třeba Ave Verum. Rád to poslouchám do sluchátek večer před spaním.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2010 00:23 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    U Mozarta preferuji spíš jeho dramatický skladby, ty zpěvný operetový melodie mě neberou, ale od Dvořáka můžu úplně vše. Te Deum, smyčcový koncerty. Co Mahler (snad to dobře píši). Jeho hudba zněla i ve Vratných lahvích. Romantický Tchajkovskeho koncert B-moll, jeho začátek je sice trochu zprofanovaný, ale po odeznění té notorický známé části teprve začíná ta správná píseň. A " Rachmaninov!
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 00:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mozart mně teda nikdy neoslovil, takovej "pop" klasický hudby, samý tidididid ram tam tá tidididi tydididididididi... To Rachmaninov to už je jinej kalibr, při tom se vytuhnout nedá, nicméně klavírní koncerty nejsou taky nic pro mně. Z těch mrtvol můžu tak leda Korsakova, tamto vo tý sněhový královně, mam asi 4, nebo 5 cédéček, ale z každýho bych si do kompilačky vybral tak 5-20 minut. Mnohem rači mam žijící autory, třeba Wiliamse, nebo i Zimmera, ale ten zas už neumí napsat nic novýho...
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mahler taky .. ale Martinů je super. Byl jsem na představení v ND "Hry o Marii" a byl to nádherný zážitek - sbory, hudba, světelné efekty .. něco úžasného.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 12:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já byl v národnim na jakobínovi, hrůza a děs, jestli něco nesnášim, pak je to opera, ale odnes jsem si od tamtud moc hezkou lampičku z kuřárny... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ROFL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Chytrex avatar 16.4.2010 15:35 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! :D čorkaaaaa.. :D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    xxxs avatar 17.4.2010 19:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    oni ti ublizili a ty si sa odskodnil. rovnovaha musi byt, dag to potvrdi.
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 00:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    co je to za tlustýho plešatýho dědka vedle Smolíka"
    Bylo by to hezké, ale nemožné .. bohužel. Mozart zemřel mladý, já už ho přežívám o 20 let. Takže zase nic ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 00:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Michal David
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tím mám být já? :-) . Hm, to určitě ne. Já zpívám ještě hůř než on. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 16.4.2010 15:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    "poslouchej holčičko, co to máš za tričko"
    Nene, to bylo: "poslouchej Evičko, co to máš za tričko" voe! Máš už v tom popíku mezery :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Opery (to je podobný humus jako ty muzikály dneska)! Jenže to ostatní, zvláště v začátcích? A nebyl to jenom Mozart, ten byl první, který mě napadl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.4.2010 01:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Prostě to prochlastal a rozházel s děvkama. Jsou i tací,, co nejsou hudebně tak zdaleka talentovaný, ale v tom chlastu a děvkách ho i předčí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 01:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! Tak takový znám!! :-D
    16.4.2010 05:47 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Presne tak. Mozart byl ve sve dobe skladatel popularni hudby, a dokonce celebrita. Dneska na jeho koncerty chodi jen snobove (prehanim, ale neni k tomu tak daleko). To ze ho dnes zna/posloucha radove vic lidi kvuli technologii je samozrejme jina vec.

    A to mam vaznou hudbu rad, ale uz jen ten nazev - vazna hudba - proboha! - jeste ze na to existuji nejake leky.
    16.4.2010 10:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak s tím trochu souhlasím. Nelíbí se mi ten snobismus, co se nanáší na "vážnou hudbu". Vážná hudba je jinak fajn, je v ní ohromná síla. Ale mně je bližší hudba trošku jiného žánru. Jak tam není kytara, něco mi tam chybí :-) Eddie Cochran
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 11:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    "Vážná hudba" je hnus, volím temín "klasická hudba".
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Doporučuji navštívit Arénu ve Veroně a zajít si tam na Verdiho. Neopakovatelný zážitek - viděl jsem tam Rigoletta :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2010 18:24 Marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tomu věřím, díky za inspiraci. Mě teď aktuálně láká Bob Dylan, má přijet v červnu. Už se na něj chystám léta. Tak dokud ještě žije :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.