abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 709 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Spravedlnost, nespravedlnost

    14.4.2010 23:59 | Přečteno: 1969×

    Probíral jsem se včera filmy na DVD v různých prodejnách. Nakonec jsem si koupil asi dvacet let starý film s Belmondem „Samotář” samozřejmě jak jsem nedávno psal, na všech těch obalech prohlížených filmů, stejně jako na záložkách knih, bylo ujištění, že pokud si ten film koupím, rozhodně neprohloupím a málem tam chybělo tvrzení, že ještě mí pravnuci, až tu dávno nebudu mi budou vděční. Nevyvracím jim to, nemám jim za zlé, že mi chtějí prodat a přitom se mě pokusit přesvědčit o nadprůměrné kvalitě. Nemám jim tohle za zlé, protože na rozdíl od „Nové kulturní fronty České republiky„ se mě pokoušejí jen přesvědčit, abych vyndal peníze z kasy zaplatil u pokladny a odnesl si ono veledílo domů. Poctivý obchod. Nová kulturní fronta mě přesvědčuje, že mám povinnost dát peníze na umění.

    Obchod byl vždy základem lidské společnosti. Myslím, že pokud dám na evolucionistický přístup, pak se ukazuje, že směna existuje od chvíle kdy se člověk stal člověkem. Konečně jak tak sleduji v literatuře, i ve zvířecích společenstvích existují koalice, třeba u šimpanzů, paviánů nebo delfínů. Jmenuji jen ty skutečně nám nejbližší. IQ a u primátu i geneticky. Všude tam je jednoduše, něco za něco. A musí o to být zájem. Když jsem se doma díval na pana Belmonda, kterému tehdy v roce 1986 už bylo hodně přes padesát, obdivoval jsem jeho tehdejší kondici, způsob hraní a jiné. Nikoliv průběh a zápletku. Jak film skončí jsem věděl, protože v téhle kategorii jinak skončit nesmí. To by na něj lidé nešli a nebo si ho na DVD nekoupili. Chtějí sny. Chtějí naději, že někde v dáli jsou obyčejní lidé, podobní jim kteří dokážou prosadit spravedlnost. V barvě a v dobrém dabingu, nebo perfektními titulky. A ti obyčejní lidé doufají, že ona spravedlnost a naděje dorazí i k nim.

    Většina lidí jednoduše netouží po děsech duše umělců, kteří podle svých slov prožívají peklo. Prožívají peklo, chtějí zůstat takoví jací jsou a chtějí dělat umění. Umění, které ocení zase jiní umělci. Případně znalci, co se specializují na sbírání. Sběratelé a mecenáši platí jim platí a mecenáši a sběratelé mají pocit, že na za své peníze dostávají kvalitu. Z jejich hlediska je tahle transakce zcela v pořádku. Za svoje peníze se jimi kochají doma a nebo v galerii, kde je cedulka s jejich jménem, že obraz zakoupil, zapůjčil ten a ten. Umělec také dostane svoje a dokonce jsou tací, co jako Salvator Dali zbohatnou natolik, že skutečně stojí za to po nich dědit. A dědicové a advokáti mají o zábavu postaráno.

    Můžu si o nich myslet co chci, třeba že jsou cvoci. Ale cvoci, co zaujmou. Někteří nejsou takoví cvoci a také zaujmou. Zaujmou, prodají, je o ně zájem. Jan Werich v jednom rozhovoru, řekl, že v žádné době nedostával finanční podporu na svoje divadlo. Věřil jsem mu. Uměl zaujmout, uměl hrát a v jeho divadlech se hráli kusy, které lidé chtěli vidět. Přesto ho dnes nikdo nepovažuje za komerčního umělce. Dokázal umění spojit se schopností oslovit lidi. Jak prosté. A zároveň jak náročné. „Mnoho povolaných, málo vyvolených.” Vyvolenost není o spravedlnosti. Bohužel. Takže ti co se dovolávají spravedlivého rozdělení peněz, touží po všednosti, průměru a rovnosti. Jenže ve vyvolenosti, stejně jako v milosti není spravedlnost ani rovnost. „Duch Svatý vane kam chce a dává komu chce.” Tohle hodně říkali mnozí katoličtí kněží. Musím říct, že se mi ta věta moc a moc líbila. Buď ti Pán Bůh nadělil a nebo ne. Proč tobě a ne jinému ví On sám nejlíp.

    Vyvolení zaujmou, nejsou díky tomu dnes většinou chudí. Nevyvolení paběrkují. A nebo žebrají. Ohánějí se diplomy, certifikáty, jiným pohledem na svět, nosí neobvyklé účesy, oblečení, produkují skandály, prodávají se do médii. To všechno mohou, leč vyvolenosti jim to nedodá. Velká prsa a malý talent uživí někoho dost dobře nějaký čas. Videa, bulvár, provokace jsou pro ně dost dobré. Kafka byl úředník sem tam si pro sebe něco napsal, a stal se posmrtně vyvoleným. Na jeho hrob se jezdí dívat třeba Bob Dylan, který s obyčejnou kytarou a nijak zvláštním hlasem dosáhl světové proslulosti, díky tomu, že umí psát texty, které vypadají, že je umí každý, jenže ne každý je umí v té jednoduchosti a zároveň výpovědnosti napsat.

    Belmondo hrál v mnoha filmech, většinou komerčních. Přesto dokázal hrát i v uměleckých filmech a i ty byly komerčně úspěšné. Patří mezi vyvolené. Můžeme si klást otázku, proč zrovna on? Když mužných typů je ve filmu habaděj, dokonce jdou hlasy, že někteří byli lepší než on. Jenže nikdo z nich neuměl jako on přejít po place, přitom nic neříct a všichni věřili a věří, že jde chlap a s ním jde zákon a nebo zločin. Obojí ve věrohodné elegantní podobě. Jednoduše uměl hrát chlapy. Stejně tak Marta Vančurová, když se objevila ve filmu, měl jsem pocit, že přichází Žena. Nebo pani Jana Praisová, o Janě Brejchové nemluvě. Možná některé ty missky jsou krásnější, ale zahrát ženu z níž jde fluidum a kouzlo, jako Marta Vančurová a muže, který ztělesňuje spravedlnost jako Henry Fonda je dáno jen vyvoleným. Spravedlivé, nespravedlivé? Ty ženy a muži prostě pracovali, měli své příležitosti a honoráře. Umění a obchod.Jenže nejde v těch případech jen o marketing. Steven Segal, umí aikido, vypasá dobře ale jako herec mužných typů si k Belmondovi ani nečuchne. A to se na aikido Segala dívám rád. On ho doopravdy umí.

    Někdo řekne: „Měli štěstí.” Možná? Říkám já. Protože k onomu štěstí je potřeba práce, dřina, čas trpělivost. A taky soudnost. Umět si říct, čekám dlouho, dřu a jak to vypadá nikam to nevede, Zřejmě slavný malíř, herec, spisovatel nebudu, neuživí mě to. Mohou si jen tak ve volném čase malovat, ukazovat přátelům, psát na net, nebo okresních plátků. To všechno mohou, ale neuživí je to. Slavní budu v rodině, protože skoro každá rodina má nějakého „umělce, co to umí skoro stejně dobře” jako ti vyvolení. Jenže je tam ono skoro. Má krásná žena Petra, byla neskutečně krásná, talentovaná a měla intelekt. Vystudovala DAMU. Krásná jako Jana Praisová. Přesto se neprosadila natolik aby o ni slyšel někdo mimo zasvěcených. Mimo jiné aby se uživila,kreslila portréty na Karlově mostě, vydělávala slušné peníze. S ní tam bylo ještě několik takových, většinou každý z nich měl uměleckou školu. Slavní nejsou, i když umějí. Prostě jim chybí to kouzlo, které dýchne z některých písniček, obrazů, filmů. Nedá se nahradit žádnými efekty. Buď tam je, nebo není.

    Francois Villon je pět set let po smrti. Zcela určitě se ze středověké francouské literatury zachovalo více děl než jen jeho. Jenže on ještě dnes dokáže způsobit, že mi jde mráz po zádech, když si říkám jeho baladu pro tlustou Margot a dorazím k pasáži:

    Vše vystaráno, nebojím se psot.
    Jsme stejné ráže, dvojice jsme slot.
    Lehká a pasák, špinavý jsme rod.
    Lne rovný k rovné, jako u těch vran.
    Nás život vypliv, plijem na život.
    Zde v hampejzu, kde rozbili jsme stan.

    Ten člověk ve mě vyvolává takové pocity. Na rozdíl od mnohých dnešních, jejichž slova vzhled a názor zapomenu dřív než mi zmizí s očí. Natož abych se zachvěl. Villon to dokáže ještě za pět set let po své smrti. Spravedlnost, nespravedlnost? Ani jedno, ani druhé. Jen milost, talent a dar. Nekoupíš, nevyprosíš, dotacemi nedoženeš. Stejné jako lásku. Nikdo si ji nevynutí, ani nevyprosí. Buď jsi milován a nebo nejsi. Bez ohledu na krásu, věk a bohatství.        

    Hodnocení: 54 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Steven Segal, umí aikido
    A neni to spíš musado?
    15.4.2010 01:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak on má sedmý dan v aikidu. Myslím, že je, nebo byl dost dobrý v kendu a v karate.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale teď vypadá tak, že by moh získat nějaký ocenění i sumó, aby to měl komplet. ;-)
    15.4.2010 01:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No jo, taky jsem měl před deseti lety o pár kilo méně. Někdy je dřina udržet váhu a elegantní zjev. :-) Jenže ten sedmý dan, jako Seagal hned tak někdo nemá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No to ne, ale ten půdorys metr krát metr taky... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 01:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    oops! i/y
    Chytrex avatar 15.4.2010 02:39 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Vyjímečně si to trefil:D Půdorys je s tvrdým
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 02:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! :-D
    15.4.2010 08:39 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Neni to nahoda, ze prevazne vsichni ti slavni se proslavili az po smrti. Porozumela a ocenila je az dalsi generace. Jejich svet jim moc nefandil. Vymkli se z ramce tehdejsi konvence. Chce to neco poradnyho vymyslet jeste dnes!
    15.4.2010 13:10 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale tys to netrefil, pise se vyjimecne... teda pardon, "výjimečně"
    Darth Phantom avatar 15.4.2010 16:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    Já bych řekl, že všechny filmy se Seagalem jsou vesměs stejné. Pomineme-li infantilní zápletky, že Steven hledá holčičku v dětském domově v Polsku, hasí požáry na Aljašce a dělá kuchaře na lodi, tak hlavní a nosný děj spočívá v tom, že Steven pomocí bojových umění nakope všechny diverzanty, nehasiče, teroristy a ostatní nepřátele USA na jednu hromadu.

    Mě se zdá, že hollywoodská produkce je s postupem času čím dál tím blbější a vzdálenější realitě. Poslední film, co se mi docela líbil, bylo Apocalypto. Jsem ale docela mile potěšen českou kinematografií posledních let. Myslím si, že se u nás v posledních letech točí solidní filmy (Štěstí, Hlídač č.47, Protektor). Masově produkovaným blbostem z Hollywoodu to sice nemůže konkurovat, ale jsem rád, že se unás točí pořád obstojné filmy.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.4.2010 16:18 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Apocalypto - od zatmění slunce totální kravina ....
    15.4.2010 16:18 růžovej pežot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Do tebe bych to neřekl, celou dobu tě mám za uřvaného, přechytřelého puberťáka, hrajícího si na pohodáře kterému věk začíná až tak čtverkou.
    corwin78 avatar 15.4.2010 08:04 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Velmi pěkný a pravdivý článek. Jen bych podotkl, že Henry Fonda umí i skvělé grázly, viz Tenkrát na západě - naprosto fantastický a vymazlený film i s uměleckou hodnotou, což u westernů zdaleka nebývá pravidlem.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 10:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Vůbec je požitek se dívat na starší filmy. Jsou lépe vypracované, je větší pozornost věnována mezilidským vztahům .. Ty nové jsou samé střílečky a hořící auta ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 10:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    jestli to nebude tim, ze ty strilecky a horici auta chteji proste lidi dneska videt ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    S tím naprosto souhlasím. Je to o penězích.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 14:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    me stve na filmech jina vec, ze v kazdym musi bejt milostna/postelova scena ikdyz se tam ani nehodi (treba ten novej star trek) nebo ze i sebekatastrofictejsi film skonci happy endem (vyjimkou je snad akorat proroctvi, kde skutecne dojde k uplnymu zniceni zeme, ale jinak je to pekna sracka a hlavne ten uplnej konec, ten je jak z webu vesmirni-lide.cz). jeden film je jak druhej, ve vsech je to samy a lisi se to akorat v detailech (souhlasim s tim kdo napsal ze to tocej vsechno podle nakyho desatera uspesnyho filmu, aby to pres leto vydelalo par desitek milionu dolaru a za rok po tom nestek ani pes pripadne se uved druhej dil). ale najde se sem tam neco, co se vymyka beznymu standardu ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 19:04 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To je prece logicke. Toci se to podle formulky. Ta formulka je takova, aby na ten film prislo co nejvic lidi. Neni vubec dulezite, ze ho ti co prisli budou povazovat za prumerny, podstatne je, aby na nej prisli.

    Proto se to toci timhle zpusobem. Ne proto, ze by to nekdo chtel videt.
    15.4.2010 19:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    JS, počkejte, tam máte nějakou protiřeč. Myslíte, že kdo nechce film vidět, přesto přijde? Proč by to dělal? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 19:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ale prijde, protoze nevi co ho ceka. a pak nekdy lituje ze tam vubec chodil.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 20:11 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Nemam protirec. To jestli na film pujdete nebo ne je binarni rozhodnuti (ano/ne). Staci tedy, aby vas ten film zaujal natolik, abyste na nej prisla. Nic vic neni potreba. Ono je to jeste horsi, protoze to "navic" (co byste tam treba vy ocenila) ubira misto tomu, co by mohlo prilakat jeste dalsi lidi.

    Takze, kdyz date dohromady to, co presvedci nejvic lidi, aby prisli, vyjde vam ta formulka (tusim je to asi 30% akce, 20% romance, 15% humoru, 15% dobrodruzstvi a nejaky zbytek).

    Takze vas treba presvedci (ze ten film musite videt) 20% romance a 15% dobrodruzstvi. Vaseho pritele dejme tomu presvedci 30% akce a 15% humoru. Proto pujdete oba. Ale nakonec to bude pro oba ze 60% naprosta kravina. Ale to uz je jedno; zaplatili jste si listek a to se pocita.
    15.4.2010 21:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No dobře, máte to pěkně sesumírované. Jenže nehledě na důvody, zda chci vidět x procent akce a x procent lásky, x procent mrazení, anebo chci film shlédnout ze zvědavosti či pod vlivem nalákání reklamou; zkrátka když do kina přijdu a zakoupím lístek, zasednu do sedačky, zřejmě film vidět CHCI :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.4.2010 05:28 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To jo, ale nebude tak dobry, jak by mohl byt. To, ze se Hollywood drzi te formulky zpusobuje, ze toci jen prumerne filmy.
    16.4.2010 07:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, a mimochodem, ta moje poznamka "ze by to nekdo chtel videt" vyse se vztahovala na Kotyzovo tvrzeni, ze "strelbu a horici auta" chteji lide (vetsina) videt. Jak uz jsem vysvetlil asi 2x, neni to tam proto, ze by po tom vetsina touzila, ale aby prislo vic lidi.
    15.4.2010 11:29 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale pane Smolíku, teď jste se projevil jako starý dědek (a tím dle mého názoru utvořeného na základě Vašich příspěvků nejste). Jistě - v současné době se točí značné množství "fekálních" snímků (čti: sraček), ale to neznamená, že se na plátnech nic jiného neobjeví. Jen holt ty kvalitní filmy vyžadují od diváka trošku víc než schopnost jednou rukou lovit popkorn, usrkávat kolu a přitom se neztratit ve velmi nenáročném ději;-) Navíc pak filmy, které nebyly točeny primárně za účelem zisku již tak nějak z podstaty věci nebývají tak masivně propagovány.
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, vůbec netvrdím, že se nic jiného než ty béčkové filmy neobjeví. Člověk musí lepší kousky vyhledávat. Spíš jde o to, jaký je celkový trend. A ten jde jednoznačně od společenských filmů k akčním. Akční filmy mi nevadí - ale těchto filmů se příliš opakují scény, které byly obsaženy již v jiných snímcích.. Totéž horory - co se má pořád točit - tak to jde dokolečka. Podobné scény, předvídatelnost. Z tohoto žánru se mi například líbil film Superman, Predátor, Vetřelec, Specialista .. všechny další filmy jsou jen variantou na stejné téma. Třeba Spiderman - je vlastně totéž, co Superman ..atd.
    Takže nevidím chybu ve filmařích, ale v nedostatku nových námětů. Opakování stejných námětů je možná jen můj dojem - vyplývající z mého věku a zkušeností. Možná si toho všímají i mladší. Tak nevím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 12:11 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    S tím opakováním námětů naprosto souhlasím, o to je pak ale člověk více nadšený, když se objeví něco co "tu ještě nebylo" (píšu v uvozovkách schválně, protože ono už tu v podstatě asi všechno bylo).
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, tak teď si už rozumíme. A navíc - pokud je tam ta střílečka logická a funkčně doplňuje příběh, který má hlavu a patu tak už vůbec proti ní nic nemám.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 12:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ale třeba remake "Talian job" se mi líbil možná víc než originál. Zato třeba nerozumim, jak někdo může natočit takovou sračku, jako remake "Taxi", v Ňůjorku, se ženskou a hlavně bez Petry...
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Většina remaků nestojí za nic, ale pochopitelně mohou být i výjimky. Udělat remake všeobecně známého díla - k tomu musí mít producent velký kus odvahy, protože divák neustále srovnává s originálem a odchylky většinou vnímá negativně. Když se to podaří, klobouk dolu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Včera sem přemejšlel, že bych natočil remake Švejka jako akční triller. Myslim že by Hašek v zemi rotoval jak centrifuga. :-D
    15.4.2010 13:22 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak to radši nedělej - chytli by se toho Zelení, omotali Haškovy pozůstatky drátem a demonstrovali to jako nový alternativní zdroj energie:-D
    15.4.2010 13:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    když už jsme u té soudnosti, aneb jak z prdu vydolovat volební téma: http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=665931
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    <a href="tady adresa">tady nějakej text</a>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jinak se tedy ochotně a rád v obraně postavím za jakéhokoliv kocoura, tedy i Mikeše. ;-)
    15.4.2010 13:36 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ctrl C a ctrl V nestačí? Fakt ne? tak ještě jednou speciálně pro ajťáky Nácíček
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ne, protože na to nestačí kliknout. Ale naučim vás tohle:

    Odkaz vložený do obrázku
    <a href="adresa velkého obrázku"><img src="adresa malého obrázku v diskusi"></a> ;-)
    15.4.2010 14:20 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    když už - červená by nebyla? růžovou nesnáším
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    15.4.2010 14:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Náhodou...růžová je nejhezčí barva na světě. /Ještě s fialovou/:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.4.2010 14:24 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Safra, to vypadá jak nějaká novodobá cenzura. Jako by chtěl někdo vymazat ze slovní zásoby slovo cikán. Nechápu. Co je to za lidi, kdo šíří takovouhle politiku? Vždyť to v konečném důsledku jen lidi rozparádí ještě víc proti cikánům.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 14:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    no ono sou v ty knizce o kousek dal horsi veci (cikani unesli mikese) a to je prave to co je (ty aktivisty) nejvic sejri. nekde sem videl i prislusnou pasaz oskenovanou (stejne jako prirucku pro cetniky ze stejny doby kde bylo cosi o potirani cikanskych zloradu). az budu doma a nebudu linej, zeptam se na to strejdy googla ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 14:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zřejmě se tak cikáni odjakživa chovali... Jinak jejich kulturu jim přece nikdo nebere. Nic proti nim, kdyby se chovali slušně, neobtěžovali a nevysávali SR na sociálních dávkách.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Slovo cikán (všiměte si malého c) by vymazali, ale sami přitom trvaj na tom, že nejsou cikáni, ale Romove. Ono totiž slovo "cikán" je spíš označení určité kultury (životního stylu), která dnes již v plném rozsahu provozovat nejde, než označení rasy nebo národnosti. Je to směšný.
    15.4.2010 14:01 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Díky, Amígo! Konečně mi to jde. Pan Literák bude mít asi radost :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 13:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Švejka by mohl hrát Arnold Schwarzenegger. A ty akční scény by mohly být z bojiště v závěru filmu. Jen bych těžko hledal herce pro feldukráta Katze. Miloš Kopecký byl naprosto nedostižný vzor, že? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 13:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mam něco s Flashem po upgrade FF a nemůžu přijít na to čim to je, takže se nepodivám. :-( Švejka by moh hrát Vin Diesel, kdyby pár kilo přibral, místo Kopeckýho bych dal Jeana Reno a hraběnku "cesky fojak, tobry fojak" Dolly Buster, nemusela by trénovat akcent a hlavně vypadá jak laciná nafukovací pana :-D
    kotyz avatar 15.4.2010 14:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    arnie uz je na to starej, navic pro samy guvernerovani nema cas. ani se neobjevi v tom novym predatorovi, ikdyz to udajne slibil (v tom novym terminatorovi taky nebyl, tu vec na konci s tou fotomontazi ksichtu na nakyho jinyho herce nepocitam).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 14:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    jo ty horory - saw uz bude mit asi 7. nebo 8. dil (videl sem jen ten prvni a ani ten, ac je ze vsech nejvejs hodnocenej, me nejak zvlast nenadchnul, na druhou stranu sem uz videl i horsi) tedka a ostatni podobny filmy sou nejmin u 3. nebo 4. pokracovani a furt toci dalsi a dalsi a je to cim dal tim horsi a horsi, ale kdyz to bude ve 3d (jako to s tou smrti, ted sem zapomel jak se to menuje cesky, v originale je to final destination) tak to preci jen naky lemply do toho kina pritahne ...

    to me pak ani nebavi, kdyz vim nejenom jak to skonci ale i jak to bude cely probihat ... :-/

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 15:29 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Třeba Spiderman - je vlastně totéž, co Superman ..atd.
    To asi hodnotíte podle barev kostýmu, ne?
    15.4.2010 08:55 Karel Zak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    A taky soudnost. Umět si říct, čekám dlouho, dřu a jak to vypadá nikam to nevede...

    ..hmm, ihned me napadl Cezanne, von Gogh, Lautrec, ... nastesti pro nas nemeli "soudnost" :-)
    15.4.2010 10:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak většina z nich se tím uměním neživila. :-) To je přesně ta soudnost, dělám to pro potěšení, živím se nečím jiným a sláva možná přijde až tu nebudu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 09:46 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Taky mám podobný pocit, že se dnes příliš řeší sláva. Jako by se kapku upřednostňovala forma před obsahem. Myslím, že ti nejlepší umělci, včera i dnes, nemají čas zabývat se svou vlastní slávou. Umělce si asi Bůh vybral jako své prostředníky, kteří mají něco SDĚLIT. Bez ohledu na to, jací to jsou lidí. Ať je to člověk spořádaný či magor, prasák či slušňák, charakter či prevít. I písničky Boba Dylana jsou vypovídající, a to sdělení je silnější než samotné texty. Kdosi řekl, že Bob Dylan by zaujal, i kdyby přezpívával svým mečivým hlasem telefonní seznam :-). Je geniální.

    http://www.metacafe.com/watch/sy-187835049/bob_dylan_knockin_on_heavens_door_official_music_video/

    Tyhle odkazy neumím správně zadávat.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 10:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    na odkazy stejne jako na ty animovany smajliky se pouziva tag <a> ;-)

    bob_dylan_knockin_on_heavens_door_official_music_video

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 10:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    vlastne ne, na ty smajliky je tam jeste nejaky to img src =, sem to trochu splet no ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 11:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tedy zrovna texty je to, co Bob Dylan má na úrovni jaksi obecné. Jsou uznávané i lidmi, které jinak nějaký folk, rock vůbec nezajímá. Tím Vás nenutím, abyste je obdivovala, ale přeci jen, když se na tom shoduje tolik lidí, co se tím zabývají... Stejně jako je těžko popiratelný přínos Dylana pro zpěv, i když on čistě formálně zpívá příšerně :-). Ale asi už si dneska málokdo ovědomí, že to protahování, polykání, celé frázování, co je pro tuhle hudbu tpicke, je vynález tohodle pána.

    Jinak je to záhada. Zpívat neumí, na kytaru neumí, na harmoniku neumí, na podiu se chová k divákům otřesně, mění styly tak, že uvádí své věrné posluchače do zuřivosti, odmítá říkat co se od něj očekává a nejraději neříká nic.

    Jenže pak se začne pokušet trefovat do strun, mečí, šeptá, chraptí, piští (měl různá období) a lidé, včetně mne, jsou vedle, uhranutý, nadšený. On má něco, co nejde naučit, ani ztratit... snad nalézt?
    15.4.2010 11:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tedy vynález tohodle zpěvu není tak přesné. On měl své vzory, ale to co z toho udělal.
    15.4.2010 14:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Milý Dagu, můj zmiňovaný citát, že Bob Dylan by mohl zpívat i telefonní seznam zdaleka neznamenal, že by snad jeho texty nebyly báječné. Je tím spíš v nadsázce vyjádřeno, že je geniální jako celek, že jeho muzika není postavena pouze na textu.:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Myslim, že třeba takový deathmetalisti by vůbec nepoznali, kdyby jim jejich oblíbení vokalisti zpívali telefoní seznam... :-D LOL! :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 14:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zalez!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    :-D potrefená husa :-D
    kotyz avatar 15.4.2010 14:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    sem chtel napsat to samy :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 15:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Spousta textů fakt stojí za to. Navíc je to stejné jako u poezie -- libozvučnost, rytmus atd. Je to podstatné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Se bavíš o death metalu, nebo o hip-hopu?
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 21:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Poslechni si třeba Revolution Begins nebo Pilgrim (ale v podstatě cokoliv) od Arch Enemy, zkus si to představit s jinými slovy (třeba od Evy a Vaška ^.^') a pojď vykládat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 21:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Upřímě? Rači si doma pustim plyn, než arch enemy... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    break the curse
    time is running short
    shorter than you think
    break the curse
    ...
    go kill the monster in your head
    you gotta gotta gotta
    burn down the treadmill
    and move straight ahead
    ...
    stand up and raise your fist up high
    and make two fingers pointing to the sky

    Break the Course, Piet Sielck

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 22:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    hmmm, nebudu to teď gůglečeštit, vim že fingers sou prsty a sky sou lyže, tak to bude nějaká prasárna s lyžařema... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
     |   
     |  |
     |  |
     0000
    /||||
    \||||
      ||
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    Ačkoliv...

    creepers - liars
    self proclaimed, faked messiahs
    power seeking maniacs

    hiding shadows in the black
    they have gone another way
    leading them so far away
    far away from all
    what Metal is standing for

    H. M. Powered Man, Piet Sielck

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.4.2010 11:49 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Lol!!!!

    Tak tady je ten text vygoooglovany. Vyslo to lip nez ceska hymna. Z te udelaj madlajz.

    Zlomit prokletí čas běží krátký kratší, než si myslíte zlomit prokletí ... jít zabít netvora ve vaší hlavě Musíš musíš musíš spálit běžícího pásu a pohybují rovně ... vstát a zvýšit svou pěst vysoko a dva prsty ukazující k nebi Break Course, Piet Sielck
    16.4.2010 12:52 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost

    A co takto? :)

    Prokletí zlom,
    běží Ti čas.
    Kratší, než může se zdát,
    to prokletí skol.

    Netvora znič, jež v hlavě ti dlí,
    to musíš, musíš, to máš!
    Spal svůj vězeňský drill
    a pohni se dál.

    15.4.2010 15:42 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    zalez, neasi!
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    15.4.2010 22:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No tak to jo milá Marcelo. :-)
    15.4.2010 11:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, proč by umělce neměla zajímat jeho vlastní sláva? Skladatel, zpěvák, filmař... to jsou povolání jako každé jiné - za chvíli byste mohla tvrdit, že programátor, zedník, kovář... se nemá zajímat o sebe. Ono totiž, ne každý je věřící, že. A pokud vy věříte, že umělce si vybral bůh aby něco sdělili tak to nic nevypovídá o tom, jestli oni tomu věří také a už vůbec ne o tom, jestli je to pravda.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já věřím, že Bůh z nějakého jen jemu známemu důvodu, někoho obdaroval víc na jedné straně, na druhé také něco vzal. Tot vše.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 11:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, nechci tu rozpoutávat nějaký náboženský flamewar, ale (moc věřících ve svém okolí neznám a nechce se mi ptát se Jehovistů na IPáku)... proč si myslíte, že by to měl být zrovna bůh? A proč zrovna ten váš?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já vám ho necpu, jen říkám, čemu věřím. Nemusíte věřit se mnou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.4.2010 11:49 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já vám zase necpu ateismus, jen jsem se zeptal. Pardon, jestli se vás to nějak dotklo.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.4.2010 11:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Nedotklo, není důvod k dotčení. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 12:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    moc věřících ve svém okolí neznám
    Samozřejmě, záleží na tom, v jakém prostředí se člověk pohybuje. Já třeba mám díky své práci hodně známých v zahraničí, a tam je situace úplně jiná než v Čechách. Když jsem jel se zákazníkem autem do naší kanceláře, míjeli jsme v blízkém okolí. Zákazník se ptal (aniž o tom byla předtím bližší řeč) jestli je to ten kostel, který navštěvuji, když jsem řekl, že jsme již blízko cíle. Nenapadlo ho, že bych třeba nemusel navštěvovat žádný .. tak to jen taková perlička.
    Jsme my Češi trochu výjimeční, člověk si to uvědomuje, když je s čím srovnávat :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 14:17 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Koukám, že to pan Jílek vyjádřil tak, že už k tomu nemám moc co dodat. Tak nějak to taky vnímám :-) Vyjádřila jsem svoje pocity, Vy to můžete mít jinak. Věřím, v co věřím. A myslím, že tím právo na ateismus nikomu neberu. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Ateismus je na nic, vem si voe polskou katolickou církev, vliv na vládu jako svině, moc jak prase... Kolegovi z bejvalý práce přišla domu jeho 12tiletá dcera, že jim vo hodině náboženství kněz řikal, že kondom je strašnej hřích. Jen tak dál, mně po nasazení změkne, On je nemá rád...
    15.4.2010 14:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Amígo, nejsou jen 2 varianty, buď a nebo... Mimochodem, vše z Církve nemusí pocházet od Boha :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.4.2010 14:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    nekdy mam pocit ze tam od boha neni nic, jenom se zastitujou jeho jmenem ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    kotyz avatar 15.4.2010 14:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    + nekonecno (nedari se mi vylovit tu blbou lezaci osmicku z mapy znaku)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Vždyť všechno, i tu církev, dělají jen lidi ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.4.2010 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    no prave!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.4.2010 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    dokonce si kvuli vymysleli i bohy, aby meli v co verit ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.4.2010 14:57 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    A jak se začne Církev dostávat do politiky, získá moc, je to začátek průšvihu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Šváby je třeba vyderatisovat hned jak se objevěj a to pořádně, jinak se jich už nezbavíte. A pokud se to neudělá pořádně, tak se budou vzacet s větší a větší imunitou dokud se z bytu neodstěhujete.
    15.4.2010 15:23 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Šváby nevyderatizuješ, šváby vyhubíš nebo "dezinsektuješ", když už to musí být;-)

    Nechceš (třeba ve svém blogu) trošku přiblížit, jak je to s tím náboženstvím v Polsku? Nechce se mi totiž věřit, že by to bylo tak strašné jak se říká...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    Fakt nechci, to by bylo na knihu...

    Je to ještě daleko horší než se říká, zastrašování od malinka (...nebo, skončíš v pekle. ...on za tebe objetoval život), tragikomedie, kterou musíš sehrát jestli chceš svatbu v kostele a hlavně stát ve státě - "moherowe berety".
    Chytrex avatar 15.4.2010 23:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLBÝ VLÁKNO!! mělo to bejt o 1 vejš, ale už to mam napsaný
    +1 žel máš naprostou pravdu. Málo co bydlím na hranicích s Polskem, ještě mám pár kolegů poláků.. A co mi ti vyprávěli.. nad tím se mozek nezastavuje.. nad tím si mozek přímo lehá:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    alblaho avatar 15.4.2010 13:28 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ono v každé době se dělá 95% sraček. To se ale pozná až časem; za dvacet let se člověk může ohlédnout do roku 2005 a třeba uvidí nějakého toho Belmonda.

    Myslím, že lidstvo má pocit, že žije v akutním úpadku od té doby co vznikla civilizace.

    Z výstavy Josefa Čapka jsem byl unesený podobným způsobem jako ze shlédnutí Districtu 9...
    15.4.2010 16:22 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To je sranda, když v některých komentářích zaznělo, jak Jan píše zmatené blogy a motá páté přes deváté, a tady v komentářích se dostáváme od filmů po církev. Znám jeden úžasnej film, ve kterém není ani trochu sexu, Pán Prstenů.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 16:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No, to tak bejvá v diskusích milá pani, že se skáče z jednoho na druhý, když to píše víc lidí najednou. Pána prstenů sem viděl na základce, ale já na to porno moc nejsem...
    15.4.2010 16:50 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    dobrej fór
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 16:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To s diskusema, nebo s pornem?
    15.4.2010 19:19 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Ani trocha sexu tam neni, to je pravda, protoze to v Hollywoodskech filmech nebyva, aby na ne mohli chodit i deti.

    Ale lasky (a romance), lasky tam je tolik, kolik se tam dalo umistit, aby se uz nejednalo o jiny pribeh (Aragorn a Arwen, Eowyn a Boromir (? uz nevim)). Ono ostatne kdyz polovinu knizku tvori putovani skupiny chlapu divocinou, tak z toho lasky moc nevytriskate.

    To same plati i akcnich scenach (jeskynni zlobr) a "radobyvtipnych" vedlejsich postavach (Gimli).

    Proste, pokud znate knizku, musite uznat, ze je to predelane tak, aby to co mozna nejlepe pasovalo na Hollywoodskou formulku (30% akce, 15% romantiky, 15% vtipu atd.).
    15.4.2010 19:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Takový Gandalf je docela sexy, ne? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 20:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To není pan jílek?
    15.4.2010 21:38 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Možná si někdo všiml, já mám pro změnu jako avatar Boromira .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 16.4.2010 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    z toho malyho obrazku bych to nikdy nepoznal, sem si doted myslel ze to je bud nakej pilot dvouplosniku nebo nakej stredovekej rytir :-D

    este se podivam na profil, jestli to tam neni ve vetsim rozliseni ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    zatím ne, víc lidí hádalo na pilota ..Musím to tam přidat :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 16.4.2010 15:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já jsem to taky hádal na pilota. Anebo Brežněva za mlada v letecké kukle... :-D :-D :-D )))
    Leonid Brežněv
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kotyz avatar 16.4.2010 15:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    lol, ta podoba! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 15:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Jo, to jsem celý já. Jen ta politická kariéra není taková .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.4.2010 16:37 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Zajimavy clanek, ale zda se mi, ze by se analyticky melo oddelit:

    1) umeni, ktere je dobre a a) dela se pro masy, coz umelce uzivi (asi ten Vas Belmondo), b) oceni jej zlomek lidi, umelce neuzivi, ale treba za par desitek let bude slavny

    2) umeni, ktere je tuctove a a) dela se pro masy a je to kasovni trhak, spise byznis, nez umeni (Segal, sveho casu) b) nikdo jej neocenuje, je to spis podivny experiment lidi, kteri o sobe mluvi jako u umelcich

    Mne se zdalo, ze vam 1a + 2a a 1b + 2b spada do jedne kategorie, coz neni dobre, protoze ti lide v kategoii 1b by si zaslouzili nejakou podporu, nemyslite?
    15.4.2010 19:33 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    No jo, jenže jak rozpoznat, co spadá pod 1b a bude třeba za pár desítek let ceněno, a kdo by o tom rozhodoval? :-) Já si myslím, že pokud je něco dobré, vždy to osloví aspoň natolik lidí, kolik umožní umělci uživit se.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.4.2010 19:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    A proc bychom meli podporovat kategorii 1b?

    Ja nazor, ze existuje jakesi "dobre" umeni, ktere vetsina lidi nechape, povazuji za dost elitarsky. Ano, jsou veci, ktere dost lidi nechape, treba matematiku. Ale jeji uzitecnosti se da aspon argumentovat, prinejmensim v dlouhem casovem horizontu.

    Ovsem k cemu je dobre umeni, ktere lidi nebavi? Jakou ma funkci? A v cem je ta funkce lepsi, nez abych ja umel stojku na hlave? Proc mi taky neposlete penize?

    Muzete tvrdit, ze jednou to treba lidi oceni. No ja nevim, ja umeni, ktere bylo driv nedocenene a dnes je vice kolem sebe moc nevidim. (A pokud je neco nejenom zabavou, ale i socialnim komentarem, pak to tim spis prestava byt aktualni.)

    Ja proste nevidim duvod, proc by mel stat podporovat nejake umeni pred jinym. Dobre umeni si podle me na sebe dokaze vydelat.
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 21:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Třeba takový Mozart nebyl za života příliš doceněný, není-liž pravda? Dneska je z něj baňa lidí úplně v pr... Stejně tak celá řada literátů; ten sociální komentář bývá podstatný (i dnes), stačí se podívat, co se dnes uznává z dřívější literatury, velice často celkem nadčasové (lidi jsou furt stejní).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 15.4.2010 23:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mozart byl za života doceněný až dost! Jeho opery byly vyprodané. S velkou slávou jel i do Prahy. Jenže byl bohém a neuměl šetřit. Proto zemřel chudý ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2010 23:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    To neni pravda pane Smolík, i kdyby jste napsal, že jeden váš známý bydlel vedle mozarta v baráku. Mozart byl něco jako michal david, nejdřív "poslouchej holčičko, co to máš za tričko" a teď po něm ani pes neštěkne. Kdybych ho postavil vedle vás, lidi se budou ptát: "co je to za tlustýho plešatýho dědka vedle Smolíka" :-D
    15.4.2010 23:56 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    tedy, Amigo, získala jsem intenzivní pocit, že kvalitu Mozartova díla zatím nejste schopný vnímat. Requiem, slyšel jste? Nebo co jste slyšel?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 00:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Requiem je nádherná hudba ... nebo třeba Ave Verum. Rád to poslouchám do sluchátek večer před spaním.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2010 00:23 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    U Mozarta preferuji spíš jeho dramatický skladby, ty zpěvný operetový melodie mě neberou, ale od Dvořáka můžu úplně vše. Te Deum, smyčcový koncerty. Co Mahler (snad to dobře píši). Jeho hudba zněla i ve Vratných lahvích. Romantický Tchajkovskeho koncert B-moll, jeho začátek je sice trochu zprofanovaný, ale po odeznění té notorický známé části teprve začíná ta správná píseň. A " Rachmaninov!
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 00:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mozart mně teda nikdy neoslovil, takovej "pop" klasický hudby, samý tidididid ram tam tá tidididi tydididididididi... To Rachmaninov to už je jinej kalibr, při tom se vytuhnout nedá, nicméně klavírní koncerty nejsou taky nic pro mně. Z těch mrtvol můžu tak leda Korsakova, tamto vo tý sněhový královně, mam asi 4, nebo 5 cédéček, ale z každýho bych si do kompilačky vybral tak 5-20 minut. Mnohem rači mam žijící autory, třeba Wiliamse, nebo i Zimmera, ale ten zas už neumí napsat nic novýho...
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Mahler taky .. ale Martinů je super. Byl jsem na představení v ND "Hry o Marii" a byl to nádherný zážitek - sbory, hudba, světelné efekty .. něco úžasného.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 12:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Já byl v národnim na jakobínovi, hrůza a děs, jestli něco nesnášim, pak je to opera, ale odnes jsem si od tamtud moc hezkou lampičku z kuřárny... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    ROFL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Chytrex avatar 16.4.2010 15:35 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! :D čorkaaaaa.. :D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    xxxs avatar 17.4.2010 19:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    oni ti ublizili a ty si sa odskodnil. rovnovaha musi byt, dag to potvrdi.
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 00:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    co je to za tlustýho plešatýho dědka vedle Smolíka"
    Bylo by to hezké, ale nemožné .. bohužel. Mozart zemřel mladý, já už ho přežívám o 20 let. Takže zase nic ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 00:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Michal David
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tím mám být já? :-) . Hm, to určitě ne. Já zpívám ještě hůř než on. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 16.4.2010 15:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    "poslouchej holčičko, co to máš za tričko"
    Nene, to bylo: "poslouchej Evičko, co to máš za tričko" voe! Máš už v tom popíku mezery :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 15.4.2010 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Opery (to je podobný humus jako ty muzikály dneska)! Jenže to ostatní, zvláště v začátcích? A nebyl to jenom Mozart, ten byl první, který mě napadl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.4.2010 01:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Prostě to prochlastal a rozházel s děvkama. Jsou i tací,, co nejsou hudebně tak zdaleka talentovaný, ale v tom chlastu a děvkách ho i předčí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 01:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    LOL! Tak takový znám!! :-D
    16.4.2010 05:47 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Presne tak. Mozart byl ve sve dobe skladatel popularni hudby, a dokonce celebrita. Dneska na jeho koncerty chodi jen snobove (prehanim, ale neni k tomu tak daleko). To ze ho dnes zna/posloucha radove vic lidi kvuli technologii je samozrejme jina vec.

    A to mam vaznou hudbu rad, ale uz jen ten nazev - vazna hudba - proboha! - jeste ze na to existuji nejake leky.
    16.4.2010 10:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tak s tím trochu souhlasím. Nelíbí se mi ten snobismus, co se nanáší na "vážnou hudbu". Vážná hudba je jinak fajn, je v ní ohromná síla. Ale mně je bližší hudba trošku jiného žánru. Jak tam není kytara, něco mi tam chybí :-) Eddie Cochran
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2010 11:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    "Vážná hudba" je hnus, volím temín "klasická hudba".
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2010 12:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Doporučuji navštívit Arénu ve Veroně a zajít si tam na Verdiho. Neopakovatelný zážitek - viděl jsem tam Rigoletta :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2010 18:24 Marcela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spravedlnost, nespravedlnost
    Tomu věřím, díky za inspiraci. Mě teď aktuálně láká Bob Dylan, má přijet v červnu. Už se na něj chystám léta. Tak dokud ještě žije :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.