abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 717 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    25.11.2005 07:55 Warp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Neviem ci si komunista, ale urcite si magor...
    NbS avatar 25.11.2005 08:05 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Blazen ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    stulda avatar 25.11.2005 08:05 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    souhlasim
    25.11.2005 08:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Že si někdo založil obskurní ultralevicovou stranu Linuks, se nás, jako uživatelů Linuxu nedotýká. Vezměme si Lynx. Lynx lynx je latinsky Rys ostrivid. Ten je zákonem chráněný, ale když si odinstalujete Lynx (na počítači) Lynx, nikdo z ochrany přírody nepřijde. Take ani jednoho z Lynxů druhého a třetího, netřeba krmit, chováte-li ho v domácnosti, masem. Nebo jsem o tom jenom neslyšel?
    Naproti tomu Lynx lynx, pokud vím, je na brouzdánní po lesích báječný, ale na internetu nenajde nic. :-)
    Prostě ta homonymie (souzvučnost) nic neznamená.
    :-)
    25.11.2005 10:02 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    no, a což teprv brouzdání v Linksu, to je teprve odvaz ;-)
    25.11.2005 10:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem!

    Links mám rád. Až bude objevený nový druh kočkovité šelmy, doufam že ho nazvou Links links! :-)

    Jo, sorry s/ostrivid/ostrovid/g

    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.11.2005 08:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    ach jo, ja myslel, ze to bude nejaka konstruktivni uvaha se strategicky zvolenym nadpisem :-( na druhou stranu, alespon muzu pracovat a nebudu tu celej den flamovat ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    25.11.2005 08:42 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    To ze se hlasis ke komunistum je jen a jen tvuj problem ale Linux do toho netahej. Radsi si precti Marxe a Englese a zamysli se jakou blbost tu rikas.
    25.11.2005 09:39 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    K tomu lze dodat jen slovo klasika: Hele vo*e, už to fakt nehul! :-D
    θηριον ειμι
    JiK avatar 25.11.2005 09:42 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Blaznivy levicaku, ty nejsi komunista.

    Nezavrazdil jsi carskou rodinu i s malyma detma, nezpusobil jsi hladomor a kanibalismus na Ukrajine, byvale obilnici Ruska, neumucil jsi miliony nevinnych v taborech Gulag, nenechal jsi popravit Doktorku Miladu Horakovou, nemucil jsi s Grebenickem lidi elektrickym proudem ve vykachlickovanych sklepenich veznice v Uherskem Hradisti, nikoho jsi neubil k smrti, nerozkradl jsi majetky zivnostniku a sedlaku, kteri cely zivot (nebo cele generace) poctive pracovali, nevyhazoval jsi lidi z prace, protoze "nejasali dost hlasite" nad dalsi okupaci Ceskoslovenska bolsevickym dobytkem v roce 1968, nedostaval jsi hodinky a opustaky za to, ze budes na hranici strilet do zad deti, ktere chteji opustit ten Vas "rudy raj", nepovysoval jsi praci hornika nad praci profesora chirurgie, nevrazel jsi zapalky pod nehty Vlastovi Tresnakovi a ostatnim disidentum....

    nejsi komunista, jsi hlupak.
    Jiří P. avatar 25.11.2005 10:09 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    panove, komunismus je stejny jako kazda jina ideologie-samotna myslenka neni spatna, ovsem vetsinou se stava zlym nastrojem v rukou mocichtivych a penezochtivych...
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    JiK avatar 25.11.2005 10:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    hmm........ a jak by se Ti libila Tva veta:

    fasismus je stejny jako kazda jina ideologie-samotna myslenka neni spatna...

    musim rikat jeste neco, nebo jsi pochopil, ze nektere ideologie JSOU zrudne, abych tak rekl by default?

    P.S. Fasisti a nacisti zabili zhruba o jeden rad min lidi nez komousi.

    25.11.2005 11:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    S fašismem je to jednoduší. On se rychle objevil, vyprofiloval, byl poražený a zavržený (snad to vydrží!). Komunismus se v nějaké formě objevoval vždy. Ve formě nesnášenlivé a agresivní pak zvítězil na velké část planety a nežli pošel, tak to trvalo, bohužel, strašně dlouho (a odskákalo to moc lidí). S fašizmem se záhy jen a jen bojovalo. S komunismem se vyjednává, uzavírají spojenectví... Bush byl v Číně. Sice tam něco zahuhlal o lidských právech, ale stejně tam jel na námluvy. Tedy i tenhle agresivni komunizmus je pro vývozce demokracie únosnej.
    Jsou komouši moc veliký. A ta ideologie je za ta léta děsně široká a vejde se do ní hrozně moc. Guevara, Sartre, Nezval, Stalin... Dalay Lama a Ghandi byli krátkou dobu, nežli jim to secvaklo, komunismem ne sice nadšení, ale přišlo jim to inspirativní.
    Takže vyrovnat se s komunizmem paušálně je trochu větší problém. Bohužel. :-(
    25.11.2005 13:52 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    W. Churchil : Kdo nebyl ve dvaceti komunista, nema srdce.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.11.2005 15:18 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    A kdo jim zustal po tricitce, nema mozek.
    25.11.2005 15:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    No právě...
    25.11.2005 16:07 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    ano, ale je tu dost lidi kteri spis maji vekove ke 20, cekal bych tu proste par levicaku. Komunista != hlupak, tim jen predchazim reakci ktera by se dala ocekavat, ze tu nejsou zadni pitomci. Takovej Ransdorf je chodi studnice vedomosti, je neuveritelne sectelej. Myslim ze by nas tu utlouk vsechny.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.11.2005 16:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    Nejen Ransdorf, který má sice v hlavě ohromný množství faktů, ale nějak moc kreativní není.

    Ale třeba takový E. Bondy (PHDr Z. Fischer CSc; autor Dějin filosofie, Utěchy z ontologie, Buddhy a mnoha dalšího) Ten toho ví hodně moc a umí s tím pracovat (když chce). A je obdivovatel Marxe. S tím že tvrdí, že Marxe jako filosofa nikdo nezná, ale každý se k němu vyjadřuje (já taky neznám a tak mlčim). "Bondy: Nikdo o mně neví, že jsem marxista levý" .

    JiK avatar 25.11.2005 16:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    take uznavam nektere osobnosti. Co takovy bolsevik Ransdorf ale trebas dr. Mengele, take vynikajici osobnost, pry skvely houslista, navic mel vytecne esteticke citeni, umel vybrat krasne tetovane vezne na stinitka na lampy.

    obou si jich vazim stejne :)
    25.11.2005 17:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem!
    Zmíněný E. B. ale naší komunistickou stranu nepodporoval ani tichým souhlasem. Na rozdíl od dnešních pravičáků, bývalých aktivních (minimálně) svazáků. :)
    25.11.2005 22:05 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem!
    Spousta lidi si nechala zlakat komunismem po druhe velke valce, kdy to byla idea, ktera nabizela zmenu. Co takovy Kohout a Vaculik. Taky hlavy otevrene, bejvali komancove.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.11.2005 22:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem!
    Kohout byl vždycky asi běs. :) Taky mu to zase tak dlouho nevydrželo i když to asi stálo za to. U Vaculíka to byl asi krátkodobý úlet. Já si z toho vzal varování -- nenechat se moc lehko nadchnout ideologiema. Ono je lehký bejt zpětně moudrej a poznat, co kdo měl poznat. Ale umím to já teď? Kdo ví, co nenápedně roste a já tomu třeba tleskám? Uf, to sem zase rozkecanej. Jo, Bondy. Také známý z próz Hrabala.
    25.11.2005 22:14 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem!
    PS uzavrel jsem odhaleni pravdy o zidovskem komplotu
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Jiří P. avatar 25.11.2005 11:38 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    michas jabka s hruskama. Fasismus od zakladu sel ruku v ruce s rasismem atd. Pravdou je, ze je to taky ideologie, ale cela postavena z zvracenych zakladech.

    Ja mel na mysli komunismus vs kapitalismus atd., kdy se nejaka (sama o sobe dobra) myslenka, zneuzije k realizaci osobnich zajmu.

    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    JiK avatar 25.11.2005 11:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    A, levicovy idealista. Dalsi hlupak co si mysli, ze muze byt komunismus s lidskou tvari, bez vykachlickovanych muciren a soudruhu grebenicku....nemuze

    Je zvlastni, ze o techto levicovych hlupkach psal i Solzenicin, oni pry dokonce i v gulagu verili, ze rudy system je spravny, a jen jejich soudruzi, kteri je poslali ma smrt udelali chybu...

    Problem je v tom, ze ultralevicacky nacismus, ktery, jak sam rikas, je postaveny na zvracenych zakladech a je rasisticky, zabil desetkrat min lidi nez ten tvuj mirumilovny komunismus, ktery hlasa tridni nenavist a boj mezi lidmi, kteri neco maji a tema kteri chtej jen krast...to posledni, co by bolsevik od slusneho cloveka chtel je prace, on chce penize, dum, statek, auto, praci, kterou mu podnikatel nabidne rika vykoristovani proletaru.

    bolsevismus stavi cloveka proti cloveku, posiluje nenavist a vychazi ze zavisti a tridniho boje

    Jiří P. avatar 25.11.2005 12:17 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    A, levicovy idealista. Dalsi hlupak co si mysli, ze muze byt komunismus s lidskou tvari, bez vykachlickovanych muciren a soudruhu grebenicku....nemuze
    ale pokud to prevedeme do sveta software, pak to bez muciren a soudruhu grebenicku jde...

    ... a vubec nejsem zastance levice, jen se snazim chapat ideal prevedeny do sveta SW...

    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    25.11.2005 15:30 Jikra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    A ten mirumilovny komunismus zabil desetkrat min lidi nez ten tvuj milovany kapitalismus...
    slackman avatar 25.11.2005 10:14 slackman | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Co dodat, je to tak, až mi přešel mráz po zádech. Já osobně jsem na komouše doplatil, a to i když mi v listopadu 1989 bylo tuším nějakých 12 roků. Ostatně na ně doplácíme všichni dodnes (teda až na komunisty, to jsou dostatečné svině na to, aby se měli dobře v každém režimu). Ten cucák co napsal tenhle blog by zasloužil vrátit v čase o takových 50 let zpět, to by mu sklaplo. Možná si myslí, že ve spojitosti s Linuxem slovo komunista vypadá jako humor. Chyba, nevypadá!

    A ještě cituji, co je v nastavení "Můj profil" napsáno u Blogu: Pokud nemáte s Linuxem nic společného a jen hledáte blogovací systém, raději si založte deníček někde jinde.
    mood = (machine != slackware) ? depressed : euphoria;
    25.11.2005 10:25 Pepin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Presne tak, doplacime na to vsichni doted, co me vsak vytaci (nebo spise kdo) neni nejakej vylev nebo pokus o vtip zde, ale ten komouš rudej az na prde*i nas pan premier, nevim co vlastne dela u socanu se svejma nazorama a napadama, jako ze me gross s*al uplene stejne po jeho aferach (mozna jeste vic), tak to aspon nebyl takovej bolsevik.
    25.11.2005 10:55 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    nerozkradl jsi majetky zivnostniku a sedlaku, kteri cely zivot (nebo cele generace) poctive pracovali
    Ja mam takoveho sedlaka mezi predkama, ano je to muj pradeda, a pokud bych ho dostal do ruky, rozmlatil bych mu hlavu kamenem. Byl to poctivej sedlak, kterej celej zivot (cele generace) poctive pracoval, pak nekde na mezi ojel nejakou devecku, te se narodil muj deda, sedlaka to nezajimalo, prababicka brzo na to umrela. Dedu si prehazovali asi od 3 let jako horkej brambor pribuzni. Nikde se dlouho nezdrzel, nikdo ho nechtel. Dekuji ti sedlaku.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 25.11.2005 11:15 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    nemyslis, ze na sukani musej byt dva? ono se na vesnici rika, ze kdyz cuba nechce, pes neskoci.
    25.11.2005 13:47 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    myslim ze na vesnici byl sedlak velkej pan, a sluzebna ktera nema kam jit, nemela na vyber. A i zpusob kdy se postaral o sveho parchanta tak ze je vyhnal, je taky super.

    Rceni kdyz fena nechce, pes neskace posledni dobou pozuivaji hodne lidi ktery rikaj ze si holka o to znasilneni muze sama, kdyz se takhle obleka, ano dekujeme za moudro.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.11.2005 13:53 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Jiné lidové přísloví zní "myslet znamená hovno vědět."

    No dobře, pradědeček byl hajzl, ale jak to souvisí s komunisty (nebo dokonce s Linuxem či Linuksem), to nechápu.
    25.11.2005 14:16 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    coz ale sedi i na tvuj prispevek, tak nevim jak ja to reagovat. S komunisty to nesouvisi, jen s vetou ze sebrali sedlakum, kteri tvrde po generace pracovali, grunt.

    Proste nemam rad, komunisti svine, sedlamkum sebrali majetek, ty byli hodny, emigranti hodny, levicaci zly.

    Jen neschopnost, zaprdenost, zvracenost, atd atd atd ceske levice, mi brani byt levicak jako prase.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Luk avatar 25.11.2005 14:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Proste nemam rad, komunisti svine, sedlamkum sebrali majetek, ty byli hodny, emigranti hodny, levicaci zly.
    Sebrání majetku sedlákům bylo obecně špatné. Bez ohledu na to, jaký ten který sedlák byl. Pokud páchal něco špatného, měl za to být potrestán - a ne, že se sebral majetek všem bez rozdílu.

    Jinak na reálném socialismu (nejen) u nás byly i jiné zrůdnosti: třeba trestání dětí za skutky rodičů, trestání za názory, mohutné politické procesy atd.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.11.2005 14:51 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    o tom ale neni sporu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    9.4.2006 07:19 Oester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    No komunisté byli již první křesťané. Nemám nějaké informace o tom, že by někoho stříleli nebo mučili, maximálně sebe (takjinak jedinec sám sebe). Takže nezaměňovat "komunista" za bolševik a naopak .-)
    25.11.2005 10:16 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    tak newim, pride mi ze se to asi ňaaag nepovedlo, jak mělo co ?! soude dle reakciii zde (kery mi pripadaj docela namiiiste), nevim jesi xXx znamena to co myslim - mozna uz se Ti po nem zteyskaaa, nebo chces rozjet neco podobnyyyho, mozna sto myslel dobre a melo to beyd ftipnyyy, kazdopadne yag sem rek: moc se to nepovedlo; priste to bude urcite lepciii
    m$ lipo $m avatar 25.11.2005 13:56 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    tagy si myslim ze basnik zustal nepochopen
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    25.11.2005 10:52 Honza H. | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Vzhledem k tomu, ze jsi nikoho dosud nezabil, neumucil, nezlikvidoval, jsi zatim spise takovy wannabe marxista (cti marksista).
    25.11.2005 11:30 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Podle mne autor myslel svuj prispevek sarkasticky v reakci na JXP a jeho blog, kde tvrdi, ze Linux je komunismus. Tudiz 80% prispevku v diskusi jsou mimo misu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.11.2005 11:52 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Určitě ano, to xXx znamená Xplesa, asi to nikdo nečetl :-D
    25.11.2005 12:00 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    tag to sem si to myslel dobre
    25.11.2005 12:37 white
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    ... myslim ze linux je urcen vsem kdo o nej maji zajem, tudis i komunistum, neonacistum atd. ... ovsem souvislost s otevrenym kodem a jednotlivymi ideologiemi mi ponekud unika ... komunita je orientovana na anarchokapitalismus, neboli liberalismus ...
    Jiří P. avatar 25.11.2005 12:45 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    spravne... ovsem v podledni dobe slychavam dost casto, ze open source je komunismus... pojdme tedy spolecne najit zpusob, jak tento vyrok argumentovat...

    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    25.11.2005 13:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Představa o spojení OpenSource a komunismu nejspíše pramení z faktu, že všechno je všech, všechno je zadarmo, všechno si budeme společně sdílet a pokud něco bude špatně, společně dojdeme k určitému závěru který povede k lepším zítřkům.

    Musím ale uznat, že OpenSource se dost blíží spíše k anarchizmu. Každej si dělá co chce a jak chce. Vývoj je sice zaručen, ale protože není řízen, je strašně pomalý a neefektivní. Jediné co zde platí je jednoduchost nesystemačnost a bordel.

    Naštěstí jsou zde firmy, jako je RedHat, Novel, ... které se na Linuxu snaží vydělat a tedy ho přivést do komerční sféry, která ho bude nutit vyrovnat se jiným produktům a požadavkům většiny uživatelů.

    Pokud se bude propagace a poukazování výhod Linuxu orientovat na to, že je zadarmo a že si všechno můžete stáhnout a zkompilovat, názor masy lidí budou spíše inklinovat k tomu, že uživatelé Linuxu jsou honiči a socky, nebo vírou zaslepená sekta.

    Pokud jsou systémové výhody Linuxu, pak ty by se měly vyzdvihovat a kecy o ceně nechat na pokoji. Cena operačního systému je ve srovnání s produkty pomocí kterých se vydělají peníze nicotná. Pokud se tak nestane, a Linux bude hlavně o tom že je zadarmo, Linux zůstane Linuksem
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    25.11.2005 13:17 i
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Linux je zadarmo??? :-O
    25.11.2005 14:00 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Musím ale uznat, že OpenSource se dost blíží spíše k anarchizmu. Každej si dělá co chce a jak chce. Vývoj je sice zaručen, ale protože není řízen, je strašně pomalý a neefektivní.
    To je to zásadní: základní pilířem bolševismu (komunismu) je právě centralizované řízení.
    David Watzke avatar 25.11.2005 14:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Vývoj je sice zaručen, ale protože není řízen, je strašně pomalý a neefektivní.
    Tohle když jsem přečetl, musel jsem si počítat do dvaceti, abych sprostě nenadával. Linux se vyvíjí pomalu? A co Windows s prohlížečem, kterej umí ho*no a startuje dýl jak Konqueror, kterej už dnes podporuje CSS3 (z toho, co už vyšlo). Po kolika letech ještě neumí XHTML - rád by to stáhnul. Dále tu máme nápovědu. Srovnej si man s vaším Centrem pro nápovědu a odbornou pomoc. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Zkrátka si děláš z huby záchod.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.11.2005 14:26 Jaryn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Podle mě se na to M$ spíš ani moc nesoustředí, kdyby chtěly něco dopsat tak to asi není problém, souhlasím, že IE je naprosto dementní program, ale lidí, pro který IE == celej internet, maj furt hodně a dokud k těm lidem někdo nepříjde a neřekne "zkus něco jinýho", tak je ani nenapadne, že v IE něco chybí a na tom v M$ dost těžej.
    25.11.2005 14:37 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    nemluve o absenci virtualnich ploch a MS tabbed browsingu™, ktery bude snad az v IE7 ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    David Watzke avatar 25.11.2005 15:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Je v IE7, zkoušel jsem to. Jednou...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.11.2005 14:18 Jaryn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    No možná, že cena systému domů na desktop nemusí být pro každého nicotná, ale taky si myslím, že to budou spíš výjimky. Hlavně u linuxu není dostatečně zarytý v povědomí vývojářů heslo, že zákazník má vždycky pravdu. Ono taky těch zákazníků je podstatně míň než u jinejch OS. Každej linuxák je spíš admin a když něco napíše nebo rozchodí, tak ví jak to používat a jak případně předejít chybovejm stavům. To je však základní kámen úrazu, proč ten vývoj vypadá jak vypadá. Všichni adminové vyvíjej či rozcházej věci většinou pro další adminy a zbytek se označuje nějak jako třeba tady "BFU". Jenomže právě třeba BFU ovlivňujou trh, protože oni nepoužívají systém ale používají programy a je jim jedno jestli za jejich CADem je ňákej linux nebo ňejaký windows. A když je jejich CADík jenom pro windows tak je vybráno, a je jim ukradený ňáký jádro nebo bash a vim. Ani moc nevěřim tomu, že ve firmách kde na "velkejch" UNIXech dělaj v ňákym CADu, že tam výhody vimu nebo jemu podobnejch nějak brutálně dennodenně využívaj. Jakoby se u linuxu trochu zapomínalo, na co počítač vlastně je. Podle mě na to aby sloužil člověku ke všem možnejm úlohám a ne jen hrabání se v něm samotnym, podobně jako auto mám na ježdění a ne na to abych ho furt spravoval. Je pravda, že pro někoho je počítač zábava - u někoho hry a u někoho hrabání se v OS, nicméně to hrabání v OS je jako auto-tunning a kolik je tunerů a kolik normálních uživatelů auta, který maj k autu podobnej vztah jako ke kartáčku na zuby, kterej taky denně používaj. A tady jsme (podle mě) u "toho", dokud bude linux převážně zábava (a v horších případech náboženství) tak to bude vypadat pořád stejně (někomu to možná tak vyhovuje) a furt bude mít M$ téměř monopol a bude si moct nadále takhle vyskakovat. Pokud bude linux silnou konkurencí tak to bude dobře i pro uživatele windows.
    25.11.2005 14:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    Nějakou formu splolečného vlastnictví najdeme u skautů, mnišských řádů, čundráků, sportovních klubů, v zahrádkářských koloniích...

    Komunismus. Tedy Soft ML (Mrax-Leninský) hlásá nutnost svržení buržoazie. A to bojem se zbraní v ruce a následné převzetí výrobních prostředků a veškerého bohatství dělnickou třídou. Zdrojový kód číst neumím, ono se v něm něco takového píše? Asi ne, co. (smajlík)

    Komunisticko-socialistické centrální plánování. Pokud něco, tak by ho Linux trošku potřeboval.

    Vláda jedné strany? To snad také ne.

    Trochu míň mimo mísu mi přijde ono předhazované sektářství. Každé hnutí, pojem má v sobě nebezpečí inverze do něčeho nepěkného. Herbert Marshall McLuhan na vysvětlení vymyslel "čtveřice" a Václav Bělohradský to v eseji o hnutích, postmoderně a podobném docela pěkně použil. I samotné nadšení se může zvrhnout ve fanatismus. Ale nemusí!

    Yin avatar 26.11.2005 14:31 Yin | skóre: 39 | blog: Yinotopia | Slovesnko, Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!

    Čítali ste niekedy Filozofiu Slobodného softvéru? Ja o tom pochybujem, vedel by ste, že nikdo nemusí nič zdielať. Tomu, čo Vy nazývate Xyz, sa správne hovorí sloboda.

    Ak napíšete program P a nikomu o ňom nepoviete, je to Slobodný softvér. Nikdo Vám nebráni ho spúšťať, rozširovať a prispôsobovať si ho a nikdo Vám nebráni ho ďalej rozširovať... aj napriek tomu, že to nerobíte a s nikým ho _nezdielate_!

    Láskavo prestante síriť FUDy! A autor, nech nabudúce _jasne_ vysvetlí, že ide o karikatúru! Zbytočne vznikol flame.

    Nikdy nie je tak zle, aby to jeden poharik nemohol ešte zhorsiť.
    25.11.2005 14:17 FAU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Anarchokapitalizmus = liberalizmus? Tak to som sa nieco nove naucil. Anarchokapitalizmus ak by existoval by bol pravdepodobne doposial najvacsou krutovladou, je to posledna zachranna brzda kapitalizmu, ak vsetko zlyha... Pisem to napriek tomu, ze anarchoindividualizmus je mi dost blizky ;-)
    25.11.2005 13:15 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Noa?
    25.11.2005 13:27 n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    pan Plesinger ma novou prezdivku? Nebo bratra? Nebo sestru? Nebo stoupence? Nebo potrebu se projevovat? asi nema zadny kamarady, treba pochazi z problemove rodiny, nebo ma nejaky komplex, nebo problem, treba je alkoholik, nebo ho komunisti mezi sebe nechteli, nebo nevi, co to slovo znamena a mysli si, ze ho pouzivaj drsnaci...
    25.11.2005 14:03 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Skoda, ze neexistuje blacklist .. :(
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    25.11.2005 19:21 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem KOMUNISTA!
    Vsem "znalcum" ideologii a minuleho rezimu , jen par faktickych pripominek.

    od roku 1948-1989 tu nebyl komunismus ale socialismus (a to hodne nepovedeny ). Komunismus nikde na svete nebyl je to idea do budoucna neni to otazka 20-50 let je to velka zmena spolecenskeho systemu jako napriklad od feudalismu ke kapitalismu.

    V Cine neni ani ten nepovedeny socialismus(at tu fungovalo hodne spatne prece jen zde nektere veci relativne fungovaly - skolstvi a zdravotnictvi placene z dani, nezamestnanost prakticky nulova ..). jednine co je v cine levicove jsou simboly tamejsi "komunisticke" strany jinak je to kapitalismus .

    GNU/Linux(FSF a jine ) ma s komunismem ( eventuelne socialismem) spolecne jen jednu vec .. zdruzuje skupinu lidi jenz nestavi na prvni misto v zebricku hodnot penize a nedela vse pro penize. Jak je kapitalismus casto nabada (tak to je aspon muj pocit)

    PS: domnivam se ze jehorsimy "komunisty" v minulem rezimu byly ti kteri jimy skutecne nebyly a po 1989 jen zmenily barvu(lezly ostatnim stranikum do sedaci casti tela a sikanovaly ostani obcany= aby vypadali jako aktivni a ti jedini zpravni) . Vzdicky mi budou pripada charakternejsi komuniste v KSCM nez "komuniste" v jinych stranach kteri budou pro penize delat cokoliv .
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.