abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Proč vůbec chodíme do práce?

    1.3.2006 16:51 | Ostatní

    Už jste četli tohle ?

    Já doufám, že je to sranda, protože jestli ne, tak s*ru na školu a jdu dělat děti a volit ČSSD :-)

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.3.2006 17:56 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Tak to je drsny :-) Kdybych takhle zil, tak v poho, ale stejne bych asi delal minimalne to co umim pro zabavu...
    2.3.2006 07:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Nechápu jak někdo může zbaštit takovou hromadu demagogie na posezení. Ten článek je obyčejný bulvár, kterým někdo potřeboval splnit čárku za napsaný příspěvek a nemá zhola nic společného se seriózní úvahou, navzdory rádoby důvěryhodné doméně FinExpert.cz
    1.3.2006 18:58 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    jdi dělat děťi! Bude nás alespon víc! Porodnost klesá a tak by se šiklo kdyby se tu narodilo více čechu než tedka... :-))))
    1.3.2006 19:32 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?

    Jo, to přesně ukazuje, jak jsou v tomhle zmrdostátě nastavený podmínky. :-(

    JiK avatar 1.3.2006 20:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Myslim si, ze je to v poradku, stat by se mel chovat socialne, mel by vyrovnavat rozdily, brat penize bohatym a podporovat ty mene schopne. Podpori se tak rodinna politika a rodina je zaklad statu. Tak je to spravne, jeste bych zavedl milionarskou dan kazdemu, kdo ma vic jak 40 tisic hrubyho mesicne...Nikdo by nemel mit vic jak trojnasobek minimalni mzdy, to totiz ohrozuje socialni smir.

    P.S. probuh, doufam, ze mne nekdo nevezme vazne, je to vtip,...
    1.3.2006 21:15 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Mam lepsi napad: hrubou mzdu muzeme mit ruznou, ale dan bude 100% a kazdy mesic budeme vsichni vyplnovat formular s zadosti o socialni prispevky ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    1.3.2006 23:23 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    aby to bylo spravedlive.. A davky budou davat podle poctu deti :)
    1.3.2006 23:25 Pedro Alvarez | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Cikáni rules! :-D
    1.3.2006 23:26 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Musí to bejt hotový děti? Nestačily by jen pokusy... :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    2.3.2006 00:05 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    tak zpět, klidně hotový - oni se totiž dají koupit i v obchoďáku :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    2.3.2006 00:36 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Mam lepsi napad: hrubou mzdu muzeme mit ruznou, ale dan bude 100% a kazdy mesic budeme vsichni vyplnovat formular s zadosti o socialni prispevky ;-)
    Jeste by me zajimalo, jakym logickym postupem dojde clovek (paklize dojde) k zaveru, ze snizeni ci skrtnuti socialnich davek prinese zvyseni mezd a platu?

    Princip "pracovat se musi vyplacet" tezko uplatnovat na konci vyse socialnich davek. Pracovat se musi vyplacet hlavne za tolik, ze clovek nebude zit za svoji praci na hranici bidy. To ovsem neni zalezitost socialniho statu, ale "trhu" a treba struktury podnikani.

    Ze by se vsem podnikatelum libila moznost platy jeste snizovat, to verim, proc ne. Berme to tak, ze stat svymi socialnimi prispevky vstupuje tez na "trh prace" a tak vytvari hranici platu, pod kterou pracovat je na hranici otroceni, zkratka si ve svem vlastnim zajmu (socialniho smiru), "profiky v oboru" (viz priklad) preplati.
    2.3.2006 08:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?

    Jeste by me zajimalo, jakym logickym postupem dojde clovek (paklize dojde) k zaveru, ze snizeni ci skrtnuti socialnich davek prinese zvyseni mezd a platu?

    To je častý, ale obávám se neodůvodněný předpoklad. Že když se sníží dávky, vzrostou platy, nebo že když se zavede školné, tak klesnou daně. V reálu to schramstne stát na něco jiného. Bez ohledu na to, je-li u moci vláda s modrým a nebo červeným nátěrem.

    2.3.2006 00:20 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Zajimavy je zkratkovity usudek, ze je treba tedy skrtnout socialni davky, aby se system "napravil". Vysledek opatreni pro "pana" z prikladu bude:

    Pracuje zase v Praze za 26 600 korun na dlaň, spíš za míň, protože snížené sociální dávky vytvářejí ještě větší konkurenci na pracovním trhu, takže řekněme už jen 24 000. Z toho okamžitě vyplázne 10 00 korun za pronájem garsonky na Jižním městě. Ještě za vodu, plyn, internet (tedy výpalné Telecomu) další 2 000. Soukromě najede domů a zpět 1 920 km, což ho stojí jen na benzínu 4 800 Kč. Za různé další nutné pražské poplatky, které bych doma neměl, vydá asi tisícovku. Počítá, počítá... je blázen, aby tam makal celý týden bez rodiny za 6 800 Kč (neni tak nejak minimalni mzda?)?

    Je, ale musi, protoze jinak pujde bydlet pod most, bohuzel ma dite. At zije "nesocialni stat".

    Ze si vydela nacerno vic nez legalne, to plati o vsem a vsude, s tim nemaji socialni davky co delat. BTW ze muze byt "zapsany na pracaku" nepretrzite i prestoze je "profík v oboru" se da udelat snad jen opakovanym podvodem.

    Takze kde je problem? V socialnich davkach, ktere jemu a jeho rodine umoznuji zit dustojny lidsky zivot, i kdyz se nestane otrokem (hodne prace za malo penez, navic platit predrazeny najem)?

    Chapu, ze idealni reseni pro majitele te firmy, ktera je ochotna platit "profikum v oboru" 26.000 a mene na dlan, je zbavit se "nekale" konkurence socialnich davek, protoze tak by mohl ten nabizeny plat jeste snizit, zrat se musi ... (Tak nevim, mam vlci mlhu, kdyz porad ctu, jak nemohou firmy sehnat kvalifikovane odborniky? co je treba lip zaplatit?).

    Takze otazka z tohoto prispevku vyplyva jedina a navysost pravicova:

    Proc trpi majitel firmy management, ktery neni ochoten zaplatit odborniky a ridit podnik tak, aby firma obstala na trhu i bez dumpingovych cen prace?

    Na to se ovsem pta maloktery "pravicak". Radeji se pripoji ke kriku o ozebracovani vrcholoveho managementu vysokou dani. I tech, co klidne shodi na stat 100 milionu dluhu (akce Cincibus a spol.) - tak hadejte, jestli je "moralnejsi" nacpat do chrtanu JEDNOMU podvodnikovi (jednajicimu udajne zcela podle pravicovych "pravidel") tyhle prostredky statu nez zaplatit 10 000 x mesicni socialni davku rodine s ditetem?

    Tak az tohle nebude za asistence "pravicaku" z CKA (vcetne aktivistu ODS) v tomto state mozne, muzeme se seriozne bavit o neprimerene velkych socialnich davkach.

    Ja si pamatuju, ze prvni reakce "vedeni" pri slovech o setreni byvaji na urovni uvah o snizeni davek toaletniho papiru na podnikovych toaletach. Lidi zkratka moc serou, a to je pricina vsech problemu, stejne jako ta tzv. "pravicova" demagogie, ze lidi "moc pohodlne zijou"... :P
    JiK avatar 2.3.2006 08:22 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Jenom jeden dotaz, ty asi nevolis ani CSSD, ale primo KSC, ne?
    2.3.2006 12:58 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Jenom jeden dotaz, ty asi nevolis ani CSSD, ale primo KSC, ne?
    Co kdybys misto bezzubych "kecu" radsi napsal, co podle tebe prinese snizeni nebo skrtnuti socialnich davek v nezamestnanosti? Vyssi platy ostatnim? Vice volnych pracovnich mist? Vice dani (od tech, kteri budou pracovat za minimalni mzdy)? Podpori trh tim, ze budou mit lidi min penez na utraceni?

    Ja v tom clanku (krome spousty plku) vidim hlavne tu znamou ceskou "zavist" - jak to ze nekdo "vali", kdyz ja musim makat jako sroub? Nemusis... ne-mu-sis, kdyz je pry tak vyhodne byt nezamestnany.
    JiK avatar 2.3.2006 15:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    huba ti jede, jako vsem bolsevikum, ale na otazku jsi neodpovedel.
    2.3.2006 15:48 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    huba ti jede, jako vsem bolsevikum, ale na otazku jsi neodpovedel.
    To si pises sam sobe?

    Jednak nevim o tom, ze by momentalne byly nejake volby, abych mohl rict, koho "volim". Volby budou v cervnu. A krome toho ti do toho nic neni - manifestacni volby zapadaji akorat tak do kramu normalizacne komunisticko-fasistickym aktivistum (cti hlasitym priznivcum "ceske pravice").

    A hlavne, na otazku po argumentu jsi neodpovedel ty.
    Dalibor Smolík avatar 2.3.2006 08:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Vážený pane, jsem spolumajitel firmy, zaměstnávající kolem 25 lidí v texitlním průmyslu. Platy těchto lidí jsou dost mizerné, tak na minimální mzdě (ovšem ani můj příjem není závratný a musím se živit ještě jinak). Píšu to proto, že někdy není ten majitel schopen ty lidi zaplatit víc, protože by šel definitivně pod vodu. Jako konkurence dýchá za krk čínská výroba, kde lidé dělají za hrst rýže a pracují 17 hodin denně. O úspěchu či neúspěchu firmy rozhodují někdy desetníky na ceně výrobku! Vím, že poukážete na firmy jako je ČEZ, Plynárenská apod. Věřte, že většinu ekonomiky drží drobní a střední podnikatelé, kteří nemají s nehoráznými zisky mafiánských manažerů vůbec nic společného. Tento stát je kompletně zkorumpovaný a sociální demokracie vytváří podmínky pro další a další korupce. Pak občas chytí nějakou malou rybu a řádně to zmedializují. Velké ryby se však v pohodě smějí. Ale k těm dávkám: Je to dvojsečná zbraň: Budou-li dávky velké, poroste nezaměstnanost a obráceně. Někdy - co je větší zlo - nutno zvážit. Ale aby na té byrokracii nakonec neprodělal obyčejný člověk, který chce pracovat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.3.2006 13:21 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Vážený pane, jsem spolumajitel firmy, zaměstnávající kolem 25 lidí v texitlním průmyslu. Platy těchto lidí jsou dost mizerné, tak na minimální mzdě (ovšem ani můj příjem není závratný a musím se živit ještě jinak). Píšu to proto, že někdy není ten majitel schopen ty lidi zaplatit víc, protože by šel definitivně pod vodu. Jako konkurence dýchá za krk čínská výroba, kde lidé dělají za hrst rýže a pracují 17 hodin denně. O úspěchu či neúspěchu firmy rozhodují někdy desetníky na ceně výrobku!
    To jiste chapu. Jasne mi ovsem neni, co byste si sliboval jako majitel firmy od snizeni ci skrtnuti socialnich davek, kdyz stejne platite lidem minimalni mzdu. Mate nedostatek lidi ochotnych za minimalni mzdu pracovat? Myslite si, ze lidi bez socialnich davek zacnou vic nakupovat vase produkty? Pokud vim, tak se v textilnim prumyslu stejne propousti...

    O to v diskusi jde. Legitimni ovsem zustava i otazka, proc byste neco podnikal, kdyz se vam to nejak nevyplaci. S tim prilis otazka socialnich davek podle me nesouvisi.

    Ale k těm dávkám: Je to dvojsečná zbraň: Budou-li dávky velké, poroste nezaměstnanost a obráceně. Někdy - co je větší zlo - nutno zvážit. Ale aby na té byrokracii nakonec neprodělal obyčejný člověk, který chce pracovat.
    Jak se bude snizovat nezamestnanost, kdyz budou davky male nebo zadne? Kde se "vytvori" nova pracovni mista, kdyz po nich neni poptavka dnes? K cemu je z globalniho hlediska nove pracovni misto, ktere je dotovane statem (a po skonceni dotace rovnez zanikne), k cemu je nove pracovni misto, z jehoz platu se neplati ani dane, jak je nizky?

    Paradoxne problem nezamestnanosti vyvola vzdycky vykriky o vysi socialnich davek, namisto diskusi o strukture prumyslu, o podpore statu obrovskym firmam (a nakladech na jedno pracovni misto tamtez), o podpore statu novym technologiim dlouhodobe perspektivnim i z hlediska pracovniho trhu (napr. obnovitelne zdroje energie, viz zajimavy clanek Jednotná fronta atomových milců). Ne, "pravicaci" budou radeji vykrikovat oblibenou demagogii o tom, "kdo nepracuje, at neji" ... kde ja to jen uz slysel.

    I na zaklade tehle tematiky musim jen souhlasit s nazory, ktere konstatuji, ze tzv. "ceska pravice" nebo alespon sympatizanti, co se k ni tak radi hlasi, je "zvláštní směsice normalizačního komunismu a fašismu".
    2.3.2006 14:05 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Problém je, že vyvracíš něco, co nikdo neřekl (tedy, že by se dávky měly snížit). Nevím co slyšíš a kde posloucháš, ale problém nezaměstnanosti vesměs vyvolvá "výkřiky" o výši daní (případně struktuře přímé/nepřímé daně), maximálně pak o změně struktury sociální podpory na méně přímé (dávky) a více nepřímé (daňové úlevy).

    Ten původní článek je kravina, v nejlepším případě nadsázka. Pochází (pokud vím) původně s virtually.cz, kde se takových blbostí nachází tuny.
    2.3.2006 14:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Jo, to je hlavni problem. Neustale podsouva, ze nekdo chce zrusit socialni davky a dela desnou vedu z jedne bajky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    2.3.2006 14:39 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Tak to jsem rad, ze se v tomhle shodneme ;)
    2.3.2006 14:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    problém nezaměstnanosti vesměs vyvolvá "výkřiky" o výši daní (případně struktuře přímé/nepřímé daně), maximálně pak o změně struktury sociální podpory na méně přímé (dávky) a více nepřímé (daňové úlevy).
    Mene primych davek "chudym" a vice neprimych danovych ulev "bohatym" - nebo jak? O tomhle ale ten puvodni clanek (a jeho "obdivovatele" v teto diskusi) nemluvi.
    Ten původní článek je kravina, v nejlepším případě nadsázka.
    Nic jineho jsem naznacit nechtel.
    2.3.2006 11:32 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    Mas v mnoha vecech pravdu. Problem ale je, ze ja mohu argumentovat opacne a budu mit take pravdu. Jo, to je tak, kdyz si nekdo selektivne vybira fakta a priklady.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    2.3.2006 14:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?
    ja mohu argumentovat opacne a budu mit take pravdu.
    Skoda, ze ses do toho nedal, ja bych si par opacnych argumentu rad precetl (bez ironie).
    2.3.2006 11:22 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?

    <flame>Isn't it ironic... jak zpívá jedna zpěvačka - na odborném webu se nejvíc hádáme o politice...

    Myslím, že to nebude zas až tak žhavý s tím životem z podpory - ti snaživí se rozhodně budou mít líp - teda ne u nás a to je škoda. Spousta mladejch doktorů odchází z českého zdravotnictví - a to jak z českého, tak zdravotnictví - bohužel. Ty roky a těch peněz... Prostě jdou tam, kde umí jejich mozky zaplatit... Proto může být Amerika bohatá - dobře platí mozky. A jeden Mozek živí sto tisíc dalších.

    Nic proti tomu, aby bohatí pomáhali chudým - ne každý se dobře tak narodil... A nejde jen o peníze, ale i o pozitivní vzory... Co bude asi dělat v životě člověk, jehož rodiče pracují a dobře vydělávají, a co bude v životě dělat ten, jehož rodiče žijí celý život z podpory? Není to samozřejmě absolutně platné, ale dobře se narodit je velkej dar do života... S tím ale asi nic moc neuděláme... Jen mi vadí, že většinu těch prostředků sežere stát na svůj provoz. Proč, to Vám vysvětlí kniha "Zákony profesora Parkinsona". Možná i kniha "Lenosti buď pochválena". A to ho*no, co zůstane se pak rozděluje. Často mezi vyžírky... A ti co to opravdu potřebují, dostanou co?

    Nedávno jsem viděl film The Code, ve kterém zazněla jedna zajímavá myšlenka. Cituji z českého překladu:"Máš jednoduše nejsilnější skupinu kapitalismu - programátory, kteří na té práci mohou vydělat tolik peněz,že mají čas na svoje hobby. ... Jsou to naštěstí lidé, kteří, i přes strukturu ze které se vynořili, předávají to bohatství." Psaním open source programů... GNU/Linux stáhneš grátis, máš všechno co potřebuje průměrný uživatel... Technická podpora taky grátis tady ve fóru... Jestli tohle není pomoc chudým... (teda spíš hlavně těm bohatým chudým, kteří mají na počítač :-)) </flame>

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    2.3.2006 11:27 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč vůbec chodíme do práce?

    <ironie>Ještě jsem zapomněl na závěr... Takže se přístí týden stěhuju do Monaka, kde mi nebudou brát většinu mýho platu na sociální dávky a provoz státu :-), naučím se programovat a budu psát open source programy... :-)</ironie>

    A teď to tady nějak zamkněte než mě ukamenujou :-)

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.