abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:55 | Humor

    Microsoft zveřejnil zdrojový kód XAML Studia a uvolnil ho pod MIT licencí. XAML Studio je nástroj ze světa Windows, určený pro tvorbu uživatelského rozhraní aplikací pomocí XAML (Extensible Application Markup Language). Stalo se tak zhruba po osmi letech od prvního prohlášení Microsoftu, že se tento kód chystá zveřejnit.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Zajímavý projekt

    TimeCapsule, 'časová kapsle', je jazykový model trénovaný výhradně na datech z určitých míst a časových období, aby se tak napodobila autentická slovní zásoba, způsob vyjadřování a názory dané doby. Na Hugging face jsou k dispozici modely natrénované na historických textech dostupných v oblasti Londýna mezi lety 1800 až 1875.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    14.1. 17:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.6.0 s kódovým jménem Amaryllis. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (43%)
    Celkem 453 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Podporuji Týden zdravotnického neklidu

    21.5.2006 18:44 | Ostatní

    Po včerejším velmi vydařeném začátku Týdne zdravotnického neklidu bych chtěl této akci vyjádřit svou podporu.

    Za časů Říma zvolili za senátora koně. Za našich časů bych doporučoval zvolit raději prase. Protože ani prase se nechová ke svým kolegům lékařům a lékárníkům jako David Rath !!!

    Protesty samozřejmě nejsou jen proti ministrovi zdravotnictví, ale hlavně proti těm "kapitálním békovinám" co tenhle koumák zavedl do praxe, a které citelně poškozují pacienta.

    STYDÍM SE ZA SVÉHO MINISTRA ZDRAVOTNICTVÍ

    AŤ ŽIJE DERATHIZACE

    ...

    A posílám milému Davídkovi písničku od Těžkého Pokondra "Já ti jednu fláknu" :-)

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 21.5.2006 18:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Přidávám se. Taky jsi podepsal petici?

    Doufám, že k signatářům petice nebude chodit grosstapo.
    21.5.2006 18:54 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Doufám, že k signatářům petice nebude chodit grosstapo.

    ???

    Možná by sis měl přečíst něco o Gestapu, než začneš vypouštět tyhle hovadiny.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    21.5.2006 20:05 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    natrolluj, uz to neni v mode
    21.5.2006 20:07 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    co je a není v módě mě nikdy nezajímalo.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 21.5.2006 22:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Já psal něco o "Gestapu"?

    Slovem Grosstapo označuju (a nejen já) polici České republiky, kterou "jistý" člověk během ministrování a premiérování dovedl tam, kde dnes je.
    21.5.2006 22:50 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    a fyi Gross už ve vysoké politice nějaký ten pátek není, takže i první část slova poněkud pokulhává.

    ODS propaganda ti vlezla do hlavy, to chápu, ale papouškovat to i tady ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 21.5.2006 23:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Hmm, další co o mě víc, než já sám. ;-)

    Tohle není žádná propaganda ODS. Kdybys jsi mě znal, tak by se semnou mohl pobavit o osobních zkušenostech s policií. Několik útržků jsem napsal i na abc. Vyhledání bude náročné, tak ho po mě prosím nechtěj, případně si to najdi sám.

    Prostě o policii a o Grossovi vím své. Stejně tak vím, jak Ráth zničil zdravotnictví, protože mám v rodině člověka co dělá v nemocnici, mně u nás ve fakultce nabízeli místo technika na radiologii a spousta kamarádů (třeba JIPky nebo z chirurgie) mi vyprávěla, co se v jejich nemocnici stalo po nástupu Rátha.

    ODS sice volím, ale ani zdaleka nesouhlasím se vším, co dělá.
    21.5.2006 23:23 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Hmm, další co o mě víc, než já sám.

    To asi ne, ale vím, že označení Grosstapo vymyslel někdo z čelních představitelů ODS, stejně jako Noc dlouhých nožů atd ...

    Člověk, který něco málo ví o historii by si tohle nevzal do huby.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    22.5.2006 08:31 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu

    ale vím, že označení Grosstapo vymyslel někdo z čelních představitelů ODS

    Pokud já vím, tak Grosstapo vymysleli sami policisté, kteří tak říkali příslušníkům inspekce. Teprve po čase to začali používat i opoziční politici. A to, že se PČR za osm let vlády ČSSD absolutně vymkla jakékoliv kontrole, to ti potvrdí každý, kdo do problému aspoň trochu vidí.

    A ještě něco mírně off-topic k Noci dlouhých nožů. Na této události je výborně vidět, jak odlišný PR mají komunismus a nacismus. Noc dlouhých nožů zná skoro každý, i když se o historii jinak nezajímá, je to symbol vraždění. Ale když se podíváme blíže, tak zjistíme, že se jednalo o jedinou vnitrostranickou čistku nacistického režimu a že zabito bylo maximálně 200 lidí. Když to srovnáme se Stalinovými čistkami, tak se jedná o nezajímavou historku okresního formátu. Ale komunistické zločiny nikoho nezajímají, protože to vlastně bylo jen takové drobné klopýtnutí na jinak správné cestě.

    JiK avatar 22.5.2006 12:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Za tohle Te socialisticka uderka sezere. Je to totiz az prilis pravdive. A oni si Solzenicina radeji nikdy neprectou, mohli by zacit pochybovat...
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 09:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Tak například já jsem četl knihu o Gestapu, bylo to velmi zajímavé čtení. A ta přezdívka Grosstapo? Ta není moc pěkná. Ale je třeba některé trendy utnout hned v začátcích nebo přerostou přes hlavu. Paní Jacques mi není nějak sypatická, ale reakce na to, že protestovala proti náckům, byla dost podivná. Technopárty také nemám rád: ale byl zásah v pořádku? Je třeba ohlídat, aby v demokratickém právní státě byly tyto věci pod kontrolou. A tvrdě stíhat porušení zákona. Padni, komu padni. Jinudy ceta nevede. Jestliže se policii, která byla vybudována určitým způsobem říká (dodnes) Grosstapo, je třeba se zamyslet proč. Je to jen nadávka nebo má trochu reálný podklad? Pojďme doufat, že nikoliv a je to jen průvodní jev vývoje společnosti.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2006 19:02 MyDahoo_ | blog: Great_Ideas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Naprosto s Vámi nesouhlasím. Bohužel je to tak jediné co se s tím dá dělat. Doufám, že většina lidí má jiný pohled na věc.
    Tak ale okamžitě dolů!
    21.5.2006 19:19 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu

    Vidim, ze se na abclinuxu stahuji sami komici - JiK, koffr, trekker.dk, ... A ted dalsi do rady. Ale jak uz jsem rikal, srandy neni nikdy dost.

    Skoda, ze jste podrobneji nerozepsal argumenty, na zaklade kterych to tak vehementne podporujete. Nepochybuji, ze to bychom se teprve poradne nasmali.

    21.5.2006 21:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Pokud bys chtěl nějakej argument k poškozování pacientů a lékařů Drátem, přečti si úhradovou vyhlášku, podle které

    1) odborná pracoviště (rehabilitační centra např.) nemohou vyhovět všem pacientům, protože by to bylo přes limit a tudíž bez výplaty. To je poškozování pacientů, protože pacient si platí zdravotní pojištění, ale neobdrží za něj službu, kterou potřebuje

    2) lékaři, kteří za zákona léčit musí, podle této vyhlášky nemusí (a nedostanou) zaplaceno za své výkony. Tohle dopadlo hlavně na dětské lékaře, kteří limity vyčerpali velice rychle.

    Samozřejmě se to dotklo jenom soukromých lékařů, což jsou podle Dráta milionáři, kteří profitují ze systému.

    A pokud ti to připadá jako sranda, tak se bav. Pokud nemáš známé, správnou politickou příslušnost nebo dostatečně nakradeno na úplatky, smích tě přejde.
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2006 21:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Nojo, "bezplatné" zdravotnictví není v žádném případě zadarmo
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 21.5.2006 21:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Bylo by férové říct, že tyto problémy tu byly už předtím. Ministr Rath je pouze zhoršil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 00:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Pravda. Ovšem v tom případě je třeba dodat, že některé z problémů způsobil, když ještě nebyl ministr.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 22.5.2006 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Zdaleka ne tolik jako předchozí ministři a ministryně zdravotnictví. Ale zase na druhou stranu zahodil některé věci, které jeho předchůdci udělali (např. přípravu na systém DRG).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 22:13 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše na tohle už nemám žaludek
    Právě toho mám tak akorát dost. Považoval jsem ABCLinuxu za kvalitní linuxový server, ale s blížícími se volbami si tady připadám jako na diskusním fóru mladých politologů. Když se podívám na blogy, z posledních pěti blogpostů jsou čtyři o politice, to je více, než jsem ochoten snášet. Když jsem se proti tomu vyslovil, bylo mi vysvětleno, že je to naprosto v pořádku a že to sem patří. Budiž, ale v takovém případě sem asi nepatřím já. Takže, přátelé, užijte si to tu ve zdraví, má příští návštěva ABCLinuxu bude dva týdny po volbách, do té doby se to snad uklidní a bude to, doufám, zase především o Linuxu.
    21.5.2006 22:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    No pokud si sem zvyknete nechodit, tak už se těžko budete vracet... Ale budu věřit. Nashledanou.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    21.5.2006 22:22 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    Užijte si to. Já to už dávno vyřešil vypnutím blogů a mám klid. Včera a dnes jsem do blogů párkrát kouknul právě proto, že mě zajímal vox populi ohledně fackovací kauzy, ovšem jinak jsem spokojeným uživatelem zbytku ábíčka právě vyjma blogů. Pokud vás politika v blozích irituje, doporučuji učinit stejně. Zbytek je nepolitický a často zajímavý, tak proč se ho zbavovat...?
    21.5.2006 22:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    Pěknou dovolenou. ;-) (coby autor prvního blogpostu série jsem si to nemohl odpustit :-D)
    21.5.2006 23:53 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek

    Mimochodem, jakožto řešení tohoto problému jsem navrhoval kategorizování zápisků na související a nesouvisející, z čehož by plynuly (minimálně) 2 RSS kanály, takže by jste sledoval jen zápisky, které patří na "kvalitní linuxový server". Jedna z reakcí na tento návrh to zněla:

    Fascinuji mne vecne snahy furt ty blogy katerorizovat, nalepkovat, regulovat, ... co z toho mate? Co v tom vidite za prinos? Proc proste neprestat cist ty, ktere Vas nezajimaji? Proc si nevystacis s perexem, rss, individualnim blokovanim nepohodlnych autoru a chces nekomu narizovat a vnucovat zda a jak ma nalepkovat sve zaznamy?

    ... a zamítavě se tvářily 3/4 respondentů.

    Jsem rád, že jsme minimálně 2, komu by se toto řešení líbilo. Nebo nejsme?

    22.5.2006 10:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek

    Třetí.

    Čekám, kdy se v Diskusním fóru objeví první dotaz: "Prosím poraďte! Jdu letos poprvé k volbám a nevím..." :-)

    Ale jo, jen kdyby to často nebyly jen stranický agitky.

    Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 10:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    Nojo, právě můj syn jde poprvé k volbám, bylo mu 18. Volit půjde, ale do jeho volby mu nemluvíme. Rozhodl se sám :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.5.2006 12:40 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    Ctvrty.
    msk avatar 22.5.2006 15:10 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
    Ono si asi nepochopil, co je to blogpost. Nikto ti tie blogy nekaze citat, clanky a spravy nie su na abc nijak politikou dotknute.
    22.5.2006 10:48 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Nevidel bych to tak cernobile! Rath se chova bezesporu hur nez dobytek, ale pani z ODS nejsou o moc lepsi. Macek se svym prohlasenim, ze ta facka byla apoliticky cin -- osobni vyrizovani uctu -- je smesny. Kdyz to udelal pred kamerama na jednani, tak to neni soukroma zalezitost.

    A ceske zdravotnictvi je tak zprznene, ze nic nez tvrdy rez mu nepomuze. Lekaren je ve velkych mestech nadbytek a na jejich vybaveni je opravdu videt, jak "tezce" si musi vydelavat na chleba. Rath to nedotahl do konce, kdyz svym jednanim likviduje spis male "vesnicke" lekarny, ale vzhledem k cenam leku se obavam, ze marze nejsou na rozumne urovni.

    A pani doktori? Jiste jsou taci, kteri jsou spatne placeni za svoji tvrdou drinu, kterou odvadi peclive a profesionalne. Ale predevsim mezi obvodaky se urcite nachazi spousta podvodniku, jako je "pani doktorka" me mamy. Protoze ji obcas odmita predepisovat leky, ktere potrebuje, s tim, ze dnes uz ma vycerpany limit a ze si musi prijit zitra, nechala si z VZP poslat vypis uhrad. Stacil jen letmy pohled, aby zjistila, ze si "pani doktorka" nauctovala par mesicu zpatky navstevu u nemocneho, ackoliv si nepamatuju ani ja, ani mama ani tatuv zapisnik ;-), ze by u nas tou dobou byla. A buhvi jak je to s leky. Holt to uctuje pojistovne, ktera nevi, co ve skutecnosti delala, tak proc si nerict o nejakou tu stovku vic, ze? Bodejt by takovi lide nervali, kdyz jim chce nekdo pristrihnout kridla a zpruhlednit jejich podvodne financovani...
    θηριον ειμι
    22.5.2006 11:33 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Já s tebou plně souhlasím, ve zdravotnictví mizí peníze do mnoha černých děr a je třeba udělat pořádek. Druhá věc jsou socanské lži. Bezplatné zdravotnictví je lež, za vlády ČSSD se spoluúčast pacientů výrazně zvýšila a dopadá to hlavně na důchodce. Tzv. úhradová vyhláška není nic jiného, než omezení péče. Potřebuješ zákrok, ale zařízení již vyčerpalo limit? Tak máš smůlu. Tomu říkám sociální přístup. A socanští lháři mají ještě tolik drzosti, že všude vylepují plakáty ODS mínus, kde straší lidi zrušením bezplatného zdravotnictví. Bohužel, u mnoha voličů s tím budou mít úspěch.
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    A když se k tomu přidá nešikovnost ODS ve vedení volební kampaně, jako jsou facky na veřejnosti, které měly být provedeny s větší razatností, ale na chodbě a tak podobně, tak je vítězství ČSSD téměř jisté, bohužel :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    elviin avatar 22.5.2006 12:32 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Kde se da pozadat o ten vypis uhrad?
    22.5.2006 13:22 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Nevim presne -- zkus se kouknout na strankach VZP nebo zajit na pobocku. Podas pisemnou zadost a jednou za rok mas narok na vypis za posledni rok zdarma. Trva jim to asi 14 dni...
    θηριον ειμι
    elviin avatar 22.5.2006 12:30 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
    Co jsou ty kapitalni bekoviny?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.