abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 883 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vítejte do zlých časů...

    14.5.2006 20:06 | Vtipy | poslední úprava: 14.5.2006 20:07

    Tak prej tu máme zase cenzuru... V článku uvedená písnička se dá stáhnout třeba odsud

    Ten text se mi moc líbí - je takovej... no pravdivej :-) Sice si mohutně odplivnu než to tam dám těm hajzlům a zlodějům z ODS, ale zpátky do socialismu se mi nechce...

    A už končím s politikou :-)

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.5.2006 20:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Tak asi těžko bude někdo před volbama zadarmiko hrát písničku, která je mimojiné i proti ČSSD (růže atd.). Ať si to Třísestrák a Kabátník zaplatěj, jestli chtěj dělat agitaci.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    14.5.2006 20:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    No cenzura, dozvěděl jsem se, stáhnul jsem, smazal jsem a raději jsem si poslechl Kovárnu ;-). Nevím, co hrají rádia normálně, ale v tomto případě se jim ani moc nedivím.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.5.2006 20:21 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    taky se jim nedivím :-) na Jiříka Prasoubka si holt musej dávat pozor :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    14.5.2006 20:44 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    kolega asi myslel, ze ta "pisnicka" je strasna. Kdyby to pouze namluvili bez hudby, bylo by to mozna poslouchatelnejsi. Text - ne ze by to nebyla pravda, ale narozdil od vetsiny jinych Fanankovych textu neni ani trochu vtipny. A Vojtkuv zpev na takovyto typ skladeb? Fuuuj! (skupina Kabat je uz v posledni dobe vubec komercni sitka)

    No neda se to poslouchat, coz je u pisnicky dost zavazny nedostatek ...

    Na druhou stranu, vzhledem k tomu, co se dnes pousti v radiich za odpad, by tam tohle dokonale zapadlo....
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    14.5.2006 20:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Text - ne ze by to nebyla pravda, ale narozdil od vetsiny jinych Fanankovych textu neni ani trochu vtipny.
    Z jakého důvodu předpokládáš, že to měl být vtipný text? Další čytři roky vlády KSČSSD není nic k smíchu.
    Quando omni flunkus moritati
    14.5.2006 21:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Přesně tak, vzhledem k tomu, jak se Fanánek s Vojtkem vztekali, jsem čekal něco ... ale tohle mě opravdu vůbec neoslovilo (ani jsem to nedoposlouchal). A to skutečně považuji u muziky za důležitější, než vyjádření jakéhokoliv politického názoru.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 14.5.2006 20:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Je úplně jedno, jak kdo hraje kvalitně. Pokud to není k poslouchání, tak to nikdo nebude poslochat. To je věc a zodpovědnost každého umělce. Ale dělat kvůli tomu cenzuru? To je pánové totalita !!!!.
    "Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale bude z celého srdce bojovat za to, abyste svůj názor mohl říkat." Winston Churchill.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2006 21:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Já si nemyslím, že jde o cenzuru, pouze o strašnou písničku, která se mi nelíbí (hint: Kovárna je od Tří Sester ;-)). Ovšem taky upozorňuji, že neznám standardní menu našich rádií, bo je už nějaký rok neposlouchám. Takže se můžu mýlit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.5.2006 21:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Myslíš takovéto : Je to tady pakárna, že tu neni kovárna.. :-)

    To byly doby kdy si asi ještě na nic nehráli a podle toho to taky vypadá.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    15.5.2006 12:09 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Churchill to možná řekl taky, ale to nejspíše citoval Voltaira.
    Have you tried turning it off and on again?
    JiK avatar 15.5.2006 12:11 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    nerekl to pry ani Voltair, pouze mu to pripisuji nekteri jeho zivotopisci...
    Andre avatar 14.5.2006 20:37 Andre | skóre: 3 | blog: andreho_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    hm..nic moc teda.
    14.5.2006 20:51 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Nesnasim tyto politicke agitky. Ale jeste vic nesnasim uderky, zvlaste ty agresivni, ty primo nenavidim (ze, Jik-u ...).
    Kill the poor!
    JiK avatar 14.5.2006 21:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    dopytle v cem jsem agresivni? v posledni dobe mne napadate a nadavate mi i za to, ze levicaky diskredituju citovanim jejich vlastniho programu... nebo za odkaz na rozhovor, ktery sami dali, za rozhovor, kde se sami chlubi jaci jsou marxisti...aniz bych ho jakkoliv hodnotil. To mam mavat rudozelenym mavatkem a rvat jak se tesim na marxismus? bude to dost nebo to stale jeste nebude stacit??

    Klidne si tu budujte socialismus a lepsi zitrky pod vedenim moudrych komisaru z Bruselu, mate pravo to chtit, mate pravo to hlasat, ale nechtejte po mne abych vam to, ku*va, platil...

    Je to jako v tom vtipu, jak v lete 1942 prijde staricky polsky zid, Abraham Silverbergovic, do kasaren SS a rika, "Poslouchaj, herr Obersturmfuehrer, oni prej hledaj nejaky dobrovolniky do SS. Prej maj bejt arijci, plavovlasi, urostli, zdravi, pod 22 let, nad 180 cm, z dobre rodiny,....ano, Abraham, ale vy jste zid, jste slepy na jedno oko, nemate zuby, kulhate a na zadech mate hrb, ze pres nej skoro neni videt, jste urcite starsi nez vetsina obrazu, co jsme nakradli, vlasy mate tak 2 a rozhodne nejsou oba plave,..."Ja, ja, herr Obersturmfuehrer, ja jim jen jdu rict at se mnou teda nepocitaj..."
    14.5.2006 21:48 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    dopytle v cem jsem agresivni?

    Dobrej vtip. Asi jako "Nejsem rasista, ale cikany bych strilel ! ".
    Kill the poor!
    Ondrej avatar 14.5.2006 20:55 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    ...a co chci ještě hrát...

    Docela zvlastni smysl pro ironii ma osud :)

    Ale jinak ta pisnicka nic moc, uz sem od nich slysel i lepsi.
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    14.5.2006 21:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...

    Z toho, co se tam píše, je to malounko pomotaný.

    Komerční rádia se rozhodla nehrát naši písničku. Páni, kteří rozhodují, co se bude vysílat, mají zřejmě kvůli jejímu textu stažené zadky.

    Z toho mi nevyplývá, že by někdo z politického vedení rozhodl, nýbrž, že asi (asi!) majitel (komererčního, tedy nestátního) rádia rozhodl, že tohle hrát nechce. Proč? No to nevím, ale trochu mi přijde, že mistr pěvec si dělá reklamu stylizací do polohy zakázaného umělce. Oni ho opravdu hrát nemusí. Já když si nahraju písničku a nebudou mi jí hrát, tak to nutně neznamená spiknutí proti statečnému umělci, křičícímu pravdu do světa, ale možná jen to, že to fakt nejde poslouchat (což by v tomto případě tak nepochybně bylo). :-)

    14.5.2006 21:46 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    To víte, jejich desky se už tak neprodávají, do televize už také zvou jiné frikulíny, tak musí hledat způsob, jak se jinak zviditelnit.

    Připomíná mi to ty dva šašky Šípka a Kocába, co se přišli fotit s vlajkou EU na Hrad ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Dalibor Smolík avatar 15.5.2006 00:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Ono je důležité si uvědomit rozdíl, proč se to nebo ono dílo nevydává. Pokud je to proto, že jde o brak, pak je všechno v pořádku. Jakmile jsou to jiné důvody než nezájem a nekvalita, je třeba být na pozoru. Těch případů v součsné době přibývá (viz dnešní Střepiny)- jen doufám, že jde pouze o shodu náhod.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.5.2006 06:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...

    To já právě nevím proč. Ale ta informace není, že jim někdo zakazuje hrát, vydávat je na cd. Ta informace je, že je nehrajou komerční rádia. K tomu si zpěvák domýšlí, že je to z nějakýho strachu a Blesk, věren své tradici, ten ohlášený a nepotvrzený strach označí v titulku jako cenzůru.

    Vlastně, pokud je něco blbě, tak ta zpráva Blesku. Příklady cenzury, autocenzury a přílišné poslušnosti by se našly a bylo by dobře o nich psát. Ale tohle mi přijde jako klasická, z vody navařená "senzace". Těch skupin, které se nehrají (ovšem především pro tlak vydavatelů a zadavatelů a tvůrců umělé popularity) je mnoho. Ale zajímavé jsou pro noviny (a hlavně Blesk) zase jen ty známé. Tím ten monopol několika vybraných udržují a budují. Jo, tenhle článek, onu "cenzuru" nakonec podporuje. Lucie i Lucie také ze zákazu (který ovšem už byl jakousi cenzurou) měli dobrou reklamu -- posílili své pozice. U Medvídka od Lucie se šeptalo cos i o tom, že si ten zákaz objednalo vydavatelství (fakt nevím, ale nebylo by to poprvé a je to i jinde, tohle prasklo kdysi i na "Stouny").

    15.5.2006 08:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...

    On se člověk navíc neubrání jistému ironickému nadhledu. I když to v zásadě není správné.

    Přeci jen jsem vyrůstal v době, kdy se za hraní mimo oficiální proud rovnou zavíralo. Což vůbec neznamená, že náznaky a nebo přímo reálnou cenzuru by měl člověk odkývat. Protože takhle to začíná. Nějakým tichým souhlasem. Jen si nejsem jistý, je-li zrovna tohle ten případ.

    Dneska ale, mám ten pocit, ta likvidace probíhá spíš v bílých rukavičkách pomocí tlaku peněz. Nějaké vytlačí na okraj a nějaké si koupí a učesají. Nějaké kapitání zábavního průmyslu nechají jako takové "protesťáky", patřičně jemné, aby to moc nerozčilovalo. Drsní rockeři všech zemí nakonec pózují s politiky, jen to triko jim nechají, kravatu mít nemusí, aby bylo vidět jak jsou free. :)

    14.5.2006 21:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Nechápu, proč to nechtějí hrát, není to sice žádná krásná píseň. (I když ve srovnání se škvárem od Anetky Langerové vlastně krásná je. ;-))

    A pokud se vám dělá z hlasovacího lístku ODS zle, můžete tam hodit nějaký jiný, neparlamentních stran je dost. Hlavně aby nebyl rudý.
    wake avatar 15.5.2006 01:59 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    ještě že krása je subjektivní pojem. protože si můžu myslet opak a mít rád langerovou. a dokonce si, považte, můžu říkat, aniž by to změnilo běh kola dějin, že jestli "censura" nepustí do rádia kakabát, tak .. ale co .. řeknu to .. vivat censura. ;-);-);-);-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    Mikos avatar 14.5.2006 21:50 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Tak tahle písnička je opravdu humus. Kabáty jsem poslouchal, je to jedna z mých nejoblíběnějších českých kapel, ale poslední alba jsou už místy docela dost ošklivá komerce, bohužel. Nicméně tohle je opravdu strašný, timhle u Vojtek pěkně klesnul, vždyť se to naprosto nedá poslouchat (teď nemluvím o té politické agitce co v tom je, ale čistě o tom že ta písnička je prostě strašná).

    Spíš bych řekl že to rádia nehrajou jen a pouze z toho důvodu, že je to opravdu neposlouchatelný humus, tady IMHO o žádnou cenzuru nepujde :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    14.5.2006 22:00 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Bez politického zaujetí: ta písnička je hrozná...
    14.5.2006 22:29 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    kabaty sem driv poslouchal docela rad, ale tato pisnicka je hrozna jak hudebne, tak textove. proste stoji za hovno. a cenzura? at si zalozej vlastni komercni radio a tam at si to poustej dokola treba 25/8. nebo to snad zakazala hrat nejaka komise pri vlade ci co? je to kreten
    14.5.2006 23:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Tak aby tady zazněl i názor z druhé strany. Text je naprosto pravdivý a hudba dobrá. Navíc jsem rád, že aspoň někdo z umělců nehledí jenom na svoje koryto, ale taky se stará o to, co se kolem nich děje, a mluví (zpívají) o tom nahlas.

    Pro komerční rádia, jejichž ředitelé maj strach, že jim Paroubek šlápne na krk, je ta píseň samozřejmě nebezpečná, takže pryč s ní. Kvalita nebo nekvalita je tady naprosto podružná věc.

    Mimo jiné, milí kritici. Když jste tak odborně zhodnotili, že ta písnička stojí naprosto za ho*no, tak byste určitě mohli být schopní odborně mi říct, co je to za hudební styl.
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 14.5.2006 23:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Text je naprosto pravdivý a hudba dobrá. Navíc jsem rád, že aspoň někdo z umělců nehledí jenom na svoje koryto, ale taky se stará o to, co se kolem nich děje, a mluví (zpívají) o tom nahlas.

    Co Daniel Landa a jeho Neofolk? Mám pocit, že tam dost jasně útočí.

    Z bezmocí otroků
    pouta schovává.

    Občan svobodný
    klopí zrak k zemi.

    A ješté pálí
    jizva krvavá.

    Oči se otevíraj
    s obtížemi.

    V zajetí předsudků
    láska uvadá.

    Hledáme rozdílné
    na místo sjednocení.

    Vlastní tíha
    zas na nás dopadá.

    Je tolik smutných očí
    v té naší zemi.

    Hledajíc protivníka
    stavíme barikády.

    Viníme ostatní
    sami tak čistí.

    Co všechno dáme
    za naše kamarády.

    Kteří to vlastně jsou?
    Nejsme si jistí.

    Ref: Klaun je král a král je klaunem,
    pískot nese se znuděním sálem,
    a tak pýcha vládne sama.
    Nežijeme, přežíváme, popereme se tu zase.

    Ze lva se stal pejkes,
    na řetězu slintá čeká na odměnu od vítězů.

    ...

    -- Neofolk, Protestsong.

    wake avatar 15.5.2006 02:04 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    přátelé, jestli toto a kakabát má být ta správná hudba, pak ... tedy ... naprosto nesprávně ... Viva la revolución!!!

    ;-);-);-);-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    Dalibor Smolík avatar 15.5.2006 08:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Nemyslím, že by Landa na někoho konkrétně útočil. Spíš je to jeho pohled na stav českého národa a jako písničkář má na takový názor nárok, bez ohledu na to, zda s ním souhlasím či nikoliv (ale spíš ano :-)).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2006 23:35 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    odborně zhodnotili

    Co na tom chcete odborně hodnotit? Melodii, text, originalitu, ... ?

    co je to za hudební styl

    Propagačně-agitační sračka za účelem zviditelnění se jejich autorů. Díky nechci. O hudbě mám jiné představy. Tohle nemá s hudbou nic společného.

    PS: A nejsem fanda ČSSD. Jsem přesvědčen, že například Nohavica by na tohle téma napsal písničku, která by měla nadhled a zároveň byla vtipná a dobře se poslouchala.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    14.5.2006 23:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Propagačně-agitační sračka za účelem zviditelnění se jejich autorů.
    Definitivně špatně. Další návrhy?
    Quando omni flunkus moritati
    14.5.2006 23:48 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Další návrhy?

    ani ne ;-) Prave mi hraje Beethovenuv 5. koncert, takze jiste chapete, ze zabyvat se shitem od Vojtka nemam uz moc chut :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    14.5.2006 23:40 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Nechapes zaklady trzni ekonomiky. Komercni radio neni nejakej obhajce idealu, ale firma, ktera musi mit zisk a pokud si myslis, ze ho ziskas tim ze naseres pulku republiky a dalsi ctvrtinu znechutis, tak jsi rozmazlenej snilek odtrzenej od reality.

    Panove "taky umelci" se ukazali jako naprosti idioti, kdyz si mysleli ze nahrajou nejakej trapnej pro ODSackej song a kazdej se z nich pos** . Zjistili ze realita je jina a ted vyrvavaji jak je k nim kazdej nespravedlivy, ze prej cenzura, totalita. Jeste ze to maji na koho svalit.

    Nejakej hudebni styl je kazdemu u p***
    Kill the poor!
    14.5.2006 23:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Děkuji ti za odborné zhodnocení mé osoby.

    Jestli si myslíš, že většině posluchačů záleží na tom, co rádio hraje, jestli je to Vojtkův song nebo Aneta Langerová, tak jsi na vůl**.

    A nevšiml jsem si, že by ten song byl pro někoho.
    Quando omni flunkus moritati
    15.5.2006 00:06 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Aha, takze jim na tom nezalezi. Zajimave. A procpak treba na Evrope 2 nehraji dechovky nebo klasiku? Jeste ze te tady mame, ty nam to vsechno vysvetlis. Vul tady asi bude nekdo jinej.

    Ne ten song neni vubec pro nikoho, oni si ho totiz ulozi do trezoru a shodi do Atlantiku. On prece vubec neni pro lidi. To udelali jen tak. A nas "taky umelec" jen tak nahodou obchazi radia a cpe jim to. A samozrejme toho nikoho jako prvni zajima jaky je to hudebni styl, jinak to odmita poslouchat.

    Snivej dal.
    Kill the poor!
    15.5.2006 00:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Zkus třeba reagovat na celý rozhovor, nikoliv na poslední příspěvek. Pak ti třeba dojde, že když v reakci na
    pro ODSackej song
    odpovídám, že píseň není pro někoho, že bych tím taky mohl myslet, že nemám dojem, že někomu straní.

    Takže ještě jednou, podrobněji, snad to pochopíš lépe: píseň je textovaná proti někomu - proti socialistům a komunistům; nezdá se mi, že by se autoři snažili někoho konkrétního podpořit.
    Quando omni flunkus moritati
    15.5.2006 01:10 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Mozna kdyby ses vyjadroval srozumitelneji. No, pokud se ti nezda ze text na nekoho utoci, tak je to tvoje vec. A pokud i nedejboze ano, a nevis, ktera strana a nezanedbatelna cast jejich volicu je takhle agresivni, tak je to taky tvoje vec.

    Ja tvrdim, ze ta pisnicka jasne utoci na levici jako celek ("co je podezřelý to je levý..."), dale konkretne na komouse a socialisty ("tak budou volit růžový a tím pádem i rudý") . To, ze za tzv. sprisahanim vidi Paroubka a CSSD to jenom potvrzuje.

    Ve faktech ma pravdu, ale to jakou formou to prezentuje a hlavne jak se postavil k tomu, ze jeho brak nikdo nechce hrat je naprosto smesny. Z reakci je videt, ze nejen u me ze sebe udelal agresivniho fracka, jak vystrizeneho z mlade uderky ODS, ktere jaksi nedochazi souvislosti (treba i to ze i v ODS jsou komousi, i kdyz to uz ted neni pravda).
    Kill the poor!
    15.5.2006 13:11 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...

    Souhlas,v tom všem co se děje,je dost podstatné to,že se lidé opět začínají bát!To se mi hrubě nelíbí,ten strach,ať už je tím strašákem kdokoliv.

    15.5.2006 01:33 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Některé výroky v téhle diskusi mě dost překvapily (některé příjemně, některé přesně naopak), ale nic mě nepřekvapilo tolik, jako to, že se vůbec tak vážně diskutuje o nějakém článku z Blesku, který si leccos jistě přiohnul.

    Jako srovnávat politickou cenzuru s omezením masového šíření kvůli morálně výchovným nedostatkům, to je taky z cesty (čímž nekomentuji správnost omezení uplatněnáých třeba na článkem zminované klipy k Láska je láska a k Medvídkoi).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    15.5.2006 13:48 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...
    Takhle to dopadá, když lidi čtou Blesk... :-( Písnička je nemožná a to že ji nikdo nechce hrát docela chápu. 1) Kdo to má poslouchat... 2) Když chci dělat agitaci, tak si ji taky musím zaplatit. Pravda, že politické strany okrádají daňové poplatníky, aby získali finance na své stupidní reklamní akce, ale platí.

    A včera to s tou cenzurou pěkně vystihli ve Střepinách. Problém není v politicích, že tlačí na media, to je logické, ale problém je ve vedení medií, že se nepostaví za své redaktory, ale raději (mnohdy preventivně) ustoupí. Bohužel páni ředitelé a manažeři chtějí mít také jisté korýtko a tak po vzoru technařů se raději "do ničeho neserou, aby se ostatní nesrali do nich". Smutné, ale pravdivé. A pak pro zamaskování vlastní zbabělosti raději mlčí, když někdo začne vymýšlet teorie o cenzuře...
    θηριον ειμι
    15.5.2006 16:48 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vítejte do zlých časů...

    Cenzúra: úradné posúdenie vecí určených na uverejnenie z hľadiska štátnych, politických záujmov a morálky.

    To, že ide o cenzúru je dosť veľká demagógia. Keby im niekto zakazoval vystupovať alebo vydávať pesničky, bolo by to iné. Ale to, že ich (IMHO otrasnú hudbu) nechcú hrať komerčné rádiá, by som neporovnával s cenzúrou.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    5.10.2007 20:36 genor
    Rozbalit Rozbalit vše sranec
    Jak se ve tricate vterine rozjelo to kantry, tak jsem to vypnul. Text je taky blitka. To uz jsem napsal duchaplnejsi slohovku v 18 ve ctvrtaku na strojarne... A ze se na ne v radiu usmali se taky nedivim, vzdyt to neni ani pro voly ani pro soudnyho cloveka..

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.