abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:33 | Nová verze

    Po více než roce vývoje od vydání verze 5.40 byla vydána nová stabilní verze 5.42 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 64 vývojářů. Změněno bylo přibližně 280 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.5 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 138. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Zajímavý software

    Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:33 | Nová verze

    Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:55 | Nová verze

    Svobodný nemocniční informační systém GNU Health Hospital Information System (HIS) (Wikipedie) byl vydán ve verzi 5.0 (Mastodon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:22 | Komunita

    Open source mapová a navigační aplikace OsmAnd (OpenStreetMap Automated Navigation Directions, Wikipedie, GitHub) oslavila 15 let.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.7. 11:55 | Zajímavý software

    Vývojář Spytihněv, autor počítačové hry Hrot (Wikipedie, ProtonDB), pracuje na nové hře Brno Transit. Jedná se o příběhový psychologický horor o strojvedoucím v zácviku, uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží. Vydání je plánováno na čtvrté čtvrtletí letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 349 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    27.6.2006 11:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Ano, pro výměnu dat mezi OS, v případech kdy není nutné uchovat informace o vlastníku a skupině jej doporučuje i manuálová stránka.
    Nikola Ciprich avatar 27.6.2006 11:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    lze jej pouzit i kdyz chcete zachovat informace o vlastnicich, pak je ale potreba data zabalit tarem a pak teprve komprimovat 7zipem. tzn tak, jak se to normalne dela s gzipem nebo bzipem2. jinak souhlasim ze 7zip je fajn, divim se ze se zatim stale tak malo pouziva...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    27.6.2006 11:59 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Tam uz bych cekal nejaky pokles vykonosti, typuji, ze 7z si nejak trochu predem seradi soubory podle typu a to tar neudela.
    27.6.2006 17:06 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    ale jistě by to šlo udělat i tarem :-)
    27.6.2006 17:06 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    cpio?
    27.6.2006 12:30 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    tar a potom 7z 244kB :-), CPU na 100% a RAMka na 500 (z 200)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 11:46 Jiri Uncovsky | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    A co bzip2, gzip a další formáty?
    27.6.2006 12:13 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    snad chápeš, že to bylo dělaný ve Woknech - kde bys to tam vzal :-)
    zkusil jsem teď 7z plugin, metoda bzip2, dictionary 900kb, word size 1 a má to 459 kB
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 12:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Kde? Třeba v cygwinu, co já vím? :-)
    27.6.2006 12:19 Jiri Uncovsky | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Neboj, to jsem pochopil :), ale vím, že minimálně bzip2 a gzip jsou pod win v mnoha komprimačních programech podporovány.

    Tak to mně bzip2 mile překvapil.
    27.6.2006 12:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Ono to není zase takové překvapení, bzip2 dosahuje na dobře komprimovatelných datech výrazně lepších výsledků než třeba gzip, ale za cenu daleko větší náročnosti na procesor.
    27.6.2006 12:26 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    TC komprimace: gz hlásí příliš mnoho souborů, tgz 572kB (nastavení bohužel nelze vyčíst...)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.6.2006 12:26 Čech Antonín | skóre: 17 | blog: CzechTony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    7zip, gzip, bzip2 i tar, vse je ke stazeni i pro win. Uspesne pouzivam tar.gz na w2kserver. Drive jsem pouzival 7z snad vsude, ale je mooc pomaly, jak pri pakovani tak i rozbaleni. Kolikrak clovek zasne, co vse je k sehnani i pro widle.
    28.6.2006 15:53 Jan Novák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    V TC jde gzip, bzip2 v pohodě. Stejně jako 7z. Kdo hledá najde.

    PS: Každý svobodný soft by měl být provozovatelný na co nejvíce architekturách a systémech (včetně WIN na x64 :-))
    27.6.2006 11:47 djjet | skóre: 2 | blog: djjet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    dobry masaker. vedel som ze 7z je dobry ale ze az tak. asi prestanem pouzivat RAR.
    27.6.2006 11:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Asi bych si nejdřív zkontroloval, zda je v tom archivu opravdu všechno - aby to nebylo něco jako pigzip… :-)
    27.6.2006 12:06 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    je tam všechno - do posledního bajtu...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 12:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    pigzip je nejlepší existující komprimační algoritmus. Bohužel pro něj neexistuje dekomprimační protějšek :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.6.2006 12:12 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    inu, ztrátová komprese :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 12:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Já myslím, že velmi dobré jsou všemožné kontrolní součty, lepší už je jenom /dev/zero a /dev/null. :-)
    27.6.2006 11:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    7-ZIP si komprimovaná data zcela zřejmě prohlíží lépe a nestydí se k tomu vypotřebovat stovky až tisíce MB paměti, což v některých případech nevadí. Není nad to si pěkně pohrát. ;-) Mnohé stolní počítače na to mají více než dost paměti. :-)
    27.6.2006 12:09 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    pravda, je trošku náročnější - v tomto případě byla až překvapivě nenáročná, konkrétní čísla sice nemám, ale dalo se na tom počítači v pohodě pracovat, všechno šlapalo bez větších latencí... mám 512MB RAM
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    David Ježek avatar 27.6.2006 12:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    zkousel UHARC 0.5 ?? :-D i kdyz na male soubory si jeho vysledkem nejsem takto z hlavy jisty
    brozkeff avatar 27.6.2006 12:26 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše RAR - "Solid"
    Zkuste u RARu použít tzv. "SOLID" režim. Ten u podobného typu souborů taky funguje dost efektivně.

    Chtělo to udělat srovnání s bz2kou, poměr rychlost-výkon. Porovnávat klasický ZIP a 7z je neporovnatelné.

    Každopádně jak bz2 tak 7z jsou velmi pomalé algoritmy.
    27.6.2006 12:37 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
    487kB v solid režimu - opravdu hodně slušný !!! rychlost rar 17s, 7z 31s, algoritmy jsou to pomalé, ale zmáčknou :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Luk avatar 27.6.2006 20:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
    Tohle je přesně ono. Je docela nekorektní srovnávat kompresi "po souborech" a tzv. "solid" kompresi. Třeba ZIP a RAR (v normálním režimu) komprimují každý soubor zvlášť, takže ho lze pak z archivu velice rychle vytáhnout.

    Naopak BZIP2 a GZIP komprimují soubory v TARu jako jeden balík (všechno dohromady), podobně RAR v režimu solid a 7Zip (ten jde ještě o něco dále). Takže komprese je mnohem účinnější, ale tahat z toho jednotlivé soubory prakticky znamená rozbalit všechno a je to mnohem zdlouhavější.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.6.2006 21:08 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
    Ale na zálohy a archivaci dobrý... ;-)
    Luk avatar 27.6.2006 21:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
    Netvrdím, že ne :-D Jen říkám, že nelze porovnávat účinnost při zcela odlišných přístupech ke kompresi (upřímně řečeno, standardní ZIP na jeden soubor bude zhruba stejně účinný a stejně rychlý jako GZIP - oba totiž používají stejný algoritmus, tedy deflate).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 27.6.2006 12:33 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    jinak ukladat screen z tcmd do jpegu velikosti 44kB je imho prasarna, zkus priste PNG (pekne prosim, smutne koukam)
    27.6.2006 12:39 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    opraveno...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    David Ježek avatar 27.6.2006 12:50 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    o neco lepsi,a le zjevne si jen presejvoval ten jpeg, coz je spatne. png tezi prave kdyz ma k dispozici cisty zdrojovy soubor. mala ukazka: http://orwell.ic.cz/img/aaaaaaaaaaa.png

    je to o neco vetsi a presto nesrovnatelne mensi. jinak do png sejvovano v irfanview pomoci pngout plug-inu ... vyborna vecicka
    27.6.2006 12:59 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    jj přesně tak, ale měl jsem kliku, našel jsem originál fotku ještě ve schránce - takže podruhé opraveno :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    David Ježek avatar 27.6.2006 13:01 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    tak ted uz chrochtam blahem. doufam ze to neberes jako moc velke rejpani :-)
    27.6.2006 13:09 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    ne, naopak opravdu byla 44 kb strašná velikost - doma na modemu bych zuřil :-) PNG mám rád, bohužel jistý šmejd (IE) v něm neumí správně zobrazit průhlednost - kreslí tam místo průhledného šedou GRRRR :-) takže PNG často nepoužívám...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Vojta Drbohlav avatar 27.6.2006 13:24 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Me IE v PNG kresli misto pruhledny bilou ;-)
    27.6.2006 13:36 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    IE pouziva misto pruhledne v PNG barvu pozadi (tj. hodnotu ulozenou nekde v PNG metadatech ... imagemagick & -background (nebo tak neco) to napr. umi natsavit). ak se to da minimalne upravit, ze to v IE vypada jen trochu hnusne a ne uplne hnusne. :)

    Mimochodem, myslim, ze 1/0 pruhledne PNG jdou i v IE zobrazit normalne (alespon v novejsich IE), takze vyhoda oproti gifu veskrze zadna. Co IE neumi je alpha channel, coz ale neumoznuje ani zadny jiny format obrazku, ktery IE umi.
    27.6.2006 13:43 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    je to prostě šmejd :-) (hergot, kdyby šlo dát to e modrý :-))
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 15:52 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Je to ještě jinak. IE kreslí správně dokonce i alfu, akorát že správně mají být poloprůhledné pixely z PNG vykreslené přes pozadí, které je pod tím obrázkem. IE místo toho nejprve jakoby vyplní plochu obrázku barvou pozadí nastavenou v PNG a pak kreslí přes to. Tj. výsledná barva pixelu není barva pixelu pozadí obrázku + barva z obrázku*alfa ale barva pozadí uložená v PNG (stejná pro celý obrázek) + barva z obrázku*alfa. Zajímavé je, že v DHTML filtrech (takové multimediální rozšíření CSS od MS) MSIE ty průhledné PNG zobrazovat umí správně, tj. v týmu MSIE to evidentně někdo naprogramovat uměl :-)
    Přemek Vyhnal avatar 27.6.2006 16:15 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    To je asi tohle
    nekdo mi ale rikal ze mu to taky udela modry pozadi..
    NO RAPTORS!
    27.6.2006 16:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    To odkazované je až využití oněch filtrů v MSIE k simulaci průhlednosti normálních obrázků. Samotný filtr je ta část v CSS stylu za filter:. Bohužel ty filtry měly ve verzích 5.0 a 5.5 jednu syntaxy, od verze 6.0 je zase nějaká jiná… No a MSIE 7 beta už zase PNG alpha interpretuje správně… A pak odkud se bere ten neustálý růst IT průmyslu – občas se bojím, že ho generuje MS svou produkcí chyb a jejich oprav…
    27.6.2006 12:45 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Kdyz jse pod w tak skuste izarc a muzete se vyblbnout s ruznyma formatama umi jich to docela dost (vcetne 7zipu).
    27.6.2006 12:50 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    děkuji za tip :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 14:12 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    http://www.maximumcompression.com/

    Idiotský název, nebo aspoň mi přijde střelený, ale zajímavý obsah... ;-)

    BTW, dlouho si pohrávám s myšlenkou na LZMA komprimované SW package. :-)
    28.6.2006 09:17 Neci | skóre: 24 | blog: den_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    a podla tejto stranky na tom uz 7zip nieje az tak vykony :D najma podla efektivity je lepsi rar :-)
    Luk avatar 28.6.2006 11:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    7Zip má oproti RARu jednu neoddiskutovatelnou výhodu. Je otevřený. LZMA SDK má dokonce 4 různé licence, takže ho člověk může bez problémů použít ve svém programu a vybrat si nejvhodnější licenci. I když existují svobodné implementace RARu, neobsahují plnou podporu formátu, který může být navíc kdykoli změněn.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.6.2006 14:52 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    A je 7z open source?
    27.6.2006 15:32 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    27.6.2006 16:03 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Tak v tom případě ho beru. :)
    belisarivs avatar 27.6.2006 16:50 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    7zip je i v Linuxu:

    #apt-cache search 7zip
    p7zip - 7-Zip is a file archiver with high compression ratio
    p7zip-full - 7-Zip is a file archiver with high compression ratio

    Jenom nevim v jakem je to repozitari.

    Jinak, pro Windows je taky skvely NSIS. Je urcen na tvorbu instalatoru programu (jako treba Winamp).
    Je dost namakany a taky pouziva LZMA. A je i pro Linux, ale instalatory uz jdou jenom ve Windows (nebo Wine).

    #apt-cache search nsis
    nsis - Nullsoft Scriptable Install System (modified for debian)

    Mimochodem znate nekdo rzip?

    #apt-cache search rzip
    rzip - compression program for large files

    Jo, a na strankach TC jsou pluginy i pro deb, rpm a bz2.
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.6.2006 17:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    RZip známe, ale nemáme gigabajt volné paměti... :-D
    David Watzke avatar 27.6.2006 17:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Taky jsem něco zkusil ...
    find /portage/ > all
    dave ~/tmp $ ll
    total 11124
    -rw-r--r-- 1 david users 6852283 2006-06-27 17:13 all
    -rw-r--r-- 1 david users  713257 2006-06-27 17:13 all.7z
    -rw-r--r-- 1 david users  706264 2006-06-27 17:07 all.bz2
    -rw-r--r-- 1 david users  793108 2006-06-27 17:07 all.gz
    -rw-r--r-- 1 david users  716054 2006-06-27 17:11 all.rar
    -rw-r--r-- 1 david users  769873 2006-06-27 17:08 all.rz
    -rw-r--r-- 1 david users  793224 2006-06-27 17:10 all.zip
    Použil jsem příkazy:
    p7zip all
    bzip2 -k9 all
    gzip -9 all
    rar a all.rar all
    rzip -kP9 all
    zip -9 all.zip all
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 17:40 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Myslím, že takhle z RARu ani 7z moc nevytáhneš. Hoď tam maximální nastaavení! ;-)
    David Watzke avatar 27.6.2006 17:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    -rw-r--r-- 1 david users  475433 2006-06-27 17:44 all.rar
    pomocí
    rar a -m5 all.rar all
    ale jak na ten p7zip?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 17:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Tohle je celkem brutální nastavení: :-D

    7za a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on kam.7z co
    David Watzke avatar 27.6.2006 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Hmm... nemám 7za, ale p7zip a ten tohle neumí
    $ p7zip a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on all.7z all
    Usage: /usr/bin/p7zip [-d] [-h|--help] [file]
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 18:26 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    To je nějaký divný, protože já měl v p7zip balíku binárky 7z a 7za... :-)
    David Watzke avatar 27.6.2006 18:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    OMFG, ono je to /usr/lib64/p7zip/7za ...
    -rw-r--r-- 1 david users  601704 2006-06-27 18:26 all.7z
    Takže RAR všechny strčil do kapsy... zajímavé :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 27.6.2006 18:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Aha, bylo to i v $PATH, ale já to nevyzkoušel...
    amd64 ~ # ll /usr/bin/7za
    -rwxr-xr-x 1 root root 202 2006-06-27 08:15 /usr/bin/7za*
    
    amd64 ~ # ll /usr/lib64/p7zip/7za
    -rwxr-xr-x 1 root root 972024 2006-06-27 08:15 /usr/lib64/p7zip/7za*
    
    amd64 ~ # cat /usr/bin/7za
    #!/bin/sh
    cd "."
    if [ -n "" ] ; then
            if [ "${LD_LIBRARY_PATH+set}" = "set" ] ; then
                    export LD_LIBRARY_PATH="${LD_LIBRARY_PATH}:"
            else
                    export LD_LIBRARY_PATH=""
            fi
    fi
    exec /usr/lib/p7zip/7za "$@"
    Tohle je ale maso...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 19:04 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Ber to takhle, RAR a 7z se střídavě předhánějí poměrně náhodně, v závislosti na charakteru dat. :-) Licence na LZMA kompresory je ovšem poněkud příznivější... ;-)
    27.6.2006 19:38 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    semo@nb usr $ la /tmp/al*
    -rw-r--r-- 1 semo users 6701887 2006-06-27 19:32 /tmp/all
    -rw-r--r-- 1 semo users  599452 2006-06-27 19:32 /tmp/all.7z
    
    ziskane metodou podla manualu ku 7za
    7za a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on /tmp/all.7z /tmp/all
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    David Watzke avatar 27.6.2006 19:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
    Jj, stejný jako u mě ...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.