abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 506 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Pořád samá deprese

    6.7.2006 23:13 | Život | poslední úprava: 29.2.2008 08:30

    Deleted        

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.7.2006 23:32 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Gratuluji :-) Važ si toho a doufej, že za čas tu nebude taky tvůj depresivní zápis :-)
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    7.7.2006 11:03 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    ROFL :-D
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    6.7.2006 23:37 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Hm, já neměl holku už dobrý 4 roky. A co mi chybí? Jenom rychlejší procesor a zásoba cigaret:(
    6.7.2006 23:39 Dave_CZ | skóre: 3 | blog: Život, vesmír a vůbec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Nic ve zlém, ale takový život bych si nedovedl představit..
    Mám rád c/c++... ale ono nemá rádo mě :o((
    6.7.2006 23:44 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Jde o zvyk, o prachy, o výchovu, o sebevědomí, o špatné zkušenosti a o čínský nudle:-D Mám poruchu osobnosti;-)
    6.7.2006 23:47 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    fakt jde jen o zvyk
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Podobně a ještě to bylo o ničem ;-) A chybí mi dvojitej Opteron a GeForce 7900 GTX :-D I když nějaká baba by se taky hodila :-D, ale taková, kterou hledám asi neexistuje...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 00:11 Dave_CZ | skóre: 3 | blog: Život, vesmír a vůbec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    No pozor, kdysi jsem chodil s programátorkou :-)
    Mám rád c/c++... ale ono nemá rádo mě :o((
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    :-) To ale není jediná moje podmínka... no a zrovna tohle není tak nutný ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 00:19 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Proč není nutný? Stačí říct "Miláčku, napiš mi prosím k tomu programu knihovnu a zažiješ divokou noc!" a máš zjednodušený život;-)
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Tak to bych bral :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 11:05 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    takle zneuzivat cizi nevedomosti? nevim ale to je trosku brutalni zpusob jak dat na jevo ze mas nekoho rad :]
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    7.7.2006 11:59 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    to byl vtip:-)
    7.7.2006 00:33 Dave_CZ | skóre: 3 | blog: Život, vesmír a vůbec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Já nesnesu dnešní moderní fifleny (barbie/britney/avril-style), mám rád přirozenost a příliš mnoho očních stínů (a šminků vůbec) neladí mému oku.
    Mám rád c/c++... ale ono nemá rádo mě :o((
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    To taky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 00:43 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Ještě horší jsou 13-16ky který napodobujou Tokio Hotel (Kotel) fuuujjj. Německý sračky. ale to nás nemusí zajímat
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Ještě horší jsou 13-16ky který napodobujou Tokio Hotel (Kotel) fuuujjj. Německý sračky.
    Neznám je, ale viděl jsem "to" v nějakým časopise... vypadají hrozně. Ten kluk je jak děvka ;-)
    ale to nás nemusí zajímat
    Tebe ne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 01:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Nedávno jsem se taky musel podívat oč jde, abych nebyl zcela mimo v oblasti odkazů na populární kulturu a opravdu to vypadá hrozně :-) Trochu škoda je, že třeba v případě zpěváka se mi zdá, že by ani nechybělo moc (spíš velmi málo) a mohlo by to vypadat i docela dobře ;-) Bod jedna by byl nevypadat tak na dvanáct.
    Copak toho není dost?
    7.7.2006 11:07 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    muj nazor na nej je ponekud skepticky uz z duvodu toho ze jsem si opravdu nebyl jisty jestli je to holka nebo kluk :-]
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    Dalibor Smolík avatar 7.7.2006 11:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    jsem si opravdu nebyl jisty jestli je to holka nebo kluk :-]
    Nedávno jsem byl v supermarketu, kde nějaký dlouhovlasý mladík přerovnával zboží v regálu. Nebyl jsem si jist, že je to opravdu mladík a tak mě to zaujalo. Na sobě černou sportovní kombinézu, tenisky. Když se otočil, ani v tu chvíli to stále nebylo jasné :-) Nevýrazný obličej, brýle, štíhá postava.. Po chvíli jsem zaslechl, že říká kolegyni, že si koupila novou sukni ...
    Záhada byla vyřešena... Tomu říkám unisex :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 7.7.2006 11:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Po chvíli jsem zaslechl, že říká kolegyni, že si koupila novou sukni ...
    Záhada byla vyřešena...
    Že si "koupila" novou sukni ještě neznamená, že to byla holka :-D :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 11:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Přísahám, že nejsem šprťák - fakt se vůbec neučím a dokonce nedávám pozor ve škole. Jen dělám úkoly a občas se připravím na test (no jo).
    Pozoruji drobný rozpor :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 7.7.2006 12:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Huh? Chceš mi říct, že na testy se připravují jen šprti? ;-) A že jen šprti dělaj úkoly?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 12:23 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Samozřejmě. Jak jinak definovat šprta?

    Ale čekal jsem spíš dotaz typu: "Jak to souvisí s touhle diskuzí?"
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 7.7.2006 12:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Samozřejmě. Jak jinak definovat šprta?
    LOL ;-) Šprt je ten, co celej den leží v knihách a leze učitelům do prdelí. A takový věci nedělám a dělat nebudu.
    Ale čekal jsem spíš dotaz typu: "Jak to souvisí s touhle diskuzí?"
    Mně je to jedno, ale byl bych raději kdybys napsal na jabber, pokud se mnou chceš tlachat ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 12:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    No, podle mě je šprt ten, kdo se učí hlavně kvůli známkám. Předmět ho třeba nebaví, ale stejně se učí na každý test, aby měl dobrou známku.

    Docela by mě zajímal názor i ostatních na tuto problematiku, tak proto ne jabber (který stejně nemám rád).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 7.7.2006 12:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    IMHO šprt je ten, koho ostatní za šprta označí. Obvykle to je člověk, který má tu smůlu, že je chytřejší a množina jeho zájmů je disjunktní s množinou zájmů ostatních spolužáků (zkrátka nepovažuje za důležité vidět všechny filmy -- "koupené" na internetu 14 dnů před premiérou v kině -- a místo toho doma dělá třeba grafy nějaké zajímavé funkce).
    David Watzke avatar 7.7.2006 13:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    No, podle mě je šprt ten, kdo se učí hlavně kvůli známkám. Předmět ho třeba nebaví, ale stejně se učí na každý test, aby měl dobrou známku.
    No já se vždy snažil mít z testu (z předmětů, které mě nebaví), alespoň trojku. Že jsem se učil pro mě neznamená, že jsem u toho seděl celej den. Nejvíc třeba hodinu, nebo dvě a to jen u testů z dějepisu, protože tam to se mnou nevypadalo moc dobře (dostal jsem trojku).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 7.7.2006 11:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Heh. Není to nakonec jedno? ;-)
    7.7.2006 14:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    No, nevím, ale podle mě se i v dost sporných případech dá rozhodnout tak na druhý pohled. Omyl není vyloučen, ale je dost nepravděpodobný.
    Copak toho není dost?
    7.7.2006 11:18 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Tebe ne :-D
    =)
    Pravda, pravda...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    7.7.2006 14:04 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Uz ta vekova kategorie stoji za odsouzeni. Nafoukane, napumpovane sracky z bravicka co je a neni IN. Proste vsichni chcou to co je prave IN, a ostatni je OUT a patri na okraj zajmu. Delaji vse proto, aby ony byly IN.

    Krome toho jeden muj kamarad na zaklade svych znalosti o holkach dosel k zaveru, ze v tomto obdobi jsou holky nejvetsi kurvy ( je bezne, ze se prave daly dohromady s jednim klukem a uz za 2 tydny si uzivaji s druhym ... ) Neznam nic horsiho, co ztvorila lidka civilizace, a mozna i cela priroda.
    7.7.2006 14:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    No jo, dneska všichni odříkají naučený názor a je to hotovo :-) A to platí o tobě i o těch holkách :-)
    Copak toho není dost?
    7.7.2006 14:25 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Nemas pravdu. To je muj vlastni nazor ziskany behem ziti v kolektivu prurezem mlade spolecnosti ( ZS ), a hlavne jak ta spolecnost pusobila na me. Jinak papouskovani je pod moji uroven. Sam si stavim na tom, abych si svuj nazor vytvoril a umel ho kdykoliv obhajit.
    7.7.2006 14:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Po mnoha letech pravidelného cestování pravidelně našláplým autobusem směr Písek a zpět mohu jenom konstatovat, že to na mne působilo ještě hůř, ale třeba to prostě jenom nebyl dobrý vzorek :-)
    Copak toho není dost?
    7.7.2006 15:12 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Zalezi o jaky vzorek jde. Jinak ZS, kterou jsem navstevoval a cerpam odtud sve poznatky ze zivota prumerne spolecnosti, byla dost klidna. Oproti ostatnim skolam to byl poklidny sedy stred, ktery vetsinou nevybocoval smerem nahoru ani dolu, ani po opusteni tohoto vzdelavaciho ustavu. Jinak mas pravdu, ze pri zmene zkoumane spolecnosti to muze byt horsi. Staci kdyz jedu odpoledne vlakem ve kterem se vraceji ze skoly studenti mistnich ucilist.
    7.7.2006 14:35 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Krome toho jeden muj kamarad na zaklade svych znalosti o holkach dosel k zaveru, ze v tomto obdobi jsou holky nejvetsi kurvy ( je bezne, ze se prave daly dohromady s jednim klukem a uz za 2 tydny si uzivaji s druhym ... ) Neznam nic horsiho, co ztvorila lidka civilizace, a mozna i cela priroda.

    Tuxovy voci ^_^

    Co je spatneho na tom, ze si nekdo nedokaze vybrat napoprve? Videl bys snad radeji nejakou nutnou cekaci dobu - neco podobneho jako povinne tri mesice, behem kterych nesmis zmenit praktickeho lekare? :-)) Ja myslela, ze Eulalie Cubickova uz je davno mrtva... :-)
    ^D
    7.7.2006 15:40 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Co je spatneho na tom, ze si nekdo nedokaze vybrat napoprve?
    Naprosto nic, ne vse se povede hned napoprve. Navic je to pro toho cloveka, pokud si z toho neuspechu dokaze neco odnest a uplatnit to i v pristim vztahu, tak je to prospene. Me vadi ten jejich pritup ke vztahum. Nehledaji partnera , ale jen si chcou uzit. Nebo dosahnout jisteho uspechu tim ze maji za partnera dostatecnou "hvezdu" okoli, at pozitivni tak negativni. A jak dosahnou sveho, tak ten vztah lehce a bez pohnuti cehokoliv proste ukonci. Nesleduji prvotni ucel vztahu, ale jenom jak se pomoci nich co nejvyse vysplhat na mistnim komunitnim spolecenskem zebricku. Ja si vybiram partnera a ne lehke vylepseni me socialni situace, kterou povazuji to za jisty parazitismus na ostatnich, a pro to nemam pochopeni. Sphat vyse ve spolecnosti se ma praci a ne vhodnymi partnerskymi vztahy.

    Nutne cekaci doby jsou blbost, jak ve vztazich tak u lekare.
    JiK avatar 7.7.2006 18:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    premyslim zda dnes hrabe tobe nebo me...
    ... Nehledaji partnera , ale jen si chcou uzit. Nebo dosahnout jisteho uspechu tim ze maji za partnera dostatecnou "hvezdu" okoli, at pozitivni tak negativni....
    A nedelaji chlapi uplne to same? Tedy Ti chlapi, co na to maj, co maji zenske co nabidnout (a penize to nejsou:-D ) a jsou schopni nejakou babu zaujmout a sbalit, ne BLEK a spol...
    ...A jak dosahnou sveho, tak ten vztah lehce a bez pohnuti cehokoliv proste ukonci...
    Ty bys byl s nekym, kdo Ti nevyhovuje? Nekym, kdo te odpuzuje, nepritahuje nebo primo sere? Proc to chces po nich?
    ...Nesleduji prvotni ucel vztahu,...
    A tim je co? Fakt myslis plozeni deti? Nebo je to chvatani za prijetim svatosti manzelske? Pripadne produkce malych proletaru? Ja si blahove myslel, ze ucelem vztahu je si uzit zivota, byt s nekym, kdo te pritahuje, vzrusuje a koho mas rad...s nekym kdo tvuj zivot obohati nejmene tolik jako ty obohacujes ten jeho.
    David Watzke avatar 7.7.2006 19:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Ty bys byl s nekym, kdo Ti nevyhovuje? Nekym, kdo te odpuzuje, nepritahuje nebo primo sere? Proc to chces po nich?
    Třeba já bych s někým takovým ani nezačal. Nevím jak ty.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 20:47 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Nikdy nerike nikdy. Treba bys zistil, ze ti neco na tvem partnerovi strasne vadi az nekdy uprostred vztahu....
    David Watzke avatar 7.7.2006 21:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Odpuzuje a nepřitahuje... to snad poznáš hned, ne? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 23:22 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Mas-li na mysli prvni dojem, tak jsem tu nekde psal, ze casto klame a doplnil jsem ho konkretnim prikladem. Ja se divam hlavne na to, jak se dany clovek chova a jedna a ne na vzhled. Pokud to nesou extremni parametry vysky nebo tlousky, a stvoreni vypada jak normalni clovek, jsem vzhled vzit na milost.
    David Watzke avatar 8.7.2006 00:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Pokud to nesou extremni parametry vysky nebo tlousky, a stvoreni vypada jak normalni clovek
    Tohle jsem měl na mysli. To na první pohled poznáš...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.7.2006 12:43 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    To je nutna podminka nikoliv postacujici.
    7.7.2006 21:07 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    premyslim zda dnes hrabe tobe nebo me...
    Ze bych sel po vzoru sveho kantora MA, a hrde bych verejne prohlasoval ze me hrabe ?
    A nedelaji chlapi uplne to same? Tedy Ti chlapi, co na to maj, co maji zenske co nabidnout (a penize to nejsou:-D ) a jsou schopni nejakou babu zaujmout a sbalit, ne BLEK a spol...
    To je invidualni. Nedelal sem neaky sociologicky pruzkum, a sam nejsem reprezentativni vzorek. Spise se klonim podle znamych a jeich vztahu, ze mnozi chalpi to same, ale neni jich tolik kolik holek, kluci v tomto ohledu jsou spise stranou "podvedenou" .
    Ty bys byl s nekym, kdo Ti nevyhovuje? Nekym, kdo te odpuzuje, nepritahuje nebo primo sere? Proc to chces po nich?
    Urcite bych se dotoho vztahu nepoustel, i kdyby me to prineslo kdovijake vyhody. Ukoncit vztah - to je tezke, ale kdyby slo doopravdy do tvrdeho a spolecna budoucnost neni, budiz konec. To se ti zda nevyvazene na obe strany ?
    A tim je co? Fakt myslis plozeni deti? Nebo je to chvatani za prijetim svatosti manzelske? Pripadne produkce malych proletaru? Ja si blahove myslel, ze ucelem vztahu je si uzit zivota, byt s nekym, kdo te pritahuje, vzrusuje a koho mas rad...s nekym kdo tvuj zivot obohati nejmene tolik jako ty obohacujes ten jeho.
    Ne, najdeni si partnera, ktery ti vyhovuje, je ti blizsi nez vsichni ostatni, a jses s nim ochoten snaset vsechno dobre i zle. I bez boziho pozehnani a urednich formalit ...
    7.7.2006 11:17 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Přesně.
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    7.7.2006 13:53 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Ja take. Bohuzel takovou holku najit je dnes umeni. A kdyz nejakou najdes, tak nevyhovuje z jinych, dulezitych duvodu.
    7.7.2006 14:46 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Popravde, prvni dojem casto klame. Napriklad ma byvala je typ holky, o kterou by clovek okem nezavadil. Muj prvni dojem byl stejny a nakonec jsem tu byl uspesny, a byl to krasny cas. Nebo neco cerstvejsiho, asi pred pulrokem jsem ve skole potkal jednu holku. Hned po par minutach jsem si vytvoril prvni dojem. Vlasy ciste cerne jak z velkovyroby, oci oklopal vyrazny modry stin, nausnice a retizen v jenom uchu a mobil v pernamentni pohotovosti. Ano, vetsinou si s timto typem holky nemam co rici, a nejlepsi kdyz pujdeme svou cestou. Po nejake dobe jsem o ni zjistil trochu vice, nez jen informace z prvniho dojmu. Musim konstantovat ze se tvrde mylil. Je o sympaticka holka, s mnoho zajimavymi zajmy, ktera nejspise ma zevnejsek s vnitrem v kontrastu.
    7.7.2006 11:31 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Takze jste taky doma ladili drivery k joysticku? :-) (No porad lepsi, nez medici a jejich praktika z anatomie...)
    ^D
    7.7.2006 11:33 Dave_CZ | skóre: 3 | blog: Život, vesmír a vůbec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Co si pamatuju, tak ladili skripty pro server nějaké korejské mmorpg :-)
    Mám rád c/c++... ale ono nemá rádo mě :o((
    7.7.2006 00:16 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Tak to já nejsem na holky tak náročnej, mě stačí i CPU na 333MHz, 128MB RAM, ale kytaru bych chtěl lepší:-)
    ...ješte jsem zapoměl dodat že mi chybí 12M UTP kabel pro zasíťování:-D :-D
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Tak to já nejsem na holky tak náročnej,
    IMHO taky ne, i když na dnešní dobu asi jo...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 00:20 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    ale uznej že by bylo lepší kdyby to platilo naopak
    7.7.2006 00:20 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    jako že by holky nebyly náročné, abych to ujasnil
    David Watzke avatar 7.7.2006 00:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    ;-) Jeden z důvodů.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.7.2006 01:58 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    Určitě to znáte

    nezname ... ale clovek si zvykne ... nebo se zblazni ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    7.7.2006 08:11 ghostmonk | skóre: 10 | blog: freemind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    A jakej je v tom rozdíl. :(
    7.7.2006 12:29 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    mno ja nevim, ja na sobe pocituju tak pulku od kazdeho ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    Dalibor Smolík avatar 7.7.2006 09:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    S tím zevšedněním bych si nedělal zase tak velké starosti. Je pravda, že tyhle okamžiky nebudou trvat věčně. Ale pokud ten vztah vydrží (což pochopitelně není vůbec samozřejmost - spíš shoda příznivých okolností), změní se a časem vás bude spojovat řada dalších věcí, jako jsou společně prožité roky, vzpomínky, vzájemné přizpůsobení se a obroušení "ostrých" hran. Nebo to nevyjde a je třeba zkusit jiný vztah, ale to už je život. Ale v každém případě je třeba proti zevšednění něco dělat, vymýšlet nové činnosti, udělat si nějaký program ale hlavně respektovat jeden druhého.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.7.2006 17:20 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád samá deprese
    tak sem taky pridam, ja mam ted skvelou polovicku, uz pul roku a porad to nevi vsedni... on me pomaha s linuxem a je rad ze me to zajima a ja sem rada, ze on mi s tim muze pomoct, kdyz neco nevim (no vlastne neumim jeste skoro nic;)

    a tak nejak sem si rikala ze obycejna holka jako ja, co se nelici, neni vychrtla jak z casaku a vetsinu dne prosedi u kompa nebo v prirode nemuze nikoho zaujmout... jeste stesti, ze existujou i chlapi, kteri takove slecny porad chteji:)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.