abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 510 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku

    17.7.2016 09:50 | Ostatní | poslední úprava: 17.7.2016 09:48

    Jestliže máte potřebu diskutovat...        

    Hodnocení: 6 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.7.2016 10:03 pavell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    My potřebu nemáme, ale ty asi ano, tak proč něco nenapíšeš?
    17.7.2016 11:21 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    To bych se jen opakoval.

    Hlavní je, aby tenhle server úplně nechcípnul, což by se klidně mohlo stát, pokud by se publikovaly pouze blogy týkající se linuxu. Už teď je tu docela mrtvo.
    17.7.2016 11:48 ja uz sem nechodím
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Fluttershy, yay! avatar 17.7.2016 11:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    nepovedený puč v Turecku

    Říkal jsem si, že bych mohl něco napsat. Vykašlal jsem se na to, ale když už tady ten flejm bude…

    Pokus o puč mě vůbec, ale vůbec nepřekvapuje. Proč?

    Tak v prvé řadě je to historický kontext (který k mému zděšení mainstreamová média naprosto ignorovala). Armáda je v Turecku čtvrtý pilíř a od dob tatíčka Atatürka dohlíží na to, aby ta země zůstala sekulární republikou (kemalismus) a nevrátila se k teokracii (byť třeba demokratickou cestou), a má s tím bohaté zkušenosti – do politiky se zapojuje co 10 až 20 let. (Do jisté míry se nabízí paralela s výroky o milicích z doby vzniku Spojených států amerických.) Není od věci dodat, že v Turecku je povinná vojenská služba, která se těší velká vážnosti, a tak ona armáda ani není zcela odtržená od lidu.

    No a Erdoğan si o to koledoval.

    Vlastně mě ani nepřekvapuje „neúspěch“ pokusu o převrat.

    Za prvé, armáda nebyla jednotná, což je zřejmě důsledek Erdoğanových čistek, když se dostal k moci. Za druhé, okolnosti jsou natolik do očí bijící, že bych se nedivil, kdyby šlo o operaci pod falešnou vlajkou… Erdoğan na dovolené, místa odpálení bomb aj. (Mimochodem, nepřipomíná vám to něco?) Tak jak tak si teď bude moct vesele budovat teokracii, aniž by mu armáda stála v cestě. Pro něj jednoznačný úspěch.

    Čím jsem ale zdaleka nejvíc nemile překvapen, je to, jak se západní instituce postavily za Erdoğana a demokraticky zvolenou vládu.

    Tady totiž nejde o „zlé pučisty“ a „hodnou demokratickou vládu“.

    Třeba když Erdoğan vyzval občany, aby vyšli do ulic „protestovat“ mezi tanky, nabízela se myšlenka živého štítu. Po puči pak proběhly snímky civilistů, jak bijí vojáky (plus ten podříznutý pučista, ale čert ví, zda to bylo pravé). To se v civilizovaném světě nedělá.

    A nejde přitom o „zlé islamisty“, protože muslimové nejsou univerzálně primitivové, jak se nám tu snaží „experti“ typu Konvička namluvit. Erdoğan z pokusu o puč viní gülenisty, což je zrovna docela pokrokové hnutí.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    17.7.2016 11:15 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Já se nejdříve chtěl rozepsat, ale nemá to cenu. Můj názor shrnu - nic se tam nestalo, je to zpravodajská lež.
    Fluttershy, yay! avatar 17.7.2016 11:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    …a ještě jsem zapomněl na Erdoğanovu snahu obnovit trest smrti (s retroaktivní účinností) a téměř okamžité odvolání 2700 soudců.

    Jeden z důvodů, proč je to podstatné, je přistání vrtulníku s několika pučisty v Řecku, kde žádají o politický azyl. Řecko má napjaté vztahy s Turky a tím tuplem s armádou (dřívější konflikty eskalovaly právě tehdy, když v Turecku převzala moc sekulární armáda), ale pokud jim v původní zemi hrozí mučení/smrt, státy EU mají povinnost azyl poskytnout.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dalibor Smolík avatar 17.7.2016 15:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Puč si Erdoğan zinscenoval sám nebo o něm přinejmenším věděl. Mít během 24 hodin seznam 2700 nežádoucích soudců, to nezvládl snad žádný diktátor na světě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xkucf03 avatar 17.7.2016 15:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Hlavně: pokud byli nežádoucí a nebezpeční, tak proč je neodvolal už dávno?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 17.7.2016 16:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    To nešlo. Erdoğan před pučem neměl tak silnou pozici, jako má dnes.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xkucf03 avatar 17.7.2016 17:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    To je otázka, kterou si měli položit jeho voliči nebo obecně občané Turecka. Jestliže odstranění těch soudců mělo být pro dobro lidu, tak proč s ním čekal až na pokus o převrat? Lidi by ho v tom podpořili, ne?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Acci avatar 17.7.2016 17:37 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    To nemusel. Mohl mít seznam nepohodlných soudců dlouho k dispozici, akorát teď se naskytla záminka pro jejich odstranění.
    Dalibor Smolík avatar 17.7.2016 20:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Jo, to je asi nejpravděpodobnější.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.7.2016 23:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    18.7.2016 02:12 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Ony ty armádní puče taky nebyly nic skvělého, statisíce mrtvých a zmizelých nejsou něco, za co by se západní státy chtěly stavět. A navíc by tu byla paralela s Donbasem a Krymem.

    Co jsem slyšel z neoficiálních diplomatických zdrojů, tak Erdogan zpočátku (než zjistil, jak špatně je ten puč provedený) žádal o azyl Německo, které ho odmítlo, a následně Británii, která se nestihla vyjádřit, než žádost stáhl. To by značilo, že o false flag nejspíš nešlo (pokud to tedy neorganizoval premiér Yildirim bez vědomí Erdogana), přinejmenším zpočátku (je klidně možné, že ten hotel v Marmarisu už vybombardovali sami; podle některých zdrojů v Marmarisu ani žádná bomba nevybuchla).
    18.7.2016 07:22 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    No když už se tu fabuluje, tak se přidám. :-)

    Nrní spíš pravděpodobnější (podle způsobu provedení), že to bylo vyvoláno uměle, aby jistý pán odstranil své odpůrce? Prostě obyčejná čistka, nic víc.
    18.7.2016 12:13 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    No, uměle. Ten puč (dle dostupných informací) vyvolali lidé, které se Erdogan snažil odstranit už dřív, ale protože armáda v Turecku není přímo podřízena vládě, tak mu to moc nešlo. Nicméně Erdogan se snažil v parlamentu prosadit, že armáda bude přímo podřízena vládě, což je k tomu puči nejspíš dotlačilo. Erdogan ale dříve zvládl do armády dosadit na nejvyšší posty svoje lidi, takže si nejspíš myslel, že má armádu pod kontrolou a k puči vůbec nedojde, ale způsobilo to alespoň to, že puč selhal. To mi přijde i jako nejpravděpodobnější scénář.
    Dalibor Smolík avatar 18.7.2016 10:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Poslední odhad - Erdogan ten puč sám neorganizoval, ale když viděl, že je slabý, pochopil že ho zvládne. No a pak provedl čistku, kterou již měl naplánovanou dříve a nebyla pro ni vhodná politická situace.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.7.2016 19:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Máš na mušce diktátora a nevystřelíš: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/409453-erdogana-mela-na-musce-bojova-letadla-ale-nezautocila.html

    Koukám že Reuters shání zprávy na "konspiračních" webech, tam tahle informace frčela už předevčírem :)
    20.7.2016 09:19 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    https://wikileaks.org/akp-emails/
    20.7.2016 16:32 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    ty jo poslouchali jste dneska Hollandeuv projev? nepřišlo Vám to jako mobilizace?
    JiK avatar 20.7.2016 17:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Frantici nemuzou mobilizovat, islamsti dzihadisti nemaji zadne oficialni vedeni a hlavni stan, tak by pak Francie nevedela, kde maji kapitulovat a komu to poslat...
    20.7.2016 18:17 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    A slysel jsi ten projev? To bylo same: povolame 10 000 aktivnich zaloh, vytvorime a VYZBROJIME dobrovolne. 5 000 dobrovolnych zaloh a tak podobne (je fakt ze slovu na I se vyhybal jak cert krizi - asi mel chudinka strach .....)
    21.7.2016 11:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Super, k čemu to bude? Pokud ta vyzbrojená záloha nebude na místě útoku v okamžiku útoku - ne, že za půl hodiny přijedou, když je po všem - tak je to akorát divadýlko pro lidi, aby se ukázalo, že se něco děje.
    Quando omni flunkus moritati
    ⧠ A = 0 avatar 21.7.2016 12:00 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    je to akorát divadýlko pro lidi, aby se ukázalo, že se něco děje.
    Ano, přesně to je účel.
    Something has to be done. This is something, therefore it has to be done.
    Nevolte zmrdy.
    21.7.2016 14:30 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    20.7.2016 19:06 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Já nějak nevím. Mám z toho trochu pocit, že se ISIS snaží (minimálně tím co hlásá) Francii (a možná i další země) vyprovokovat k jadernému úderu. Nakonec nějaké ty hlavice tam mají. A pokud se k jadernému úderu Francie neodhodlá ani po několika dalších tisícovkách mrtvol, tak už ISIS a jejich podporovatelé někde nějakou tu (alespoň špinavou) pilulku seženou, aby ta provokace byla účinná. Ono je jim vcelku jedno, kam ta bomba dopadne. Apokalypsa je jejich cílem ;-)
    JiK avatar 20.7.2016 19:33 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Mne spis znepokojuje, ze si neumim predstavit ani jeden mozny scenar, kdy a jak by to mohlo dopadnout dobre.
    20.7.2016 20:18 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    myslím, že by to ještě šlo - ale musely by se tvrdě vymáhat současné zákony a muselo by se přestat hrát na korektnost - tzn měřit všem stejným metrem. Ale moc času už asi není ...
    20.7.2016 20:19 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    a trvat na tom, že naše zákony jsou platné pro všechny...
    JiK avatar 20.7.2016 20:42 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Nevidim nikoho, kdo by to navrhoval. Kdyz je nekdo proti, jsou to casto vylizana neonazi paka, ktera jsou stejne nefer jako dobroserove, ale v opacnem smeru...Nejmene spatny z tech hororovych scenaru je ekvivalent toho, co udelali islamsti nacionalisti v Alzirsku, kdyz se zbavili francouzu, v roce 1962.

    Vyhnali statisice rodin, zen, deti, uredniku, ucitelu, lekaru, zmasakrovali tisice, mozna desetitisice nevinnych civilistu, a naoplatku nasledovala podobne brutalni reakce francouzskych policistu a vojaku.

    Islamisti vyhnali cele rodiny civilistu, pres 1 milion lidi, skoro 10% obyvatel, civilu, kteri nikdy nikomu nic neudelali, jen byli belosi a francouzi, Zide a krestani, rodiny civilistu, ktere tam produktivne zili 5-7, nekdy i 10 generaci, a museli, ze dne na den odejit, kdyz jim Alzirsti nacionaliste dali vybrat, ze odjedou bud v rakvi nebo na lodi. Dost si vybralo tu lod.

    Alzirsku to prirozene velmi uskodilo, dodnes je to chuda, pologramotna prdel sveta, ale to silene vyhnani nemuslimu dokoncili.

    Verim, ze brzo se objevi napady na podobne reseni s islamisty a s alzirany usidelenymi ve dnes Francii. A nebude to pekne. Odnesou to nevinni, jako vzdy, az budou vylepani ozrali skinheadi nahanet po ulicich male dcery prodavace kebabu nebo muslimskeho holice.

    A nevim, je-li lepsi hruzny konec, takove nelidske vyhnani, anebo hruza bez konce, nejaka obcanska valka, ke ktere to ted neodvratne smeruje.
    ⧠ A = 0 avatar 21.7.2016 08:34 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Nejmene spatny z tech hororovych scenaru je ekvivalent toho, co udelali islamsti nacionalisti v Alzirsku, kdyz se zbavili francouzu, v roce 1962.

    Vyhnali statisice rodin, zen, deti, uredniku, ucitelu, lekaru, zmasakrovali tisice, mozna desetitisice nevinnych civilistu, a naoplatku nasledovala podobne brutalni reakce francouzskych policistu a vojaku.

    Islamisti vyhnali cele rodiny civilistu, pres 1 milion lidi, skoro 10% obyvatel, civilu, kteri nikdy nikomu nic neudelali, jen byli belosi a francouzi, Zide a krestani, rodiny civilistu, ktere tam produktivne zili 5-7, nekdy i 10 generaci, a museli, ze dne na den odejit, kdyz jim Alzirsti nacionaliste dali vybrat, ze odjedou bud v rakvi nebo na lodi. Dost si vybralo tu lod.

    Alzirsku to prirozene velmi uskodilo, dodnes je to chuda, pologramotna prdel sveta, ale to silene vyhnani nemuslimu dokoncili.
    Hehe. Stačí provést substituci stran a časů a škrtnout jednu větu a dostanem podobnou historickou událost v Československu.
    Nevolte zmrdy.
    21.7.2016 08:44 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Máš na mysli 38, nebo 45?
    20.7.2016 21:10 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Problém je i v tom, že francouzští politici nejenže prodávají zbraně Saúdské Arábii, ale i ji nechávají stavět ve Francii mešity. A to je mnohem větší hrozba než jsou různí osamělí útočníci, protože jak vidíme třeba v Sýrii, Saúdská Arábie, která skutečně není žádnou kolébkou demokracie, umí zorganizovat krvavé sunnitské povstání.
    20.7.2016 21:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Možná se jim to i daří, zatím vyprovokovali Francii k vybombardování jednoho syrského města, kde zabili hromadu civilistů odvetou za masakr v Nice, který provedl Tunisan.

    A novopečená britská premiérka se už nechala slyšet, že je připravena schválit použití jadených zbraní. Možná proti Asadovi, jako trest za to že umírnění rebelové z FSA, podporovaní USA a bombardovaní Putinem, uřízli hlavu desetiletému klukovi.

    Vychutnejte si to než to protinenávistná cenzura smaže:
    https://twitter.com/HKX07/status/755373676543905792
    https://twitter.com/HKX07/status/755375255422578688

    Jen si říkám, kolik dětí zabily bomby z francouzských letadel, když před pár lety osvobozovaly Lybii od strašlivé diktatury, ve které obyčejní lidé měli životní úroveň vyšší než leckterý český milionář ;-)
    21.7.2016 00:12 milovník filmu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Druhý snímek je jistě nekonvenčním počinem. Tvůrci vynechali jakoukoliv snahu obezřít dějovou linii napětím a zápletkami a místo toho se zaměřili na surovou přirozenost. Na počátku snad divák chvíli tápe nad osudem onoho hocha, ale během několika vteřin je otázka okamžitě zodpovězena. Děj pak postupně nezastavitelně graduje a lze snad vytknout jen příliš rychlý průběh, během kterého divákovi není dopřán dostatek prostoru pro ztotožnění se s popravčím a jeho náročnou prací. Naopak však divák jistě ocení vysokou zručnost a očividně letitou praxi.

    Napětí se zde však přesto odehrává, a to zejména díky všudypřítomnému riziku poranění se nožem. K ničemu takovému (snad naštěstí) nedošlo a po zdárném oddělení hlavy od těla dav jásá a divák si vychutnává autentické záběry na oddělenou hlavu, drženou ve vzduchu a ochlazovanou jemným sýrijským vánkem i v běžně nedostupném vnitřku krku. V určitou chvíli jsme pak napjati, zda popravčímu hlava nevypadne z ruky, ale ten ji hbitě přidrží rukou druhou a opět nás udiví svým mužným šarmem, zručností a zkušeností.

    Ač pořizovatel snímku zůstává neznámý, můžeme jen pochválit vhodně zvolenou barevnou kompozici i záměrně zvolenou nižší kvalitu obrazového záznamu, která povbuzuje fantazii diváka tápajícího, jak vypadá i jeho vlastní hlava zespod. Zapláčou snad jen studenti medicíny, kteří si pro detailnější seznámení s lidskou anatomíí budou muset počkat na přístí návštěvu fakultní pitevny.

    Na závěr zbývá snad už jen zvolat „ALLAH, AKBAR!“ a udělit samozřejmě vynikající hodnocení, 9/10. Doporučujeme!
    21.7.2016 06:57 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Byl by to krásný příspěvek, kdyby... to nebyla pravda.
    21.7.2016 08:05 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    21.7.2016 10:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Pokud někoho podporují USA, tak to není terorista, ale bojovník za svobodu.
    Quando omni flunkus moritati
    21.7.2016 11:35 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    :-D
    3.8.2016 09:13 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    obyčejní lidé měli životní úroveň vyšší než leckterý český milionář
    WTF? V Libii som sice velmi davno ale trochu pocestoval a ... to by si nechcel ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    LukynZ avatar 20.7.2016 17:54 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok v Nice a nepovedený puč v Turecku
    Staci jim vybombardovat tovarnu na bile vlajky a Francie klekne

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.