abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    5.10.2011 18:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Přítelkyně jsou taky zmrdi :-). Nejlepší se zbavit všech na jednou, checht, když nechceš, aby tě nikdo šmíroval.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    5.10.2011 18:45 tomATOM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Když sw Přítelkyně version X.Y povýšila na sw Manželka version 1.0 tak je zbavení se takového sw příliš nákladné a mnohem levněji vyjde nechat povolen FB na firewallu
    5.10.2011 18:54 asdfghj | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Existuje ještě varianta zakázat FB na firewallu a dělat že nic nevím.... :-D
    tomboytom-deviant avatar 5.10.2011 19:56 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    5.10.2011 23:37 Martin Habovštiak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Presne to isté by som navrhol ja ;)
    Computers are like air conditioning - both stop working properly, when you open windows...
    6.10.2011 13:53 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    no...mě na to přišla po hodině a půl kdy jí kámoška volala "jaktože sakra není na xichtbooku", mor to je, zničit.
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    7.10.2011 13:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Ty asi nemas babu vid? Nebo mi vyfot toho andela u ktereho by ti to proslo :)
    Dalibor Smolík avatar 7.10.2011 14:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    To se dělá jinak: Rvát si vlasy a říkat: proboha, proč to jenom nefunguje, já tomu nerozumím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Ruža Becelin avatar 7.10.2011 15:52 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Tam je risk, ze si najde nekoho, kdo tomu "rozumi" :-D
    xkucf03 avatar 7.10.2011 19:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Nebo že ti dojdou vlasy.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.10.2011 10:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    No tak tu, u ktere by to proslo snad radsi ani videt nechci :-)
    the.max avatar 7.10.2011 17:00 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    podobnou cestou jsem sel ja, na stolnim pocitaci a notebooku mam fb zablokovany, manzelka na notesu ho ma, ale obcvas taky nasimuluju nejakej vypadek :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    5.10.2011 18:53 asdfghj | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    “What are the differences between Mark Zuckerberg and me? I give private information on corporations to you for free, and I’m a villain. Zuckerberg gives your private information to corporations for money and he’s Man of the Year.”
    "Julian Assange" (vtip)
    5.10.2011 19:29 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Tak ten jsem neznal a je pěknej. :-)
    5.10.2011 19:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Nejsmutnější vtip co znám.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    TomCat avatar 6.10.2011 11:28 TomCat | skóre: 11 | blog: Proti proudu | Praha-západ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Kdyby to byl opravdu vtip, tak ano. Jenže ono to tak bohužel je ve skutečnosti. Čili jde maximálně o dost šibeniční humor... :-(
    Lazarus Long: Hloupost nelze vyléčit penězi, výchovou a dokonce ani zákony. (Robert Anson Heinlein - Dost času na lásku)
    6.10.2011 11:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Asi jako když se synek ptá táty: "Tati, je pravda, že Černobyl nemá tak vážné následky, jak se říkalo?" "Nemá, neboj" řekne tatínek, "strach lidem ublížil víc než radiace" a pohladí synka po hlavě. Synáček se usměje a řekne: "Tati, mám tě rád." "Já tebe taky," řekne otec a pohladí syna po druhé hlavě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    6.10.2011 13:44 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Jablka vypestovane dnes v Cernobile sa uz daju normalne jest, ale ohryzky treba zakopavat 2m pod zem.
    6.10.2011 17:04 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Rádio Jeravan, IIRC? :)

    Dotaz na Radio Jerevan: Mohu jíst jablka z Černobylu?

    Odpověď: V principu ano. Ale ohryzek musíte zakopat v olověné nádobě nejméně 4 metry hluboko.
    Grunt avatar 7.10.2011 14:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Ještě zlatý dad s Klausem. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.10.2011 15:23 Leos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Postrádám tlačítko < To se mi líbí >

    5.10.2011 18:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Pokud se jedná o jeden počítač, tak nejjedodušší řešení by asi byly oddělené uživatelské účty. Pokud se jede jen na jeden účet, tak jdou použít alespoň profily - většinou jdou vybrat při startu i pomocí parametru, takže stačí mít např. dvě ikonky, každou pro vlastní prohlížeč. Pokud má každý vlastní počítač, tak doporučuju mít vlastní nameserver a blokovat nechtěné domény (odobně používám pdnsd), nebo alespoň soubor hosts.
    Marián Kyral avatar 5.10.2011 20:18 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Oddělené uživatelské účty jsou základ. Ten bordel na ploše, co tam má manželka, bych nesnesl ;-)
    5.10.2011 20:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Oddělenými uživatelskými účty to začíná a oddělenými ložnicemi to končí... Když jsme u těch účtů, je potřeba mít oddělený nejen uživatelský, ale taky bankovní.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Marián Kyral avatar 7.10.2011 05:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    My jsme právě v rámci úsporných opatření přešli na jeden účet v mbank. Víc nám to vyhovuje. Kdyby se mi něco stalo, nemusí manželka složitě řešit přístup k financím.
    pavlix avatar 7.10.2011 11:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Do toho bych nešel. Radši bych pořídil v rámci úspory tři účty na fio (ano, správě, dva lidé, co spolu žijí, by podle mého názoru měli mít trojí peníze).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.10.2011 11:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    +1

    již asi rok přecházím z mBank do Fio (ale jednou se mi to povede!)

    a těch účtů může být klidně i víc
    7.10.2011 11:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Souhlas, moje, její a moje tajné.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    pavlix avatar 7.10.2011 12:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    A oficiálně se jím říká (popořadě) společné, její a moje (načež si ale musím pořídit ještě nové moje tajné a jsme na čtyřech).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 7.10.2011 19:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Oddělenými uživatelskými účty to začíná a oddělenými ložnicemi to končí... Když jsme u těch účtů, je potřeba mít oddělený nejen uživatelský, ale taky bankovní.
    Mám obavu, že oddělenými ložnicemi by to u nás skončilo, pokud bychom se snažili používat společný uživatelský účet. ;-) Společný bankovní účet jsem též rezolutně odmítnul.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    ________________ avatar 5.10.2011 18:55 ________________ | skóre: 5 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    presmeruj http://facebook.com/ na http://chlpata.vagina.sk/
    Luk avatar 5.10.2011 19:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Kdo používá Operu, může využít rozšíření Facebook blocker. Blokuje FB jen na ostatní webech, přímý přístup nikoliv.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2011 19:46 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Něco podobného existuje i pro firefox, jmenuje se to myslím disconnect me nebo tak nějak. Umí to blokovat i jiné sítě než FB a taktéž přímý přístup funguje.
    vain avatar 5.10.2011 19:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    evidentne to existuje pro mnohem vic prohlizecu, nez jen opera
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jakub Lucký avatar 5.10.2011 21:31 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Já na to používám Ghostery (pro FF)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.10.2011 21:41 Bytecutter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Taky používám Ghostery (v Opeře), člověk se až někdy diví, kolik si některé stránky natahají zbytečných skriptů.
    xkucf03 avatar 5.10.2011 23:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Dej si do AdBlocku tohle:
    *.facebook.com/*
    *.facebook.net/*
    *.fbcdn.net/*
    *.fbcdn.com/*
    a když někdo bude potřebovat na Facebook, ať použije jiný prohlížeč (a co nejdřív ho zase vypne). Případně můžeš udělat na ploše zástupce „Facebook“ – která ten prohlížeč pustí. Prostě brát Facebook jako zvláštní aplikaci a netahat si to do prohlížeče.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.10.2011 23:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    A nebo tyhle adresy z domény facebook.com povolit.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.10.2011 23:49 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    V pornomódu.
    xkucf03 avatar 5.10.2011 23:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Na co přítelkyně potřebuje Facebook, když má tebe?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.10.2011 23:48 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    OMG. Třeba já ho nedávno definitivně opustil, ale pro komunikaci s (bývalými) spolužáky to bylo fajn, nebo spíš jediné možné řešení (spolužáci.cz jsou čiré zoufalství).
    xkucf03 avatar 5.10.2011 23:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    E-mail, telefon, IM, osobní kontakt…? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.10.2011 08:26 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Několik z nich žije ve Španělsku a v USA. To jsme se omezili na e-mail a IM. E-mail na Seznamu, je... jak to napsat? IM je stejně dneska FB Chat. Vítej do reality.
    6.10.2011 01:20 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Pro Chrome/Chromium existuje rozsireni Facebook Disconnect, nebo treba obecnejsi Disconnect.
    6.10.2011 01:21 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Trochu me neni jasne jak me muze fb sledovat pomoci cookies ulozenych v prohlizeci. Cookie je podle me textovy soubor obsahujici nejaky textovy retezec, nebo uz se to zmenilo?
    Dalsi vec ktera me neni jasna - jake soukrome informace o me muze fb zjistit pokud sam do sveho profilu zadne nezadam?
    Facebukove zlo je nejak precenovane se me zda :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    6.10.2011 08:14 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    > Trochu me neni jasne jak me muze fb sledovat pomoci cookies ulozenych v prohlizeci.

    Browser cookies posiela s kazdym requestom na server. Takze server vie kto pyta ten subor. To je jaksi cela pointa cookies

    > Dalsi vec ktera me neni jasna - jake soukrome informace o me muze fb zjistit pokud sam do sveho profilu zadne nezadam?

    Priatelia ta oznacia na fotke, a kazdemu je jasne kadial chodis, na ake akcie, s kym sa stykas, ...
    6.10.2011 13:59 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    - ty cookies opravdu nejak nechapu, resp nevidim v tom nic nebezpecneho
    - oznaceni na fotkach je jasne, proto na zadnych oznaceny nejsem a citim se bezpecne :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    6.10.2011 14:09 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    > nevidim v tom nic nebezpecneho

    Nemusi ist len o cookies, da sa to aj pomocou IP adresy. Predstav so to takto. Mas IP 1.2.3.4, ides na FB, on si zapamata ze mas IP 1.2.3.4, odhlasis sa s FB a uz nikdy tam nepachnes. Kupis si novy notebook. Nainstalujes si nanho nove distro. Pripojis sa cez tvoj povodny router, do googlu zadas "S&M PORN", najde ti nejaku stranku, ides tam, je tam FB Like button s obrazkom palec hore, jeho URL je http://facebook.com/img/sm_porn/like.png, tento subor sa zacne stahovat z FB servra, oni zistia aka IP stahuje ten obrazok, zistia ze je to 1.2.3.4, teda tvoja a v timeline FB sa zobrazi "Manasekp ma rad S&M". No a, vravis si, ale nieco podobne daju na web plisennohou.cz, mam-male-pero.cz, volim-paroubka.cz a uz to jedno nebude.
    6.10.2011 14:58 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    a uz to jedno nebude.
    bude.
    hlavne ale tento priklad je tak nerealne vykonstruovany ze to bych ho smele oznacil za naprosty nesmysl ;-)
    (a navic mam sdilenou ip :-D)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pavlix avatar 6.10.2011 18:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    (a navic mam sdilenou ip :-D)
    A k tomu logy z flow u providera, vím, znám, pro několik ISP pracuju.

    Ale jinak moc díky, že zůstáváš za IP sdílenou s dalšími lidmi. Díky takovým jako ty jsem svého ISP ukecal na /28 rozsah.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.10.2011 19:33 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    druhou ip mam pro server.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pavlix avatar 7.10.2011 11:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Jak můžeš mít druhou IP, když nemáš první? Zřejmě to bude asi jinak a tu společnou IP s jinými zákazníky nemáš, a tudíž ta IP je de facto „na tvoje jméno“, takže přeju dobrou chuť :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.10.2011 15:13 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    proste jednu verejnou mam pro server. ostatni pc v baraku maji jenom lokalni ip a verejnou maji spolecnou s cca desitkama lidi na stejnem ap.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pavlix avatar 7.10.2011 15:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Jo to je nějaká anarchistická síť, koukám, bez jasné struktury. Tak to pak máš pravdu. Nicméně je ti to stejně prd platné, protože máš cookies, a když vypneš HTTP cookies, máš jiné druhy sušenek. Cookie můžeš brát jako identifikátor, IP jako přibližný lokátor, tedy pokud někdo na internetu dostává společně tyto dva údaje, může přibližně sledovat tvůj pohyb (zajímavé u notebooků).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.10.2011 16:24 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    pavlix avatar 7.10.2011 17:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Ale no tak... nemusíš hned prozradit kanón.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jakub Lucký avatar 8.10.2011 13:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Tak ještě jeden kanón
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 6.10.2011 15:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Při requestu na webu nahate-deti.cz vyžadujícím soubor facebook.com/FBlikebutton.png si FB server vyžádá cookies uložená z facebook.com, ve kterém je i po odhlášení zapsáno: Poslední přihlášení: Karel Dětimil

    Na tomto základě FB ví, že pravděpodobně(!) Karel Dětimil navštěvuje nahate-deti.cz
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    6.10.2011 16:57 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    ajo, nejak me nedosla ta mozna souvislost s like buttonem na webu, dik.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pushkin avatar 6.10.2011 08:07 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Možnosti:
    1. Používat jiný prohlížeč než přítelkyně
    2. Používat jiný účet na PC než přítelkyně
    3. Používat jiný počítač než přítelkyně
    4. Používat jinou přítelkyni
    Vyber si dle libosti :-)
    6.10.2011 10:09 lopez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Bod 4 si přehnal, což je ti podobné.
    6.10.2011 13:59 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    ale i přesto může být 4. bod nejefektivnějším řešením =D
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2011 18:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Nemůže. Všechny jsou si v některým ohledech podobné :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 6.10.2011 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Tak nějak
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    GeoRW avatar 6.10.2011 10:28 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    6.10.2011 08:21 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    FB mam v adblocku uz dlouho :-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    7.10.2011 02:16 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Přidáno po přečtení blogu/diskuse...
    vain avatar 7.10.2011 07:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit zmrdů z Facebooku
    Stejně tak.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.