abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | Nová verze

    AlmaLinux OS byl vydán ve verzích 9.8 s kódovým jménem Olive Jaguar a 10.2 s kódovým jménem Lavender Lion. Podrobnosti v poznámkách k vydání (9.8 a 10.2). Opraveny byly zranitelnosti Copy Fail (CVE-2026-31431), Dirty FRAG, Fragnesia (CVE-2026-46300), nginx Rift (CVE-2026-42945) a SSH Keysign Pwn (CVE-2026-46333).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | IT novinky

    Seznam.cz vykázal za rok 2025 tržby v celkové hodnotě 6,454 miliardy korun. Oproti roku 2024 nárůst o 3,68 %. Zisk před zdaněním oproti předcházejícímu roku poklesl, a to o 11,21 % na 1,330 miliardy korun. Vlastní velké jazykové modely SeLLMa najdou dnes uživatelé téměř na všech seznamáckých službách. Na všechny obsahové služby byla zavedena technologie text-to-speech, díky níž si mohou uživatelé přehrát články v audio verzi namluvené

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Vláda představila strategické digitalizační projekty. Roadmapa zahrnuje celkem 55 projektů napříč státní správou, z toho 22 prioritních projektů vycházejících přímo z programového prohlášení vlády a 33 projektů založených na platné legislativě. Portfolio pokrývá oblasti financí, zdravotnictví, digitální identity, dat, registrů, dopravy, krizového řízení, sociálních agend i kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Komunita

    Vyjádřeni Software Freedom Conservancy (SFC) k porušování licence AGPLv3 společností Bambu Lab v jejich softwaru Bambu Studio pro 3D tisk. Bambu Studio vychází z PrusaSliceru. Ten zase z Slic3ru. Spuštěn byl projekt baltobu, který kombinuje několik strategií pro řešení problému. SFC zastřeší vývoj svobodné náhrady proprietární knihovny libbambu_networking pomocí reverzního inženýrství a reimplementace, forku OrcaSliceru pro Bambu Lab tiskárny od Paweła Jarczaka a forku celého Bambu Studia pod názvem Viscose.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    25.5. 22:44 | Nová verze

    Správce souborů GNOME Commander (Wikipedie) byl přepsán do Rustu a vydán v nové verzi 2.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    25.5. 19:44 | Nová verze

    Sway (Wikipedie), dlaždicový (tiling) správce oken pro Wayland kompatibilní s i3, byl vydán ve verzi 1.12. Do vývoje se zapojilo 50 vývojářů. Přehled novinek na GitHubu. Sway 1.12 závisí na wlroots 0.20.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.5. 16:33 | IT novinky

    Papež Lev XIV. ve své první encyklice Magnifica Humanitas (Skvělé lidství), která se věnuje umělé inteligenci (AI), varoval před dezinformacemi, které AI manipulací s obsahem vytváří. Moc mají podle něj sociální sítě ovládané hrstkou soukromníků. Upozornil také roli digitálních platforem v obchodování s lidmi, které podle něj musí být uznáno jako současná forma otroctví. Papež se také poprvé omluvil za roli, kterou Vatikán sehrál při legitimizaci otroctví, a za to, že jej po staletí neodsoudil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.5. 16:11 | IT novinky

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2025 (pdf), která shrnuje jeho hlavní aktivity v oblasti regulace elektronických komunikací, poštovních služeb, digitálních služeb a přípravy na dohled nad umělou inteligencí. Součástí zprávy jsou také data o vývoji trhu, včetně pokračujícího růstu spotřeby mobilních dat a rozšiřování sítí nové generace. Celkový objem přenesených mobilních dat dosáhl v roce 2025 přibližně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.5. 16:00 | Nová verze

    Tým sdružení CZ.NIC vyvíjející routovacího daemona BIRD oznámil vydání nových verzí 3.3.0 a 2.19.0. Ty přinášejí podporu pro EVPN/VXLAN a automatizaci BGP na základě router advertisementů. Více informací je k dispozici v archivu uživatelského mailing-listu.

    VSladek | Komentářů: 0
    24.5. 04:33 | Nová verze

    Open source software pro úpravu digitálních fotografií LightZone (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 5.0.0. LightZone je dnes k dispozici pod licencí BSD. Původně se jednalo o proprietární software vyvíjený společností Light Crafts. Ta v prosinci 2012 souhlasila s uvolněním zdrojových kódů jako open source [Wayback Machine].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (7%)
     (3%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 1723 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Význam fotbalu v 21. století

    12.6.2006 21:06 | Přečteno: 1320× | myšlenky | poslední úprava: 12.6.2006 21:48

    Nedá mi to, abych nevyjádřil svoje pocity, které ve mně vyvolal dnešní zápas ČR - USA

    Možná je to tím že jsem dříve hrál za místní fotbalový tým (i když ne moc dobře) , ale fotbal mám prostě rád.

    Lidé jsou od přírody agresivní a tuto agresivitu potřebují ze sebe nějak dostat. Fotbal jako sportovní hra (podle mě vůbec nejlepší na světě) a vůbec sport nám lidem (tedy hlavně mužům) poskytuje dostatek prostoru na vyřádění. Určitě to znáte: když hrajete fotbal, testosteron si prostě užívá. :-) Je pořád lepší válčit na hřišti s míčem nebo v hledišti s neukázněnými fanoušky, než někde v Asii s puškou... (BTW: nesnášim Bushe!) Takže:

    1) Fotbal snižuje potenciální hladinu agresivity lidstva

    Jsou jen 2 věci kdy se opravdu cítím jako čech: 1) když koukám na nějaký válečný film z 2. světové války, kde figurují čeští vojáci nebo civilisté. 2) Když sleduji mezinárodní utkání na nějakém prestižním turnaji (což bezesporu MS2006 je)

    2) Fotbal posiluje národní cítění

    Říká se, že fotbal je dnes hlavně byznys, čemuž odpovídají i ty mediálně profláknuté korupční aféry v ligových soutěžích. Ano, je to pravda, no a co? Fotbal živí spoustu lidí (od samotných hráčů, přes "sportovní hospody", až po sázkové kanceláře a podplacené rozhodčí). Nechci se zastávat korupce, ale kvůli pár podplaceným lidem přeci nezavrhnu nejlepší sport na světě :-)

    3) Fotbal vydělává peníze

    A nesmím zapomenout na to nejdůležitější:

    4) Fotbal prostě baví lidi

    Na závěr bych chtěl dát takovou malou výzvu: Lidi, choďte na fotbal, hrajte fotbal, dívejte se na fotbal, fotbal RULEZ! :-)

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.6.2006 21:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Fotbal národní cítění moc neposiluje, uvidíte, že to po mistrovství zase opadne.
    Conyx avatar 12.6.2006 21:17 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    když uspějeme, vydrží ještě týden :-) Ne, já myslím, že je to právě v té výjmečnosti takovýchto turnajů
    12.6.2006 21:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Taky si to přeju, ale to snad všichni. 3:0 do začátku - to je pěkný.
    12.6.2006 21:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Já zase myslím, že to posiluje přátelství mezi národy.

    Nebylo by špatné mít jeden Eurotým, to by pak hoši brazilský koukali, dokud by se ovšem nespojili s Argentinou :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.6.2006 21:37 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Pokud by se takový tým dal dohromady, mohlo by to být zajímavé. Ve sportu je možné všechno a evropská integrace ničemu nemůže uškodit... A kdyby ano, lze ji vzít snadno zpět.
    12.6.2006 21:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    A kdyby ano, lze ji vzít snadno zpět.
    Hihi...
    kyknos avatar 13.6.2006 12:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    ja fandim ceskym protivnikum :)))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.6.2006 13:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Tak tohle je fakt dobrý :-D
    vencour avatar 12.6.2006 21:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století

    Ad národní cítění - naše "čachry" s Polskem roku 1918 a hlavně Zborov mi přijde jako ryze národní téma, kdy jsme za sebe více odpovídali.

    Jako vybití emocí se mi líbil Future sport, v možnosti být neomezován gravitací, něco takového by mohlo ještě víc zaujmout lidi. Kdyby tu hráli jako v NBA, tak bych taky chodil na basket :-) se kochat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.6.2006 22:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Ad národní cítění - naše "čachry" s Polskem roku 1918 a hlavně Zborov mi přijde jako ryze národní téma, kdy jsme za sebe více odpovídali.
    Škoda, že jen do roku 1938.
    12.6.2006 21:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    <rejp> Do toho snižování agrese počítáš i hools? ;-) </rejp>

    Zapomněl jsi na jeden, typicky český přínos, fotbal nám dal Ivánka :-D.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 21:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jo vybijou se na fotbale na stadiónu a pak daj v ulicích pokoj :D
    12.6.2006 21:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Proč?
    Dalibor Smolík avatar 12.6.2006 22:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Ano, to byl velmi zajímavý film. Na tehdejší dobu dost vizionářský ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.6.2006 11:34 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Viděl jsi ten záznam divadelního představení s Čtvrtníčkem a Lábusem? Jsem se nejvíc smál jak dole začalo jezdit "na konto Ivánek přispěli"... Kdyby měla ČT trochu koule tak by něco podobného mohlo vylepšit přenosy z MS.

    Ti kluci byli milí a já jim fandím, vážně nechápu proč a z čeho je vlastně obvinili. Fotbal je zábava pár vyšinutých magorů, a stát ani trestní řád žádnou nestrannost rozhodčích nezaručuje, takže nechápu proč je kolem toho hned takový humbuk. Ano, fotbalové kluby nebo unie rozhodčích možná něco takového slibuje, ale rozhodně nejde o zákonnou normu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    12.6.2006 21:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Nemám rád sport, kde zápas rozhoduje to, na čí stranu se přidá rozhodčí. Fotbal je v tomhle otřes - rozhodčí má vždycky pravdu, i když miliony lidí vidí, že tomu tak není.

    O něco lepší je v tomhle hokej - v některých situacích lze požadovat posouzení videorozhodčího.

    A úplně nejlepší je curling - tam rozhodčí akorát běhají s metrem. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Prcek avatar 14.6.2006 02:00 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    V tomhle je fotbal jeste pomerne v suchu - kdyz je jeden tym spatnej, tak mu nepomuze ani ten podplacenej rozhodci - proste vysledek tvori ty hraci a ne rozhodci, ten muze maximalne trochu ovlivnovat. Ten hokej na tom asi lip nebude - podle me tam rozhodci zasahuje do hry mnohem casteji nez u fotbalu.

    Ale vemte si treba krasobrusleni nebo nejake podobne "bodovane" sporty - tam o celem vysledku rozhoduji jen rozhodci...

    Ja mam rad sporty, kde se da neco objektivne "zmerit", aby se pak urcilo, kdo vyhral - vteriny, metry, goly,...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Mikos avatar 12.6.2006 22:00 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Fuj, fotbal, jděte s ním už někam... teď je to všude, jak nějakej mor. Už aby bylo po všem :-)

    A to ubohé "národní cítění" ve stylu "kdo neskáče není Čech" si můžete strčit zvesela do zadnice :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.6.2006 22:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    A to ubohé "národní cítění" ve stylu "kdo neskáče není Čech" si můžete strčit zvesela do zadnice :-P
    Vážně bych nikdy neřekl, že se na něčem ohledně národního cítění shodneme. ;-)
    Mikos avatar 12.6.2006 22:07 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jo, v tomhle jo, takové to rádoby národní cítění co se projevuje při různých mistrovstvích mi přijde až směšné ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Prcek avatar 14.6.2006 02:19 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Co je na tom smesnyho? Vzdyt ty fanousci nic o narodni hrdosti neprovolavaji. Lidi maji proste radost, ze "nasi" vyhrali zapas. Copak lidi nemuzou mit ani uprimnou radost, aby je nekdo neobvinil z nejakeho falesneho vlastenectvi? Je to proste zabava, nic jineho. Kdy jindy by meli lidi tu narodni hrdost projevit? Je k tomu nejaka prilezitost? Maji chodit cely rok s vlajkou v ruce a kazdemu na potkani vnucovat, ze jsou Cesi?
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Mikos avatar 14.6.2006 04:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Maji chodit cely rok s vlajkou v ruce a kazdemu na potkani vnucovat, ze jsou Cesi?
    Ne, to rozhodně ne, to by bylo ještě stokrát horší než tahle sportovní "národní hrdost" :-)

    Radost mít lidi samozřejmě můžou, na tom nic špatného není ;-) Ale v okamžiku kdy tuhle šaškárnu začnou vnucovat ostatním (kteří o to nestojí) v ubohostech typu "Kdo neskáče není Čech", pak se nemůžeš divit že se to mně a dalším lidem nelíbí a otravuje nás to...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Prcek avatar 14.6.2006 12:51 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Ale vzdyt to je jen takova prupovidka, ktera se snad rika jen aby se ty fanousci mohli z hlediste nejak ozvat a trochu se tim skakanim zahrat :-) Takovou vahu bych tomu neprisuzoval - uz je to takova fraze - slogan.

    Chapu, ze jakekoliv vnucovani je cloveku, ktery o to nestoji neprijemne.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    14.6.2006 12:36 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Mně to přijde hlavně jako dobrá záminka se ožrat. Což ve spojení s používáním státních symbolů snižuje jejich vážnost.
    vencour avatar 12.6.2006 22:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století

    Lidi se chtěj bavit, teď je to kvůli fotbalu, pak to bude kvůli létu, pak kvůli hokeji ... furt je něco ... narodí se dítě, svatba ... lepší šéf ... ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.6.2006 22:06 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Ať se baví, ale ať nedělají bordel. :-)
    Mikos avatar 12.6.2006 22:08 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Chápu že se lidi rádi baví, já se taky rád bavím :-) Ale to co se děje okolo fotbalu a jak to lidi prožívaj mi přijde jako naprostá šaškárna.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    vencour avatar 12.6.2006 22:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století

    Fajn, je zábava a je rituál. To vim, víc jsem zatim nepřečet.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.6.2006 08:44 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jsem rad, ze nejsem jedinej, koho fotbal vubec, ale vuuuuuuubec nezajima.
    13.6.2006 10:38 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Stačí se mrknout na výsledek... :-)
    13.6.2006 11:18 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Nebylo součástí této nadávky původně slovo Sparta?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    18.6.2006 23:49 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jestli myslíš "Kdo neskáče, není Sparťan", tak jo :-) Proč to asi nemám rád ;-)
    13.6.2006 09:40 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    miluju tohle mistrovstvi sveta. Vcera jsem zazil neco neuveritelneho - za celou vyjizdku na kole jsem potkal asi 14 automobilu. Skvele! Preji si, aby MS trvalo alespon 2 roky. Dekuji vam, narodni tyme.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    vencour avatar 13.6.2006 10:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století

    ? Kde? My byli v neděli (?) po poledni v Modřanech, kolem Vltavy, tolik národa jsme tam snad ještě neviděli. Občas se tam ukážem na inlajnech, občas na kole.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.6.2006 13:25 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    vrsovice - hostivar - dubec - uhrineves - nupaky - pak jsem potkal nejakyho vysvihanyho dedka, takze dlouhy cerny tunel, ze ktereho si matne pamatuju jeho zadni brzdu a prujezd v. popovicema - rene - psary - jesenice - kocanda - jizak - vrsovice.

    Jak rikam, zadny kary, jenom krev, pot a slzy.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    13.6.2006 10:27 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Potvrzuji. Liberec - cyklostezka okolo Nisy - naprosta pohoda, krasne pocasi - ani jeden prekazejici inlajnista a cyklista, jen par chodcu.
    13.6.2006 11:35 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jo, nádhera. Prázdný silnice. Všichni mamlasové sedí doma u bedny a koukají na mičudu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Prcek avatar 14.6.2006 02:04 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jako ze ten, komu se libi fotbal a rad se koukne na poradnej zapas, tak je mamlas jo? Tak to bych si dovolil nesouhlasit! Stejne tak muze byt mamlas ten, co sedi celej den u pocitace a hrabe se v linuxu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Mikos avatar 14.6.2006 02:16 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Jak je to o té potrefené huse? :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    13.6.2006 11:44 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Já byl na projížďce předevčírem a byl docela provoz. Potkal jsem asi čtyři auta a dvě motorky. To už se mi dlouho nestalo. :-)
    13.6.2006 11:44 Paolo Maldini | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    ad 2) opravdu fotbal posiluje narodni citeni? nebo si jen parta jitrnic co vi, ze fotbal se hraje na dve brany s micem na staromaku dohromady zaskace a opije se? do nemecka jedu na zapas s italii a na atmosferu tam se tesim, ale to co se deje tady me moc nebere. sem zvedavej kolik lidi bude repre fandit az skonci tahle vyjmecna generace, protoze cesky narod je povestny tim, ze se fandi jen kdyz se dari :(
    13.6.2006 13:16 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Chléb a hry !! Platilo to za Římanů, platí to i dnes.
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    13.6.2006 14:23 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Význam fotbalu v 21. století
    Spíš cukr a bič... ;-)
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.