abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:33 | IT novinky

    Po 26 letech od protiprávního policejního zásahu, který byl spuštěn na základě podnětu společnosti Microsoft, Obvodní soud pro Prahu 2 rozsudkem potvrdil, že Mironet prokázal významnou část svého nároku na náhradu škody vůči Ministerstvu spravedlnosti ČR. Soudem nyní přiznaná část nároku znamená rekordní odškodné, jaké kdy české soudy přiznaly za nesprávný postup státu. Spor byl rozdělen na několik škod, u pravomocně uzavřených částí

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 15:22 | Nová verze

    Lehké desktopové prostředí LXQt bylo vydáno ve verzi 2.4.0. Jde o převážně opravné vydání s drobnými vylepšeními podpory Waylandu.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    včera 12:44 | IT novinky

    Počítačová hra Kingdom Come: Deliverance 2 českého studia Warhorse získala cenu BAFTA v kategorii nejlepší příběh. V konkurenci pěti dalších nominovaných děl porazila i úspěšnou francouzskou hru Clair Obscur: Expedition 33, která v letošním ročníku získala cenu za nejlepší hru roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:22 | Komunita

    Projekt KDE oslaví v říjnu 30 let. Matthias Ettrich poslal 14. října 1996 do diskusní skupiny comp.os.linux.misc zprávu, která započala historii projektu. Důležité milníky jsou zobrazeny na časové ose KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:55 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucí/ho projektu Debian (DPL, Wikipedie). Poprvé povede Debian žena. Novou vedoucí je Sruthi Chandran. Letos byla jedinou kandidátkou. Kandidovala již v letech 2020, 2021, 2024 a 2025. Na konferenci DebConf19 měla přednášku Is Debian (and Free Software) gender diverse enough?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 00:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Přidána byla podpora Orange Pi 4 LTS. Přibyl balíček Prometheus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.4. 18:55 | Nová verze

    Implementace VPN softwaru WireGuard (Wikipedie) pro Windows, tj. WireGuard pro Windows a WireGuardNT, dospěly do verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    19.4. 16:11 | IT novinky

    V Pekingu dnes proběhl 2. ročník půlmaratonu humanoidních robotů. První 3 místa obsadili roboti Honor Lightning v různých týmech. Nový rekord autonomního robota je 50 minut a 26 sekund. Operátorem řízený robot to zvládl i s pádem za 48 minut a 19 sekund. Řízení roboti měli časovou penalizaci 20 %. Před rokem nejrychlejší robot zvládl půlmaraton za 2 hodiny 40 minut a 42 sekund. Aktuální lidský rekord drží Jacob Kiplimo z Ugandy s časem 57 minut a 20 sekund [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    17.4. 17:11 | Zajímavý článek

    Stanislav Fort, vedoucí vědecký pracovník z Vlčkovy 'kyberbezpečnostní' firmy AISLE, zkoumal dopady Anthropic Mythos (nový AI model od Anthropicu zaměřený na hledání chyb, který před nedávnem vyplašil celý svět) a předvedl, že schopnosti umělé inteligence nejsou lineárně závislé na velikosti nebo ceně modelu a dokázal, že i některé otevřené modely zvládly v řadě testů odhalit ve zdrojových kódech stejné chyby jako Mythos (například FreeBSD CVE-2026-4747) a to s výrazně nižšími provozními náklady.

    MakeIranBombedAgain❗ | Komentářů: 8
    17.4. 12:44 | IT novinky

    Federální návrh zákona H.R.8250 'Parents Decide Act', 13. dubna předložený demokratem Joshem Gottheimerem a podpořený republikánkou Elise Stefanik coby spolupředkladatelkou (cosponsor), by v případě svého schválení nařizoval všem výrobcům operačních systémů při nastavování zařízení ověřovat věk uživatelů a při používání poskytovat tento věkový údaj aplikacím třetích stran. Hlavní rozdíl oproti kalifornskému zákonu AB 1043 a kolorádskému SB26-051 je ten, že federální návrh by platil rovnou pro celé USA.

    MakeIranBombedAgain❗ | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1365 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Ignorování reklamy

    17.12.2006 10:27 | Přečteno: 1531× | linux | poslední úprava: 17.12.2006 10:30

    V tomto blogu řeší Leoš reklamu od MS. Je mi to v podstatě jedno, protože jako všichni vycvičení surfaři má můj mozek schopnost reklamy ignorovat, podobně jako zde. Samozřejmě, že mám instalován ad-block plugin, ale na ábíčku, rootu a dalších mých oblíbených nejen linuxových serverech, tento nevyužívám. Otázkou je, jestli je ábíčko placeno za zobrazení, za click nebo paušálně nebo úplně jinak ;-).Zajímá mě (viz. anketa), jak využívají možnosti blokování reklamy ostatní čtenáři.

    B.

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jak využíváte ad-block pluginy?
     (39 %)
     (13 %)
     (48 %)
     (1 %)
    Celkem 145 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.12.2006 10:45 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Nechápu, proč někdo blokuje reklamu s výjimkou oblíbených webů. Tedy pokud oblíbené náhodou nejsou všechny, kam ten někdo zabrousí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    freshmouse avatar 17.12.2006 13:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Protože blokací reklam může tvůj oblíbený portál přicházet o zisk. pokud si ovšem nechává platit za zobrazení (a ne např. kliknutí).

    Jo, a jinak, já si blokuju flashe. Mám ve Firefoxu Flash Block, což není kvůli reklamám, ale kvůli tomu, že se mi 95% flashových zjevení graficky nelíbí...
    17.12.2006 14:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Protože blokací reklam může tvůj oblíbený portál přicházet o zisk. pokud si ovšem nechává platit za zobrazení (a ne např. kliknutí).
    Ale to je přesně to, co nechápu. Pokud si někdo myslí, že blokováním reklamy někdo přichází o peníze, tak proč ji blokuje jenom na těch oblíbených webech? I ty ostatní stránky mu něco přinášejí, nějak ho obohacují nebo mu poskytují nějakou službu, no jinak by tam přeci nechodil, ne? To prostě nedává smysl.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    freshmouse avatar 17.12.2006 14:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Je to jako když posíláš peníze (dejme tomu, že to děláš ;-)) vývojářům svých nejoblíbenějších open source programů. Neposíláš všem, vývojářům všech knihoven, všech utilitek atd., co máš a používáš, ale jen těm, které jsou pro tebe "prostě nej"...
    17.12.2006 14:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Ne, to není dobrá analogie, dokonce bych řekl, že je velmi špatná a to z mnoha důvodů. Pokud někdo umístí na svou stránku reklamu, tak určitě chce, aby se zobrazovala. Typicky na těch stránkách nemá napsáno něco jako "Chceš mě podpořit? Tak si zapni zobrazování reklam." (tedy předpokládá, že je mám vypnuté), což by byla obdoba žádosti o sponzorský dar, o které mluvíš ty. Ale hlavně, jaký je důvod, proč podpořím jen ty oblíbené programy? Protože ty ostatní používám jenom zřídka a nemá smysl, abych někam posílal částku, která je uměrná tomu, jak je používám (třeba 10 halířů). Zatímco pokud mám zobrazování reklam zapnuté všude, tak mohu přispívat tomu webu úměrně tomu, jak on přispívá mě (když něco nemám mezi oblíbenými tak tam asi chodím méně často, tedy přispěju méně).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    freshmouse avatar 17.12.2006 14:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Neumím ti odpovědět. :-)
    17.12.2006 16:01 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    uvažuješ nějak příliš složitě ... já to tak dělám z jednoduchého důvodu: tady na ábíčku mě reklamy neruší, je jich přiměřené množství a některé mě i zaujmou; když vlezu např. na zive, idnes apod. tak mě ta reklama takřka vyfackuje - nehorázně se vnucuje (asi berou za proklik ;) a navíc jsou to samé hovadiny (kulantně řečeno).
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    17.12.2006 13:54 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    dnesni reklamami zaplevelene weby jsou extremne neprehledne. Blokace tyto weby temer zazracne zprehledni.
    17.12.2006 10:46 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Na reklamu mam vypestovanej 100% filtr primo v mozku.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.12.2006 10:49 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Na reklamu mam vypestovanej 100% filtr primo v mozku
    a díky tomuto předsudku jsem ideálním cílem podprahové reklamy ;-)
    17.12.2006 11:43 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Ja sem vedel ze to nekdo prokoukne... Mas pravdu.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.12.2006 12:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Možná že ano, možná že ne… :-)
    17.12.2006 12:32 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    zcela jiste ano
    17.12.2006 13:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    V mém případě se účinek žádaný tvůrci reklam možná někdy dostavuje, naštěstí nemá šanci se projevit. :-)
    17.12.2006 13:45 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    zavidim ti tvou nevedomost
    17.12.2006 15:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Vůbec jsi mne nepochopil, ale to nevadí. :-)
    17.12.2006 10:52 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    V podstatě jen blokuji popupy a veškerý flash (stejně nemám plugin, takže se jen zbavuji otravných upozornění na potřebu stáhnout si neexistující plugin) a zobrazování animací mám nastavené na "jednou projet". Tím se mi přestanou reklamy hýbat a statické obrázky mi tak moc nevadí.
    17.12.2006 10:53 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Nepoužívám vůbec filtr a na reklamy (zvláště od MS) s oblibou klikám. Portálu to pomůže, a mě ty marketingový keci vždycky strašně pobaví.
    17.12.2006 12:48 janosh | skóre: 8 | blog: janosh_blog | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy

    To sem videl jak jsi divoce klikal :-)

    Linux is like teepee, no windows, no gates, apache inside!
    freaz avatar 17.12.2006 11:14 freaz | skóre: 4 | blog: freaz | Zdiby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Je to tak filtr v hlave je nejlepsi.. Kdyz uz mam oblibenej server, tak si clovek zapamatuje kde co hledat a nejaky reklamy ho netrapi, protoze na ne ocima ani nezavadi..
    17.12.2006 13:46 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    hmm prodji si zive.cz nebo idnes.cz bez blokace a pak s blokaci reklamy.Potom si vytvor nazor.
    17.12.2006 11:15 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    blokujem flash
    17.12.2006 11:45 JackeLee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Taky, taky
    17.12.2006 12:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Nápodobně. Obyčejná reklama zabírá pár (desítek) kB paměti a zabírá minimum procesorového času. Ne tak odpad z flashe. Nicméně problémové jsou i některé javascripty. :-(
    kozzi avatar 17.12.2006 11:17 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    No já osobně jsem ani nevěděl že tu nějaký reklamy jsou ;-), prostě můj mozek má vlastní adblock systém.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    17.12.2006 13:47 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    idealni cil pro reklamni agentury a jejich podprahove reklamy.
    17.12.2006 11:27 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Já bohužel musím blokovat všechny reklamy a flashe, protože mám pomalý počítač a ty reklamy nechutně užírají (to jsem si zažil i na Pentiu 133 + Debian + Firefox + Abclinuxu reklamy = pevné nervy:-))
    17.12.2006 11:45 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    V ankete mi chybi moznost "neblokuju nic krome tech nejvlezlejsich a nejvic prudicich reklam"
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Marián Kyral avatar 17.12.2006 18:58 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    +1
    17.12.2006 11:49 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    blokujem (bohuzial?) skoro vsetko. Mam proste rad ciste informacie bez reklam ( ktore vedia niekedy nasrat, ked vam beha flash po celej stranke )
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    17.12.2006 12:09 Mazarik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Blokujem uplne vsetky reklamy okrem kontextovej textovej, ktora mi nevadi, ale aj tak niekedy kliknem. Povazujem to za najlepsiu formu reklamy. Na druhu stranu nemam rad ked sa v texte objavia nezmyselne odkazy na uplne ine veci a v inych situaciach, ako je uveden v clanku. napr. na idnes sa to rozmohlo
    stativ avatar 17.12.2006 12:31 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Používám adblock se zaplým hide ads. Pokud to dělá to, co si myslím, tak abíčko ze mně peníze má ;-) a já nemusím sledovat reklamy.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    17.12.2006 13:23 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Snažím se blokovat a ignorovat všechnu reklamu. Jen párkrát mě reklama opravdu zaujala (byla tam pěkný prsa), ale nekliknul jsem. Na reklamu neklikám nikdy. Neříkám ale, že reklamou nejsem ovlivněn. To je každý.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    17.12.2006 14:02 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    i zde najdes par zatvrzelych, kterym pry reklama nevadi.
    brk avatar 17.12.2006 15:06 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    90% otravné reklamy mi zruší flashblock, ale to bych to neformuloval jako blokování reklamy, ale flashe obecně, až na vyjímky. Klasické animované GIFy či textová reklama mi příliš nevadí a nebojují s ní. Ad-block sice nainstalovaný mám, ale používám ho pouze na prasácky napsané javascripty na aktuálně.cz, které mi jinak neúměrně zatěžují procesor.
    USE="-qt -kde"
    17.12.2006 16:10 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Já mám zarušenou linku, tak nejenomže blokuji reklamy, ale dokonce brousím i s vypnutými obrázky. I tak se stránka natahuje třeba 20 minut. Takže jediná reklama je textová.

    Jediné co mě neskutečně štve je captcha.

    Ale i předtím jsem vypnul flash a otravné reklamy.

    Jinak slušný reklamní systém může způsobit, že se k obsahu stránky vůbec nedostanete. Kdysi jsem se asi dva měsíce nedostal na root, protože jejich reklamní systém blbě vyhodnotil, že mám zapnutý flash plugin, který jsem neměl vůbec nainstalovaný a odmítal natáhnout zbytek stránky dokud nestáhnu flash. Po cca 2 měsících to fixli, ale objevil jsem tak tento server.

    P.S.: Taky se vám zdá, že vypnutím flashe se kromě zmizení nejtravnějších reklam skoro nic jiného nestane? (Jasně, že existuje užitečné využití flashe...)
    17.12.2006 16:25 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Dovedu si predstavit nadherne UI postavene na Flexem, ktery vyzaduje Flash 9. Ale pro dokuemntove orientovane weby ma flash vyuziti jen pro screencasty.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Valoun avatar 17.12.2006 18:55 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Některou obrázkovou a především flashovou reklamu blokuju jako jasný (a jediný funkční) signál, že chci textovou, kontextuální reklamu. Reklama, která je na všech webech stejná a stejně dotěrná, mě nezajímá, a stejně na ní ani neklikám, i když jí vidím, takže ze mě nikdo moc živ nebude ...
    17.12.2006 21:34 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    používam adblock na všetkých stránkach a aby som nebol zlodej tak mám nstavené "hide ads" namiesto "remove ads". aj tak by som na ne neklikal
    18.12.2006 07:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Jenze tohle chovani je pro provozovatele jeste horsi, protoze banner se stahne, ale ma pak mizivou ucinnost a zadavetl priste nebude inzerovat.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.12.2006 07:55 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Přesně, a navíc se zatěžuje hosting. Lepší je blokovat úplně
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    18.12.2006 16:18 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Proč? Provozovatele by to snad poškodilo v případě, že by někdo blokoval reklamu např. nějakým transparentním proxy serverem. Jednotlivec snad ví, jestli klikat bude či ne, v případě, že klikat nechce, je výsledek pro provozovatele stejný, jako když neblokuje nic.

    Já třeba na reklamu neklikám prakticky nikdy, pokud ano, je to až na výjimky překlep. (Ty výjimky tvoří třeba hračičky od Thinkgeek na SourceForge.)
    18.12.2006 10:48 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Otázka pre tých, čo blokujú flash: je to lepšie ako nemať nainštalovaný plugin pre flash?
    18.12.2006 14:05 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    blokuvjem flash preto, lebo ho nemam nainštalovaný (a každá stránka otravuje popupom) :-D
    18.12.2006 16:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Je to lepší, protože některé flashe je dobré si spustit dobrovolně. Třeba na YouTube k přehrání videa. A některé stránky jsou udělané ve flashi celé.
    18.12.2006 23:48 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Kam jsme se to dostali? Kdyz nemam nainstalovany plugin nebo graficky prohlizec, tak jsem zly, protoze nekonzumuji reklamu?

    A jsem zly, kdyz jej nemam nainstalovany, i kdyz pro moji platformu existuji?

    Jsem zly, kdyz jej mam nainstalovany, ale flash nebo obrazky blokuji, protoze mne obtezuji (zahlcuji linku, zapocitavaji se do datoveho limitu, shazuji prohlizec, cini prohlizec pomalym, snizuji orientaci na strance -- dlouhe nudle, trhaji text, odsunuji text, odvadeji pozornost)?

    Jsem zly, kdyz blokuji jen reklamni objekty, protoze je povazuji za off-topic a tudiz mne obtezuji?
    19.12.2006 02:25 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorování reklamy
    Jsem špatný terč reklam, bývají cílené na věci, které mám "u prdele", takže filtruju pomocí "bannerové slepoty".

    Pokud překročí míru vlezlosti, nechutnosti a blikavé obtížnosti, jako nedávná nová vlna Microsoftích reklam na Rootu i jinde (toleroval sem je dlouho, ale ty nové už byly zuviel), reaguju plošně - bloknu načítání obrázků z celých stránek, tj. ne root.cz, ale přímo ad.bbmedia.cz (nebo jak to bylo).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.