Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
Taky vás povaví, když se ke konci hry min dostanete do situace, kdy si můžete pozici miny akorát tak tipnout?
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 
             3.12.2007 11:54
Ilfirin             | skóre: 32
             | blog: ilfblog
             | Liberec
        3.12.2007 11:54
Ilfirin             | skóre: 32
             | blog: ilfblog
             | Liberec
         
            A ono nejde rozmisťovat mini tak, aby se nikdy nemuselo tipovat? Přece se nemusí rozmístit na začátku, ale můžou se průběžně rozmisťovat, jak uživatel hraje.To by ale znamenalo do této hry zavést i pat – podle obtížnosti by měl počítač umístit další minu, ale vzhledem k aktuálnímu stavu na hracím plánu už není kam
 
            M21| 2AB| 1CD| ---+je buď jedna mina na políčku A nebo dvě v políčkách C a B (o políčku D to samo o sobě neříká nic). Když vezmu do úvahy počet vlaječek, tak se to mírně "upřesní" - zbývají celkem tři vlaječky, z toho jedna je určitě nahoře - tedy dole jsou dvě vlaječky. Ty můžou být buď v B a C (a A a D budou volné), nebo naopak bude jedna v A (tím pádem musí být volné B a C) a zbývající bude v B. Prostě tohle zadání může mít dvě řešení.
 
             3.12.2007 13:06
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
        3.12.2007 13:06
David Ježek             | skóre: 83
             | blog: Mostly_IMDB
            
         Tohle je třeba dávat tak za minutu a půl
 Tohle je třeba dávat tak za minutu a půl  
             ) a dole ve čtverečku dvě.
) a dole ve čtverečku dvě.
Ostuda je, že dostat se do tohoto stavu ti trvalo skoro pět (!) minutHm, nejlepší čas mám asi 3x delší.Tohle je třeba dávat tak za minutu a půl
 
             3.12.2007 19:51
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        3.12.2007 19:51
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Bejvávalo, taky jsem pařil miny, mini velikost asi za 11 vteřin, střední kolem minuty a největší snad kolem 3 minut. Je na nich názorně vidět, jak každá logická hra bystří, procvičuje, jinou část inteligence.
 3.12.2007 21:47
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        3.12.2007 21:47
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        No, spíš reflexy to naučí. To neni ani myšlení  .
.
 ) Blbý je na tom to, že takovejch padesátiprocentních rozhodovaček je na expert levelu typicky tak 5-6 za hru, a pravděpodobnost výhry 1/2^6 není nic moc, takový lepší člobrdo... :-/ A taky mi ta hra nepřijde tak úplně zdravá, protože pokud člověk chce hrát experta pod dvě minuty, musí koukat jinam, než kam kliká myší, a po dvouhodinové pařbě v tomhle stylu jsem chvíli měl problémy s rovnováhou, taky řízení auta nebylo nějakou dobu úplně nejkomfortnější. A to ani nemluvím o situaci, kdy chce člověk pokořit hranici stovky a naprosto vyčerpanej po dvou hodinách dosáhne toho, že vybouchne v čase 98 a stavu "poslední dvě políčka, jedna mina, spočítat to nejde" (stalo se mi a nasranost pak nezná mezí). Jinak v anketě mi chybí možnost "býval jsem závislák, ale dneska už mi to moc neříká (a taky už nemám čeho dosáhnout;)" Moje osobáky jsou 4-28-89 a nikomu nedoporučuju zkoušet je překonávat (zvlášť toho experta). Od té doby hraju jakékoli počítačové hry naprosto minimálně, zjistil jsem, že mi to nestojí za to (pravda, pár bezesných nocí jsem si v jednom období užil kvůli Civilizaci
) Blbý je na tom to, že takovejch padesátiprocentních rozhodovaček je na expert levelu typicky tak 5-6 za hru, a pravděpodobnost výhry 1/2^6 není nic moc, takový lepší člobrdo... :-/ A taky mi ta hra nepřijde tak úplně zdravá, protože pokud člověk chce hrát experta pod dvě minuty, musí koukat jinam, než kam kliká myší, a po dvouhodinové pařbě v tomhle stylu jsem chvíli měl problémy s rovnováhou, taky řízení auta nebylo nějakou dobu úplně nejkomfortnější. A to ani nemluvím o situaci, kdy chce člověk pokořit hranici stovky a naprosto vyčerpanej po dvou hodinách dosáhne toho, že vybouchne v čase 98 a stavu "poslední dvě políčka, jedna mina, spočítat to nejde" (stalo se mi a nasranost pak nezná mezí). Jinak v anketě mi chybí možnost "býval jsem závislák, ale dneska už mi to moc neříká (a taky už nemám čeho dosáhnout;)" Moje osobáky jsou 4-28-89 a nikomu nedoporučuju zkoušet je překonávat (zvlášť toho experta). Od té doby hraju jakékoli počítačové hry naprosto minimálně, zjistil jsem, že mi to nestojí za to (pravda, pár bezesných nocí jsem si v jednom období užil kvůli Civilizaci  , ale nebylo to tak brutální jako miny).
, ale nebylo to tak brutální jako miny).
            