Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.
Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.
V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů
… více »Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.
Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).
Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."
Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Dneska jsem se stavil u kámoše automechanika aby mi zavařil pár míst vpředu na karoserii.
Po obou stranách za blatníkama pod kapotou byly praskliny a začalo to reznout, tak se tam dal překlad a zavařilo. Taky mi vybrousil plochu, kde se pod kitem také objevila rez. Vysvětlil mi, jak se má kytovat, a že to nejříve musím tam kde to je na kov odrezovačem odrezit a odmastit a pak na to dát vrstvu základovky. Když už jsem rozdělal pikslu, očististil jsem a natřel i zadní dvířka hardtopu. Budou taky potřebovat trošku vyspravit kytem, no uvidíme. Základovka je sice rychleschnoucí, ale raději to mám nechat zaschnout do zítra.
Tiskni
Sdílej:
Héééééj, já se přimlouvám za ty zápisky o těch letadýlkách. Jak někdo někde psal taky v komentářích.
A návod jak ve Flightgearu odstartovat, letět a přistát s cesnou by nebyl? :-D
Heh, myslim ze tohle auto nikdy neprodas, kdyz "cely svet" vi o vsech jeho problemech
IMHO se takový auto neprodává a když, tak někomu kdo k němu bude mít podobný přístup, a podobné informace jenom ocení.
Ahoj, mně osobně se dokumentovaný postup opravy také nezdá zcela "čistý".
Co jsem viděl jak v TV (Discovery ) tak u kolegů, co si pomáhají také doma drobnými klempířskými a zámečnickými pracemi -> pokud je v daném místě prasklina, karosérie se zavaří "housenkou", housenka se zabrousí do čista a rovna. Pak se odbrousí trochu barva dokola místa poškozená svařováním a nanese základní barva. Posléze kit + broušení + kit + broušení (v cyklu) a navrch příslušný lak.
Pokud je vadné místro prorezivělé, vyřeže se rozbrušovačkou případně nůžkami a vloží se "vyřezaný kus ze zdravé karosérie/náhrada vyrobená z nového plechu" a zavaří bodově a po ustavení nahotovo housenkou. Následuje již výše popsaný lakýrnický postup.
To co nám tu ukazuješ se hodí tak na vagóny či korby starých nákladních aut. Ty bodové svary u přeplátování podle mně nezakituješ nebo kit bude "pracovat " a praskat.
Dosavadní příspěvky byly inspirující, tímto příspěvkem jsi trošku "kazil řemeslo". Hodně ujetých kilometrů...
Tam predávajú diely na Jeepa?