abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 718 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    10.3.2008 17:13 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Nemám rád GNOME (jako user), nemám rád Prahu (jako nejšpinavější a nejsmradlavější přelidněné město v ČR), nemám rád Pražáky (jako jedinou výspu tzv. civilizace v ČR) a koneckonců nemám rád ani hospodu, protože v tom smradu a puchu se nedá existovat... Takže ta akce asi nebude pro mě, že? :-)

    PS.: Jen ta Balkánská restaurace mě zaujala, teda pokud se tam dobře "žere" a nepáchne vám tam někdo do jídla od vedle :-D
    freshmouse avatar 10.3.2008 17:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Byl jsem i ve špinavějších městech ČR. A většinou to nebyla ta velká (na poměry ČR ;-)). Já bych se z Prahy rád odstěhoval, kdyby to šlo (a tím nemyslím do nějakého předměstí, ani do úplného buranova). Hospodu taky nemám rád, taky kvůli puchu a vzduchu. Kdybych nějakou vybíral, prvně bych koukal po nekuřáckých (zrovna ta balkánská restaurace je myslím nekuřácká taky, ale nevím).

    Nicméně klidně přijď, možná bys tam ani nedostal po hubě, to není jako kdyžslávista přijde do sparťanského kotle (i když...). :-)
    10.3.2008 19:43 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Banik pyčo :-D
    Michal Fecko avatar 10.3.2008 17:26 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Nemám rád GNOME (jako user), nemám rád Prahu (jako nejšpinavější a nejsmradlavější přelidněné město v ČR), nemám rád Pražáky (jako jedinou výspu tzv. civilizace v ČR) a koneckonců nemám rád ani hospodu, protože v tom smradu a puchu se nedá existovat... Takže ta akce asi nebude pro mě, že? :-)
    KDEčkár jeden hnusny :-D
    kotyz avatar 10.3.2008 19:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    kdyz slysim 'balkanska' tak mi automaticky naskoci balkanskej syr a huba se mi obraci naruby. to nam jednou soupli k snidani na Korfu este s olivama (tezko rict co bylo horsi) a na to do smrti smrtouci nezapomenu ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.3.2008 19:44 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Já bych čekal nějaká dobře kořeněná masa, hodně zeleniny, hlavně rajčata papriky..... mňam..
    10.3.2008 21:35 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Nevýš co je dobré, sýr i olivy jsou super, k tomu trochu vína (no i když ke snídani víno moc nemusím, ale přes den...).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    freshmouse avatar 10.3.2008 21:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Olivy jsou prostě hodně kontroverzní. Někdo je prostě nenávidí... Mně chutnají. (Mimochodem, někdy se s nimi i "solí".)
    10.3.2008 21:57 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Nevýš?
    10.3.2008 22:14 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Ani nevím jak se mi to podařilo napsat, kdybych chtěl tak to nedokážu.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    10.3.2008 19:44 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Člověče tos musel mít docela štěstí, málokdy se mě v Praze povede potkat Pražáka, jak to děláš? :-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.3.2008 17:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Je to povolená protestní akce?

    KDEčkaři! Uděláme protestní pochod naproti GNOMEařům a vymlátíme jim budky ve stylu "Banik, pyčo!".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 10.3.2008 17:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Je to povolená protestní akce?

    KDEčkaři! Uděláme protestní pochod naproti GNOMEařům a vymlátíme jim budky ve stylu "Banik, pyčo!".
    AntiGno! AntiGno! :-D
    pools avatar 10.3.2008 18:47 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Zavazuju glády a těším se na tvou hlavu ;-) SFC!
    Vivre libre ou mourir!
    kotyz avatar 10.3.2008 19:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    a ja si myslel jak sou kdeckari tolerantni ke zbytku sveta ... :-(
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Heidelberg avatar 10.3.2008 21:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    freshmouse avatar 10.3.2008 17:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Už jsem se zmiňoval, že dívky bereme taky? ;-)
    Heron avatar 10.3.2008 18:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Které? Ty dvě? ;-)
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Jaké dvě?
    Fluttershy, yay! avatar 10.3.2008 18:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Síť, Aničku, Mariku,... Teď ještě která je na GNOME.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Síť je z Moravy, Anička je KDEčkařka (tuším -- ale to nevadí, klidně ať přijde) a Mariku neznám
    Fluttershy, yay! avatar 11.3.2008 06:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Síť je v Valmezu, ale Prahu může, u Aničky jsem to čekal, Marika je ta, co snídá přítelovo semeno.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    freshmouse avatar 11.3.2008 08:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Mno, je pravda, že Stibi přijede až z Opavy...
    Marika je ta, co snídá přítelovo semeno.
    Co? Kdo? Mno, rádi ji poznáme. :-)
    11.3.2008 07:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Anička je KDEčkařka (tuším -- ale to nevadí, klidně ať přijde)
    Že by? To má potom nějaké echt nastavení, protože mě to přijde jako nějaký *box. Ale popravdě nevím sám.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 11.3.2008 09:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Hmm, je to možné. Vím, že měla Mac, KDE a Fluxbox, ale nevím, v jakém pořadí, a jestli ještě něco nepřibylo.
    10.3.2008 17:45 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Máš odkaz na web té restaurace? Příští týden za mnou do Prahy přijede kamarádka a sbírám informace o různých zajímavých a osvědčených podnicích. :-)
    freshmouse avatar 10.3.2008 17:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Poslal jsem ti to.
    10.3.2008 17:53 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    hele a kolik plánuješ rezervovat míst? - když vezmu pocento linuxářů, z něj vezmu procento gnomařů, odečtu procento asociálů, tak mi vychází tak 1-2 místa ... :-D
    freshmouse avatar 10.3.2008 17:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Jestli nás bude tolik, kolik si myslím, že nás bude, tak nebudu rezerovat nic. Prostě přijdem a uvidíme. :-) (Rezervace pouze v případě extra vysoké účasti.)
    10.3.2008 18:02 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    ať vám to vyjde
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Díky.
    10.3.2008 18:08 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Si chceš rezervovat místa v zoologický nebo co? Jako exponát nebo jak? No, vlastně u freshmouse by to štymovalo :-)
    10.3.2008 18:13 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    já radši ne - já tam nepůjdu, kdybych proflákl svůj vztah ke gnome, tak bych nedopadl nejlíp :-)
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    30 hlasů a u první volby je stále jen ten můj... Začínám být nervózní. :-)
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Sláva! Kdo je ten druhý (ta druhá) šťastlivec (šťastlivkyně)? :-D
    10.3.2008 19:24 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Jsem hlasoval, abych ti udělal radost, ale jestli neseženu kostým tučňáka, tak nejspíš nepřijdu.
    freshmouse avatar 10.3.2008 18:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Tak jsme tři -- ale hlaste se mi sem do komentářů, nebo na el. poštu.
    pools avatar 10.3.2008 18:49 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Nemuzes mi na jabber poslat zmensenou verzi? Nechce se mi to vsechno cist. ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    kotyz avatar 10.3.2008 19:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    prisel bych, podival se na tygra a tucnaky a bylo by to pekny. ale ma to hacek - nemam moc rad gnome. ale otevrenej soft jo, takze aspon nakej bod bych splnoval. a co zoo v plzni? tam maji taky tygra a tucnaky ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 10.3.2008 19:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Zoo není jen tygr a tučňák. Jsou i lamy atd. :-)

    Že nepoužíváš GNOME, nevadí. Stačí když ho ne-nenávidíš. :-)

    Já myslím, že bude úspěch, když se sejdou lidi v Praze. Plzeň bych neviděl tak růžově.
    kotyz avatar 10.3.2008 19:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    lam mam kolem sebe az az (dokonce i ze zrcadla na chodbe na me cumi). a jako uctivac tygra bych nemoh do zoo jit aniz bych se mu nesel poklonit.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.3.2008 19:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    gnome pouzivam ve skole (tam neni nic jinyho) a i doma ho mam (asi 14 dni) nainstalovany. ale jednoznacne preferuju kde a jako dvojku icewm.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.3.2008 19:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Přílohy:
    tucnaci, lama a tygri z plzne (timto si zaroven prvne zkousim pridavani priloh do diskuze).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    JiK avatar 10.3.2008 20:36 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    cim je to focene? Generatorem sumu s predrazenou cockou???
    kotyz avatar 10.3.2008 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    a hlavne videt nazivo svezi mys (pardon, cerstvou) by byl povznasejici zazitek. neco jako jit na pivo s Astarem Seranem nebo Zaricim Spasitelem ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 10.3.2008 19:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Jo! :-)
    kotyz avatar 10.3.2008 19:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    uz sem pil u jednoho stolu s lecjakyma celebritama (pinky, sef a par dalsich znamejch tvari ceskyho jabberu), ale z abicka sem zatim nazivo nikoho nevidel. aspon kam az moje pamet saha (to moc daleko nebude, nepamatuju si ani vcerejsi obed, nejspis to ale bude tim ze sem ho nejed).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Martin Stiborský avatar 10.3.2008 19:34 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    No docela bych do Prahy zajel, to teda jo, navíc za lidmi s podobnými zájmy, to by bylo fajn. Jediný problém, doufám že termín se trefí do víkendu který mám volný .. totiž každý druhý víkend jsem v práci, tento víkend jo, pak ne, pak jo ... (doplňte řadu :))
    Dále, jel bych autem nejspíše, pojedu z Opavy, takže pokud by někdo chtěl svézt do Práglu, je možnost.
    Kvík ..
    freshmouse avatar 10.3.2008 19:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Uvidíme, jak se to bude komu hodit. Osobně mi je to jedno.
    freshmouse avatar 10.3.2008 20:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Osobně mi je to jedno.
    Tím myslím termín.
    freshmouse avatar 10.3.2008 20:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Když jsme u toho... Ti, kdož jsou pro sraz, nechť se vyjádří k místu a datu konání. A také ať mi napíší na el. poštu (adresa je v zápisku), abych věděl, s kolika lidmi mohu počítat (týká se zejména návštěvy restaurace).

    Mimochodem, v březnu hlásí dešťě, takže možná aplikujeme plán B.
    10.3.2008 21:46 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Klidně bych přišel, pražskou zoo mám rád a poznat nové lidi se také hodí. Jen s výběrem hospody v centru moc nesouhlasím. Ne každý je z Prahy a mít možnost zaparkovat v nějaké rozumné vzdálenosti od místa konání srazu by bylo prima.

    Když se vybere dobrá hospoda na kraji Prahy, tak pražáci se k ní dostanou bez problémů (stejně má každej lítačku) a venkovani mají aspoň možnost někde zaparkovat. Bohužel v okolí zoo hospody neznám abych poradil, znám spíš na druhé straně Prahy.

    Kdyby někdo chtěl jet z okolí Pardubic nebo nějakého místa mězi Pardubicema a Prahou, tak mohu nabídnout 2 místa na svezení :-)

    K programu: zoo je prima, hospoda je prima, hovory o GNOME bych vynechal :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    freshmouse avatar 10.3.2008 22:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Uvidíme, jak se to vyvine.

    Kdyby byly deště, tak to asi budeme vědět předem, protože to budou dlouhodobé deště, a na Troju se nemusíme vůbec vázat. V zápisku jsem to psal pod dojmem, že žádné deště nepřijdou a že by nás v Troji mohl zastihnout maximálně jen náhlý déšť.

    Já hospody neznám vůbec, nenavštěvuju je. A ani restaurace moc neznám. To v centru Prahy, to je restaurace, ve které jsem párkrát byl a mám s ní dobrou zkušenost. Je příjemná a, pokud vím, tak nekuřácká.

    Máš pravdu s tím parkováním. Ale ta restaurace je skoro hned u Muzea (je to tam ale o dost klidnější, než by člověk čekal; prakticky je tam hodně velký klid), což je metro A. Mimopražští můžou zaparkovat někde na konečné áčka a pak jet metrem (to je kousek, áčko má krátké vzdálenosti mezi stanicemi). Jen nevím, co je lítačka.

    Nicméně k tomu ať se vyjádří hlavně mimopražští: já jsem z Prahy, takže mně je to celkem jedno (i když na některá místa v Praze jedu déle než mimopražští). Centrum jsem navrhoval pouze kvůli té jedné restauraci.

    P.S.: Zatím se mi přihlásili jen mimopražští (celkem jsme zatím 4). :-D
    AltOS avatar 11.3.2008 00:02 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Doporucuji tohle: http://www.kolibapraha.cz/

    A P+R je na Opatove (2 st. Metrem), ale mam pocit, ze na Roztylech uz taky. Kazdopadne je to hned vedle OBI, takze mista na stani je tam az az. Pivo je tam dobre (Plznicka) a jidlo si taky vsichni pochvalovali. Ke vsemu vam zahraje cimbalovka. A mozna vas pak nezmlati David Kolibac. ;-)
    freshmouse avatar 11.3.2008 00:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Hmm, nevypadá to špatně a taky to mám blízko (jsem skoro z Kačerova), ale přijde mi to až moc velké, tím myslím hodně lidí kolem (250 míst) atd. Ta kapela by taky mohla rušit, i když píšou že ne. Jít tam se starými známými, tak klidně, ale nezdá se mi to jako ideální místo pro první setkání vícečlenné skupiny lidí: někdo něco řekne a všichni se zeptají: "Co?" (A co se týče cen, tak je to srovnatelné s tou restaurací v centru, spíš dokonce dražší.)
    freshmouse avatar 11.3.2008 00:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    A co se týče cen, tak je to srovnatelné s tou restaurací v centru, spíš dokonce dražší.
    Dokonce je to dražší v průměru o dost, řekl bych.
    AltOS avatar 11.3.2008 00:26 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Potvrzuji, ze kapela opravdu nerusi (neni zesilovana). A co jsem tam byl naposledy (pred cca ctyrmi lety ;-) ), tak plzen byla za 30 a jidlo jeste nebylo "cenove centrovite". A taky nebyl problem si pokecat, stacilo si vybrat jeden z mnoha mensich stolu. Spis zalezi jestli tam bude narvano, ale o tom pochybuji.

    No, spis to tedy ber jako rezervu. Co ty vis, jestli nahodou nedorazi az 250 Gnomistu. :-)
    freshmouse avatar 11.3.2008 00:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Co ty vis, jestli nahodou nedorazi az 250 Gnomistu. :-)
    Tak přesně z toho mám strach. :-)
    11.3.2008 00:25 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Znám tu hospodu, rekl bych, že se dá počítat spíš mezy ty lepší v praze, ale je o něco dražší. Co trochu jiná, http://ukasparka.cz ? Je to kousek od zastávky metra Strašnická (A), dá se tam dobře parkovat kdekoliv okolo a pro podobné setkání je to super prostředí. Mají i nekuřáckou část. Ale zase je to daleko od ZOO a ZOO mi teda připadá lepší než kterákoliv hospoda :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    freshmouse avatar 11.3.2008 00:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Ten Kašpárek se mi taky líbí a je to i dostupné lokalitou (kdybychom se třeba zdrželi a nejely už tramvaje, musel bych pěšky; už jednou jsem šel z Kubáně domů -- ajaj, to jsem se móc prošel; teď bych holt šel ještě ze Strašnické na Kubáň a z té domů).

    Ale jinak taky preferuju zoo! (I když myslím, že vzdálenost od zoo je jedno, protože jestli bude pršel, budeme to vědět určitě pár dní předem.)
    Václav 11.3.2008 08:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Znám majitele :D A vaří tam opravdu noblesně + interiér je dokonalý.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 11.3.2008 08:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    A nejsi ten majitel náhodou ty? ;-)
    Václav 13.3.2008 08:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    kéž by :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.3.2008 21:48 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob
    Jo a meteorologům bych tak moc nevěřil, poslední dobou mě několíkát nepěkně podrazili.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    11.3.2008 07:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Proč to nezaokrouhlíš na sraz příznivců abclinuxu, nebo alespoň OSS software? Přišel bych rád, ale uživatel Gnome rozhodně nejsem ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 11.3.2008 08:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Zdá se, že se okruh dorazivších opravdu rozšířil. :-) Ale to nevadí, čím víc lidí, tím víc srandy, takže klidně přijď. :-)
    11.3.2008 11:57 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Uživatel Gnome také nejsem, ale přijdu. Přijď také, rád tě zase po delší době uvidím :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    11.3.2008 13:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Pokud budu mít čas, určitě přijdu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.3.2008 12:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    A počítá se tedy tento víkend (15., 16.), nebo příští (22., 23.)? Tenhle nemůžu, ale příští bych asi přišel. For The Horde! Ehm, totiž, za KDE! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 11.3.2008 12:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    To záleží na ostatních; mně osobně je to jedno. Proto jsem chtěl, abyste mi napsali zprávu na el. poštu, což zatím udělal jen jeden! :-O I v komentářích se přihlásilo méně lidí, než hlasovalo v anketě. Až budeme vědět, kdo (a za jakých podmínek) by přišel, můžeme se dohadovat o tom, kdy a kde to bude.
    11.3.2008 12:48 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Uff, mail je pro tyhle účely tak trochu černá díra. Ono to spolu úzce souvisí. Ale dobře, zkusím se přemoci – na adresu, která má v sobě slovo gnome, jsem ještě nepsal :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 11.3.2008 12:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Účastníkům jsem poslal zprávu s přehledem ostatních účastníků, jejich bydlišť a s daty, kdy můžou přijít.
    11.3.2008 13:11 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Neřešíš to moc komplikovaně? Prostě to bude za týden v sobotu, 22.3. v XX hodin na tom a tom míste...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    11.3.2008 13:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Na to se ti každý vykašle. Prostě zvol místo a termín a ten zveřejni. Kdo může přijde, kdo nemůže přijde příště.

    BTW: jsem pro příští týden, tento nemůžu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 11.3.2008 14:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Družba milců GNOME, ale i jiných osob (aktualizace)
    Neřeším. Naopak.

    Kdybych řekl: "Sraz je tam a tam v tolik a tolik," tak milion lidí řekne: "Možná se stavím." Což je blbé třeba při výběru hospody: vyberu něco menšího, přijde tam kvantum lidí a nikdo si nikam nesedne. Anebo naopak nepřijede nikdo (kdyby mělo přijít hodně lidí, asi bych něco zamluvil -- a jak pak vysvětlím hospodskému, že se na to těch třicet lidí vybodlo?).

    Já potřebuju alespoň zhruba vědět, jaká bude účast.

    Kromě toho: co když půjdeme do toho zoo a na poslední chvíli začne pršet? Komu pak dám vědět? Někdo se sem potáhne stovky kilometrů, přijde k zoo -- a tam nikdo.

    Poslal jsem vám (no, posílal jsem to z ABC třem lidem a ono to třikrát přišlo Zdeňkovi...) seznam lidí s přibližným místem bydliště (= město), což je dobré pro případ, že by víc lidí z nějakého města chtělo jet do Prahy spolu. Takhle o sobě budou vědět. Taky jsem tam napsal, kdy kdo může.
    BTW: jsem pro příští týden, tento nemůžu.
    Jestli tím příštím myslíš 22. a 23. 3., tak to bude 22. a 23., protože už jste tři, kdo může 22. a 23. a naopak nemůže 15. a 16.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.