abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 493 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    zruseno navstevou trolla

    13.9.2007 16:04 | odpad | poslední úprava: 14.9.2007 20:02

    zruseno z duvodu zaspamovani diskuze        

    Hodnocení: 8 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Heidelberg avatar 13.9.2007 16:08 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Ty si už vážně děláš legraci... teď někdo cekněte, že jsem jednou napsal 2 zápisy za sebou :-D

    0K!AS
    David Heidelberg avatar 13.9.2007 16:11 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    PS: pro větší přehlednost, doporučuju psát každou větu do nového zápisku, myslím, že tak to bude nejlepší/nejpřehlednější.
    13.9.2007 16:19 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Mít všechno v jednom souboru by nebylo přehledné stejně jako mít v každém souboru jednu větu. Nejsem extremista ani v jednom směru a do žádného extrému se nutit nenechám. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 16:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Tapetovat je extrém, který je v rozporu s místními zvyklostmi.
    13.9.2007 16:29 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Netapetuji, prostě si píšu průběžně poznámky z toho, jak jsem tvořil multiplayer scénář. Každý zápisek se věnuje konkrétnímu problému, nad jehož řešením jsem strávil více než hodinu. Mít to rozdělené je přehlednější, než mít všechno v jednom a protože jde o informace s trvalejší hodnotou díky absenci pořádné dokumentace s příklady k wesnothu, hodlám u této praxe zůstat. Nevidím důvod, proč bys mi měl kecat do toho, jak si píšu svůj blog.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 16:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Nevidím důvod, proč bys mi měl kecat do toho, jak si píšu svůj blog.
    Vašim největším problém - i podle předchozích zápisků - je, že se nedokážete přizpůsobit zvyklostem určitého místa. A když vás někdo na to upozorní, začnete se čertit.

    Vy váš zápisek publikujete veřejně - vy si jej nepíšete pro vlastní potřebu do nějakého souboru nebo jako "odložený zápisek". V ten moment to přestává být vaše věc, v ten moment je to věcí všech, protože na homepage zabíráte velkou část prostoru, který je zde vyhrazen pro *všechny*.
    13.9.2007 16:40 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    To ale není problém můj, nýbrž designu abclinuxu. Když tu bude volba nezobrazovat na hlavní stránce nebo seskupit zápisky z jednoho dne/týdne, klidně ji zatrhnu. Dát k dispozici veřejnosti blog a pak se rozčilovat, že ho lidi používají ... jsme snad v kocourkově nebo co?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 16:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Ne, je to čistě váš problém. Je to jako byste jezdil v Británii napravo a argumentoval tím, že nebudete jezdit po levé straně, když máte ve vašem českém automobilu volant nalevo - Británie se přece má podřídit vašim potřebám.
    13.9.2007 16:47 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    To je něco jiného, to kde se jezdí upravuje zákon, já jsem žádný zákon neporušil. Ani při zakládání blogu nebyl v pravidlech uveden žádný počet příspěvků na den. Navíc je tohle snadno ošetřitelné, jestliže si správci abclinuxu budou přát, aby zde člověk mohl publikovat jednou týdně, mohou si to snadno programově ošetřit. Jediné co tu řešíme je vaše osobní animozita, že si tu nějaký "cizák" dovolil psát blog. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 16:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Než abychom ztráceli čas vývojem programových omezení, spoléháme na rozum a slušnost návštěvníků.

    A nejde jen o blogy. Stejně tak, jako zde není při odesílání příspěvků prováděna "slovníková" kontrola na sprostá slova, zde sprosté výlevy netolerujeme.
    13.9.2007 16:59 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Můj rozum praví, že blog je k tomu, aby se blogovalo. Jestli máte někde příliš krátký seznam příspěvků, není to moje chyba. Možných řešení se nabízí několik od těch nejlepších jako prodloužení seznamu nebo seskupení příspěvků jednoho uživatele nebo zobrazení posledního příspěvku uživatele až po ty nejhorší, jako omezení počtu příspěvků. Zvolil jste to nejblbější řešení ze všech, nadávat uživatelům, že toho moc píší, to je opravdu ostudné :-). Chápu že je to to nejjednodušší, ale přesto si myslím, že bude lepší nedostatky abclinuxu řešit jinak.

    Tímto jsme si myslím řekli vše a prosím, abyste mi tu již nadále netapetoval diskuzi pod mým blogem, který má naprosto odlišné téma. Děkuji.
    David Ježek avatar 13.9.2007 17:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    to chce klid pánové (oba). každý rozumný zde registrovaný člověk, který má zájem o blogy, si beztak počet zobrazených zápisků zvednul. já kupříkladu měl nastaveno 30, nyní jsem si to zvedl na max., tedy 37 (btw proč takové divné číslo?)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 17:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Zde je naprosto jasné, že by se text dal bez problémů vměstnat do menšího počtu zápisků - což jen umocňuje tento (poslední) zápisek, který obsahuje jen linky.

    Já nenadávám tomu, kdo píše hodně - já nadávám tomu, kdo postrádá poslední zbytky sebereflexe a nedokáže pochopit, že rozdělovat si jeden související text do 4 kusů a vydat to najednou, se tu prostě nedělá.

    Nezlobte se na mne, ale pokud nedokážete pochopit, že zdejší komunita má také jistá zažitá pravidla, tak jste vůl. Kvůli naprosté minoritě (vám), která podobným problémem trpí, nemá cenu, aby se měnilo něco zavedeného, co funguje veskrze dobře.
    Tímto jsme si myslím řekli vše a prosím, abyste mi tu již nadále netapetoval diskuzi pod mým blogem, který má naprosto odlišné téma.
    Tato diskuze je vyprovokována jen a pouze vaší nepřizpůsobivostí. A s takovým přístupem asi opravdu těžko můžete po administrátorech žádat změny.
    13.9.2007 18:07 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Celé abclinuxu by se dalo vměstnant do jednoho zápisku, no a co?

    Nejedná se o jeden související text, jsou to různé texty, i když je to možná pod vaší rozlišovací schopností.

    Já si ale žádné změny nežádám, mě je to jedno. Vám něco vadí, a protože se prezentujete jako administrátor, tak si to taky opravte. Není nic špatného napsat si 4 zápisky. Vám to vadí pravděpodobně jen kvůli nedostatečnému designu abclinuxu. Ten máte na svědomí vy ne já. Správná cesta je opravit technický nedostatek a ne nesmyslně omezovat uživatele.

    Ano jsem, byl jsem a vždycky budu nepřizpůsobivý, je to moje povaha. Nebudu ohýbat hřbet před pány ani hlupáky. Opravte si SELECT pro výběr posledních blogů, aby seskupoval příspěvky jednoho člověka a máte po problému. Jestli se vám nechce, prosím, to je vaše věc, já to za vás neudělám ani se vaší lenosti přizpůsobovat nehodlám.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 18:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Nejedná se o jeden související text, jsou to různé texty, i když je to možná pod vaší rozlišovací schopností.
    Jsou to různé texty na jedno téma. To bohatě stačí.
    Ano jsem, byl jsem a vždycky budu nepřizpůsobivý, je to moje povaha. Nebudu ohýbat hřbet před pány ani hlupáky.
    Dodatečně jste potvrdil svou sobeckost. Doporučuju, abyste držel v paměti, že jste tu hostem a že vám to tu (stejně jako mně) nepatří. Pokud k někomu přijdete na návštěvu, také se tam asi nebudete chovat, jako by vám to tam patřilo.
    Správná cesta je opravit technický nedostatek a ne nesmyslně omezovat uživatele.
    Za tu dobu, co jsou tu blogy (asi 2,5 roku?) s tím nikdo problém neměl. Pak jste přišel vy a hned byste nejradši, aby tu vše bylo podle vašeho gusta. Připadá vám to normální?
    Opravte si SELECT pro výběr posledních blogů, aby seskupoval příspěvky jednoho člověka a máte po problému.
    Pokud by se stalo, že jsou to věci na naprosto odlišné téma, bylo by to spíš jen na škodu. Tuhle věc elegantně vyřešíte jen tím, že se uživatelé budou chovat rozumně.
    13.9.2007 18:32 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    To je jen otázka rozlišení. Téměř všechny články na abclinuxu jsou různé texty na jedno téma linux. Požadavek, aby to tedy bylo všechno na jedné stránce by se vám asi nelíbil.

    Nepřizpůsobivost není sobeckost. Někdo se hloupým požadavkům přizpůsobí, někdo nikoli. Troufám si tvrdit, že svět kupředu posouvají spíše ti druzí. Váš požadavek je nesmyslný, tudíž pro mě nepřijatelný. Technicky snadno řešitelný problém s nějakým seznamem nelze řešit omezováním uživatelů.

    Ani já s tim problém nemám, problém s tím máte vy. Váš způsob řešení, zakázat uživatelům psát blog jak jim vyhovuje mi normální nepřipadá.

    Z mého pohledu to jsou odlišné témata, a proto mám každý zápis zvlášť a přijde mi to rozumné, s tím těžko něco naděláte. Nerozumné mi přijde, že mě někdo nutí spojovat nesourodé informace v nesmyslný celek.
    juraj-bit avatar 13.9.2007 21:05 juraj-bit | skóre: 14 | blog: X BLOG X | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Navrhujem aby si vytvoril ešte jeden blog, kde by si to umiestnil komplet, nech sú všetci spokojní :D
    mess avatar 13.9.2007 17:33 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Ano, blog je k tomu, aby se blogovalo, o tom žádná. Ale nemyslíš, že je trochu sobecké zabírat si pro sebe tolik místa na úvodní stránce, když by se ty blogposty o wesnohtu daly pohodlně spojit do jednoho (alespoň po dnech, když už nechceš dát celý wesnoth do jednoho postu)? Při návrhu toho designu úvodní stránky se nejspíš nepočítalo s tím, že se objeví někdo, kdo bude psát 4 posty denně a správci tohoto serveru mají určitě lepší věci na práci, než ten design měnit (btw. až do tvé série postů naprosto vyhovoval), popř. přidávat nějaká omezení.
    P.S. Všimni si, že ti tady netapetuju diskusi - tohle je můj první (snad i poslední) post sem :-).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    13.9.2007 17:54 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Ale mě je přece jedno kdy to píšu. Tady jde o tématické rozdělení, strukturu zápisků chci mít podle obsahu a ne podle toho, kdy jsem to psal. Zápisky budu rozšiřovat tehdy, když půjde o o tématicky stejnou věc. Třeba tvorbu dynamického dotazu přidám k zápisku o dotazech i když ho budu psát třeba za půl roku. Podívej se na to z dlouhodobé perspektivy někoho, kdo hledá informace. Ten jde po obsahu a ne po tom kdy se co napsalo, tudíž své zápisky člením podle obsahu a ne kdy je píšu a na tom nehodlám nic měnit. Seskupit příspěvky jednoho uživatele a v seznamu zobrazit ten poslední je záležitost vylepšení jednoho SQL dotazu. Místo nadávání na to, že uživatelé moc píšou to už mohlo být opraveno a všichni by měli klid.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 18:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Místo nadávání na to, že uživatelé moc píšou
    Už byste mohl přestat plácat takový nesmysl.
    Podívej se na to z dlouhodobé perspektivy někoho, kdo hledá informace. Ten jde po obsahu a ne po tom kdy se co napsalo, tudíž své zápisky člením podle obsahu a ne kdy je píšu a na tom nehodlám nic měnit.
    A vy se na to podívejte z pohledu ostatních lidí. Jim je ukradené, že si něco podobným způsobem škatulkujete - oni vidí to, že jste z homepage zbytečně vytlačil zápisky ostatních lidí.
    13.9.2007 18:40 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Už byste mohl přestat tapetovat nesmysly můj blog.

    Snažte se mluvit za sebe, ani nejmoudřejší nedohlédnou všech konců, natož vy :-). Já jsem nic nevytlačil, udělal to systém abclinuxu tím jak je designovaný a snadnou nápravu jsem navrhoval. Řešení v omezování uživatelů a vnucování jim vašeho subjektivního názoru, co je správné, vidím jako hloupé.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 18:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Už byste mohl přestat tapetovat nesmysly můj blog.
    Toto jste vyprovokoval pouze jen a pouze vy, svým chováním. Podobné věty jsou opravdu trapné.
    Já jsem nic nevytlačil, udělal to systém abclinuxu
    Já do toho člověka nenarazil, to jen to auto, které jsem řídil...

    Už podle toho, že se to podle reakcí lidí a hodnocení vašich zápisků nelíbí nejen mě, byste snad mohl mít trochu rozum a probudil se. Na shledanou.
    13.9.2007 19:03 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Nesmysl. Své názory na věc jsme si vyjasnili už dávno. Vy své názory nezměníte, já své taky ne. Tím pádem si už nemáme co říct. Požádal jsem vás slušně, abyste tu netapetoval diskuzi blbostma, které s tématem tohoto blogu nesouvisí, ale protože jste ublížená běsnící chudinka, tak tapetujete a tapetujete, ačkoli to namá žádný smysl. Akorát mě přinutíte udělat ještě další zápisek se seznamy odkazů pro wesnoth, který nebude zatížený vaším tapetováním.

    Auto řídím já, abclinuxu nikoli. V případě mnou nezaviněné vady designu auta a následného výbuchu benzínové nádrže na parkovišti za škodu neodpovídám já, ale výrobce. Vadu designu abclinuxu jsem nezavinil. Dokonce když jsem na některé nedostatky zde upozornil, všichni uřvanci abclinuxu se tu na mě sesypali jako psi, co si to tu dovoluji kritizovat :-). Věřím ale že tvoří minoritní skupinu čtenářů a mlčící většina je naprosto normální.

    Sbohem.
    David Watzke avatar 13.9.2007 19:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Problém je, že jedinej, kdo tu tapetuje, jsi ty. Všimni si, že tady soudruh uřvanec #1 narozdíl od tebe pro AbcLinuxu něco dělá a ne jako někdo, kdo není schopen pochopit tak jednoduchou a prostou věc a jenom žvatlá. Když se ti to nelíbí, založ si blog jinde.

    Další zápisek si klidně vytvoř, ale myslím, že si tím zajistíš ban z HP (kterému bych se vůbec nedivil).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.9.2007 20:35 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Jak jsi na to přišel. Já jen reaguji na to, co mi zde lidé píší. Offtopic témata tu otvírají lidi jako třeba právě ty tímto příspěvkem, který nemá nic společného se zajímavými odkazy pro wesnoth. Není povoleno zde mazat příspěvky, proto jediné řešení jak se zbavit flamujících trollů v mém blogu vidím v novém zápisu a smazání tohoto.
    13.9.2007 21:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy

    Mno, i když jsem ti předtím jeden zápisek pochválil, teď jsou mé pocity rozporuplné. Na tomto serveru nemáš možnost řídit diskuzi, ani mazat zápisky, pokud obsahují alespoň jeden diskuzní příspěvek (jestli to dobře chápu, diskuzní příspěvky jsou "majetkem" autorů). Ale spíše mi vadí tvá tvrdohlavost - když přijdeš do nějaké společnosti, musíš se vždycky trochu přizpůsobit daným poměrům. Pokud to neuděláš, společnost tě nepříjme. Tohle není jenom anonymní veřejný blogovací system, ale komunitní souhrn postřehů a myšlenek komunity, tak to aspoň chápu. A pak to tu může některým (co třeba nehrají wesnoth) být nepříjemné. Ideální řešení ti neposkytnu, ale sám bych do jednoho zápisku uvedl více věcí, nějak to dobře oddělil (tagy máme), v nadpisu nechal jejich výčet a nechal to být. Hádat se ti nestojí za to.

    PS: A s tapetováním diskuse se neoháněj, i tobě to musí znít blbě

    PPS: Jakákoliv komunita funguje hlávně díky vzájemné snaze lidí (uvnitř) vycházet mezi sebou (tedy i schopnost ústupku - to že někdy ustoupíš nemusí znamenat slabost, ale rozum).

    Baník pyčo!
    13.9.2007 21:57 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy

    Jinak argument, že zápisky někdy potencionálně rozšíříš a proto je děláš separovaně se mi nezdá jako moc dobrý. Technicky - jednak problém s indexací (přece jenom úpravu existující stranky nemusí google tak rychle zaznamenat jako nový článek), jednak se editace neprojeví ve výpisu (zápisek zapadne a nové postřehy se dozví už jen ten co hledá / kontroluje blog a prochází zápisky) a jednak už je diskuze obsazena debatováním nad staršími bloky (proto ti taky vadí tapetování, ale je fakt mimo, protože to tapetování není - offtopic diskusi musíš tolerovat a bude nepřehledná.

    Proto ti radím, nech si říct a vydávej to jako články s více tématy oddělenými čímkoliv a když příjdeš na nový objev k danému tématu, stačí to vydat v další sérii o wesnothu s lokálním nadpisem třeba Wesnoth select II. A může to být pěkný wesnothovský občasník, kde si každý něco najde.

    Baník pyčo!
    mess avatar 13.9.2007 18:31 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Podle mě tvé poslední 4 zápisky spolu tematicky souvisejí (všechny jsou o tvoření eventu do wesnothu, nemýlim-li se) a mohly být klidně v jednom postu, který mohl být třeba rozdělený na jednotlivé podkapitoly.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    13.9.2007 18:36 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Právě že nejsou a mýlíš se. O eventech je jen jeden. Druhý je o definici strany řízené počítačem v multiplayeru, třetí je o UI a tvorbě dotazu na uživatele, čtvrtý je seznam odkazů na zajímavé stránky. V jednom postu by technicky být mohly, ale mým záměrům to nevyhovuje.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.9.2007 16:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Netapetuj, 4 zápisky po sobě - a obzvlášť jeden extra pro odkazy - jsou přece jen trochu moc.
    13.9.2007 16:23 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    To nevím proč, ty odkazy se nehodí ani k jednomu z wml témat, jsou logicky samostatné, tudíž je mám v samostatném zápisku. Jestli tě to uklidní, tak další odkazy budu už přidávat právě do tohoto zápisku. Ale stejně je tady s vámi legrace. Založit si blog kdekoli jinde, tak všem bude jedno kdy, co a kolik si tam toho napíšu, jenom na abclinuxu to jeho nevstřícným uzavřeným uživatelům vadí :-).
    13.9.2007 16:27 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Chudacku, oni jsou na tebe zli! Chces bonbon?

    Hmmmm, v techto chvilich clovek poradne doceni existenci funkce "blokovat uzivatele"...
    13.9.2007 16:34 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Jsi spadl z jahody, ne? Já jsem v pohodě, to ostatní se tu zdají být nějací ublížení.
    13.9.2007 17:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Samozřejmě že jsi v pohodě, když jsi (úplně zbytečně) ubral 4 místa ze *společného* prostoru ve výpisu blogů. Ale hlavní je, že jsi v pohodě ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.9.2007 18:14 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Pro mě to zbytečně není. Až tu bude volba, neubírat společný prostor v seznamu blgů, rád jej zaškrtnu. Další, a lepší, způsoby řešení (např. seskupování) jsem zde už navrhoval. Nesmyslnému zákazu psaní se dobrovolně podřizovat nehodlám. Celé to tu smrdí windowsovštinou, což by byl prý fajn stabilní systém, kdyby jej ti blbí uživatelé nepoužívali a neinstalovali do něj programy.
    14.9.2007 12:20 Jiri Bajer | skóre: 34 | blog: Sarimuv koutek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Lubosi, sice bych taky radsi videl vsechny 4 zapisky pohromade, ale uvedom si, ze to *neni tvuj blog*. Respektuj proto, prosim, ze ma nekdo jiny nazor a prestan flamovat. Vsechny zapisky se 1) tykaji Linuxu a 2) mohou byt nekomu uzitecne. Abicko je plny off-topic zapisku, ktery taky plnej seznam na hlavni strance a nikdo si nestezuje. Jdi prosim resit neco konstruktivniho...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2007 15:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Tady nejde o názor či o samotné vlastnictví blogu - tady jde o fakt, že naprosto zbytečně zabírá sdílený prostor. A taktéž se nedotýkám toho, jestli jsou to zápisky užitečné, nebo ne - jde tu jen o způsob podání. Neflamoval bych, kdyby dotyčný byl ochoten připustit, že tu není sám, a podřídil se tomu.

    Jestli je něco offtopic, nebo ne, na tom nesejde - možnost postovat offtopic zápisky je jednou ze základních (IMHO dobrých) vlastností blogů na Abc.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2007 15:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Jinak bych dodal, že k samotnému flamu mě nevedou nějaké 4 zápisky, ale spíš neuvěřitelná namyšlenost a sobeckost autora, kdy odmítá zodpovědnost a shazuje důsledky na software portálu.
    14.9.2007 16:02 Petr Mach
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Obrovska namyslenost a sobeckost je tvuj problem.

    1) Zaspamoval jsi offtopicem diskuzi k blogu, ktery ma uplne jine tema. A to navzdory tomu, ze jsem te slusne upozornil, ze jsme si sve nazory rekli, nic smysluplneho si uz nerekneme a pozadal te, abys tu prestal tapetovat. Ignoroval jsi to a kvuli tobe se tu k tematu uz neda diskutovat.

    2) Tato skoda je trvala, protoze se diskuze neda od podobnych nepatricnych blabolu vycistit. Problem nedokonaleho seznamu blog zapisku na hlavni strance je oproti tomu docasna, cca jednodenni, zalezitost.

    Z toho vyplyva, ze jsi neuveritelny namyslenec, ktery si mysli ze jeho nazory jsou jedine spravne, ostatni netoleruje a ktery je bezohledne prosazuje. Zamysli se nad sebou, zda nahodou nejsi podstatne horsi, nez co sam odsuzujes.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2007 16:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Zaspamoval jsem diskuzi nad 6 webovými odkazy - jdu si stoupnout na hanbu. Obzvláště se stydím, když vidím, jak se diskuze bohatě rozvinula i pod ostatními z této série zápisků.

    Teď jsem se opravdu začal od srdce smát :-D
    14.9.2007 16:30 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    nikdy som si nemyslel, ze toto poviem prave tebe ;) :
    to, co tu predvadzas, zacina byt uz pekne trapne. kedy to prosim ta skonci ? svoj nazor si uz davno vyjadril, tak sa ukludni a prestan riesit nieco, za co majitel blogu nemoze. ak sa chces niekomu stazovat, tak adminom (alebo teda sam sebe).
    David Ježek avatar 14.9.2007 18:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    bohužel nezbývá než souhlasit, tenhle flame už je trapný.
    David Ježek avatar 13.9.2007 16:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    tohle už fakt přeháníš. boha jeho, na takovýhle spamový odkladiště jsou lepší místa .... odsouváš mi mou avatarovou soutěž, plantážníku jeden! :-D
    13.9.2007 16:36 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Tak to máš štěstí, že zatím už žádný další problém neřeším :-).
    13.9.2007 20:49 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    no nevim, ty mas ve vypisu poslednich deseti blogu dva, navic maj stejnou hodnotu jak tyhle (=odpad).
    David Ježek avatar 14.9.2007 11:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    odpad? jak pro koho, ja si spíš všiml, že to lidé oceňují. proto to také dělám. cokoli co nesouvisí s linuxem není automaticky odpad a ze dvou (shodou okolností) rychle následujících zápisků nemůžeš usuzovat, že zde tapetuji. připouštím, že má produkce je nadprůměrná a také s linuxem nesouvisející, ale kdyby mě lidi blog nečetli (nebo si mě blokli), tak to nedělám. já nemám potřebu se bezdůvodně realizovat na internetu, od toho mám práci.
    14.9.2007 12:20 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    To neřeš, na abclinuxu se prostě vytvořila skupina abclinuxu uřvanců, která je nejmoudřejší na světě a musí každého kdo jim není po chuti sekýrovat a umravňovat :-). Pozor, jsou velmi citliví na hrubá slova, nemůžeš jim říct, že jsou to blbci, to dostanou hysterický záchvat. Ovšem jinak jim urážení a ponižování okolí nevadí, jen to musíš dělat pokrytecky zákeřným způsobem s úsměvem na rtech. Proto třeba mluvit o výsledcích činnosti někoho jiného jako o odpadu je na abclinuxu v pořádku.
    David Ježek avatar 14.9.2007 12:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    hehe ... radši vol svá slova opatrněji, já mezi místní uřvance patřím již 4 roky :-D. ale ne, jak říkám, já nemám problém s tím, když někdo udělá hodně zápisků najednou. otázka je však koncepce. někdy je skutečně pěkné poslepovat dohromady, někdy zase rozdělit. wsnoth vlastně neznám, takže si tvůj konkrétní přístup netroufám soudit. na druhou stranu chápu (protože to znám), že řada zdejších jedinců má s tvým přístupem a neustálým hájením vlastního názoru problém. ale to už prostě patří k lidské individualitě.

    sklutečně zde blog není brán jako tvé svobodné vlastnictví, ale spíše jako prostor pro sdělování osobnějších věcí a diskusi s dalšími spřízněnými dušemi. podívej se nablog Honzy Jílka (Strider), to je krásná ukázka. A opět v rámci vyváženosti: někdy je lepší ustoupit a kdo má bytostný problém s tvým tapetováním a nebo s tvým neustálým (byť opodstatněným) reagováním v diskusi, něchť si tě hodí mezi blokované uživatele.

    tenhle problém stejně za pár dnů vyšumí a bude zas klid, tomu věř.
    13.9.2007 17:32 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    ..dobre sa tu nas vas bavim :D aby som teda prilozil aspon svoj nazor: Petr ma podla mna pravdu, kedze nie je obmedzeny systemom ani pravidlami (jedine tymi nepisanymi), tak jedna uplne korektne. o tom, ze nejake dohody alebo nepisane pravidla su jednoducho neucinne sme sa (cele ludstvo) myslim uz davno presvedcili, nie ? preto vlastne vznikli zakony, zakazy, prikazy, prekazky, zatarasy, obmedzenia, ... , ...
    13.9.2007 17:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    kedze nie je obmedzeny systemom ani pravidlami (jedine tymi nepisanymi), tak jedna uplne korektne.
    Máš poněkud zvláštní definici korektnosti. Když si sportovec vezme zatím neobjevený doping*, který (zatím) není na seznamu zakázaných, je to podle tebe korektní chování? Ne je to hnusná vychcanost a to bez ohledu na to, že to systém, nebo dopingová pravidla nezakazují.

    * příklad je jen ilustrační, osobně jsem pro plné povolení dopingu
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.9.2007 18:54 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Pravidla jsou jasná, nebrat doping je to nesportovní, to jsi porušil i když není "objevený". Nemá to nic společného s touto kauzou. Blog je od toho aby se blogovalo. Napsání několika příspěvků není žádná vychcanost, ale normální věc.
    13.9.2007 17:53 stříBRŇÁK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Chlapci, bavíte se tu o nesmyslech a dějiny běžej kolem vás:

    Před několika okamžiky světová rada motorsportu rozhodla, že tým Vodafone McLaren Mercedes bude vyloučen ze šampionátů 2007 a 2008!

    Toto není kachna, už je to všude...
    Josef Kufner avatar 13.9.2007 18:07 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    On je nějakej šampionát mobilů?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    13.9.2007 19:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    a) Jsi hóóódně off-topic

    b) V tuto chvíli to stále není tak jisté.
    Quando omni flunkus moritati
    masožravá palma avatar 13.9.2007 18:11 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Troufám si tvrdit, že mi Váš způsob rozkouskování jednoho nedlouhého zápisku o Wesnothu do čtyř velmi krátkých zápisků, připadá vysoce nepřehledný. Pochopila bych to, kdyby měl jeden každý zápisek přes 200 řádků, ale když tolik nemají ani dohromady, tak mi to připadá jako zbytečné znepřehlednění.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    13.9.2007 18:20 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Není všem dnům konec. Až budou mít všechny zápisky dohromady stovky řádků, tak oceníte, že jsou tématicky rozděleny a nebude to jedna dlouhatánská nepřehledná nudle ani několik nepřehledných kratších nudlí v kterých budou neuspořádané informace bez ladu a skladu, jak jsem je zrovna řešil. Místo toho už podle nadpisu poznáte, co se kde konkrétně řeší.
    13.9.2007 18:22 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    A bude možno na to dělat odkazy, popř. k tématu o tom diskutovat.
    masožravá palma avatar 13.9.2007 18:55 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Problém s vašimi zápisky je ten, že všechny patří k jednomu stejnému tématu. Kdyby byl každý o něčem úplně jiném nevadilo by mi to tolik. Kdyby byly delší tak by mi také (jak jsem již napsala) nevadilo rozdělení do více zápisků, ale ve vašem případě tu vidím jeden zápisek s názvem wesnoth – wml events, odkazy, a se čtyřmi podkapitolkami.

    Houby ocením. Ocením leda to, že související informace si mohu zobrazit na jedné stránce místo toho, aby mi je autor podle jakési podivné logiky rozkouskoval na muší bobky.

    btw. k tématickému rozdělení zápisků: Jeden z oblíbených blogů nejchytřejší kecy má každý zápisek o 5-8 tématech a nepřehledné to IMHO není.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    13.9.2007 19:10 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Už jsem uvedl, že to je utázka rozlišení. Z pohledu normálního uživatele linuxu je celé abclinuxu monotematické.

    Na jedné stránce si můžete zobrazit seznam všech článků k danému tématu - wesnoth. Související informace budou na jedné stránce. To čemu se bráním je spojování nesouvisejících informací.

    Jestli vám vyhovují dlouhé nudle, prosím, některým programátorům zase vyhovuje psát funkce dlouhé stovky řádků. Mě nevyhovuje ani jedno a s lehkým srdcem se smířím s tím, že nebudete čtenářem mého blogu.
    13.9.2007 19:24 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    a kto ta akoze nuti to citat ? ked ti to nevyhovuje, odid. nechapem co riesis, tvoj blog to nie je.
    13.9.2007 22:19 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    a kto ta akoze nuti to citat ? ked ti to nevyhovuje, odid. nechapem co riesis, tvoj blog to nie je.
    No, ona to zrejme číta naozaj, nielen 'akože' :)
    lankvil avatar 13.9.2007 20:39 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Dalsi clovek do ignorelistu. Nejak se mi to plni :/
    Já mám taky blog
    13.9.2007 21:15 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Výborné řešení, všem kterým vadím si mě prosím dejte do ignore listu a budeme mít všichni svatý pokoj. :-)
    13.9.2007 22:00 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth - zajímavé odkazy
    Problem je v tom ze pokud to nekdo udela, tak pokud pozdeji napises nejaky zajimavy blog tak on ho vubec neuvidi pokud nebude skutecne peclive hledat. Ale coz, sbohem cislo 5 a hodne stesti.
    14.9.2007 20:40 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruseno navstevou trolla
    Souhlasim se zrusenim. Ale jeste jsem nevidel, aby nekdo mel takovou sebereflexi ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    14.9.2007 21:02 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruseno navstevou trolla
    Dekuji, Pan Buh ti to oplat, bratre.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.