abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 879 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    8.8.2009 19:54 | HW | poslední úprava: 8.8.2009 21:11



    Co pochodu predchadzalo...

    1. Lupezna vrazda predavacky vo vecierke

    2. Lupezne prepadnutie a dobitie starsieho muza (s trvalymi nasledkami (prisiel o oko) lezi vo velmi vaznom stave s opuchom mozgu)

    Pochod mal byt pokojnym vyjadrenim protestu voci nicnerobeniu kompetentnych s tymto problemom (kradeze a lupeze). (odkaz zacina cca po 5. minute)

    Bez komentara... Urobte si sami obraz... Neschvalujem utoky voci romom (toboz som proti utokom romov voci nam) ale ani policajnu brutalitu na pokojne zhromazdenie...

    sme.sk

    sme.sk #2

    sme.sk #3

    markiza.sk

    Postupne budem pridavat dalsie aktualne videa a reakcie...

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.8.2009 20:14 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Na tom zhromazdeni boli zeny a deti a aj pri zasahu. Protest bol pokojny.
    8.8.2009 20:20 Riddick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    neviem kto stoji za tym vsetkym a kto dal policajtom prikaz ale podla mna to vyzera ze to bolo vopred pripravene ze maju policajti zasiahnut ci bude odpor alebo nebude.. svedci o tom aj to ze vopred uz sa vedelo ze maju nahnat ludi na stadion. a boli tam aj miestni a aj mladsi teenegeri a az zle si pomysliet jak ty policajti tlkli tie holky

    8.8.2009 20:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Ani na Slovensku politiky nezajímá blaho občanů. Když někdo musí žít s lůzou, volení zástupci nepomůžou, a když se o to někdo pokusí, je označem za extremistu a trestně stíhán, nebo přinejmenším ostouzen.
    8.8.2009 20:31 Pop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Slovensky Litvinov
    dnes 19:54 | 1984 | poslední úprava: dnes 20:01

    Bez komentara... Urobte si sami obraz... Neschvalujem utoky voci romom ale ani policajnu brutalitu na pokojne zhromazdenie...
    Přečti si laskavě, co se stalo v Litvínově (kreténi se pokusili napadnout romské sídliště), pak nebudeš vymýšlet tak retardované nadpisy. Chudáčku.
    8.8.2009 20:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    kreténi se pokusili napadnout romské sídliště
    Docela zavádějící tvrzení. Ti lidé z Dělnické strany a spol. přišli navštívit sídliště, v němž se původní obyvatelé cití přistěhovanými Cikány ohrožováni. Navíc uvízli v pasti, nemůžou se odstěhovat, protože nemají prostředky na byt na jiném místě, výměnu bytu také provést nemohou, protože ty jejich stávající mají kvůli novým obyvatelům v okolí zlomkovou hodnotu.
    Heron avatar 8.8.2009 20:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    cití

    To je přesné. Nikomu se nic neděje v míře větší než průměrné, ale oni se cítí. A na základě nééé faktů ale pocitů pak vznikají bojůvky, kteří z toho pocitu udělají obecný umělý problém a chtějí, aby kompetentní "něco" udělali, jinak neodejdou. A tupé stádo, které se s "novým obyvatelstem" nikdy nesetkalo, natož aby mělo jedinou negativní zkušenost, těmto bojůvkám tleská.

    Na novinkách bych to pochopil, ale tady bych čekal inteligentnější publikum. :-(

    8.8.2009 21:03 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Jistě že se tam většině slušných lidí nic nestalo. Ale nadprůměrné porušování nočního klidu, zdemolované a pokálené společné prostory a jiné místní zvláštnosti takové pocity přirozeně vyvolají.
    Heron avatar 8.8.2009 21:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Ale nadprůměrné porušování nočního klidu, zdemolované a pokálené společné prostory a jiné místní zvláštnosti takové pocity přirozeně vyvolají.

    Toto v našem domě v pohodě zvládl jeden bílý úspěšný podnikatel. Mám snad na základě toho začít nenávidět všechny bílé úspěšné podnikatele?

    8.8.2009 21:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Až takové zkušenosti s úspěšnými bílými podnikateli bude mít tolik procnt lidí, kolik s Cikány, pak opravdu bude chyba velmi pravděpodobně v podnikatelích.

    8.8.2009 21:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Ani nevím, kde jsem to četl, ale je to zajímavé rčení: "Vlka nebijí proto, že je šedý, ale proto, že sežral ovci." Myslím, že je to dost trefné.

    lukve avatar 8.8.2009 21:58 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    inac co dodat. nesie na tom vinu aj starosta.

    odmietol dialog a nechal zbit ludi. to je presneeee... ako ho inak nazvat?

    linux user more than 20y
    10.8.2009 03:01 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    A proto už dneska nenajdeš vlka ani tam, kde nikdy nebyly žádné ovce. Jo, taky se naší romstreet raději vyhnu, ale s paušálním souzením podle druhu, rasy, národnosti apod. se opravdu nestotožním.
    10.8.2009 08:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    > A proto už dneska nenajdeš vlka ani tam, kde nikdy nebyly žádné ovce.

    Naopak! Vlk často všechny ovce zahnal jinam. Podívej se na sídliště, kde byla dříve populace ovcí ve výrazné většině. Pak se tam nastěhovala partička vlků, jejich smečka se zvětšovala a ovce mizely. Některé byly zakousnuté, jiné raději utekly. A sídliště se stalo vlčím. Přežívají tam jen nejsilnější berani nebo naopak jehňátka, která jsou tak slabá, že nemohou utéci jinam.

    Kdyby tito vlci nebyli tak strašně líní, tak by za ovcemi šli. Ale oni líní jsou a navíc jim pastýři sami ty ovce (nebo náhradní potravu) nosí.

    Očekávané by bylo, že se do situace vloží myslivci. Jenže nesmějí. :-(

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 10:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Však je také na Slovensku největší koncentrace šelem (např. medvědů) v Evropě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 08:37 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Jo, taky se naší romstreet raději vyhnu, ale s paušálním souzením podle druhu, rasy, národnosti apod. se opravdu nestotožním.
    Typické podvojné myšlení. Vyhýbání se té ulici je jen jiným příkladem paušálního souzení.
    8.8.2009 23:31 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Až na ty hovna na chodbě věřím, že by to takový bilý úspěšný podnikatel mohl zvládnout taky. Jistě ho za to ostatní mají velmi rádi, že? :-)
    Heron avatar 9.8.2009 06:13 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    No zrovna ta hovna zde hrala hlavni roli. On jinak moc neničil, prostě se jen vys...

    Jistě ho za to ostatní mají velmi rádi, že?

    To zcela jistě neměli. Ovšem nikoho nenapadlo spojovat jeho čin (tj. čin jednotlivce) s jeho rasou na tož pak s ostaními příslušníky stejné rasy.

    9.8.2009 11:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    No zrovna ta hovna zde hrala hlavni roli. On jinak moc neničil, prostě se jen vys...
    Aha, takže takový zvláštní případ.
    To zcela jistě neměli. Ovšem nikoho nenapadlo spojovat jeho čin (tj. čin jednotlivce) s jeho rasou na tož pak s ostaními příslušníky stejné rasy.
    Ono to tak je i v těch sídlištích plných Cikánů. Pokud by se chovali jako většina společnosti, vadili by málokomu.
    Heron avatar 9.8.2009 19:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Pokud by se buzeranti, linuxáci, sběratelé známek atd. chovali jako většinová společnost ...

    Přeber si to sám.
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Blbost. Pokud se nehodlá menšina dělající bordel přizpůsobit, má to (mít) blbé. Je rozdíl mezi tím, když někdo sbírá známky, a tím, když pálí barák, v němž bydlí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 10.8.2009 08:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Teď jsi to posunul jinam a konečně správným směrem. Pokud definujeme množinu lidí dělající bordel bez jakékoliv návaznosti (protože ta návaznost v reálu neexistuje) na rasu, pohlaví, náboženství atd. o té se budeme bavit, je to zcela v pořádku. Teď by to ještě mohl pochopit #Tom a jemu podobní.
    10.8.2009 08:22 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Teď jsi to posunul jinam a konečně správným směrem. Pokud definujeme množinu lidí dělající bordel bez jakékoliv návaznosti (protože ta návaznost v reálu neexistuje) na rasu, pohlaví, náboženství atd. o té se budeme bavit, je to zcela v pořádku

    S tímhle přece souhlasí skoro všichni. Problém je v tom, že zásah proti problémovým příslušníkům většiny nikoho nevzruší. Když ale problémoví lidé patří k nějaké menšině, hned je oheň na střeše. Vezmi si dva nejznámější tuzemské případy - zeď v Matiční ulici a vystěhování Romů ze Vsetína. Kdyby nešlo o Romy, ani pes by neštěknul.

    (protože ta návaznost v reálu neexistuje)

    Podle mě ta návaznost existuje. Podívej se třeba na americká města. Najdi si na Wikipedii seznamy měst s nízkou kriminalitou a vysokou kriminalitou a pak se podívej na jejich demografii. Realita je jasná - hodně černochů a Hispánců znamená vysokou kriminalitu, hodně bílých nízkou kriminalitu.

    Heron avatar 10.8.2009 08:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Podle mě ta návaznost existuje. Podívej se třeba na americká města. Najdi si na Wikipedii seznamy měst s nízkou kriminalitou a vysokou kriminalitou a pak se podívej na jejich demografii. Realita je jasná - hodně černochů a Hispánců znamená vysokou kriminalitu, hodně bílých nízkou kriminalitu.

    O tomto už jsme tu spolu bezvýsledně debatovali. Je otázka, co je příčina a co následek. Ty se to vždy snažíš zjednodušit na triviální: hodně černochů = problémy -> můžou za to černoši. Realita takhle jednoduchá není.

    Musím běžet do práce, pak napíšu něco o HIV :-).

    9.8.2009 19:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Pokud tebou jmenované skupiny neobtěžují své okolí, tak vadí málokomu. A to je přesně to, co ve většinové společnosti je zvykem – neobtěžovat své okolí.
    Heron avatar 10.8.2009 08:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Pokud tebou jmenované skupiny neobtěžují své okolí

    A jsme zase úplně na začátku :-(, to fakt nemá smysl. To nejsou žádné skupiny. To jsou jednotlivci. Pochopte to už doprdele.

    10.8.2009 08:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Ty zkus zase pochopit, že různé skupiny lidí se často liší v určitých věcech. Například muži jsou obecně fyzicky silnější než ženy. Muži také častěji páchají trestnou činnost než ženy. Mladší lidé jsou zdravější než starší. Takto bych mohl pokračovat donekonečna. Nevidím nic špatného na tom, že se taková fakta zveřejní a že je někdo zahrne do svého rozhodování.
    Heron avatar 10.8.2009 08:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    No a teď by mě zajímaly ty obecné vyzkoumané, ověřitelné, podle všech pravidel vědy přesné pravdy o skupinách lidí o kterých se zde vy bavíte :-).

    Za posledních sto let se 4x zcela změnil názor expertů na takovou obyčejnou věc jako je pití mléka. Pokud (jako správný egoista) opět zůstanu u sebe, tak co se týče posledních x desítek let poměrně dost zkoumané homosexuality, tak zatím nevíme vůbec nic o jejím vzniku či dokonce účelu. Přesně víme pouze to, že se tato varianta našla v živočišné říši všude, kde se hledala. Toto je jediný ověřitelný fakt.

    Takže obecné pravdy jsou pouze to, že afričani jsou jak ropa a běloši jak vápenka. Což je vlastně charakteristika toho rozdělení. O dalších rozdílech, zvláště pak psychologických, nevíme vůbec nic. Co jedna studie vyzkoumá, to jiná popře. Tedy nakonec nevíme nic, ale zato to víme správně :-). O mužích (když jsi s tím začal) víme pouze to, že mají penis. O ženách pouze to, že mají vagínu. Ano, jsou tam další odlišnosti, to je jasné dokonce i mě (děkuji za pochopení), jenže vždy lze najít takovou kombinaci dvojice, která tu obecnou pravdu popře (není např. problém najít konkrétního muže fyzicky slabšího než nějaká konkrétní žena). Průměrný člověk v reálu neexistuje a rozdíly mezi jednotlivci jsou mnohem větší, než zprůměrované rozdíly mezi rasami.
    10.8.2009 10:21 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Ano, jsou tam další odlišnosti, to je jasné dokonce i mě (děkuji za pochopení), jenže vždy lze najít takovou kombinaci dvojice, která tu obecnou pravdu popře (není např. problém najít konkrétního muže fyzicky slabšího než nějaká konkrétní žena). Průměrný člověk v reálu neexistuje a rozdíly mezi jednotlivci jsou mnohem větší, než zprůměrované rozdíly mezi rasami.

    Já netvrdím, že všichni muži jsou fyzicky silnější než všechny ženy. Jistě najdeme případy, kdy je žena silnější než muž. Ale takových případů je málo. Možná se 10% nejsilnějších žen vyrovná 10% nejslabších mužů, ale jako celek muži ve fyzické síle jasně vedou. Nemám problém připustit, že někteří černoši nebo Romové jsou chytřejší a pracovitější než bílí. Ale jako celek černoši zaostávají. Stačí porovnat vývoj jednotlivých kontinentů a hned vidíme globální rozdíly. Proč to v Africe globálně stojí za pendrek, zatím jihovýchodní Asie se dynamicky rozvíjí?

    Heron avatar 10.8.2009 13:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Proč to v Africe globálně stojí za pendrek, zatím jihovýchodní Asie se dynamicky rozvíjí?

    Co stojí v Africe za pendrek? Ty kolonizované (dneska by se řeklo okupované) země, násilně konvertované z pohanství na křestanství případně islám a lidé po generace otročící pro ty tvoje slavné rozvinuté země? 12 leté děti co dostali do rukou kalacha a vojenský výcvik? Kdo za tuto situaci může?

    Jinak jsem velmi dalek soudit rovinutost jednotlivých zemí. Každá země, každá kultura má něco do sebe.

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Jihovýchodní Asie a Asie vůbec nebyla nikterak kolonizována?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 14:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Co stojí v Africe za pendrek? Ty kolonizované (dneska by se řeklo okupované) země, násilně konvertované z pohanství na křestanství případně islám a lidé po generace otročící pro ty tvoje slavné rozvinuté země? 12 leté děti co dostali do rukou kalacha a vojenský výcvik? Kdo za tuto situaci může?
    Jsou teorie, které tvrdí, že člověk jako živočišný druh pochází z Afriky. Pokud je tento původ výhradní, měli původní lidé na počátku srovnatelné šance. Někteří lidé se vyvíjeli tak, že ve střetech s ostatními měli lepší výsledky, přežili a zůstali nezotročeni. Řada lidí v Africe se takto zřejmě nevyvinula. Proto se dnes raději africké kmeny živelně rozmnožují a tito lidé bez budoucnosti včetně dětí jdou do války s evropskými zbraněmi v ruce místo toho, aby se snažili uživit. Na takovém stavu sice mají vinu dodavatelé zbraní, když zneužívají omezenost těchto lidí, ale na této omezenosti sami vinu nemají.
    Jinak jsem velmi dalek soudit rovinutost jednotlivých zemí. Každá země, každá kultura má něco do sebe.
    Toto je pravda. Možná právě proto střety kultur nedopadají dobře. I Afrika je toho příkladem.
    Heron avatar 10.8.2009 14:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Jako o tomhle se nemá smysl bavit, každý považujeme vývoj za něco jiného. Z Evropského pohledu je původní Afrika nevyvinutá, ale co z jejich pohledu? Je stejně legtimní. Kdo posoudí jestli je lepší ťukat text do notebooku nebo jej poslat kouřových signálem? Lidé v moderních civilizací jsou v jistém smyslu také otroky. My z nějakého důvodu, který mi není vůbec jasný dřeme denně v práci jen pro peníze, které potom odevzdáme někomu, kdo pro nikoho nikdy nic neudělal. Člověk peníze přece vůbec nepotřebuje. Stačí mu potrava a střecha nad hlavou. A to v té Africe mají. Takže já nevím, zda jsme my ti vyvinutí.

    Ale to už jsme hodně daleko od dění na Slovensku. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Stačí mu potrava a střecha nad hlavou. A to v té Africe mají.

    Jak kde.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 14:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Úroveň vývoje se objektivně dá posoudit těžko. Ale schopnost ubránit si vlastní kulturu už ano. Evropané si zachovali kulturu až do dnešní doby. Ale jestli se to podaří i nadále, to nikdy není jisté. Může být zničena přistěhovalci, můžeme si ji zničit sami. Ať už je dobrá nebo není, nic lepšího nemáme.
    10.8.2009 14:47 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    V Africe stojí za pendrek úplně všechno - životní úroveň, lékařská péče, násilí, války, korupce atd. Kdyby to tak nebylo, tak by Afričané po milionech neutíkali do Evropy a USA. Na kolonialismus se nemůžou vymlouvat do nekonečna, v Asii byl také. Něco podobného prohlásil nedávno Obama - řekl, že za některé věci si Afričané mohou sami, např. za totální rozvrat v Zimbabwe. Nemluvě o tom, že některé africké země nebyly kolonizovány (Etiopie, Libérie), ale situace je tam stejná jako jinde.
    10.8.2009 10:58 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    A co kdybychom mluvili o romech nikoli jako o rase, ale jako o komunitě (která nemusí být tvořena pouze romy - příslušníky dané rasy). Taková komunita má svoje zvyky, kulturu apod. ještě z doby, kdy tito lidé žili kočovný způsobem života. Byla pravděpodobně silně deformovaná v období komunismu. Už jsem tu jednou psal o několika odlišnostech. Neberu to jako hodnocení romů jakožto rasy, ale jakožto kultury, která se projevuje především v komunitách.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    S těmi Rómy a rasou je to složitější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:08 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    To asi jo, ale hlavní pointou tohodle příspěvku mělo být to, že nejde o rasu. To co definuje problémovou skupinu jsou zvyky, kultura, život v komunitách. Shoda s barvou kůže je už podřadná.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    10.8.2009 11:01 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Statistické vyhodnocení má tu nevýhodu, že o jednotlivých případech mnoho nevypovídá, jen se například snaží určit pravděpodobnost výskytu určitého jevu. Pokud jde o průměrování, můžeme použít třeba průměr aritmetický. Pokud je počet průměrovaných hodnot velký, velká odchylka jedné hodnoty průměr téměř neovlivní. Tvrzení, že „rozdíly mezi jednotlivci jsou mnohem větší, než zprůměrované rozdíly mezi rasami“ je zřejmě pravdivé, ale nic se z něj nedovíme.
    8.8.2009 21:05 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Kecy. Stejně tak se "cítili" ohroženi Cikáni.

    8.8.2009 21:11 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Na sídlišti Janov se dá koupit byt 4+1 za 150 tis. Kč. Za takové peníze jinde nekoupíš ani garáž. Pokud se tam vlastně nic neděje, proč tam zájemci o byty už dávno nestojí fronty? Lidí jako ty, tj. inteligentních, otevřených a bez předsudků, zase tak málo není. Proč nevyužít situace a nepořídit si bydlení za babku?
    Michal Fecko avatar 8.8.2009 21:12 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    +1 Podobne ceny pozemkov a rod. domov su aj v Ostrovanoch ktore patria pod Sarisske Michalany...
    8.8.2009 21:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    To je si to tzv. sociální bydlení. :-)

    the.max avatar 9.8.2009 00:48 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    takovych mist je mnohem vice, sidliste na teplickem predmesti v biline, trmice, predlice, krasne brezno v usti nad labem, obrnice u mostu, chanov asi nema smysl ani zminovat, co jsem zaslechl, tak to bude brzy i v jirkove (chomutov) A takhle by se dalo pokracovat dlouho.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    pools avatar 8.8.2009 22:01 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    To by sme my jako "tupé stádo" nesměli mít "nové obyvatelstvo" na chvíli jako sousedy (bohudík!!!) a nebo mi chceš říct, že to že je v poklidné čtvrti na okraji města je normální aby se před nějakým domem každý druhý večer parta týpků mlátila do bezvědomí a sem tam si na sebe vytáhla pistoli aby bylo větší vzrůšo?

    Vivre libre ou mourir!
    Heron avatar 9.8.2009 06:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    mi chceš říct, že to že je v poklidné čtvrti na okraji města je normální aby se před nějakým domem každý druhý večer parta týpků mlátila do bezvědomí a sem tam si na sebe vytáhla pistoli aby bylo větší vzrůšo?

    Nic takového říct nechci. Proč se to neřeší?

    pools avatar 9.8.2009 10:14 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Protoze se po pul roce odstehovali, uff ;-)

    Vivre libre ou mourir!
    8.8.2009 21:04 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Něco si přečíst bys měl především ty. Hlášky typu "kreténi se pokusili napadnout romské sídliště" jsou absolutní nesmysl a nepochopení situace. Doporučuji například tento článek z Policista.cz.
    8.8.2009 20:31 paralen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    Absolutne suhlasim s miestnymi. Ked vlada nic nerobi tak ako sa maju branit preboha. Pouzit vodne dela a obusky na sidlisku kde sa hraju deti... Nasa policia sa opat raz vyznamenala.
    8.8.2009 21:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Slovensko je vlastně vzorem pro všechny evropské státy. Deset procent Cikánů, deset procent Maďarů, to je dost nezkrotné multikulturní bohatství. Ještě štěstí, že tam mají primitivy jako Ján Slota nebo kolaboranty jako Slovenskou pospolitosť. Obyčejní lidé se na to musejí koukat... :-(

    8.8.2009 21:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    Česka se to vlastně týká taky. De facto tu nemáme významnější nacionalistická hnutí. Máme tu, bohužel, jen skupinky, které se za nacionalistické označují, například kolaborantskou Dělnickou sračku nebo jiná fekální uskupení.

    JiK avatar 9.8.2009 00:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    to jsou vse jen plesati pivni socialisti. Odpad. Slusny clovek by si o ne neoprel ani bicykl. :)

    Az se v Evrope objevi nekdo jako KKK, nekdo, kdo bude nabizet rasismus a nebude k nemu pribalovat socialismus, bude to zajimave i znepokojive.
    9.8.2009 10:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov

    > Odpad. Slusny clovek by si o ne neoprel ani bicykl. :)

    Ti úplně nejslusnější by si o ně neopřeli ani přední nárazník terénního vozu. :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 11:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární

    Zobrazit komentář
    vlastikroot avatar 8.8.2009 21:58 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Nechapu jak muze jit cech proti cechovi / slovak proti slovakovi, zastavaje se pri tom vytrzniku, zlodeju, psychopatu a prasat. A je rozdil , rom vs cikan. Rom je cesky obcan s romskym puvodem, proti tomu nic nemam (rom muze byt muj kamos). Cikan je vychcana svine zijici neprizpusobivym stylem, okradajici a vrazdici nas, ceske/slovenske obcany.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    8.8.2009 23:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Pozor na tohle označování, kdesi jsem četl jakýsi článek od někoho, kdo žil za komoušů. Volně převyprávím myšlenku, co mi utkvěla v hlavě: Dotyčný se pozastavoval nad změnou názvosloví z Cikána na Roma. Znal dost pracovitých Cikánů (za komoušů makala většina, protože musela, ale tihle makají dál), kteří si tak i bez problému říkají, a právě se sami nad tím slovem Rom pozastavují. A dodává názor, že slovo Rom si vymysleli ti, co právě "nechtěli být diskriminováni", za čímž si ale představovali pozitivní diskriminaci, aneb dělat hovno a využívat systém.

    Takže to samé, ale názvosloví opačné. Je samozřejmě na každém, jak si to definuje, ale obecně to nějak nejde ;-).

    Baník pyčo!
    8.8.2009 23:48 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    > za komoušů makala většina, protože musela

    Tím myslíš co? Že to měli v občance?

    9.8.2009 00:41 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    VB si na ně dohlédla? ;-) Vážně, co jsem slyšel, tak to bylo celkem tvrdé, ale já v té době nežil. Nicméně určitě se s nimi moc nemazlili - tomu snad nevěříš ani ty. V žádném případě ale metody komoušů neschvaluju, kdyby mě někdo chtěl chytat za slovo.
    Baník pyčo!
    9.8.2009 04:33 lelo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Přílohy:
    proste bol §203 Príživníctvo, kto memal v občianke pečiatku od zamestnavateľa mal problém.
    Kto mal v robote neospravedlnenú absenciu, či dve nemal detské prídavky, ktoré na "počudovanie" už za komančov tvorili u istého etnika slušný príjem.
    V Š.Michaľanoch domáci opakovane vraveli, že nie je problém s romami, ktorý žijú medzi nimi cca 200 hláv, ale s tými, menej až vôbec nie domestikovanými z osady kde ich je cca 1100...ak nemá problém zarezať predavačku vo Večierke, lebo ho nechcela sponzorovať, ak 14 a 15 ročný utlču skoro na smrť (mal šťastie, ak by neskôr bol ošetrený neprežije...podľa lekárov) 65 ročného deda, lebo má nejaké námietky, ked si len chceli nejaký televízor odniesť.. tak sa niet čo čudovať, ked na nečinosť polície zareagujú bežný ľudia, tak ako reagujú.
    Mimochodom všetkým zástancom "práv" romov by sa zišiel študijný pobyt na Luníku IX v Ke. Možno by pochopili, že ak hája práva, tak by rovnako mali mať snahu aby "utláčaný" bral na vedomie povinosti...a možno by sa nepousmiali na reči tamojšieho starostu. Ked ten po opakovanom vyčistení sídliska od odpadu, pár nakladných áut za rok (jasné, že mestskou firmou, s neromskymi zamestnancami) zdôvodni vznik toho bordelu aj tým" že nikto predsa nemôže chcieť od starších ľudí aby s odpadkami chodili peši, kedže nefungujú výťahy, a teda je logické že ich von oknom vyhádžu. Pri tom pomlčí, že výťah sami si rozobrali, však aj tak za elektrinu nemal kto zaplatiť.
    lukve avatar 9.8.2009 10:04 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Tak toto je vrchol.... Nie som zastanca pospolitosti kedze je jasne ze je to tak trochu extremisticka skupina ale co je vela to je vela si precitajte na sme.sk Romovia po nasi cigani chcu zorganizovat svieckovy sprievod !!! co im hrabe? co budu demonstrovat ? za co? za to ze su taky aky su a robia veci ake robia? a urcite tam pridu aj ludia zhora ale mam otazku aky su oni rozdielny nez ty s pospolitosti.. dufam ze policajti budu mat robotu a zase neopravnene zakrocia
    linux user more than 20y
    9.8.2009 10:14 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    A to ještě možná nevíš, že "naši" a "vaši" indiáni chtějí spolupracovat, takže "naši" pojedou na demonstrace k vám a naopak. Pěkné věci nás čekají... :-(

    Michal Fecko avatar 9.8.2009 10:24 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    A ked pojvu vasi k nasim tak ked uz budu spolu mozu pokracovat az spat do rodneho domova na povodi Gangi... Aha pardon - tam ich uz tiez nechcu...
    lukve avatar 9.8.2009 10:25 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    boze si to tak pekne povedal neviem ci sa mam smiat alebo plakat.
    linux user more than 20y
    9.8.2009 11:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Takové fotky jednoznačně dokazují, že pokusy o integraci obyvatelů toho domu do společnosti jsou zcela marné a zbytečné. I zvířata jsou lépe schopna udržovat pořádek a čistotu.
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 12:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    To názvosloví je poněkud komplikované. Cigán pochází z němčiny a původně to znamená něco jako "nezvaný host", což vychází z toho, že cigáni skutečně kočovali a kradli (ale ano, byli mezi nimi i kováři apod., tedy vcelku užiteční řemeslníci). Oproti tomu Rómové jsou jednou ze skupin tohoto etnika, v podstatě (pro)národ --- skupin na úrovni Rómů je více (např. v Německu) a tyto skupiny toto označení odmítají. Doporučuji anglickou Wikipedii.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Petr Tomášek avatar 9.8.2009 13:07 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Vím o dost lidech, které brutálně zmlátili a některé i zavraždili fašounský skini - jen tak pro zábavu...

    Takže už by se s těma sviněma mělo něco dělat...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.8.2009 16:06 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vím o dost lidech, které brutálně zmlátili a některé i zavraždili fašounský skini - jen tak pro zábavu...

    Takže už by se s těma sviněma mělo něco dělat...
    To je docela zvláštní, když se fašističtí skinheadi u nás prakticky nevyskytují. Je složité něco dělat s neexistujícími „sviněmi“. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 16:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Možná to nebyli lidé u nás, ale pak nevím, proč to tahá sem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 16:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    ...spíš bych to viděl na nepřesný vyjádření, podle mně mu šlo spíš jen o slovo "skini", přídavné jméno "fašistický" nemělo označovat nějaké dělení na politické orientace. Prostě je to tak ve společnosti zažitý: "skinhead = fašoun = nácek", lidi to podle mně berou takhle a dál to (možná až na sharpy) nijak neškatulkujou, většina lidí ani netuší, že jsou mezi skinama podstatný názorový rozdíly...
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 16:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    A to je právě ta chyba.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.8.2009 17:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Mně šlo právě o to přídavné jméno. Skinheadi se dají rozdělit na politicky neutrální a politicky aktivní. Další dělení se týká vztahu k rasismu, ten může být kladný, záporný nebo žádný (nulový). V rámci těch politicky aktivních se záporným vztahem k rasismu jsou tebou zmínění SHARP, s kladným vztahem pak NS. A dělení podle názorů na další věci by se dalo udělat ještě dost, stejně jako u vlasatého zbytku populace. Fašistů (!= nacistů) je velice málo, a prakticky nikdo z nich není skinhead. Pokud se někdo hlásí k obojímu současně, v naprosté většině případů to bude politicky popletený puberťák.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 17:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Tobě jo, ale tomu chlapíkovi na kterýho jsi reagoval, bych řek že nešlo... ;-)

    Jinak s tim dělenim co jsi popsal samozřejmě souhlasim, vidim to dost podobně.

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Petr Tomášek avatar 9.8.2009 13:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!

    Ve tom článku ze sme se píše:

     

    Policajnému zásahu predchádzalo vyhlásenie starostu obce, ktorý vyzval účastníkov nepovoleného zhromaždenia na ukončenie protestu. Títo odmietli túto výzvu poslúchnuť a preto polícia zasiahla. Demonštranti zahádzali policajný kordón stovkami kameňov. Pri zásahu sa zranilo päť policajtov a dvaja demonštranti.

    Za takových okolností není divu, že proti těm sviním použili vodní dělo. A jestli se ti hajzlové skrývali za ženy a děti, pak jsou to svině tuplovaný...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 13:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!
    Řekl bych, že jdeš médiím na ruku. Tyto (etnické) konflikty jsou zpravidla problematické, mohlo to tak být, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo poněkud jinak, takže bych krotil slovník a emoce vůbec.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    robotics avatar 9.8.2009 14:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!

    Dalo by se říct: A proto, když nevíš jak to  bylo, tak radši drž hubu.

    A navíc, když si člověk na jednom konci české republiky prdne, tak na druhém se už říká, že se posra.l, pozvracel a pomočil.

    9.8.2009 13:35 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!

    jj, ak si pozriete niektore videa na SME, tak zistite, ze policia iba zabezpecovala bezpecnost celej akcie pre obyvatelov mesta a riadila sa pokynmi starostu, t.j. starosta im ako plochu pre protesty vyclenil miestny stadion (napriek tomu, ze to bolo nepovolene zhromazdenie). Demonstranti sa odmietli na stadion presunut a napokon to vyvrcholilo utokom kamenmi na policajtov, naco policajti zareagovali vodnym delom a ludi, ktori vycinali pozatykali. Ak chcu demostrovat, tak to maju robit pokojne (na to ich upozornoval aj predseda tej ich pospolitosti Kotleba), ale neonacisticka tlupa demostrovat pokojne nedokaze, oni tam idu len preto, aby si vybili svoju agresivitu a s niekym sa pobili. Cely zasah policie v tomto pripade hodnotim pozitivne. Obcanov mesta a ich majetok ochranili ani nedoslo k poskodeniu ziadnych historickych pamiatok a agresivnych vytrznikov spomedzi protestujucich zadrzali.

    Michal Fecko avatar 9.8.2009 14:35 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!
    Demonstranti sa odmietli na stadion presunut a napokon to vyvrcholilo utokom kamenmi na policajtov, naco policajti zareagovali vodnym delom a ludi, ktori vycinali pozatykali.
    Netrep... Nebol si tam...

    Prisli, presmerovali ich na stadion - aby ich (fizlov) nebolo vidiet pri biti priamo v dedine ale "za dedinou". Nic nerobili na stradione, sedeli, popijali pivko s miestnymi. Povedali si co chceli povedat, potom vyhlasili ze kludne pockaju do dalsieho dna, aby sa prisiel niekto kompetentny vyjadrit ako chcu problem ciganov riesit. Potom im dala policia a starosta ultimatum po ktorom na nich bezdovodne zautocili a vytlacili ich zo stadiona a neskor aj z dediny, prave vtedy sa voci agresii polisov zacali branit kamenmi... A ludia s nimy drzali (podobne ako miestny bieli v Janove - lebo sa citia rovnako ukrivdeni a niekto kto o tom otvorene povie si to vyzerie od fizlov). Zo strany SP bola vypocitavost ze to neohlasili a dalo sa cakat (a asi sa aj cakalo) ze fizli zakrocia - ale ze az tak brutalne - no neviem, neviem...
    9.8.2009 15:24 lelo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nechápu, co ti vadí, vymatlanej debile!

    Sloboda zhromaždovania je UŽ  zakotvená aj v Slovenskej ústave.

    To, že starosta tam poslúžil ako zásterka pre "konanie" policajtov si vyriešia obyvatelia Michaľan v najbližších voľbách.

    Ale nie je to už podivné, ako polícia stále viac a viac zasahuje proti tým, čo hromadne vyjadrujú názor, nekomfortný sú súčasnou štátnou propagandou? Bez ohľadu na to, kto a ako ten názor vyjadrí..ale Dunajská Streda a madarskí fanúšikovia, Žilina a Chorváti, Slováci kontra "komunistický" obdivovatelia čínskeho prezidenta, teraz Michaľany?

    A k nejakému názoru tu, SP sa neskrývali za ženy a deti. Naopak domáci dôchodcovia prichádzali do potýčiek s políciou, lebo aj im asi je čudné, že ked "úraduje" etnikum z osady, tak policajta nenájdeš..ale ak opak, tak ma celý kraj manévre:

    Sloboda zhromoždovania sa potláča z dôvodu nepovolenia, neohlásenia. Ale prečo mám niekoho pýtať o povolenie, či niekomu to hlásiť, ak túto slobodu mám danú v ústave? 

    Dnes potrú "neohlásené" zhromaždovania, zajtra zakážu voľné vyjadrenie sa na nete, pozajtra  čo?

    Jedine čo ma utešuje, je "viera" v principiálnosť tejto našej teraz vládnej svorky...teda v pondelok asi budú sviečky hasiť a vrtuľníkmi... :..

    Alebo nie? To by prišiel súdruh asi o voličský elektorát, a voľby za rohom..

     

     

    robotics avatar 9.8.2009 14:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Konec světa na vás na všechny. Jen já ho přežiju. 2012, už se těším.

    xxxs avatar 9.8.2009 15:08 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    len aby ti nebolo samemu smutno.

    robotics avatar 9.8.2009 15:17 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Nebude. Budou tu psy, kočky a další zvířata. Jen by tu mohli zůstat ještě vývojáři Linuxu a OpenSource. A taky pár doktorů a nějaký vědci. A vznikne nový řád.

    Michal Fecko avatar 9.8.2009 15:20 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Tych doktorov ti odporucam vyhliadnut si uz co najskor - najlepsie odbornikov na ludsku psychyku...
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 16:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    ...zapoměl na baby, honič... :-D
    robotics avatar 9.8.2009 17:12 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Ty jo ja su uchyl. Na ty sem zapoměl. Samozřejmě, všechny ženy musí přežít, jedinej chlap budu já. NEW WOMAN WORLD ORDER.

    robotics avatar 9.8.2009 17:13 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Zas to tolik nežer Dr.Choholoušku. :-)

    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 15:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    New World Order.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.8.2009 15:42 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    jojo poklidny protest, zastani se mistnich a hlavne svoboda slova. klasicka medialni manipulace ze strany hnedokosilacu kterym jde ve skutecnosti jen o to konecne reseni ...
    9.8.2009 16:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    I kdyby byla SP jednoznačně nebezpečná organizace, která se snažila se v daném místě zviditelnit, která cesta je lepší?

    1. Shromáždění SP násilím rozehnat, aktivisty zatknout.
    2. Odstranit problém, který trápí místní obyvatele, na kterém se SP zviditelňovala.

    Mimochodem, je lepší hledat konečné řešení, nebo zůstávat u nekonečných rádobyřešení, která řešitelům umožňují živit se bezpracně a bez výsledků na úkor celé společnosti?

    9.8.2009 18:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Předesílám, že nekomentuji situaci, kvůli které vznikl tento zápisek, ani jiný konkrétní případ údajného nebo skutečného bezpráví, ať už vůči cikánům, bílým nebo jiným.

    Je mi však smutno z toho, jak moc jsou lidé ochotni polykat kecy přiživované nenávistí skutečných rasistů, xenofobů a nácků. Na mnoha úrovních společenského soužití je u nás vidět, jakou stopu v myslích jednotlivých lidí i společnosti celkově po sobě zanechalo 40 let socialistického ráje. Lidé jsou netolerantní, závistiví, programově vychcaní a nedůvěřiví. Bohatého považují skoro automaticky za podvodníka, nemohoucího za flákače, politika za vyžírku, souseda za špicla a kamaráda za soka.

    A pošahaně nerealistická a v důsledku krutá politika nuceného stěhování a převychovávání cikánů nám zanechala etnikum, které stát v podstatě naučil a přinutil se systémem a s lidmi vyjebávat ještě víc než ostatní vychcánky. Ale především tento přístup zajistil nesnášenlivost, se kterou se většina čecháčků už asi rodí.

    A tak máme situaci, která se vyznačuje tím, že je pro cikány výhodnější rodit než pracovat, krást než se snažit a bejt dopředu nasranej než se zamyslet nad sebou. A bílí cítí křivdu, když by se měli stydět, a chtějí řešit a jednat, když by měli držet hubu a čekat. Výsledkem je typicky české "nejsem rasista, ale nemá rád cikány". Mám pro vás novinku: Jste rasisti, akorát to asi není tak úplně vaše chyba. Jen ve svém pohoršování spatřujete spravedlnost, ačkoliv je to pomýlenost.

    Je pravda, že tu máme hromadu nepřizpůsobivých cikánů, se kterými je těžké vycházet. Pak je tu skupinka pitomců, kteří tvrdí, že bychom jim ty výstřelky měli prominout. Dále je tu početná skupina zmrdů, kteří staví na lidské blbosti, závisti a bezradnosti a hlásají různá radikální řešení; říkají si Dělnická strana apod. Ale také tu máme velkou hromadu debilních bílých, kteří si myslí, že jsou Ti Správní Ukřivdění Češi™, a přitom dokáží naplnit diskusi, jako je tahle, nesnášenlivými komentáři.

    Čert to vem...
    robotics avatar 9.8.2009 18:36 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Za starých časů přídavky na děti myslím snad nebyly. Prostě když sem přišel do školy, tak sem dostal učebnice, dostal sem pero, sešity, tužky. Když sem ztratil učebnici, tak sem ji musel zaplatit. Ted se dávaj přídavky na děti a rodiče s těma penězma můžou dělat co chcou. Nedával bych žádný peníze, ale rovnou to, co je potřeba.

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    LOL! :-D
    robotics avatar 9.8.2009 18:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    :-D. No je fakt, že jestli se nějaký dávali, tak to nevím, pač sem byl dítě :-).

    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Hlavně, neměl by být problém ty učebnice rozprodat tak, jako to učinil "Nikotin".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    robotics avatar 9.8.2009 18:42 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Komu by je prodával, když je dostanou všichni? :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Těm co je postráceli tywoe! :-D
    robotics avatar 9.8.2009 19:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    To je jich tolik?

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    To já nevim, ale tys psal že si něco postrácel a pak to platil... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Kdo jsou tedy ti správní?

    V praxi to vypadá tak, že když někdo udělá správnou věc, tedy racionálně zakročí proti nepřizpůsobivým spoluobčanům (obvykle cigánům, ale nemusí to být nutně tak, jenže oni jsou prostě nejpatrnější) --- vystěhuje je apod., objeví se spousta pseudohumanistů tvrdících, že to je rasismus. Jak se pak lze divit radikalizaci těch, kdo tím trpí (tzn. sousedů apod. těch nepřizpůsobivých)?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 10:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    když někdo udělá správnou věc, tedy racionálně zakročí proti nepřizpůsobivým spoluobčanům
    Tím myslíš partu skinů s baseballkami? Upřesni prosím "racionální zákrok".
    vlastikroot avatar 10.8.2009 10:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Myslis ze se ti romove budou dal chovat jak prasata a vytrznici kdyz jim kolem baraku budou chodit nasrani skinove s baseballkama? Podle me si budou davat velkej pozor aby se nekomu neznelibili ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 10:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Úchvatné "racionální řešení". Ani se mi nechce věřit, že bys to myslel opravdu vážně.
    vlastikroot avatar 10.8.2009 11:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Je to racionalni reseni. Bud tam budou chodit ozbrojeni poldove a hlidat to, nebo to musi zastoupit ti extremisti, tak aby zajistili bezproblemovy zivot pro ostatni lidi. Od ty doby co se jeden policista od statnich nastehoval do mistniho cikanskyho domu, je klid. Cim to je ? Na takove lidi je potreba pevna ruka, pak to jde.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 11:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Zkus aspoň na chvíli rozlišovat mezi policií a skinheadskými bojůvkami. Není to totéž, i když ty si asi myslíš, že na těch rozdílech nezáleží. Účel světí prostředky?
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Někdo tu bezpečnost zajistit musí, ne? Když to neudělají policisté, musejí si slušní občané pomoci sami. Samozřejmě to řešení může vypadat různě. Uznávám, že pogrom by asi nebyl optimálním řešením, nicméně k nějakému řešení dojít musí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vlastikroot avatar 10.8.2009 11:27 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Ti skinheadi muzou plnit stejnou praci jako policie, kterou tam nikdo neposle hlidat (diskriminacee !). Nikdo nerika ze tam pujdou a zbijou kazdyho opalenyho koho uvidi. Ale bude klid, staci jen kdyz tam budou, obyvatele se budou citit bezpecne. Jenze kdyz prijede nejaka skupinka dobrovolniku hlidat sidliste, prijede squadra policistu a vyzenou je nasilim pryc.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 11:31 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Ano, účel světí prostředky. Pokud nejsou instituce schopné dělat svou práci, tak si občané musí pomoct jinak. Jinými slovy - když mi bude někdo nebo něco (nepřizpůsobiví občané, hlučná diskotéka, páchnoucí továrna) soustavně znepříjemňovat život a státní orgány s tím nic neudělají, tak rozhodně nebudu brečet, když někdo ten problém odstraní např. zápalnou lahví. Ano, je to špatné a nezákonné řešení, ale primární problém je v neschopných státních orgánech.
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 10:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vyhození na ulici při (z)ničení bytu, například.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.8.2009 19:55 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    A bílí cítí křivdu, když by se měli stydět, a chtějí řešit a jednat, když by měli držet hubu a čekat.
    Měl bych se stydět za co? Za to že chci žít slušně, že nechci aby mi soused demoloval společný dům, chodil srát na chodbu, do čtyř do rána vyřvával venku na ulici, vykrádal auta? Držet hubu a čekat? Na co? Až se tady Franta, Pepa, Dežo, Fero uráčí brát ohled na ostatní? To vám tedy pěkně děkuju....
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    10.8.2009 09:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Měl bych se stydět za co? Za to že chci žít slušně, ...
    Bravo. Hezká ukázka demagogie. Vytrhneš z mého komentáře jednu větu, doplníš k ní svou vlastní "spravedlivě" rozhořčenou otázku a vydáváš to za argumentaci.

    Zkus si můj příspěvek přečíst ještě jednou, možná si všimneš, jak tam přímo říkám, že nikterak nezastávám názor, že by se mělo jakékoliv bezpráví přehlížet nebo tolerovat.
    10.8.2009 07:50 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Většina údajných "rasistů" jsou normální lidé, kteří chtějí jen naprosto základní věci - nebýt obtěžováni hlukem, zápachem, trestnou činností, nedotovat z daní notorické flákače atd. Toto by měly zajišťovat státní instituce, placené z našich daní. Když toho nejsou schopné, logicky vzniká prostor pro extremisty. Tohle je jádro problému a je to poměrně jednoduché na pochopení. Bohužel, někteří lidé jsou úplně mimo a svými výroky neuvěřitelně přilévají olej do ohně.
    10.8.2009 10:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Omyl, rasisté jsou lidé, kteří věří, že je rasa hlavním původcem lidského charakteru a schopností. A proto dokáží tvrdit, že lze podle rasy určovat, kdo je zločinec, kdo slaboch, kdo inteligent a kdo blb. A také jsou to v podstatě všichni, kdo tady nebo jinde tvrdí, že je potřeba nějak "řešit problémy s cikány" atp. Je to pitomost. Je potřeba řešit problémy se zloději, násilníky, vrahy, podvodníky a další verbeží, ovšem bez ohledu na to, k jaké rase dotyčný hajzl náleží.
    vlastikroot avatar 10.8.2009 10:10 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Rasiste jsou ti, kteri vubec zohlednuji nejakou barvu pleti (takze ti, kteri brani reseni problemu s temi obcany). Kdyz me venku okrade nejakej vypatlanej idiot, je mi uplne jedno jakou ma kuzi.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 10:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Je potřeba řešit problémy se zloději, násilníky, vrahy, podvodníky a další verbeží, ovšem bez ohledu na to, k jaké rase dotyčný hajzl náleží.

    S tím na 100% souhlasím. Ale jak už jsem psal výše, tohle se neděje. Když se vystěhují bílí neplatiči na ulici, nikoho to nezajímá. Když se vystěhují romští neplatiči, a to ne na ulici, ale do náhradního bydlení, je z toho aféra evropského formátu.

    10.8.2009 10:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Když se vystěhují bílí neplatiči na ulici, nikoho to nezajímá. Když se vystěhují romští neplatiči, a to ne na ulici, ale do náhradního bydlení, je z toho aféra evropského formátu.
    Ale houby. Avšak co je hlavní - i kdyby, tak co? Závidíš jim tu pozornost? To jen naše pokřivená senzacechtivá společnost formuje skladbu bulvárního zpravodajství na ČT i Nově. Co se dozvíš? To, co lidi zajímá. Co lidi zajímá? Jak jim zase nějaký úředník křivdí, jak upřednostňuje cikány, jakej je to škandál a vostuda. Tvůj postoj je to, co způsobuje, že jsme zahlceni podobnými sračkami, ačkoliv v reálu o nic nejde.
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 10:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    ...ačkoliv v reálu o nic nejde.

    Tak to prrr! Už tak brněnský Cejl a okolí připomíná některá předměstí ve Francii, potažmo Jižní Bronx; je to místo, kde se člověk skutečně bojí chodit. A reálně prý "o nic nejde"! Skutečně chceme taková ghetta? Nebylo by lepší, kdyby se dotyčné skupiny obyvatel prostě integrovaly?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vytrháváš z kontextu. Přečti si, na jaký komentář reaguji. K němu se také vztahuje moje odpověď.
    Nebylo by lepší, kdyby se dotyčné skupiny obyvatel prostě integrovaly?
    Nebylo. Protože by to nefungovalo. Protože to prostě nejde. Někdo holky, jinej vdolky. Jak by sis tu "integraci" představoval? Dát nůž na krk a říct "chovejte se, jak se to líbí nám"?
    10.8.2009 11:03 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Takže tedy uznáváš, že se chovají jinak?
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    10.8.2009 11:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    To má být triková otázka nebo co? Nejsou to nějací nedefinovatelní "oni". Jsou to konkrétní lidé. Někteří cikáni jsou potížisti, jiní jsou flákači, další jsou bílí, že by v nich člověk cikány nepoznal, a ještě jiní jsou "slušní" i podle standardů zdejších rozohněných diskutujících. Já říkám, že je pitomost vzít jakékoliv cikány a cpát jim naše normy, protože to nebude fungovat. Ti, kteří chtějí, je přijmou. Ti, kteří nechtějí, je nepřijmou, ani kdyby jim hrozila basa a skinheadi. Je blbost se snažit někoho předělávat podle našich kritérií.
    10.8.2009 11:41 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Není triková. Ti "oni" jsou ty neintegrovatelné skupiny občanů.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Heron avatar 10.8.2009 14:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Integrovaná skupina občanů je co? Něco jako borgové ve StarTreku?
    10.8.2009 14:17 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Já s tím pojmem sice nepřišel, ale dotaženo do extrému ano. Ale rozhodně to nepovažuji za žádoucí stav. Jen se mi nelíbí tvrzení, že "problém není". Jsou skupiny lidí, které jsou problémové, vazbu na rasu považuju za podřadnou, podstatnější jsou zvyky, kultura apod. Ale to už jsem v týhle diskusi psal několikrát.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vytrháváš z kontextu.

    Proč všechny tvé komentáře na toto téma vyznívají ve směru "neřešte to, nemá to smysl, přidáváte jim tím popularitu atd."?

    Nebylo.

    Tak je můžeme vyhostit. Někomu se to nemusí líbit, ale je to řešení. Ale udržovat si je tu, to je skutečně výborný nápad.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Tak je můžeme vyhostit. Někomu se to nemusí líbit, ale je to řešení.
    Juchů. A bude to "vyřešeno". Jen pár otázek, jo? Pokud už vezmu tenhle blábol doslova, tak... Kam bys je prosím chtěl "vyhošťovat"? Vážně, kam? A drobný detail... Budeme vyhošťovat i bílé výtržníky? Na stejné místo jako cikány?

    Mimochodem, kdo že to sem ty cikány vlastně přivlekl? Nebyli to náhodou komouši po válce? A teď, když už se nehoděj, je vyhostíme?
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Kanada zavedla víza. Hmmm? Kolem druhé světové války se v tomto regionu aplikovalo zbavení občanství. To jsou de facto formy vyhoštění.

    Pokud by toto opatření mělo být zavedeno, musela by pochopitelně existovat hranice, kdy trest ještě neaplikovat a kdy už ano. Jelikož to ale tady vypadá, že jsi takového nepřizpůsobivého spoluobčana ještě neviděl, doporučuji se podívat například do Ostravy, konkrétně do Mariánských Hor, kde dotyční doslova vybydlují byty tak, že pálí parkety a střechu a když do horních pater zatéká, sestěhují se do pater nižších. Na takto se chovající bych skutečně nějaká (drsnější) opatření aplikoval.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 10.8.2009 14:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Na tohle mě už napadá jediné:

    co takhle zkusit ty tábory?

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Copak tábory, ale současná situace směřuje k vytvoření ghett. V podstatě jsem pro --- ať se ty demolované baráky obeženou vysokou zdí a ostnatým drátem a ať si tam dělají, co chtějí. Jenže k tomu nedojde.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 14:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Pokud k tomu ještě postavíš stráže, které ty vevnitř nepustí ven (dělat bordel) máš z toho koncentrační tábor. ;-)
    10.8.2009 16:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Jak to myslíš? Jako že by tam jejich děti jezdily na prázdniny? :-)

    10.8.2009 13:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    > Mimochodem, kdo že to sem ty cikány vlastně přivlekl? Nebyli to náhodou komouši po válce?

    Tohle je dobrá poznámka. Hodně lidí si myslí, že nejrůznější pseudohumanistické sociální experimenty jsou výsadou porevolučních pseudohumanistů, ale není tomu tak -- komunisti je dělali taky. Ať už na území Československa nebo třeba v Jugoslávii s Albánci. A nikdy z toho nebylo nic dobrého. :-(

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    On hlavně Hitler zplynoval ty relativně usedlé a komunista sem přitáhl ty hrůzy východu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 13:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Další věc je, že těch předválečných bylo docela málo, mnohem míň, než těch dnešních.
    10.8.2009 11:09 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    V reálu jde sakra o hodně. Jde o to, že jedna problémová rodina (libovolného etnika) dokáže udělat ze života peklo desítkám lidí v okolí. Potom následuje řetězová reakce - slušní lidé se stěhují pryč a jejich místa zaplňují další problémoví lidé. Pokud se jedná o byty nebo domy v osobním vlastnictví, tak odstěhování se znamená ztrátu v řádek stovek tisíc korun. A není žádná záruka, že v novém bydlišti se situace nebude opakovat.

    Dvojí metr na problémové ksindly celou situaci ještě zhoršuje. Vezmi příklad Matiční ulice - lidé tam žili desítky let v klidné čtvrti ve svých domech. Pak se tam nastěhovalo pár problémových nájemníků převážně romského původu a nastaly problémy. Město vyřešilo situaci postavením protihlukové zdi. Kdyby nešlo o Romy, nic by se nestalo a problém by byl aspoň částečně vyřešen. Takto se z toho stala celosvětová aféra, zeď byla zbourána a domky nakonec vykoupil stát. Byla to porážka slušných občanů, ústupek ksindlům a signál politikům, že takové případy je lepší nechat vyhnít.

    Heron avatar 10.8.2009 14:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    V reálu jde sakra o hodně. Jde o to, že jedna problémová rodina (libovolného etnika) dokáže udělat ze života peklo desítkám lidí v okolí. Potom následuje řetězová reakce - slušní lidé se stěhují pryč a jejich místa zaplňují další problémoví lidé.

    Tak sis trochu zapřeháněl :-) Kdo by se stěhoval kvůli jedné rodině (uvažuju jednu bytovou jednotku)? V každém paneláku se najde několik problémových bytů, při takové koncentraci lidí to jinak nejde, podle tvého příkladu by ty domy musely být prázdné či plné problémových lidí. Nejsou.

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Opravdu vřele doporučuji (dlouhodobější) návštěvu Cejlu, Mariánských Hor, případně některé z těch obcí na východním Slovensku nebo něčeho v Čechách. Ty Pavlovičky tady nejsou nikterak strašné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 14:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jóóó! A Davyd ten to vý nejlýp, on sy vyzkoušel bydleňýčko ve všech těch mýstech! :-D
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Na všech nikoliv, pouze zmiňuji místa, která znám (třeba o Matiční prakticky nic nevím, tak to nezmiňuji). Na Cejlu jsem měl několik let zubařku a na Příčné jsem chodil do školy, kolem Cejlu jsem také rok chodil na večerní tréninky. V Mariánských Horách bydlí příbuzný.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 10.8.2009 14:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Ty vole co to máš zase za avatara :-D
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    LOL
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 15:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Dobrej né? :-D Choďylo my to po hlavě už dlouho, ale dokopal jsem se k tomu až o výkendu. Už mam ale vymyšlenej dalšý... ;-)
    Heron avatar 10.8.2009 15:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    JJ bomba :-D Dobrá je taky reakce zúčastněných. David napíše LOL, až to uvidí PT tak to bude 400 komentářů, kde zas vytáhne soukromé info na polovinu zdejšího osazenstva ;-). Ale na toho mýho dráčka mi nesahej, toho jsem vlastnoručně zachránil z pekla doomu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 15:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    ...to tryko by mu náhodou pasovalo... :-D
    Heron avatar 10.8.2009 15:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jen to ne. Za ksicht nikdo nemůže, ale to červeno bílý triko mě neskutečně...
    Václav 10.8.2009 16:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Náhodou mu sekne :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 17:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Chá, chá, já to nebyl... :-D
    Heron avatar 10.8.2009 19:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    To volééééé to je hnus velebnosti, smaž to :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 15:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    PT sem už moc nechoďý, ale na FB teď zveřejňyl zajýmavý porovnáný FF3.6 a Opery10. Čýsla jsou docela brutálňý...
    Heron avatar 10.8.2009 14:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Opravdu vřele doporučuji (dlouhodobější) návštěvu Cejlu, Mariánských Hor, případně některé z těch obcí na východním Slovensku nebo něčeho v Čechách.

    Co to jako je? Chceš mi dokázat, že se někdo chová špatně tak mě pošleš do pekla? Zajeď si na Guantánamo ať poznáš, jak se chová bašta demokracie (amíci). To je stejný nesmysl.

    Ty Pavlovičky tady nejsou nikterak strašné.

    Co je s Pavlovičkama? Vůbec nevím, je to normální Olomoucká čtvrť, krom toho, že je tam děsná doprava.

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Co to jako je? Chceš mi dokázat, že se někdo chová špatně tak mě pošleš do pekla?

    Pouze bych byl rád, kdyby se obhájci jistých menšin seznámili s působením těch menšin. To je vše.

    Zajeď si na Guantánamo ať poznáš, jak se chová bašta demokracie (amíci).

    To je fakt bašta demokracie, až to hezké není. Nevím, proč mi to předhazuješ.

    Co je s Pavlovičkama?

    Je tam větší koncentrace opálených. ~_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 10.8.2009 15:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Je tam větší koncentrace opálených.

    A co s tím? Tam není nejmenší problém. To bych v Olomouci našel opálenější místa (opět bez problémů), třeba na nový svět chodím občas s foťákem. Jako vůbec nevím, co těmito příklady chceš dokázat a kam s tím míříš.

    Pouze bych byl rád, kdyby se obhájci jistých menšin seznámili s působením těch menšin.

    Obhájce sice nejsem, ale o působení těch menšin jak již z předešlého odstavce plyne vím. Žádný problém.

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 15:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    A co s tím? Tam není nejmenší problém.

    Možná, že tohle je právě ono. Jakmile je jich málo, není problém, ale jakmile to začne bobtnat, dopadá to... ehm.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:01 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    > A proto dokáží tvrdit, že lze podle rasy určovat, kdo je zločinec, kdo slaboch, kdo inteligent a kdo blb.

    Je důležité si uvědomit několik věcí:

     a) Mezi rasami, etniky, národy prostě jsou určité rozdíly. Ať se nám to líbí, nebo nelíbí. Neznamená to ale, že některé rasy (etnika, národy) jsou jiným "rovnější".

     b) Pokud se drtivá většina nějaké skupiny chová nějak, pak je dané chování znakem dané skupiny. I když mohou existovat výjimky. Nebo je snad náhodou, že tolik Cikánů krade, přepadává a parazituje na ostatních lidech? Proč bychom to měli přehlížet? Prostě to tak je.

    10.8.2009 11:03 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Ostatně, Cikány řeší nejvíc cikánské organizace, různí Kocábové atd. Jen tomu neříkají "řešit Cikány", ale "řešit sociálně vyloučené", nebo používají jiné takové pseudohumanistické termíny.

    10.8.2009 11:04 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Já bych spíš mluvil o skupině dané historicky, kulturou apod. Jinak jsi opravdu rasista.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    10.8.2009 11:36 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Mezi rasami prostě jsou rozdíly.

    Nebo proč jsou černoši tak dobří běžči? Z Keni, z Jamajky, ... Čím to je, že jim to taky pádí a bělochům nebo asiatům většinou při závodech utečou?

    10.8.2009 14:13 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jsou, nicméně v tomto kontextu mi přijdou mnohem důležitější rozdíly dané kulturou, zvyky historií a podobnými věcmi. Vazba na rasu není pro "dělání bordelu" důležitá.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 14:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vazba na rasu není pro "dělání bordelu" důležitá.

    Asi je nějak podmíněná. Všimni si například, jak jsou ti Východoasiaté pracovití, Jihoasiaté naopak velice často líní...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.8.2009 07:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Takže tedy uznáváš, že jsou mezi rasami rozdíly?

    12.8.2009 16:03 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Samozřejmě jsou, jinak by ten pojem asi nezvnik.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    10.8.2009 08:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Dobře, všichni jsme blbci. Jaké řešení tedy navrhuješ?

    10.8.2009 10:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Pokud možno žádné Řešení. Naše společnost netrpí žádnou katastrofickou etnickou různorodostí. Nejsme na tom o nic hůře ani lépe než jinde na světě. Nemusíme nic _řešit_ (tedy kromě štvavých keců). Stačilo by se smířit s tím, že každý je jiný. Někdo někoho zmlátí - pošlete ho za katr. Něco ukradne - fajn, i to máme v zákonech ošetřeno. Někdo ti sere na chodbě - vynadej mu, stěžuj si, jdi bydlet jinam, buď trochu samostatnej a smiř se s tím, že někdo je holt prase, dá se s ním těžko vycházet, úředníci jsou líný a pohodlný a na tvoje stížnosti se vykašlou - a tak seber pět švestek a odstěhuj se, pokud se v tom nechceš vrtat. Je to stejné jako u všeho ostatního. Průserů, potíží, byrokratických pochybení a dalších věcí je všude dost. Tohle není výjimka.
    vlastikroot avatar 10.8.2009 10:31 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jenze bez reseni tu budou extremisti kteri nesouhlasi s nynejsim stavem a chteji ho resit vlastnorucne.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 10:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Řešením tohoto problému je vypořádat se s extremisty. Vždycky se totiž najde někdo nebo něco, kdo nebo co je někomu trnem v oku. Žádná společnost není tak idylická, aby se nenašlo pako, který začne vykřikovat, že je nutné toho či tamto zničit, potlačit nebo zakázat, aby se lidé měli lépe. Když to nejsou cikáni, tak židi, Mexičani, černoši, Arabové, teplouši, chudý, bohatý, hrbatý, krásný nebo nevěřící. Je to fuk. Tzv. extremismus je průvodcem lidského pokolení - nemá smysl si nalhávat, že když zmizí cikáni, tak zmizí kreténi, kteří je teď chtějí bít. Akorát si najdou jinou záminku.
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 10:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    To je nesmysl. Právě ta neschopnost udělat cokoliv s problémovými spoluobčany vzbuzuje náklonnost k extrémismu.

    Nemít několik nepříjemných zkušeností s cigány, neměl bych se před nimi tolik na pozoru. U některých lidí to může jít dál, protože jsou na tyto věci citlivější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vlastikroot avatar 10.8.2009 10:47 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jenze ti extremisti tam nejdou aby bili cikany, ale aby chranili utlacovane obyvatele. Vetsina jich je proti rasismu (pozitivnimu rasismu), a vetsina jich ma zlou zkusenost s nejakym takovym clovekem. Tu se nebojuje proti nejake rase, mensine atd. Tu se bojuje proti nepipiratelne spatnemu chovani nekterych obcanu, s kterym ale nechteji mit urady nic spolecneho. Zato potlacovat extremisty, to jim proti srsti neni.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 10:52 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Pokud jsou v tomto pojetí extremisti i ti, kteří dělají bordel, pak je to v pořádku, jinak by to byl nesmysl. Důsledným stíháním povalečů, kteří si myslí, že svoboda je právo omezovat svobodu ostatních, se vezmou uskupením jako DS a NO trumfy z ruky.
    10.8.2009 10:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Výše jsi (namátkou vybráno) řekl:

     - "Lidé jsou netolerantní, závistiví, programově vychcaní a nedůvěřiví."
     - "A pošahaně nerealistická a v důsledku krutá politika nuceného stěhování a převychovávání cikánů nám zanechala etnikum, které stát v podstatě naučil a přinutil se systémem a s lidmi vyjebávat ještě víc než ostatní vychcánky."
     - "A tak máme situaci, která se vyznačuje tím, že je pro cikány výhodnější rodit než pracovat, krást než se snažit a bejt dopředu nasranej než se zamyslet nad sebou."

    ... a pak se vytasíš s tím, že vlastně není nic potřeba řešit? :-)

    > Někdo někoho zmlátí - pošlete ho za katr. Něco ukradne - fajn, i to máme v zákonech ošetřeno. (...)

    No vidíš, chceme to samé. My, "rasisté", jen upozorňujeme na to, že u jisté skupiny obyvatel nejsou právě takové věci výjimečné -- naopak jsou u ní výjimeční lidé, kteří jsou slušní.

    Když pracuje "bílý" -- koho to zajímá, to je normální. Když nepracuje (přestože by mohl a třeba i měl) "bílý" -- je to flákač. Když pracuje Cikán -- je to skvělý člověk, který nám jde všem příkladem. Když nepracuje Cikán -- koho to zajímá, to je u nich normální. Atd. A neříkej, že to tak není... Bohužel je. :-(

    10.8.2009 11:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    ... a pak se vytasíš s tím, že vlastně není nic potřeba řešit? :-)
    Ano, není potřeba to řešit. Není "co řešit". Je to jako chtít "řešit", že mladý chtěj šukat a nesměj a starý chtěj a nemůžou. Obojí bylo porůznu v historii a na různých místech světa zakazováno, řešeno atd. A co z toho. Tak to prostě je. Chceš převychovávat několik generací lidí? Jak bys to chtěl udělat?
    Když pracuje "bílý" -- koho to zajímá, to je normální. Když nepracuje (přestože by mohl a třeba i měl) "bílý" -- je to flákač. Když pracuje Cikán -- je to skvělý člověk, který nám jde všem příkladem. Když nepracuje Cikán -- koho to zajímá, to je u nich normální. Atd. A neříkej, že to tak není... Bohužel je. :-(
    No a?
    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Ano, není potřeba to řešit.

    Zkus nějakou dobu pobývat v kontaktu s touto skupinou populace v místě, kde je tam rozbujelá, jak o tom píšu. Třeba ten Cejl v Brně. Několik let jsem chodil do školy na okraji dotyčné oblasti. Několik spolužáků bylo okradeno nebo napadeno... hádej kým! Pak se nelze divit, že má člověk strach se tam byť jen pohybovat. Tak je to správně?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Několik spolužáků bylo okradeno nebo napadeno... hádej kým! [...] Tak je to správně?
    Napsal jsem snad, že by něco takového bylo správně? Řešila ty případy policie?
    vlastikroot avatar 10.8.2009 11:32 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jeden kamos byl kousek od nadrazi v Tabore napaden skupinkou takovych, pod pohruzkou jim musel vydat mobil a penezenku. Sel 500m na policii aby to nahlasil, a bylo mu jen oznameno, ze se to stava, ze mu neukradli 5k takze to neni trestny cin a ze neni v jejich moci zajistit tam bezpecnost. Co ty na to ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.8.2009 17:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Co bych na to? Takový je zákon. A místní situace. A líní policajti. Naprosto nic to nevypovídá o zdejším tématu. Jestli chceš tohle řešit, tak apeluj na přísnější zákony, lepší místní administrativu a lepší policii. S cikány to nesouvisí.
    10.8.2009 18:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    > Co bych na to? Takový je zákon

    AFAIK neni. Pokud to bylo pod pohruzkou nasili, tak jde o loupez a tam se jedna o trestny cin, i kdyby uloupili jen 10 korun.

    10.8.2009 23:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    V tom případě viz -> líný policajti.
    robotics avatar 10.8.2009 17:45 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    To samý mi řekli policajti když sem oznámil opakovanou (3x) krádež benzínu ze škodovky :-). Není to víc jak 5k. Kdo to byl však nevím. Ale myslím, že takovej hajzlík co měl taky škodovku na tom sídlišti. Hajzl.

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 11:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Policie případy do jisté míry řešila, má dokonce na té ulici stanici. Myslíš ale, že se to neopakovalo? A myslíš, že ti policisté nějak hyperaktivně zasahují? Houby! Všiml jsem si (nejednou), kterak nepřizpůsobivý spoluobčan někoho obtěžoval, či okrádal, nicméně přihlížející policisté, ač o tom věděli, se sebrali a odešli pryč, tvářili se, že si ničeho nevšimli.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    robotics avatar 10.8.2009 17:42 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    A oznámil si to policii nebo si taky jako trouba jen přihlížel?

    Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 17:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Dobrá otázka. Jenže to má háček: Jaký má smysl hlásit, že jsem zrovna viděl někoho okrádat někoho jiného? To si dotyčný musí udělat sám, protože něco chybí jemu, ne mně a já ani nevím, co dotyčnému chybí. Jinak má samozřejmě význam znepříjemnit situaci dotyčnému "zločinci", například nedávno jsem viděl dva použité chlápky pomotávající se po parkovišti s docela zřetelnými úmysly --- prostě jsem se na několik minut (než mi jel autobus) zastavil a čelem k nim jsem si hrál s telefonem. Raději odešli.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.8.2009 11:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Končím, už jsem se vyflejmoval. Hádejte se chvilku mezi sebou, pak se možná objeví Heron a pokusí se vám zase něco vysvětlovat. Já to balím.
    robotics avatar 10.8.2009 17:28 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Největší procento cikánů je mezi Linuxákama.

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 17:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    A všychňy sou z Jyhlavy... :-D
    robotics avatar 10.8.2009 17:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Jo je jich tady taky dost, ale ghetto nějaký větší tu naštěstí není. Ty špatný se totiž začnou co nevidět stěhovat do Prahy a Warszawi :-).

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 17:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Pošly je pak prosymtě všechny rovnou ke mně domu, ďýk! :-D
    robotics avatar 10.8.2009 17:41 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Samozřejmě, neboj. Řeknu jim, že vyplácíš souciální dávky.

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 17:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Jasně, parkety kdyžtak taky mam, tak sy uděláme pořádnej voheň, srát budem na chodbě a skompylkujem sy romalebuntu, to bude paráda, už se těšym! :-D
    robotics avatar 10.8.2009 18:00 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Takové romalebuntu, co to má za aplikace?

    vlastikroot avatar 10.8.2009 18:04 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    No zakladni vymozenost je symlink z fsck -> fu*k :-D pak se neni cemu divit jak to u nich vypada :-D vsude samej garbage ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 18:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Vykradený všude možně... :-D
    Heron avatar 10.8.2009 19:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Hej na tu češtinu pozor. Z prdele takhle budeš psát 14 dnů a pak se toho nezbavíš.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 20:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    14 dňý to nezvládnu, sy to zkus jaká je to magořyna... :-D
    kotyz avatar 10.8.2009 20:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)
    Napis si na to skript, co ti to bude automaticky nahrazovat. No nebo spis at ti ho napise nekdo kdo to umi ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    16.8.2009 13:21 Riddick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovensky Litvinov (priebezne aktualizovane)

    Jedno fajne videjko, ktore svedci o brutalite policie, ktora zasahovala

    http://www.youtube.com/watch?v=qEiJHbxkXj8

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.