abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    22.6.2010 11:26 | Jiné

    Tak panové od O2 zaváděli včera sousedce internet a to tak, že nám odpojili celou linku. Dneska to byli napravit a už to zase nejde sousedce :-) BTW ty šmejdi od ČEZu by zasloužili přes držku, včera kolem 11 to zase na 2 minuty vypnuli proud a dneska v kolem 10 taky, zrovna, když pán od O2 po mně chtěl zkontrolovat, jestli jde internet. Pak si šel teda do auta pro nějakou zkoušečku a když ji přinesl, tak dostal psotník, když jsem mu řekl, že už to zapli. Dneska už se snad o zákazníka nikdo pořádně nestará a je jim to jedno, hlavně když jim každý měsíc chodí prachy.        

    Hodnocení: 85 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.6.2010 11:53 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    nedovedu si predstavit, jak by to vypadalo, kdyby Paroubek vyhral volby ...
    David Heidelberg avatar 22.6.2010 12:05 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    22.6.2010 12:31 rainman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    já jo. vůbec nic by se v tomhle nezměnilo ...
    22.6.2010 12:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    ...tak já rychle volám 150 dokud tu jsou jen 4 komentáře :-D
    22.6.2010 12:46 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tak von je Paroubek vyhral, proto to taky vypada tak jak to vypada. Jo, kdyby byl prvni Kalousek, to by se dodavky el. proudu plnily na 160 %.
    22.6.2010 12:50 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tak to máš dost chudou představivost, vzhledem k faktu, že je vyhrál.
    22.6.2010 15:14 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To je takové dost srandovní klišé. (byť se používá často) Volby vyhrál ten, kdo je schopen sestavit ve sněmovně většinu.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 15:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nie, voľby vyhral ten, kto vyhral voľby (dosť zložité, čo?). A má aj prednosť v pokuse zostaviť vládu. Kto ju nakoniec zostaví, to už je na rokovaniach.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:25 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A to je kdo, ten co vyhrál volby? Kde je to definováno? Je naprosto evidentní, že volby vyhrál ten, kdo získal více než 50%, u nás tedy nikdo. V tom případě je tedy vítěz je ten, kdo je schopen se na nadpoloviční většině domluvit.

    Evidentě to pro vás složité je.

    Marek Bernát avatar 22.6.2010 15:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Aha, takže to nie je nikde definované, ale je to naprosto evidentní, to stačí :-)

    Btw, obvykle víťaz čohokoľvek je ten, kto sa umiestni prvý. V tomto prípade strana, ktorá získa najviac hlasov. Jak prosté, milý Watson :-)

    Ale chápem, že pre Vás je zložité odprostiť sa od faktu, že voľby a zostavovanie vlády nie je jedna a tá istá vec :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:40 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    S tím souhlasím, jenže těmi subjekty, které o poslanecké mandáty soutěží nejsou pouze jednotlivé strany ale i koalice. Opět to máte v ústavě. A koalice mohou být jak předvolební tak povolební.

    Takže vítězem se skutečně stal ten kdo je první. U nás je to pravicová koalice.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 15:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ok, zhodneme sa na tom, že sú možné minimálne dve definície víťaza volieb. Ja si s dovolením ponechám tu svoju :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:46 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    já vám ji neberu. Jen se vám snažím vysvětlit, že dost pokulhává. Pokud má váš vítěz voleb méně než nadpoloviční většinu a současně nemá koaličního partnera a zůstane bez vlivu, tak co je to vlastně za vítěze, když nic reálně nevyhrál?

    Vítěz zůstane bez medaile? Medaile si rozdělí poražení? :-)
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:01 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Stále bude mať najväčší hlas v parlamente (ako strana), čo je dosť podstatné. Ja koalíciu neberiem ako jednotný celok (po skúsenostiach s minulými vládami), ale ako množinu strán, ktoré sú spolu len z nutnosti, a ktorá sa môže kedykoľvek rozpadnúť. To pre mňa nie sú víťazi :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 16:24 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A stranu bereš jako jednotný celek? Strany se minimálně u nás rozpadají pomalu stejně často jako koalice :-D Mimochodem, i strany mohou hlasovat půl napůl rozdlně. Ve výsledku je to nakonec jen 200 jednotlivých poslanců (ČR), z nichž každý zastává nějaké stanovisko. U stran, stejně jako u koalic máš jen větší šanci, že budou tyto skupiny hlasovat stejně.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Jasné. Ale strana je predsa len trochu jednoliatejší celok než koalícia. Je to asi ako porovnávať občanov jednej krajiny a napr. EÚ :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:29 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A má aj prednosť v pokuse zostaviť vládu.

    Mimochodem. Toto je lživé tvrzení z pohledu ústavy jak ČR, tak SR.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 15:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tak záleží to na prezidentovi (aspoň teda u nás, zákony ČR nepoznám). Ale u nás sa tak deje prakticky bez výnimky. Aj teraz Gašparovič poveril Fica, hoci bolo jasné, že vládu zostaviť nemôže. Berte to ako nepísané pravidlo ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:43 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Právě proto, že vítěz voleb nemusí být znám ani po sečtění všech mandátů (žádná zestran nemá většinu), je zde na prezidentovi aby uvážil koho pověřit - kdo je schopen se na většině alespoň domluvit.

    Kdyby to bylo automatické, nemusel by tam prezident vůbec být nebo to bylo jasně nařízeno ústavou.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 15:50 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    No, podľa mňa by tam ten prezident skutočne byť nemusel. Tak ako je to teraz, sú to len zbytočné formality a zdržovanie navyše.

    Btw, neviete, ako to funguje v nejakých iných krajinách? Majú to automaticky, alebo tiež cez prezidenta (ak teda majú prezidenta).

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 15:55 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Většinou to automaticky nebývá. Takové řešení je totiž nesmysl. V ČR například získala nejvíce hlasů ČSSD, ale nemá vůbec žádnou šanci sestavit vládu. Proč by tedy měla země ztrácet čas zbytečným pokusem? Zvláště když čas je luxus, který nemáme. Právě proto je zde prezident, který je schopen posoudit aktuální situaci a zvolit takové, které povede nejrychleji k fungující vládě.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:05 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Prečo by to bol nezmysel? Aspoň by boli pevne dané pravidlá, ktoré si nemôže prezident priohýbať, ako sa mu zachce. Stačí sa pozrieť na Slovensko: Gašparovič aj tak poveril Fica, ktorý tú vládu zostaviť nemôže. Takže je to rovnaké ako automatický systém, ale ešte je tam zdržovanie, lebo to musí ísť cez prezidenta. Jó, keby sme mali normálneho prezidenta, tak by to bolo iné, ale to je len zbožné želanie :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 16:17 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Fico získal 35% hlasů, což je 20% rozdíl oproti Radičové. Na slovensku tak není podobná situace jako v ČR, kde první a druhý mají prakticky stejně, a třetí jim šlape na paty. Při takovémto rozdílu Gašparoviče docela chápu. Navíc pověření k vyjednávání o vládě je jen ceremoniální akt, který nemá žádnou oporu v ústavě a nijak nebrání vyjednávat komukoli s kýmkoli. Prakticky tak papírově jedná Fico, ale s nikým, a reálně zatím vyjednává Radičová a spojenci.

    Obstrukce by byla, kdyby Fica jmenoval premiérem, připadně i opakovaně, a naopak odmítal jmenovat Radičovou. Nebo obstrukčně dokonce pověřil někoho třetího, kdo premiérem stejně nebude (Dzurinda).
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:23 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Koľko Fico získal percent podstatné nie je, lebo všetky pravicové strany sa hneď po voľbách (a aj pred voľbami, ale vtedy to ešte nebolo dôležité) vyjadrili, že s Ficom do vlády nepôjdu. Tak či onak, stále nevidím rozdiel oproti tomu automatickému systému. Z akého dôvodu by bol v konkrétnom prípade horší? A nakoniec aj tak hovoríte, že na tom poverení (či už automatickom, alebo od prezidenta) nezáleží, tak jaký tam má ten prezident zmysel?

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    23.6.2010 09:24 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    TAK TO TEDY POZOR!

    Chcete snad rici, ze pan Klaus delal obstrukce, kdyz pred ctyrmi lety dvakrat za sebou poveril pana Topolanka ...??? :-):-):-)
    pavlix avatar 22.6.2010 15:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Možná jsem špatně sledoval, ale nepověřil náhodou sestavováním vlády zrovna po posledních volbách prezident jinou stranu než tu s největším počtem hlasů?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.6.2010 15:56 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    ano.
    pavlix avatar 22.6.2010 17:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nějak mi nedošlo, že nečtu češtinu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:05 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Závidím. Kiež by sme aj my mali takého prezidenta :-(
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 16:18 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tu závist chápu. Nicméně si osobně myslím, že u vás to (pravděpodobné budoucí provládní strany) nebylo tak jednoznačné jako u nás. Řekl bych tedy, že i váš prezident postupoval docela správně, jen měl dát Ficovi kratší lhůtu.
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 16:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Neviem. Všetkým bolo hneď po voľbách jasné, že Fico do vlády nepôjde. Prezidentovi z nejakého dôvodu nie :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 16:11 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A má aj prednosť v pokuse zostaviť vládu.
    Tohle v zákoně nikde není, je to jen zvyk, který se občas dodržuje. Pokud se dodržuje, tak nikoli proto, že je to skvělé, ale proto, že vítěz voleb by stejně nakonec tu vládu sestavil.

    Osobně si myslím, že prezident to udělal správně - pověřil sestavením vlády toho, kdo tu vládu pravděpodobně sestaví. I když nevyhrál volby.
    22.6.2010 16:20 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Osobně si myslím, že prezident to udělal správně - pověřil sestavením vlády toho, kdo tu vládu pravděpodobně sestaví. I když nevyhrál volby.
    Zde samozřejmě mluvím o situaci v ČR, nikoli SR.
    22.6.2010 16:06 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ale houby.

    Mějme cyklistický závod... První dojede Jirka. Druhý dojede Péťa, třetí Kája, čtvrtý Vojta, pátý Ráďa. Jirka zkrátka vyhrál, a to i přesto, že s ním Péťa, Kája a Ráďa nepůjdou po závodě do hospody. Dokonce ani za to nemůže těmto třem rozbít hubu, protože i ve spojení s Vojtou jsou v menšině.

    Už tomu rozumíš? Nebo si myslíš, že ten závod vlastně vyhráli Péťa s Kájou a Ráďou (a všichni by měli dostat zlatou medaili)?
    22.6.2010 16:19 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jirka (CŠSD) byl možná tak první v mezičase (sčítání hlasů). Po volbách mu ale spadl řetěz a do cíle (strakova akademie) vůbec nedojel. Takže je vítěz? :-D
    22.6.2010 16:24 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Spíš bych řekl, že Jirka před závodem moc machroval a sám tomu uvěřil, takže přepálil start, pak mu začaly docházet síly a i když nakonec dojel první (tj. vyhrál), bylo to jen těsné vítězství.
    22.6.2010 16:31 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Otázka je, co bylo cílem. Pochybuji, že exaktní počet mandátů. Já bych definoval cíl jako možnost maximálně prosadit svůj program - tedy vstoupit do vlády.
    22.6.2010 16:45 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    K prosazování programu není třeba být ve vládě. Socdem minule ve vládě nebyla a stejně si úspěšně prosazovala program.
    22.6.2010 16:48 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Pardon. Většinovou vládu.

    Vzhledem k výsledku voleb je tak úplně jedno jestli má ČSSD 20, 40, 60 nebo 80 mandátů. Nakonec je snad dokonce lépe, má-li jich více, pro nutnost širší shody při změnách ústavy.
    22.6.2010 16:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To záleží jak definuješ to vítězství. Pokud to definuješ tak, že vítěz je ten, kdo první dojel, pak máš samozřejmě pravdu. Ovšem realitě odpovídá spíš to, kdo s kým "půjde do hospody"...
    22.6.2010 16:29 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    No jo, ale ty směšuješ dva závody: Tour de Sněmovna a následný Tour de Strakova akademie.

    Přičemž první pisatel jasně řekl "vyhrál volby" (takže jde o první zmíněnou Tour).
    22.6.2010 16:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To je pravda, nicméně z mého pohledu pojem "vyhrát volby" != "být první ve volbách", ale to je pochopitelně jen můj názor...
    22.6.2010 19:54 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ked uz chceme hlupe porovnania, tak to dotiahnime dokonca.
    Pri zostavovani vlady existuje v podstate minimalna podmienka(nadpolovicna vacsina ludi), ktora je viac nez vhodna pre spravne fungovanie. Tato podmienka nie je nutna, ovsem je preferovana.
    Cize priklad s minimalnou podmienkou:
    Majme sutaz, kde sa zbieraju nejake kruzky(maximum je 20). Podmienka pre vitazstvo je aspon polovica kruzkov, pokial sa polovica nenajde, tak vyhrava ten, co je k nej najblizsie.
    Najlepsi jedinec nazbieral 6 pruzkov.
    Druhy najlepsi 5.
    Treti najlepsi 4.
    Stvrty najlepsi 3.
    Prvy najlepsi ocividne nema polovicu pruzkov, moze sa snazit s ostatnymi dosiahnut zhody a ziskat tak polovicu pruzkov, ovsem nemusi sa mu to podarit.
    Druhy, treti a stvrty sa spolu dohodli a prisli si vyzdvihnut vyhru, kedze dokopy maju viac nez polovicu kruzkov.
    Kto podla teba vyhral?
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 20:05 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Príklad je to pekný, ale kto vyhral záleží od toho, akú hru presne hráš. A napr. ja nie som jediný, kto si myslí, že vyhrala strana s najväčším počtom hlasov :-) Čím ti samozrejme neberiem tvoj názor -- sú proste možné oba pohľady na vec.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 20:39 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To je mi, samozrejme, jasne. Mne sa len nepacil ten predchadzajuci priklad, ktory nebral do uvahy celkom zasadnu vec(tu podmienku) a snazil sa tvarit, ze to ma len jedno mozne riesenie :).
    Grunt avatar 22.6.2010 12:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nevím jak kdo, ale já bych tě teda za zákazníka ani nechtěl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.6.2010 12:57 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A to já jo. Kdbyby cáloval, tak je mi jedno, že na blogu píše o poruše osobnosti a 32bitovejch šmejďárnách.
    Grunt avatar 22.6.2010 13:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jsem to myslel z pohledu technika.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 22.6.2010 13:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jako sorry, ale něco si platíte a oni vám to nedodávaj, to je hnus. Kdyby to nebyl monopol, jdu odebírat od někoho jinýho.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 22.6.2010 13:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jasně, už 20 let si bez elektrické energie a už 10 let si bez přístupu k internetu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 22.6.2010 16:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nechápu smysl tohoto příspěvku, asi mi něco uniká
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 22.6.2010 17:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Že za těch 20 let ti vyletí elektrika na pár minut a můžeš vyletět z kůže. Když se ti nelíbí, klidně si ji můžeš vyrábět sám. Připoj si kolo na nějaký generátor a uvidíme jak budeš šťastný když budeš muset dosáhnout spolehlivosti 99.98%. Internet stejnětak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 17:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Čo je to za argument? Keď si sám nedokážem doma postaviť poriadne auto, tak je ok, keď mi automobilka predá len polofunkčné?

    Nakoniec samozrejme ide o to, čo je v zmluve, ale 99.98% nie je vôbec vysoké číslo. Skús si predstaviť, že by to bola spoľahlivosť tvojho srdca -- 50 dvojminútových výpadkov do roka v pohode, čo? :-D

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 22.6.2010 17:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Keď si sám nedokážem doma postaviť poriadne auto, tak je ok, keď mi automobilka predá len polofunkčné?
    Polofunkční by bylo s 50% funkčností, že?
    Nakoniec samozrejme ide o to, čo je v zmluve, ale 99.98% nie je vôbec vysoké číslo.
    Vzhledem k množství věcí mezi nebem a zemí je to víc než vysoké číslo.
    Skús si predstaviť, že by to bola spoľahlivosť tvojho srdca -- 50 dvojminútových výpadkov do roka v pohode, čo?
    Tak ale asi to pro něj tak zásadní jako funkce srdce, protože kdyby bylo tak má jak přívod elektřiny, tak internet zazálohovaný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 17:52 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    To je len obrat reči, znamená, že to auto nie je v poriadku. Určite by ťa nepotešilo, ani keby ti brzdy fungovali len v 99.98% prípadov :-)

    Toto som moc nepobral, sorry :-)

    Nie je to zásadné v tom zmysle, že by zomrel. Ale viem si predstaviť, že to človeka dokáže nasrať :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    danaketh avatar 22.6.2010 22:24 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Může se stát hromada věcí, které ČEZ nebo O2 neovlivní - bouřka, strom spadlý přes dráty (třeba vinou nějakého šikuly), nenechaví spoluobčané...
    kotyz avatar 22.6.2010 22:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    my byli tejden bez netu kdyz nakej lempl ukrad antenu :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    danaketh avatar 23.6.2010 12:18 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    U nás kdysi O2 řešilo výpadek a protože technici už nevěděli co (ústředna nevykazovala žádnej problém ale klienti prostě nebyli) tak projeli trasu kde byl položenej kabel - a zjistili, že jim ho někdo pár metrů vykopal :) Nakonec zjistili i kdo (stejná parta která je asi rok před tím zakopávala).
    Grunt avatar 22.6.2010 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Erupce na slunci, špatné postavení Marsu k Zemi,…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 22.6.2010 23:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    špatné postavení Marsu k Zemi
    Pokud by bylo to postavení tak špatné, že by došlo ke kolizi, už by po nich tu pokutu asi neměl kdo chtít…
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 22:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    ...útok mimozemšťanov, dopad asteroidu, vytvorenie čiernej diery v LHC, ... Majú to v tom ČEZe holt ťažké :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Jendа avatar 22.6.2010 23:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Možná by SLA mohli upravit na dostupnost 99,98 % času, kdy existuje odběrné místo a je na živu majitel :-).
    Heron avatar 23.6.2010 08:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ve smluvě se k tomu používá termín vyšší moc.
    danaketh avatar 23.6.2010 12:21 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Útok mimozemšťanů nepodceňuj... Nikdy nevíš kdy jim rupne v bedně a začnou provádět anální sondy na zaměstnancích ČEZu - a těžko budeš kontrolovat kvalitu dodávek když ti něco leze zadkem v protisměru...
    Grunt avatar 22.6.2010 17:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Keď si sám nedokážem doma postaviť poriadne auto, tak je ok, keď mi automobilka predá len polofunkčné?
    Jinak ne, ale když si neumíš postavit pořádné auto, tak pak nefrflej když ti nezbude nic jiného než si koupit polofunkční.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 22.6.2010 17:53 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ok a ty potom nefrfli, keď ťa zrazím, lebo mi nefungovali brzdy ;-)

    Ale to už sa s analógiou dostávame dosť ďaleko od pôvodného prípadu, takže navrhujem nechať autá tak (sorry, že som ich sem zatiahol) :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Heron avatar 22.6.2010 17:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nakoniec samozrejme ide o to, čo je v zmluve, ale 99.98% nie je vôbec vysoké číslo. Skús si predstaviť, že by to bola spoľahlivosť tvojho srdca -- 50 dvojminútových výpadkov do roka v pohode, čo?

    Ono to záleží na ceně. Smluvních 99.98% (ve skutečnosti je ta dodávka elektřiny spolehlivější) je za tu cenu velmi slušná spolehlivost. Pokud bych to chtěl zvýšit, tak dodavateli zaplatím o dost víc. Pokud to potřebuju, ok. Ale Jardík to potřebuje pro PC a tam je daleko levnější řešení koupit UPS.

    Výpadek činnosti srdce na 2 minuty se prakticky rovná ztrátě života. Takže zde je cena za výpadek úplně někde jinde, než v případě Jardíkova PC.

    Marek Bernát avatar 22.6.2010 17:58 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Jasné, UPS by som tiež odporúčal. Lacné a efektívne riešenie. Netuším, prečo to ešte nekúpil :-)

    Cena je inde, ale pointa bola, že nemám rád manipulácie typu 99.98%. To číslo vyzerá na prvý pohľad vysoké, ale v skutočnosti nie je (záleží prípad od prípadu). Radšej by som zaviedol pre tieto dostupnosti logaritmickú škálu pre percentá výpadkov.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.6.2010 18:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Že za těch 20 let ti vyletí elektrika na pár minut a můžeš vyletět z kůže. Když se ti nelíbí, klidně si ji můžeš vyrábět sám.
    To radši ne, ještě by postavil jadernou elektrárnu a zamořil by celou ČR.
    22.6.2010 20:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To by byla dobrá výzva a inspirace pro danyk.wz.cz :-)).

    Pozor, při neodborné manipulaci se radiace může šířit přes půlku kontinentu. Na výstupu VN traf je smrtelně nebezpečné napětí. Chladicí medium dosahuje nebezpečných teplot. Kondenzátory mohou zůstat nabité i po vypnutí. Vše děláte na vlastní nebezpečí. Autor nebere žádnou zodpovědnost za případné újmy na zdraví, životě či majetku.
    Baník pyčo!
    22.6.2010 21:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ještě, že bydlím v Liberci, který je od jeho bydliště stíněnej horama :-D.
    Heron avatar 22.6.2010 14:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Přečti si pořádně za co vlastně platíš. Už jsem ti to jednou posílal. 50 dvouminutových výpadků do roka je ještě OK.

    Jestli se ti to nelíbí, tak si buď domluv lepší služby za příslušné peníze -- když se s nimi dohodneš tak ji jistě rádi postaví 50kVA online ups s diesel generátorem.

    A nebo si prostě kup běžnou 1kVA PC UPS.
    Grunt avatar 22.6.2010 14:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Přečti si pořádně za co vlastně platíš. Už jsem ti to jednou posílal. 50 dvouminutových výpadků do roka je ještě OK.
    Jestli umím dobře počítat, tak to je dodávka se spolehlivostí 99,98%.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    cynic_asshole avatar 22.6.2010 15:14 cynic_asshole | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Proč by měli stavět UPSku? Prostě si nechá natáhnout elektriku ještě z jiné nezávislé větve :-D
    Neznáš nějakou linuxovou distribuci pro Windows?
    22.6.2010 17:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    No a když je druhé vedení 10 kiláků daleko? Možná by ta ups byla levnější ;).
    Baník pyčo!
    22.6.2010 12:49 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Dneska už se snad o zákazníka nikdo pořádně nestará a je jim to jedno, hlavně když jim každý měsíc chodí prachy.
    No však jo. A ne jen "dneska", ale vždy. Ty, kdybys byl technikem nějaké společnosti, tak budeš zákazníkům nabízet celoživotní přátelství, svou dceru a půl království? Těžko. Většina typů firem se zakládala, zakládá a bude zakládat kvůli zisku. Kdo si myslí něco jiného, je naivní nebo blbý.

    Z jejich pohledu jsi spokojený, pokud platíš.

    Vždyť tebe taky nezajímá, jak se technik má a jestli se jeho děti dobře učí. Ty od něj chceš jen nějakou službu.

    Je to zcela logické. Když já (kvůli práci) někam jdu, chci mít korektní a slušný vztah, ale rozhodně tam nejsem od toho, abych si se zákazníkem jen tak hladil prdel po směru růstu chlupů.

    Já něco nabízím a on odebírá. Nebo naopak. Je to obchod. Nic víc ani míň.
    22.6.2010 15:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Zvlastni. Ale jak prijde na dane, najednou tu firmy nemame kvuli zisku, ale kvuli sluzbam, zamestnanosti a tak dal.

    Nevim, proc bych mel i jen tolerovat neco, co je jen kvuli zisku. Zlodeji take kradou jen kvuli zisku.
    22.6.2010 15:54 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Zloději ale přitom porušují společenské normy a zákony.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    22.6.2010 16:15 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Zvlastni. Ale jak prijde na dane, najednou tu firmy nemame kvuli zisku, ale kvuli sluzbam, zamestnanosti a tak dal.
    Pravda je někde uprostřed. Firmy jsou zakládány kvůli zisku, ale k tomu, aby dosáhly zisku, typicky nabízejí služby a poskytují pracovní místa.
    Nevim, proc bych mel i jen tolerovat neco, co je jen kvuli zisku. Zlodeji take kradou jen kvuli zisku.
    Původně jsem chtěl říct, že tento levičácký blábol kulhá na všechny nohy, ale nakonec bude přesnější říci, že má z toho plazení se pěkně odřené břicho.
    22.6.2010 18:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ja se na to divam neideologicky. A vidim to tak, ze firmy mame kvuli tem sluzbam (a sekundarne pracovnim mistum). To ze produkuji pro nekoho zisk jako vedlejsi produkt je jejich nevyhoda. Rozhodne by to druhe nemelo byt smyslem jejich existence. Protoze pokud by melo byt, nevidim duvod, proc je nahradit necim jinym, treba socialismem.
    22.6.2010 18:58 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    ..ale rozhodně tam nejsem od toho, abych si se zákazníkem jen tak hladil prdel po směru růstu chlupů.

    to byste jako zamestnanec u pana Smolika asi dlouho nevydrzel. Zamestnanci pana Smolika a pan Smolik jsou jedna velka rodina a kdyz je spatna trzni situace, tak se pro zakaznika (aby byl spokojen) dela klidne i zadarmo. A pan Smolik je za to na zamestnance hodny. A vsichni se maji radi a chapou, ze na vic nez na minimalni mzdu (krome te mistrove) to neda. Ale 'zakaznicky' orientovani zamestnanci tohle vi.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2010 01:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ale 'zakaznicky' orientovani zamestnanci tohle vi.
    Vtipné. Ale stále je na výběr. Buďto něco málo mít a dělat nebo - podle vás - to zabalit. A nemít nikdo nic. Ono se to kritizuje, hezky po bolševicku, žejo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2010 01:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A ještě něco: také jsem se na to mohl vykašlat a jít dělat někam kravaťáka k prodejcům aut. Mohl jsem mít třeba víc. Ale byl bych proletář :-). Ale já jsem to zkusil takto. A řada lidí našla práci na Vysočině, aspoň jeden v rodině. Ti by ji neměli vůbec. Je to tak lepší? Poraďte, když máte patent na rozum .. myslím to doopravdy. Ne ironicky.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2010 07:25 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Pokud to co rikate je pravda, nejste orientovan jen na zisk, a tedy nespadate do kategorie, o ktere se tu mluvi.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2010 08:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Správný podnikatel by neměl být orientován jen na zisk. Měl by brát v úvahu i další aspekty, i když je samozřejmě zisk na prvním místě, proč vlastně provádí jakékoliv aktivity. Např. Tomáš Baťa nezanechal za sebou tunely a spálenou zem, ale postavil město. A tak dále.
    Počátkem 90. let jsem měl dobrou šanci se dostat mezi mafiány. Jak to? Bývalí generální ředitelé socialistických podniků a další "esa" potřebovali někoho, kdo rozumí zahraničnímu obchodu. Je mladý, zná jazyky a způsob obchodování. Mohl jsem mít pohádkové jmění (nebo koupel v Orlické přehradě :-)). Odmítl jsem takový způsob života, nemám na něj žaludek a raději se vydal normální, poctivou cestou. Milióny nemám, ale za to čisté svědomí. Taky to není k zahození .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2010 18:40 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Me je jedno, co by spravny podnikatel mel a nemel. Podstatne je, jake chovani spolecnost lidem dovoli.

    Je to jako s internetem. Vy rikate, ze spravny stroj na internetu by nemel skenovat a zneuzivat otevrene porty. Resenim ale neni spolehnout se, ze to vsichni budou delat, ale postavit system tak, aby se to nevyplatilo. Stejne tak bychom meli zvolit takovy spolecensky system, aby se v nem lide spatne nechovali.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2010 22:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Stejne tak bychom meli zvolit takovy spolecensky system, aby se v nem lide spatne nechovali. Společenský systém? To už tu bylo. A nefungovalo to. Systémem to není. Chce to zajistit dodržování zákonů, ale to je práce na dlouhou dobu. Ale tenhle tlak je třeba vyvíjet neustále. I když to vypadá, že je to boj s větrnými mlýny.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2010 22:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A který takový systém je, ten bolševický, co všechny, pokud nesouhlasí zavře? Tedy v tom lepším případě, taky by je mohl převychovat kulkou do týla. Oblíbený soudružský trik.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.6.2010 05:33 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Stejne tak bychom meli zvolit takovy spolecensky system, aby se v nem lide spatne nechovali.

    Takový systém postavíte snadno. Nejdříve odnaučíte lidi špatně se chovat a pak postavíte ten systém. Opačně to nefunguje. Všichni lidé totiž vytvoří systém, který odpovídá hodnotám, které vyznávají.

    Resenim ale neni spolehnout se, ze to vsichni budou delat, ale postavit system tak, aby se to nevyplatilo.

    Když žádný programátor nezvládl ještě ani zkrotit svůj digitální stroj natolik, aby neudělal chybu a nikdy nenastala okolnost, se kterou by nepočítal – a to je komp jen nemyslící nezáludný tvor – všechny chyby jsou čistě chyby tvůrců hw a sw, jak to proboha chcete udělat u lidí?
    Dalibor Smolík avatar 24.6.2010 08:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Takový systém postavíte snadno. Nejdříve odnaučíte lidi špatně se chovat a pak postavíte ten systém.
    Šmarjá, jak chcete odnaučit lidi špatně se chovat? Chování lidí je výsledkem mnohasetleté historie toho kterého národa, předělávat je - to je jako poručit větru dešti. To musí být právě naopak: Postavit systém tak, aby se špatné chování nevyplatilo a pak vytvářet podmínky, aby to lidé mezi sebou netolerovali. Jedním z klíčových momentů je odstranění příčín korupce, zjednodušení státního aparátu, průhledná výběrová řízení (třeba nezávislou komisí, atd. - to byl jen příklad), trestat poškozování životního prostředí. Důsledné vymáhání práva! (Viz chování na silnicích, atd.). Tyhle věci jsou nesmírně těžké a už vůbec žádná forma "socialismu" je neřeší.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2010 23:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Správný podnikatel se snaží o zisk, aby mohl zaplatit svým zaměstnancům sjednanou mzdu. Kdyby soudruh JS a jemu podobní pochopil tuhle základní pravdu, pak by se jim ulevilo a věděli by že firma, která nevydělává, ani neplatí. Soudruhovi krotitelODS by tohle už taky měl někdo vysvětlit, ale zřejmě oběma, jak JS tak krotiteli chybí schopnost chápání základních ekonomických a účetních zákonů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2010 23:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nevadí mi, že se do mne KrotitelODS "obul", od toho je diskuze. Jen je mi smutno z toho, kolik ještě té bolševické nátury lidem z minulého režimu zůstává. Tady stále platí podnikatel = nepřítel, je úplně jedno, zda vydělává miliony nebo jen pár desítek tisíc, jakmile má jediného zaměstnance, je to lump.
    A tohle mi z příspěvku Krotitele vyplynulo. Jestli tomu tak není a je to jen můj mylný dojem, dejte vědět.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2010 23:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tak já vím, že ti to nevadí, ale chápu, že dělat od rána do večera a ještě být považován za zloděje, těžko nálady přidá. Tak až si ten socialismus vybudují, pak pochopí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 24.6.2010 08:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A právě tohle v zemích, kde komunismus nebyl, nikdy nemuseli řešit. Podnikání (nemluvě o obyčejných živnostnících) bylo zaměstnání jako každé jiné. Čím to asi bude?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.6.2010 10:34 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Cim? Kdo byl oznacovan jako priklad uspesneho podnikatele a davan za vzor?

    Kozeny (tato zeme jich potrebuje vic), Soucek, Stehlik, ...

    Podekujte "pravicovym" politikum, zejmena jedne nejmenovane strane!
    Dalibor Smolík avatar 24.6.2010 14:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    O tom jsem už psal: 90 % podnikatelů tvrdě a poctivě dře, platí daně. Tito podnikatelé drží zemi nad vodou. Pak se (stejně jako u jiných skupin obyvatelstva) objeví "takypodnikatelé", podvodníci a tuneláři. Tito lidé se pak snadno zviditelní v médiích, takže vzniká dojem, že jsou takoví všichni. A chápu, že dělají ostudu těm ostatním.
    V době zahájení kuponové privatizace byl Kožený jediný, který byl schopen v médiích kloudně vysvětlit, co to ta kuponová privatizace vlastně je a vzbudil zájem u lidí. Vyhlásil "jistotu desetinásobku". Jiná věc je, že i tenkrát již v médiích odborníci doporučovali investovat do jednotlivých podniků a ne do fondů, ale to už jsem psal jinde. Nicméně nikdo nemohl dopředu vědět, zda je podvodník či nikoliv.
    Samozřejmě, že se pochybných podnikatelů našlo víc ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.6.2010 13:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Dneska už se snad o zákazníka nikdo pořádně nestará
    A kdy jsi zažil ty staré zlaté časy?
    22.6.2010 14:55 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Už sis koupil tu UPS?
    Jardík avatar 22.6.2010 16:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Tak nějako slušnou poraď ... s UPS zkušenosti nemám a nevím, podle čeho (kromě doby výdrže) vybírat. Mělo by to utáhnout monitor, router a počítač, ten má 500W zdroj s aktivním FPC (jestli je to důležité). Kolik ten počítač skutečně žere, netuším.
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 22.6.2010 16:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky

    Ok, takže počítejme 200W v idle. APC Smart UPS 1000VA ti to udrží cca 40 minut.

    Osobně bych nešel do UPS, která nemá sinus. Někdy to funguje, někdy jsou s tím problémy. Takhle line-interactive UPS mi přijde tak akorát. Online už jsou o něco dražší a offline už nechci ani vidět.

    Jardík avatar 22.6.2010 18:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    To za to chtěj 10k? Tak to mi táta nekoupí ani omylem :-) Asi budu muset začít šetřit (stejnak musím jít brzo makat, tak snad něco bude).
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 22.6.2010 18:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    neco kvalitniho za 4 tisice by nebylo? tohle by stalo vic nez celej muj pocitac :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 22.6.2010 18:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Navíc to má špatné "zásuvky", musel bych mít redukci pro všechno - router, monitor, počítač, popř. tiskárnu, repro. To je 5 redukcí a už teď tam mám překabelováno...
    Věřím v jednoho Boha.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.6.2010 20:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Nesmysl. Kup si psa ("rozpětku") bez přívodní šňůry a pak si tam namontuj šňůru s tou správnou počítačovou/UPSkovou koncovkou.
    22.6.2010 20:42 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Já jsem tu na abclinuxu vybíral UPS. Vybral jsem cca za 4 tisíce a jsem spokojenej a chrochtám si. APC Smart-UPS 620 je to co jsem si pořídil.

    Zasahuje několikrát denně. :-) Jakmile je v zásuvce něco v nepořádku, odpojí komp a táhne to sama. Většinou to trvá pár vteřin.

    Dokonce má na výstupu sínus, a i když má vzadu ty počítačové zásuvky, koupil jsem si roztrojku, odstranil kabel a nahradil počítačovým koncem. Tím napájím externí disky.

    Teď koukám, že o prá stovek podražila: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000000000074W

    Já jsem minulý rok zhodnotil astrologickou konstelace, a nakoupil ještě v říjnu 2009 všechno co jsem potřeboval. Tušil jsem, že se bude jedině zdražovat. Koupil jsem nový komp, UPS, 2 externí disky na zálohování, reprobedny, novou kytaru, atd.
    kotyz avatar 22.6.2010 21:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    njn, koruna oslabila, ceny pudou nahoru a bude to trvat jeste dlouho nez zase spadnou ... :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.6.2010 23:14 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jinak tu UPS doporučuji. Je opravdu dobrá. Je na ní hodně vidět, že je vychytaná. Puntičkář na ní najde jenom tři vady:

    1) Vzadu nejsou běžné zásuvky, ale počítačové konce. To jsem zvládl roztrojkou viz výše.

    2) Pokud chcete UPS propojit s počítačem, má jen sériový port. Někteří trvají na USB. Takový typ je také o něco dražší. Podle mého ale jednoduchost a spolehlivost sériového portu je lepší. Pozor! Nepasuje tam normální RS232 kabel, je třeba použít jejich. Pokud tam dáte klasický sériový kabel, UPS se bezpečnostně vypne. (Mimochodem to jištění je famózní, někdy mám pocit, že když v Radnici začne hořet, že to UPS i uhasí.)

    3)Zezdola se dává baterka a čouhá asi milimetr šroubu M4. Jsou dva a mají docela ostré hrany. Když UPS stojí, nic se neděje, ale pokud jí hodně nakloníte, může poškrábat to na čem stojí. Nicméně ničemu to nevadí.

    To jsou jen připomínky puntičkáře – lepší recenzi nedostanete. :-) Funkčně je ovšem UPS famózní. Velmi doporučuji, opravdu. Cena je rozumná, není to nejlepvnější co jde, ale zato parametry jsou lepší a máte výměnnou baterku, takže Vás ta UPS může i přežít.
    22.6.2010 22:36 z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Já jsem minulý rok zhodnotil astrologickou konstelace, a nakoupil ještě v říjnu 2009 všechno co jsem potřeboval. Tušil jsem, že se bude jedině zdražovat.
    Ja bych teda radeji sazel na zhodnocovani "cennych papiru", nezli astrologicke konstelace. Nebo se praktikuje oboji? :)
    22.6.2010 23:05 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ještě jsem si koupil byt, těžko bych utáhl i cenné papíry. :-)

    Navíc po zákonu na vyvlastňování akcionářů je to trochu větší riziko.
    22.6.2010 23:24 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ja bych teda radeji sazel na zhodnocovani "cennych papiru", nezli astrologicke konstelace.

    Zatím předpovědi astrologů jsou přesnější, než předpovědi ekonomů. :-)
    23.6.2010 17:58 z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ze jsem tak drzy... neni v planu nejaky blogpost s astrologickym tematem? :)
    24.6.2010 05:38 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Jednou, nebo dvakrát jsem to tu zkusil. Setkalo se to celkem s nesouhlasem.

    Navíc jsem tu byl opatrný, napsal jsem tu v předpovědi před několika lety dobu, odkdy by se neměl moc překopávat Linux, jinak to nebude dobře, byť jen opatrně. Když nastala, mohutně se překopalo na KDE4 a nic pořádně nefungovalo.

    Nenápadně upouštím informace na svém webu, který ale není technický a navíc na něj nemám čas – předělávám jej momentálně na čistý Model-View-Controller model – takže technickým věcem se tam vyhýbám.

    Ale už roky pouštím do éteru třeba žeEU se rozpadne 2023, apod.
    Dent avatar 25.6.2010 19:06 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Ale už roky pouštím do éteru třeba žeEU se rozpadne 2023, apod.
    Ježišimarja, ještě 13 let?!
    22.6.2010 18:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Osobně bych nešel do UPS, která nemá sinus.
    Spínanýmu zdroji musí stačit stejnosměrnej proud :-D.
    22.6.2010 20:45 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Spínanému zdroji to stačí. Běžným transformátorům nevím. Ale co to rozehraje za kmitočtový tanec na hranách toho obdélníku a posílá rušení všude možně, když to projde vhodným spotřebičem. :-)
    kotyz avatar 22.6.2010 16:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    lol, nikdy neprestanu zasnout nad tim, jak snadno a rychle se jakakoliv diskuze o cemkoliv zvrhne na politiku :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.6.2010 16:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    Politika nuda je, má však celé údaje... nebo má kusy Udaje? už nevim jak to bylo...
    22.6.2010 19:00 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    no, dnes se krome politiky jeste rozmaha ten nesvar, ktery tu zavedl ten ochlasta, co driv pracoval v Polsku, totiz tapetovat diskuzi temi nesmyslnymi obrazky ...
    22.6.2010 20:35 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    A nebo zahlcovani diskuse demagogickymi zvasty... Obrazky kocek jsou imho mnohem lepsi :D
    Samae1 avatar 22.6.2010 20:38 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    +1 Nejlepsi by byli obrazky nejakych peknych kocek.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    22.6.2010 20:32 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O2 - všeumělové, ČEZ - taky
    K o2 se ja osobne radeji vyjadrovat nebudu, jelikoz a priori vuci nim zaujimam negativni nazor :D Ale k tomu cezu, myslim, ze jsem kdysi na jejich strankach cetl, ze v ramci dodavky pro bezneho zakaznika muze dochazet k nejakym kratkodobym vypadkum. 2 minuty v ramci dne podle mne neni zadny pruser. Byla to sice spatne souhra nahod, ze tam byl u tebe zrovna ten sroubovak od o2, ale to se uz proste stane. Reseni zni UPS ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.