abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    vencour avatar 4.10.2005 19:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše není to trochu jinak?

    Už dnes je dost velká nadprodukce - i proto, ay se vůbec prodalo, se dělají pěkné šunty = aby bylo co prodávat. Jsou kvóty na zemědělskou produkci, více stojí práce, než suroviny (asi jsou i výjimky).

    Počet lidí sice roste, ale jak se zvyšuje kvalita jejich života, strmost této křivky klesá - díky vzdělanosti, zaměstnanosti, vyšší dostupnosti jiné "zábavy". Propočty a prognoźy o desítkách miliard lidí byly korigovány.

    Nedostatek energie hrozí méně než nedostatek surovin - už třeba pitné vody bude v blízké budoucnosti nedostatek. Ještě stále lze co recyklovat.

    Omezení populačního růstu? Až začneme lítat houfnějš do vesmíru, tak nebude snad proč (to jsem optimista, tak ještě 200 let bude třeba hlídat stav populace) - ale pak snad už to bude jedno. Věřím v kolonizaci vesmíru, jinam to nejde.

    Že nás omezí příroda? No, věřím, že budeme mít (lidi) kliku a nic se nesemele. Maximálně nějaká přírodní katastrofa, zemětřesení a tak. Proti pádu šutru z vesmíru bychom se mohli spojit, NASA nějaký rozpočet má, Rusákům se snad ještě všechno nerozpadlo, Číňani už tay nějaký družice maj (?), takže snad je čim hlídat oblohu.

    Mám za to, že nejnebezpečnějším protivníkem člověka je zase člověk a věřím v jeho inteligenci a štěstí, že vždy se nějaký ten prst zastaví nejpozději pár vteřin před odpočtem.

    P.S. věřím v trvale udržitelný rozvoj (možná iracionálně).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 4.10.2005 19:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?

    P.S. spíš vnímám obavy (mj.) z toho, že dementi mají 5 dětí a íkváci maximálně jedno. Pak by ještě bylo zajímavý vědět, kolik se jich dožívá produktivního věku - jaké má vliv kvalita života na jeho délku.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.10.2005 21:10 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Už dnes je dost velká nadprodukce - i proto, ay se vůbec prodalo, se dělají pěkné šunty = aby bylo co prodávat. Jsou kvóty na zemědělskou produkci, více stojí práce, než suroviny (asi jsou i výjimky).
    Jenze ta nadprodukce se produkuje pro ty, kteri si ji MOHOU koupit. Neni a nebude zajem rozdelovat tuto nadprodukci tem, kteri hladoveji.
    Počet lidí sice roste, ale jak se zvyšuje kvalita jejich života, strmost této křivky klesá - díky vzdělanosti, zaměstnanosti, vyšší dostupnosti jiné "zábavy". Propočty a prognoźy o desítkách miliard lidí byly korigovány.
    Pokud vim, tak jen nepatrne. Podivej se na prognozy vyvoje populace v Indii, Nigerii, Cine a dalsich podobnych statu do roku 2050, coz jeste plne zazijeme a uvidis, ze bude velmi tesno. To zpomaleni se zvysovanim zivotni urovne a dostupnosti jine zabavy jde take ruku v ruce s vyssi spotrebou a tyhle chude staty vlastni zdroje nemaji. Uz dneska pry roste cena ropy, protoze ji skupuje Cina, a to ma byt jen zacatek.

    Nedostatek energie hrozí méně než nedostatek surovin - už třeba pitné vody bude v blízké budoucnosti nedostatek. Ještě stále lze co recyklovat.
    Jedno podminuje druhe. K rozvoji technologie obnovitelnych zdroju chybi politicka vule, jak politiku, tak jejich volicu. Recyklovat bude jednou taky prilis drahe.
    Omezení populačního růstu? Až začneme lítat houfnějš do vesmíru, tak nebude snad proč (to jsem optimista, tak ještě 200 let bude třeba hlídat stav populace) - ale pak snad už to bude jedno. Věřím v kolonizaci vesmíru, jinam to nejde.
    Je neco energeticky a technologicky narocnejsiho nez lety do vesmiru (mysleno na pocet nahoru vyslanych a pri zivote tam udrzovanych lidi)? Zrovna se tam zase podival nejaky turista. Za pul miliardy dolaru. Kolonizace vesmiru tezko bude resit nejakou populacni explozi.
    Že nás omezí příroda? No, věřím, že budeme mít (lidi) kliku a nic se nesemele. Maximálně nějaká přírodní katastrofa, zemětřesení a tak.
    Leda zase nejaka ta srazka s obrim meteoritem, jak se to ukazuje v katastrofickych filmech. Jinak se lidi budou muset vyporadat se svymi problemy asi sami...

    Trvale udrzitelny rozvoj (tj. hospodareni s omezenymi zdroji urcite mozne je... nakonec tak na rozdil od civilizace funguje cela biosfera. Otazka je, jestli tohle nekdo bude nekdy chtit. Zatim se propaguje nicim neomezovany rust vseho, coz je jak se zda absolutni hodnota.
    4.10.2005 22:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Zrovna se tam zase podival nejaky turista. Za pul miliardy dolaru.
    BBC: 'Space tourist' blasts off to ISS -- The ticket price was not disclosed, but it is believed the electronic sensors expert paid up to £11m.

    Nebo mi něco uniká a NASA si zbytek ceny platí sama kvůli zásobám pro ISS? Je to možné, ale i tak by ten lístek byl za 11 mil. liber levný, kdyby celá akce stála půl miliardy dolarů.
    5.10.2005 00:48 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    liber levný, kdyby celá akce stála půl miliardy dolarů.
    Sorry, samozrejme (skoro) pul miliardy korun (20 mil. USD). Omlouvam se :(
    vencour avatar 5.10.2005 00:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?

    Není přece jen NASA, cesta k vesmíru vede i přes masovější rozšíření rychlých strojů a komercionalizaci.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 4.10.2005 22:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Změna chování je možná, ale ne s těmito lidmi. Lidé se budou chovat tak, jak je jim přirozené. Proto budou sledovat vždy vlastní prospěch (i když někdy třeba skrze cizí, ale to jen pro dobrý pocit).

    Předpokládejme, že by se podařilo nastolit takovou formu totalitní vlády, která by k tomu lidi donutila. To by se ale podařilo jen za použití naprosto brutálního teroru, který by z života udělal peklo. Pak je ovšem otázka, jaký smysl by pro člověka život měl, když by ho nemohl prožít (jen by přežíval).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vencour avatar 4.10.2005 23:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?

    Zrovna se tam zase podival nejaky turista.
    Já mám na mysli trvalé osidlování našich vesmírných souputníků. Už proto, aby byla nějaká vize, kam by se lidi upírali, pro naději na to lepší.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.10.2005 10:21 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Uz dneska pry roste cena ropy, protoze ji skupuje Cina…
    Tak informace z prvni ruky: Cina v soucasne dobe dovazi asi 2/3 ropy, zbytek je z vlastnich nalezist. Cena pohonych hmot se pohybuje kolem 10 Kc/l. Co je naopak drahe, je ziskat ridicak, radove desitky tisic Kc, a to proto, ze se tim reguluje pocet motorovych dopravnich prostredku ve meste (preci jen ty stredoveka mesta, jako i tady v Evrope, na to nejsou stavena).
    vencour avatar 5.10.2005 11:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?

    Mám pocit, že žádné město nebude asi stavěno na neomezený provoz aut? Tj. na rozrůstání do šířky. A když už, tak bude tak velké, že už v něm nebude chtít člověk žít.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.10.2005 12:21 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Rozrustanim do sirky myslis rozsirovani ulic nebo zvetsovani mesta jako takoveho?

    Myslim si, ze hustota obyvatel a hustota aut je v jiste korelaci. Takze staci stavet rozumnou hierarchickou (nebo hiearchickou?) sit silnic, domu a vseho ostatniho a zaroven zabirat novou pudu smerem za hranici mesta (jen ne stavet do vysky. To by pak vyzadovalo domy a patrove silne pro auta). To ovsem vyzaduje planovani a skalovani v case. Tzn. nechavat volne misto na "dalnici" ve meste a tam, kde se predpoved nevyplnila, zbourat blok domu a misto nej tu dalnici postavit (otazka je, jak se na to budou divat majitele tech domu).

    A pokud by se ti v takovem meste bydlet nechtelo (me taky ne), tak se zeptej te druhe poloviny obyvatel planety, ktera podle statistik ve meste bydli, proc tam bydli.
    vencour avatar 5.10.2005 12:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?

    Mám na mysli rozrůstání celého města. Když ho zakládáš a uděláš ho stavěné na mraky lidí, tak bude neosobní. Normální člověk tam snad nepáchne. Takhle nějak asi dopadlo hlavní město Brazílie?

    To, zda si někdo nechá zbourat barák, záleží na nabídce a čase, jak dlouho vydrží odolávat, motivaci, okolním prostředí.

    Že tam někdo bydlí? Jak slýchám, dost lidí žehrá na poměry v Praze, chaos, špínu a tak a stějně tam žijí. Přece jen to je do společnosti blíž. Poznáme sami časem, až věkový průměr obyvatelstva vzroste - tipuji, že ti starší budou radši u zahrádky a ryb?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 5.10.2005 13:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: není to trochu jinak?
    Když se někdo odstěhuje daleko mimo civilizaci, nemůže počítat s tím, že mu tam někdo natáhne elektřinu (i když je mnoho zastánců toho, aby se mu to za peníze jiných lidí udělalo). A stejně tak, kdo se stěhuje do centra historického města, bere to se vším, co k tomu patří. Je tam chaos, špína atd. ale je tam mnohem intenzivnější život než někde na 10 km vzdáleném sídlišti, které funguje prakticky jen jako noclehárna.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.10.2005 19:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Prosil bych jedno kafe a dvě katastrofické vize. Zítra si dám asi kuře.
    Copak toho není dost?
    Heron avatar 4.10.2005 19:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Zrušit titulky
    Opravdu hóóóódně pesimistický názor. Nemáš sebevražedné sklony? Nemáš pocit, že jsi tu úplně zbytečný?

    Neviděl bych to vůbec tak pesimisticky. Počet lidí na planetě má ještě velké rezervy. Podle mě bude ještě hodně dlouho stoupat až se dostane do saturace, kde může vydržet prakticky nekonečně dlouho (pravda, kvalita života asi nebude nejvyšší).

    Co se týče zdrojů, to závisí na tom, jak efektivně je využíváme -- což se neustále zlepšuje. Jak dlouho máme elektřinu? 150-200 let? Za pár let se může objevit další typ energie. Nové teorie přinesou další poznatky na efektivnější využití stávajících energií atd. Naprosto nejefektivnější současný způsob výroby elektřiny (jaderné štěpení) má efektivitu hodně pod jedno procento. Zatím to stačí. Nové typy reaktorů to ještě zlepší. Pak se přejde na jadernou fúzi. Pak...

    Prostě vidím to optimisticky :-)
    4.10.2005 19:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Otázka energie je imho vedlejší, důležitější jsou potraviny, pitná voda a dost možná, že i životní prostor.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 4.10.2005 19:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Z článku jsem měl pocit, že pisatel má namysli právě energii. Pokud ne, tak je to deformace ze studia fyziky :-)
    4.10.2005 19:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    V článku to tak je, já tě jenom upozorňoval, že zlepšení výroby energie není to nejdůležitější, protože se bez ní (plus mínus) dokážeme obejít. Bez pitné vody a jídla, zatím ne :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 4.10.2005 19:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Nedostatkem vody na planetě byla kdysi strašena i moje máma.

    Vody je na Zemi dost.
    5.10.2005 09:20 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Kdyz bude jaderna fuze, bude i dost cehokoliv dalsiho. Dnes se potraviny pestuji pod sirym nebe. Zitra to muze byt na farmach pod umelym sluncem. Vody je na planete habadej, jen je energeticky velmi narocne ji odsolovat.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Luk avatar 4.10.2005 19:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    S energií je to nejjednodušší, ta se dá získat lecjak. Dokonce ani ta pitná voda není problém, vody jako takové je dost, jen ji vyčistit. Jde hlavně o to, že čím dál méně orné půdy bude muset živit čím dál víc lidí (to je jako cirhóza jater při alkoholismu - čím dál míň funkčních buněk na čí dál víc alkoholu). Další problém jsou konstrukční materiály - prakticky jedině hliníku a skla bude dost. Dřevo nebude mít šanci, lesy budou zlikvidovány ve prospěch orné půdy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2005 09:24 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Vis kolik orne pudy je na Sibiri? Jen je tam zima. Totez plati o obrovskych plochach v jinych zemich, kde je moc zima, horko, sucho. Dodej dost energie a vyresis to.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    vencour avatar 5.10.2005 11:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky

    Na Sibiř se mi zrovna nechce - i když by přišlo globální oteplení, tak nelze přece vykácet všechny stromy. Navíc mám dojem, že takový velký kus kontinentu plní něco nějakou roli v koloběhu zemské atmosféry = změněním porostu se změní i ostatní.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 5.10.2005 12:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky

    P.S. pevninské podnebí = drsné zimé, horká léta, nějakou roli bude hrát i to, že je Sibiř skoro placatá - časem tornáda?. Tj. náš středoevropský klid tam nebude.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.10.2005 16:16 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Spatne jste mne pochopili. Mam na mysli vytapene skleniky, ne rozpousteni permafrostu z vesmiru :-) Na Sibiri moc stromu neroste, zejmena ne tam, kde je vecne zmrzla puda.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Luk avatar 5.10.2005 17:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    To už by bylo asi jednodušší vytvářet si umělou biosféru s ornou půdou pod zemí. Nebylo by potřeba zdaleka tolik energie a technicky by to bylo méně problematické.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 5.10.2005 13:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Takové nápady už tu byly. V 60. letech, v opojení "ovládnutím vesmíru", se docela vážně uvažovalo o tom, vybudovat ve vesmíru odrazný prstenec, který by do těchto končin poslal více slunečního záření. Ještě, že se to nezačalo realizovat. Jednak by samotná energie navíc napáchala dost škody, ale hlavně by se rychle uvolnil metan vázaný v tamních zmrzlých bažinách, a ten by dramaticky zhoršil skleníkový efekt.

    Navíc co by se získalo na Sibiři, ubylo by jinde - vytvořily by se nové pouště. Tohle prostě není cesta.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2005 16:13 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Navíc co by se získalo na Sibiři, ubylo by jinde - vytvořily by se nové poušte

    Tomu nerozumim? Proc by se na Sibiri, nebo v jine neobyvatelne lokalite nedali vybudovat skleniky bez toho, aby nekde jinde vznikla poust?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    5.10.2005 16:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    hlavně by se rychle uvolnil metan vázaný v tamních zmrzlých bažinách, a ten by dramaticky zhoršil skleníkový efekt.
    On se začne brzy uvolňovat i bez toho... Siberian permafrost melting.
    Luk avatar 5.10.2005 17:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Já vím. Ale kdyby se realizovalo to zvěrstvo, bylo by to ještě mnohem horší.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 4.10.2005 19:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Nemáš pocit, že jsi tu úplně zbytečný?
    Proč? Všichni tu jsme zbyteční. Za nějakých pár miliard let tu nebude ani planeta Země, ani celá sluneční soustava, a samozřejmě ani lidé. Z hlediska vesmíru je úplně jedno, co se kde děje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.10.2005 19:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Nejsem vesmír, tudíž hledisko vesmíru je pro mě důležité asi stejně jako hledisko spolku mongolských pěstitelů brambor :-)
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 19:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Nikdy, nepodceňuj sílu spolku mongolských pěstitelů brambor, jejich prsty dosáhnou daleko :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    4.10.2005 22:53 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    A co jses kdyz ne Vesmir, pane dulezity?
    4.10.2005 23:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Vesmír se o sebe postará sám, nemyslím, že bych se o něj musel nějak zvlášť starat. Možná každé sem tam dotáhnout šrouby a vymést pavučiny, ale taky to bez toho snad přežije.
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 23:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Každé je tam z minulé verze věty :-)
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 23:11 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Aha, takze ty jses vlastne navstevnik z jineho Vesmiru :-D
    Ty jses proste neco extra, ty proste vsechno vis :-D
    4.10.2005 23:13 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    ... jak te tak sleduju.
    4.10.2005 23:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Protože je vesmír na všechny strany kolem, nebude nic špatného na předpokladu, že právě já jsem jeho střed :-)
    Copak toho není dost?
    Heron avatar 4.10.2005 19:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Z hlediska vesmíru jistě.

    Slunce vydrží ještě asi 7mld let, což je 1/2 současného stáří vesmíru. Závidím ti analytické schopnosti, že vidíš vývoj lidstva tak daleko do budoucnosti :-)
    4.10.2005 19:42 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    podle me jsou taky lidi hrozne premnozeny, daleko driv nez nerostne suroviny, a jine ptakoviny nam dojde voda, a pro samy baraky a pole budeme kacet lesy, pak uz nevim co budeme kacet. Zvetsujou se pouste. Dojedeme spis na nedostatek vody a zradla, nez na nedostatek eletriny, ci nerostneho bohatstvi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.10.2005 20:16 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    kdyby pro baráky, korekce: pro další zbytečné super/hyper/mega markety, honosná sídla a sklady firem a tak dále poříd do kola, které nemohou udělat někde ve statlu v stojícím baráku a do výšky, ale zbatečně kvůli tomu odtěží kvalitní zeminu a zabetonují co největší plochu do šířky jak všichni vnímáme každý den kolem sebe :-(.
    -djz
    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    4.10.2005 20:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušit titulky
    Protože zatím je stavění do šířky lacinější, ale to nebude trvat příliš dlouho (u nás určitě ne), s tím bych si nedělal starosti.
    Copak toho není dost?
    Pravák Bob avatar 4.10.2005 19:52 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Růst obyvatelstva
    Růst počtu obyvatel a spotřeby spolu přímo nesouvisí - čím dál menší část lidstva spotřebovává čím dál větší množství surovin.
    knowledge brings fear
    4.10.2005 20:07 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Lidi
    Zemi už jsem odepsal, takže teď jen aby se ta pakáž nedostala do vesmíru.
    4.10.2005 20:12 Peter Rychnavsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidi
    To je surové. Prečo "odepsal" ?
    4.10.2005 20:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidi
    Předčasné? Stále je tu ještě moře zdrojů (všech možných), se kterými se dá dost udělat, namátkou mě napadá invaze na Mars :-)

    Je ovšem možné, že má Yeti doma ve sklepě něco lepšího.
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 20:25 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše populacni politika
    Ano, idealni pocet lidi je pry tak neco kolem 2 miliard (rekl kdysi jakysi Nemec predseda nejakeho programu pro rozvoj neceho - bylo kolem toho docela halo, je to par let).

    Jak se zbytku (hlavne z tech chudych zemi s populacni explozi) vcas zbavit?

    1) Vyhladovenim (= Podporou rozvoje genetickych technologii, ktere prakticky i pravne znemozni, aby zemedelci kdekoliv na svete nebyli zavisli na biotechnologickych koncernech. Jakakoliv produkce mimo zakoupenou licenci bude pak porusovanim zakonu a duvodem k nasilne represi.)

    2) Energetickym kolapsem (= brzdenim technologie obnovitelnych zdroju energie, ktere by umoznily nezavislost na vojensky ziskatelnych a tedy centralne ovladatelnych nalezistich fosilnich paliv, vcetne jaderne energie).

    3) Populacni genocidou (= v ramci drahych programu boje proti tzv. AIDS v Africe, celoplosne ockovaci akce proti TBC, obrne... a to na ukor skutecne pomoci se zajistenim nezavadne pitne vody a dostatku jidla, na coz skutecne lide v techto oblastech umiraji)

    4) Omezenim nekontrolovaneho pohybu osob (predpoklada registrovani biometrickych data, kontrolu veskere komunikace apod.)

    No, jak se tak rozlizim kolem, na vsech bodech se usilovne pracuje. Mozna jsem na par zapomnel.
    4.10.2005 22:56 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika
    A nejmenoval se ten Nemec nahodou Eichmann? :-D
    Luk avatar 4.10.2005 23:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika
    Těžko říct, ale celý ten program by se dal souhrnně označit jako Endlösung ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vencour avatar 4.10.2005 23:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika

    Zvědavost: ono se geneticky experimentuje s rýží, kukuřicí, pšenicí i sojou? To jsou snad všechny důležité plodiny?

    Brzdění obnovitelných zdrojů? Ono už něco takového použitelného je? Bioplyn, vítr, voda - ale tohle není snad použitelné ve velkém, jako nahrazení poptávky?

    Genocida? Slyšel jsem, že v Africe odmítají očkování, že se bojí nežádoucích následků - fakt se něco takového děje?

    Ad biometrické údaje - z jejich zneužití mi je divně.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.10.2005 01:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika
    Zvědavost: ono se geneticky experimentuje s rýží, kukuřicí, pšenicí i sojou? To jsou snad všechny důležité plodiny?
    Vubec nechapu, na co se ptas. Jiste ze se s temito plodinami experimentuje, a nejen s nimi. A jiste ze probihaji soudni procesy s temi, kteri si dovoli "nezaplatit poplatky a zasit", priklad:

    Monsanto Co. is settling a seed patent violation lawsuit it filed against a North Dakota farmer and his sons. The St. Louis-based company had contended that Roger Nelson and his sons, Greg and Rodney, of Amenia, N.D., illegally saved Roundup Ready seed in 1998 and planted it a year later. The Nelsons denied the company's claims. Roundup Ready seeds are immune to Roundup, a herbicide made by Monsanto. It was developed so farmers could use the herbicide to kill weeds while not hurting their crop. Monsanto, in its federal court case, said the Nelsons had not paid technical fees for some of their 1999-planted seed, a violation of patent laws.

    ... http://www.biotech-info.net/monsanto_drops.html

    I dalsi temata se daji dolozit, ale radeji si to dohledej sam (informaci je dnes dostatek), protoze zachazet do podrobnosti ma obvykle (podle mych zkusenosti) dva nasledky:

    a) mne to zabere hodne casu

    b) paradoxne se lidi o to prestanou zajimat, protoze jednak to zacne byt slozite a vyzaduje intelektualni aktivitu, a za druhe najednou nevi, co s tim, takze radeji tato temata vytesni z vedomi
    vencour avatar 5.10.2005 02:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika

    Ad ty plodiny - já mam za to, že nebudou všechny zmršené genetickými pokusy? Greenpeace o tom něco psaly.

    Pokud jde o pokusy o úpravu reprodukčních poměrů v Africe - z toho mne mrazí. (Hledat se mi taky moc nechce, aspoň teď.)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.10.2005 15:26 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika
    Nejde ani tak o to že by se plodiny "zmršily", spíš budou ty modifikované tak dobré, že ty původní (jejichž genom je od přírody s BSD-like licencí) vedle nich pěstovat nepůjde, protože se okamžitě "zaplevelí" plodinami z "licencovaného" pole. Farmáři tak nebudou mít na výběr, což se samozřejmě ohromně líbí těm, co po nich chtějí licence.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    20.10.2005 15:20 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: populacni politika
    Souhlas, už jsem se bál že jsem jedinej kdo to tak vidí.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    4.10.2005 20:36 tix
    Rozbalit Rozbalit vše fyzikální poučky
    energie nikdy nedojde zákon zachování energie plati i uvnitř soustavy kterou představuje planeta obalená vzduchem. problém je, že tam kde je využitelných zdrojů energie přebytek hospodářská situace nikoho nenutí ji co nejlépe přeměnit na využitelnou část a na to, z čeho už neumíme čerpat (odpadky).
    Heron avatar 4.10.2005 20:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    Energie planety stoupá.
    4.10.2005 21:04 tix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    energie nemuze stoupat sama od sebe, musi se dodavat. absorpce tepla ze zareni z okoli, pohyb koule vzhledem k jinemu telesu atd. je jina soustava - zeme-slunce. my mluvime o vnitrnim usporadani, i kdyz nerikam ze to nema nejakou souvislost.
    Heron avatar 4.10.2005 21:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    Energie se dodává od asteroidů a kosmického prachu. Za rok jich na planetu dopadne docela velké množství.
    4.10.2005 21:32 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    Já myslel že naprostá majorita energie přichází ve formě záření a částicových proudů od slunce ;)
    Heron avatar 4.10.2005 21:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    Odpovídal jsem na dotaz, proč energie planety stoupá.

    Energie zachycená od slunce se v podstatě celá zase vesele vyzáří ven. Je to více méně v rovnováze. Teda pokud jí v tom nebudou bránit skleníkové plyny. Energie dodaná v podobě hmoty už tu zůstane -- proto energie planety stoupá.
    4.10.2005 22:46 tix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    otazka jestli tomu tak je i v soucasnosti, pohybova emergie toho "kameni" co sem pada a pro rozpadu malinko zahreje atmosferu. Nevim nevim, jestli se vyrovna alespon energii, kterou v pradavnu priroda potrebovala na stvoreni prvku zlata, stribra, a dalsich maetrialu, ktere naopak posilame do vesmiru ve forme sond, pristrju, expedic. atd. a co energie kterou vydavaji vysilace elmag. zareni, kolik ji jde jen tak do vzduchu - do vesmiru - ne ve forme hmoty, ale energie, kterou dole uvnitr premenujeme z hmoty. tak jako tak, oba uvedene faktory muzeme povazovat za zanedbatelne.

    Na zemi bych bral pohled jako na soustavu tvorenou zivotnim prostorem,

    panuje zde zakon zachovani energie. neucinnym premenovanim jedne energie na druhou vznikaj odpady, ve kterych se utopime a nestihneme se ani premnozit.

    nakonec se treba budeme jak krysy hrabat ve skladkach a hledat mezi zbytky fosilni paliv, sracek, PET lahvi, plechovek material, ktery budeme moc zuzitkovat a pouzit na vyrobu nahradni stravy.
    Heron avatar 4.10.2005 22:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    pohybova emergie toho "kameni" co sem pada a pro rozpadu malinko zahreje atmosferu.

    Neměl jsem namysli pohybovou energii, mám na mysli hmotu. Hmota a energie jedno jest.

    Nevim nevim, jestli se vyrovna alespon energii, kterou v pradavnu priroda potrebovala na stvoreni prvku zlata, stribra, a dalsich maetrialu, ktere naopak posilame do vesmiru ve forme sond, pristrju, expedic.

    Přeměna na zlato, stříbro atd. neproběhla na zemi, ale během výbuchu pradávné supernovy, víme?

    a co energie kterou vydavaji vysilace elmag. zareni, kolik ji jde jen tak do vzduchu - do vesmiru - ne ve forme hmoty, ale energie, kterou dole uvnitr premenujeme z hmoty.

    Naprosté minimum.

    5.10.2005 09:27 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fyzikální poučky
    Poznamka: hmota ze Zeme i unika.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    4.10.2005 20:45 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše kontrola populace
    Násilné omezení populačního růstu. Již dnes to funguje např. v Číně, ale výsledky nejsou až tak oslnivé.

    Tady je jeden populačně-ekonomický háček - před 20 lety se v Číně dělaly děti jedno za druhým, jako na běžícím pásu. Teď je z nich pracující vrstva, možná proto (mj.) má Čína tak vzkvétající ekonomiku. Ale za +/- 40 let se z této velmi početné a výkonné vrstvy stane velmi početná vrstva důchodců, která se pověsí na svou pracující vrstvu - za 40 let - která (díky dnešnímu omezení počtu dětí / pár) tolik početná nebude. Už v součastnosti se Čína snaží alokovat prostředky na budoucí důchody, ale i přesto se mluví o přicházející ekonomické krizi...

    4.10.2005 20:55 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kontrola populace
    ale i přesto se mluví o přicházející ekonomické krizi...
    krize se tradicne resi valkou
    4.10.2005 21:01 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kontrola populace
    Proto tak hbitě budují svůj jadernej arzenál a vesmírnej program ...
    vencour avatar 4.10.2005 23:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kontrola populace

    Jak Čína dospívá a pozoruje okolní svět, Tchajwan, Indii, Rusko (budu se muset o jejich rivalitě dozvědět něco víc), tak se drápe více na výsluní. Slyšel o nich jedno rčení Nemyslí roky nebo desetiletí dopředu, ale staletí, na tak dlouho prý orientují svou (zahraniční) politiku. Tj. i proto se drápou do vesmíru, jelikož nám Země bude za chvíli malá. Lze tam najít suroviny, zkoumat nové technologie atd.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.10.2005 21:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše OK
    Já jsem optimista. Příroda si s každým přemnoženým druhem dokázala poradit a to by bylo, aby nazatočila s náma.
    Koneckonců všechna zvířata se při přemnožení, (v nejhorším, když je nezdecimuje nic jinýho) začnou mlátit mezi sebou a my nejsme jiný.
    V civilizovaných zemích na takovou probírku není potřeba žádnej velkej aparát. Stačí vypnout proud a jsme vyřízený. Nemusej dojít zdroje, stačí když od moře zafouká.
    Mimochodem, tý vody už fakt asi moc není.
    Ten vesmir snad nestihnem. Mars vypadá zatím úhledně, když si předsatvím, že tam stavěj průmyslovou zónu, bilboardy...
    No já vím, takovál legrace, no...
    4.10.2005 21:40 DabelS
    Rozbalit Rozbalit vše Blbost lidi
    Vzhledem k tomu, jak jsou lide blbi, tak driv, nebo pozdeji prijde valka a lidi se vyzabiji (i kdyz ne treba uplne) navzajem.

    Nas ucitel cestiny/dejepisu rikal: "Lide se za poslednich nekolik tisic let technicky dostali strasne daleko - ale mentalne jsou porad tam, kde pred nekolika tisici lety." Cili valci se porad dal, jenom s lepsimi (cili nicivejsimi) prostredky (a vymyslel-li nekdo v dobrem zajmu, stejne toho bylo prakticky vzdy zneuzito). A duvody valky? Porad stejne, jako uz mnoho tisic let (boj o moc, prostor, z blbosti, viry, ...)
    4.10.2005 22:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blbost lidi
    Jak miluju taková krásná povýšenecká tvrzení, že hloupí lidé neustále hloupě válčí :-)
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 23:05 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blbost lidi
    Jak miluju taková krásná povýšenecká tvrzení, která tvrdí, že válka je dobrá a válčí ti nejvzdělanější jedinci, pane důležitý :-)
    4.10.2005 23:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blbost lidi
    Jojo. Válka je od takového majora a výš celkem i dobrá věc :-)
    Copak toho není dost?
    4.10.2005 22:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Švandrlík, Černí baroni
    Lidí je příliš mnoho "Nám šlo hlavně o člověka, soudruhu veliteli."
    "Kefalín, lidí je na světě jako sraček."
    Luk avatar 4.10.2005 22:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Švandrlík, Černí baroni
    Pro samé lidi nevidím člověka...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2005 09:08 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Švandrlík, Černí baroni
    Dělaj všechno pro lid a lidi jim na to serou.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    5.10.2005 10:17 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Poměrně rozšířený omyl
    Lidí NENÍ příliš mnoho

    http://www.improb.com/teach/lessons2002/people-in-texas.html
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    5.10.2005 10:26 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Aha, omyl
    Omlouvám se, měl jsem si napřed post přečíst celý. Autor totiž netvrdí že je na zemi příliš mnoho lidí, ale příliš mnoho aut. S tím a s jeho závěry souhlasím.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    5.10.2005 11:42 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše PandaemonAeon
    Optimismus je důsledek nedostatečné informovanosti :-), zatím bych se hrozil pandémie ptačí chřipky, odhady říkají, že to zabije 200 000 000 lidí!
    5.10.2005 12:25 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PandaemonAeon
    A muzes nam sdelit, jak a kdo ty odhady dela? Opravdu by me zajimalo, jak na takove cislo nekdo prijde. (Asi neco jako: Jara Cimrman dorazil do Liptakova presne v utery 26. listopadu r. 1879 v devet hodin vecer plus minus trista let.)
    5.10.2005 12:30 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PandaemonAeon
    Nemůžu, protože této oblasti nerozumím, ale tipuji, že se to odhaduje dle rychlosti předpokládaného rozvoje nemoci a dalších faktorů, těžko říci, oni také neví, prý 5 - 200 milionů, pokud to zmutuje:), holt příroda se brání a něco takového prostě občas přijde, viz španělská chřipka, strýček google Ti jistě ríd sdělí další podrobné informace jako mě
    5.10.2005 17:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PandaemonAeon
    oni také neví, prý 5 - 200 milionů,
    Sto milionu sem, sto milionu tam ... tresky plesky. Tyhle rozsevane "informace" maji maji hodnotu bulvaru z Vyvolenych. Jediny duvod, proc se kazdorocne porada na podzim vseobecna chripkova hysterie, je prodej "leku" nebo ockovacich latek (ackoliv pri blizsim pohledu je nejaka ucinnost vice nez sporna). Blaboly o spanelske chripce, jejiz udajne obeti rostou noviny od novin o desetimiliony (naposledy jsem cetl cosi o 40 milionech) jsou neco jako zpravy inzenyra Bendy Astara.

    Kvuli SARS malem zavreli v Praze letiste a po par mesicich se "nova hrozici svetova epidemie" stareho znameho zapalu plic vytratila jak para nad hrncem... Takze nastoupila do ptacich mozku ptaci chripka. Cela kampan je ucebnicovy priklad medialni hysterie pod vedenim marketingu.
    5.10.2005 19:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PandaemonAeon
    A rozdíl oproti tomuhle? Hledám, hledám, nenacházím.
    Copak toho není dost?
    5.10.2005 19:14 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PandaemonAeon
    Kéž bys měl pravdu, ale o španělské chřipce v současnosti nic nevím, vím akorát tu epidemmi z roku 1918, ale jinak ne. Nevím, mám známého virologa, až se s ním setkám, zeptám se ho, co si o tom myslí, pravda může být i někde mezi. Věřím, že to mediálně natahují, pak to překroutí padesát novinářů atd atd...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.