abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 148 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 18:00
    Rozcestník

    Hledá se kryt civilní obrany

    8.7.2011 12:10 | Moje kecy | poslední úprava: 8.7.2011 12:07

    Ahojte,
    posílám dotaz do davu, protože internet mi nic kloudného nenabídl. Na území Prahy hledám kryt civilní obrany, který by se dal koupit, nebo dlouhodobě pronajmout jako nebytový prostor. Pokud by byl osazen původními dveřmi a vzduchotechnikou bylo by to uplně nejlepší. Pokud by někdo o něčem takovém věděl a dohodil, bude po zásluze odměněn ;-)

    Díky
    MaFy        

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.7.2011 12:29 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    2012 ?
    18.10.2012 16:48 Jana N.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Dobrý den, pokud stále hledáte kryt civilní obrany, mohu vám doporučit jeden na Praze 6 (cca 120 m2), kousek od budoucí zastávky metra Červený vrch. Zde je kontakt na majitele info@galaxia.cz.

    Hezký den

    Jana N.
    26.3.2015 08:31 Čiki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ještě sháníte kryt? Mám - v lesíku, 15 km z Evropské. 40x7m, klim., generátor. Bunkr bývalého ruského velitelství, na lesním pozemku 10tis.m2. 15 mil. Komplet zasíťováno, i vlastní zdroj vody. V případě zájmu napište mail adr.
    12.6.2017 00:02 gog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    zdravím, víte někdo prosím ještě o krytu? prodej pronájem?
    8.7.2011 12:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak to je hustý! :-)))))))
    8.7.2011 13:06 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    8.7.2011 13:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    nějak tak si chci udělat sklep na chlast též. :-))
    Max avatar 10.7.2011 23:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    S domácíma krytama bych byl hodně opatrný, aby to neskončilo nějak takto : Dožeň, co se dá! ... :P
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.7.2011 13:15 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Zkušebnu už máte, ne?
    MaFy avatar 8.7.2011 13:41 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Páni.. Někdo, kdo čte mé blogy pravidelně? :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Dalibor Smolík avatar 8.7.2011 13:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Víte, že šíření poplašné zprávy je trestný čin? :-)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    MaFy avatar 8.7.2011 13:40 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jste to všichni špatně pochopili :-D S kolegou máme hrozně rádi postapo, a zároveň hledáme nebytové prostory pro firmu. Tak mě napadlo, že přesunout se do krytu, který je zároveň izolovaný od hluku, bude cool ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    8.7.2011 20:04 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    pokud vim, tak kryty civilni obranu jsou stale udrzovany pro pripad nouze...takze na prodej nebudou
    MaFy avatar 8.7.2011 23:55 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Právě že mám pár známých, kteří mají nějaké kryty pronajaté..
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    9.7.2011 18:12 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    zdravim,

    nevim, zda to je dobre pro firmu. Jinak Vas ale chapu. 2.5 roku jsem bydlel v krytu bydlel. Super tvurci prostredi.

    Co se tyce bydleni, tak je dost problem vlhkost. A typicky bunkrovni smrad = "bunkrovka". Sice se to snazite resit klimatizaci (je obcas hlucna), ale stejne to je vsude citit a i z obleceni.

    Asi taky vite, ze pro nektery lidi je problem bydlet nebo delat pod zemi. Kazdej neni schopnej bydlet dele nez x-dnu v -2. Obcas ma taky clovek chaos v case. Nevite, zda je den ci noc. Nevidite svetlo.

    Jinak drzim palce. Na rohu Terronsky a Lotysky kryt byl, mozna je. Vice Vam rekne clovek jmenem yokotashi, pripadne odkaz zde: http://kanal.ucw.cz/ . Mozna bude neco vedet.

    gf
    10.7.2011 18:46 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mali sme nejaky cas skusobnu v pomerne velkom podzemnom CO kryte (niekolko velkych miestnosti, samostatna kuchynka, muzske a zenske zachody, sprchy...) a ten podzemny smrad tam bol vzdy, stacilo, ze tam clovek stravil par hodin a uz to bolo z neho citit. Vlhkost takisto problem - koberce na stenach po roku zacali plesniviet (ale nebola ta vlhkost nejaka tragicka - skor to bol problem stojateho vzduchu). Velkou vyhodou bola takmer po cely rok nemenna teplota. :)
    MaFy avatar 11.7.2011 10:12 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    My jsme typ firmy, do které zákazníci moc nechodí. A když už, tak je to nějaký dlužník, který nese hotovost :-) A naopak si myslím, že je to ideální místo pro střižnu a studiu na nahrávání audia, a kancelář. Problém s podzemím nemáme, protože naše nynější provozovna také nemá okna. Kolega, který má kryt v brně smrad vyřešil, tak doufám, že se to podaří i Nám. Děkuju za info, zkusím to a uvidím. Kdyžtak tě čeká odměna ;-)

    MaFy
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    8.7.2011 13:54 Muty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Bohuzel je to s kryty uz blbe. Chteli jsme neco odkoupit v Brne uz pred nejakou tou dobou ale je to velmi nedostatkove zbozi.

    Postapo navzdy.
    Grunt avatar 8.7.2011 14:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Čistě pro zajímavost: Jak je to vůbec teďkom oficiálně v případě, že nastane nějaká hrozba? Zavřete okna, dveře, nevětrejte, zapněte TV Nova a řiďte se dalšími instrukcemi? A nebo kupte bečku, vytáhněte lehátko na balkón a vychutnávejte si sněžení v létě (popř. ohňostroj), protože dalšího už se s největší pravděpodobností nedožijete? Ještě krátce po revoluci (snad tak 93 možná 94) ještě probíhaly nějaké cvičení na základce (a odtud si také pamatuju, že oficiálně kryty civilní obrany jsou nebo spíše v minulosti byly v případě nouze udělány ze sklepů pod městskými bytovkami), ale další věc co si pamatuju je vyřazování zastaralé zaprášené techniky ze školních skladů (byla to docela fůra starých zaprášených plynových masek) nákup jedné nebo dvou nových (jestli vůbec) a to je tak všechno. Jak je to vlastně vůbec teď, když se kryty buď zlikvidují (resp. spíš nechají zlikvidovat) nebo rozdají do soukromých rukou (což je IMHO ještě ta lepší varianta).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    MaFy avatar 8.7.2011 14:20 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Máme přeci metro ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Grunt avatar 8.7.2011 14:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Vy máte metro. Ale když nejsem z Prahy, tak co? Tak to mám blbé?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.7.2011 14:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A celá republika se do metra nacpe asi těžko. Ostatně tam se těžko nacpe asi i celá Praha.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    MaFy avatar 8.7.2011 14:28 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ztráty jsou povoleny :-D Ne.. Vážně.. Taky nevím. Rozhodně by se část nacpala do metra, a dál.. Co já vím, tak v Praze je několik civilních krytů, které se udržují ve stavu, aby se daly použít. Ale vím jen o třech. Nevím jak je to třeba s kolektory. Ty jsou možná taky tak nějak budované. Ale spíš bych řekl, že se s takovým nebezpečím už nepočítá, respektive, byly by i tenkrát ty kryty vůbec dostatečně účinné? Nebylo to jen na oko?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Grunt avatar 8.7.2011 14:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Co já vím, tak v Praze je několik civilních krytů, které se udržují ve stavu
    Tak až na ty (pravděpodobně už nefunkční sklepy) v mém okolí nevím vůbec o ničem.
    Ale spíš bych řekl, že se s takovým nebezpečím už nepočítá, respektive, byly by i tenkrát ty kryty vůbec dostatečně účinné?
    Tak to též nevím. Vím jen že se budovaly v předepsané hlobce s předepsanou šířkou stěny aby vydrželi určitý stupeň tlaku (i ty blbé sklepy), většinou přepdpřipravené pro operační činnost nouzového personálu (min. snad nějaké sprchy a WC) s přísunem podzemní vody (vím že v některém z těch sklepů byla snad studna) a mám pocit že tam bylo i nějaké čerpadlo nebo co (ale na co, to nevím). Což je furt lepší než drátem do oka. To se teda bavím o budování vesnických KCO za minulého režimu (samzřejmě vím, že ve větších městech nebo v případě strategických objektů je to úplně něco jiného).

    Účinné. Jak proti čemu. Hermeticky uzavřené s filtrem vzduchu to bylo asi těžko (našel jsem jiné podobné jednoduché), zas na druhou stranu ono se s tím nepočítalo jen v případě nukleárního útoku (ale i při kterém to mělo šanci zmírnit následky když bylo epicentrum daleko), ale ono se s tím myslím počítalo v případě libovolné nouze, takže třeba i v případě útoku chemickými zbraněmi, konvenčním leteckým bombardováním (to může nastat nečekaně kdykoliv ani se nenaděješ – popravdě když so to tak všehovšudy statisticky sečtu, tak už docela přesluhujeme) nebo třeba v případě hrozby tornáda/hurikánu/zemětřesení (zas co by něco takového dělalo v ČR).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.7.2011 16:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    v případě hrozby tornáda
    No jo a mě už se asi začíná i vybavovat proč jsem si na ty sklepy vzpomněl. Ono se někdy v těch letech prohnalo Lanžhotem tornádo (podle tohoto ve čtyřiadevadesátém, udájně první zdokumentované na našem novodobém území). Katastrofa apokalyptických rozměrů (přesně v duchu Nohavicového kalamita jak na Sibiři, tři centimetry sněhu a u muzea čtyři) – co se pamatuju, tak uletěla plechová střecha na kostele, pár skřidlic a snad spadla i nějaká cihlová zítka. A právě bylo (hlavně asi ze strany těch se jim to prohnalo barákem) strašně moc povyku nad tím, že za minulého režimu existovaly nějaké operační plány civilní obrany, že existovaly i nějaké objekty kde se dalo schovat, proč nikdo nebyl upozorněn a kdesi cosi (přesně v duchu tohodle). Můj odhad je, že to je i důvod proč se v těch letech konalo to cvičení. Od těch dob samozřejmě ticho.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 16:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Nedávno bylo docela slušný tornádo někde u Pardubic, bylo to v novinách. Urvalo tam jakousi střechu nebo něco...
    9.7.2011 01:51 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Bylo to ve Starých Čivicích a docela to tam zdemolovalo jednu halu.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    9.7.2011 01:58 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jednu halu! Nějakou F5 na tebe. 1, 2 - TOHLE jsou tornáda.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 9.7.2011 09:38 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak když amíci stavěj ze dřeva, taxe nediv, že jim to popadá jako krabičky z karet...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.7.2011 10:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No jo to ale asi není v Čechách :-D
    9.7.2011 02:21 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    To byl jenom vír, ne tornádo
    xkucf03 avatar 8.7.2011 18:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    to může nastat nečekaně kdykoliv ani se nenaděješ
    čas od času je dobré si to připomenout. Kromě jiného:
    NATO požadovalo souhlas Rady bezpečnosti OSN s vojenskou intervencí, ten však nebyl poskytnut…
    Aneb: „buď nám to schválíte nebo to stejně uděláme“.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 8.7.2011 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    To nemá cenu pitvat. To zbytečně vynaložené úsilí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 8.7.2011 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Prosím vás, co pořád řešíte? Náš velitel na vojně, když si přehnul z větší lahve říkal, že když příjde atomový výbuch, máme se dobře dívat. Protože to bude to poslední, co uvidíme, ať o stojí za to. :-)
    . Ale vážně: menší ohrožení se dá eliminovat při vhodné postupu a nepanikaření, u většího je to stejně jedno.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 8.7.2011 18:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Záleží na vzdálenosti a velikosti bomby…
    Petr Tomášek avatar 8.7.2011 20:01 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak tak. Navíc atomová bomba má tři projevy (žár, tlaková vlna, radioaktivní spad) a třeba proti účinkům tlakové vlny se od určité vzdálennosti už částečně bránit dá. (Například když si člověk stoupne obličejem k tlakové vlně, tak je daleko větší šance, že dostane přes držku letícím bordelem, než když zalehne s obličejem na zem).

    Proti spadu se dá bránit relativně nejlíp...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 8.7.2011 21:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Navíc atomová bomba má tři projevy
    Libovolná termonukleární zbraň má projevů mnohem víc (z hlavy mě napadne třeba ještě vlnění šířící se zemí, docela slušný Diracův impuls snad na libovolné frevenci – EMP, v případě neutronové zbraně silné pronikavé ionizující záření). Samozřejmě se tady nebavíme o akčním radiusu zbraně (pár kilometrů až průměr 280 km v závislosti na síle). To je zcela zbytečné a nějaké sklepy jen těžko čemukoliv živému pomůžou (ale i na hranici toho radiusu může když nic, tak aspoň snížit šance na okamžitou smrt třeba odfiltrováním smrtelné dávky ionizujícího záření). Bohužel dosah může být díky spadu ještě větší. Pak nastupují do akce právě objekty CO. Jinak i γ-záření je záření jako jakékoliv jiné a když už nic tak nekonečnou hloubku zeminy také prostoupit nedovede.
    Například když si člověk stoupne obličejem k tlakové vlně, tak je daleko větší šance, že dostane přes držku letícím bordelem, než když zalehne s obličejem na zem
    U tlakové vlny je krása, že se chová jako kapalina – jde cestou nejkratšího odporu. Proto tedy duck&cover (+ stínění životně důležitých organů těmi méně důležitými – nezapomínat na IR a UV složku). Já např. nikdy nepochopil proč se RBMK-1000 staví nad úrovní země míto na i když je pod nima sklep jak panelák. I kdyby celá reaktorová budova byla z karet a také se tak sesypala, tak je díky masivnímu bioštítu docela vysoká šance, že vlna bude dál pokračovat po povrchu země. Zas na druhou stranu problém je i v tom, že jsem u RBMK-1000 nepochopil věcí víc.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 22:54 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    z hlavy mě napadne třeba ještě vlnění šířící se zemí
    To není až tak žhavé, území kde se to nějak výrazněji projeví stejně bude smeteno tlakovou vlnou :)
    Samozřejmě se tady nebavíme o akčním radiusu zbraně
    Tím myslíš co? Oblast kde je všechno hořlavé spáleno na popel a tlakovou vlnou rozmetáno na prach? 280km? Možná tak Tsar bomba v plné parádě (100Mt).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 8.7.2011 23:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    To není až tak žhavé, území kde se to nějak výrazněji projeví stejně bude smeteno tlakovou vlnou :)
    Pokud je pod úrovní terénu nebo úplně pod zemí tak těžko (a nebo jde o tlaku-odolný objekt). Navíc zem má větší hustotu než vzduch a tudíž také tendenci rychleji energii vést (zase díky většímu objemu má také tendenci lépe tuto energii propagovat). Např. komplex v Cheyenne Mountain je postavený na takových těch gumových potvorách jak se na nich staví vysokopodlažní budovy v seismicky aktivním území aby byly schopné se pohybovat a pohltit tu energii. Ono krom EMP a zemětřesení už není moc čeho se pod tou horou bát(pokud to teda vydrží dveře).
    Tím myslíš co? Oblast kde je všechno hořlavé spáleno na popel a tlakovou vlnou rozmetáno na prach?
    Radius ve kterém bude mít přímé důsledky (tzn. v řádu minut nebo podle trvání samotné exploze) na živou (a asi i nechráněnou) hmotu.
    280km? Možná tak Tsar bomba v plné parádě (100Mt).
    Yup. Silnější neznám. Jestli ty jo, klidně se poděl. Číslo je z Wikiny. A když je to na Wikině, tak to přeci musí být pravda, ne? :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 00:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ono krom EMP a zemětřesení už není moc čeho se pod tou horou bát(pokud to teda vydrží dveře).
    No, pochybuju že by zrovna velící středisko NORADu nebylo proti EMP stíněno.
    Jestli ty jo, klidně se poděl.
    Ne, jen narážím na to, že takových kousků moc nebude.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Dalibor Smolík avatar 9.7.2011 01:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Bohužel dosah může být díky spadu ještě větší.
    No, možná právě tato vlastnost způsobila, že obě strany v době studené války se zdržely přímého napadení té druhé strany ;-). Stačí si uvědomit, co způsobila havárie v Černobylu a jaké byly její důsledky. A to se nejedná o cílený útok, o bombu ale pouze o nehodu určitého rozsahu. Pár skutečných bomb v Evropě a lze těžko mluvit o prežití civilizace .
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.7.2011 01:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Pár skutečných bomb v Evropě a lze těžko mluvit o prežití civilizace .
    Vážně? A jaktože lidstvo přežilo všechny ty jaderné testy?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 9.7.2011 02:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Stačí si uvědomit, co způsobila havárie v Černobylu a jaké byly její důsledky
    To bych nedělal. Je to příšerné zjednodušování za hranice přípustnosti a jev jaderné nehody takového rozměru se nedá tak snadno srovnat s plánovaným jaderným útokem (který se ještě může strašně lišit v řadě svých proměnných a je velice komplexní). Charakter je úplně odlišný. Prostě radši ne.
    Pár skutečných bomb v Evropě a lze těžko mluvit o prežití civilizace .
    Bez jakýchkoliv parametrů? Do této úvahy se odmítám pouštět.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    bambas avatar 8.7.2011 14:35 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Proc by se cela republika mela cpat do Prahe do metra? V ostatnich mestech jsou take kryty, to neni jen vysada ty velky vesnice.
    Grunt avatar 8.7.2011 14:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No dobře, ale nějaký operační plán, seznam funkčních objektů v okolí nebo nějaké instrukce? V případě nouzové situace je asi budu hledat těžko a co vím, tak tady už jsem ani dlouho neslyšel hrát dechovku z toho blbého městského rozhlasu, takže bůh ví jestli to ještě vůbec funguje. Na MVČR mají jedině toto, ale o moc chytřejší z toho nejsem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 16:31 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    už jsem ani dlouho neslyšel hrát dechovku z toho blbého městského rozhlasu, takže bůh ví jestli to ještě vůbec funguje.
    Od toho je tu každou první středu v měsíci zkouška sirén, viz: hasičšké FAQ.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    Grunt avatar 8.7.2011 16:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jo, to tu houká docela pravidelně (a nemyslím jen zkoušku), zas na druhou stranu i když se tak děje, tak většinou v ten moment nikdo neví o co jde (maximálně jsou slyšet sirény odjíždějících hasičů), min tak do druhého dne než se to roznese po vsi. Např. si pamatuju obrázky z toho jak nedávno hořela ta chemička nebo co na Přerovsku a vesničani přitom v tom dýmu pobíhali zmateně po ulici a nadávali na to který blb to zase čoudí. By mě opravdu zajímalo jak by to v tom naše Patově&Matově vypadalo v případě nějaké opravdové mimořádné situace.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 18:25 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jestli tě zajímají podrobnosti ohledně CO a krytů, ptej se na obci starosty. Spadá to pod obec a hasiče (profi, dobrovolný). V rámci ochrany obyvatelstva a krizových plánů by každá obec měla mít vytipovaná místa, kam může evakuovat občany při různých druzích mimořádných událostí. Respektive na území každé obce jsou vytipovaná nebezpečí a na ně jsou zpracovávány postupy jak je řešit. K dočasnému ubytování při krizovkách jsou určeny většinou sály kulturních domů, školy, školky. Pokud je v místě udržovaný kryt CO tak třeba i ten. Problém je, že dneska už nejsou peníze na to to udržovat a tak to chátrá a pro tyhle účely to je většinou nepoužitelný. MO a MČR si nějaký strategický drží ale pro smrtelníka to není. Zbytek se rozprodává. Dneska už není situace tak kritická jako za období studený války. Předpokládá se že hrozba nějakýho válečnýho konfliktu je přepodvěditelná analytikama na x let dopředu a tak se defacto ani nedělají velké zásoby, neudržují kryty, .... Je to složitější. Nicméně pro tebe jako pro potenciálního kupce nějakýho takovýho objektu z toho plyne to, že pokud si nějakej vytipuješ tak máš reálnou šanci na jeho odkup. :-)
    Grunt avatar 8.7.2011 19:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jestli tě zajímají podrobnosti ohledně CO a krytů, ptej se na obci starosty.
    Tak zas nějak extra ne. Mě jen zajímal ten dnešní postup při řešení podobně krizové situace. Protože já ho neznám (a nevím jestli je to moje chyba). Protože třeba moji rodičové a prarodičové ho znali.
    Zbytek se rozprodává.
    No a to mi tak trochu vadí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 19:35 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mě jen zajímal ten dnešní postup při řešení podobně krizové situace. Protože já ho neznám (a nevím jestli je to moje chyba). Protože třeba moji rodičové a prarodičové ho znali.

    Postupy se liší od druhu tý události. Mrkni na odkazy zde http://www.hzscr.cz/rady-obyvatelstvu.aspx maj to pod palcem hasiči. Jsou tam obecný postupy. Je tam něco i o krytech v sekci Životní situace. Přímej link http://www.hzscr.cz/rady-obyvatelstvu.aspx Přesně to maj (měli by mít) zpracovaný v rámci krizovýho řízení obce (stát) s tím, že občana v daný okamžík vyrozumí o aktuálním postupu sdělovacími prostředky/rozhlasem, .... Jestli tě to zajímá hodně, tak hoď řeč s nějakým hasičem.

    No a to mi tak trochu vadí.

    Tak furt lepší než aby to chátralo, ne? Když stát vyhazuje miliony za licence MS, tak pak prostě někde ty prachy chybí. :-)
    Grunt avatar 9.7.2011 11:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No a to mi tak trochu vadí.
    Aha, tak podle těch linků se zdá že mi to až tak moc nevadí:

    Vlastník stálého úkrytu CO (stavby) je podle § 154 odst. 1 písm. a) stavebního zákona povinen udržovat stavbu po celou dobu její existence tak, aby nedocházelo ke znehodnocení stavby a co nejvíce se prodloužila její uživatelnost.

    Podle § 23 odst. 2 písm. d) a § 25 odst. 2 písm. f) zákona o integrovaném záchranném systému je vlastník stálého úkrytu CO povinen dbát při užívání této stavby, aby nedošlo ke změně charakteru této stavby ve vztahu k jejímu účelu, a umožnit její využití pro potřeby civilní ochrany a přístup orgánům hasičského záchranného sboru nebo jimi zmocněným osobám do těchto objektů za účelem používání a kontroly údržby a oprav.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 8.7.2011 17:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A proto teroristický útok plánujeme zásadně na středu na poledne.
    8.7.2011 18:28 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Až na to, že zkouška sirén se od všeobecné výstrahy, která by v tom případě byla upřednostněna akusticky dost výrazně liší. :-)
    kotyz avatar 8.7.2011 18:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A kolik lidí to ví a poznalo by rozdíl?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 8.7.2011 18:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A co teprve, když nepřítel zaútočí v poledne první středu v měsíci?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.7.2011 20:07 לך לעזה
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Občas poslouchám izraelský rádio a vtipný jsou hlášky když ohlašují zkoušku sirén na určitý termín např. v okolí Gazy. Případ útoku se většinou řeší tak, že nejdřív proběhne zkouška a těsně po ní ostrý poplach... (vzhledem k tomu, že "nepřítel poslouchá" to až tak nepravděpodobná eventualita není.)
    8.7.2011 20:22 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mě příjde skoro zbytečný pokud tam maj poplach minimálně jednou do měsíce tam nějaký ofiko zkoušky vůbec dělat. :-)
    AsciiWolf avatar 9.7.2011 19:30 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Izraelský rádio? Bydlíš v Izraeli nebo to chytáš tady v ČR? :-)
    pavlix avatar 10.7.2011 01:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    My, co máme domů zavedený Internet, chytáme ledacos :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    PepaSFI avatar 10.7.2011 07:55 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jeho asi bude spíš zajímat jestli to jde chytat vzduchem. Soudím tak podle toho že svou polohu má napsanou v lokátoru, to je souřadnicový systém který používají lidi zbláznění do antén. Šesti znakama se určí poloha kdekoliv na zemi s přesností na pár kilometrů. To jeho JN89XL znamená že je někde kolem ValMezu. Já jsem ve čtverci JN79XH, to je zas vedle VelMezu. A ten Izrael, určitě by se daly najít weby izraelských rádií kde budou napsané frekvence. Pokud mají krátkovlnné vysílání tak to určitě půjde chytat i tady.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    pavlix avatar 10.7.2011 11:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jeho asi bude spíš zajímat jestli to jde chytat vzduchem.
    Právě jsi objevil Ameriku.
    Soudím tak podle toho že svou polohu má napsanou v lokátoru, to je souřadnicový systém který používají lidi zbláznění do antén. Šesti znakama se určí poloha kdekoliv na zemi s přesností na pár kilometrů. To jeho JN89XL znamená že je někde kolem ValMezu. Já jsem ve čtverci JN79XH, to je zas vedle VelMezu. A ten Izrael, určitě by se daly najít weby izraelských rádií kde budou napsané frekvence. Pokud mají krátkovlnné vysílání tak to určitě půjde chytat i tady.
    Jo... to už je o poznání zajímavější.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.7.2011 11:07 לך לעזה
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    http://www.iba.org.il/, http://www.glz.co.il?

    Jinak dřív jsem chytal vysílání na KV, ale kdo to má pořád dolaďovat...
    8.7.2011 18:55 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Moc lidí to asi neví, ale poznat by to měli všichni. Zkouška je 140s nepřerušovaně. Všeobecná výstraha je kolísavě nahoru dolů (sinusoida). To snad pozná úplnej debil, ne?
    pavlix avatar 8.7.2011 19:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Já bych to poznal :), ale myslel bych si právě, že si nějakej debil dělá srandu. Zatím všechny poplachy a evakuace, so jsem zažil, byly výsledkem práce nějakého vola.

    P.S.: Bydlím na kopci.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 8.7.2011 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Když už jde o nějaké hlášení obyvatelům, tak by se stejně po siréně většinou rozezněly i rozhlasy (aspoň v případě povodní to tak bylo).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 8.7.2011 21:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Poznaj že to houká jinak, ale co to má znamenat neví. Budou si myslet že někde hoří a svolávaj se dobrovolný hasiči.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2011 22:21 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Hasiči se svolávaj ještě jiným tónem a ikdyby, tak přeci když se svolávaj hasiči tak normální člověk si zjistí co se děje, minimálně se koukne jestli nehoří zrovna jeho barák. Nebo vy se při siréně otočíte na bok a chrníte dál? :-)
    pavlix avatar 8.7.2011 23:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Nebo vy se při siréně otočíte na bok a chrníte dál? :-)
    Já teda ano, ledaže bych cítil kouř.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    frEon avatar 8.7.2011 19:03 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jenze kdyz bude ve stredu houkat cokoliv, tak si stejne vsichni reknou, ze to je zase jenom zkouzka siren... nikdo tomu nebude venovat svou pozornost.

    ja jsem treba nevedel, ze by to mohl byt jiny zvuk, ba dokonce bych to obvzlast ignoroval, protoze: "kazdy prece vi, jak ta sirena zni, vzdyt tady vriska kazdy mesic"
    Talking about music is like dancing to architecture.
    8.7.2011 19:08 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No a to vám k tomu nehlásej z rozhlasu zkouška sirén, právě proběhla zkouška sirén? Pokud by se jednalo o nějakou chemickou havárku nebo třeba nálet tak by k tomu hlásili asi něco jinýho. No a pokud by ani pak se tím člověk neřídil, tak takovej si snad ani ochranu nezaslouží v rámci evoluce. :-)
    pavlix avatar 8.7.2011 19:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No a to vám k tomu nehlásej z rozhlasu zkouška sirén, právě proběhla zkouška sirén?
    Jestli jo, tak to neni slyšet.
    Pokud by se jednalo o nějakou chemickou havárku nebo třeba nálet tak by k tomu hlásili asi něco jinýho.
    Pak by pravděpodobně ani to nebylo slyšet.
    No a pokud by ani pak se tím člověk neřídil, tak takovej si snad ani ochranu nezaslouží v rámci evoluce. :-)
    Viz výše.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.7.2011 19:38 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Takže jako uvědomělý občan máš zajít na úřad to nahlásit, že u vás není slyšet rozhlas. Nebo si myslíš, že ty miliony za který se to nakupuje a pravidelně testuje jsou kvůli tomu, aby tím mohli hlásit výprodeje u vietnamců, nebo výkup kůží?
    pavlix avatar 8.7.2011 23:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    akže jako uvědomělý občan máš zajít na úřad to nahlásit, že u vás není slyšet rozhlas.
    To bude asi tím, že nejsem uvědomělý občan.
    Nebo si myslíš, že ty miliony za který se to nakupuje a pravidelně testuje jsou kvůli tomu, aby tím mohli hlásit výprodeje u vietnamců, nebo výkup kůží?

    Já si myslím, že většina milionů se útrácí kvůli úplně jiným lidem než zrovna kvůli mně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    frEon avatar 12.7.2011 19:14 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    pres zavreny okno slysim max, ze neco rikaj. a to nesmim mit doma nic pusteneho, jinak to povidani ani neslysim...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    9.7.2011 13:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    :) to mi pripomína, ako sme raz túžobne očakávali, že bude cvičenie Co či ako sa to volá,čo malo byť zámienkou na predčasný koniec vyučovania, v ten deň práve bol termín skúšania sirény a mne sa ten zvuk sirény nejako spojil s očakávaním a pustila som triedu, kde som mala hodinu, domov únikovým východom ... na ďalšej mali písať písomku
    bambas avatar 12.7.2011 07:45 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    to by ses mel dozvedet na prislusne MeU, popripade nejakem obecnim urade a tyhle plany by tusim meli mit i hasici. To si ale nejsem zcela jist.
    Jendа avatar 8.7.2011 16:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jenže OSM je i tak jenom někde (nedávno jsem zjistil, že na PN mám smůlu).
    Jendа avatar 8.7.2011 17:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A když už jsme u toho, tak OSM rulezz, aneb z těch částí, kde OSM je, bych riskl jenom ty, co jsou nad kótou 200 m n.m. (A DE a od NM dál, II.C, možná něco na B u ZL).

    Mimochodem kolektory nejsou plánovány pro civilní ochranu, takže tam nejsou třeba filtry vzduchu. Před něčím by to tedy ochránilo a určitě lepší než klackem do oka, ale případný spad to nasaje stejně.

    Zase, málo se o tom ví, máme úžasný Ochranný systém Strahovského tunelu.
    Grunt avatar 8.7.2011 17:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mimochodem kolektory nejsou plánovány pro civilní ochranu, takže tam nejsou třeba filtry vzduchu.
    Podle tohoto to vypadá, že je to rozděleno do kategorií a třeba by ty kolektory pro tu kategorii A posloužili víc než dobře.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 8.7.2011 18:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ano, to jsem myslel tím lepší než klackem do oka. Ono i kdyby to odstínilo jenom čtvrtinu radiační zátěže nebo odrušilo tlakovou vlnu, pořád to může znamenat rozdíl mezi smrtí a „pouhou“ nemocí z ozáření.
    kotyz avatar 8.7.2011 18:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Místo rychlý smrti pomalou, to je teda zlepšení ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2011 19:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak lehká nemoc z ozáření nemusí mít ani žádné trvalé následky.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.7.2011 19:37 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ne, pokud se to netyka okolniho sveta. Ale vylizt z bunkru s lehkou nemoci ozareni a vsude okolo krajina po nuklearnim vybuchu... prima vyhlidky.
    8.7.2011 23:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Oprava:
    Ale vylizt z bunkru a vsude okolo krajina po nuklearnim vybuchu... prima vyhlidky.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.7.2011 03:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jasně, nezapomeň si do KPZ přibalit foťák. S tebou bych chtěl v takovém bunkru zkysnout :-).
    9.7.2011 04:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Hele, vzdyt o tom vyuziti fotaku pro nouzove odhadovani miry radiace jsem se bavil s tebou!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.7.2011 04:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Výjimečně jsem teď myslel použití foťáku pro účely, pro které byl určen (zachycení jaderného polomu).
    kotyz avatar 8.7.2011 21:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Bez léčby nejsou vyhlídky moc dobrý ani u těch lehčích forem ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2011 23:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak za lehčí beru ty opravdu nízké dávky (které způsobí max. nevolnost).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 8.7.2011 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    „pouhou“ nemocí z ozáření.
    Výhra teda. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 8.7.2011 20:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Hm, ale to je řádově pro megatunovou bombu, ne? Těch 60km poloměru "epicentra" se mi zdá nějak moc...

    (IMHO země, od kterých by v současnosti nějaký útok teoreticky mohl hrozit - Írán, Pákistán, Severní Korea) mají bomby v řádu desítek kilotun...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 9.7.2011 13:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jasně. To je osvětový leták z dob minulého režimu. Těch 60km silného zamoření a typu ochrany mi přijde jako rozumné číslo (samozřejmě v závislosti na vnějších podmínkách jako třeba směr a rychlost větru). Viz na Wikině zamoření spadem po 15Mt a kalkulované zamoření na 1Mt.
    mají bomby v řádu desítek kilotun...
    S moderníma zbraněma je to složité. Většinou jde o nějaký MIRV v řádech kilotun, takže narozdíl od všelijakých Mt tlusťochů je ten spad vynesen do menších výšek a asi i v menším množství. Jenže v případě detonace více hlavic (hlavice, které se dostanou až nad povrch a nejsou sestřelené, detonují nezávisle) se také rozšiřuje plocha ze které bude zvednuta zemina, prach a jiný bordel. Takže vzdálenost nebezpečí u moderních hlavic bude sice víc lokalizovaná, ale IMHO i o to nebezpečnější. Dalším problém je navádění. Dřív se trefit o pár desítek kilometrů vedle vzhledem k síle a přesnosti tehdejšího navádění nic neznamenalo. Dneska se systémy GPS je možné zaměřovat z řádech metrů, ne-li decimetrů a tak poměrně přesná trefa do dobře situovaného místa dovede nadělat víc škody než nějaký Váňa. Např. zásah (a ostatně to nemusí být jen nukleární bojová hlavice, ale klidně i něco konvenčního) do jaderné elektrárny, která používá jako palivo MOX a má ho v řádek desítek tun (tedy několikrát víc než dovede zvednout nejsilnější ICBM) může být v dlouhodobém měřítku mnohem fatálnější než nějaký poměrně čistý Teller-Ulam.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.7.2011 17:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Hele nejsem si úplně jistý, ale nebylo čirou náhodou metro v době záplav v Praze pod vodou? Mám dokonce pocit, že to bylo uváděno jako případ, jak přesně to vypadat nemá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 8.7.2011 19:04 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jo, bylo, nekdo zapomel zavrit dvere :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    8.7.2011 19:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No, ono toho bylo vic. Spatne stavebni prace, spatna tesneni, spatne pruchodky... Jednema dverma by to nebylo takovy jako to bylo.
    Jendа avatar 8.7.2011 20:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Petr Tomášek avatar 8.7.2011 20:23 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    IMHO na můstku při stavbě nedodrželi technologické postupy (aneb socialistický šlendriján)...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    bambas avatar 8.7.2011 14:34 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Urcity pocet krytu se musi udrzovat funkcnich a tudiz neni mozna jejich koupe prave pro pripad, kdy by k necemu doslo.
    xkucf03 avatar 8.7.2011 18:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A nebylo by i tyhle kryty lepší pronajmout, aby se mohly používat jako různé „klubovny“, akorát s tím, že nesmí být ohrožena jejich primární funkce?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.7.2011 18:59 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Pokud je zájem a MV se toho vzdá, tak se to dělá. Ujímaj se toho různý spolky, nebo se to převede na obec a staraj se o to dobráci. Ale těžko po nich můžeš chtít, aby zachovali původní funkci. Možná u těch jednoduchých, ale jinak to je na příspěvkovku dost nákladná sranda.
    Grunt avatar 8.7.2011 19:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ale těžko po nich můžeš chtít, aby zachovali původní funkci.
    Tak co jsem se tak díval na ty objekty na Fortifikaci, tak to nevypadá aspoň na údržbu moc složitě (nepočítám ten případ prosakování spodní vody). Ono ostatně v případě řekněme nějakého výjimečného stavu jako třeba mobilizace nebo právě v případě použití se ani nějaké složité problémy moc nedají řešit a všechno to musí být navrženo podle KISS (za minulého režimu se tak navrhovalo stejně snad všechno). Údržba nebo opravy jsou maximálně nějaká jednoduchá mechanika. Teda aspoň se to tak jeví. A teda samozřejmě odpočteme-li ještě zásobování a udržování skladů. Jinak nevím jak kde, ale u nás po té co se takových objektů chytly kdejaké spolky (KVH), tak je zvelebili do té podoby že by pravděpodobně v případě osazení palebnou silou mohly sloužit v plném nasazení (a nepočítám-li teda ještě, že jsou většinou starší než nejstarší obyvatelé vesnice). Horší je, že když je to v soukromých rukou, tak si potom o tom koho do takového objektu pustí rozhoduje sám vlastník.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 19:44 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jde právě o ty náklady za tu obnovu zásobování, údržba funkční vzduchotechniky. Výměna prošlých potravin (základních léků, jodových kapslí, vody) v požadovaných počtech, ..., zabezpečení aby ti to někdo nevykradl. Prostě je to objekt, který se jinak nevyužívá a dneska nejsou prachy na akutní výjezdy, nákupy sanitek, hasičů. Kde bereš tu představu, že ti někdo dá peníze, abys nakoupil něco co za rok budeš vyhazovat nepoužitý a kupovat znova? O to tu myslím jde.
    Grunt avatar 8.7.2011 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ty objekty jsou myslím tak jako tak prázdné (ono na schování právě třeba před nějakým tornádem nebo náletem nebo něčím podbným stejně není moc potřeba tam nic moc krom nějakých židlí, slamníků nebo něčeho improvizovaného mít, jen musí být objekt funkční) a v případě pohotovosti aspoň ty objekty které nejsou v soukromých rukou se udává doba pohotovosti 72 hodin. Těžko se v tom bude do mobilizace něco udržovat (i jen ty blbé plynové masky myslím potřebují revize – zas shánět třeba jodové tablety v případě akutní hrozby asi také nebude žádná prdel).
    údržba funkční vzduchotechniky
    Co v tom může být? V lepší případě jen nějaká textilie. Zas není potřeba aby ty vzduchové filtry byly na místě, ale aby v případě potřeby někdo přinesl a hlavně aby mašina byla pořádně namazaná a aby v případě potřeby fungovala (tzn. aby třeba nebyla zatopená a posléze zrezlá, rozebraná a nefunkční). O tom IMHO jde.
    Prostě je to objekt, který se jinak nevyužívá a dneska nejsou prachy na akutní výjezdy, nákupy sanitek, hasičů. Kde bereš tu představu, že ti někdo dá peníze, abys nakoupil něco co za rok budeš vyhazovat nepoužitý a kupovat znova?
    Jasně, jasně. V tom se vůbec nehádám. Není zatím stav ohrožení. Mi spíš vadí nechat chátrat už jednou postavené (v případě ohrožení se bude co? Stavět jak o život znova?) a pak především různé improvizované objekty CO, které dřív fungovaly. Dnes má každý tak maximálně svůj sklep.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2011 20:44 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mi spíš vadí nechat chátrat už jednou postavené (v případě ohrožení se bude co? Stavět jak o život znova?)

    V podstatě ano a když ne stavět tak rekonstruovat. Vidíš v tom nějaký problém? Opravdu ta údržba není za babku a chce to i nějaký nadšený lidi. Pokud ti jde o nějaký jednoduchý kryty, kam si lidi přinesou svoje věci (evakuační zavazadlo) tak na to jsou právě vytipovaný a měli by stačit ty civilní stavby. Ty pevnostní jsou stavěný tak, aby dokázali fungovat izolovaně/samostatně určitej čas. Tam musíš mít už něco naveženýho permanentně. Kromě vzduchotechniky, co kanalizace, nezávislej zdroj vody (studna), radiostanice, obnova nátěrů?
    8.7.2011 15:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jses dospelej a svobodnej, tak si ten kryt vybudujes sam. Nastehujes si tam jidlo, piti, kyslik a knizku "Mallevil".

    Ted vazne... pokud by k necemu takovymu doslo, je pravdepodobny, ze driv nebo pozdejc zacnou ti, co prezili zavidet tem, co neprezili.
    Grunt avatar 8.7.2011 15:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Nevím jestli je to jen náhoda ale v objektech co se já pohybuju a co já znám a nepočítám-li teda jeden nad-stavovaný barák se základama snad z první republiky (takže budované právě buď v období konce minulého režimu nebo těsně po něm), tak mají sklep právě s malinkou místností pro rodinu nebo dvě, ze všech stran vylité betonem a zasazené pod úrovní země s nějakou tou studnou, takže s přístupem podzemní vody (ale jak moc pitné je to teda spekulovat ani zkoušet nebudu, snad jednou dvakrát než by někdo něco chytnul a umřel v horečkách) a odčerpáváním. Ale nevím jestli je to fakt jen shoda náhod (ostatně kdo nemá blbý sklep se studnou) nebo se s tím fakt počítalo v nějakých plánech.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 8.7.2011 15:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    No, ono asi jde o to, k čemu přesně by došlo, že?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    kotyz avatar 8.7.2011 15:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jo, probíhali, my ještě na základce někdy kolem toho roku 93 nacvičovali s plynovýma maskama (ke kterejm stejně nebylo dost filtrů) a sklad CO byl přímo v tý škole v přízemí. Kryt tam ale žádnej nebyl, pokud si dobře pamatuju (a do toho skladu by se vešlo tak 10 lidí možná). Teď už tam neni ani ten sklad, celý je to tam přestavěný a teď z něj je pravděpodobně čekárna u doktorky (už tam ani ta škola neni, teď sou tam důchodci a doktoři) nebo ho úplně zazdili.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2011 18:07 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    http://www.pozary.cz/clanek/44559-vnitro-zrejme-opet-dostane-mene-penez/

    Stačí ti to jako odpověď :-/
    8.7.2011 15:03 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    cca pred mesicem byla na aktualne.cz(alespon myslim ze to bylo aktualne) fotoreportaz z jedhoho takovyho krytu. Nachazi se to nekde v Praze(myslim ze Modranech?) a je toho cca 2hektary lesa ve svahu nad rekou. Prodava se to za 420Kc za metr ctverecni. (Jo a byl to vejenskej kryt a ne civilni, prodava to armada).

    8.7.2011 17:48 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Některé betonárky nabízejí civilní kryty jako hotové jednolité betonové prefabrikáty. Stačí objednat a připravit si vhodnou jámu a je hotovo :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    8.7.2011 17:55 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Za 2-3 mega, tuším. :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.7.2011 21:08 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Dá se to financovat hypotékou? :-)
    8.7.2011 20:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    kúpte si hrad(Malevil)... alebo jaskyňu
    PepaSFI avatar 8.7.2011 20:17 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    9.7.2011 13:02 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany

    ale horkýže za verejným, je sprivatizovaní... za čo sme to to bojovali?

    8.7.2011 22:19 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    S kryty je problém. Ty pod budovami již vlastní správci budov (sdružení nájemníků a bytová družstva), ty samostatné už jsou buď pronajaté (prodané) nebo příliš velké a tedy by asi byly i drahé (třeba pod metronomem na Letné nebo pod Keplerovou ulicí, ale můžete se zeptat na magistrátu :-)). Nové kryty se od roku 1991 nestaví, hrozby, které by zdůvodnily jejich stavbu, nejsou díky našemu členství v NATO aktuální (jediný, kdo by nás mohl ohrozit, je Rusko a to mnohem pravděpodobněji zaútočí atomovými zbraněmi na nějakou základnu NATO v Německu, Turecku, Británii nebo přímo v USA) a proti současné hrozbě teroristických útoků jsou nepoužitelné.
    Grunt avatar 8.7.2011 22:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    nejsou díky našemu členství v NATO aktuální
    A přitom je to jen blbých 73 let.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 02:12 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jj. stale jsou lidi, co Mnichov interpretuji vselijak...
    Grunt avatar 9.7.2011 16:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany

    No věřím, že podobní anonymní fašouni ho vždycky budou rádi intepretovat všelijak. Aneb s NATO na věčné časy…až dokud nás bombardování nerozdělí.

      ☮
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 03:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak tohle by mi bez vedlejsiho komentare nedoslo... A mezi nami - proti silam NATO mame asi takovou sanci jakou ma Hubbleův teleskop na nalezeni muzicka s baterkou v, cerne dire, hledajiciho vypinac.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.7.2011 23:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jediný, kdo by nás mohl ohrozit, je Rusko a to mnohem pravděpodobněji zaútočí atomovými zbraněmi na nějakou základnu NATO v Německu, Turecku, Británii nebo přímo v USA)
    Sice už asi nejsme bráni jako nárazníkové pásmo (IMO se to posunulo dál na východ - Slovensko, Ukrajina, Bělorusko). Ale pokud by došlo na střet Rusko-NATO, počítej s tím že dostane jednu minimálně Praha a Brno, možná Mladá Boleslav (Škodovka), Pardubice (Explosia), Ostrava nebo okolí (ocelárny).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.7.2011 23:27 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany

    Tak zrovna pod Boleslaví je tuším rozsáhlejší CO komplex, za Pardubice bych ruku do ohně nedal a Praha by měla mít K-116, ale to je tak tajný, že ani nevěřím, že to reálně existuje, No a ostravsko to je jedno velký podzemí, tam je taky kde se schovat. :-)

    9.7.2011 00:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    ale to je tak tajný, že ani nevěřím, že to reálně existuje
    Existuje. Zajímavější budou ty objekty o kterých veřejnost netuší. Ale rozhodně se tam neschovají všichni pražáci. Jinak, to že existují nějaké fungující kryty jsem nepopíral.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.7.2011 03:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Zajímavější budou ty objekty o kterých veřejnost netuší.
    Jako že pět minut před náletem bude televize hlásit „všichni zalezte do té právě se objevivší díry pod Žižkovem“?
    9.7.2011 04:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Myslim z hlediska vojenskeho vyznamu, vybaveni a vubec cool faktoru, ne pro ukryt.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.7.2011 04:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak supertajné věci zase budou v podzemí a před bombami chráněné.
    Jendа avatar 9.7.2011 04:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Protože Google zjevně začal vracet personalizované výsledky a je deformovaný mým předchozím hledáním, šlo zejména o tento článek.
    Jendа avatar 9.7.2011 03:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak zrovna pod Boleslaví je tuším rozsáhlejší CO komplex
    Ne, že bych na to byl odborník, ale k nasoukání obyvatelstva pod zem je potřeba nenulový čas, podle mě výrazně delší, než na náhodné upuštění jaderné bomby z letadla, které zrovna náhodou letí kolem. Navíc průmyslové objekty, o které asi jde především, pod zem nepřemístíš. Já vždycky bral kryty hlavně jako ochranu proti sekundárním účinkům jaderné zbraně (pokud někdo neleakne úmysl to hodit alespoň pár minut předem) jako je spad a vzhledem k jejich očekávanému stavu (alespoň těch pro „plebs“) bych podle situace spíš doporučoval vzít to po nejbližší výpadovce někam za město.
    K-116
    No hurá, konečně vím, jak se to jmenuje :). Ale nedokážu si představit, jak se v případě náletu půl mega lidí souká do Prokopáku.
    9.7.2011 09:17 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Proč by dneska v době Internetu, kdy jsou na Facebooku všichni přátelé, někdo na někoho házel bomby. Lidi uklidněte se. Dřív než se něco semele, tak to výjde na iDnesu a příjde info do mailu, takže bude dost času se rozloučit s rodinou případně si nakoupit v Tesco a zahrabat pod zem. :-) Původní dotaz snad nebyl vůbec o nějakých hrozbách, ale spíš o možnosti koupit kryt za účelem provozování nějaké soukromé aktivity jestli jsem to dobře pochopil.
    9.7.2011 09:32 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Ale nedokážu si představit, jak se v případě náletu půl mega lidí souká do Prokopáku.

    Tak můžeš si odečíst pavlixe a jemu podobný, který protože neucejtěj kouř a nemaj funkční rozhlas budou spokojeně čekat doma až je to spláchne. :-)
    Grunt avatar 9.7.2011 16:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    72 hodin je čas pohotovosti. Ono když už by někde v detonaci mělo dojít tak se o tom bude většinou díky sledování vědět dopředu a radioaktivní spad také většinou potřebuje nenulový čas (řády hodin většinou) než začne padat.
    bych podle situace spíš doporučoval vzít to po nejbližší výpadovce někam za město.
    Je to možná zvláštní, ale než si vyjet do přírody, tak radši do města, protože městské prostředí poskytuje lepší prostředí pro ochranu jak proti ionizujícímu záření, tak proti spadu. Já bych to asi naopak vzal do nejbližšího města. Ještě teda nevím co les.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 17:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    IMO to jsou desitky minut (zhruba 30 min pobliz epicentra, dal pozdeji).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.7.2011 19:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Je to možná zvláštní, ale než si vyjet do přírody, tak radši do města, protože městské prostředí poskytuje lepší prostředí pro ochranu jak proti ionizujícímu záření, tak proti spadu. Já bych to asi naopak vzal do nejbližšího města. Ještě teda nevím co les.
    Já bych se pokusil spadu ujet.

    //civilizace! je tu WiFi!
    Petr Tomášek avatar 10.7.2011 11:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Haha, WiFi ti bude plat prdná :-).

    P.S. docela by mě zajímalo, do jaké vzdálennosti od výbuchu atomové bomby by chcípl veškerý "moderní" HW...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 10.7.2011 16:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Haha, WiFi ti bude plat prdná :-).
    To nesouviselo s tématem diskuze, několika lidem jsem tu oznámil, že budu mimo civilizaci, tak aby nedošlo k údivu, že přesto píšu.
    P.S. docela by mě zajímalo, do jaké vzdálennosti od výbuchu atomové bomby by chcípl veškerý "moderní" HW...
    Tak je technika a technika a taky přijde na konstrukci bomby… Tak 100 km?
    Jendа avatar 10.7.2011 16:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Tak je technika a technika a taky přijde na konstrukci bomby… Tak 100 km?
    No a samozřejmě jestli to odpálí 10 km vysoko nebo na zemi.
    Limoto avatar 10.7.2011 23:14 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany

    To by se pak dneska dalo unikat jedině na kole...

    Grunt avatar 10.7.2011 15:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    civilizace! je tu WiFi!
    Na kterou les působí jako Faradayova klec. Navíc je známo, že ionizující záření ovlivňuje zařízení s mnohem menší citlivostí, tak bych byl zvědavý jak by v takových podmínkách zrovna fungovala WiFi.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 19:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    A jeste k tomu mestu: problem je v tom, ze mesto je pravdepodobnejsi cil dalsi hlavice nez vesnice (pokud v te vesnici neni zrovna vojenska zakladna). Navic na vesnici jsou zdroje vody, potravy pro dlouhodobejsi preziti - ve meste ne.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 9.7.2011 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Zas na nějakém otevřeném poli můžeš počítat s mnohem většími problémy v případě kontaminace. Rostliny, voda i zvěř ze zasaženého místa bude nepoživatelná a před spadem se také nemáš možnost moc kde schovat. A pokud přežiješ pronikavou γ, tak je docela velká šance že dostaneš nějaký zásah α nebo β zářením zevnitř (někde usazené).

    Jinak cíl nevím: Logicky by to nemělo být město (pokud nejde o psychologický efekt útočníka), ale nějaká základna (ať letecká, tak odpalovací), kasárna, depo, muničák, technologický komplex, místo s vyší koncentrací fabrik nebo nějaký zajímavý objekt (kdo ti bude odpalovat centrum historického města?). Zas znám vrtochy těch co mačkají červená tlačítka.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2011 20:53 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    před spadem se také nemáš možnost moc kde schovat.
    Podsklepené domy? Jasně, je to míň pater než panelák ale furt to je slušná ochrana.
    Logicky by to nemělo být město
    No... depo, technologický komplex, místo s vyší koncentrací fabrik, nějaký zajímavý objekt - tohle všechno se ve městech dost často vyskytuje. Navíc, sídlí tam vláda, genštáb a podobně.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 10.7.2011 11:16 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Zas znám vrtochy těch co mačkají červená tlačítka.
    Jo, odkud? ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 9.7.2011 09:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    jediný, kdo by nás mohl ohrozit, je Rusko a to mnohem pravděpodobněji zaútočí atomovými zbraněmi na nějakou základnu NATO v Německu, Turecku, Británii nebo přímo v USA
    Ještě připočti Írán, dosah jejich raket se pomalu dostává o Evropy a na atomovku mají našlápnuto docela v gigantických rozměrech. Navíc jsou tam u moci daleko větší pošahanci, než třeba v Rusku.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.7.2011 10:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Upozornuju ze pokud bude mit Iran v dosahu CR, bude mit v odsahu i mnohem zajimavejsi cile pro tech svych par hlavic.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Petr Tomášek avatar 10.7.2011 11:22 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Mno, ovšem jedna-dvě atomovky preventivně do Evropy, aby se Evropa (tradičně posraná strachem) nepokusila proti Íránu cokoliv podniknout, ve chvíli kdy bude útočit na jiné cíle, mi jako nereálné nepřijde...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.7.2011 10:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany

    najvýhodnejšie je nachádzať sa v epicentre

    16.1.2012 15:37 Lukas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Dobrý den,

    jestli pořád hledáte kryt co tak mne můžete kontaktovat na mailu llukyn@centrum.cz . Mam k dispozici dva. Jeden v Praze 4 a druhý v Praze 10.

    S pozdravem,

    L.
    16.4.2012 13:36 odpoved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se kryt civilní obrany
    Doporučuji obrátit se na Magistrát hl. m. Prahy, odbor krizového řízení (www.praha.eu) případně na Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy, odbor ochrany obyvatelstva a krizového řízení (praha.hzscr.cz). Oba dva orgány vedou evidenci úkrytů CO a sdělí podrobnosti.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.