abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Heron avatar 23.8.2008 13:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Televizi jsem před nedávnem odnesl pryč, zapnutá byla naposledy před cca 2 lety. A jak je mi bez ní dobře.
    23.8.2008 13:14 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Osobne mam telku jenom proto, ze je k ni pripojenej pocitac a divam se na filmy z pohodli gauce ... coz je v prumeru tak jednou za tyden ...

    Diky za pripomenuti "Americka historie X" ... uz to bude par let, co jsem to videl, musim si to osvezit :-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    23.8.2008 15:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Diky za pripomenuti "Americka historie X" ... uz to bude par let, co jsem to videl, musim si to osvezit :-)
    Je to Kult hákového kříže, nebo American history X, je blbé překládat název filmu a ještě k tomu ho překládat jinak, než je jeho oficiální název na českém trhu. A White Lies (Bílé lži) znáš? Taky není špatný :-)
    23.8.2008 16:07 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    "White Lies" - to je něco na podobné téma ?
    menphis avatar 23.8.2008 17:09 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    csfd v necem mi to prislo mozna i lepsi nez AH, minimalne hlavni postava filmu je docela kocka.

    jinak za nejlepsi film v tehle kategorie, z tech co jsem videl, povazuju asi Romper Stomper.
    1.9.2008 09:13 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Aha, to se omlouvam, po prekladu jsem se nepidil :-) White lies neznam, doporucujes?
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    David Watzke avatar 23.8.2008 13:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Na český kanály nekoukám už několik let (např. kdybych někde na webu kdysi nečetl o nějakym x-factoru, tak ani netuším, že něco takovýho někdy existovalo). Když už si sednu k televizi, tak kvůli tomu, že je táta zrovna u počítače a koukám tam na něco v rekordéru, většinou na nějakej seriál, kterej jsem si vypálil na cd-rw. Na kompu koukám na seriály a filmy v HD mnohem dřív, než se to objeví kdekoliv jinde (resp. v takový kvalitě u nás nikdy), takže fakt nemám potřebu. Až budu mít vlastní byt, tak dokud tam nebude ženská (pokud tam nebude hned od začátku), tak tam nebude ani televize. Na TV budu koukat až tady budou digitální FOX, ABC, USA a podobný v HD (čti: nikdy). Do tý doby to pro mě nemá význam.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.8.2008 18:46 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    myslis, ze kdyz bude FOX, ABC a podobne v HD kvalite, ze se na to bude dat divat? ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    David Watzke avatar 23.8.2008 18:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    :-) Já sleduju seriály co tam vysílaj, ale kdyby to nebylo v HD, tak to nemá smysl, to bych raději pár hodin čekal na torrent.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.8.2008 19:04 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    jo, na FOXu se obcas neco najde... ale ABC to je (snad) prisernejsi nez NOVA
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    David Watzke avatar 23.8.2008 20:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Bych zas nepřeháněl...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    menphis avatar 23.8.2008 13:22 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Televizi taky nemusim, obcas ji zapnu na fotbal a to je tak vsechno. I kdyz vcera jsem koukal do tv programu na nasledujici tyden a CT2 se celkem vytahla, Nuz ve vode, Banda pro sebe a Zivot jako smrtlena choroba...... jsou filmy, pro ktery stoji zato bednu zapnout.
    23.8.2008 13:41 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ano. Naprostá většina (především komerčních) TV kanálů je kupa hnoje a je vpodstatě jedno, zda máte takové kanály jen 2 či jich je na nějakém satelitu třeba 200 - jsou všechny stejné. I pro mě je záhadou, jak toto někdo může sledovat, ale pravděpodobně to velmi dobře kopíruje průměrnou inteligenci obyvatel této planety.
    Ale jinak bych televizi nezavrhoval. Jsem rád za kanály jako ČT24, Z1 (z nepochopitelných důvodů mě ale web Z1 přímo říká, že mě bude diskriminovat, protože mám na počítači Linux - zkuste a uvidíte...), BBC, .... a občas i Public TV, ČT1, ČT2 ...Poskytují pohled na dění v reálném čase a to vám žádný web nenahradí (ledaže by na něm byl přímo stream daného TV kanálu). Líbí se mně i myšlenka veřejnoprávní televize jako služby (na přiblblé výkřiky fanatických "privatizátorů" a tržních komsomolců nehodlám reagovat).
    23.8.2008 13:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Líbí se mně i myšlenka veřejnoprávní televize jako služby (na přiblblé výkřiky fanatických "privatizátorů" a tržních komsomolců nehodlám reagovat).
    Jasně, většinou jsou lidi rádi, když za ně něco zaplatí někdo jiný. ;-) A už je většinou nezajímá, jestli to dělá dobrovolně, nebo z donucení.
    23.8.2008 13:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Na televizi se koukám v současné době pravidelně jen na House a Přátele. Jinak se občas kouknu na nějaký film, ale většinou to sleduju tak na půl. Pak se ještě koukám na nahrané filmy na kazetách, jinak vládne počítač :-).
    krab1k avatar 23.8.2008 14:56 krab1k | skóre: 11 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Tak s Housem a Přáteli musím naprosto souhlasit. A to jsem obojí většinou už několikrát viděl. :-)
    23.8.2008 20:38 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    No, nedávno jsem shlédl kus jednoho dílu, a dost mě překvapila ta slabota. Po překladu čestíny zbyl jen zlomek vtipů a někteří dabéři se také moc nepředvedli.
    24.8.2008 17:34 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Tak tak. House byl ze začátku nadabovanej docela dobře (a to obecně dabing z hloubi srdce nenávidím), nebo tedy alespoň postava House samotného, zbytek byl klasická česká dabérská šmíra. Pak se něco stalo, a už je k neposlouchání i samotný House. O Prátelích nemá cenu se vůbec bavit - když člověk srovná originální zvuk a dabing, tak je mu do breku. Jednak jsou klasicky zničený všechny ruchy, a ti čeští herci znějí nějak...mrtvě.
    24.8.2008 17:57 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    tak slovensky dabing friends je vazne zivsi, je to poznat uz od titulkov ako sa predstavuju
    David Watzke avatar 24.8.2008 19:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    No nevím, já když jsem jednou zahlíd House na Nově, tak to se mnou málem šlehlo a to právě hlavně kvůli dabingu samotnýho House...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.8.2008 22:12 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Jo, to se nedivím, ten dabing (stejně jako každý jiný dabing) je strašný. Ale jak jsem řekl výše, když House někdy loni na jaře začínal (nebo kdy to přesně bylo), byl dabing hlavního hrdiny docela slušnej. Stalo se to nějak přes prázdniny - před nima to bylo dobrý, pak šel "na dovolenou", a po restartu na konci prázdnin už nestál za nic.
    25.8.2008 02:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ono často záleží i na tom, co člověk poznal jako první. Mně třeba ve srovnání s českým dabingem Jistě, pane ministře připadají původní hlasy dost mdlé, ale dokážu si představit, že někdo, kdo to nejdřív viděl v originále, může na dabing nadávat.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.8.2008 02:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Víte, co je nejhorší? Teď se nějak začíná rozmáhat dabing i v kině, nebo tedy alespoň v Cinestaru. Hancock, Mumie 3, Seznamte se s Davem - všechno nadabováno.

    Oni vážně dělají vše pro to, aby lidi už jen tahali pirátské verze... to je hezky bez ochran proti přehrávání, bez vnucených dabingů, bez zpoždění oproti západu a pohodlně.
    23.8.2008 15:54 bukaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize

    S tím musím souhlasit. I v televizi se najde pár věcí (i když jich je opravdu málo :o)), na které se vyplatí dívat. Navíc, načasování House a Přátel je ideální v tom, že u mě je zrovna čas večeře. A jelikož si nerad drobím do klávesnice a taky, jak bylo v zápisku, počítač potřebuje aktivní vstup, což mně osobně při tom, když jím, moc nejde, je televize mnohem lepší.

    23.8.2008 15:21 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ja televizi nemam, protoze vetsina veci, co me momentalne zajima, v Ceske televizi nebezela nebo nebezi (Futurama, Doctor Who, Big Bang Theory, Bullshit, Mythbusters, Mindfreak, Derren Brown).

    Ale kdyz jsem nahodou u rodicu (coz je relativne casto), tak obcas koukam na Hadej kdo jsem, protoze Moravkova je desne sexy kdyz hada. ;-)
    23.8.2008 15:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Minimálně Mythbusters běží na Discovery Channel.
    23.8.2008 15:43 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Jo, Discovery by asi bylo zajimave, ale nechci kvuli tomu dalsich 30 kanalu. Navic video na pocitaci si clovek zkoukne kdy chce, v jakem poradi chce. Obavam se, ze je to znamka toho, ze koncept televize je proste beznadejne zastaraly.
    23.8.2008 16:05 S-tek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Televize je výborná věc, akorát nemám moc čas se na ni dívat (nebo pořady běží v pro mě nevhodnou dobu). Takže většinou ji využívám jako inspiraci k tomu, co si stáhnout z internetu (přijdu třeba k půlce filmu nebo seriálu, kterého už běží x-tá řada). Alespoň to mám v originále. Taky upoutávky jsou dobrá věc. Díky nim jsem nedávno natrefil třeba na Eternal Sunshine of the Spotless Mind a na Pumpkina nebo třeba na Starsky&Hutch.

    Přijímám jen terestrické analogové vysílání a z nabídky si většinou vyberu. Mezi moje nejoblíbenější filmy patří totiž i např. Never Been Kissed nebo 50 First Dates, podle tebe jsem teda asi děsnej primit. Nějak mi to ale nevadí :-P
    23.8.2008 16:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    50 first dates je velmi kvalitny film/komedia aj pre niekoho, kto nechce romantiku
    23.8.2008 16:38 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Mezi moje nejoblíbenější filmy patří totiž i např. Never Been Kissed nebo 50 First Dates, podle tebe jsem teda asi děsnej primit.

    To zcela jistě ne, třeba 50 First Dates sice nepovažuju za moje nejoblíbenější, ale líbilo se mi to. Obecně komedie bych určitě nezavrhoval, protože vymyslet scénář, kterýmu se člověk zasměje, není zas tak jednoduchý, zatímco scénářů na takový srágory jako jsou telenovely či krimi-seriály vymyslí každej za den dvacet. U těch telenovel to je vůbec jednoduchý, tam stačí vymyslet pár dílů, pak už jen copy/paste a hned je na světě 2000 dílů. Zrovna tak ty zmíněný reality šou v různejch verzích a napodobeninách jako je ten big brother, ta druhá slátanina z vily či chůva v akci a podobný kraviny, to je naprostej hnůj, kterej se nedá s dobrou komedií vůbec srovnávat.
    23.8.2008 19:53 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Televize je výborná věc, akorát nemám moc čas se na ni dívat (nebo pořady běží v pro mě nevhodnou dobu).
    Tohle resim TV kartou v pocitaci. Nejen, ze si to pak muzu pustit v okamziku, kdy na to mam cas a naladu, ale jako bonus muzu preskakovat reklamy :-) .

    Navic se to hodi v okamziku, kdy jdou dva zajimave programy proti sobe - ackoliv treba program po vetsinu tydne stoji za starou backoru,jedine dve zajimave veci se casto sejdou ve stejnem case. Nesjpis za to muze spiknuti planovacu programu ...
    Max avatar 23.8.2008 16:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Televizi nemám, ale mám TV kartu :). Takže mám tv+pc dohromady. Občas si pustím očko na pozadí. Občas ct24, teď asi začnu Z1, abych věděl, co se děje. Jinak když nezapomenu, tak Haus,zprávy, přátelé, nebo někdy nějaký filmek.
    Ale toto je jak kdy. Někdy jí třeba měsíc nezapnu. V posledním týdnu jsem třeba dosti slavil, takže jsem se ani k mému PC nedostal atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.8.2008 17:34 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    pamatujete serál Dallas? Já kdysi v práci dožíral kolegyně tím že jsem jim říkal jak to bude dál. Ony si myslely že to znám z rakouský televize protože to celkem vycházelo ale já si to úplně normálně vymýšlel podle toho jak furt dokola probíraly co se stalo v minulých dílech. Jen toho oživlýho mrtvýho jsem nějak nevychytal. Na to nestačila ani scifistova bujná fantazie. V současné nabídce našich televizí sleduju pravidelně taky již zmíněného doktora Baráka, pak Simpsonovy které mi bohužel vykousala olympiáda z výhodného vysílacího času a sem tam nějaký film.
    23.8.2008 18:28 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    no, ktoby cakal, ze sa Pamela zobudi? :D
    Dent avatar 23.8.2008 18:32 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Nebyl tím spíš myšlen Jock Ewing? :D
    23.8.2008 18:39 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    kto? sak bobby "umrel" a pamela asi sto dielov snivala, potom sa raz zobudila a nasla ho v sprche...
    Dent avatar 23.8.2008 19:38 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Jock Ewing, ta hlava klanu Ewingů. Byl na výpravě v jižní Americe nebo kde a spadl s vrtulníkem. Miss Ellie a celá rodina Ewingů dlouho truchlila a fanoušci byli taky dost naměko, tak si vymínili návrat. Nakonec se tam objevil zpátky, ale hrál ho jiný herec. Vysvětlením bylo, že po havárii utrpěl velké škody na obličeji a musel podstoupit desítky plastických operací.

    Neskončí to tady diskuzí o Tak jde čas, že ne? :D Ačkoli díl, kde je Marlena posedlá ďáblem... :D
    23.8.2008 20:33 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    já myslel samozřejmě Bobbyho. To že dědek obživnul taky ani nevím. Sice jsem předpovídal že obživne ale to mi ženský v práci už nežraly. Jednak proto že už jsem si z toho dělal srandu zcela otevřeně a taky se někde doslechly že ten herec umřel a tak už ani postava neobživne. Pak už ta mánie nějak vychladla a tak mi další zmrtvýchvstání ušlo. Tady na vesnici měla Dallasmánie doslova charakter smrtící epidemie nebo zbraně hromadného ničení. Jednou jsem dělal cosi na zahradě a slyším sousedku jak na mě volá jestli nevím kolik je hodin. Já jsem křikl že půl šestý (nebo možná jiný údaj, už si to nepamatuju ale to není podstatné). Sousedka zaječela: "jéééééé Daláááás!" praštila s motykou a pelášila k televizi. Když jsem došel k plotu a rozhlédl se po vesnici, naskytl se mi pohled jak z katastrofického filmu. Motyky, hrábě, převrácené kyblíky v zahrádkách a nikde ani ruka ani noha. Jakoby ty lidi unesli mimozemšťani.
    Grunt avatar 24.8.2008 15:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ačkoli díl, kde je Marlena posedlá ďáblem... :D
    Díl? Nazývejme věci pravými jmény.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.8.2008 19:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    televizi momentalne nemam a prekvapive mne nechybi... kdyz mam pocitac a internet ;-]

    navic, ve statech fox, cbs i abc davaji nejnovejsi epizody serialu na net, tak se muzu divat na serialy, kdy se mi to zrovna hodi a ne, kdy je davaji. to me u ceskych televizi docela chybi...

    akorat jsem ted prisel jako slepy k houslim k novemu DVD prehravaci, tak nevim jestli to strelit nebo jestli k tomu prikoupit telku... ono kdyz se clovek diva na streamovane video, tak ten flash prece jen jedno jadro procesoru sezere.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    progdan avatar 23.8.2008 20:18 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ja koukam akorat na "Vrazedna cisla" na Nove, jinak na bednu uz vubec necucim...maximalne kdyz je nejakej zajimavej film, pripadne ted olympiada, ale jinak ee...to radsi cumim do monitoru :-)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    23.8.2008 20:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    TV nemám a do PC čumím každou chvíli. Přes to bych si porovnání "zhoubnosti" návyku na to či ono nebyl jistý, a ač nerad, váhal bych. U TV si přiznáte že to, co se v ní děje, neprožíváte (jste jen svědky). U PC navíc virtuálně žijete.

    Mám pocit, že TV zvyšuje informovanost, ale bere si za to daň tupnutí v oblasti vyšších citů a jemnějšího vnímání. PC zvyšuje inteligenci ve směru logiky, a ztrácí se "prostej selskej rozum" (hrozí že člověk bude kombinační geroj, ale blbej jako troky).

    Přeháním, přeháním a nemusí to postihout každého, ani většinu. Ale, možná se děje. A nebo ne. Navíc počítadlo využívá každý jinak a někdo hodně jinak. Určitě něco jinýho je pařit hry, jiný je programovat a jiný na tom dělat grafiku... a tak dál-
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2008 01:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Určitě něco jinýho je pařit hry, jiný je programovat a jiný na tom dělat grafiku.
    Asi tak nějak. Používat PC na střílečky nijak člověka zrovna nerozvíjí. Naopak sledování vzdělávacích pořadů v TV někdy ano. Takže bych nepovažoval samotný fakt, že někdo používá počítač a nedívá se na televizi za důkaz toho, že je "lepší člověk" :-). Jde o to, jak se ta či ona vymoženost doby používá, ostatně jako všechno v životě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2008 08:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize

    Jde o to, jak se ta či ona vymoženost doby používá, ostatně jako všechno v životě. Jednoduché jako facka a hluboce pravdivé.

    "To jsou ty paradoxy, pane Vaněk." :) Lidé asi nikdy v historii netrávili tak masově tolik času cestováním jako dnes, kdy mohou cestovat tak rychle. Cesta přes město netrvala nikdy tak dlouho, jako při zácpě na silnici. To předcházím pěšky superrychlé auta. S nástupem mobilů mám také někdy pocit, že už se nemohu domluvit tak, aby to platilo. A podobně.

    24.8.2008 13:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Používat PC na střílečky nijak člověka zrovna nerozvíjí.
    Já bych řekl, že to rozvíjí postřeh, koordinaci myš-oko a slovní zásobu.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2008 13:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Ale to určitě. Proti střílečkám nic nemám, pokud se prezentují v určitém poměru k jiné činnosti na PC :-). Stejně tak neublíží občasné kouknutí na telenovelu, dokonce ani na horor, není-li to hlavní a jedinou náplní zábavy příslušného subjektu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2008 14:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Určitě. Jemná motorika. Trochu jednostranná. Slovní zásobu... nojo, takovou hru jsem neviděl, já viděl jen ty hopsací, střílecí a jezdící. I jsem to zkusil a byl naprosto nemožnej. :)
    Cubic avatar 24.8.2008 11:01 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Mame v pocitaci tri digi tv karty a mythtv a ja si jednou za tyden nebo 14 dni sednu a naplanuju si co se mi ma nahrat. Ze serialu koukam pravidelne na simpsonovy(chanen4l) a family guy(BBC3) a pak nahravam nejake filmy(Sky3, Film4...). Na zivou telku jsem nekoukal ani nepamatuju a pravdepodobne bychom ty tunery nemeli kdyby nechtela pritelkyne televizi.
    24.8.2008 14:56 janskyj | skóre: 11 | blog: linuxuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Tak to vypadá jako legendarní britská DVB-T. Já už doma taky brzo budu moct přijímat veřejnoprávní multiplex. Ještě že to torrenty z BBC jistěj. Přemýšlel jsem dokoncei o 2m satelitní parabole, ale ani ty nejlepší britské pořady nejsou tak dobré aby na ně musel člověk koukat pořád.
    Krystaly, polovodiče, všechno směšné. Co tak konzole z digitronů, to by bylo něco pro pravé muže. :)
    25.8.2008 12:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Používám doma bednu jako kulisu když žeru..
    Dalibor Smolík avatar 25.8.2008 13:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    Nejlepší je sledovat zprávy na Nově při večeři. Občasná krev a nehody udělají jídlo trochu zajímavějším a pikantnějším. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.8.2008 14:59 Profesor Hrbolek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    No já se před půl osmou pravidelně takticky sbalím, vemu psa a jdu na zhruba 30 minut venčit, ponechávám tak manželku napospas všem těm bulvárům a prchám v zapadající slunce... :)
    25.8.2008 14:52 Profesor Hrbolek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kult počítačů a televize
    hezky řečeno. :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.