abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:22 | IT novinky

    Vláda dne 16. července 2025 schválila návrh nového jednotného vizuálního stylu státní správy. Vytvořilo jej na základě veřejné soutěže studio Najbrt. Náklady na přípravu návrhu a metodiky činily tři miliony korun. Modernizovaný dvouocasý lev vychází z malého státního znaku. Vizuální styl doprovází originální písmo Czechia Sans.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 15:33 | Upozornění

    Vyhledávač DuckDuckGo je podle webu DownDetector od 2:15 SELČ nedostupný. Opět fungovat začal na několik minut zhruba v 15:15. Další služby nesouvisející přímo s vyhledáváním, jako mapyAI asistent jsou dostupné. Pro některé dotazy během výpadku stále funguje zobrazování například textu z Wikipedie.

    bindiff | Komentářů: 4
    včera 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Více než 600 aplikací postavených na PHP frameworku Laravel je zranitelných vůči vzdálenému spuštění libovolného kódu. Útočníci mohou zneužít veřejně uniklé konfigurační klíče APP_KEY (např. z GitHubu). Z více než 260 000 APP_KEY získaných z GitHubu bylo ověřeno, že přes 600 aplikací je zranitelných. Zhruba 63 % úniků pochází z .env souborů, které často obsahují i další citlivé údaje (např. přístupové údaje k databázím nebo cloudovým službám).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 00:11 | Nová verze

    Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.7. 20:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    15.7. 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (58%)
     (27%)
     (7%)
     (3%)
     (0%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 402 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    7.5.2008 20:12 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Slovo notebook mi vůbec nejde z huby, byl bych pro nahrazení laptopem všema deseti.
    THIS IS SPARTA!
    7.5.2008 20:33 ---- | skóre: 23 | blog: -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    +1
    H0ax avatar 7.5.2008 20:39 H0ax | skóre: 36 | blog: Odnikud_nikam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Mě se tedy víc líbí notebook než laptop, ale jde spíš o to, že já tomu říkám vždycky "notík". Jak mám říkat laptopu? :-D ... no dobře, na "lapík" bych si asi taky zvyknul :-D
    uid=0(root) gid=0(root) skupiny=0(root)
    pavlix avatar 8.5.2008 19:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Tak když používáš počítač jako notebook (=poznámkový blok) :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.5.2008 20:39 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    mě taky ne ale laptop by nikdo nepochopil. Počeštil jsem si to na notebouček, čti jak se piše.
    7.5.2008 21:01 ---- | skóre: 23 | blog: -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Česky říkám „noťas“
    belisarivs avatar 7.5.2008 21:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Ja zase "notes".
    IRC is just multiplayer notepad.
    saly avatar 7.5.2008 21:12 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Sakra, si mě předběhl ;-)
    saly avatar 7.5.2008 21:11 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    "notes" je imho nejlepší, tedy pro zasvěcené :-D
    kozzi avatar 8.5.2008 18:52 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    to já zase říkám, ukaž co to je to za „buka“
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Cubic avatar 7.5.2008 22:53 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    me je ukradeny jak tomu kdo rika pokud tomu rozumim, coz rozhodne neni pripad anglicanu s kterymi se potkavam, parkrat mi uklouzlo "notebook" a lidi na me koukali jak z nudli o cem ze to vlastne mluvim
    8.5.2008 00:49 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    jaky notebook jste vybrali od dellu? nejaky xps? ten mi prisel mnohem lepsi nez macbook.
    Cubic avatar 8.5.2008 11:08 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    tak jsem se po tom koukal a byl to Dell Latitude D630 a zaroven jsem zjistil ze ta hranice pro notebook nebyla £500 ale £600 za coz se omlouvam.
    XPSko nechtela, ale uz presne nevim proc. Mam pocit, ze to bylo kvuli zaruce. Doufala, ze sefove projevjej trochu pricetnosti a ocenin triletou zaruku, ale opak byl pravdou a zaruka byla jedina vec co je nezajimala.
    8.5.2008 01:49 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    první aplikací kterou jsem na tom spustil byl terminál, co taky jiného že...
    Jednou jsem byl na předváděčce Apple, která se konala u konkurence na MUNI. Když jsem se dostal konečně k Apple počítači, tak jsem najednou nevěděl co tam s tím dělat. Takže moje první aplikace spuštěná na macu byla, shodou okolností, taky xterm. :-D

    No, ale co jsem si za to od kolegů z MUNI vyslechl! Samé žblepty o tom, jak můžu, v tak krásném grafickém prostředí, spouštět nějakou příkazovou řádku, či co. :-)

    Teď jsem alespoň zjistil, že nejsem jediný z Marsu. :-D
    8.5.2008 09:03 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    No, ale co jsem si za to od kolegů z MUNI vyslechl! Samé žblepty o tom, jak můžu, v tak krásném grafickém prostředí, spouštět nějakou příkazovou řádku, či co
    V tom pripade se jich chtelo zeptat, jakou jinou uzitecnou aplikaci v tom MacOSu maji?:-)
    8.5.2008 13:41 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Terminál na jabku? Proč? K čemu?
    hmm
    8.5.2008 14:15 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    To taky v těch reklamách neříkají, co? :o) Ale ne,nenech se rušit. Nevědomost je tak sladká.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    8.5.2008 15:42 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Vážně bych rád věděl o co přicházim jako uživatel při nepoužívání tý černý díry :-)
    hmm
    Algi avatar 8.5.2008 16:34 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Já ho jednou použil - heč :-) K připojení na školní účet pomocí SSH. Jenže jsem pak stejně zjistil, že už mi tam ten účet zrušili. Jinak, na vše ostatní používám Automator, Terminal opravdu na Macu nepotřebuji. Špatně se v něm programuje a úprava fotek také nic moc :-D O zbytku ani nemluvě... Za to Console si občas pustím a nevěřím vlastním očím, co za supr hlášky mi tam systém a aplikace píšou. Neuvěřitelný množství chyb ;-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    8.5.2008 17:12 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Ale ano, máš pravdu. V OS X řádku taky nepoužívám dvakrát rád. Všechno to tam jaksi nefunguje (Dneska jsem zkoušel editovat něco ve vimu, ale klávesy Home a End nefungovaly, tak jsem to vzdal). Nazývejte mne kacířem, ale OS X je to, co by hlavní vývojáři GNOME navrhli, kdyby měli možnost mluvit do adresářové struktury, kernelu, konfiguračních souborů všech aplikací atd. :o) Spustit wpa_supplicant pro nastavení šifrované wifi? V Linuxové příkazové řádce zkopírování jednoho konfiguračního souboru z netu, v OS X pár desítek kliků.

    Proto se také vždycky vrátím do Linuxu, i když jsem taky majitelem Apple hardwaru. Ty možnosti jsou tam mnohem větší. Příklad za všechny: dneska jsem nahrál svému malému bratranci pomocí pár kliknutí nějaké písničky z Amaroku do jeho iPodu. Včetně obalů alb, což on sám doma nemůže, protože nemá účet na iTunes (asi Vás to překvapí, ale jsou i 12letí kluci, co ještě nemají bankovní konta).
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    8.5.2008 17:20 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Čoveče ty toho moc o apple nevíš. Od kdy musíš mít účet na iTunes kvůli přidávání písniček, videí, podcastů do iPodu? Přidání písniček do iPodu mam na jeden klik. Šifrovaná wifi? Kliknu na ikonu v menu baru, napíšu jméno (pokud je skrytý) heslo a enter. Taky mi chvíli trvalo po přechodu z linuxu na jabko než jsem si uvědomil, že nemusim vše dělat složitě, ale jednoduše.
    hmm
    8.5.2008 17:32 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Člověče, Ty toho moc o čtení nevíš :o) Kdybys totiž víc četl a míň fanouškoval, tak by sis mohl přečíst tu doložku "Včetně obalů alb". Automatické nahrávání alb do iTunes nemůžeš udělat bez účtu na iTunes Music Store. Ano, můžeš si to nahrát ručně (ale jak vlastníš víc jak 10 alb, tak to určitě ručně dělat nebudeš). Amarok si ten obal najde na amazon.com bez větších potíží. Taky si můžeš koupit nějaký z n programů, co tohle udělají za Tebe. Nicméně zkusil jsem jich pár a většina z nich byla horší nebo rovna tomu, co Amarok zvládne zadarmo.

    Jo a zdálo se mi, že iPody dělají problémy, pokud je přenášíš z počítače na Windows na počítač s OS X. Přesněji řečeno: donutí Tě smazat celou kolekci písniček na něm. Přesněji řečeno: to udělal onen iPod, o kterém jsem tady mluvil. Your mileage may vary.

    A pokud chceš oříšek, tak mi ukaž, jak z toho iPodu dostaneš ty písničky zpátky do počítače jedním klikem a ideálně jedním klikem v iTunes :o) (Nevidím to jako nikterak nelegální záležitost, zvlášť pokud jde o vlastnictví jiného člena rodiny.) Zase předpokládám, že nemáš konto v Americe, aby sis mohl koupit nějakou aplikaci třetí strany, co tohle dovede.

    Věřím, že nějaké trivialní šifrování takhle na jablkách nastavit jde. Ukaž mi, jak uděláš tohle (návod na eduroam pro OS X) jedním klikem.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    8.5.2008 17:53 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Aha včetně obrázků, to ani z účtem neni jednoduchý, všechno jaksy nemaj, ale toto stačí udělat jednou ne. Další věci okolo iPodu nemůžu komentovat, používam jeden iPod jedno OS X a nepotřebuju si přidávat písničky od nikoho jinýho. Co se týče wifi-nevim co na tom odkazu mam hledat :-) Mě prostě zatim všude wifi jela jen na těch pár kliknutí. Ten návod nejede? Mam Leoparda a je to tu trochu jiný.
    hmm
    8.5.2008 22:04 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Ad poslední odstavec: to není ani tak průšvih masoxů jako WPA/EAP, protože si protistrany nemohou domluvit podporované metody autentizace, takže člověk mimo jména/hesla/certifikátu musí zadávat ještě jakési podivné zkratky. Složitá jsou všechna nastavovadla co umí WPA/EAP, rozdíl je jenom v tom, že některá jsou ještě složitější. :-)
    17.9.2008 22:18 Jana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Jeden apple mám už 9 let - G3, pořád plně funkční, tenkrát rozhodně nebyly reklamy v televizi, koupila jsem jej kvůli spolehlivosti a nutnosti instalovat Microstation na něco, co mi nebude pořád kolabovat. Kamarádi, kteří vlastní PC, museli obnovit hardware za těch 9 let několikrát - tím padá argument na výši investice. Jediná smůla mě postihla se zastavením vývoje microstationu pro apple, většinu ovládl Bill Gates. Nicméně třeba se situace změní právě zvýšením prodeje ipodů a iphonů, které umožní pochopit, že apple je něco jiného než "jen" nakousnuté jablko na vytahování se před písíčkáři.
    8.5.2008 18:05 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Terminál na jabku? Proč? K čemu?
    No třeba k práci? Ne každý je grafik nebo hudebník. Ono zase tolik (ani open source) specializovaných aplikací pro další obory pro Mac není. A unixové sotva bude někdo přepisovat do Cocoa (tedy ne, že by nějaké nebyly, ale ve spoustě oblastí nejsou). A pouštět některé typy výpočtů jinak než z terminálu by mi přišlo jako úplný nesmysl.

    Ale naštěstí v OS X mají i zsh... ;-)
    Marián Kyral avatar 8.5.2008 09:03 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Nějak jsem se nedočetl, jak se vyřešil ten CAD, co běží jen pod win.
    Cubic avatar 8.5.2008 11:16 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Ma chyba.
    Především, výpočtové programy, které společně s VectorWorks používá, běží jen na Windows
    tohle je spatne zformulovane. Jen na windows bezi pouze ty vypoctove programy. CAD bezi bez problemu jak na Win tak OS X. Zkusim to opravit.
    Jinak jeden z architeku kresli v AutoCADu na iMacu. Hlavne ze ma zelezo s jablkem, ale stejne na tom jede bootcamp s windows :)
    8.5.2008 13:36 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Se divim, že jí nekoupili iWork a musí chudák holka používat nepovedenou kopii MS Office.
    hmm
    8.5.2008 14:03 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    že jí nekoupili iWork a musí chudák holka používat nepovedenou kopii MS Office.
    Ano, samozřejmě, M$ přece úplně všechno okopíroval od Applu. A že Office jsou o skoro 20 let starší než kterákoli součást iWorku, to přece vůbec nevadí ;-)
    pavlix avatar 8.5.2008 19:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Hmm, sarkasmem shazovat sarkasmus :D....
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.5.2008 22:36 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    To nebylo mysleno "iWork zkopiroval MS Office", ale jako "MS Office pro Maca jsou nepovedene zkopirovany MS Office pro Win" (alespon ja to tak pochopil).
    8.5.2008 14:09 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Co to meleš o tom co bylo dřív? To je vcelku jedno ne, hlavní je jak co funguje.
    hmm
    Cubic avatar 8.5.2008 14:31 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    coze?
    Cubic avatar 8.5.2008 14:38 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    aha uz vim, spatne umistene
    jinak na iWork taky prisla rec, ale vzledem k tomu ze potrebuje dost funkci z MS Excel a v te nepodarene kopii jich valna vetsina funguje tak to nebylo nutne, navic stejne nikdo nevi co vsechno iWork umi a jestli by ji to vubec pomohlo
    8.5.2008 17:56 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Co to meleš o tom co bylo dřív?
    Prosím nemelu, nýbrž konstatuji, a to reakci na vaši poznámku o kopii.
    8.5.2008 17:53 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Co se stalo, že macbook je teď tak in?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    8.5.2008 17:56 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Je to jednoduchý, protože OS X.
    hmm
    8.5.2008 18:44 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Co se změnilo okolo OS X, že je macbook tak in?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Algi avatar 8.5.2008 19:02 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Okolo Mac OS X se změnila spousta věcí; přesto zůstal stejný (tady si prostě musím rýpnout do Vist :-) ). Ale jako hlavní důvod bych viděl cenu. Dnes jsou Macy rozhodně dostupnější, než dříve. Proto si lidé jako já řeknou: "když je to levnější, proč to nezkusit?". MacBook má hezký design, je v něm Mac OS X a cena je vcelku příznivá. Jediné, co se mi na něm nelíbí je jeho monitor. Lesklý, s divnými barvami...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    Cubic avatar 8.5.2008 18:37 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    imho je duvodu vic. Krome toho, ze to zelezo samotny neni nejhorsi tak i OS X muze byt prijemnejsi na ovladani nez windows tak je tu jeste "cool" faktor, kde se Apple snazi vzbudit dojem exkluzivity a nadrazenosti macu nad pc viz. reklamy "Hi I am Mac, Hi I am PC..." - kdo by si koupil sediveho a nudneho urednicka kdyz muze mit toho "cool" pohodare v dzinach a tricku
    8.5.2008 18:55 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    A že těch reklam tady běží!
    hmm
    Cubic avatar 8.5.2008 20:16 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Nemluvim jen o cechach, ja napriklad jsem tomu byl vystaven na kazdem druhem filmu v kine a reklama na Air uz mi leze krkem. Taky jsem nerekl, ze to plati na kazdeho, ale na druhou stranu by me zajimalo kolik lidi co si ho koupilo pretim nejakej ten spot na youtube nevidelo.
    9.5.2008 02:58 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Já konkrétně jsem si koupil macbook protože jsem chtěl přenostej počítač a podle parametrů který jsem chtěl mi vyšel nejlevnějš. Řekl jsem si je to intel když tak tam prdnu ubuntu, přinejhoršim windows, no a zůstal jsem u OS X. Myslim, že hodně dělá ten intel.
    hmm
    Cubic avatar 9.5.2008 15:36 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přijít k MacBooku, který vlastně nechcete.
    Vzdyt ja proti tem pocitacum nic nemam. Pokud by mi nekdo dal na vyber nejakeho maca s OS X nebo notas Lenovo bez moznosti dat na to linux tak jdu asi do jabka. Jen jsem se pozastavil na uzasnym marketingem firmy Apple a hlouposti !nekterych! jejich zakzniku.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.