abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Sbohem a šáteček - Otázky a odpovědi

    10.5.2006 11:45 | Přečteno: 2728× | Ostatní | poslední úprava: 10.5.2006 21:55

    Ne nebojte se neodcházím z tohoto portálu, ani neopouštím GNU/Linux, a ani náhodou nepřecházím ze Slackware na jinou distribuci.

    Loučím sám se sebou, a protože nemám rád dlouhá loučení, vezmu to stručně. Už mám dost sám sebe - toho zakomplexovanýho blbečka, který rejpe do všeho co je naprosto přirozený, když vztahy vypadají v pohodě, hned za tím hledá nějakou nekalost. Proto tedy: Sbohem blbečku mám toho už plný zuby. Už neotravuj druhejm život, ani sám sobě - mě.

    Doplnění: s odpověďmi na vaše komentáře sečkejte do večera, doplním i zápis, jen si držím palec, abych to dokázal sepsat. Chce to čas... čas. Zatím všem předem moc díků

    Otázky a odpovědi:

    Děkuji panu Jilkovi za nabídku, o pomoci uvažuji, ovšem lépe bude vyhledat ji přímo v místě bydliště.

    Stejně tak i děkuji vencour - colinovi za tip, určitě se po mějaké knize podívám.

    Pro Daga: moc hezký citát, zkusím být "machr" zvednout se a zůstat tak jak jsem.

    Travezrzu bych bral leda tak do sběru, mám raději bezbolestné způsoby co se moc nevlečou.

    To jo, akorát, že není jednoduché žít nespokojen - no to není ani náhodou, a je to o to horší, když je člověk neschopen s tím něco dělat, a ani moc neví jak začít.

    To Isah: o ALSA toho zase tak moc nevím, mám jen štěstí na železo. Nevím do jaké míry jsou moje postřehy stravitelné.

    Následnou plamennou diskuzi nebudu komentovat, jen mě dost pobavila, jestli to měl být záměr, tak se to povedlo. A myslím, že vzájemného osočování bylo dosti.

    A teď ještě co se za odpoledne v mojí hlavě srovnalo... Na světě je minimálně jeden človíček , kvůli kterému stojí za to snášet tohle občasné peklo, i když to s ním není lehké a nikdy lehké nebude, ovšem nevím co bych si bez ní počal, nebýt jí, už tu dávno nejsem. Bude to dlouhá cesta.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.5.2006 11:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Můžu něco pro vás udělat?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 11:56 raslent | blog: Sklamanie | phake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Hm, niečim podobným som prešiel i sám. Myslím, že je to bežné. Ďalej veľa zdaru.
    10.5.2006 13:28 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček

    Taky jsem si tím prošla:-) Když jsem nad tím začala přemýšlet tak, že ta chyba není v nich, ale ve mně, byla jsem na dobré cestě dalšímu porozumění sebe,lidem a jejich životu a taky jsem se stala pokornější:-) Něco za něco....ale tím to ani zdaleka nekončí, neustále dostávám za vyučenou:-) Ale dokáži už aspoň chyby které jsem dělala i já u ostatních přecházet mlčením a usměvem v sobě samé, a je to zvláštní pocit;-)

    10.5.2006 18:12 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Jé, to už je čtvrtá slečna/paní na ABC Linuxu!

    No, přece: Anička, Lynn, Isah -- a teď binaGé. No vida, jak se nám to hezky množí! Vsadím boty, že příští sezonu pribydou minimálně 2 další! :-D
    10.5.2006 18:18 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Jo, a to "teď se změním" znám také. Děje se to periodicky, asi tak každý měsíc... ;-)
    10.5.2006 18:31 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Počkat! Ještě masožravápalma, ne?
    11.5.2006 07:49 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Podľa ankety o najobľúbenejšiu distribúciu hlasovalo 165 žien.
    masožravá palma avatar 12.5.2006 15:14 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Já jsem vzduch?
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    vencour avatar 10.5.2006 11:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček

    Boje se svým horším já jsou ty nejtěžší, s lidskou pohodlností a malostí. Zkuste číst knihy pana Fulghuma, i ty by Vám mohly pomoci. Stejně jako Zaklínač od Sapkowského.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.5.2006 13:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Ano, k doporučení děl pana Andrzeje Sapkowského se musím taky připojit. Nevzpomenu si teď na v tomhle ohledu "lidštější" knihy. Ať si konzervativci (například učitelé češtiny) klidně nadávaj na to, že jde o fantasy. V tomhle je Pan Spisovatel opravdu Mistrem.
    10.5.2006 12:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček

    Jmenovec citáty nemá rád, ale já jo. :) A tenhle se myslím hodí:

    "Není umění, sebrat se a jít, je umění, sebrat se a zůstat."

    Ani nevím, kdo to řekl, asi jich bylo víc. :)

    10.5.2006 14:02 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Pro autora blogu: "Vidíte co jste se zdánlivě nevinným příspěvkem způsobil?!" (Viz psychiatrická pře níže) "A teď šup na větev!" ;-)
    10.5.2006 14:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček
    Až mi napadlo, zda to není rafinovaná psychoterapie. :-) Duše zmučená pochybami se zabaví, cizím běsněním potěší a rozveselí... a třeba ani na větev nedojde? A nebo jo... :-)
    vencour avatar 10.5.2006 15:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček

    Ale ... to jsem si vzpomněl na Fimfárum :-)

    Cože by to bylo za les, kdyby tady visel visatec? Copak se lidi sebevražděj jenom proto, že hned nemaj úspěch?

    ... abys věděl, proč ti pomáham. Máme v pekle plný kotle slabochů, jako jsi ty.

    Fimfárum ti dám. Ale seženeš mi za to tři zlé duše do pekla na výstavu. Potřebuju tři exempláře do pekla na výstavu pro dorost.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.5.2006 12:23 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Je libo solidní traverzu cca 2,5 metrů nad zemí a kousek špagátku? Já jen, aby to loučení bylo jaksi.. od podlahy.
    10.5.2006 12:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    bych vám navrhl abyste mu napřed ukázal malou praktickou ukázku. Není nad osobní příklad, alespoň až vás uvidí třepotat hnátkama, bude vědět do čeho jde. A co mu vlastně nabízíte. Máte možnost udělat dobrý skutek
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 12:51 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Na rozdíl od autora příspěvku jsem sám se sebou docela spokojen.
    10.5.2006 12:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Já bych ji bral. Před kterou sběrnou surovin se sejdem?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.5.2006 12:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    A když už tady dochází na lámání chleba - ze všeho nejhorší jsou nepoučitelní demonstrativní sebevrazi + babráci co se neumí ani odporoučet ze světa.

    Nepředpokládám že by se autor loučil sám se sebou ve smyslu přechodu z fyzické existence jinam, ale když už, tak pořádně. Jak bylo řečeno ve filmu "Dobří holubi se vracejí" - když už nemohl rovně stát, tak chtěl alespoň rovně viset.
    10.5.2006 13:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    To jo, akorát, že není jednoduché žít nespokojen
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 13:12 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Věřím. Lišíme se pouze v názoru na "léčení" tohoto stavu. Ostatně, svou alternativu jsem navrhnul právě proto, aby byla nastíněna možnost volby, protože tu první, jste poskytnul hned svým prvním příspěvkem.
    10.5.2006 12:50 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Solidní znamená, že je natřená jednou barvou?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    10.5.2006 12:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    WTF?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.5.2006 13:06 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    To nic...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    10.5.2006 12:52 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Solidní = taková co se neohne.
    Heron avatar 10.5.2006 12:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Neohne? To je otázka síly, resp zakřivení časoprostoru, jak říká kolega Albert ;-)
    10.5.2006 13:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ano, podle známého "Když to nejde silou, tak to půjde ještě větší silou!"
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.5.2006 13:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Jo jo, až to budete předvádět budete mít jistotu. Že se neohne. Kdybyste si to náhodou neuměl uvázat, rád vás to naučím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 13:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Prima, takže.. až po vás. ;-)
    Isah avatar 10.5.2006 13:09 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Pokud Ti Jílek nabízí pomoc, nebrala bych to, má fakt dost blbou pověst, v psychoterapeutických kruzích. Víš hodně o zvuku, často jsem se Tě chtěla zeptat na věci kolem zvuku v Linuxu. Takže máš co dát, dost víš a umíš. To, že končíš s pubertou je fajn, ale trochu si jí nech, bez ní je život nuda :-) Ráda bych tvé postřehy četla i nadále.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 13:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    O moji pověst se staráte, jak dojemné. No vy nemáte pověst zcela žádnou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 13:14 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Třeba má? A my ji pouze neznáme. Ovšem díky tomu si ji můžeme domýšlet (a vymýšlet..) dle vlastního gusta a nálady.
    10.5.2006 13:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Možná že má. Nevím, nešířím pomluvy. Na rozdíl o té dámy. Na abíčku jedinná činnost co vyvinula je že šíří pomluvy o lidech, které znám, kteří jsou bezúhonní. Vzdělaní a skutečně erudovaní odborníci.To je celá činnost paní Isah.. Zatím. Možná se to zlepší.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 13:37 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    No, já nevím, jestli je názor pomluvou. Myslím, že ne, pane Jílek. Jinak nemám nejmenší problém s tím uveřejnit odkaz na psychoterapeutickou společnost, kde byl p. Růžička řešen v etické komisi. Bohužel, je to tam velmi hloupě napsané. Byl "přikryt". To je ve zdravotnictví celkem normální postup. Pro mě je tato záležitost již passé.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 13:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ano madam, to je přesně ta pomluva. "Byl přikryt" Pro vás je passe, pro mě ne. Protože vy jste terapeutické Nikdo. Možná sestra z gerontu, která veřejně jmenuje své pacienty. O tom též existuje záznam. Bud lžete a nebo nedodržujete etický kodex. Jmenujete i členy rodiny pacientů. A hovoříte o jejich morálním profilu. To si možná může dovolit novinářka. Ale ne zdravotní sestra, která se ještě chlubí svým dlouholetým terapeutickým výcvikem. Plus pomlouvá a šíří pomluvu o terapeutickém selhání dr. Růžičky v jasně uzavřené záležitosti ve prospěch dr. Růžičky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 13:19 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    No, právě :-) Já mám čistý štít. I váš milovaný Růžička mně chtěl do svého týmu, nedávno jsem vyhrála konkurs, ale odolala jsem :-) I když musím čestně přiznat, že byl velmi vstřícný a příjemný. To však nemění nic na mém názoru.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 13:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Madam, já neřeším kdo vás kam chtěl, pokud máte něco na mě nebo na ty ostatní řekněte to. Jinak jen pomlouváte.I Růžičku. Konečně záznam o tom existuje. Takže o tom čistém štítě bych raději mlčel. Na vašem místě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 13:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Já se Jirky zeptám,mám jeho dvě studentky na stáži, tak až s ním budu mluvit, potěším ho vaší reakcí. A tím jaké o něm šíříte informace. Třeba bude rád :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 13:40 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Ano, klidně se zeptejte. Je mi dost líto těch studentek, které budou mít o psychoterapii tak zkreslené názory. Za své peníze si zaslouží lepší přístup :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 13:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Litovat je můžete, ale ony to cítí jinak :-). Strávily se mnou dva roky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 19:17 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Tak to ty dva roky s Vámi, na nich jistě zanechají stopy:-)

    10.5.2006 13:41 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Nechcete si vy dva zajít na kafe?:-)
    Isah avatar 10.5.2006 13:53 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Ne, ani ne, někdo holt musí panu Jílkovi nastavit zrcadlo a korigovat jeho rádoby profesní manipulace se čtenáři ábíčka. Manipulaci považuji za stejné hnusnou věc, jako je komunismus.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 13:58 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Já si myslím, že pokud se někdo nechá zmanipulovat, tak to prostě potřeboval vyzkoušet a sám se pak rozhodne, jestli se stane přívržencem nebo ne.

    Heron avatar 10.5.2006 13:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Tak když se tu řeší, kdo je víc vlevo; kdo má větší ... uptime; a kdo používá exotičtější OS, tak proč by se tu nemohli hádat dva psychoanalitici?
    10.5.2006 14:04 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    No jasně, každý si tu může dělat co chce:-) Ještě že velikost se dá změřit........nejčastěji v centimetrech...i když v milimetrech se to zdá větší:;-)

    10.5.2006 14:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Já nejsem psychonalytik, ale daseinanalytik a dáma není nikdo. Ona je možná v psychonalýze, což se nerovná psychonalytickému výcviku. Navíc psychoanalytici neberou do výcviku lidi bez vysokoškolského vzdělání
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 14:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    "Dáma není nikdo" - Jsem jediný kdo vnímá ten protimluv? Buďto je nikdo, nebo není nikdo a pak tedy je někdo.
    Isah avatar 10.5.2006 14:27 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Děkuju, ale já jsem zatím opravdu nikdo. Z psychoterapeutického hlediska. Nijak mi to nevadí. Neaspiruji na "kariéru všeznalé psychoanalytičky". Psychoanalýza je věda a nikdy nekončící proces sebevzdělávání a učení se od pacientů. I z tohoto úhlu budu vždy raději nikdo. :-)

    G. W. Allport: "Vždy existuje zdravá trhlina mezi já a ideálním já, mezi aktuální existencí a aspirací. Na druhé straně příliš vysoké uspokojení indikuje něco patologického".

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 14:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Takže to je konec pohádky, možná si budete o psychonalýze číst, možná ji absolvovat a jinak ani u těch závislých jako terapeut ne. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 14:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Opět ubohé :-))) I u těch závislých bych mohla pracovat jako terapeut z fleku, jen se svým středoškolským vzděláním. Nějak o to nestojím. Laičtí terapeuti, bývalí alkoholici a narkomani tuto činnost zvládnou sami. Viďte, pane Jílku? Vy jste s těmi urážkami začal. Váš problém. Snažila jsem se slušně a věcně argumentovat. :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 14:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Madam nemohla. Obávám se že ne, zkuste to. :-) A pokud mi chcte říci, že jsem alkoholik, pak ano jsem dokonce abstinujíci víc než dvacet let a právě proto jsem si doplnil výcviky a vzdělání a tedy jsem pro svou zkušenost hodně ceněný v této oblasti.Během let a monetálně víc než dvanáct let vykonávám terapeutickou práci. Samostatně. Myslím že se nemám za co stydět a pokud vím nikde se tím netajím, ani v televize ne. :-) Pokračujte dál :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 14:17 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    :-) Trapný pokus, pane Jílek, od někoho, kdo je neregistrovaný v registru zdravotnických pracovníků, platný i pro EU. K dubnu 2006 máte smůlu. Neberte si to tak, holt jste měl smůlu na vzdělání a vaše ambice jsou o něco vyšší, než vaše schopnosti. :-) Pár let terapie a budete vpohodě .-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Madam, to není nutnost být registrován, ale to vy víte. Navíc jsem se o registarci neucházel. Moje pracovní smlouva, můj diplom a má osvědčení jsou dostatečné na to abych pracoval ve zdravotnickém zařízení. Mimo jiné. A abych vykkonávakl činnost mimo zdravotnická zařízení. Mimo jiné. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 10.5.2006 14:37 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Opět lež. Bez registrace neexistujete. Je mi to líto. Můžete mít tunu akreditačních papírů od kohokoliv, ale bez uznání registrační jednotky Ministerstva zdravotnictví...., neplatí. Bohužel. Prostě budete pracovat bez osvědčení o registraci. Tedy nemůžete pracovat samostatně v rámci zdravotnictví. Musí nad vámi vykonávat dohled lékař.I dosud nad vámi musel vykonávat dohled nějaký psychiatr. Jako středoškolák jste samostatně pracovat nesměl. Jste jen laický psychoterapeut. Teď byste mohl, pokud byste byl registrován.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 14:40 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Že by spravedlnost existovala? Poplivání jména pana Fialky se mu vrátilo dost rychle.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.5.2006 14:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Pane spravedlnost existuje, jen nevím čím jsem pana Fialku poplival, že jsem se divil nad čím pláče?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 14:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ale madam, co říkáte je už nuda, vážně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 10.5.2006 14:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ano, tak to má být. Je jedno, co kdo má v hlavě, ale jak nemá papír a na něm pořádně velký razítko, tak je vlastně nula.

    Vážená, i kdyby pan Jílek neměl dokončenou třeba ani základní školu, ale měl by za sebou tisíc a jednoho člověka, kterým pomohl, a vy měla třeba 5 doktorátů a nic jste po nikoho neudělala, tak pan Jílek bude vysoko nad vámi.

    Papíry vem čert.
    Isah avatar 10.5.2006 15:04 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Ne, vůbec není jedno co kdo má v hlavě. Naopak, to je to nejdůležitější. To razítko je jen pro klienta znamením kvality pracovníka, který s ním pracuje. Asi by se vám nelíbilo, kdyby vás léčil někdo, kdo k tomu nemá kvalifikaci ? Že by vám koleno spravoval třeba sanitář, který cítí potřebu, vám pomoci ?

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 15:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    vy nemáte žádné razítko a žádné osvědčení, já svá razítka a osvědčení mohu na požadání předložit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 15:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    A poslední replika. Pro mne je v případě mého zájmu jen otázkou času si o registraci zažádat, zaplatit poplatek, pokud se platí, předložit doklady a nemám co řešit. Na rozdíl od vás, ale to je právě to v čem se lišíme. Pokud s představuji jako terapeut drogových závislosstí, tak zcela právem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 19:31 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Tak ten diplom bych opravdu chtěla vidět,alespoň jedním okem.:-)

    10.5.2006 19:23 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Když dokážete říct o někom,že je nikdo,je mi Vás líto.Nevím co paní Isah dělá ale mě je milejší člověk,který okope hektar řepy,než člověk,který se ohání pořád dokola svým vzděláním!Navíc,znám lidi s tzv.červeným diplomem,kteří o tom co vystudovali nemají ani páru a v praktickém životě jsou k nepoužití.

    Isah avatar 10.5.2006 14:10 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Psychoanalytici. Ale p. Jílek nemá s psychoanalýzou nic společného. Tvrdí, že je psychoterapeut závislých. Obor AT / alkohol toxikomanie/. To je ve světě Linuxu něco jako Gentoo a Fedora :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.5.2006 14:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Vy máte s psychoanalýzou je to že jste klientkou psychonalytika, nic víc. Což je samozřejmě možná pro váš užitečné, ale to já nehodnotím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 14:56 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Hehe..dva psychoanalytici se hádají...to sem eště neviděl :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Cubic avatar 10.5.2006 14:58 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    taky to s pobavením sleduji, vynikající je jak ty sve jedovatosti prokladají smajlíkama
    10.5.2006 15:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Věř nebo nevěř, před deseti vteřinama jsem si řekl __naprosto__ to stejný! A teď jsem jenom vyhledával nějaký konec vlákna, kam bych svůj poznatek napsal :o) No, vidím, že jsem ho našel ;o)

    Smajlíci v těch plamenných řečech vypadají opravdu zajímavě...
    10.5.2006 15:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Lidé se baví nejlépe v diskusích :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Cubic avatar 10.5.2006 16:05 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    resil jsem stejny problem s vlaknem az ho vyresil Zbyněk Hrabovský ktery to trochu narusil tak jsem se pridal

    Zajimalo by me, jestli jsou oba dva opravdu tak nad veci, coz ostatnim dokazuji temi smajlíky, nebo ve skutecnosti uz jejich klavesnice poztracela tretinu talcitek jak si na ni vybijejí svuj vztek na oponenta. :-)

    skoda ze uz je to prestalo bavit, jeste chvilku bych je vydrzel pozorovat, peknej flejm s osobnim napadanim a trochu exitockym tematem

    vencour avatar 10.5.2006 16:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Možná vyčerpali téma?

    P.S. i v Zeměploše není větší zášti, než mezi dvěma čaroději - tedy mezi těmi, co ostatním připadají tak povznešení a nad věcí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.5.2006 16:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Já bych řekl, že jsou klidní a spíš než by se naštvali, že se vždycky pousmějí. Myslím, že ty smajlíky jsou tam upřímně :o)

    Nejsem odborník, tak se v jejích profesních rozdílech nevyznám. Ale vážím si jak paní Isah, tak pana Jílka. Vážím si toho, jak oba pomáhají lidem. I když každý má o metodách toho druhého pochybnosti. To je myslím normální a přirozené :o)
    Isah avatar 10.5.2006 15:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    :-) vy mně vždy spolehlivě pobavíte :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 10.5.2006 13:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Ještě jinak: "Kdo není nespokojený sám se sebou, nemůže se dostat dál".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.5.2006 13:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Pletete pojmy s dojmy. Já vím, je to slovíčkaření, ale.. Být nespokojený sám se sebou není totéž co být nespokojený s konkrétními skutečnostmi. Mohu být nespokojen s tím, že něco neumím, něco nezvládnu. A s tím lze obvykle něco dělat. Ale jsem-li nespokojen sám se sebou, tak si to mohu akorát tak hodit, protože před sebou jiným způsobem člověk neuteče.
    10.5.2006 13:39 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Nikam utíkat nemusí, až to pochopí, zvítězí a pozná.

    10.5.2006 13:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ale Gabrielo :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 14:05 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Nechceš na kafe?:-)

    10.5.2006 14:09 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Bý tebou tak se bojím. Četlas' jeho blog?
    10.5.2006 14:13 binaGé | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ale jo, sem tam nějáký:-)
    10.5.2006 14:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    No když jinak nedáš Gabrielo :-) Ale někdy za dlouhých zimních večerů. Mám dost práce.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 10.5.2006 14:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    A nemáš sbírku motýlů? Na tu bych se šel mrknout já ;-). Hmm, ale nejsem na starší, tak by to asi fakt bylo jen o těch motýlech.
    10.5.2006 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Jestli je to ke mě, jsem jen na děvčata. Zatím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 10.5.2006 14:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Tak to je drobný detail, který nám pokazil možný pěkný večer. :-D
    10.5.2006 14:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    Ale mám několik osamělých známých, takže třeba je odkáži na abíčko a pak je šance, pro vás. Jinak naposledy o schúzku se mnou se ucházel nějaký muž před třiceti lety. I tehdy jsem odmítnu. I když se zdál zajímavý. :-) Tedy zřejmě ještě to není tak nejhorší, ale brzo bude.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 10.5.2006 14:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění
    takže třeba je odkáži na abíčko a pak je šance, pro vás.

    Ježiši jen to ne. Teďka sotva stíhám bakalářku, státnice a ještě začít chodit s klukem, to by nedopadlo dobře. ;-)

    vencour avatar 10.5.2006 14:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sbohem a šáteček - Doplnění

    Pokud přijímám svou odpovědnost za své činy a osud, za svou cestu, cíl i prostředky, tak mi ta nespokojenost a uvědomění si stavu a možností v mezích možného pomáhá být kritickým k sobě samému více, než jsou ke mně kritičtí ostatní. A pak i mohu míti iluzi o ovlivňování mého vlastního života.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.