abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 884 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    ThinkPad už je doma!

    14.3.2008 15:55 | Přečteno: 1688×

    Ano je to tak.. Už jsem nedoufal, že dnes dorazí. Ale přece jemo mám štěstí..

    Celé dopoledne jsem v práci netrpělivě očekával zvonek a pána z DPD. Ten kolem 10 zazvonil, ale bohužel notebook neměl.. Celý zdrcený jsem se vrátil pracovat a když ve 2 kdosi zvonil, celý nasrátý jsem letěl po schodech otevřít. A hle! Další pán z DPD. Omlouval se, že omylem notebook vezl jiný pán na jiné místo ;-)

    A jaké jsou tedy mé první dojmy? Výborné. Sice mě trochu mrzí, že jako leváka mě Lenovo značně diskriminuje (optická mechanika v pravo, otevírání víka v pravo..), ale první dojmy jsou výborné. Zpracování je robustní- Z méno minulého notebooku jsem byl zvyklý vzít za víko jednou rukou a trochu ho natočit. Tady se mi to moc nedaří. Panty jsou "tuhé" tak, že bez přidržení zvedám celý notebook :-D

    Jako OS je předinstalován Windows Vista Business. Můj prvotní plán byl ihned přeinstalovat na Archa, ale pak jsem si to rozmyslel. Když už jsem si za ně zaplatil, tak proč je pořádně nevyzkoušet? Takže s instalací GNU/Linuxu počkám do prvního pádu Vist (což asi nebude tak dlouho)

    Displej je úchvatný. Podání barev je realistické, žádný hrubý rastr.. Teď když se pro srovnání dívám na svůj starý přístroj, jsou jeho barvy chudé :-( Ale stejně na něj nedám dopustit. Příští týden ho budu posílat jedné paní a už teď je mi těžko u srdce, že půjde pryč.

    Ale ouvej to rozlišení.. 1680x1050 je zase něco jiného a pořád si na něj zvykám. Navíc mám pocit, že mému zraku moc nesedl, protože za 2 hodiny dívání mě bolí hlava..

    Takže další postřehy a testy čekejte během víkendu..

    A jenom taková malá otázka-Na notebooku jsou zmiňované Visty OEM, ale v balení jsem nenašel DVD se systémem.. Nechybí náhodou? Nebo je to běžné?        

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 14.3.2008 16:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Co je DPD? Nějaká newspeaková zkratka pro "do prdele"?
    14.3.2008 16:02 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    http://www.dpd.net/index.php?id=48807
    Fluttershy, yay! avatar 14.3.2008 16:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Jsou OEM, takže co bys čekal?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.3.2008 16:03 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    DVD? Až spadnou a já je budu chtít reinstalovat tak mam udělat co?
    14.3.2008 16:05 j.k.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Naučit se číst.
    14.3.2008 16:16 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Tak sem si teda přečet manuál a to DVD je uloženo ve skryté partišně.. Já se tak stydím :-D
    Fluttershy, yay! avatar 14.3.2008 16:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    ROFL. Co bys chtěl? Já jsem k T40 (ač jeté) taky nic nedostal.

    Existují instalační média, která si můžeš někde sehnat (možná i stáhnout) a pak jen zadáš kód ze štítku na laptopu. Takhle jsme nahazovali v kanceláři MS Windows XP.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.3.2008 12:11 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    17.3.2008 09:45 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    A je to i na OEM verze? Protože mě to hodí hlášku, že nastala chyba a u podrobností kde by mělo být více o této chybě nic není.. :-D
    17.3.2008 11:44 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Aha, tak v tom případě byste se musel řídit tímto: http://support.microsoft.com/kb/326246/cs#OEM.
    14.3.2008 16:04 merlik | skóre: 13 | blog: merlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    U IBM/Lenova je běžné, že CD/DVDs OS nedostaneš. Bývá tam partišna na recovery. A to CD/DVD se dá podle sériového čísla tuším zdarma objednat. Stačí někam zavolat.
    I cesta může být cíl.
    vencour avatar 14.3.2008 16:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!

    První věc, co jsem na TP dělal, bylo zálohování, tedy vražení 3 dvd do mechaniky, to rescue and recovery na ně nahrálo vše. Jak na mym r51e, tak na manželčinym r61. Obnovení už mam u sebe taky vyzkoušený, nabootuje se z prvního a jen láduje mechanika.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.3.2008 17:08 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    ja som nejake windows recovery medium dostal
    Jardík avatar 14.3.2008 17:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Zdarma ne, musíš zaplatit poštovné a balné :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    14.3.2008 16:22 Pitrs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Všechny počítače Lenovo s předinstalovaným operačním systémem obsahují možnost vytvoření záložních CD/DVD pro případ nutnosti přeinstalovat operační systém. Doporučuje se tuto sadu záložních disků vytvořit co nejdříve. Potřebujete k tomu pouze vypalovací mechaniku a sadu prázdných CD či DVD V menu Start -> ThinkVantage zvolte Create Rescue Media. Následně zvolte volbu Create a set of Product Recovery discs now a průvodce Vás provede celým procesem vytvoření záložních disků

    Pokud si sadu záložních disků nevytvoříte, můžete si originální sadu objednat v autorizovaném servisu.
    14.3.2008 16:27 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    pockej ted zjistis jak jsou Visty skvelej system a uz si je tam nechas :-)))
    14.3.2008 16:45 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    I to se může stát ;-) Počkám na SP1 a pak se uvidí..
    14.3.2008 16:52 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    BTW: SP1 se dá doinstalovat i teď (taky už ho mám)
    14.3.2008 17:47 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Ale ne českej (= fekálie na střeše). Takže bych to neriskoval.
    14.3.2008 18:42 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mám ho CCA měsíc a žádnej problém (soused i spolubydlicí taky).
    14.3.2008 16:51 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Být Vámi tak tam Linux nainstaluju, co nejdřív, pač jinak se řádně načekáte. Já jsem kupoval Vistu Home Premium 64b OEM s novým PC těsně po Vánocích a doteď nepadla (jediné, co sem tam spadlo byla miranda s aktivovaným pluginem c_list_modern a VLC při pouštění poškozeného filmu. Viz konec diskuse pod blogem PT o nové mozille.
    Jan Drábek avatar 14.3.2008 17:00 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mě padli docela rychle, cca do pár hodin. :-D

    I teď sem tam, prostě BSOD a konec.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    14.3.2008 17:19 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Co bych proto měl udělat? :)
    14.3.2008 17:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    forkbomb (vid wiki)
    Jardík avatar 14.3.2008 17:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Máš vadnej HW nebo jeho ovladače, protože Visty jen tak samovolně nepadaj... to takový linux se zasekne kvůli jedný pitomě napsaný X aplikace a nejde udělat nic než reset (přestane fungovat i síť a ani kouzelná kombinace s klávesou SysRq nereaguje).
    Věřím v jednoho Boha.
    AsciiWolf avatar 14.3.2008 17:46 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Ehm? Tak To se mi ještě nestalo... Vždy zafungovalo ctrl + alt + backspace ,zato na winxp stačí jedna špatně napsaná directx aplikace a je gui seklé... A žádný příkaz na restart gui na winxp není...

    Každopádně nechci rozdělávat flame,je to jen můj názor... ;-)

    Jardík avatar 15.3.2008 13:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Správně, porovnávejte nejnovější Linux a 7 let starý OS. Vista při problému s grafickým ovladačem automaticky restartuje grafický subsystém a když se jí to několikrát nepodaří, nahodí vesa režim, což BTW neumí ani Xorg (automaticky změnit ovladač, když je ten aktuální nepoužitelný).
    Věřím v jednoho Boha.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.3.2008 13:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    což BTW neumí ani Xorg (automaticky změnit ovladač, když je ten aktuální nepoužitelný)
    To je dobře, protože by to bylo krajně nesystematické. Opravdu by se mi nelíbilo, kdybych něco zvoral a ono se to tvářilo, jako že je vše OK.
    Jardík avatar 15.3.2008 17:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Ono se to ale netváří, že je to OK. Ono ti to ukáže v systray bublinu, že selhal ovladač grafické karty a že byl obnoven, popř. změněn na vesu.
    Věřím v jednoho Boha.
    15.3.2008 14:37 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Tam to je nutnost.. při chybě v Xorgu mi najede shell, při chybě ve Vistách mi možná najede vesa režim..
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2008 17:49 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mohu tu aplikaci dostat? Docela bych ji rad otestoval u sebe, diky.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    14.3.2008 22:17 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mě osobně tohle dělá Mafia, která je spuštěna v nejnovějším Wine, když zkusím změnit světlost. Nefunguje ani ctrl+alt+backspace, ani SysRq. Pomůže pouze tvrdý restart. A stoprocentně mi to dělala ještě nějaká aplikace, ale bohužel už nevím jaká...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    14.3.2008 17:51 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mě docela štve, jak se sebou dokáže exlý X server vzít klávesnici... To pak opravdu nic neuděláte. (Z praktických důvodů nelze ve většině případů spouštět jiný komp a lámat se do toho systému přes vzdálený přístup.) Fungují funkční klávesy (podsvětlení atd) i myš se hýbe (ale xka jí nenechají nic provést), a systém není kaput - jenže se to nedá ani čistě restartovat...
    14.3.2008 17:53 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    tak toto musi byt velmi exoticky pripad, ale na to tu je sysrq...
    14.3.2008 17:54 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    (nie restart, ale r na uvolnenie klavesnice)
    14.3.2008 17:55 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Asi vážně žiju na jiné planetě, todle jsem zažil naposledy tak kolem 2002. Máte nějakou ukázku neposedné aplikace? Fakt by mne zajímalo, jestli je to problém ovladačů, nebo Xek.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    14.3.2008 20:09 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Mě kupříkladu toto typicky dělal Skype 1.3, nebo 1.4 (už nevím), který nějak myslím ve spolupráci se zvukovým ovladačem ovlivní negativně kernel a ten už se z toho nevzpamatuje (projevy podobné těm popsaným předchozím pisatelem).
    Jan Drábek avatar 14.3.2008 19:04 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Vadnej HW to nebude, dotyčným softwarem to přeci taky být nemůže, vždyť je to hra od MS! :-D

    Jinak při práci s ovladači mi to padá dost často, horší je, že občas to padá při normální práci.

    A jinak to není problém aplikací pro X, ale většinou samotných Xkech, poslední dobou se mi to stávalo (p změně z XAA na EXA), ale teď mám jen jeden pád za poslední měsíc, takže OK.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    14.3.2008 20:24 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Hehe, na mém počítači se Visty sekly už při instalaci.A neřekl bych, že mám vadný hardware.Ta uživatelská zkušenost se systémem Windows se sekla i po úspěšné instalaci.A to jsem se nechal přemluvit k instalaci Visty jen kvůli této "feature". Hmm, tak to máte vadný hardware vy nebo používáte odfláknutou distribuci, když se vám tak brutálně hryže X server. Za poslední 4 roky Gentoo nic podobného nepředvedlo.
    15.3.2008 21:53 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    To já mám takovouto zkušenost : po instalaci Nero 8 na Windows Vista Buisness náhodné BSOD. Nero má nějaký svůj vlastní indexátor, ten to shazoval při vypalování, ale i náhodně aniž by bylo nutné Nero spustit. Kombinace s Symatec/Kerio apod. to samý. BSOD. Žádný shell. Žádné SysRq ani ssh.

    To co tu prohlašujete to se mi s X aplikací nikdy nestalo. Vždycky jsem mohl Xkám sebrat klávesnici nebo je zabít a restartovat pomocí SysRq. Pravda, už jsem měl několikrát Kernel Panic a to díky ovladačům síťovek Attansic L2 (experimental) a RT61 (z CVS) - to druhé jmenované jen pokud jsem prováděl několikrát za sebou rmmod a modprobe toho ovladače... Dokonce se mi stalo, že jsem ze své zbastlené case vytrhl grafickou kartu AGP a linux dále běžel - akorát jsem se divil, proč SSH na ten stroj jde a VNC ne :-)

    Co se XP týče, tak tam bylo BSOD běžné po instalaci ovladačů TV karet (Pinnacle, MSI).. V tom případě bylo aspoň (narozdíl od Visty) možné odhadovat, kdy a jak k tomu může dojít (vyplatilo se uložit si práci před spuštěním TV).
    Suma sumárum: Linux byl a je vždy stabilnější.
    Ilfirin avatar 14.3.2008 16:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Já jsem si nechal koupit Visty do práce, abych se na ně podíval. Nu, domů je teda nechci, ale jsem zvědav, jestli můj špatný názor (disk mi jede v kuse, představa že se mi tohle dělo na notebooku mě děsí) změní, ale zatím si teda moc dobře nevedou.
    14.3.2008 17:00 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Ono to jede pač si furt něco zapínaj. Jednak se celkem dlouho vytváři Index a pak se občas pustí takovy ptákovinky, jako třeba Windows Defender, aktualizace a tak podobně. Po nějakých těch 14 dnech provozu už to bude daleko klidnější. Já mam vyplý indexování a horečná činnost probíha jen při aktualizacích a pak při tom scanu defenderu, ale nějak mě to nenutí to vypnout.
    frEon avatar 14.3.2008 18:26 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Příloha:
    ja mam notebook se stejnym rozlisenim a nemenil bych za nic jineho. pravda, ve windows s temi jejich odpornymi nitkovymi pismenky bych asi trpel, ale v mem kde mam pismo nastavene tak akorat pro me
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Jan Drábek avatar 14.3.2008 19:05 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Nesmíme zapomenout na cool feature Cleartype - to fialové moaré kolem textu, text šedý atd.. no kdo se na to má pak dívat.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Jardík avatar 15.3.2008 13:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Na mém starém LCD s TN a analog vstupem byl cleartype (i subpixel hinting) absolutě nepoužitelný. Byly tam ty barvičky jak popisujete. Ale s novým EIZO s digitálním vstupem a SPVA maticí je to nádherně vyhlazené a žádná známka barviček. Opravdu záleží na kvalitě monitoru.
    Věřím v jednoho Boha.
    FilipL avatar 15.3.2008 17:06 FilipL | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Jestli tam budeš instalovat Linux a z nějakého důvodu tam budeš chtít nechat i Win, tak můžeš mít s Vistami menší problém. Brácha má Acera s Win Vista a recovery oddílem a po nainstalování Linuxu se vyskytl problém se spouštěním Windows - GRUB je má v nabídce, ale když vybere možnost spuštění Windows, spustí se nástroje, které chtějí obnovit disk. Pokud instalátorem Linuxu obnovíme původní MBR, Windows startují v pohodě, ale zase nejde spustit Linux. Takže si vyber :) Je možné, že u tebe tenhle problém vůbec nebude.
    Všechny operační systémy mají jednu slabinu – uživatele.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.3.2008 18:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    To bude hodne vec distribuce. Xubuntu integrovalo Visty do Grubu uplne bez problemu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.3.2008 18:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ThinkPad už je doma!
    Jo, to ja se ted snazim uspokojive rozbehat Xubuntu na svem novem HP Compaq 6720s. Posledni alpha 8.04 byla uplne mimo, ani wifi, ani eth a to jsem zkousel skoro vsechny navody pro 7.10. 7.10 sama o sobe uz je na tom lepe. Eth jede, wifi se udajne nainstalovala dobre, ale jeste jsem ji nezkousel. Co me ale ted trapi, je to, ze displej nezhase po zavreni vika -- az po dobe vyhrazene nez naskoci setric. A take se mi stalo, ze po opetovnem otevreni vika byla klavesnice az do restartu uplne mrtva.... dost zasadni veci.

    Lide si pochvalovali, ze 6720s se s Linuxem celkem bavi, jenze to byly vsechno nazory na modely s firmwarem F.03 az max. F.07. Ja mam uz F.09 a tam zrejme krom oprav bude zas par veci, ktere nepujdou... :-(

    Co se tyka Vist, tak nejdriv jsem "automaticky" chtel ntb bez OS, ale pak jsem si uvedomil, ze kdyz se teda zivim webem, tak bych obcas mohl testovat weby i v IE7, 8 ci Safari. Takze jsem vzal ntb s Vistama Home a minim jim tam permanentne nejakych tech 20GB nechat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.