Anthony Enzor-DeMeo je novým CEO Mozilla Corporation. Mozillu převzal po dočasné CEO Lauře Chambers. Vybudovat chce nejdůvěryhodnější softwarovou společnost na světě. Firefox by se měl vyvinout v moderní AI prohlížeč.
Byla vydána nová verze 9.20 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze například nový balíček RustDesk Server pro vzdálený přístup.
Jonathan Thomas oznámil vydání nové verze 3.4.0 video editoru OpenShot (Wikipedie). Představení novinek také na YouTube. Zdrojové kódy OpenShotu jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení je i balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo na spouštění a spustit.
Byla vydána nová verze 1.6 otevřeného, licenčními poplatky nezatíženého, univerzálního ztrátového formátu komprese zvuku Opus (Wikipedie) a jeho referenční implementace libopus. Podrobnosti na demo stránce.
Vojtěch Polášek představil Vojtux, tj. linuxovou distribuci pro zrakově postižené uživatele. Vychází ze spinu Fedory 43 s desktopovým prostředím MATE. Konečným cílem je, aby žádný Vojtux nebyl potřeba a požadovaná vylepšení se dostala do upstreamu.
Byla vydána (Mastodon, 𝕏) druhá RC verze GIMPu 3.2. Přehled novinek v oznámení o vydání. Podrobně v souboru NEWS na GitLabu.
Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 160 (pdf).
Izrael od února zakáže dětem používat v prostorách základních škol mobilní telefony. Podle agentury AFP to uvedlo izraelské ministerstvo školství, které zdůraznilo negativní dopady, které na žactvo používání telefonů má. Izrael se tímto krokem přidává k rostoucímu počtu zemí, které dětem ve vzdělávacích zařízeních přístup k telefonům omezují.
Internetová společnost Google ze skupiny Alphabet pravděpodobně dostane příští rok pokutu od Evropské komise za nedostatečné dodržování pravidel proti upřednostňování vlastních služeb a produktů ve výsledcích vyhledávání. V březnu EK obvinila Google, že ve výsledcích vyhledávání upřednostňuje na úkor konkurence vlastní služby, například Google Shopping, Google Hotels a Google Flights. Případ staví Google proti specializovaným
… více »Byl oznámen program a spuštěna registrace na konferenci Prague PostgreSQL Developer Day 2026. Konference se koná 27. a 28. ledna a bude mít tři tracky s 18 přednáškami a jeden den workshopů.
Kdysi jsem mel kazetu s nejakou takovou hudbou. Asi to bylo italsky z osmdesatych let.
Nevedel by nekdo nazev + nejake dalsi podrobnosti. Prochazet Youtube videa s italskou hudbou je fakt zahul a proto se radeji zeptam tady.
Diky moc.
Tiskni
Sdílej:
Ne, normálně je necháš poslouchat a oni ti řeknou co hraje. SoundHound umí rozpoznat i broukání a možná i pískání, zkoušel jsem to, když široko daleko nikdo nebyl (Kiss - I was made for loving you
)
Já mluvím o software pro Android (a další mobilní platformy)...
. Takže jsem prostě vyzkoušel všechny vyhledávací enginy a u všech co byly použitelný to chtělo pískat do flashe.
.
. Osobně jsem teda myslel, že zremixoval nějakou písničku z 80. let a ne přímo sto let starou melodii :-O.
Osobně jsem teda myslel, že zremixoval nějakou písničku z 80. let a ne přímo sto let starou melodii :-O.Jinými slovy, kde by dneska byli ti skvělí mladí perspektivní neotřelí muzikanti, kdyby nemohli čerpat z klasiky (nechtěl jsem napsat vykrádat klasiku).
Paní z OSA mi volala, že si mám přijít pro honoráře za Bič božíLOL tak nevím jestli tahle věta není vtipnější sama o sobě
.
.
Ne, mam tam jednoho archiváře.
.. ale asi tomu bude tak.
. To se normalizátorům podařilo udělat pěkný disidentský kousek. Buď to nedomysleli nebo naopak někomu šikovnému to docvaklo hned a úspěně to do seriálu propašoval.
. Prostě se otočila role zločinců a hodných lidí a do toho pár klasických kriminálníků ..
.
.
. To se normalizátorům podařilo udělat pěkný disidentský kousek. Buď to nedomysleli nebo naopak někomu šikovnému to docvaklo hned a úspěně to do seriálu propašoval.
Ano, lid nemaje originály, spojil si zakázanou hudbu s umělou nápodobou. A poslechem téhle pitomé písně se vlastně hlásil k zakázané kultuře a nemohl být za to příliš stíhán. .:)))
Liška byl genius, ale jeho tvorbu pro Vláčila mám raději. :)))
Oni se Angláni dali taky líp poslouchat :)))To je pravda, člověk mohl jenom odhadovat o čem vlastně zpívají a tak s poslechem nerostla míra nasr...sti, spíš naopak, muzika sama o sobě spíš uklidňuje.
Ovšem něco z Ameriky, třeba ten BeefheartTo jsem tenkrát netušil, kdo to je, něco málo jsem zaslechl od Zappy. I přes železnou oponu fungoval vliv reklamy, takže Pink Floyd, Led Zep, Deep Purple, Black Sabath a pak houf takových těch obecně známých popových sra... Takže jsem vlastně byl taky dost zmanipulovaný.
. Moc bych se nedivil, kdyby herci zpívali něco jinýho než dabéři. Škoda ale že to vyhazují já bych všechno archivoval (heh pak bych mohl vydělávat na director cutech
).
BTW Ještě k tý písničce, ten text snad nemůže být tak zkomolenej. Určitě nějakou podrobnou analýzou (nejlépe z originálního pásu) by šlo ty slova dekódovat.
Ale myslím, že tento se tomu minimálně hodně blížil: „Sajme z mrtvých drog Drofár, talman, voko, ksicht Zlatej písek, zlatý kamení Krtiny a smaragdovej prach Kosti, kůže, lejno, vítr, mrak To všechno je mámení Protože jednostejně v prachu lehnou A červi se rozlezou Bič boží je vyžene Sajme z mrtvých drog Drofár, talman, voko, ksicht Veselí se k tomu muziky Při bubnu a harfě bez kliky Mám je v břichu, v břichu červíky Maso zvrací knedlíky Protože co s nima? Jednostejně v prachu lehnou A červi se rozlezou Bič boží je vyžene“
. Oni smíchali Plastiky s únoscem letadla a využili časové souvztažnosti. PP neunesli žádné letadlo ..Na druhou stranu leckterý dnešní hollywoodský producent používá velmi podobné metody
)
Ano, byl to naivní, hloupý, směšný pokus o vykreslení undergroundu. Ale ta nepovedenost vyplývala právě z té akademičnosti, a ta akademičnost se projevovala právě překomplikovaností. Skuteční undergroundisti byli neumětelové, kteří o hudbě nic nevěděli. Kdežto Liškův song byl právě až příliš hudebně propracovaný, hudebníci tam hráli moc not, střídali moc akordů a tak. Problém tedy nebyl v jednoduchosti, ale naopak v přílišné složitosti. Což bylo asi i tím, že studioví muzikanti o undergroundovém světě nic nevěděli a prostě hráli jak byli dosud zvyklí.
To mi připomnělo historku zesnulého ombudsmana Motejla, který když tenkrát obhajoval Plastiky, tak mu, coby milovníkovi klasické hudby, jeho žena přinesla magnetofonový pásek s jejich muzikou, aby vůbec zjistil, koho to obhajuje (nic o nich do té doby nevěděl), on si to pustil... A myslel, že se mu porouchal magnetofon. :-) Protože do té doby ho nevěděl, že takhle může znít hudba.
Neznám snad jedinou výjimku.
Ten text sám o sobě rozhodně klišovitý není (kolik takových jste slyšel?
), klišovitý je ten přístup k jeho tvorbě, o kterém píšete – prostě teď máme zadání dekadence, tak tam nasázíme ta správná slova, a máme text... A zítra v jiném seriálu zase něco o lásce. Není to ryzí, upřímné, je to jenom námezdní práce, tudíž to i působí tak odtažitě, neživě.
Text zpívá o tom, jak se v nás rozlezou červi, a do toho juchá muzikálová taneční muzika raných 70. let... (Tenkrát prostě ty naše orchestry ani nic jiného neuměly.) To tomu dost upírá tu věrohodnost.