abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (24%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 50 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    3.5.2010 22:36 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 00:34

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.5.2010 22:53 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    hele, třeba tě povzbudí tohle... mě za týden čeká zkouška z pravděpodobnosti, což je tak 20x horší, jak celá tvoje maturita dohromady... ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 3.5.2010 22:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jenže na druhou stranu je to jen jedna věc, ne tahle rozčtvrcenost osobnosti.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.5.2010 23:10 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    no to nevim, ja bych si dal radši tu maturitu :-)
    4.5.2010 01:18 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jenže na maturitu člověk nemá 3 (4, 5, záleží na známostech :-)) pokusy a to je právě ten problém. Kdyby se daly předměty z matury opakovat za týden znova, tak by to byl určitě mnohem menší stres.
    4.5.2010 01:48 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Kolik lidi kdy vyhodili od maturity. V mem rocniku to neudelali 2 lidi z nejakych 25 a ty se na to vazne uplne vydlabli a nic neumeli. Vetsinou asi kdyz uz clovek nic nevi tak aspon ukazat vuli a nejaky zakladni znalosti :] (Proste to samy jako statnice :D)
    Takze nektery zkousky sou dosti vic stres (treba takovy co je presne vypsano a otevreno tolik terminu aby si ji kazdej dal jednou za zkouskovy :])
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 07:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Podzimní listí...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 5.5.2010 04:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Přesně -- maturita byla to nejhorší, co se týče učení, svaťák bych už znova nechtěl. Na VŠ jsou sice těžší věci, ale máš to víc rozložené, jednu zkoušku-předmět a pak zase chvíli klid, ne všechno v jeden den.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.5.2010 07:19 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Zkouska ze statistiky a pravdepodobnosti byla co si vzpominam EASY :)
    4.5.2010 11:42 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    joo? tak ja ti dam jeden EASY příklad :-D : maš koš, v něm m+n+k míčků (m-modrých, n-bílých, k-žlutých), jaká je pravděpodobnost, že když vytáhneš 2 míčky z koše, tak budou navzájem různé barvy, a jak se pravděpodobnost změní pokud míčky po každém tahu vracíš zpět?
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 12:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    1:1 -- buď budou, nebo nebudou. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.5.2010 14:37 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Pravděpodobnost mne taky dostávala. My měli úlohu typu: Jsou dvě družstva střelců. Vystoupí střelec a netrefí. Z jakého je družstva :-)))
    4.5.2010 16:44 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    jo tohle jsou chuťovky :-D
    belisarivs avatar 4.5.2010 16:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Kombinace s opakovanim a bez opakovani? Na to mas proste vzorecek.

    Uz si tyhle veci moc nepamatuju, ale kdybych se na to kouknul, tak bych to dal.

    IMHO docela trivka. Ackoliv, kamosi to opakovali a meli jsme dobreho kantora.

    Taky zalezi na skole.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.5.2010 16:52 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    jo na ČVUTu tohle učí jedinej proferor, kterej tyhle příklady vymýšlí... na jinejch školách aspoň točí po čase zadaní, my máme vždycky překvápko :)
    5.5.2010 01:51 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jenže tohle mám i u té maturity, je to otázka pravděpodobnost a procvičovali jsme podobné příklady. Říkám podobné, na výšce je to ještě o level výš určitě :). První část jsou kombinace, druhá asi podmíněná pravděpodobnost, teď to vymýšlet nebudu.
    Baník pyčo!
    kyknos avatar 5.5.2010 02:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tohle je výborná látka. Triviální, ale vždycky se našlo dost lidí, co byli ochotni zaplatit utratu v hospode za to, ze jim to nekdo vysvetli :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    5.5.2010 09:37 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tak zrovna tohle je docela primitivní, takovýto typ příkladu (pravda, většinou se dvěma barvami) máme k zápočtu z Pravděpodobnosti jako jeden z těch lehčích.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    4.5.2010 16:12 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Profesor statistiky mel hezkej úvod

    1) Statistika je presný souhrn nepresných podkladu 2) Reknete mi, co se má dokázat, a sezeneme podklady

    Pak se hned líp studuje....
    4.5.2010 16:47 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    My měli: "Jestli chcete pravdu, tak vstupte do náboženské sekty." (Později pak často padalo: "Tohle je blbost!")
    vencour avatar 8.5.2010 12:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?

    My zase. statistik počítá studenty u vchodu ... nestatistik se zeptá na vrátnici.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.5.2010 11:05 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    A jaka je pravdepodobnost, ze tu zkousku z pravdepodobnosti udelas?
    4.5.2010 11:36 dhz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    100 procent, protoze uz jsem ji jednou udelal, a ted ji mam znovu jako volitelnej predmět ;-)
    4.5.2010 15:02 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    takze by ti ji meli z fleku sebrat, jinac bys nemohl takove tvrzeni vypustit:)
    4.5.2010 17:05 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    100 procent, protoze uz jsem ji jednou udelal, a ted ji mam znovu jako volitelnej predmět
    Uvidíme, jestli se ta tebou vypočítaná pravděpodobnost 100 % vyplní. ;)
    Václav 5.5.2010 08:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Pokud uspěje, nikdy se to nedozvíme :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    belisarivs avatar 3.5.2010 23:01 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tak ji povez, ze Boudicea se proslavila tim, ze byla jednou z mnoha, kdo dostal od Rimanu klepec, a mas svaty pokoj, ne? :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.5.2010 03:43 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Já hlavně nechápu, proč by angličtinářka měla požadovat znalosti tohoto druhu. Poslal bych ji do daleka.
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 07:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Můžeš se dostavit a zkusit si to. Svleče tě z kůže zaživa. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    vencour avatar 4.5.2010 00:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?

    Tak špatný téma to zase neni, Královna bojovnice.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 07:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jenže když o ní člověk slyší zdaleka nejčastěji ze všeho, co ve Spojeném království je, začne to docela otravovat. Jinak se znalostmi o ní problém nemám... Byla královnou Icénů(?), měla dvě dcery, pak přišli Římani, dcery znásilnili a královstvíčko zplundrovali, ta na "B" se nasrala, přidělala si na kola vuzku meče, shromáždila armádu a na oplátku vyplundrovala Londinium -- když ji pak porazili, tušímže spáchala sebevraždu. A dneska má sochu u Temže.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.5.2010 12:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Lol, o svaťáku se chlastá, ne? Co blbneš?

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 12:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Nejsou prachy a ani není s kým. To bych spíš dělal na rozdělaných článcích a překladech.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.5.2010 12:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jak není s kým? Máš svaťák sám nebo co? Jak nejsou prachy? Poslední zvonění zrušili?

    Tnhle národ nějak degeneruje.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 12:27 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Na posledním zvonění se vybraly prachy do třídního fondu (tj. nemám je u sebe) a hlavně na pomaturitní chlastačku. Prachy fakt nemám (po maturitě navíc bude BeerFest). Ostatní se učí, ehm. (Aspoň to tvrdí.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 12:27 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Navíc celý víkend mi bylo dost blbě a to jsem v pátek prakticky nepil, takže mám obavy, co by to se mnou udělalo teď.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.5.2010 12:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Třídní fond vždy sloužil především na chlast a věci s tím spojené. A Chlastá se především o svaťáku.

    Jste nějací divní šprti :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 4.5.2010 12:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    casy se meni, co bylo drive dneska uz neni ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 5.5.2010 08:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Ale tak poslední den svaťáku je nějaké to nakouknutí do učebnic povoleno…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 5.5.2010 08:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Je to k ničemu, stejně člověk nic nedožene.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.5.2010 17:07 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tnhle národ nějak degeneruje.

    Můžeme-li soudit dle tebe, pak musíme říct - ano, degeneruje.
    kyknos avatar 4.5.2010 18:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tezko soudit dle nekoho, kdo ke zminenemu narodu nepatri, anonyme :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.5.2010 12:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Kam dřív skočit?
    Doporučoval bych nejdřív na jednu a pak na jedno. Obráceně se to nedoporučuje. Ale doporučuje se pak pokračovat plynule na druhou a na druhý, etc., QED ;-)
    4.5.2010 15:16 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    A nepleteš se? Já to slyšel jinak: s/druhou/dvě/ s/druhý/dvě/ :-D.
    4.5.2010 16:51 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?

    <rejp>A na sraz AbcLinuxu v Kutné Hoře přijedeš?</rejp>

    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 17:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Asi ne, sice jsem chtěl, ale nejsou prachy (teda teď už jsou, jenže příští týden to bude trošku náročnější) a měl bych se aspoň tvářit, že se učím. Leda že by někdo jel přes Olomouc a zpět -- svezl by mě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Rezza avatar 4.5.2010 17:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Maturita je spolecenska udalost - to me rekl nas tridni, kdyz me bral do vytahu jak jsem se klepal. Okamzite to preslo a fakt je to pekne na ni vzpominat. Cestinu uz skoro mas, kdyz mas dvojku ze slohovky, vzdycky neco reknes a kupodivu me i ta literatura bavila. Nevim co mas z pisemky z matiky, ale ta uz me z dnesniho pohledu prijde primitivni, nemuzu soudit :D Jazyk je celkem pohoda - tam clovek vzdy neco nakeca, ja mel misto jazyka fyziku a to byl vetsi mazec. Ale zase me ten celkovy pohled bavil - clovek si vsiml jak tam vsechno krasne na sebe pasuje. No a nelinearni datove struktury - ty me teda dostaly :D
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 17:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Což o to, já jsem v klidu. Až příliš.

    Akorát jsou tu jisté tlaky na to, abych měl co nejlepší známky, s čímž nesouhlasím (taky jsem mohl mít zeměpis a dějepis a měl bych je v podstatě jisté, jinak ale nemůže mít přece každý samé jedničky, to si jich pak nikdo necení) a taky jsou otázky, k nimž sice něco řeknu, ale na stupně vítězů to stačit nebude.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Rezza avatar 4.5.2010 18:32 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Na znamky kasli, na ty uz se nikdo nikdy nebude divat - pokud zrovna nejsou podminkou na prijimacky na vysku.
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 18:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Taky musím mít následující tři měsíce co jíst. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.5.2010 19:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    return (Maturita.total() <= 16 ? EXIT_SUCCES : EXIT_FAILURE); Při EXIT_SUCCES by ti najít dát měli.
    4.5.2010 20:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    PHP Notice: Use of undefined constant EXIT_SUCCES - assumed 'EXIT_SUCCES' in - on line 1 SUCCESS! Fašisto!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    4.5.2010 21:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Mě nějaké PHP nezajímá :-D
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 20:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    To si ještě povíme... ^_^'
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.5.2010 18:27 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    nechapu ty predsudky vuci VusialStudiu? je to kvuly tomu ze je od microsoftu? je to neuveritelne ale vyvojove nastroje od microsoftu jsou jedny z nejlepsich...
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 18:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    je to neuveritelne ale vyvojove nastroje od microsoftu jsou jedny z nejlepsich...

    Pak nechci vidět ty ostatní.

    nechapu ty predsudky vuci VusialStudiu? je to kvuly tomu ze je od microsoftu?

    Tak postupně.

    • C# je pěkný kočkopes -- já raději Python/Ruby/Scheme, nebo rovnou C/C++, ale to je subjektivní, takže OK.
    • Framework .NET je možná docela dobrý, ale je od M$ (rozuměj od patentového trolla) -- doufám, že už ho nikdy neuvidím, protože doufám, že už nikdy neuvidím MS Windows (protože je nemám rád) a Mono je téměř jistě zatížené "intelektuálním vlastnictvím" M$.
    • MS Visual Studio má naprosto stupidní textový editor, navíc kvůli němu musím mít MS Windows (aspoň ve VirtualBoxu).

    Já chci psát programy, nikoliv si hrát se softwarem, který snad nikdy nepoužiju. Ano, pokud bych někdy psal něco pro MS Windows, prosím, jenže to vážně nemám v plánu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.5.2010 18:45 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    tak to mas napsat rovnou ze chces programovat ve volnem case a ne se tim zivit...
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 20:23 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Není spíš neadekvátní na všeobecném gymnáziu učit a vyžadovat takovéto věci? Na místě by byla spíše algoritmizace, ostatně jinde tomu tak místy i je.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 4.5.2010 18:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    C# je pěkný kočkopes
    Nesouhlasím, imho je to typický prasopes.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.5.2010 18:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Pche, klikání programů - z naší praktické, kterou mám v úterý, nejlehčí možná otázka. Smrt je 8051 a ASM, skoro bez podkladů (na můj vkus) napsat z hlavy program který komunikuje s RTC a zobrazuje nastavovatelné hodiny nebo třeba zobrazuje cosik na LCD displayi připojeném přes paralerní port. Vetšinou to nedá nikdo (4 otázky z 25). Ale budu držet palce ;). Z MA a CJK zatím nevím vůbec nic :/.
    Baník pyčo!
    4.5.2010 19:04 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    No tak 8051 bez popisu registrů bych nedal ani já, ale jinak by to šlo (my tuším fasovali takový seznam všeho co na 8051 je a s tím by se to dalo). U toho LCD by byl problém, že je dost citlivej na časování a dokonce jsem viděl nějakej co se choval dost nelogicky.
    4.5.2010 21:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    To tam je, nějaké jeho tabulky. ASM lehce umím, jazyk jako jazyk, ale nikde jinde než na cvičeních ve škole jsem s tím nedělal. A bez naučených postupů co kam v jakém pořadí nahrát, co kde co vrací, nějaké časování, atd... - prostě dobré znalostí těch přípravku, nemám šanci. Taky se to pěkně blbe debuguje. A 8051 doma nemám že ;).

    A když cvičení jsou ve stylu učitel píše a komentuje kod na vysvíceném projektoru a ty si rád že ho sotva opíšeš do editoru a za tu dvouhodinovku přeložíš (samozřejmě u 8051 fronta)... Jasně, je to tím, že je na ten předmět málo hodin (každých čtrnáct dnů dvě, ve třeťáku jsme udělali prd, bo senilní učitel co odešel (ale zase jsme dělali jednoduché úlohy stylem, že zadal zadání a my si to měli sami zkusit napsat, což se nám často podařilo, ale náročnost proti novém učiteli nesrovnatelná)) - ale tomu by měly odpovídat i úlohy.

    Nechápu na co je předem říct, že tam budou dva druhy obřích programů (založených na tom RTC nebo paralerním portu (na něm přípravky)) a pak je jediná šance s tím doma dělat (tohle jde mimo mě), nebo se to naučit jak básničku nebo tahák a z té kostry se už to dá doladit (ti co to nedoladí, tak mají stejně za pět, on si to vyšperkuje oproti tomu co děláme v hodinách).

    Kdyby tam byly úlohy předem neznámé (variací kravinek jako rotující ledkový display a toho pípající reprák melodii (přípravky na branách, žádný p. port) by se dalo udělat desítky, takže s taháky by neměli šanci a šikovnější programátor by neměl problém - jde o algoritmizaci, ne o znalost těch přípravků. Náročností by to pak odpovídalo asi zbytku úloh v jiných předmětech.

    Jinými slovy je to druh úlohy, který si nechce vytáhnout nikdo - ani ti, co si s mikročipáky doma dají a asi by to dali - nedivím se jim.
    Baník pyčo!
    4.5.2010 22:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Neříkej mi, že by se nedal sehnat nějaký ten emulátor. Na slušným emulátoru budou určitě i docela hezký možnosti debugování. Asi to chce přestat hledat důvody a začít hledat způsoby (ode mne to ale asi nezní moc dobře, nejsem zrovna zářným příkladem...)
    4.5.2010 22:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Emulator ti odsimuluje 8051, ale problem je s temi pripravky. Ty ti neodsimuluje. Takze nemas co debugovat (protoze program je zavisly na jejich chovani, ktere kdybych znal, nepotrebuju se nic ucit.) Ale kdybych touzil po tom to perfektne ovladat, tak si ty pripravky doma klidne ubastlim / sezenu, stahnu si katalogove listy, atd... naucit se to urcite da, to nepopiram. Ale energie, kterou bych na to musel navic doma vynalozit je prilis vysoka dan a ja jsem tezce flakajici se studentik co bude verit na stesti (no ne uplne, na tu 4 to snad udelam). Tedy kdyz uz me popadne chut se na maturitu ucim, tak delam veci jako matika a podobne - ty ktere se mi budou jeste sakra hodit. A i cestina, i kdyz je to nutne zlo, mi prijde uzitecnejsi nez tenhle predmet ;). Na co jsem narazel je, ze proste u ASM byla (mam to zjistene) nejlepsi znamka 4 a to kdyz se urodilo, jinak vetsinou za pet - u i studentu co meli jinak z pocitacu vyborny prospech => tedy nevyvazenost otazek. Ale brecet nad tim smysl nema - zivot neni fer :).
    Baník pyčo!
    4.5.2010 22:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jinak jedna z otazek je instalace linux serveru, ta by se mi celkem libila :-).
    Baník pyčo!
    4.5.2010 22:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Jo ahá, já nesledoval diskusi, ona to je maturita, já myslel, že to je VŠ zkouška, no tak to jó, to se běž natáhnout na gauč :-D
    4.5.2010 22:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Ok :-D, brecet u VS je uz jina, to bych si nedovolil :-).
    Baník pyčo!
    5.5.2010 00:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Njn fakt 8051 je celkem passé :-). Většina elektronávodů používá věci jako PIC nebo AVR.

    To opisování z tabule je naprd... U nás na střední byla aspoň potřeba trocha invence a i přípravků bylo více :-/ .

    Jinak asi to moc nepomůže, ale tohle je imho nejlepší emulátor, se kterým jsem se setkal.
    5.5.2010 01:46 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Díky, je fakt, že jsem negooglil, ale nečekal jsem dobrý simulátor i pod Linux :). A vidím že český autor.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 4.5.2010 19:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Tak to upřímnou soustrast, přeji hodně štěstí (palce nedržím, je to dost nepraktické, blbě by se ti psalo). Já to mám taky v úterý, zhruba v 13:00, ale nevím to přesně -- neměl jsem přestávku mezi předměty, takže mi to změnili, ovšem nový rozvrh jsem si už nenapsal. Výsledky budou na mikroblogu nejspíš okamžitě. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    vlastikroot avatar 4.5.2010 21:02 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Hm, ještě že máme možnost dlouhodobky (udělej projekt a neděláš praktickou).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.5.2010 11:44 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    A co kombinace udělej projekt a budeš ho na praktické obhajovat :-) Praktická samozřejmě zůstává.
    5.5.2010 09:10 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    Pche, klikání programů - z naší praktické, kterou mám v úterý, nejlehčí možná otázka. Smrt je 8051 a ASM, skoro bez podkladů (na můj vkus) napsat z hlavy program který komunikuje s RTC a zobrazuje nastavovatelné hodiny nebo třeba zobrazuje cosik na LCD displayi připojeném přes paralerní port. Vetšinou to nedá nikdo (4 otázky z 25). Ale budu držet palce ;). Z MA a CJK zatím nevím vůbec nic :/.
    Zřejmě nemáte medu, že?
    5.5.2010 11:46 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    ROFL, tak ten má krásné zdířkové pole :-D.
    5.5.2010 17:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    ?, z analogovych pocitacu opravdu nematurujem (nechapu).
    Baník pyčo!
    6.5.2010 13:39 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kam dřív skočit?
    No, u nás (a za nás) se z analogových počítačů maturovalo a 90% lidí automaticky počítalo s tím že MEDA = září. Zato 8051 se v podstatě nikdo moc nebál (mimo jiné i protože literatura byla povolena).

    Já se nebál ani jednoho, analogové počítače naopak považuji za zajímavé stroje.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.