abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (61%)
     (24%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 51 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    29.5.2010 18:36 | nic | poslední úprava: 28.12.2018 16:55

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 45 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.5.2010 18:44 asdfghjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    OSD je rozhodně více svobodomyslná než CSSD.
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2010 18:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    On Screen Display, nebo kdo???
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    29.5.2010 19:01 asdfghj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    samou radosti z vysledku jsem se prepsal :-D
    29.5.2010 19:03 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Myslím, že klíč k pochopení byl v tom kvalifikátoru, jinak než ekonomicky. Prostě jsou to (alespoň teoreticky větší) konzervativci, takže počítejte spíše s posílením práv korporací než občanů (třeba copyrighty na n+x let).
    29.5.2010 18:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    U SZ je to určitě dobře, ale černoprdelníci by mi tam vůbec nevadili.
    Viděl bych to obráceně ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2010 18:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    SZ je banda kariéristů a environmentalistů (obojí je zlo, velké zlo), kdežto klerikálové jsou prostě svým způsobem konzervativní středová strana mírnící ODS/ČSSD -- snad tak poslouží TOP 09.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    29.5.2010 19:04 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    klerikálové jsou prostě svým způsobem konzervativní středová strana mírnící ODS/ČSSD -- snad tak poslouží TOP 09.
    presne tak. O tom, ze tuhle roli bude hrat TOP09, ale silne pochybuji, je od ODS jeste vic napravo. A od VV necekam vubec nic (tedy cekam, ale nic pozitivniho)
    29.5.2010 20:09 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    +1
    USE="-gnome -kde";turris
    29.5.2010 19:25 bingo!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    SZ je banda kariéristů a environmentalistů (obojí je zlo, velké zlo)...
    Hezký tričko.
    29.5.2010 18:57 asdfghj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    ja jsem se konecne dockal. Na vypadnuti lidovcu se tesim uz radu let :-D
    29.5.2010 20:17 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Přesně tak kolaboranti vypadli což je skvělé. A že s nimi vzali za své i kariéristi (SZ) je také výborné :)
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    Nicky726 avatar 29.5.2010 21:29 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Až na padákového myslivce, který včas otočil kabát...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Václav 31.5.2010 08:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    ?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Nicky726 avatar 31.5.2010 10:07 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    !
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    29.5.2010 19:02 Vazal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Je hezke videt, ze Cesi nejsou zas az takovi skrblici, kdyz jim nevadi, ze sjednocenim sazeb DPH na 18-19%, zrusenim stravenek a jinych zamestnaneckych vyhod prijdou (samozrejme krome nas bohatych*) o tisice korun rocne. Taktez jsme asi narodem, ktery je bud velmi zdravy nebo mu nevadi zvysovani spoluucasti ve zdravotnictvi.

    *Nam se naopak snizeni zakladni sazby vyplati.
    the.max avatar 29.5.2010 23:12 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    a nebo taky maji deti a nechteji aby potom museli splacet daleko vetsi dluh, nez jaky uz mame ted.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    29.5.2010 23:17 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Jj, ten "dluh" se nakonec ukázal jako geniální marketingový tah. Značka chytlavější než jsme doufali.
    the.max avatar 29.5.2010 23:28 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    rozhodne pravdivejsi nez 'Lepsi zivot pro obycejne lidi'. Ja si o sobe take myslim, ze jsem jen obycejny clovek, ale tomuhle slibu jsem opravdu neveril.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    30.5.2010 00:16 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    rozhodne pravdivejsi
    Já vím, že tomu Vy, i mnozí další věříte, včetně toho, že ten kdo o tom mluví to přece i řeší. Však to píši, marketingově velmi zdařilý (a zjevně úspěšný) tah.
    30.5.2010 10:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Nojo, jsem zapomněl, on se vlastně dluh platit nemusí. Je úplně šumák, že se zvyšuje, atd. Jsi génius :-D
    30.5.2010 12:31 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Říkáte Vy. Já chválím dobře odvedený marketing...

    A jinak jsem skeptický stran reálného vývoje. ODS v Rokytnici opravdu předvedla, jak umí hospodařit... ale i Praha je docela Turecké hospodářství na to, jaký ekonomický potenciál to město má. Já na rozdíl od Vás nejsem pro zadlužování, akorát si nemyslím, že ten, kdo o tom hodně mluvil s tím bude něco hodně dělat. Už jenom řeči o snižování rozpočtových příjmů ve mě nevyvolávají důvěru ve snahu o jeho vyvažování.

    Génius možná jsem, proti tomu žádná. ;)
    30.5.2010 14:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Já chválím dobře odvedený marketing...
    Ok, čili se skutečnou povahou a dopadem dluhu to prakticky nemá nic společného. Kritizuješ pouze postoj nějaké stran, jestli jsem to dobře pochopil. S tím se dá souhlasit.
    A jinak jsem skeptický stran reálného vývoje.
    No což o to. To já taky.
    Já na rozdíl od Vás nejsem pro zadlužování
    Nechápu, kdes vyčet, že jsem pro zadlužování. Nejsem.
    akorát si nemyslím, že ten, kdo o tom hodně mluvil s tím bude něco hodně dělat.
    Jistě. Ovšem stále je větší šance, že ten, kdo o tom alespoň mluví, má jakous takous snahu s tím třeba něco dělat. Ten, kdo říká, že dluhy se platit nemusí, s tím neudělá nic určitě.

    Jen na okraj dodám, že ODS nevolim ani nijak zvlášť nefandim.
    30.5.2010 14:43 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Nechápu, kdes vyčet, že jsem pro zadlužování. Nejsem.
    Napsal jste, že "dluh se platit nemusí". ;)
    Jistě. Ovšem stále je větší šance, že ten, kdo o tom alespoň mluví, má jakous takous snahu s tím třeba něco dělat. Ten, kdo říká, že dluhy se platit nemusí, s tím neudělá nic určitě.
    Jistě. Ovšem stále je větší šance, že ten, kdo o tom alespoň mluví, má jakous takous snahu s tím třeba něco dělat. Ten, kdo říká, že dluhy se platit nemusí, s tím neudělá nic určitě.
    Ne nutně. On kolikrát zloděj křičí chyťte zloděje, jenom aby odvedl pozornost.

    Ostatně když zjistil, že se ta značka chytla, tak i Jirka vypustil plakáty, že omezí zadlužování.

    Ale ať tak či onak, před volbami Vám řekne slíbí kdokoliv, cokoliv, když z toho koukají hlasy, takže kdo o čem mluví bych skoro ani neposlouchal. To mně přijde užitečnější, pokud už u moci byl, podívat se, co dělal.

    Já si prostě myslím, že jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet.
    30.5.2010 15:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Napsal jste, že "dluh se platit nemusí". ;)
    Aha... já zapomněl na modprobe ironie.
    Jinak souhlas...
    30.5.2010 16:43 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Aha... já zapomněl na modprobe ironie.
    Poznat to bylo, ale to neznamená, že si nemohu šprťouchlata dělat i já z Vás.
    vencour avatar 30.5.2010 19:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude

    Jj, OpenCard považuju za dílo ODS a proto mne relativní vítězství ODS štve.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.5.2010 09:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Já na rozdíl od Vás nejsem pro zadlužování, akorát si nemyslím, že ten, kdo o tom hodně mluvil s tím bude něco hodně dělat. Už jenom řeči o snižování rozpočtových příjmů ve mě nevyvolávají důvěru ve snahu o jeho vyvažování.
    Novému ministrovi ještě navrhnu vyšší daně, říká šéf financí Janota. Pochybuji, že se nová vláda bez zvyšování daní obejde - myslím, že jako první vezme za své rovná daň a zavede se progrese.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.5.2010 14:56 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Stran vývoje sazby daně: možná by pro začátek nebylo od věci zavést stejnou sazbu a zrušit její degresi směrem k vyšším příjmům. Ale oni jsou fakt tací, co za vyvažování rozpočtu považují jednostranné škrtání na výdajové stránce, ať už je cílem cokoliv. Takže bych od nich až tak moc nečekal.
    the.max avatar 30.5.2010 11:04 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ne, ja vidim obrovsky statni dluh, kterej by se s cerveno-oranzovou vladou jeste mnohem vice zvetsil. Ja sam jsem byl pripravenej po volbach, kdy by vyhrala KSCSSD polozit s.r.o.cko a jit na pracak, protroze opravdu nemam zajem na tom,a by mi byli zvyseny dane jen proto, aby nemakacenkove, hlavne ty s tmavsi kuzi si mohli i nadale v dobe krizo zachovat svou zivotni uroven na ukor te moji, aniz by oni jakkoli prispeli svym dilem. Uz mam dost toho, aby se hnedocesi na davkach jen a jen mnozili jak kobylky a ja je musel zivit. Uz mam dost toho, aby si 6ti clenna hneda rodina bez problemu uzivala socialnich vyhod, bez problemu zvladala splacet leasing na auto a ja jak curak jen platil a platil. Proto jsem hlasoval tak, jak jsem hlasoval a budu doufat z se najde sila, ktera tohle zmeni. Kdybych vsak volil ale opacne, tak by nebyla sebemensi sance na zmenu k lepsimu, spise k horsimu. Nevim odkud jsi, ale tady je tento problem HODNE viditelny, proto tu take hodne hlasu ziskala DSSS.

    Jen si to zkus, jit rano okolo 6te do prace koelm bytu pro neplatice a neprizpusobive a poslouchat jak na tebe pokrikujou "jen bez gadzo makat at dostaneme svoje davky! On by te brzo presel humor (pokud teda nejsi jednim z nich.

    Zkus si vedle nich bydlet, kdyz oni do 5ti do rana v byte poradaji diskoteky,je tam rev a krik a ty musis rano vstavat a jit makat. Zkus si to a pak neco pis!

    Ano, mozna jsem uveril populistickym kecum, ale ty kecy maji alespon nejaky relany zaklad, coz se o tech oranzovejch opravdu rict neda!
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    30.5.2010 12:56 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ne, ja vidim obrovsky statni dluh, kterej by se s cerveno-oranzovou vladou jeste mnohem vice zvetsil.
    Vždyť to pořád melduju, já vím, že jste tomu uvěřil... i s navijákem. Proto také chválím zdařilí marketing.
    Ja sam jsem byl pripravenej po volbach, kdy by vyhrala KSCSSD polozit s.r.o.cko a jit na pracak, protroze opravdu nemam zajem na tom,a by mi byli zvyseny dane jen proto, aby nemakacenkove, hlavne ty s tmavsi kuzi si mohli i nadale v dobe krizo zachovat svou zivotni uroven na ukor te moji, aniz by oni jakkoli prispeli svym dilem.
    Kromě toho, že jste rasista, tak to s tou Vaší činorodou snahou o vlastní blahobyt není až taková sláva. Jj, "Cikání" jsou opravdu největší položkou českého rozpočtu... to máte předpokládám od té Vaší Dělnické strany.
    Uz mam dost toho, aby si 6ti clenna hneda rodina bez problemu uzivala socialnich vyhod, bez problemu zvladala splacet leasing na auto a ja jak curak jen platil a platil.
    Ano, tomu, že zatím nejsou reálné obavy o rozpočet, ale pouhá závist je mi docela jasné. Já třeba lidem na dávkách nezávidím. A protože tvrdě pracuji, tak se mám dobře... i přes ty neúnosné daně. Měl bych se pořád dobře, i když ty daně budou dvojnásobné na záplatování tunelů.
    Nevim odkud jsi, ale tady je tento problem HODNE viditelny, proto tu take hodne hlasu ziskala DSSS.
    Už tam nežiji, ale pocházím z Ostravy a stále tam mám rodinu. Takže pokud pokud tím problémem, která pro který hledáte konečné řešení, je romská otázka... tak těch tam máme dost a stejně pořád Vás nechápu.
    Zkus si vedle nich bydlet, kdyz oni do 5ti do rana v byte poradaji diskoteky,je tam rev a krik a ty musis rano vstavat a jit makat. Zkus si to a pak neco pis!
    Je mi líto, ale klasičtí neoliberální bijci obvykle vysvětlují, že to, kde člověk bydlí, pracuje, jaké si nasmlouvá podmínky (zde narážím na to, v kolik jdete do práce) je jenom a jenom záležitost jeho svobodné vůle. Takže to, že do práce nejde v 10 vilovou zástavbou je prostě Váše rozhodnutí a pokud se Vám to nelíbí, jenom Váš problém. ;)
    Ano, mozna jsem uveril populistickym kecum, ale ty kecy maji alespon nejaky relany zaklad, coz se o tech oranzovejch opravdu rict neda!
    Mají možná základ v popisu problému... že se zadlužujeme. Nemají podle mě základ v tom, že by tito lidé měli historii (a budoucnost) to nějak změnit. Jediné, co jim v tom pomůže, že reálná vláda světa (bankéři a velké prachy obecně) tam mají své hochy, takže je podrží minimálně zachování ratingu nám ty dluhy moc neprodraží.

    Oranžové kecy také svůj základ měly. Myslím, že likvidace (korporacionalizace a posun od péče k průmyslu) zdravotnictví bude na programu mezi prvními. Co vše se za čtyři roky stihne je otázka. O penze bych se docela bál. Strategická dopravní stavba letiště to má skoro jisté. Školství (podobně jako zdravotnictví) je vysoce pravděpodobné - což mj. povede k dalšímu zadlužování obyvatelstva. Ale to je dobře, protože zadlužený občan je poslušný občan.

    V praxi to vidím tak, že daně se nějak zásadně pro většinu nezmění, určitě ne k lepšímu, protože málokterý vládce se bude chtít zbavovat příjmů. Dluh se nijak zásadně nezmění, protože akorát hromada peněz se přesune do správných míst (zisk). Zde tedy může jako trochu pomoci sanovat to, že ještě rozprodáme, co půjde a tak to nebude hned vidět, takže tomu ještě pár období budete moci před spaním číst dětem jejich oblíbenou o zodpovědném hospodáři. No Kalouskovu složenku nakonec dostanete k úhradě i několikrát (akorát ne státu, ale korporacím vlastnícím "transformované" služby).
    the.max avatar 30.5.2010 13:48 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Kromě toho, že jste rasista, tak to s tou Vaší činorodou snahou o vlastní blahobyt není až taková sláva. Jj, "Cikání" jsou opravdu největší položkou českého rozpočtu... to máte předpokládám od té Vaší Dělnické strany.
    Jak muzu byt rasista, kdyz mame doma cerne kocky? Ale ted vazne. Uz na zakladce nekdy v 7. tride jsme se ucili, ze hnedocesi jsou (ac je to k nevire) stejna, europidni rasa jako my, majoritni spolecnost. Pokud to nechapes, cigani (ac je to pro nekoho opravdu nepochopitelne) jsou stejna rasa jako jsme my. Proto nechapu PROC se porad mluvi o rasizmu. Rasizmus chapu tak, ze nekomu vadi rakosnici, cernosi indiani, martani atd. Proti nim ja nic nemam. Ty mi nikdy nic neudelali, proto se za rasistu nepovazuji. A pokud si to o me nekdo mysli, vyvracet mu to nebudu, nemam se za co stydet.

    A jak uz jsem tu psal, DSSS jsem opravdu nevolil;-)
    Ano, tomu, že zatím nejsou reálné obavy o rozpočet, ale pouhá závist je mi docela jasné. Já třeba lidem na dávkách nezávidím. A protože tvrdě pracuji, tak se mám dobře... i přes ty neúnosné daně. Měl bych se pořád dobře, i když ty daně budou dvojnásobné na záplatování tunelů.
    Samozrejme, ale jak je tedy mozne, ze jista skupina obyvatel nikdy na praci nesahla a ma vic penez, nez nekdo, kdo poctive pracuje? Ja si nemuzu pomoct, ale zda se mi, ze je nekde neco spatne.
    Je mi líto, ale klasičtí neoliberální bijci obvykle vysvětlují, že to, kde člověk bydlí, pracuje, jaké si nasmlouvá podmínky (zde narážím na to, v kolik jdete do práce) je jenom a jenom záležitost jeho svobodné vůle. Takže to, že do práce nejde v 10 vilovou zástavbou je prostě Váše rozhodnutí a pokud se Vám to nelíbí, jenom Váš problém. ;)
    Jednou z te vilove ctvrti vyjit musi, ono tezko lze postavit nejaky prumyslovy podnik uprostred takoveto ctvrti, ze. Nebo se pletu?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    30.5.2010 14:30 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Uz na zakladce nekdy v 7. tride jsme se ucili, ze hnedocesi jsou (ac je to k nevire) stejna, europidni rasa jako my, majoritni spolecnost. Pokud to nechapes, cigani (ac je to pro nekoho opravdu nepochopitelne) jsou stejna rasa jako jsme my...
    Technicky vzato máte pravdu. Tak jste nacionalista a xenofob, jestli Vám to dělá radost. ;)

    Taky mě to před pár desítkami let rozčilovalo, ale pojem rasismus se dnes takto běžně používá. Zajímavé je, že za rasové profilování se považuje i šikana Mexičanů a to jsou Hispánci Evropanům ještě podobnější (historicky, kulturně i vzhledově) než Indové a jejich potomci.

    Ostatně i Vaši historičtí předchůdci hovořili o čisté rase a snažili se vyhladit obyvatelstvo europoidní (bílé jako vápno).

    Fungování jazyka je dáno nějakým územ. A ne vždy je to holt technicky zcela přesné.
    A jak uz jsem tu psal, DSSS jsem opravdu nevolil
    Nicméně jste se tvářil, jako by to bylo něco pochopitelného. :(
    Jednou z te vilove ctvrti vyjit musi, ono tezko lze postavit nejaky prumyslovy podnik uprostred takoveto ctvrti, ze. Nebo se pletu?
    Já v duchu neoliberální agitky psal, že si má také najít patřičnou práci. Každý má přece tu možnost. :P
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2010 14:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    ...xenofob...

    Xenofobie je iracionální strach z cizího, neznámého, předpokládám však, že cigáni ("Romové") pro něj ničím neznámým nejsou, jeho postoj je veskrze racionální.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.5.2010 14:45 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Také strach z jiného. Znáte ze zvířecí říše, obvykle vede k fyzické likvidaci (nebo alespoň zapuzení, což je fakticky totéž).
    vencour avatar 30.5.2010 19:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude

    Nebo hledáte u někoho jakékoliv vysvětlení a nevšiml jste si, že to může být ještě jinak.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.5.2010 14:36 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Samozrejme, ale jak je tedy mozne, ze jista skupina obyvatel nikdy na praci nesahla a ma vic penez, nez nekdo, kdo poctive pracuje? Ja si nemuzu pomoct, ale zda se mi, ze je nekde neco spatne.
    Já chápu, že Vás to osobně trápí a nedá Vám to spát, ale přesto si myslím, že v tak podstatných otázkách jako je volba vládců by bylo dobré rozlišovat mezi reálnými a zástupnými problémy naší země.

    No a jinak po vzoru neoliberálních sokolíků nezbývá než říci: pokud jste za svou poctivou práci málo placený, běžte dělat jinam, kde Vám dají více. Přece každý svého štěstí strůjcem.
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2010 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    ...by bylo dobré rozlišovat mezi reálnými a zástupnými problémy naší země.

    Problémy jsou subjektivní. Určité ("významné") otázky jsou mi u jistého tělního otvoru, naopak jiné, pro spoustu (většinu?) lidí marginální, jsou pro mne naprosto klíčové. Třeba osobní svobody, postoj k "intelektuálnímu vlastnictví" nebo podpora základního výzkumu.

    No a jinak po vzoru neoliberálních sokolíků nezbývá než říci: pokud jste za svou poctivou práci málo placený, běžte dělat jinam, kde Vám dají více.

    Já to tvrdím pořád: K čemu je stát bez občanů? Třeba by si pánové politikové uvědomili, že je něco špatně.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.5.2010 14:54 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Já to tvrdím pořád: K čemu je stát bez občanů? Třeba by si pánové politikové uvědomili, že je něco špatně.
    No, já měl zrovna na mysli změnu zaměstnání...

    Nicméně.. Pořád se straší nepřízní korporací a exodem kapitálu. Exodus obyvatelstva si zřejmě zatím nikdo jako reálnou variantu nepřipustil. Ona tedy asi ani moc reálná nebude, protože lidi na rozdíl od neosobních korporací jsou namnoze více spjatí se svou rodnou hroudou, mají vazby v místě a tak. Ale myšlenka je to zajímavá, díky.
    vencour avatar 30.5.2010 19:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude

    Určité ("významné") otázky jsou mi u jistého tělního otvoru, naopak jiné, pro spoustu (většinu?) lidí marginální, jsou pro mne naprosto klíčové.

    V tom můžná bude síla demokracie, každej si může řešit, co považuje za důležité. Sice se většina neshodne, ale velká část záležitostí se v průběhu let vyřeší. Protože jsou lidé různí a to své si pohlídají.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.5.2010 17:36 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Jediné, co jim v tom pomůže, že reálná vláda světa (bankéři a velké prachy obecně) tam mají své hochy, takže je podrží minimálně zachování ratingu nám ty dluhy moc neprodraží.
    Důkaz místo slibů. Přeloženo do běžné češtiny: Tak hoši, jsme rádi, že jste na svých místech. Jak jsme se to učili. Předejte nám kontrolu nad zdravotnictvím a penzemi a my uvidíme, co by šlo dělat s cenou dluhu za Vaše projektičky.
    30.5.2010 18:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Rating? To je takovy to, co jde do kopru, kdyz stat nesetri (jako Recko) a co jde do kopru kdyz stat zacne setrit (jako Spanelsko)?
    30.5.2010 20:17 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ano, ale abychom nebyli úplně pesimističtí. Dá se tomu i pomoci. Akorát musíte předat (reálnou) moc nad občany do rukou nevolených korporací. No a když jim necháte úplně volnou ruku, tak můžete být na čele zadluženosti a tři A navěky Vás neminou. Oni Vás za panáčkování hezky odmění.

    Ale nehodnotí se jenom státy. ale třeba i finanční produkty, aby investoři věděli, že nesou minimálním riziko, jako třeba jako CDO se zabalenými hypotékami. ;)
    29.5.2010 19:07 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Vypadá to jako celkem špatenka. Takže osobně odhaduji na další čtyři roky. Začátek konce zdravotního systému, zřejmě penzijního systému, letiště a pokud hoši nebudou otálet, tak i školství. Jo a asi konec základního výzkumy a úpadek věd. Alespoň tohle vidím jako obory hezky připravené na vyvedení peněz správným (korporátním) směrem.
    29.5.2010 19:15 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Pokud do té doby nestihnou vystoupit z EU, příští jaro do Němec zní jako rozumná alternativa. Myslím, že ti mají šanci ubránit se těmhle snahám nejdéle. Možná ještě Francouzi, ale tam se nedomluvím s domorodci.
    29.5.2010 23:27 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Kdyz se ti v CR nelibi, tak tahni a prestan tady agitovat. :P
    29.5.2010 23:36 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Máte tedy vyjadřování dlaždiče, ale jinak nebojte, na mém "táhnutí" se pracuje.
    29.5.2010 19:14 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Nechápu že někdo může volit Kalouska a jeho TOP 09 !
    29.5.2010 19:16 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ale tohle je přece nový, "zodpovědný hospodář" Kalousek. Ten s tím starým "mafiánem" Kalouskem nemá nic společného. ;)
    29.5.2010 22:36 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ostatně, nač plýtvat časem, máme to na čtyři roky a hodiny tikají: <http://volby.ihned.cz/c1-43921560-za-slavicim-kalouskem-prijel-i-jeho-pritel-mocny-zbrojar-hava>.
    Acci avatar 29.5.2010 19:19 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Třeba proto, že to byl jeden z nejlepších ministrů financí, kterého naše země kdy měla?
    29.5.2010 19:24 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    A teď tu o Perníkové chaloupce.
    29.5.2010 19:44 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Kdo byl podle tebe lepší?
    29.5.2010 19:47 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Člověče kromě Sobotky snad každej.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Acci avatar 29.5.2010 19:50 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    29.5.2010 19:55 iDiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Klíč bude asi tady: "Cenu uděluje na základně hlasování osmi desítek bankéřů, finančních analytiků a investorů mezinárodní odborný časopis Emerging Markets." A tady to máte i vysvětlené: "Oceňujeme jeho měnovou disciplínu a jeho opatrný neoliberalismus..."
    29.5.2010 22:10 d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    a Kaja Schwarzenberg by mel vyhledat logopeda
    30.5.2010 11:19 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Popravdě, já si myslím, že v jeho případě jde o fyziologický problém. Slyšel jste někdo jeho angličtinu? Dobrá, ale výslovnost trpí úplně stejnými problémy jako když mluví česky…
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    kotyz avatar 29.5.2010 19:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    taky me ty VV lehce desi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.5.2010 19:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Nějaký důvod, proč jsi to nevložil jako komentář k zápisku o volbách, který tu vyšel před chvílí?
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2010 20:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Ten Jardíkův žblebt, nebo ty další dva následující blogy?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.5.2010 10:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Asi ten žblept - vyšel před tebou. Moc jsem neřešil, kdo a co do těch zápisků psal - všechno jsou to komentáře k volbám. Ale nic ve zlém, jen mě to zajímalo.
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2010 11:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    No, ten můj (a posléze Platonixův) aspoň obsahují nějaké informace...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 29.5.2010 20:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politický flejm beztak bude
    Velmi zajímavé, jak velmi sebevědomí představitelé neúspěšných stran podávají rezignace jednu za druhou. To by se mi též líbilo, držet se co nejdéle přes všechny skandály u koryta a jak jde loď ke dnu, tak šup na druhou a nebo pryč z moře.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.