abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 04:00 | Nová verze

    raylib (Wikipedie), tj. multiplatformní open-source knihovna pro vývoj grafických aplikací a her, byla vydána ve verzi 6.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 18:33 | IT novinky

    Nové verze AI modelů. Společnost OpenAI představila GPT‑5.5. Společnost DeepSeek představila DeepSeek V4.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 15:33 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 164 (pdf) a Hello World 29 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 04:44 | Komunita

    Bylo oznámeno, že webový prohlížeč Opera GX zaměřený na hráče počítačových her je už také na Flathubu and Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.4. 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    22.4. 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (31%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1421 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    30.5.2009 00:01 | Přečteno: 1379× | Linux

    Stúpajúce HW nároky KDE4 ma nútia premýšľať o upgradnutí grafickej karty. Mám systém s AGP, skúsenosti s nVidiou a chcem kartu s pasívnym chladením.

    Moja súčasná konfigurácia je AGP nVidia GeForce 6200 128MB, jadro 2.6.29, closed source ovládač 180.51. Prechod na PCIe by znamenalo vymeniť motherboard, tým pádom vymeniť CPU, RAM, ... to by bol moc drahý špás. Predbežný prieskum trhu hovorí, že najlepšia nVidia karta s AGP rozhraním a pasívnym chladením je GeForce 7600GT (512MB), ktorá sa dá kúpiť za nejakých 93€ (2500 Kc). Čo mi tiež pripadá celkom dosť - napr. v porovnaní s PCIe kartami.

    Nie som hráč, len mi ide o to, aby práca s oknami pod KDE4 bola plynulá, aj keď dám systému zabrať naraz pusteným Eclipse, FF, OOo a tvtime.

    Ponúka sa niekoľko riešení:

    1. vydlábnuť sa na KDE4 ? Um, som na KDE zvyknutý a mám pocit, že aj resizovanie okna pod Xfce4 je tiež pomalé.
    2. dúfať, že pomalosť KDE4 je niečo, čo sa časom fixne buď v KDE, jadre alebo ovládači od nVidie? Ako to, že compizovou kockou vrtím plynule aj s pusteným filmom, ale niektoré reakcie sú pomalé (resize/posun okna, rozbalenie krunner-u, naskočenie efektu desktopovej kocky, ...)?
    3. kúpiť GeForce 7600GT - pomôže to vôbec?
    4. hľadať kartu od iného výrobcu - ako sa inštaluje closed source ATI driver pod Slackware-om?
    5. upgradnúť celý stroj?
    6. niečo iné?
    Čo by ste poradili?

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Heidelberg avatar 30.5.2009 00:05 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Nouveau? Rychlost KDE4 je díky closed-source ovladačům od nvidie doopravdy hrůza. Tvoje karta by měla být dobře podporována Nouveau vč. nějaké experimentalní podpory 3D (OpenArena by mohla fungovat). Upgrade karty na novější je k ničemu, dokud používáš bin ovladače...
    Petr Tomášek avatar 9.7.2009 22:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    „díky“? :-o

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    David Ježek avatar 30.5.2009 00:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    vzhledem k tomu,že jinak nechceš moc upgradovat a nechceš opustit kde4, tak může být 7600 dobrým řešením, ale NE za tu cenu. kup ji jetou někde na fóru nebo aukru a pod. pokud bude aktivní, vyhoď větrák a strč k tomu nízkootáčkovou 80mm vrtuli, ale nekupuj v žádném případě tuhle plesnivku novou za cenu, kterou si uvedl. nemá takovou hodnotu, ani poloviční, vlastně ani třetinovou.

    nicméně i dnes se dá na aukru prodat s939 veteš za cenu, která zaplatí přechod na pcie platformu. se 775 a 478 je to myslím škrapítek horší, záleží také co máš za cpu a ramky.
    David Heidelberg avatar 30.5.2009 00:06 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    mimochodem, AMD karty r300 (x300-x1900 či nějak tak) fungují pod linuxem pěkně i s 3D akcelerací (samozřejmě, že mluvím o opensource ovladačích)
    init_daemon avatar 30.5.2009 00:09 init_daemon | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

     

    Nie som hráč, len mi ide o to, aby práca s oknami pod KDE4 bola plynulá, aj keď dám systému zabrať naraz pusteným Eclipse, FF, OOo a tvtime.

     

    Tak na to postaci aj integrovany Intel.

    hikikomori82 avatar 30.5.2009 00:35 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Jardík avatar 30.5.2009 12:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Tak to rozhodně ne. Na notebooku mám Intel X3100 a KDE je s ním naprosto nepoužitelné. Na desktopu s nvidií mi po běží mnohem rychleji, ale stále je to pomalý. XFCE rulez.
    Věřím v jednoho Boha.
    |🇵🇸 avatar 30.5.2009 12:11 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Jenže tobě nikdy nic nefunguje. Já mám docela problémový Intel 855GM a nestěžuji si.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    init_daemon avatar 30.5.2009 12:53 init_daemon | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    Kto umí, ten umí, kto neumí, ten čumí :-D. Mne to islo pod Debianom uplne v pohode, ano, s X3100. Treba mat spravnu kombinaciu. 2.6.29, GEM, UXA, a posledny intel driver.

    kotyz avatar 30.5.2009 01:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    7600GT s pasivem mam ja a nemuzu si ji vynachvalit. Takze bych ji doporucil i tobe. KDE4 pouzivam minimalne, vetsinou sem v KDE3, ale ani v KDE4 (mam zaply efekty) sem si nevsim nejakejch problemu. Hry a video taky v pohode (na full HD to neni a ani CUDA a VDPAU na tom jeste nejde, to chce neco z rady 8xxx a vejs, ale na takovy to domaci zvykani je to dostatecny). Lepsi kartu do AGP za tu cenu asi tezko sehnat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 30.5.2009 01:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Pred rokem me stala jen dva tisice. Dva a pul neni zrovna malo, ale myslim ze to za to stoji.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.5.2009 04:44 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    Imho ne.  Vzal bych kartu z bazaru.

    |🇵🇸 avatar 30.5.2009 09:46 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Přesně, na Aukru se prodávají pasivní GeForce 7600GS do AGP za pětikilo až litr.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 30.5.2009 18:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Na aukru sem vyplaz skoro petikilo za GF4 MX440 ktera vubec nefungovala. Takze radsi novy, dva roky zaruka.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 30.5.2009 19:00 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    No, tak za prvé je tak systém komentářů, který celkem funguje. Za druhé by sis musel koupit těch grafik pět stejných za dva roky, aby se ti to vyplatilo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.5.2009 10:42 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Hej je tam jedna ponuka. Ale: GS je horšie ako GT a má 256MB miesto maxima 512MB. Niekoľko inzerátov, ktoré som našiel na slovenských serveroch pýta sumu blížiacu sa cene novej karty v obchode :-( Napriek tomu o tej ponuke na aukru uvažujem ...
    31.5.2009 11:36 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Tak čekej, sleduj aukro průběžně a věr tomu, že se dočkáš zajimavých nabídek. A mezitím si hlavně založ účet a certifikuj ho (pošlou ti dopis, ty musíš opsat kód z něj pro potvrzení adresy). Nedokáže nic víc nasrat, než když tam vidíš tu kartu a nemůžeš ji koupit, protože tvůj účet není potvrzený.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 31.5.2009 12:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Takhle me pred lety proklouzla mezi prsty zachovale vypadajici Amiga za cenu kolem dvou tisic, nemel sem potvrzenej ucet (protoze sem se registroval jenom kvuli tomu ze sem ji tam videl, ale nestihli ten dopis poslat pred koncem aukce).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2009 12:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Vždycky se najde někdo, kdo to konto má... ;-)

    ...i když je fakt že v ČR aukro nejede zdaleka tak jako allegro v PL, tady to maj snad úplně všichni.
    kotyz avatar 31.5.2009 14:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Jo to mi pak taky jeden na jabbru potom napsal ze kdybych mu to byl bejval rek, ze by to vydrazil na sebe a pak bysme se nak dohodli ...

    To uz bylo ale pozde.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.5.2009 08:32 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    Ja mam GeForce 6600 GT a nemam dojem, ze by KDE 4 bolo pomale. Takze ta 7600 pomoze.

    30.5.2009 09:27 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    tuto kartu (teda 256 MB verzi) jsem loni koupil na Aukru za 700 Kc

    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2009 10:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Cože? Na GF6xxx je to fakt pomalý? Já si chci koupit GF5xxx (agp), protože mam GF2 MX/MX400/64MB (Beryl stíhá naprosto v pohodě a plynule, CF už je horší). Nechtěl bych investovat víc než nějakých 500Kč (použitá-allegro.pl) a doufal sem, že mi to zas na nějakej roček bude stačit...
    30.5.2009 14:04 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Přílohy:
    Viď attachment. KDE.slow.01.avi ukazuje, ako vyzerá resize konsole s pusteným filmom v mplayer-i a kompozitným KDE. Všimni si koľko času prejde odkedy pustím myš až kým sa okno skutočne resize-ne. KDE.cube.avi ukazuje, že cube efekt to celkom zvláda.

    Blbé je, že neviem určiť skutočnú príčinu - či je to Qt, KDE, drajver od nVidie, alebo HW.
    David Heidelberg avatar 30.5.2009 14:12 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Zase narážíme na binární ovladače.... to se potom těžko určuje, kde je chyba...
    30.5.2009 14:41 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    To chceš povedať, že s opensource ovládačom by som na to poštval profiler a zistil, kde je problém?
    mirec avatar 31.5.2009 09:46 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Toto, že je pomalé? Ono to je schopné bežať o 2 rády pomalšie (stačí trochu počítač zaťažiť). Mimochodom odporúčam pohrabať sa v xorg.conf a dopísať tam:
    Section "Extensions"
            Option "Composite" "false"
    EndSection
    
    Section "ServerFlags"
            Option "DontZap" "off"
            Option "AIGLX" "off"
            Option "AllowEmptyInput"
    EndSection
    
    To mi s výkonom celkom pomohlo.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    31.5.2009 10:38 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Option "Composite" "false"
    Tým sa ale pripravím o efekty, nie?
    30.5.2009 23:01 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Přesně, mám GeForce 5200 FX AGP a přemýšlím, že jednou upgradnu na to, co teď chce vyhodit autor komentáře. Jestli na něčem takovém neběhá něco tak obyčejného jako desktop manager (ano, obyčejného!!!, má to převážně spravovat aplikace - ne být alfou a omegou veškerého mého výkonu, který by na ně jako měl zbýt), tak potěš koště.
    Baník pyčo!
    vlk avatar 30.5.2009 11:03 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    GF7600 AGP som tiez pred par mesiacmi kupil do starsieho PC a ide uplne paradne, zvlada i narocnejsie hry... predtym som mal 5200 ale ta nestala zanic...
    You don't exist, Go away !
    vlastikroot avatar 30.5.2009 11:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    IMHO to vubec nepomuze, KDE4 podle mych zkusenosti bezi uplne stejne na GeForce 2 MX2, FX5200PRO i GeForce 7900GT. Kasli na to ... bud zkus uz receny nuoveau, nebo si pockej az to v Qt a KDE spravi, nebo prejdi na neco lehciho a efektivnejsiho (lxde s openboxem moje laska :-D).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kotyz avatar 30.5.2009 18:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Nova grafika se neztrati. Bude si moct zaparit tech par kvalitnich linuxovejch her nebo i ty windowsovy pod wine. Taky veci jako google earth nebo stellarium pobezi lepe, rychleji a radostneji.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vlastikroot avatar 30.5.2009 19:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Pise ze hry nehraje, ale chce dobry vykon KDE4. Kdyby chtel hry, tak si nejspis koupi nejaky novy nadupany komp s gf8xxx nebo 9xxx, kde to dokonce i trochu bezi. Google earth bezi v pohode s AA i na FX5200 (bezi celkem prijatelne i na GMA950) a s nvclockem se daj delat taky divy.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    30.5.2009 20:12 Riddick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?

    ja mam teraz dosku s integrovanou IntelX4500 tusim doska sa vola NoBleTown a normalne po nainstalovani mi ide Compiz a efekty v gnome bez nejakej dodatocnej konfiguracie no proste parada... Intel je super. este dodam ze som mal atinu hd 2400 pciexpress a to bola hroza.

     

    =^..^= AmigaPower® avatar 30.5.2009 20:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    ...já mam těhotnou kočku, taky bomba!
    kotyz avatar 30.5.2009 21:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Ja bych chtel kote ...

    Ale to asi neprojde, dokud nase cuba dejcha tak je kocka mission impossible. Leda ze by nesmela z baraku na krok.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.5.2009 11:31 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Pokud KDE4 nestiha na GeForce 6200 128MB, nemel bys menit grafiku, ale (minimalne) desktopove prostredi...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    David Heidelberg avatar 31.5.2009 22:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Pardon, ale tohle už mě s*re! To snad není normální. Bud máte problém z hlavou nebo nevím s čím! KDE 3.96 - 4.2.88 mě funguje na Intel i AMD kartách bezproblému i s efekty. Dále s ovladači Nouveau (tzn. kartami TNT2 M64 32MB, Geforce 2 MX, GeForce 4 440MX, FX5200, 7600GS a 9600M GT) bezproblémů. Jediný problém i na mé 9600M GT, byly ovladače nVidia. Neobvinujte KDE za to, že používá funkce, které jsou zkryplené jedině v nVidia ovladačích (a možná mají problémy s některými ovladači od Intelu, ale myslím, že ted už by s tím neměli být problémy.

    Ach jo....
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.6.2009 09:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Klidek :-D Ja nevedel, ze je to s ovladacema grafik v Linuxu porad az tak spatny...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    David Heidelberg avatar 1.6.2009 13:41 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oplatí sa kúpiť GeForce 7600?
    Sorry, trochu jsem vypěnil :-) no, situace se až na gk. od nVidie celkem zlepšuje. Pro nVidie je tu alespon Nouveau, ale vyvoj Nouveau jde opravdu šnečím tempem oproti AMD a Intelu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.