abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 101
    včera 10:22 | Pozvánky

    Studentská dílna Macgyver zve na další Virtuální Bastlírnu - pravidelné online setkání všech, kdo mají blízko k bastlení, elektronice, IT, vědě a technice. Letní prázdniny jsou za námi a je čas probrat novinky, které se přes srpen nahromadily. Tentokrát jich je více než 50! Těšit se můžete mimo jiné na:

    Hardware – Bus Pirate na ESP32, reverse engineering Raspberry Pi, pseudo-ZX-80 na RISC-V, PicoCalc, organizéry na nářadí z pěny nebo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 141 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 16:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.4.2008 20:40 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Dobrej popis :-)

    Já jsem naštěstí spokojený s koss porta pro :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    3.4.2008 20:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    +1 Ale premyslim jeste o nejakych spuntech... Ze by Koss the Plug? :)
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    3.4.2008 21:12 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Je možný, že budou mít dobrý zvuk, protože jsem nedávno poslouchal nějaký běžný pecky a vypozoroval jsem, že při přitlačení do ucha se objeví basová složka :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    4.4.2008 20:30 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Koss spark plug jsou IMHO dost přebasované.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    4.4.2008 23:48 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    bacha na malé uši. ja si koss špunty koupil po dobré zkušenosti s náhlavními kossáky. ale je k nim jen jedna velikost té pěny, co se zmuchlá a strčí do ucha. a mě je malá, takže nejen, že vypadám jak marťánek, když mi z hlavy trčí na obě strany jakési cosi, ale ještě přicházím i o tu trošku basú, kterých jsou ty špunty schopny.
    4.4.2008 18:11 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Co jsem tak cetl, tak koss the plug si lidi moc nepochvaluji, asi bych to spis videl na sennheiser, a nebo si precti muj blog o ultimate ears 3.
    Heron avatar 3.4.2008 20:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Dík :-)

    Porta Pro si lidi pochvalují.
    3.4.2008 21:20 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka

    +1 u nás v oupnspejsu je má dost lidí. Druhý v počtu jsou asi KOSS SportaPro. Já se svýma Portama chodím i po venku a oproti předešlým peckám SONY je to opravdu rozdíl.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    3.4.2008 21:37 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Já taky. Dlouho jsem s koupí váhal, protože jsem nevěřil, že jsou tak "skvělé" a ony opravdu jsou. Pamatuju taky jeden komentář, ve kterém majitel Porta Pro líčil jako jeden z prostředků, jak si v noci pustit dostatečně nahlas oblíbenou hudbu a nerušit sousedy - i to jsem díky nim zažil.
    Math, as Barbie says, is hard.
    4.4.2008 08:19 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Mas s nima zkusenost i v MHD, lepe tedy spise ve vlaku? Ja jsem po zkusenostech s ruznymi "klasickymi" sluchatky radeji poridil totok. V zabi tlame se ten gumovy tlumic okolniho zvuku dost vyplati.
    4.4.2008 09:12 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Vlakem bohužel moc nejezdim, ale v MHD je mám pořád a daj se zesílit tak, že i v Metru jsou v pohodě slyšet a to mám mp3ku co má jen 2x10mW. S ipodem to hraje ještě víc nahlas.

    Problém pro někoho může být, že jsou slyšet hodně i ven, takže to potom je slyšet po celym autobusu :-D A lidi si říkaj, že to musí bejt magor co už má vypálený uši. Mě to nevadí, dneska jezdej diskantíci a hopeři s mobilama ve kterejch mnohem víc nahlas chrastí nějakej nigga.

    Už jsem je zníčil tak, že jsem musel několikrát zkracovat kabel a jak jsem pořád vyndaval ty měniče - aby mohli o hodině poslouchat dva, tak se opotřebovalo i to uchycení a vypadávaly - opravil jsem to vytvořením bouličky z dvojsložkovýho lepidla a fungovalo to skvěle, pak se mi ale zníčil kabel úplně a molitany už na nich dávno nebyly a celkově už se moc nedaly opravit, tak jsem je poslal na celoživotní reklamaci a za 200kč mám úplně nový :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    4.4.2008 10:50 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Takze jsem udelal dobre. Ty s gumovejma nastavcema muzu mit o cca ctvrtinu min nahlas a v pohode slysim jak v metru, tak v pantaku. A s registraci pres net mam dozivotni zaruku za 50,-! :- )
    Ted chci omezit pocet zarizeni nosenych s sebou, tak jsem si poridil mobil SE s prehravacem. Bohuzel uz k nemu nepouziju tyhle sluchatka, sice se prodavaj redukce SE kontakt - jack, ale s KOSSama bych prisel o "bondovku". Podle vseho ovsem SE prodava podobny sluchatka s gumovejma spuntama a "bondovkou". Tak snad i kvalita prehravani bude podobna, i kdyz na ty MP3 na cesty ... :- )
    Pravák Bob avatar 4.4.2008 12:44 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Mám redukci na SE - 3,5 mm jack s mikrofonem, stála cca 120 Kč.
    knowledge brings fear
    7.4.2008 08:08 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    To uz je ten kabel ale zatracene dlouhej ne? Ja bych se do toho urcite zamotal ... :- )
    4.4.2008 17:32 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    No já mám 80GB mp3ku, nemohl bych mít mobil :-D

    Já jsem ty sluchatka koupil na blesim trhu za 500, takze nemam zadnou registraci :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    7.4.2008 08:09 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    80 GB mam disk na domacim PC a to jeste pul pro Win a pul pro Lin. Do mobilu jsem si koupil 2GB kartu a to mi myslim bude stacit ... :- )
    David Ježek avatar 3.4.2008 21:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    jistě ode mne nečekáš nic jiného, že při ceně ~5500Kč od takových sluchátek ani nic jiného nečekám... :)
    Heron avatar 3.4.2008 21:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Překvapuješ mě, chlape.

    Při čtení tvých skvělých filmových zápisků jsem si představoval velkou plazmu, pokud ne rovnou plátno ve stylovém pokoji s velkou pohovkou a na čestném místě postavený starý (a stále funkční) filmový projektor hned vedle gramofonu na kličku.

    Můžeš nám pootevřít dveře a prozradit nám jakouže máš (video)techniku?
    David Ježek avatar 3.4.2008 21:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    já myslel, že to je krásně jasné z mých zápisků v blogu. inu tedy, ať to zazní explicitně. já si v pohodě vystačím s 22" WXGA+ LCD, 2.0 2pásmovými dřevěnými bednami a PC jako přehrávačem. Kdykoli jsem měl možnost používat něco lepšího, tak jsem dospěl k závěr ve stylu "hezké, fajnové, ale nějak mi to nepřináší nic navíc". naopak si myslím, že čím dále seš od prahu dokonalé AV aparatury (samozřejmě do jisté nenulové minimální meze), tím více si můžeš věc vychutnat, pokud byla tvoje představivost v dětství trénována čtením knih, rozhlasovými hrami atd. vizuální jatka jsou skvělé odreagování tu a tam, řekněme jednou za uherský rok, ale pokud by byla příliš častá, otupí to smysly a člověk si zvykne.
    Heron avatar 3.4.2008 21:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    já myslel, že to je krásně jasné z mých zápisků v blogu

    Je, jenže tyto přišly až po filmových. ;-)

    naopak si myslím, že čím dále seš od prahu dokonalé AV aparatury (samozřejmě do jisté nenulové minimální meze), tím více si můžeš věc vychutnat, pokud byla tvoje představivost v dětství trénována čtením knih, rozhlasovými hrami atd. vizuální jatka jsou skvělé odreagování tu a tam, řekněme jednou za uherský rok, ale pokud by byla příliš častá, otupí to smysly a člověk si zvykne.

    S tou představivostí a knihami (nejen v dětství) 100% souhlasím.

    S tím odstupem od techniky již nesouhlasím. Smysly je potřeba trénovat a pokud věčně posloucháš krystalku pak nedokážeš ocenit třeba ty Orpheus, protože to prostě neslyšíš.

    Já jsem takto postižen díky svému otci, který v mém dětství běhal po obýváku a na milimetry měřil polohu repro a křesla a následně hodiny poslouchal jazz. Když nebyl doma tak jsem ho napodoboval a tvářil jsem se hrozně dospěle. :-)

    belisarivs avatar 3.4.2008 21:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Proti Sennheiser Orpheus je vsechno ostatni kompromis. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    David Ježek avatar 3.4.2008 21:39 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    orpheus je pravým opakem slova kompromis :-D
    Xeelee avatar 4.4.2008 20:55 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    20 tisíc dolarů??? %-o
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    5.4.2008 18:52 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    No, na EBayi jsem jedny viděl jen za 7500 Euro. ;-)
    3.4.2008 21:33 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    za pozornost stoji aj nieco taketo
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    4.4.2008 02:25 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Jsem rad, ze jsi zminil i to na co sem myslel od zacatku cteni a to ten pritlak, ja stravim se sluchatkama na hlave nekolik hodin denne a ke konci uz docela trpim. Ono jde asi i dost o ten tvar a natoceni, aby to na tu skebli sedlo, protoze zase do nekonecna ty sluchatka roztahovat nemuzu, to pak slysim hukot kompa :-) , takze nekde musim udelat kompromis, ale i takovej kompromis po trech hodinach zacne bejt dost neprijemnej. Uz si je testoval mit je na hlave nakou delsi dobu v kuse?
    Heron avatar 4.4.2008 11:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka

    Tři hodiny bych tedy nevydržel s žádnými sluchátky. Nejdéle jsem je měl asi tak 1.5h (při hraní Episode Two). Kromě zpocených boltců (přece jen to nevětrá) všechno v pohodě. Je potřeba věnovat nějaký čas nastavení délky mostu, i polstrování lze upravit (je snímatelné). Jen tě musím upozornit, že příliš netlumí okolní zvuk (jsou to konstrukčně otevřená sluchátka), takže hukot PC nevyřeší. V zápisku jsem se o tom nezmínil, ale jsou pochopitelně těžší než klasická "walkmanovská". Mají cca 250g což sice není mnoho, ale je to znát.

    Pokud máš takové nároky na tvar a odzkoušení na prodejně je nedostačující, zkus se domluvit na zapůjčení několika sluchátek (na kauci) domů. Slušnější prodejce ti vyjde vstříc.

    4.4.2008 11:48 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Jojo, BD je super, mam 770 :-) A doporucuju k tomu jeste poradnou usb/fw zvukovku.
    Heron avatar 4.4.2008 12:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    4.4.2008 15:48 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    zalezi kolik maji tvoje sluchatka ohmu. Mozna budes potrebovat take zesilovac. Ja mam 75 ohmu a pouzivan tohle:

    http://www.m-audio.com/products/en_us/Transit-main.html

    Napaji se z USB, neni treba adapter. Hlasitost je rozumna, ale na maximum mi to usi nerve.
    Heron avatar 4.4.2008 15:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Mají 250ohm a zesilovač již mám ;-). Půjdu do interní zvukovky.
    4.4.2008 16:04 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Tak to je veeeeelka chyba, kvuli izolaci sumu z pocitace (nemaj nahodou externi AD prevodniky?) . A kdyz casem poridis notebook, tak jsi v p*.
    Heron avatar 4.4.2008 16:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Uvidíme, nebudu to kupovat zítra a nechám si poradit i tady na abc.
    4.4.2008 16:51 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Tak to je veeeeelka chyba, kvuli izolaci sumu z pocitace (nemaj nahodou externi AD prevodniky?)
    Mýtus. Do kvalitně navržené interní zvukovky žádný šum z počítače neproniká. Naopak běžné USB nebo FW zvukovky jsou díky měkkému napájení na tyhle věci mnohem víc náchylné.
    4.4.2008 21:54 2008
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Mam internu zvukovu kartu a nulovy sum cez sluchadla.
    4.4.2008 22:26 2008
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Sum nie je uplne nulovy, ale to je pravdepodobne chyba lacnej zvukovej karty.
    5.4.2008 08:40 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Já taky ale potichu je v tom slyšet cosi, takový zvuky co vydávaly pocitace pri praci ve starejch americkejch filmech o cool hackerech. Takovy cvrlikání, třeba při hejbání myší nebo při zátěži procesoru to vrčí a podobně, a je to i na jinym počítači s interní zvukovkou. Dokonce jsem zjistil, že v různejch OS to dělá různý zvuky :-D
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    5.4.2008 12:47 2008
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Ja pocujem len obycajny sum, ktory sa v case nemeni a to len ked sa velmi sustredim. PC vydava podstatne vacsi hluk aj ked odpojim zadny ventilator. Kvalitna zvukova karta nema pre mna zmysel pretoze takmer vsetky moje zdroje zvuku nedosahuju ani CD nekvalitu.
    4.4.2008 16:00 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Ale nejsem audiofill, spis jsem si je vybral kvuli pohodlnemu noseni a zvukove izolaci. Jsou to proste nejlepsi uzavrena sluchatka :-)

    Poslouchatelne je 160 kbps MP3, 320 je ok. Ale sum nahravky je slyset i z vetsiny CDcek. A "do plic" zpevakum vidim, nektery dost slyntaj a prskaj :-)

    K 250 ohmum potrebujes sluchatkovy zesilovas 100%, bez nej pojedou tak na 1/4.
    Heron avatar 4.4.2008 16:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Poslouchatelne je 160 kbps MP3, 320 je ok.

    Je šíleně velký rozdíl mezi kodéry. Špatnému nestačí ani 320kbps, je to neposlouchatelné. Takový lame si dobře vystačí i s 128kbp. I když lamě jsem nikdy nepoužíval jinak než s preset-extreme.

    4.4.2008 17:34 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Jo to je pravda, třeba moje empétrojka nahrává dost nekvalitní mp3, aby byl čistý hlas musí se dát aspoň 256kbps.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    4.4.2008 23:28 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    To první je celkem objektivní poznatek - lame je fakt dobrý, rozhodně dostane do stejného bitrate mnohem víc, než obvykle najdu v MP3 stažených někde z netu či od známých.

    To druhé je především záležitost uší - 128kB mi nestačí ani náhodou. Jednu dobu jsem si s tím hrál a mohu spolehlivě říci, že na reprobednách váhám s rozpoznáním od 256 a s dobrými sluchátky až od 320kbps. Zkoušel jsem jako zdroje Audio CD a nějaké hudební DVD, kódování do MP3 jelo vždy s maximální kvalitou.

    Je to též záležitost okolí, protože do vlaku nebo na kamkoliv na cestu je to úplně jedno, jaký máme bitrate, protože je tam tuna zvuků okolo.
    Xeelee avatar 4.4.2008 21:36 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Měl jsem uzavřená sluchátka Sennheiser HD 215 (minulý týden mi je ve škole někdo ukradl) a byl jsem s nimi spokojený. Zvuk je dobře prokreslený ve všech spektrech a výklopné pravé sluchátko o +/- 90 stupňů je skvělé na permanentní nošení, komunikaci s okolím, cestování v MHD atd. Pokud chcete vypadat jako E.T. tak vřele doporučuji :-)

    Na domácí poslech by se ale hodilo něco otevřeného pro audiofily. Docela se mi líbí Sennheiser HD 650 (foto).

    BTW dostal jsem echo, že jeden člověk ve škole ví, kdo mi HD 215 ukradl, tak mi držte palce ;-)

    Jo a ješte jedna poznámka. MP3 128 kbps se poslouchat NEDÁ ani s použitím LAME, jak tu kdosi tvrdí. Kdo nepozná rozdíl mezi MP3 s nízkým bitrate a Ogg Vorbis nebo FLAC, tak buď nemá dostatečně kvalitní reproduktory/sluchátka nebo má hudební hluch. Já jsem momentálně donucen používat kvalitní pecky a ten zvuk je PŘÍŠERNĚ zkreslený. První den byl opravdu hororový, ale pak jsem si částečně zvyknul.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Heron avatar 4.4.2008 22:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Snad si s nimi zase shledáš, byla by škoda o něco takového přijít. Možná bys ale mohl číst pozorněji, srovnával jsem lame (tedy asi nejlepší mp3 enkodér vůbec) s obyč. Jistě mi dáš za pravdu, že to co lame umí na nízkém bitrate, to jiné mp3 kodeky nedokáží ani omylem na jakýkoliv bitrate. O flacu se nemá smysl bavit, ten je beztrátový. Vorbis je docela dobrý, ale lehce zabarvuje zvuk a (dle mého) se nehodí pro každou hudbu. Každopádně -q 6 je minimum.
    David Ježek avatar 4.4.2008 23:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    lame při 128kbps už dost silně ořezává frekvence a je slyšet komprese. proti tomu je i ogg i faac lepší.
    Xeelee avatar 5.4.2008 05:00 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sluchátka
    Možná jsi se špatně vyjádřil, ale
    lame si dobře vystačí i s 128kbp
    jsem si prostě vykládal tak, že je MP3 je při tomhle bitrate poslouchatelná. Máš ale pravdu, že ostatní MP3 kodeky jsou naprosto nepoužitelné.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.