abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.4. 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (50%)
     (0%)
     (50%)
     (0%)
    Celkem 2 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    27.6.2006 18:40 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    skončí :-) problém ovšem bude, aby zase nezačala :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    msk avatar 28.6.2006 10:53 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Neskonci.
    27.6.2006 18:43 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Tak to mám opravdu upřímnou radost :o) Za tebe i za Míšu :o) Přeju hodně štěstí.

    Omlouvám se za příspěvky (ty budeš vědět které) pod minulým blogpostem. Promiň. Opravdu jsem tě špatně pochopil.

    Pevně věřím, že jestli to takhle půjde i dál a ty jí budeš dál pomáhat a budeš jí oporou, tak opravdu skončí. Byla na tom s tím hodně špatně? Myslím jak často, jak hodně a tak... nebo to byly jen takový úlety? Tak či onak - skončí s tím :o)
    27.6.2006 18:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    A doporučuji se zamyslet nad mou patičkou a vzít si z ní ponaučení. Nemám tam ten citát jen tak pro nic za nic, pro mě osobně má veliký význam. A měl by mít pro všechny lidi. Taky proto ho tam mám. Z jaké knížky je, to je asi jasné :o)
    27.6.2006 19:10 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    Nevím. 1x až 2x týdně asi občasný úlet není, ale podle mně to není zas tak často. Na množství jsem se jí ani nevyptával. Stejně nevím, kolik je hodně a kolik málo. Měl jsem to jednou a taky netuším, kolik toho bylo.

    Z jaké knížky je, to je asi jasné
    Jelikož já nejsem moc dobrý čtenář, tak to absolutně netuším :-).

    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 19:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Ajej, no tak to opravdu žádný občasný úlet není, ale je fakt, že to mohlo být i horší. A už na tom takhle jela dlouho? V množství se taky nevyznám, jenom jsem se takhle ptal. Každopádně věřím, že to zvládnete.

    S tou knížkou jsem si pak uvědomil, že jsem to asi nadsadil :o) Je to z Malého prince z kapitoly o Lišce. Podle mě nejkrásnější kapitola celé knihy s nejkrásnějším poselstvím. Opravdu doporučuju přečíst. Je to krátké a navíc mě (a nejenom mě) toho ta knížka hodně dala.
    27.6.2006 19:58 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    A už na tom takhle jela dlouho?
    4 měsíce.

    Každopádně věřím, že to zvládnete.
    Doufám. Chci, aby to zvládla.

    Opravdu doporučuju přečíst.
    Přečtu.

    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 20:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    4 měsíce podle mě není vůbec dlouho. Ať už začala jen tak z mladistvé "blbosti" (doufám, že teď chápeš, že to není urážka ;o) každej někdy dělá blbosti :o) někdy větší, někdy menší) a nebo kvůli nějakým problémům, co ji trápily, tak jestli jí budeš pomáhat, určitě to dobře dopadne.

    Napiš pak, jak se ti ta kniha líbila :o) A samozřejmě jak je na tom Míša.

    Jo a jak píše dole Bubák (hezkej nick mimochodem :o)), kdybys měl pocit, že to nepokračuje dobře, nesmíš váhat a musíš hned sehnat někoho, kdo tomuhle rozumí. Trošku si nejsem jistej, jestli by nebylo lepší to udělat hned. Ale to by ji mohlo asi docela vyplašit. To už asi bude muset zůstat na tobě.
    Mikos avatar 27.6.2006 18:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Co myslíte? Skončí s tím?
    To je otázka, na kterou ti nikdo nemůže odpovědět, když neznáme bližší informace ;-) Jestli s tím jen experimentovala, tak bych věřil že jo. Ale jestli je na tom už opravdu závislá, tak to bude hooodně těžký a IMHO máš šanci jen pokud tě má upřímně ráda... a rozhodně to nebude procházka růžovým sadem.

    Každopádně vzhledem k tomu, že pokud vím koks je v Česku luxusní a drahá droga, tak snad neměla tolik možností stát se na tom úplně závislou :-) Ale kdo ví...

    Být tebou bych do toho šel, můžeš jí pomoci to překonat... ale pokud ti pořád jen bude slibovat že s tím skončí a přitom bude pořád dál a dál brát, tak to nemá smysl. Každopádně držím palce ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 27.6.2006 18:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    ale jestli si z nás tady jen děláš prdel, tak si mě nepřej :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    27.6.2006 18:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Myslím, že ten už se tu sám v nedávné minulosti vyškolil dost a dost - kauza Sodalite atd ;o) Jak se říká: nevstoupíš dvakrát do téže řeky (ledaže bys byl blbej dodávám ;o)).
    Max avatar 27.6.2006 22:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Pokud je na tom už závislá, tak sama to nemůže dát ani omylem. Na to už potřebuje lékaře a odvykací kůru, to nejni jak s cigaretama. Pokud by např. chtěla odjet někam daleko, kde by nemohla nic sehnat, tak by mohla i umřít. V pár dokumentech (nevím, zda se jim dá plně věřit) jsem zaslechl i to, že hodně drsný závisláci si prostě už asi nikdy neodvyknou a drogy jsou nahrazovány nějakýma tabletama, kterých už se dotyčný asi nezbaví ...
    Zdar Max
    PS:Osobní zkušenosti s tím nemám, takže mě berte s velkým nadhledem ...
    Měl jsem sen ... :(
    Mikos avatar 28.6.2006 11:35 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Fyzická závislost (tzn. ta kdy tělo bez drogy už pak pomalu nemůže existovat) vzniká na opiáty (heroin, atp.). Proto se v léčbě závislosti na heroinu používá např. Metadon (což je také droga, jen slabší).

    Na amfetaminy (pervitin, kokain, atp.) ovšem vzniká pouze psychická závislost. Je to však velmi silná psychická závislost a přestat s tím pro onoho člověka opravdu nemusí být lehké a odbornou pomoc také potřebuje. Navíc dlouhodobé žívání pervitinu či kokainu může vést k amfetaminové psychóze, která se projevuje paranoidními stavy, atd.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    27.6.2006 18:51 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Ty vole co takhle zacit zase votravovat s tim jak sou win oproti linuxu super? Tyhle vylevy sou fakt hrozny
    V podstatě nic nevím
    Josef Kufner avatar 27.6.2006 18:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Huš, tohle je to nejzajímavější za posledních pár týdnů/měsíců co tu bylo...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.6.2006 19:23 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Rikas to jako by si byl pravidelny divak romantickych telenovel nebo serialu
    V podstatě nic nevím
    Josef Kufner avatar 27.6.2006 20:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    No vzhledem k tomu, že za poslední cca měsíc tu byly akorát screenshoty a politika...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.6.2006 20:20 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    no je fakt ze kdyz to srovnam se zacatkem blogovani tak uzivatelu co tu pisou o linuxu zalostne ubylo.Realizuje se tu cim dal vic lidi co s linuxem nema moc spolecneho
    V podstatě nic nevím
    JiK avatar 28.6.2006 10:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    ze by to bylo tim, ze od dob RH 7 uz linux prosaknul i mezi (skoro)normalni lidi? Se skoronormalnima zajmama a starostma?
    28.6.2006 12:33 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    normalni clovek muze plkat kdekoli jinde.Spis mi pride ze kdyz nema jinde odezvu a kazdej na nej kasle tak to zkousi tady
    V podstatě nic nevím
    28.6.2006 12:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    O očividně tady odezvu našel. Je na tom něco špatného? Jsi první člověk, kterému tohle vadí. Co kdybys radši napsal nějaký čupr-zajímavý blogpost o Linuxu? Rád si počtu.
    27.6.2006 19:44 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    voe, sex drogy a linux.
    27.6.2006 19:53 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Bojim bojim, moc tomu neverim ... Necetl jsem minuly zapisek, o kterem se nekdo vyse zminuje, ale podle vlastnich zkusenosti tomu moc neverim ... Samozrejme zalezi na vuli te dotycne a navyku, ale pokud by vazne chtela skoncit, bez odborne pece to stejne bude problem. Ovsem jestli tu vuli ma, nebude se odborne peci branit ...

    Kdybys videl, ze to nefunguje, ozvi se kdykoliv na muj mail (z profilu), dam ti kontakt na odborniky. (Ne lecitele!)

    Ale stejne budes odpovedny za svou ruzi, rozmysli si to:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    27.6.2006 19:58 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    jo, uz jsem si to nasel, Martin Petr;-). Maleho prince mam taky rad ...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    27.6.2006 20:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Je to úžasná knížka no. Asi si ji dneska zase přečtu :o) Pokud si dobře vzpomínám, tak když jsem si jí před půl rokem koupil, tak jsem ji ještě ten den třikrát přečetl :o)

    S tím odborníkem máš pravdu. Záleží to samozřejmě taky na tom, jak dlouho na tom takhle jela. Jak jsem řekl (tady nebo jinde, už nevím): hlavní je, že už má někoho po boku. Pokud si uvědomila, že by to tak dál nešlo a bude mít vůli, věřím tomu, že to spolu zvládnou.

    Nejsem odborník, v životě jsem s nikým ani sám se sebou tyhle problémy neřešil. Ale v jednu věc věřím jako v máloco: v sílu vůle člověka dokázat cokoliv. Když se k tomu přidá navíc láska, tak není nic nemožné. A ať si tu kdo chce prská, že mluvím kýčovitě, tomuhle já prostě věřím. Kde je vůle, tam jde všechno.
    27.6.2006 20:51 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    cetl jsi Citadelu?
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.6.2006 20:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Bohužel nečetl. Ale vím o ní a už jsem o ní slyšel i tady. Určitě si jí ale moc rád někdy přečtu. Možná bych si jí mohl zajít půjčit co nejdřív k nám do knihovny, teď jsem koukal, že jí tam mají zrovna volnou. Aby mi ji někdo nevyfouknul a já na ni musel já nevím jak dlouho čekat.

    Slyšel jsem na ní docela chválu, i když o té knize samotné ale moc nevím. Prakticky ani o čem je :o) Ale nepochybuju o tom, že bude dobrá :o)
    masožravá palma avatar 28.6.2006 12:55 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jo citadela je krásná. Ale najednou se přečíst nedá. Je strašně hutná. Nevím jestli ti na to ten měsíc nebo dva z knihovny budou stačit. Mám kamaráda, který to čte již několik let a je teprve asi na 30 stránce. U týhle knihy se člověk musí po každém odstavci zastavit a nějakou dobu o něm přemýšlet.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    28.6.2006 12:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Právě i takové knihy mám moc rád. Jsem fanoušek fantasy a sci-fi, ale "bezduchárny" jsem nikdy nečetl. Rád u knih přemýšlím.

    A kdyby bylo nejhůř, tak mám 3 měsíce na knihu standartně + možnost prodloužení :o)
    masožravá palma avatar 28.6.2006 13:37 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    To se ti určitě bude moc líbit. Tři měsíce + prodloužení možná na přečtení stačit bude, ale stejně doporučuji si ji koupit, vyplatí se ji mít doma.

    Btw. asi máš na knihy podobný vkus jako já
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    28.6.2006 13:50 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Pokud se mi bude líbit i kdyby jen o trošku míň než Malý princ, určitě si jí koupím.

    Mám rád knihy se zajímavými myšlenkami a mám taky rád fantaskno - mám moc rád Sapkowského dílo, to doslova zbožňuju, pak jsem tento rok objevil dalšího spisovatelského génia, Chinu Miévilla, u kterýho se mi líbí právě to netypický fantaskno (už jsem si od něj pořídil tři knihy a za pár dní mi přijde čtvrtá) no a pak třeba ještě Herbertova Duna - tam je myšlenek habaděj :o)

    Knížky jsou holt velká část mýho života :o) Bohužel jsem v poslední době neměl moc možnost číst. Ale zase začnu, seznam už v hlavě mám ;o)
    Jakub Hájek avatar 28.6.2006 16:19 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Pokud mas rad scifi a rad u cteni premyslis, vrele doporucuji Enderovu hru od Carda. Asi ma nejoblibenejsi kniha..
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    Mikos avatar 28.6.2006 16:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Enderova hra je výborná kniha, ale chce to přečíst rovnou spolu s ní i pokračování Mluvčí za mrtvé a Xenocida, to pak ten příběh dostává ještě mnohem větší rozměr a umocňuje to zážitek z něj ;-)

    Ovšem jako úplně nejlepší sci-fi, které jsem kdy četl (a že jsem toho nečetl málo, jsem hodně velkým fanouškem sci-fi ;-)) a které mi opravdu hodně dalo považuji román Cizinec v cizí zemi od Roberta A. Heinleina. To je prostě špička.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    28.6.2006 16:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Díky, píšu si na TOREAD list ;o)
    28.6.2006 16:30 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    o té knize samotné ale moc nevím. Prakticky ani o čem je

    No je vlastne o vudci arabskeho kmene, ale vpodstate o tom neni :-)

    nejlepe se cte, kdyz sedis ve stinu pod olivovnikem, kolem tebe sem tam trs travy a bodlaku, a jinak jen kameni, a v dalce slysis stado koz.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.6.2006 16:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Wow, ještě jsem to ani nezačal číst a už se to začíná zamotávat :o)

    Díky, pokusím se podobné prostředí navodit :o) Olivovník imituju nějakým keřem na zahradě, trsy trávy a bodláků nebdou problém, kamení taky ne. Hmmmmm... neví někdo kde stáhnout v mp3 mečení koz? :o)))
    27.6.2006 19:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    A trávu jí dovolíš?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    freshmouse avatar 27.6.2006 20:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Joó, tráva, to je humus. Zejména, když je mokrá -- to se po ní i králíci nadmou...

    :-D
    27.6.2006 20:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Tento komentář patří do kategorie nesouvisející.

    Docela by mě zajímalo, kolik je tady vegetariánů. Bojuješ za svobodné formáty a proti ICQ, ale sám vězníš bezbranné králíčky a dáváš si je k nedělnímu obídku :-(
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 20:40 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    bojuju za krasu nasich koni a rychlost nasich zen
    V podstatě nic nevím
    freshmouse avatar 27.6.2006 20:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Teď jsi způsobil, že jsem dostal hlad. ;-)
    27.6.2006 20:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Tak sněz svýho psa. Opravdu je tak strašnej rozdíl mezi psem a králíkem?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 20:54 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    no je. Pro kralika musis mit kralikarnu ale psovi staci bouda:-)
    V podstatě nic nevím
    David Watzke avatar 27.6.2006 20:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Pro psa musíš mít boudu, ale králíkovi stačí králíkárna.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 20:59 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    pak je jeste jeden detail ue pes je selma psovita tak kralik patri mezi zajicovite ale to je jen na okraj k tem detailum
    V podstatě nic nevím
    27.6.2006 21:24 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Takže za to v podstatě může Linné, ne?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 21:25 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Gauner jeden :o)
    freshmouse avatar 27.6.2006 21:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Mně by to nevadilo. Tedy ne to, že bych sbědl svého čtyřnohého miláčka (počítačový stolek?), ale ten vlastní akt jezení "netradičního" masa.

    Co ty víš, jaké maso mám v lednici a kam se ztratil můj brácha? (A to bůhví, co nám dávají ve škole. ... to dnešní kung pao se snad ještě hýbalo... :-))
    27.6.2006 20:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Já myslím/doufám, že myslel jak koks tak i trávu. Obojí jsou drogy. To by nebylo žádné vítězství, přestat s jedním, ale druhému se dál oddávat.
    27.6.2006 21:10 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Mno, zamysli se, vážně chceš řadit koks a trávu do jedné kategorie drog? Proč myslíš, že se dělí na tvrdé a měkké?

    Přestat s trávou není žádný kumšt, pokud si nedáváš dva jointy denně, což se o kokainu rozhodně říct nedá...
    I am Jack's wasted life.
    27.6.2006 21:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Tvrdé, měkké, zelené, růžové, bílé, tekuté, řídké, husté, sypké, furt to jsou drogy to nezapřeš. A hádat se s tebou o tom nebudu.

    Tak jo, já se zamyslím...

    Áááá... mě neukecáš! :o)
    27.6.2006 21:22 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Mno, nechci se hádat, ale...

    alkohol piješ? :-)
    I am Jack's wasted life.
    27.6.2006 21:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Nepiju.
    27.6.2006 21:28 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Tak to končím diskuzi, to asi nemá cenu :-)

    BTW, ale proti němu nebrojíš, nebo ano?

    Navíc, někdy v 18. století či kdy se za kouření tabáku upalovalo. A jak to vypadá dnes...? Myslím, že marihuanu čeká stejný vývoj. Jen se dnes vyvíjí všechno tak nějak rychleji :-)
    I am Jack's wasted life.
    27.6.2006 21:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    To jsem ti teď vypálil rybník co? :o))) To jedno slovo jsem si pěkně vychutnal ;o)))

    Nevím, kam bys tímhle chtěl mířit (nebo možná tuším, ale to bychom takhle mohli ustupovat klidně až k čokoládě). Řekněme ale, že považuju chlastání za stejnou blbost jako to tvoje hulení. Tečka ;o)

    Mluvil jsem o tom, že doufám, že Jardova přítelkyně přestane i s tou trávou. Taky tečka. Promiň, ale o tomhle fakt diskutovat nechci. Tenhle názor nic nezmění.

    Jo a s tou marihuanou si to ani náhodou nemyslím. Myslím, že poslední vývoj mému názoru i nasvědčuje. A dobře tak.
    27.6.2006 21:45 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Dva jointy denně? To jsem si dával i víc... A přestal jsem...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    27.6.2006 21:39 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    No... pevně doufám, že přestane s obojím, ale i kdyby přestala jen s tím koksem, tak by to byla také výhra, nebo ne?. Přece jen tráva a koks je úplně něco jiného. Tráva asi tak nevymíjí mozek a snad (jak psal někdo v minulém blogpostu) ho ani nepoškozuje (alkohol je prej horší - nevím, trávu jsem nezkoušel, i když už jsem byl blízko - kámoš už mi nabízel, ale já naštěstí musel po škole spěchat na vlak, takže z toho sešlo, dál už mi pak nikdy nenabízel).

    Nechci zase na ní moc tlačit. Co myslíte vy?

    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 21:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jednoho mého spolužáka vyhodili před pár lety ze školy (do našeho ročníku už navíc i předtím propadl). Spolu s ním vyletělo i několik jeho kamarádů. Měli společnou právě tu trávu. Předtím na základce jsem některé z nich znal. I oni znali mě. Na gymplu se z nich podle mě stali jiní lidé. S jinou osobností. Od jistých zaujatých lidí budu nařčen z blbosti. Ale podle mě tráva mění osobnost. O vymývání mozku si myslím taky svoje. Určitá změna osobnosti je přirozená, člověk dospívá, to je jasný. Ale ta tráva na tom měla určitě taky podíl. Ale taky znám pár lidí, kteří si jenom občas zakouřili trávu a nic na nich poznat nebylo. Ale ti to opravdu vyzkoušeli jenom občas. Navíc s tím pak úplně sekli a s trávou jsem je už potom neviděl.

    Ty na ni přece nemusíš tlačit. Ale kdyby moje milá něco takovýho provozovala, udělal bych cokoliv, abych jí z toho dostal. Protože ji miluju. A neriskoval bych ____!!!NIC!!!____, co by mohlo způsobit, že bych o ni přišel. Naprosto nic.

    Ale já nejsem odborník (ale to ani místní huliči nejsou, ať si říkaj co chtěj - a že jich znám dost a tyhle jejich "argumenty" jsem slýchal poslední minimálně čtyři roky). Možná by opravdu bylo nejlepší kontaktovat odborníka. Jenom se ho třeba zeptat na názor. Ne za ním Míšu přímo táhnout. Na tvém místě bych zkusil napsat třeba místnimu fandovi Linuxu a BSD panu Jílkovi :o) Ten se přece léčbou drogově závislých živí.
    27.6.2006 21:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Ale ber to jenom jako můj subjektivní názor. Na rozdíl od některých občas zde přítomných netvrdím, že jsem neomylný. Ale taky tomu, co říkám, věřím. Je to tvoje přítelkyně, ty ji sice neznáš moc dlouho, ale to nemění nic na tom, že ji znáš nejlíp. Zkusil bych se zeptat na radu člověka, který tomu rozumí. A případně si s ní o tom ještě popovídat. V žádném případě na ni netlačit. Ono to totiž stejně nezmizí jako mávnutím kouzelným proutkem. Klidně jí můžeš říct, že se o ni bojíš.

    No, svůj názor jsem řekl :o)
    27.6.2006 22:21 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    A díky ti za něj.
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 22:28 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Nemáš vůbec zač. Jestli si z toho, co jsem tady napsal, odneseš byť i kdyby jen jedinou užitečnou věc, která vám pomůže, pak bych měl velikou radost.

    Spousta lidí, by ve tvé situaci srabsky utekla, schovala by hlavu do písku. Ty jsi ukázal, že máš Míšu rád a chceš jí z toho pomoct ven. Máš můj respekt, Jardo.
    27.6.2006 22:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Hmmmm... pořád nad tím přemýšlím a jsem si pořád jistější, že to opravdu bez nějakého lékaře/odborníka už hned zezačátku nepůjde :o( Určitě by to bylo jistější, ale zase by se mohla vylekat. Ale pokud jde o budoucnost, je lepší některý věci udělat hned, než je odkládat na dobu, kdy už by mohlo být pozdě. Fakt nevím...
    JiK avatar 28.6.2006 11:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Spousta lidí, by ve tvé situaci srabsky utekla, schovala by hlavu do písku. Ty jsi ukázal, že máš Míšu rád a chceš jí z toho pomoct ven. Máš můj respekt, Jardo.
    Mi spis prislo, ze chtel pomoct sobe dovnitr... :-D
    28.6.2006 11:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    :o))) Tak to by bylo celkem normální ;o) A dřív nebo později se to stejně povede :o) Ale mě potěšilo víc to druhé ;o)
    Mikos avatar 28.6.2006 11:28 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Musím nesouhlasit. Např. u nás na gymplu hulila trávu víc jak půlka třídy a na nikom (aspoň co já tak vidím ;-)) to následky nezanechalo, maturitu udělali všichni a všichni se dostali i na vejšku ;-)

    Stejně tak znám velkou spoustu inteligentních vysokoškolsky vzdělaných lidí (zabývajících se vědou), co si jednou za čas zahulí. A taky to na nich následky nezanechává.

    Jak už jsem psal u toho tvého předchozího blogpostu - tráva rozhodně je droga, ale slabší droga než alkohol. Když někdo pravidelně hodně hulí, je to rozhodně špatné a následky jsou vidět (ovšem narozdíl od alkoholu a dalších drog nejsou trvalé). Ale pokud si jen jednou za čas dá jointa, je to naprosto to samé jako když někdo jde jednou za čas s kamarády na pivko. Nevidím v tom nic špatného.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    28.6.2006 11:43 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Klidně nesouhlas, Michale, já s tím počítal, když jsem ten příspěvek psal. Četl jsem tvoje posty na tohle téma. Co na to říct jiného, než že mám jiný názor :o)

    Moje empirické poznatky jsou prostě takové, jak jsem řekl. Ale mám na to samozřejmě subjektivní názor - nemám drogy rád. Jakékoliv. Sebeměkčí. Následky možná nemusí být trvalé (ale to je taky názor proti názoru - já zase slyšel o výzkumech, které prokazovaly schizofrenii po dlouhém užívání), ale jak jsi řekl: __jsou__ vidět. To je důležité.

    Co jsem chtěl zdůraznit nejvíc je, že v případě třeba mojí milé (díky bohu, že tyhle problémy nemáme), bych nikdy neriskoval nic, co by mi ji mohlo vzít. Nebudu to psát znova, je to o kousek vejš :o)
    28.6.2006 11:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Optimismus je opium lidstva! Zdravý duch páchne blbostí. At žije Trockij!

    Tak a teď mě vyloučí ze Strany.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.6.2006 12:01 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Neboj, vždycky je čas na pokání ;o)
    28.6.2006 12:07 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    V románech nám ukazují že ne. Nápověda: Kund.*
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.6.2006 12:12 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jasně, to byl vtip, to co jsem řekl ;o)

    Google napověděl. O tom nám naše profesorka vykládala o té knize, už jsem si vzpomněl.
    Mikos avatar 28.6.2006 11:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jasně, chápu že máš jiný názor, já jen prezentoval ten svůj ;-) Tvoje názory mi přijdou naopak velmi rozumné (narozdíl od jednoho nejmenovaného ubožáka msk :-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    28.6.2006 12:10 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Však ano, já taky uznávám tvůj názor :o) S nezaujatým člověkem se totiž diskutuje mnohem líp než třeba s huličem (takových debat už jsem zažil spoustu a nemělo to smysl, tak už se do nich ani nezapojuju), i když má v něčem odlišný názor a trochu jiné zkušenosti a poznatky v tom, jak moc je to škodlivé a nebezpečné. Shodnem se myslím na tom, že když jde o někoho milovaného, nesmí se nic riskovat. I kdyby nic nemělo hrozit. Pak už totiž může být často pozdě říkat si - "ale ono se nemělo přece nic stát, všichni to říkali".

    Rozhodně je tahle debata klidnější než ta na téma "Nech vosu žít" ;o)))
    Mikos avatar 28.6.2006 12:15 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Kdyby moje milovaná si jednou za čas dala jointa, nic jí rozmlouvat nebudu, nevidim na tom totiž nic špatného či nebezpečného ;-) Jak říkám beru to jako to samé, jako když já si třeba zajdu s kamarádama někdy na pivko.

    Kdyby ovšem hulila často, tak to bych se jí to určitě snažil rozmluvit. Stejně jako bych se jí snažil pomoct kdyby nějak hodně pila...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    28.6.2006 12:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Já nad těmahle věcma naštěstí nemusím přemýšlet, Lenka by ani do toho jedinýho jointa nešla, v tomhle jsme spolu já a ona za jedno :o)

    Ale bál bych se, kde by to mohlo skončit víš. Ono všichni huliči, podle mě začali s jedním jointem "jen tak ze srandy, dyť to nic neudělá, je to jak jedno pivko." Ale v tomhle se nemusíme hádat, máme v tom prostě malinko jinej názor.

    Zajímavé povídání, vskutku. Ale teď si jdu ohřát oběd ;o)
    Filda avatar 27.6.2006 20:47 Filda | nejmenší velkoměsto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    neskončí a už i poprvý je víc než mockrát, měl bys ji poslat k doktorovi a myslim to opravdu vážně
    Komix na Hovno
    freshmouse avatar 27.6.2006 20:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    ... Národní divadlo: hraje se opera, graduje, pozvolňuje, graduje, a najednou někdo z hlediště vykřikne: "Lékař! Je tu někde lékař?" V divadle všechno ztichne a za chvíli se ozve: "Já! Já jsem lékař, co se stalo?" "Doktore, ty hrajou, co?"

    :-D :-D
    27.6.2006 22:40 e | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    To mi ho teda vyndej...
    JA RAD PORADM KDYZ VIM vic (hebmilo.cz)
    Max avatar 27.6.2006 22:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jj, tyhle tvrdý drogy jsou pro některý lidi návykových už po dvou dávkách(nevím, v jakém časovém rozmezí). Podle toho, co o ní psal to vypadá, že už na tom nějaký ten čas asi jede :-/. Bez doktorů to nemůže snad dát ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.6.2006 21:10 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    Hodně daleko? Jak na vás tak koukám, tak Ekvádor by byl ideální ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    xvasek avatar 28.6.2006 08:37 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Drogy jsou prkotina, zapomínáš na podstatnější otázky. Co má na kompu za OS? A má veřejnou IP? Abys věděl, do čeho jdeš...

    Moje se taky tvážila jako Linuxačka, dělala s Oráklem, XML, Fedora Core 1... To byly časy. Teď šmrdlá .NET v MS Visual Studiu. Kam ten svět spěje?
    28.6.2006 10:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Jo, tak tohle by byl námět na telenovelu.

    To bych dokonce i sledoval. Tedy samozřejmě přepokládám happyend ;-)
    28.6.2006 08:55 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Co myslíte? Skončí s tím?

    Človeče, ty to nevidíš? Holka, čo a) berie drogy a b) pozve si do postele chalana, s ktorým sa prakticky nepozná, pár dní po tom ako sa rozíde so svojím momentálnym partnerom ... to je číro-čistá extrahovaná zodpovednosť, že? Tá keď povie, že s tým praší, tak s tým praští.

    Počuj, mám tu jeden most na predaj. Nekúpiš?

    28.6.2006 16:09 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    Kdyz ho posles na dobírku :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    28.6.2006 12:15 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    pozvala te poprve domu, skoro jste se neznali, Dali ti Koks a soulozili jste. Docela fofr. Na nejakej vztah bych to nevidel, ale proc si neuzit co to pujde, nez te vykopne?
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.6.2006 15:19 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Různé příběhy prožívají různí lidé. S různými začátky i různými konci. To, co vypadalo jako nemožné a neuvěřitelné, může dopadnout dobře. Nikdo nedohlédne do všech konců :o)
    28.6.2006 16:40 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    lide se sice meni, ale hlemyzdim tempem. A nekdy na to ani lidsky zivot nestaci.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.6.2006 16:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Nic není nemožné.
    28.6.2006 17:00 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?

    Tojóóótááá

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    28.6.2006 17:09 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skončí?
    Na televizi nekoukám, takže nevím :o)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.