abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.1. 18:33 | Bezpečnostní upozornění

    Vládní CERT (GovCERT.CZ) upozorňuje (𝕏) na kritickou zranitelnost v jsPDF, CVE-2025-68428. Tato zranitelnost umožňuje neautentizovaným vzdáleným útočníkům číst libovolné soubory z lokálního souborového systému serveru při použití jsPDF v prostředí Node.js. Problém vzniká kvůli nedostatečné validaci vstupu u cest k souborům předávaných několika metodám jsPDF. Útočník může zneužít tuto chybu k exfiltraci citlivých

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.1. 16:22 | Komunita

    V úterý 13. ledna 2025 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 5. Mobile Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj a související infrastrukturu. Akci pořádá David Heidelberg.

    … více »
    lkocman | Komentářů: 0
    6.1. 16:00 | Pozvánky

    Už je 14 dní zbývá do začátku osmého ročníku komunitního setkání nejen českých a slovenských správců sítí CSNOG 2026. Registrace na akci je stále otevřená, ale termín uzávěrky se blíží. I proto organizátoři doporučují, aby se zájemci přihlásili brzy, nejlépe ještě tento týden.

    … více »
    VSladek | Komentářů: 0
    6.1. 02:22 | Pozvánky

    Rok 2026 sotva začal, ale už v prvním týdnu se nashromáždilo nezvykle mnoho zajímavostí, událostí a zpráv. Jedno je ale jisté - už ve středu se koná Virtuální Bastlírna - online setkání techniků, bastlířů a ajťáků, kam rozhodně doražte, ideálně s mikrofonem a kamerou a zapojte se do diskuze o zajímavých technických tématech.

    Dějí se i ne zcela šťastné věci – zdražování a nedostupnost RAM a SSD, nedostatek waferů, 3€ clo na každou položku z Číny … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.1. 22:00 | Komunita

    Vývojáři GNOME a Firefoxu zvažují ve výchozím nastavení vypnutí funkce vkládání prostředním tlačítkem myši. Zdůvodnění: "U většiny uživatelů tento X11ism způsobuje neočekávané chování".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    5.1. 15:22 | Nová verze

    Nástroj pro obnovu dat GNU ddrescue (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 1.30. Vylepšena byla automatická obnova z disků s poškozenou čtecí hlavou.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.1. 12:55 | IT novinky

    Protokol IPv6 má již 30 let. První návrh specifikace RFC 1883 je z prosince 1995.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (4%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (5%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (52%)
    Celkem 257 hlasů
     Komentářů: 6, poslední včera 19:22
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    pol128 avatar 6.6.2008 19:25 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    co je na scp pomale?
    Jendа avatar 6.6.2008 19:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Asi to šifrování. Na slabších strojích...
    pol128 avatar 6.6.2008 19:37 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    aha, no ja som myslel, ze tam, kde sa daju prehravat divx filmy, tak tam bezi scp dost dobre ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.6.2008 21:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Nejen na slabších strojích. SFTP mi typicky jde maximálně poloviční rychlostí dané linky. Nechápu proč.
    6.6.2008 21:35 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    V tom případě bych po tom na vašem místě začal pátrat. Na nezatíženém stovkovém ethernetu jsem zvyklý na rychlosti lehounce kolem 10.5 MB/s ("čisté" protokoly 11.2 MB/s). Na gigabitu 30-40 MB/s, ale tam jsou většinou i "čisté" protokoly limitovány rychlostí disku a filesystému. O pomalejších linkách než stovkový ethernet nemá smysl ztrácet řeč, tam je rozdíl do pěti procent (při použití -C může být i záporný).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.6.2008 21:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Klasické stahování mi jede 450 KB/s, SFTP polovinu. Na gigabitu dostávám desítky megabajtů/s, se SFTP opět polovinu. A je jedno z jakého počítače kam nebo na jaké síti. Asi je zvorané to KIO.
    6.6.2008 23:12 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    A co normálně, tj. příkazy scp a sftp?
    Grunt avatar 7.6.2008 00:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Nechci do toho kecat, ale nemá náhodou protokol SSH tři typy kanálů a každý z nich v podstatě zašifrovaný stream?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.6.2008 19:44 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    taky mam tu zkusenost
    15.6.2008 20:17 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    To je sice možné, ale není to vlastnost protokolu, ale nějaká chyba konkrétní implementace, kterou používáte.
    6.6.2008 19:25 Arnošt Málek | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No, a to si to mohl udelat pravdepodobne jeste jednoduseji - zkopirovat to rovnou pres scp, bez instalace ftp. Predpokladam totiz, ze scp tam je rovnou nainstalovane - kdyz je ssh ... ;-)
    6.6.2008 19:29 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    netcat!!!!!!
    THIS IS SPARTA!
    7.6.2008 00:27 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    +1 :)

    user@pc1:~/movies$ nc -l -p 1234 | tar xv

    user@pc2:~/movies$ tar cv * | nc pc1 1234 -q0
    7.6.2008 10:46 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    jo, to je spravnej pristup.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    6.6.2008 20:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Aha a ono se SSH zapínat asi nemusí, že? To se asi zaplo samo od sebe...
    kozzi avatar 7.6.2008 08:39 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No tak, ono možná někde jo. Ale u bráchy běželo už po instalaci. Alspoň si nepamatuju, že bych ho zapínal.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 6.6.2008 20:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Já ten Linux miluju…
    …si člověk říká jen do doby než musí dostat jádro 2.4.31 na MIPSel.
    Maturu mám hotovou. Na školu jsem přijatej. A brigádu zatím nemám.
    Tak to jsme na tom úplně stejně.
    BTW:V jakém že ústavu se to na tebe máme těšit?
    Nakonec jsem zvolil možnost ftp…
    …a měl štěstí, že záloha nečítala tisíce souborů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.6.2008 21:00 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    …a měl štěstí, že záloha nečítala tisíce souborů.
    No, u FTP je jeho rezie pri inicializaci prenosu kazdeho souboru sice trochu neprijemna, ale cokoliv chytrejsiho nez obycejny klient rekurzivni stahovani umi - bud se muze pouzit nejaka chytrejsi vecika jako lftp, filemanager jako mc a pod., nebo se FTP server primountuje pres FUSE (a pak staci i obycejne cp).

    I kdyz alternativni reseni budou rychlejsi, osobne bych za nejrychlejsi sitove reseni asi povazoval tar, gzip (bzip2, pokud mate opravdu rychle stroje) a jiz zminovany netcat, na strane zdroje by se soubory ztarovaly, zagzipovaly a precpaly netcatem pres sit, kde by se na druhe strane zase rozgzipovaly a roztarovaly. Osobne jsem to sice nikdy nezkousel, ale u urciteho typu obsahu (napr spousta textovych souboru jako zdrojaky nebo HTML) se tezko najde neco lepsiho.
    Grunt avatar 6.6.2008 21:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    I kdyz alternativni reseni budou rychlejsi, osobne bych za nejrychlejsi sitove reseni asi povazoval tar, gzip (bzip2, pokud mate opravdu rychle stroje) a jiz zminovany netcat, na strane zdroje by se soubory ztarovaly, zagzipovaly a precpaly netcatem pres sit, kde by se na druhe strane zase rozgzipovaly a roztarovaly. Osobne jsem to sice nikdy nezkousel, ale u urciteho typu obsahu (napr spousta textovych souboru jako zdrojaky nebo HTML) se tezko najde neco lepsiho.
    +1

    V podstatě to samé dělá i sftp pokud je u něj zaplá volba Compression yes a ještě je to šifrované.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kozzi avatar 7.6.2008 08:46 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No tak já mám zkušenost že když jsem zapl volbu Compression tak se to ještě zpomalilo. Šlo tenkrát tuším o rsync. Ono ten počítač byl pomalej, takže to šifrování a ta komprese mu dala zabrat :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.6.2008 22:15 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    I kdyz alternativni reseni budou rychlejsi, osobne bych za nejrychlejsi sitove reseni asi povazoval tar, gzip (bzip2, pokud mate opravdu rychle stroje) a jiz zminovany netcat, na strane zdroje by se soubory ztarovaly, zagzipovaly a precpaly netcatem pres sit, kde by se na druhe strane zase rozgzipovaly a roztarovaly. Osobne jsem to sice nikdy nezkousel, ale u urciteho typu obsahu (napr spousta textovych souboru jako zdrojaky nebo HTML) se tezko najde neco lepsiho.
    Používám neustále, nemohu si stěžovat. Jen jeden hint: je dobré použít přepínač -q, jinak není poznat že přenos již skončil :-)
    kozzi avatar 7.6.2008 08:44 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No tak těšit se můžete na mě můžete na FIT VUT - informační technologie a na FI MUNI - Programovací struktury.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.6.2008 22:18 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Budeš dělat dvě školy najednou? ;-)
    kozzi avatar 8.6.2008 11:22 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No asi jo. Ale jen ze začátku pak se snad rozhodnu :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    xkucf03 avatar 8.6.2008 19:58 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Takový RAID 1. Jen pozor, aby ti neodešly oba disky naráz :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kozzi avatar 8.6.2008 20:03 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Jn, to by byl průser :-D.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 8.6.2008 20:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    A to jako jde studovat dvě školy naráz?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kozzi avatar 8.6.2008 20:16 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Ano jde.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 8.6.2008 20:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    A jak to potom bude s přednáškami? Když se ti budou dvě přednášky překrývat, tak jednu polovinu sebe pošleš na jednu a druhou polovinu na druhou nebo jak? Nějak to stále nechápu. A jaké to má vůbec výhody?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2008 20:45 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Ona je někde účast na přednáškách povinná?
    Grunt avatar 9.6.2008 14:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Tak to opravdu nemám nejmenší tušení, ale z něčeho se přece musí učit nebo ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kozzi avatar 9.6.2008 14:41 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No tak ještě existují knihovny, scripta, krom toho přednášky se dají sledovat třeba i on-line, nebo si je nechat nahrát. V dnešní době opravdu není problém zehnat matroš ze kterého se můžu učit.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 8.6.2008 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    A je to vůbec legální?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2008 20:35 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Ne, je to proti přírodě. ;-)
    8.6.2008 21:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Hmm... Já o tom taky uvažoval.. :-)
    8.6.2008 21:36 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Vy jste s Heronem přece proti přírodě tak nějak už od přírody, ne? :-)
    Heron avatar 8.6.2008 21:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    :-D Počkej až se někde setkáme, ty si zahráváš už delší dobu :-D
    8.6.2008 21:52 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    8.6.2008 21:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Heh?
    8.6.2008 20:46 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Napadá vás nějaký důvod, proč by nemělo?
    andree avatar 6.6.2008 22:14 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    nie som isty ci rozbehanie vsftpd je rychlejsie ako rozbehanie nfs medzi 2 linux boxami :o)))
    kozzi avatar 7.6.2008 08:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    No to asi záleží na distru. A na znalostech člověka co to dělá. Vsftpd jsem zrovna ten den nastavoval u kámoše, takže jsem přesně věděl co nastavit. Byla to otázka pár vteřin.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    andree avatar 7.6.2008 10:12 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    aha :)

    mno v nfs je tiez o tom, ze na serveri do /etc/exports vrazis jeden riadok, spustis server - a na cielovom stroji das 'mount server:/cesta/ adresar' a je to :o) uz by len mohli byt problemy s pravami, ale ak tam mas aspon o=rx...
    kozzi avatar 7.6.2008 10:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    JJ, vím ale jak jsem psal, stejně jsem tam chtěl mít FTP server, takže to pro mě bylo výhodnější. Jinak ještě se musí pustit portmap ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.6.2008 12:32 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    apt-get install nfs-kernel-server (portmap alias nfs-common je jako dep)

    pak uz jenom ten jeden radek v /etc/exports (misto editovani /etc/vsftpd)

    a na klientovi misto ftp klienta mount ... pak muzes bud kopirovat, nebo se divat primo, nebo se podivat, jestli je to dobrej film a pak teprve kopirovat ...rezie bude taky nizsi nez ftp, rekl bych, je to prijemnejsi ... btw: zadny prihlasovani ... akorat musis mit stejny uzivatele (uid) nebo ject pres roota:)
    kozzi avatar 7.6.2008 12:36 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    JJ, vím. Jsem rozcházel NFS u nás ve škole. Ale jak jsem říkal, stejně jsem tam chtěl mít ftp server. Hlavně kvůli tomu že občas u někoho něco přenáším z windows. A tam bych asi to NFS nerozjel, teda minimálně né tak snadno jako je spustit treba totalcommander a pripojit se k ftp ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.6.2008 12:37 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    a jeste doplnim, obcas pouzivam taky rsync (bez SSH), ale to uz si chce trosku pohrat s konfiguraci. kdyby mel nekdo zajem, tak pouzivam tenhle postup:

    PC1: ./rsync.conf
    use chroot = false
    uid = root
    gid = root
    log file = /dev/stdout
    read only = false
    write only = false
    
    [nazev]
    path=CESTA
    
    PC1: spustit rsync --daemon --no-detach --config=./rsync.fong

    PC2: spustit rsync -avP lokalni_adresar rsync://PC1/nazev/ nebo spustit rsync -avP rsync://PC1/nazev/ADRESAR lokalni_umisteni/
    7.6.2008 09:56 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Jenom trochu nechápu, proč jsi nepřenášel přes ssh, když tam byl rozchozený. V mc máš v menu položku "Shell link...".
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    kozzi avatar 7.6.2008 10:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Já to tam nepíšu? To tam podle mě mám napsaný, že jsem mohl použít scp, ale tam dochází ke ztrátě rychlosti.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    houska avatar 7.6.2008 23:28 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    ta ztrata casu by byla rozhodne mensi nez ta instalace a konfigurace ftp ;)
    Václav 8.6.2008 10:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Které ale stejně plánoval nainstalovat.. :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.6.2008 22:27 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Tak to já doma pořád používám ssh :-) občas třeba z něčího počítače používám jabber na serveru přes centerim nebo i elinks :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Max avatar 8.6.2008 01:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Ve windows nemusíš něco sdílet, aby jsi si to mohl stáhnout ;-). Stačí jen znát heslo ...
    SSH je opravdu pomalé, zda použít sambu, nebo ftp. Hmm, to vyjde nastejno ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    houska avatar 8.6.2008 19:59 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    pokud bych si mel vsadit zda je rychlejsi samba nebo ssh, tak bych tedy rozhodne vsadil na ssh
    8.6.2008 20:15 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já ten Linux miluju :-)
    Úplně nejrychlejší pro "velká stěhování" na lokální síti IMHO bude tar | lzop | netcat <--> netcat | lzop | tar. Tedy aspoň na "stovce". Na gigabitu bude ta komprese ve většině případů zbytečná. Ale mezi servery s diskovými poli by lzop mohl něco ušmiknout dokonce i na tom gigabitu. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.