abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    .

    18.11.2005 21:10 | ostatní | poslední úprava: 10.9.2006 13:42

    .        

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.11.2005 21:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Mrkni se do starsich blogu, od nedele do stredy je to hlavni tema.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.11.2005 21:31 Jaroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Jestli Yeti opravdu odešel,bylo by dobré se zamyslet,proč. K motu: "Vyžeňme provokatéry atd." Není nic horšího,než neodporovati zlému!!! Přílišná tolerance,na př.ke zjevům typu pišingr se nevyplácí. J.
    18.11.2005 21:43 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tak tak, k tomu se mi hodí jeden citát s nakopnutým kokršpanělem, křesťany a úctou od Pana A. S. LaVeye, ale zdržím se komentářů :-)
    Mikos avatar 18.11.2005 22:58 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    LaVey? To je autor Satanské bible nepletu-li se? ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    18.11.2005 23:07 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Nepleteš :-)
    18.11.2005 23:37 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    to je pravda, ale je treba se zamyslet, co je v tomto pripade "vyhnanim provokatera" a co "toleranci". Muj nazor je, ze lide jako Plesa chteji presne to, co by se dalo oznacovat jako "vyhaneni".

    Pokud tady o nem budeme sahodlouze diskutovat a pak se jej budeme snazit vyhnat nejakym banovanim nebo necim podobnym - bude to presne voda na jeho mlyn - jeho egu bude delat dobre ziskana pozornost, jeho narcismu bude lichotit jak se mu v jeho ocich bude hezky potvrzovat ta jeho teze o linuxovych zaslepencich, kteri vytesnuji vsechno co odporuje jejich nabozenstvi... a fakt, ze linuxaci maji treba jine duvody nez jeho "kacirstvi" - napriklad aroganci a bezobsaznou a na demagogii zalozenou urazlivost; to si jeho jesitnost nepripusti - kazdy se vidi radeji jako "osviceny nade zaslepenymi, kteri nejsou schopni pochopit jeho pravdu" nez jako "hlupak opravnene nasirajici slusne lidi"... a tim spise to plati pro cloveka samolibeho jako je Plesa.

    Zkratka a jednoduse - cim vic se budeme snazit "odporovat zlu", tim vic tady bude prudit. A verte mi, pres jakekoli blokovani IP a podobne srandicky si cestu najde - blbec to neji (alespon ne ve smyslu IQ, o socialni inteligenci si muzeme myslet neco jineho). Podle meho nazoru je jedina sance - pokud bude ve vylevech liti typu Plesa neco opodstatneneho, diskutovat (vyhradne!) pomoci vecnych neosobnich argumentu. Stejnym zpusobem vyvracet jeho demoagogie - pokud tedy nekdo bude mit dost trpelivosti to udelat pro pripadne neznale ctenare. Zbytek ignorovat. Nenechat si zkazit den. Pro LL - ja vim, je to tezke. Ale tak to uz na svete chodi. Ovadi bzuci a obtezuji.

    A dovolim si pripomenout jednu vec - rika se, ze MS vitezi marketingem a ze Linux skoro zadny marketing nema... coz neni tak docela pravda. Linuxovym marketingem jste vy, linuxova komunita. Vy jste jeho PR - a vzhledem k tomu, ze nekteri z vas se rozhodli zalozit si na Linuxu svou obzivu - prosim, uvedomte si, co je dulezite. Zachovejme chladnou hlavu. Me lidi typu Plesa taky s..., ale kdyz budeme reagovat unahlene, poskodime jen sami sebe.

    A mezi nami... kdyz tady obcas nekdo vasnive (a naivne) obhajuje Linux a shazuje MS a o jeho produktech se s totalne cernobilym videnim sveta vyjadruje jako o koncentratu ubohosti... udela to vetsi skody nez cely Plesa. Linux nereprezentuje zadna firma, ale to neznamena, ze jej pred potencialnimi uzivateli a zakazniky nereprezentuje nikdo... reprezentuje jej to, cemu se rika "komunita". A kdyz se nekteri clenove komunity vyjadruji jako pubescenti resici si adorovanim Linuxu a "bojem" proti MS svuj vztah k otcovske autorite... to Linuxu veru dobrou reklamu nedela. To jenom pomaha takovym Plesingerum.

    A nakonec to jedine dulezite - vzkaz pro Yetiho: nejsou jen Plesingerove. Jsou i lide jako jsem ja, kteri ti byli vdecni, i kdyz to - mozna hloupe - nikdy nedali najevo. Takze opozdene - diky; tobe, i vsem, kteri opravdu neco umi opravdu dokazi i pomoct.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.11.2005 02:13 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Citace: A dovolim si pripomenout jednu vec - rika se, ze MS vitezi marketingem a ze Linux skoro zadny marketing nema... coz neni tak docela pravda. Linuxovym marketingem jste vy, linuxova komunita. Vy jste jeho PR - a vzhledem k tomu, ze nekteri z vas se rozhodli zalozit si na Linuxu svou obzivu - prosim, uvedomte si, co je dulezite. Zachovejme chladnou hlavu. Me lidi typu Plesa taky s..., ale kdyz budeme reagovat unahlene, poskodime jen sami sebe.

    dobre. rad bych vedel v jakem stavu je linuxovy markerting a PR? ja si myslim, ze ve velmi kritickem. ale budu rad, kdyz me presvedcite o opaku. podivejte se na stranky microsoftu a porovnejte to s tim, co tu mame my jako cela komunita. ja bych to nazval totalnim [vlozte neslusne slovo]. protoze nevyuzit tolik moznosti, pro to nemam jine slovo. a v hodne pripadech se ani poradne nenabizi produkty a nevzdelava komunita.

    toto neni provokace. skutecne by me zajimalo, jak jste k vasemu nazoru na toto tema dosel.

    dekuji

    pavel kysilka
    19.11.2005 07:04 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    to neni jednoducha otazka a musim se trochu zamyslet. ale ted mi konci nocni, soudnost ubyva a na zamysleni mi nezbyvaji sily. krome toho musim jeste trosku zapracovat, pak pres den budu spat... ale az se trosku prospim, tak se k te odpovedi dostanu, jen trosku pozdeji, ok?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    18.11.2005 22:37 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    já byl odjetý a skoro nebyl na netu ..takže se omlouvám, jestli píšu co už tu bylo. Jinak s tím motem dole souhlasím.
    18.11.2005 23:02 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tak já to opravdu tady brutálně zaspal. Co jsem si četl tak souhlasím s názorem že mazat a zakazovat vstup je blbost...to je pak furt dokola a taky souhlasím s názorem, ač jsem použil právě blogu, že blogy abíčku hodně uškodily. Dokud tu nebyly byl tu relativní klid.

    Je mi líto že Yeti odešel, protože jsem si ho vážil jako člověka, který měl v hlavě šílené množství vědomostí (nejen o linuxu) a přitom zůstal úplně normálním. Ještě včil si vzpomínám jak jsem se řehtal na jednu jeho reakci :-).

    Není to tu bez něho ono.

    HAWK
    David Watzke avatar 18.11.2005 21:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Skutečně odešel.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vencour avatar 18.11.2005 21:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???

    Co takhle: Nikdy neříkej nikdy, dokud bude Ábíčko Ábíčkem, tak bude mít proč se vrátit?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.11.2005 21:48 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Ja si nemôžem pomôcť, ale nemyslím, že Yeti to zabalil kvôli Plešovi. Prečo teda ? Netuším...
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Já myslím, že jo. Viděl jsi přece jeho poslední příspěvky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 23:12 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Videl som nejaké, ale nič o odchode tam nebolo. Ak si mal lepší postreh, nalinkuj mi to prosím. Dík.
    18.11.2005 23:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Řekl bych, že není co linkovat, Yeti vymazal své zápisy do blogu.
    David Watzke avatar 18.11.2005 23:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Nepsal o tom, že odejde, ale na xPlesovi reakce reagoval celkem netradičním způsobem. Opravdu nemůžu najít tu diskusi kde na to Leoš dával link.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 23:35 thefox | skóre: 25 | Ťapešovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???

    David tým príspevkom ukončoval viacero diskusií (paradox je, že som si to všimol až ku koncu, vivat funkcia "Sbalit"), napr. v tejto diskusii je to hneď trikrát.

    0118 999 881 999 119 725 3
    David Watzke avatar 18.11.2005 23:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Jojo, to je ono.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.11.2005 00:34 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel??? -- Dobrá otázka...
    Nejdřív se tu řeší Plesa, teď Yeti... I kromě toho, je tu prostě něco divného (nebo pro některé očekávatelného), co na redaktorech už bohužel nezávisí. (Je to ale jen můj pocit, jako vždy. Teď jenom zjistit, jak moc je pravdivé to, co si myslím (že je pravda), ale to už zavání rekurzivitou.)

    Nebo se opět sejdeme na novém UG a označíme to jako koloběh českého linuxového média :-)
    19.11.2005 00:51 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel??? -- Dobrá otázka...
    Práve to je to, že sa tu rieši Plešo. Yetiho nie je možné s Plešom porovnávať. Priznám sa, že skôr by som podporil banovanie, alebo nejaký iný spôsob zamedzenia prístupu Plešovi na abclinuxu, než stratiť nielen seriózny zdroj informácii, ale aj morálne pevného človeka akým, Yeti je. Tá demokracia sa opäť raz zneužila...
    19.11.2005 08:41 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Zase se to tu zvrhává v něco jiného než je téma blogu. Ach jo.
    stulda avatar 19.11.2005 10:45 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tady je to jak u blbejch. Nechapu proc to tady porad resite, podle me neni co resit. To ze nekomu vadi blogy a komentare JXP je ciste jeho blbost. Ja na tom nic spatneho nevidim, proste ma jiny nazor a co ma byt? Kdyz to nekomu tak moc vadi, tak at to proste necte nebo na ne nemusi reagovat. Jenze to vetsina linuxovych vyznavacu nedoakaze a citi se dotceni uz jenom tim, ze misto slova linux pouziva linuks.

    Jestli Yeti odesel kvuli JXP nevim, pokud ano, povazuji to za naprostou hovadinu, ale je to jeho rozhodnuti. Tento server mam rad a tim ze odesel jeden uzivatel se kvalita serveru nezmeni. Je tu spousta jinych uzivatelu, kterych se velice vazim.
    19.11.2005 10:54 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    A kdyz odejdu i ja?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stulda avatar 19.11.2005 11:05 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    A muzes mi rict jediny rozumny duvod proc bys to delal?
    19.11.2005 11:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    JXP?
    19.11.2005 11:12 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Treba zde.

    Co bys delal, kdyby te nekdo neustale urazel a odmital prestat? Kdyz pomineme nasilne reseni, zbyva ti bud spunty do usi a klapky na oci (coz mi prijde pokrytecke, tvarit se, ze se nic nedeje) nebo vyhybat se vzajemnemu setkani.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stulda avatar 19.11.2005 11:43 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    No nevim. Tohle te urazi? Ja bych se na to proste vykaslal a neresil to. Pokud ti to prijde pokrytecke, budes se s tim bud muset smirit nebo udelat nasilne reseni, s cimz maximalne nesouhlasim. To ze prironava linuxovou komunitu ke komunismu me osobne vubec nevadi, at si mysli a rika co chce, nekdo takovy me nemuze urazit.
    19.11.2005 11:51 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Ignoroval ho. Ostatně co mám jiného dělat s JiJa (John Don), který mě napadá v jednom a druhém hw záznamu? Takovému člověku nevysvětlím, že jsem si desku kupoval v době, kdy stála bezmála dvojnásobek. Můj čas je docela vzácný a rád ho využívám lépe, než zbytečnými diskuzemi. Ostatně pokud se někde diskutuje k osobě a nikoliv k věci, znechuceně a bez výčitek odcházím.
    19.11.2005 12:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Hardwarova databaze neni prostor pro osobni putky, tudiz jsem nerelevantni udaje (a hlavne zverejneni tvoji emailove adresy napospas vsem spambotum) odstranil. Pokud jde o tu cenu, tak prece neni problem aktualizovat zaznam.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    12.2.2006 01:50 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Kdyz se nekomu dari, tak se najde vzdy nekdo, komu se nelibi, ze mu to nejde stejne dobre a intrikari.
    19.11.2005 11:18 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Doufám, že nenahraditelný nejsi.
    deleted
    19.11.2005 11:37 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Taky doufam
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.11.2005 11:48 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tak to by, už mohla byť ozaj posledná kvapka a zaňou možno i reťazová reakcia...
    19.11.2005 14:16 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tak se vubec nic nestane. Nevim proc si nekteri lide mysli, ze jsou nenahraditelni.

    Proste bud vznikne jiny Linux portal (nebo co je tohle) nebo bude nekdo jiny.

    Docela me zklamalo, ze vubec toto rikas.

    Take nevim co se ted deje, ale prave kvuli tomu, ze ty vsechno tady rozmazavas, tak ABC je spise jak krouzek ubrecencu, kteri se citi strasne moc ukrivdeni.

    Mel by jsi se sam nad sebou zamyslet a byt v tomto profesional. Nic tady na ABC, a tim myslim otazky, komentare, i blogy, neni nic osobniho, ale jak je vydet jsou tu i slabsi jedinci.

    Tak to vidim ja.
    19.11.2005 16:14 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tak se vubec nic nestane. Nevim proc si nekteri lide mysli, ze jsou nenahraditelni.
    Viz zde a zde. Příště si prosím přečti pořádně, co píšu. Nebo si dej to pivo, když ho doporučuješ jiným.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    20.11.2005 10:49 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Leosi. Ja proti tobe nic nemam. Myslim, ze jsi velice chytry clovek. Ale tady tu situaci tady na ABC rozmazavas ty.

    V mych predchozich prispevcich jsem nedaval duraz na to, ze jsi nebo nejsi nahraditelny.

    Ale spise duraz kladu na to, ze by jsi se mel chovat jako profesional developer tehoto portalu. Nebrat si nic osobne a nerozmazavat takovehle veci na forech, ale zaujmout postaveni a akci.

    Podle toho co jsem cetl od JXP jste to krapanech vsichni prehnali, nebo jste strasne precitliveli.

    Jestli tedy nechces, aby jsi sem psali lide do blogu co chteji, a chces tu mit jen profesionalni veci, tak proste blogy zrus a mas to. Z diskuzi takove veci muzes mazat, ale blog je vec kazdeho z nas a co jsi tam napisem je nase vec, pokud nepouzivame nejaka sprosta slova. Jestli pisu treba o tobe a jaky jsi, nebo ze si mi nelibis :-) to je vazne vec ma a prave k tomu je blog urceny.

    Ale jsem jsem rekl, kdyz je neco takhle verejne, tak to neni absolutne nic osobniho a musis se nad tim pousmat.
    19.11.2005 11:45 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    To, že ma odlišný názor nikomu neprekáža. Ale spôsob akým ho podáva je neslušný. Zhadzuje uživateľov a je zbytočne arogantný. To bolo treba pochopiť. Nešlo o to, že názor je odlišný.
    19.11.2005 11:47 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Asi som sa reakciou netrafil:) Takze to bolo pre uživateľa Stuldu.
    19.11.2005 11:48 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Tento server mam rad a tim ze odesel jeden uzivatel se kvalita serveru nezmeni. Je tu spousta jinych uzivatelu, kterych se velice vazim.
    Chtel jsem naznacit, ze nemas pravdu. Yeti bude v diskusnich forech chybet, to se neda poprit. A kvalita portalu se odviji od lidi, kteri na nej chodi. Pokud zacnou odchazet, aby si nenechali kazit naladu jednim arogantnim asocialem, bude to spatne.

    Kdyby mu skutecne slo o povzneseni Linuxu, tak by si zalozil vlastni portal, dodal mu kvalitni obsah, prilakal ctenare a delal by, co by podle neho pomohlo Linuxu. Tady to podle nej delame spatne, tak at nam ukaze lepsi cestu. Pokud bude lepsi nez abicko, nasi ctenari prejdou k nemu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stulda avatar 19.11.2005 12:25 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Dobra, uznavam, ze Yeti bude v diskusnich forech chybet. Ale neprijde mi normalni opustit abclinuxu jenom kvuli jednomu uzivateli, ktery mu kazi naladu.

    Doufam, ze se tato situace vyresi sama, bez nasilneho reseni.
    19.11.2005 12:51 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Yeti mel urcite i dalsi duvody.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.11.2005 14:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Také bych řekl. Spíš bych odhadoval, že ho prostě zdejší diskuse začala unavovat a tohle byla taková poslední kapka, která převážila misky vah. Když jsem (naposledy) víceméně přestal sledovat linux@linux.cz, také to prvoplánově bylo kvůli neustálým agresivním výpadům jednoho přispěvatele proti čemukoli, co není jeho Jedině Správná Distribuce. Ale pokud bych měl být upřímný, spíš jsem tenkrát prostě neměl moc čas a neoslovovala mne struktura dotazů, které tam začaly výrazně převažovat (buď stokrát opakované dotazy na první stránku manuálu nebo věci, které jdou mimo mne).
    19.11.2005 17:31 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Přešel k Windows XP Home...
    deleted
    19.11.2005 12:17 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Teda vy máte starosti... V blízké době jedu do Štatlu a už se těším jak se tomu s Davidem nad budeme nad škopkem chlámat.

    Udělejte totéž, uvidíte že to půjde!
    19.11.2005 12:21 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Njn, si proste super. Si úplne nad vecou...fakt si trieda.
    19.11.2005 12:30 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    Klid kámo, co tě žere za mindrák?
    19.11.2005 13:11 Raistlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    A postmoderniste muzou jasat. Mavnuti motylich kridel zpusobilo vichrici. Ach jo:-(
    19.11.2005 18:52 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yeti opravdu zmizel???
    že já sem vůbec něco psal. Zase se tu řeší kraviny místo toho že jsem se chtěl jen dovědět co se stalo s Yetim. Příště použiju mail a bude.
    19.11.2005 23:38 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Chjojo...
    Lidičky, mějte rozum.

    Původně jsem to chtěl napsat jako blogpost, ale tohle tu vydrží určitě déle než můj blog, takže to záměrně píšu sem. (Sem = blog který do zítřka zmizí z hlavní stránky abcL a právě proto se tu rozkecám)

    Heleďte, chvilku života (sedm let), jsem se s yetim potkával. Je to fajn kluk. Má to v hlavě srovnaný. Trochu divně pro normální lidi, ale srovnaný tak, že by mu to mohl leckdo závidět. Za tu dobu jsem si stačil všimnout, že ho lectak něco nerozhází (rozhodně na to nemá nějaké JXP).

    Vzpomínám, že na katedře matematiky, tam dole vedle pentagonu, ho doc. D přemlouvala ať se vykašle na fyziku a jde na matematiku, že bude přínosem. Bylo to na poslední zk. z posl. analýzy. (Přínosem pro tamní ústav by zcela jistě byl, hádejte co udělal?)

    Taky si pamatuju, jak se celá katedra teor. fyz. se zděšením dozvěděla, že nehodlá pokračovat v pgs na tom našem ústavu a že je potřeba ho ještě přesvědčit aby setrval (hádejte jak to dopadlo?)

    Dokonce se v duchaubíjejícím rytmu jednoho zakletého zámku chvíli exponoval na tomtéž stavení (nebo bych měl říct stavárně? no, dopadlo to hádejte jak...)

    A teď prostě završil míru na tomhle webu. Chybí vám? Vězte že pro linux svoje bude dělat dál. A vy dělejte totéž. Yeti neumřel, jen se znova ohlédl po tom svém, jiném (hádejte jak to dopadne ;)

    Nejlíp o tom všem nejspíš vypovídá záznam v jeho deníčku ze dne 2005-11-19
    20.11.2005 00:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chjojo...
    Ono to zmizí, tak ještě trochu jinak o tomtéž.
    Představuju si, co bych odpověděl na otázku, čím se zabývají elitní mozky Linuxu v téhle kotlině. Asi bych měl říct, že je všeobecná mobilizace, neboť jeden maník psal znevažující článečky o Linuxu. Ty sice už dal pryč, ale stále píše Linux jako Linuks a ještě s tím, že je to komunistickej spolek. Sice na jihozápad od kotliny klidně malují Tuxe jako "Che" na rudém pozadí a podobné, ale tady je to malér všech malérů.
    Dyť je to ptákovina. Jestli to adminy uráží až moc, tak ať to smažou a hotovo, ale prožívat to jako další Bílou horu nebo Mnichov, to snad fakt není potřeba.
    Můj dojem, nic víc -- nikomu to nenutím.
    20.11.2005 12:58 raistlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chjojo...
    Představuju si, co bych odpověděl na otázku, čím se zabývají elitní mozky Linuxu v téhle kotlině. Asi bych měl říct, že je všeobecná mobilizace, neboť jeden maník psal znevažující článečky o Linuxu.

    Kdo se zabývá nějakými články JXP? Jakub Jelínek? Yenya? Pasky? Clock? ... Kde žiješ?
    20.11.2005 16:38 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chjojo...
    Kdo je Jakub Jelínek? Yenya? Pasky? Clock? ... :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    12.2.2006 02:07 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chjojo...
    No minimalne jeden uvedeny mozek by si zaslouzil za ty roky, aby se stal konecne "urban legend", protoze se bez jeho vynalozeneho usili by v tydle republice skoro nikdo nevedel, ze ten Linux existuje.

    Jestli se nepletu, tak i ja se o Linuxu dozvedel od kamarada z CZLUG, kteryho navezl jeste jako neclena jiny CZLUGista na nejaky seminar o Linuxu. A to byl ten podnet v dobe kdy byly leda tak bbs a do povedomi se dostaval fidonet a o internetu si kazdy mohl nechat jen zdat...

    A jestli jsi clenem CZLUG a platis poplatky a pobiras vyhody, tak bys mohl vedet o koho jde.
    20.11.2005 18:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chjojo...
    Ajvaj! Chtěl jsem říct, že není snad třeba tolik vzrušení pro jednu ftákovinu, a nakonec rozpoutám řež o to, kdo má jak elitní mozek! Ajajaj! Myslím, že trápit mozek a ztrácet čas a energii pro termín Linuks je zbytečné, ať už se jedná o mozek exelentní, průměrný i podpůměrný.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.