abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Nová verze

    PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | Nová verze

    Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Zajímavý software

    CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) oznámila veřejnou dostupnost škálovatelné a distribuované platformy Thorium pro automatizovanou analýzu malwaru. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 17:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 16:11 | Zajímavý software

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia Proton Authenticator. S otevřeným zdrojovým kódem a k dispozici na všech zařízeních. Snadno a bezpečně synchronizujte a zálohujte své 2FA kódy. K používání nepotřebujete Proton Account.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.7. 16:22 | Zajímavý článek

    Argentinec, který byl náhodně zachycen Google Street View kamerou, jak se zcela nahý prochází po svém dvorku, vysoudil od internetového giganta odškodné. Soud uznal, že jeho soukromí bylo opravdu porušeno – Google mu má vyplatit v přepočtu asi 12 500 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    30.7. 13:55 | IT novinky

    Eben Upton, CEO Raspberry Pi Holdings, informuje o RP2350 A4, RP2354 a nové hackerské výzvě. Nový mikrokontrolér RP2350 A4 řeší chyby, i bezpečnostní, předchozího RP2350 A2. RP2354 je varianta RP2350 s 2 MB paměti. Vyhlášena byla nová hackerská výzva. Vyhrát lze 20 000 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.7. 14:44 | IT novinky

    Představen byl notebook TUXEDO InfinityBook Pro 15 Gen10 s procesorem AMD Ryzen AI 300, integrovanou grafikou AMD Radeon 800M, 15,3 palcovým displejem s rozlišením 2560x1600 pixelů. V konfiguraci si lze vybrat až 128 GB RAM. Koupit jej lze s nainstalovaným TUXEDO OS nebo Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    29.7. 13:44 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.41 byla vydána nová verze 2.42 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Vypíchnout lze například podporu SFrame. Opraveny jsou zranitelnosti CVE-2025-0395, CVE-2025-5702, CVE-2025-5745 a CVE-2025-8058.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.7. 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (30%)
     (28%)
     (5%)
     (6%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 194 hlasů
     Komentářů: 21, poslední 30.7. 22:56
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    12.5.2006 11:14 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ten pan Plešinger má ale smůlu - příroda k němu moc štědrá nebyla (viz foto) a ještě se za něj někdo vydává na abclinuxu s cílem ho zesměšnit!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    bazil avatar 12.5.2006 11:15 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    trapny
    m$ lipo $m avatar 12.5.2006 11:17 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    nahodou je to dobrej yoke
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    12.5.2006 11:24 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Jestli jsem si raději neměl udělat srandu z Billa. Pak by to třeba bylo akceptováno a možná by to zde bylo hodnoceno za správňáckej vtip.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Bill ale není totéž co Yeti.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 11:34 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Dvě totožné osobnosti pochopitelně neexistují. To snad chápe každý. Naštěstí snad nikdo není natolik vírou zaslepený, aby po zesměšnění jeho vzoru se začal bouřit a možná snad i vypaloval baráky jako někteří fanatičtí muslimové.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 12.5.2006 11:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    No, slušná odpověď mne během minuty nenapadla ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 12.5.2006 11:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    JxP? Ahaaa, ten zastydlej puberťák ... ahááá :-/

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 11:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vencour? Ahaaa, ten zastydlej puberťák ... ahááá :-/
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 12.5.2006 11:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    :-D

    Vivat tyjátr :-D

    Nebylo by dne, aby nebylo flejmu :-(

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 11:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pokazím ti radost - nic mu není. ;-)
    12.5.2006 11:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Nevidíš tu kaluž krve? To už nerozchodí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    brk avatar 12.5.2006 12:49 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Určitě má více životů. :-)
    USE="-qt -kde"
    12.5.2006 17:01 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ne, ten ničema určitě používá nečistou techniku jménem Quick Save... ;)
    vencour avatar 12.5.2006 11:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Někoho je dobře ignorovat ... a někoho je dobře ignotrovat ... 2x ... a s letlampou a silnejma černochama :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 16:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Dobrej nápad. Sežeň ty černochy, letlampou milerád posloužím ;o)
    12.5.2006 11:57 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    myslim si, ze tento prispevek diskredituje jen jedinou osobnost - a to pana Jilka, ktery se svymi komentari zde projevil jako nekdo, kdo vubec osobnost pana plesingera nepochopil. Tim jak ho zde nekolikrat obhajoval jen potvrdil moje mineni, ze dnes muze pracovat v oblasti poradenstvi skutecne "kazdy".

    Samozrejme, ze existuje jeste hypoteticka moznost, ze pan Jilek je pan plesinger nebo obracene.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    12.5.2006 12:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    to je tak krásně zákeřné, mňam :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 12:06 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Třeba nám to pan poradce opět správně vysvětlí?

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 17:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pánům Dadovi a Elvisovi.

    Pokud vám příspěvky pana Plešingera vadí, ignorujte je. Pokud je unášíte, komentujte je a dejte najevo co vám vadí. Jestli se dobře pamatuji nepíši nic jiného. Mě příspěvky pana Plešingra a některých dalších nijak nevadí a ani neberou. A s temi co nesouhlasím, ty buď ignoruji případně komentuji.

    Jen říkám, že dosud jsem si nevšiml, že by pan Plešinger někoho urážel. Že nebere vždy vážně komunitu na Abíčku je zřejmé. U některých členů se tomu někdy ani nedivím.

    Ohraďte se a nebo najděte způsob jak to změnit. Nic jiného vám neříkám. Osobně se mi ten obrázek nijak nelíbí ale necítím potřebu se jím zabývat. To je jediná odpověd, kterou ode mne může te dostat. a nemám komukoliv tady ani nikde jinde co vysvětlovat. Budu-li potřebu něco sdělit udělám to.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:14 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Pane Jílku, boj s lidskou hloupostí je těžký a pokud se přijme, tak poznamená obě strany. Před únorem 1948 komunisty demokratické síly taky ignorovaly a pak se jen smutně divily. Čili mně se Vaše řešení nelíbí. To je jako Rimmerovo řešení proti polymorfovi - "masivní letáková kampaň" atd. - spoléhá na plus mínus rovnocennou úroveň obou stran.

    Ti, co mají co dělat, tak se takových potyček vystříhají a portál tím pak trpí, odchodem či jejich stažením se do ústraní.

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 18:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vy mluvíte o boji já mluvím komentování, argumentaci a ignoraci. Jsem terapeut. Terapeut drogově závislých. To znamená dnes a denně poslouchat, argumentovat, přesvědčovat, ujištovat, žádat a doufat, že to co říkáte aspoň někdo uslyší. Nějaké procento. A něco ve svůj prospěch změní. Dřina. Ale nestěžuju si. Vybral jsem si to.

    Nejsem poradce. Bohužel. To bych měl lehký život. Nevedu boj. Těžce pracuji. Dnes a denně. Skoro stejné konfiguráky každý den. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:52 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Dobře. Snažil jsem se vyjádřit ten názor, že něco jde ignorovat odsud posud a pak se na to doplatí. De fakto i Vy byste se tu uplatnil, jako terapeut drogově závislých = terapeut chorobných představ o jednom file manažeru a novém a lepším linuxu pro jednoho "pacienta" (a jiných utkvělých představ).

    Každý má nějakou cestu, kterou přijal a teprve až dojde na její konec, může říct, zda měla smysl. A ti, co si museli nějakou zvolit a nikdo se jich neptal ... Bůh s nimi, ať je už za ním cokoliv/kdokliv. Čili dobře je těm, co si mohli aspoň trochu vybrat a přivírejme oči nad těmi, co jsou "jiní". Prostě z "konců Gaussovy křivky schopností". (Občas mam za to, že svým bráněním se evoluci a přírodnímu vývoji si škodíme víc, než bych připustil.)

    Podáváte konfiguráky pro život? Je v nich něco jiného než dřina, osobní zodpovědnost, odpírání?

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Je v nich dřina, pravidla, odříkání, osobní odpovědnost a návrat mezi ostatní. Aby i pro ně sem tam mohla BÝT RADOST A SPOKOJENOST. Nechci tu být za terapeuta, ale za člověka, který s lidmi mluví o Linuxu, FreeBSD a dalších Unixex, o životě a tak dál. Za terapii se platí. Zadarmo nikdo nepracuje. A pokud něco dělám ze zábavy, tak to není práce. :-) Ale je fakt, že od své terapeutické zkušenosti nemohu odhlédnout. Vidím svět někdy dost odlišně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 19:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Víte, včera a právě před chvíli, jsem zablokoval dvě dámy. Mám pocit, že se jedná o jednu osobu pod dvěma přezdívkami. Jěště předevčírem jsem se s ní pokusil diskutovat. než jsem zjistil, že umí jen pomlouvat. A že je ztráta času s ní polemizovat či její zlolajné řeči vůbec číst. Takže i já využiji své právo se něčím nezbývat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Že nebere vždy vážně komunitu na Abíčku je zřejmé. Tak tomu ani trochu nevěřím. To by se přeci tak zoufale nesnažil, nepsal jeden blog za druhým... :)
    12.5.2006 18:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    ne vždy bere vážně, zmamená že někdy ano a někdy ne. Jak prostinké. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Čím častěji nebude brát komunitu na Abíčku tak vážně, tím lépe a radostněji. :)
    12.5.2006 18:55 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    "Budu-li potřebu",ach ten češtin.:-)

    12.5.2006 12:19 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vždycky jsem si myslel, že si trubec, ale takovejhle? Nejdřív to bylo dobrý, pak to bylo vtipný, pak směšný a teď to je ubohý...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    12.5.2006 12:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Rejpat do někoho, kdo není přítomný je ubohost.

    V tomto případě asi závist. Kdyby ses raději učil! Schopností zmíněného asi už nedosáhneš, ale na něco víc, nežli konfigurák k Vimu by ses zmoci mohl, ne? :-)

    12.5.2006 17:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Asi jako rejpat do nepřítomného Billa, že ano.
    12.5.2006 18:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Jo. Do jeho osoby jistě. Alespoň podle mého ano. I když osoba veřejná má prostě smůlu.

    Něco jiného je rejpat do veřejných projevů a výsledků snažení, kterými třeba ovlivňuje můj život (klasicky politici).

    Trochu jinak bych také vnímal legraci směrem k mocným.

    Já jsem na nevhodné vtipy nechtěný odborník, neb mám k poněkud razantním a nepochopitelným žertům sklon a nadělal jsem jimi už hafo malérů:). Také mi nevadí, ale snažím se šetřit jemnější duše. :)

    12.5.2006 18:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Přesněji. Kdyby se teď Bill (doufám že myslíme téhož :) ) rozhodl, že odejde ze světla ramp, firmu předal, nechal si nějaký důchod a zmizel, tak mi přijde neslušné ho hledat, rejpat do něj, drbat ho. Chce klid, chce odejít (či co by Bill chtěl) -- má to mít.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 19:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Rýpat do Billa znamená kritizovat určitý způsob práce, kterou Bill představuje. Nepovažuji to za osobní rýpnutí, jeho osoba je mi lhostejná. Když ale mám na mysli close source a jejich koncepci, říkám "Bill", i když za některé věci on nemůže :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 19:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Tak nějak to myslím. Bill je dost možná príma chlap, hloupej určitě není a proti němu osobně taky nic nemám, už proto, že o něm pořádně nic nevím :). Ale je také symbol. Rejpání do jeho osobního života bych měl za trapas. Ale také je majitelem a představitelem nějaké firmy, prosazuje věci, které se dotýkají bezmála celého světa...

    Yeti je "jen" (uvozovky!) mimořádně schopný a znalý člověk, který se dlouhou dobu obětavě a bez odměny (materiální) dělil o to, co se naučil.

    12.5.2006 18:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Všiml jsem si že se tu pomlouvali často lidé, kteří tu nebyli a neměli šanci se ani ohradit. A pomlouvaly je nuly co neuměly ani ten konfigurák k VIMU. Moc bych se té spravedlnosti nedomáhal. Aby leckoho nedostihla. Ten obrázek je pitomej. To je tak asi všechno co se o něm dá říci.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:59 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Nula nulu pozná.

    hajma avatar 12.5.2006 12:49 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ahoj Plešo, tímto jsi překročil hranice snesitelnosti a blokuju tě, měj se fajn.
    21 promarněných znaků
    12.5.2006 12:56 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Tak ty si ale fakt vyjebaný kokot. Na toto už nemám čo povedať - a vlastne mám, už viem, že čo sa stalo tebe, že sa tak správaš ako sa správaš. Tvoja štetka matka ťa asi chcela po pôrode skántriť, ale jej to voľajako nevyšlo a tak si ostal LEN s jebnutou gebuľou.

    P.S.: Pre adminov - a teraz ma kľudne môžete zmazať !!!
    12.5.2006 13:02 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Já bych to nemazal, prostě na hrubej pytel hrubá záplata ... a prosím ostatní, aby neklesali na stejnou úroveň jako autor původního blogpostu.

    Elvis to byl král :-)
    davida avatar 12.5.2006 13:15 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pane JxP porad nekde potaji hulite s panem JxD tu travu ? Prosim zanechte tehle cinnosti ocividne vam to moc neprospiva ;-)

    Chce to jen trochu klidu, dejte si ledovou sprchu, uvarte si caj a nebo kafe, pohodlne se usadte do kresla a relaxujte, to vam urcite prospeje. Priapdne si dejte sex, volbu partnera necham na vasi orientaci (pripadne na nalade). Musite ze sebe nejak zhodit to napeti ktere vam tak ublizuje, venku je tak krasne tak si uzivejte zivota a nemarnete cas temihle detinskymi "fory"
    NbS avatar 12.5.2006 18:15 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Spise by to chtelo se poradne rozebehnout, aby osoba nabrala patricnou rychlost, sklonit hlavu, nebo to co mate na krku a to vse smerovat proti zdi ... mozna by se zminenemu blogistovi uz konecne rozsvitilo, nebo jeste lepe zhaslo docela ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.