abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1085 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    Už vím co se stalo Yetimu

    12.5.2006 10:35 | Přečteno: 2138× | poslední úprava: 12.5.2006 10:41

    Už vím co se stalo Yetimu


    Bacha na to, závislost na Tučňákovi může zabíjet.

           

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.5.2006 11:14 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ten pan Plešinger má ale smůlu - příroda k němu moc štědrá nebyla (viz foto) a ještě se za něj někdo vydává na abclinuxu s cílem ho zesměšnit!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    bazil avatar 12.5.2006 11:15 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    trapny
    m$ lipo $m avatar 12.5.2006 11:17 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    nahodou je to dobrej yoke
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    12.5.2006 11:24 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Jestli jsem si raději neměl udělat srandu z Billa. Pak by to třeba bylo akceptováno a možná by to zde bylo hodnoceno za správňáckej vtip.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Bill ale není totéž co Yeti.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 11:34 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Dvě totožné osobnosti pochopitelně neexistují. To snad chápe každý. Naštěstí snad nikdo není natolik vírou zaslepený, aby po zesměšnění jeho vzoru se začal bouřit a možná snad i vypaloval baráky jako někteří fanatičtí muslimové.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 12.5.2006 11:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    No, slušná odpověď mne během minuty nenapadla ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 12.5.2006 11:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    JxP? Ahaaa, ten zastydlej puberťák ... ahááá :-/

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 11:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vencour? Ahaaa, ten zastydlej puberťák ... ahááá :-/
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    vencour avatar 12.5.2006 11:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    :-D

    Vivat tyjátr :-D

    Nebylo by dne, aby nebylo flejmu :-(

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 11:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pokazím ti radost - nic mu není. ;-)
    12.5.2006 11:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
       Nevidíš tu kaluž krve? To už nerozchodí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    brk avatar 12.5.2006 12:49 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Určitě má více životů. :-)
    USE="-qt -kde"
    12.5.2006 17:01 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ne, ten ničema určitě používá nečistou techniku jménem Quick Save... ;)
    vencour avatar 12.5.2006 11:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Někoho je dobře ignorovat ... a někoho je dobře ignotrovat ... 2x ... a s letlampou a silnejma černochama :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.5.2006 16:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Dobrej nápad. Sežeň ty černochy, letlampou milerád posloužím ;o)
    12.5.2006 11:57 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    myslim si, ze tento prispevek diskredituje jen jedinou osobnost - a to pana Jilka, ktery se svymi komentari zde projevil jako nekdo, kdo vubec osobnost pana plesingera nepochopil. Tim jak ho zde nekolikrat obhajoval jen potvrdil moje mineni, ze dnes muze pracovat v oblasti poradenstvi skutecne "kazdy".

    Samozrejme, ze existuje jeste hypoteticka moznost, ze pan Jilek je pan plesinger nebo obracene.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    12.5.2006 12:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    to je tak krásně zákeřné, mňam :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 12:06 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Třeba nám to pan poradce opět správně vysvětlí?

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 17:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pánům Dadovi a Elvisovi.

    Pokud vám příspěvky pana Plešingera vadí, ignorujte je. Pokud je unášíte, komentujte je a dejte najevo co vám vadí. Jestli se dobře pamatuji nepíši nic jiného. Mě příspěvky pana Plešingra a některých dalších nijak nevadí a ani neberou. A s temi co nesouhlasím, ty buď ignoruji případně komentuji.

    Jen říkám, že dosud jsem si nevšiml, že by pan Plešinger někoho urážel. Že nebere vždy vážně komunitu na Abíčku je zřejmé. U některých členů se tomu někdy ani nedivím.

    Ohraďte se a nebo najděte způsob jak to změnit. Nic jiného vám neříkám. Osobně se mi ten obrázek nijak nelíbí ale necítím potřebu se jím zabývat. To je jediná odpověd, kterou ode mne může te dostat. a nemám komukoliv tady ani nikde jinde co vysvětlovat. Budu-li potřebu něco sdělit udělám to.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:14 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Pane Jílku, boj s lidskou hloupostí je těžký a pokud se přijme, tak poznamená obě strany. Před únorem 1948 komunisty demokratické síly taky ignorovaly a pak se jen smutně divily. Čili mně se Vaše řešení nelíbí. To je jako Rimmerovo řešení proti polymorfovi - "masivní letáková kampaň" atd. - spoléhá na plus mínus rovnocennou úroveň obou stran.

    Ti, co mají co dělat, tak se takových potyček vystříhají a portál tím pak trpí, odchodem či jejich stažením se do ústraní.

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 18:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vy mluvíte o boji já mluvím komentování, argumentaci a ignoraci. Jsem terapeut. Terapeut drogově závislých. To znamená dnes a denně poslouchat, argumentovat, přesvědčovat, ujištovat, žádat a doufat, že to co říkáte aspoň někdo uslyší. Nějaké procento. A něco ve svůj prospěch změní. Dřina. Ale nestěžuju si. Vybral jsem si to.

    Nejsem poradce. Bohužel. To bych měl lehký život. Nevedu boj. Těžce pracuji. Dnes a denně. Skoro stejné konfiguráky každý den. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:52 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Dobře. Snažil jsem se vyjádřit ten názor, že něco jde ignorovat odsud posud a pak se na to doplatí. De fakto i Vy byste se tu uplatnil, jako terapeut drogově závislých = terapeut chorobných představ o jednom file manažeru a novém a lepším linuxu pro jednoho "pacienta" (a jiných utkvělých představ).

    Každý má nějakou cestu, kterou přijal a teprve až dojde na její konec, může říct, zda měla smysl. A ti, co si museli nějakou zvolit a nikdo se jich neptal ... Bůh s nimi, ať je už za ním cokoliv/kdokliv. Čili dobře je těm, co si mohli aspoň trochu vybrat a přivírejme oči nad těmi, co jsou "jiní". Prostě z "konců Gaussovy křivky schopností". (Občas mam za to, že svým bráněním se evoluci a přírodnímu vývoji si škodíme víc, než bych připustil.)

    Podáváte konfiguráky pro život? Je v nich něco jiného než dřina, osobní zodpovědnost, odpírání?

    Elvis to byl král :-)
    12.5.2006 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Je v nich dřina, pravidla, odříkání, osobní odpovědnost a návrat mezi ostatní. Aby i pro ně sem tam mohla BÝT RADOST A SPOKOJENOST. Nechci tu být za terapeuta, ale za člověka, který s lidmi mluví o Linuxu, FreeBSD a dalších Unixex, o životě a tak dál. Za terapii se platí. Zadarmo nikdo nepracuje. A pokud něco dělám ze zábavy, tak to není práce. :-) Ale je fakt, že od své terapeutické zkušenosti nemohu odhlédnout. Vidím svět někdy dost odlišně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 19:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Víte, včera a právě před chvíli, jsem zablokoval dvě dámy. Mám pocit, že se jedná o jednu osobu pod dvěma přezdívkami. Jěště předevčírem jsem se s ní pokusil diskutovat. než jsem zjistil, že umí jen pomlouvat. A že je ztráta času s ní polemizovat či její zlolajné řeči vůbec číst. Takže i já využiji své právo se něčím nezbývat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Že nebere vždy vážně komunitu na Abíčku je zřejmé. Tak tomu ani trochu nevěřím. To by se přeci tak zoufale nesnažil, nepsal jeden blog za druhým... :)
    12.5.2006 18:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    ne vždy bere vážně, zmamená že někdy ano a někdy ne. Jak prostinké. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Čím častěji nebude brát komunitu na Abíčku tak vážně, tím lépe a radostněji. :)
    12.5.2006 18:55 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    "Budu-li potřebu",ach ten češtin.:-)

    12.5.2006 12:19 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Vždycky jsem si myslel, že si trubec, ale takovejhle? Nejdřív to bylo dobrý, pak to bylo vtipný, pak směšný a teď to je ubohý...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    12.5.2006 12:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Rejpat do někoho, kdo není přítomný je ubohost.

    V tomto případě asi závist. Kdyby ses raději učil! Schopností zmíněného asi už nedosáhneš, ale na něco víc, nežli konfigurák k Vimu by ses zmoci mohl, ne? :-)

    12.5.2006 17:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Asi jako rejpat do nepřítomného Billa, že ano.
    12.5.2006 18:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Jo. Do jeho osoby jistě. Alespoň podle mého ano. I když osoba veřejná má prostě smůlu.

    Něco jiného je rejpat do veřejných projevů a výsledků snažení, kterými třeba ovlivňuje můj život (klasicky politici).

    Trochu jinak bych také vnímal legraci směrem k mocným.

    Já jsem na nevhodné vtipy nechtěný odborník, neb mám k poněkud razantním a nepochopitelným žertům sklon a nadělal jsem jimi už hafo malérů:). Také mi nevadí, ale snažím se šetřit jemnější duše. :)

    12.5.2006 18:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Přesněji. Kdyby se teď Bill (doufám že myslíme téhož :) ) rozhodl, že odejde ze světla ramp, firmu předal, nechal si nějaký důchod a zmizel, tak mi přijde neslušné ho hledat, rejpat do něj, drbat ho. Chce klid, chce odejít (či co by Bill chtěl) -- má to mít.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 19:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Rýpat do Billa znamená kritizovat určitý způsob práce, kterou Bill představuje. Nepovažuji to za osobní rýpnutí, jeho osoba je mi lhostejná. Když ale mám na mysli close source a jejich koncepci, říkám "Bill", i když za některé věci on nemůže :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 19:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Tak nějak to myslím. Bill je dost možná príma chlap, hloupej určitě není a proti němu osobně taky nic nemám, už proto, že o něm pořádně nic nevím :). Ale je také symbol. Rejpání do jeho osobního života bych měl za trapas. Ale také je majitelem a představitelem nějaké firmy, prosazuje věci, které se dotýkají bezmála celého světa...

    Yeti je "jen" (uvozovky!) mimořádně schopný a znalý člověk, který se dlouhou dobu obětavě a bez odměny (materiální) dělil o to, co se naučil.

    12.5.2006 18:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Všiml jsem si že se tu pomlouvali často lidé, kteří tu nebyli a neměli šanci se ani ohradit. A pomlouvaly je nuly co neuměly ani ten konfigurák k VIMU. Moc bych se té spravedlnosti nedomáhal. Aby leckoho nedostihla. Ten obrázek je pitomej. To je tak asi všechno co se o něm dá říci.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    12.5.2006 18:59 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Nula nulu pozná.

    hajma avatar 12.5.2006 12:49 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Ahoj Plešo, tímto jsi překročil hranice snesitelnosti a blokuju tě, měj se fajn.
    21 promarněných znaků
    12.5.2006 12:56 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Tak ty si ale fakt vyjebaný kokot. Na toto už nemám čo povedať - a vlastne mám, už viem, že čo sa stalo tebe, že sa tak správaš ako sa správaš. Tvoja štetka matka ťa asi chcela po pôrode skántriť, ale jej to voľajako nevyšlo a tak si ostal LEN s jebnutou gebuľou.

    P.S.: Pre adminov - a teraz ma kľudne môžete zmazať !!!
    12.5.2006 13:02 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu

    Já bych to nemazal, prostě na hrubej pytel hrubá záplata ... a prosím ostatní, aby neklesali na stejnou úroveň jako autor původního blogpostu.

    Elvis to byl král :-)
    davida avatar 12.5.2006 13:15 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Pane JxP porad nekde potaji hulite s panem JxD tu travu ? Prosim zanechte tehle cinnosti ocividne vam to moc neprospiva ;-)

    Chce to jen trochu klidu, dejte si ledovou sprchu, uvarte si caj a nebo kafe, pohodlne se usadte do kresla a relaxujte, to vam urcite prospeje. Priapdne si dejte sex, volbu partnera necham na vasi orientaci (pripadne na nalade). Musite ze sebe nejak zhodit to napeti ktere vam tak ublizuje, venku je tak krasne tak si uzivejte zivota a nemarnete cas temihle detinskymi "fory"
    NbS avatar 12.5.2006 18:15 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Už vím co se stalo Yetimu
    Spise by to chtelo se poradne rozebehnout, aby osoba nabrala patricnou rychlost, sklonit hlavu, nebo to co mate na krku a to vse smerovat proti zdi ... mozna by se zminenemu blogistovi uz konecne rozsvitilo, nebo jeste lepe zhaslo docela ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.