abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 23, poslední dnes 07:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    27.2.2008 02:35 SigTERM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    je tahle prace treba?
    27.2.2008 07:08 qwerty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    to uz tu bylo pred mesicem http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/distribucni-novinky-5-2008#nvidia
    27.2.2008 07:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Jo, překlad tohoto prvního dílu se rodil příliš dlouho, ale v budoucnu by to mělo být lepší.
    27.2.2008 07:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    je tahle prace treba?
    Pravděpodobně ne. Stejně jako nejsou třeba například Jaderné noviny nebo jakékoliv jiné články. Jde prostě o snahu přiblížit českým čtenářům/uživatelům dění v open source světě. Pokud se časem ukáže, že zrovna tahle oblast je lidem šumafuk, tak se podle toho pochopitelně zařídíme. Ale já myslím, že jsou to zajímavé věci.
    27.2.2008 16:21 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Určitě, mě se to moc líbí, že se dozvím co se děje :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    27.2.2008 08:18 Tomáš Veselý
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Já ji tedy 100% vítám!
    27.2.2008 09:12 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    To tedy je, Nouveau je projekt nesmírné důležitosti (zbavení se proprietárních ovladačů považuji za něco vskutku zásadního).

    Já třeba ovládám angličtinu a nedělá mi žádné problémy číst si originální články, ale najde se dost lidí, kteří angličtinu moc neumí.

    Důležitost novinek z vývoje Nouveau je (minimálně pro mě) stejně tak velká, jako důležitost novinek z vývoje kernelu (tedy série Jaderné noviny).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.2.2008 10:08 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Pri vsi ucte k praci lidi, kteri na Nouveau delaji: Vy si skutecne myslite, ze vysledkem bude plnohodnotna nahrada proprietarniho ovladace od Nvidie ? Ja si o tom dovolim pochybovat. Pokud nebude Nvidia v tomto smeru spolupracovat, vzdy pujde o ovladac z 90% zvladajici starsi (mnohdy uz neprodavane) karty a s pomerne velkymi problemy na cemkoliv novejsim. Tyto videoadaptery jsou jiz natolik komplexni, ze spolehat se pouze na zpetne inzenyrstvi (byt jej delaji spickovi experti) mne pripada trochu naivni.
    Nemyslim si, ze by Nouveau bylo uplne zbytecne. To urcite ne. Pokud bude ovladac rozumne pouzitelny vzdy alespon pro starsi karty, nebude v pripade takoveho hardwaru samozrejme pro instalaci proprietarniho ovladace moc velky duvod, ale cesta jak se jej uplne zbavit to zcela jiste neni.
    27.2.2008 11:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Nemyslím si, že bude Nouveau někdy uplně stejně kvalitní, jako proprietární ovladače od NVidie. Zpětné inženýrství je skutečně náročné. Nicméně si myslím, že jediný problém budou věci jako méně výkonné 3D (případně nepodporující uplně všechny OpenGL extenze co proprietární ovladač) a žádná podpora pro akceleraci MPEG2/H.264/VC1 videa (ovšem tu u nových karet s Linuxovými ovladači nepodporuje už ani proprietární ovladač). Tzn. pro normální práci bude Nouveau zcela postačující (a i pro nějaké ty 3D hry, pokud zrovna nepůjde o nějaké náročné novinky).

    Btw. příští karta co kupuji bude na 100% ATI (a to jsem byl velkým fanouškem NVidie) - to že zveřejnili kompletní specifikace (nyní už včetně 3D) je nesmírně skvělá a důležitá věc. Konečně bude existovat plnohodnotný opensource ovladač pro moderní grafické karty!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.2.2008 13:07 MJ | Tady a teď
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Nemyslím si, že bude Nouveau někdy uplně stejně kvalitní, jako proprietární ovladače od NVidie.
    Já si naopak myslím, že Nouveau má šanci být v mnoha ohledech kvalitnější :-)

    Sice mu vždy bude trvat trochu déle, než bude podporovat nejnovější karty, a možná bude 3D trochu pomalejší, ale pro mě je třeba daleko důležitější slušná 2D akcelerace a zejména stabilita, které se firemním ovladačům jaksi nedostává.
    27.2.2008 19:04 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Si myslím tiež. A to sa my dosť často potvrdilo (no dobre dva krát) Jedna bola grafická karta ati 9550 (mal ju môj bratranec) = nemal s ňou žiadny problém síce nižší výkon ale šliapala aj s berilom stabilne. O proprietárnom bloat wáre od ati spred roka už ani nehovorím.

    A ešte myslím dáky televízny tuner.

    O skúsenostiach na win platforme rovno pomlčím.

    Neovládol som sa: ovládač ktorý ma vo win 100MB aj s dákym hlúpim ovládacím softom má v lin kernel modul do 1MB a k tomu soft s 5MB s parádnym ovládaním (plus závislosti ale niekedy sú už v kompe takže toho tak až veľa netreba). (napr HP tlačiarne , televízne karty, .....) No proste nepomer jak sviňa.
    28.2.2008 12:29 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Typickej blabol, kterej muze zmast nezkusene novacky - tvrdite, ze souhlasite s

    "Sice mu vždy bude trvat trochu déle, než bude podporovat nejnovější karty, a možná bude 3D trochu pomalejší, ale pro mě je třeba daleko důležitější slušná 2D akcelerace a zejména stabilita, které se firemním ovladačům jaksi nedostává."

    a jako dukaz udavate svou zkusenost s kartou Ati (souhlas, muj notebook s Atinou je prokleti), zatimco vyse uvedene se tykalo Nvidia ovladacu. Takze vy souhlasite s tim, ze by alternativni ovladace pro Nvidia mohly byt kvalitnejsi nez ty uzavrene, protoze mate spatnou zkusenost s kartou Ati.

    Tak ja budu oponovat konkretnimi zkusenostmi - stara GeForce 3, ruzne distribuce, proprietarni ovladace, nikdy zadny problem, ted novy pocitac s integrovanou Nvidia kartou, ruzne distribuce, zadny problem s proprietarnimi ovladaci. Mel-li bych si vybrat mezi tim, co mi do ted bezchybne fungovalo a necim, co mi .. (co mi to vlastne?) .. tak je volba jasna. Samozrejme to pro ty lidi, kteri to tvori smysl ma, ale prinos pro uzivatele je spis teoreticky a politicky.
    Marián Kyral avatar 28.2.2008 14:11 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Ještě řekni, že ti ani jednou nespadla Xka. A co takový nvidiafb? S proprietárnímí ovladači se zrovna moc rád nemá.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.2.2008 16:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    vesafb-tng stačí ;-)

    Jediné fatální problémy jsem měl na začátku roku 2005 s novou kartou, kdy nvidia zasekávala systém. Ale Xka mi opravdu nepadají.
    David Watzke avatar 28.2.2008 17:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    vesafb-tng stačí ;-)
    Teď už spíš uvesafb :-) Funguje mi skvěle (na 64-bitu).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 28.2.2008 22:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Funguje mi skvěle
    Mně zas tak skvěle ne:
    [  129.094798] uvesafb: NVIDIA Corporation, G86 Board - p555h04 , Chip Rev   , OEM: NVIDIA, VBE v3.0
    [  129.114057] uvesafb: protected mode interface info at c000:b900
    [  129.114060] uvesafb: pmi: set display start = c00cb963, set palette = c00cb9be
    [  129.114062] uvesafb: pmi: ports = 3b4 3b5 3ba 3c0 3c1 3c4 3c5 3c6 3c7 3c8 3c9 3cc 3ce 3cf 3d0 3d1 3d2 3d3 3d4 3d5 3da 
    [  129.177767] uvesafb: VBIOS/hardware doesn't support DDC transfers
    [  129.177769] uvesafb: no monitor limits have been set, default refresh rate will be used
    [  129.177915] uvesafb: scrolling: ypan using protected mode interface, yres_virtual=8100
    [  129.353579] Console: switching to colour frame buffer device 80x30
    [  129.354540] uvesafb: framebuffer at 0xcd000000, mapped to 0xf9000000, using 10125k, total 14336k
    [  129.354543] fb0: VESA VGA frame buffer device
    [  163.916717] Linux agpgart interface v0.102
    [  164.200338] PCI: Setting latency timer of device 0000:02:00.0 to 64
    [  164.200560] NVRM: loading NVIDIA UNIX x86 Kernel Module  169.09  Fri Jan 11 14:38:28 PST 2008
    [  196.415518] uvesafb: mode switch failed (eax=0x14f, err=0)
    [  212.775805] uvesafb: mode switch failed (eax=0x14f, err=0)
    
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 28.2.2008 23:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Zkoušels uvesafb jako modul? Někomu to pokud vím pomohlo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 29.2.2008 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Ano jako modul. Problém není v uvesafb, ale právě v binárním driveru, který blokuje přepnutí VESA módu při přepnutí z Xek do konzole. Bez nvidia driveru v paměti jede uvesafb jako hodinky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.2.2008 16:20 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    rikam, fakt ne, prisaham, problemy mi dela ATIna v notebooku at s os nebo s proprietarnim ovladacem; k cemu nvidiafb? pro lepsi pocit z trosku jinak vypadajiciho fontu na konzoli? pro teplomery pri bootu? proc ne vesafb?
    28.2.2008 19:02 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    > proc ne vesafb?

    vesafb je osklivy hack, navic znacne omezeny na par grafickych rezimu. Nativni ovladace umi typicky mnohem vic.
    Marián Kyral avatar 29.2.2008 07:31 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Tak, tak. Uvesafb nepodporuje širokoúhlé módy (1280x800). Takže konzole buď nevyužije celý display, nebo roztáhne 1024 na 1280. Vypadá to strašně :-(
    Marián Kyral avatar 29.2.2008 07:34 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Lépe řečeno, uvesafb podporuje jen ty módy, které zpřístupní grafika. A nvidia žádné širokoúhlé módy nenabízí.
    1.3.2008 02:25 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Presneji receno, vesafb/uvesafb podporuje jen ty mody, ktere zpristupni BIOS grafiky. Prakticky vsechny VGA kompatibilni grafiky (ktere jsem kdy videl a nemam zadny duvod si myslet, ze u nvidie to bude jinak) umoznuji nastavovat nezavisle X rozmer po 8 pixelech a Y rozmer po 1 pixelu do prakticky libovolne kombinace (v rozumnych mezich).
    Marián Kyral avatar 1.3.2008 09:01 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    No jo. Já si to spletl s normální Vesou (vga=xxxx) :-(
    2.3.2008 10:35 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Ano myslím si to pretože

    1. pretože slobodné ovládače môžu využívať už naprogramované veci zo systému (binárne ovládače Nvídie majú vlastné riešenie DRI alebo DRM) takže musia znova vymýšľať koleso.

    2. Slobodné ovládače si môže skontrolovať viac ľudí a vychytávať chyby (nielen ofic. vývojári prípadne ofic. testeri a naozaj dobrí gekovia)

    3. V slobodnom ovládači sa dá len ťažko skryť podvodný kód prípadne umelí túning (t.j. klamanie zákazníkov). Áno hovorím aj o tvojej bezpečnosti.

    4. A funkcie sú pridávané s rozumom (čítaj nie marketingovím oddelením). Experimentálny kód sa väčšinou dá vypnúť alebo zapnúť pri kompilácii ovládaču. Takže ovládače sú stabilné podľa toho ako chce programátor, užívateľ, správca PC a prípadne distribútor balíčkov a nie ako sa rozhodnú vo veľkej zasadačke na Tajvane.

    5. Pretože slobodné ovládače je ľahšie prihnúť aj k takým veciam pre ktoré ten hardvér nebol určený (na tie veci má výrobca drahší hardvér t.j. čítaj marketing)

    6. Výrobca skrachuje a nemá kto vydávať ovládače pričom vyjde nový xorg s funkciami čo sú dôležité, nové a prerábajú staré neefektívne tak si ten Hardver môžeš rovno vyhodiť aj keby z fyzického hľadiska mohol kľudne vydržať ešte 5 rokov alebo ho proste prestane podporovať a výrobca dúfa že si kúpiš nový = "lepší" aj keď to nie je vždy celkom pravda. Napríklad také zvukovky.

    K tej atine našťastie na tých ovládačoch posledný rok popracovali, ale stále platí to čo som písal hore.
    27.2.2008 14:24 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Dufam, ze nebudu take "kvalitne", ale kvalitnejsie.
    27.2.2008 17:13 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    achjo, ja jsem male r a ty velke :(
    27.2.2008 11:21 SigTERM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    pardon za spatnou formulaci, myslim samotny projekt Noveau... ne ten preklad...
    27.2.2008 11:28 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    No tak to jsi to tedy "vylepšil". To myslíš vážně? Ovšem že je, když není NVidia ochotná zveřejnit specifikace (tak jako to udělalo ATI)! Proprietární ovladače jsou zlo.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.2.2008 17:12 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Proprietární ovladače jsou zlo.
    a jejich fanaticti odpurci taky
    27.2.2008 18:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    To že jsou zlo je prostě a jednoduše fakt (minimálně vzato z hlediska svobodného softwaru). Proto je potřeba podporovat projekty jako je Nouveau.

    Jestli si myslíš že sem fanatik, tak to je tvuj problém. Btw. myslíš že fanatik by proprietární ovladače používal? Já je totiž zatím používám, bohužel ještě nemám jinou pořádnou možnost, pragmatismus je ve mně taky :-) Ale jakmile se Nouveau ještě trochu zlepší, zbohem proprietární sajrajte! ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.2.2008 18:45 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Že jste fanatik je taky prostě a jednoduše fakt, nebo ne? K čemu argumentovat. A když už argumentovat, tak stylem "teda když odhlédnu od [libovolně zvolená klíčová věc]".
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    28.2.2008 12:33 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    A ostatni elementy sveta jsou taky binarni, zlo/dobro, bacha na to, boj je treba vest na vsech frontach chlape! Preji vcasne dospeni.
    28.2.2008 13:47 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Možná vás to vyděsí, ale dospělý jsem už dost dlouho :-)

    Z hlediska svobodného software (což jsem tam uvedl) opravdu proprietární ovladače zlo jsou. A pro mě je svobodný software nesmírně důležitý.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    28.2.2008 14:09 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Nebude to zalezitost veku :-)

    Myslite zlo, ktere zly vyrobce sam tvori (aby byl zly), diky kteremu lze provadet revers engineering a ktere spolehlive funguje i tem, kteri se ho svobodne rozhodli nainstalovat? Kdyby byl vsechen SW "svobodny", nastal by z hlediska "svobodneho" softwaru stav naprosteho dobra? A co ta otazka sakra znamena? :-)
    27.2.2008 08:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Dal bych si pozor na doslovný překlad termínů, které se takto obvykle nepřekládají.
    • bicubic filtering se v češtině používá jako bikubické filtrování (stejně jako bilinear, nebo trilinear se "překládá" jako bilineární, nebo trilineární)
    • tesselation je teselace
    • dithering se nepřekládá
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.2.2008 08:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Díky. Právě kvůli případným nejasnostem jsou tam v závorkách původní termíny. Ale opravím to tak, aby to odpovídalo zvyklostem.
    27.2.2008 10:35 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Budou se preklady davat zpet na wiki projektu?
    27.2.2008 10:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    Ano, už je to dohodnuto i s původním autorem. Zatím máme ve všem trochu zpoždění, takže tam čeština ještě není, ale bude doplněna.
    David Heidelberg avatar 9.3.2008 20:08 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průvodce vývojem Nouveau - 34
    http://nouveau.freedesktop.org/wiki/Nouveau_Companion_34-cs budou.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.