abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    15.8.2005 15:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše intuivní
    amaroK is a music player for Linux and Unix with an intuitive interface
    To bych se zasmál, protože prakticky každý měl s Amarokem problémy. Pár věcí má řešené jinak, než je jinde zvykem, ale je to imho nejlepší přehrávač, jaký jsem kdy viděl. Těším se, až bude nová verze v Portage.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 16:23 MSK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Co je na nom najlepsie? Ja som ani dlho nevedel, ze nieco take vobec existuje, az kym mi ho raz KDE nezacalo vnucovat (reinstaloval som xmms, takze KDE prehodilo prioritu vo file associations). Neprehladne, nepochopitelne zbytocne velke (na pol plochy), proste katastrofa. Mozno s tym len neviem robit, ale ani po hodine pokusov som nebol ochotny sa s mojim xmms rozlucit a amarok som poslal v rebricku priorit v kde config center na uplne spodnu priecku :o)
    15.8.2005 17:43 d.f.h
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Pul plochy je zytecne malo! :-) U me visi maximalizovanej amaroK na posledni plose a ani o nem nevim, ovsem kdyz s nim potrebuju neco delat, je hned po ruce. Propojeni s audioscrobblerem (nyni last.fm), nahledy obalu alb, texty skladeb - to vsechno se hodi, i kdyz samozrejme jenom nekdy. Pristup ke skladbam pres vytvorenou knihovnu ocenite uz v okamziku, pokud mate vic alb nez prstu na vsech koncetinach. Poustet hudbu jenom jako kulisu to samozrejme taky umi, takze proc ne? XMMS je na odpis uz jenom kvuli open dialogu (a taky na co skiny?). Ne, drag&drop nepouzivam.
    15.8.2005 17:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    To znám, počáteční šok je velký :-)! Proto jsem se taky pozastavil nad tou větou o intuitivnosti na amarok.kde.org. Ale já bych už neměnil. Jediné, co mi na něm chybí jsou logické výrazy ve filtru skladeb. Třeba, když chci poslouchat věci od Red Hot Chilli Peppers a Divokýho Billa, to teď nejde. A dělat si extra playlist na každý svůj rozmar nebudu :-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 16:49 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Já myslím, že je to úplně typická Qt aplikace :-)

    Inu, porovnejte tohle a tohle :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 17:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    To není moc fér. Amarok se dá nastavit, aby vypadal podobně jako xmms a ostatní přehrávače. Nemusí vypadat jako juk.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 17:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Jo, ale pokud si v tom chci vybrat nějakou písničku, stejně do toho playlistu plného čudlíků a hejblátek musím :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 18:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Myslíš do tohoto :-)? Třeba ten filtr je úplně perfektní funkce. Jump to file v xmms se tomu moc nevyrovná (funguje jen pro jednu písničku). Jak to mají ostatní přehrávače netuším.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 18:05 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Je to přibližně to podobné co má Muine, až na to, že tam samozřejmě překapávají zbytečná tlačítka :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 18:10 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    OK, příště je v Gimpu smažu ;-).

    Tohle byla minimalizovaná verze speciálně pro tebe, já to takhle nepoužívám. Mám tam informace o albu, skóre písničky, kontextové informace apod.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 18:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Ach jo :-)

    Nicméně, já tenhle dialog na jednotlivé písničky stejně vůbec nepoužívám, protože si buď přehrávám celá alba nebo si playlist generuju přes Ruffle :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 18:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    V amaroku se tohle jmenuje chytré seznamy, ale moc to nepoužívám, takže nevím, jak se to dá s Ruffle srovnávat. Nejčastěji používám náhodné přehrávání :-) (na tohle stačí prakticky jakýkoliv přehrávač).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.8.2005 18:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Ruffle taky funguje celkem záhadně, vybírá podle toho jak často danou písničku hraju, umí hledat na audioscrobbleru podobné autory a ještě nějaká kritéria. Funguje to tak, že ať to nastavím jak chci, stejně mi do playlistu nasadí něco od Children of Bodom :-) Nevím proč :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 18:48 Michal Vyskočil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Takže to funguje náhodně, jenom na vyšší úrovni :-).
    15.8.2005 17:47 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    A?

    Co si mám z tohoto porovnání odnést?
    15.8.2005 17:56 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Že přehravač taky může vypadat trochu k světu a ne jako skladiště přebytečných widgetů.
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 22:10 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Typická Qt aplikace je tedy aplikace plná přebytečných widgetů?

    Děkuji za odpověd, ale takové bláboly raději z hlavy ihned vypouštím.
    15.8.2005 22:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    A (pro jistotu se obracím k celému světu :-)) viděli jste někdy Qt aplikaci, která by neměla všechno volné místo do posledního pixelu zaplněné ovládacími prvky? :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 22:32 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Co byste řekl na můj Konqueror? Mohl bych nějakým ne Qt prohlížečem ušetřit místo, při zachování těch záložek a těch pár butonků?
    15.8.2005 22:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Že si někdo něco nějak nastaví, to ještě neznamená, že jsou Qt aplikace pěkný brajgl :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 23:06 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Jaký brajgl zase? Z vývojářského hlediska se o tom bavit nemůžu, jen z hlediska uživatelského. Pro mne jsou to převážně Qt aplikace, jejichž ovládací prvky mi spolknou nejméně místa na obrazovce. Jsem velice rád, že těch prvků nabízí spoustu a ja si je dle svých potřeb přenastavím, tak jak se mi to hodí. A hlavně jde to jednoduše.

    Párkrát jsem zkusil Thunferbierd či Evolution, ale stejně jsem se vrátil ke Kmailu. A zase právě proto, že se mi nedařilo ty různé čudlíky nějak minimalizovat.

    Já samozřejmě proti ne_Qt aplikací nic nemám a samozřejmě jich několik používám. Jsem moc rád, že tady jsou a mají zde své místo. Beru to jako důsledek toho, že lidé jsou různí, mají různé potřeby a na stejnou věc mívají odlišný názor atd. Čili na nic nejlepší správného nevěřím.

    S tím, co je zbytečné, co je brajgl, co je hnus atp. to myslíte opravdu vážně? Že Vám se tak něco zdá, to je v pořádku. Ale že by to tak opravdu bylo, to může říct jen ...
    15.8.2005 23:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    … třeba samotní vývojáři KDE? :-) Ti to opravdu přiznávají a pro nové KDE to třeba snad i trochu zlepší :-)
    Copak toho není dost?
    15.8.2005 23:39 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Které nové KDE myslíte? Četl jsem např. o tom, že třeba Konqueror-3.5 by měl doznát mj. změn výchozího nastavení nástrojových lišt a samotnému se mi výchozí nastavení nikdy nelibílo vlastně u celého KDE. Nevím však nic o tom, že by se měly rušit. Jen se "schovají" a k tomu se dalších několik desítek (v to pevně doufám) nabídek/vlastností/čudlíku přídají, abych byl ještě svobodnější :-)

    Nebo myslíte něco jiného, nějaké razantnější změny? Sice je to ještě daleko, ale nemyslel jste změny pro KDE 4?
    16.8.2005 00:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Jo, KDE4. Ale jinak kolem KDE najdete dost iniciativ týkající se použitelnosti. Hezký je třeba i tento článek. Ty screenshoty jsou výmluvné :-) (Asi každý uzná, že ten screenshot KDevelopu by se dal s úspěchem použít na strašení malých dětí :-))
    Copak toho není dost?
    16.8.2005 10:15 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Co mě pobavilo:

    Ad 1. Každý uživatel snad má záznam v /etc/passwd. Hry nepotřebují žádný KAddressBook, aby mohly při dosažení high score nabídnout jméno.

    Ad 4. Installing most applications is not harder then dragging the application (folder) to where you want it to be. Proč by se měl k instalaci aplikací uživatel zabývat nějakými adresáři? To je snad starost package manageru.

    Can't forget that to eject your CD you drag it to the Eject button (formally the trash). To je mizerná metafora, rozbor lze vygooglit.

    Ad 7. WTF?
    16.8.2005 14:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Neříkám, že je to dokonalé.

    Bod jedna mě napadl taky. Dokonce mi nějaký pitomý GNOME přehravač co jsem včera zkoušel sám vypsal Jan's music library :-)

    Přetahování CD do koše je trochu divné, já si o tom taky myslím svoje.

    K sedmičce a čtyřce se mi zdá, že by asi chtěli postavit nějaké balíčkování přímo nad KDE a instalovaly by se tím nějaké mini-KDE aplikace (třeba applety do panelu?), aspoň jsem to tak pochopil, no, nevím, oni jsou schopní všeho.
    Copak toho není dost?
    16.8.2005 11:45 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    GUI QT/KDE aplikaci je takove jake je chteji mit autori aplikace. Mozna, ze Qt neposkytuje dostatecne intuitivni zpusob budovani z hlediska GUI konzistentni aplikace, nicmene poskytuje nejpokrocilejsi technologie pod poklickou (zejmena network transparency, dcop a kparts). Takze ja si z kterehokoliv KDE prehravace otevru knihovnu MP3 pres sftp:// (tzn. nemusim mit zapnute nejake sdileni, proste my staci bezny ssh/sftp pristup). To se tobe nepodari ani nahodou (nemluvim o hackovani pres fuse). A to je presne ta vec, ktera mi na supercistem Mac OS X vadi. Neni network transparentni. Takze, vse ma sve plus a minus. Ja si obcasny zmatek v toolbarech Qt/KDE aplikace umim vyresit, ale network transparency do prostredi, ktere ji nema proste nedodelas.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    16.8.2005 14:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Myslím, že GNOME-VFS poskytuje odpovídající možnosti, jenom je musí aplikace využívat (což se, bohužel, děje jen v omezené míře). Třeba Muine to doposud nepodporuje.
    Copak toho není dost?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.8.2005 21:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    KDevelop vypadá hnusně jen na tom screenshotu nebo u lidí, co mají mini rozlišení. Na 1280x1024 nijak odpoudivě nevypadá. Naopak se mi líbí.
    16.8.2005 21:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Já ho tedy viděl prvně a i zatím naposled právě na tomhle screeshotu :-) Ale obecně to rozhraní vypada docela nezvládnutě. Možná hůř než nástroje od Borlandu, eh, ne, tak to zase ne, to jsem přehnal :-) S Eclipse určitě nesrovnatelně :-)
    Copak toho není dost?
    18.8.2005 02:23 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    kolem KDE najdete dost iniciativ týkající se použitelnosti.
    Tyhle iniciativy jen vítám. Nejsem ten, který by chtěl zarputile tvrdit jak je vše fajn, ale rád se zamyslím jakže to vlastně máme a kam to chtít posunout dál.

    Jestli jsem to pochopil správně, tak ve zmiňovaném článku autor píše o "killer feature" se kterými se setkal při práci s OS X a se kterými se nesetkal v žádném Linuxovém či Windows prostředí!!! :-) Pro mně jsou některé jeho poznatky těžko pochopitelné - jednak proto, že zas tak dobře anglicky neumím, a také nemám možnost si to odlišné ovládání atd. jak vyzkoušet a následně zhodnotit.

    Musím se ještě vrátím k tomu, co se nám tady snažíte nabulíkovat. Tím myslím tvrzení, že Qt aplikace má všechno volné místo do posledního pixelu zaplněné ovládacími prvky a dokonce jsou snad i přebytečné.

    Tohle může tvrdit člověk snad jen na základě obrázku, bez toho, aniž by měl ponětí, jaké možnosti tyto ovládací prvky uživateli nabízí. Pohledem na obrázek Kdevelopu se rovněž pokusim o tvrzení, co je charakteristické pro ovládací prvky Qt aplikací. Samozřejmě není to 100%, ale bývá zvykem, že:

    a) množství dostupných ovládacích prvků je úměrné funkcím, které daná aplikace uživateli nabízí.

    b) jedná se většinou o různé nástrojové lišty, které je možno

    - zobrazit čí skrýt

    - zvolit si jejich orientaci (nahoře, dole, vlevo, vpravo, plovoucí, skrytá),

    - zvolit pozici textu (pouze ikony, pouze text, text vedle ikony, text pod ikonou)

    - zvolit velikost ikon (16x16, 22x22, 32x32, 48x48)

    - a samozřejmě jednotlivé prvky (ikony) těchto nástrojových lišt přidávat a odebírat.

    - tyto volby jsou dostupné pravým tlačítkem myši na kterékoliv takové liště.

    Nemusím snad již moc rozebírat, co tyhle možnosti znamenají. Člověk s velkým monitorem má možnost mít téměř každou volbu přístupnou/viditelnou/dosažitelnou na 1 klik myší a člověk s monitorem menším má možnost mít tyto volby omezeno jen na to nejnutnější.

    Sečteno a podtrženo - ano, ovládací prvky Qt aplikace s velkým množstvím funkcí může na malém monitoru spolykat snad téměř veškeré dostupné místo, ale opět tou samou Qt aplikací můžete místo ušetřít tak, jak to v ne_qt aplikaci snad ani není možné.

    Tím však neříkám, že pro aplikaci typu Kdevelop takový přístup k ovládání je vhodný či nikoliv. Zda-li je lepší postraní lišta nechám rozhodnout lidi, kteří to používají a vůbec vědí, co to Kdevelop je.

    Já mohu hovořit jen o těch aplikacích, které sám používám - prohlížeče, mailové klienty, IM klienty, dvoupanelové manažery, multimediální přehrávače. Jelikož tyto aplikace provozuji na 14ti palcovém monitoru, je pro mne šetření místem důležité a jsou to právě převážně Qt aplikace, se kterými mohu místa ušetřit nejvíce a to při zachování nezbytného komfortu. Mám tady několik ne_qt aplikací - např. Firefox, Kazehakase, Epiphany, Gaim, Evolution, Totem a jsou co do do ovládání teměř podobné - taky se ovládají pomocí nástrojových lišt. Rozdíl je však v tom, že se mi nedaří je nikterak minimalizovat, čili z mého pohledu s těmito moc místa neušetřím. Není to v rozporu s tím, co tvrdíte Vy? Nebo jsem zvolil špatně a nabídnete jiné názvy aplikací k vyzkoušení, které mají to jediné správně ovládání a ušetří ty pixeli je-li třeba?

    Porovnávat Muine a amarok? Klidně, ale nezapomeňme dodat, že se jedná o protipolý. Doinstaloval jsem Muine a když umí přehrát jen skladbu nebo album, není co řešit a dva čudlíky stačí. Veřte však tomu, že mnoho lidem toto nestačí. Pokud od přehrávače očekávají také přehrání CD, inet rádia, souboru na disku, je fér jim také nabídnou čudlíky pro tyto činosti. Jak prosté, že, ale jak je seskupit? Tohle však mnohým stále nestačí a chtějí dálší funkce/čudliky. Můžete doporučit k vyzkoušení nějaký jiný přehrávač, který je podobný co do funkcí, jen se odlišuje v ovládání/počtu tlačítek?
    15.8.2005 23:11 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    A co třeba KDE (Qt) Konsole? :-)
    16.8.2005 12:43 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Ta konzola vyzerá temer rovnako ako moja vo Fluxbox. Používate KDE a ukazujete ako to máte jednoduché ? To radčej používať priamo nejaký WM, nie ?
    16.8.2005 18:54 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Ta konzola vyzerá temer rovnako ako moja vo Fluxbox. Používate KDE a ukazujete ako to máte jednoduché ? To radčej používať priamo nejaký WM, nie ?
    Ne, to je pro ty, kdo si stezuji u KDE hlavne na to, jak KDE vypada, a nevedi, jak jednoduche je upravit si to k obrazu svemu.
    Mikos avatar 15.8.2005 22:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: intuivní
    Mě se tedy nesrovnatelně víc líbí interface amaroKu (a nejen interface, i funkce) než onen srovnávaný Muine... u mě je amaroK naprosto bezkonkurenční ;-)

    Holt otázka preferencí, já na ony "typické Qt aplikace" jak píšeš prostě nedám dopustit, to je přesně to co chci :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    15.8.2005 16:39 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše no title
    Odhaduju, že ve verzi 2.0 už bude obsahuvat i editor notového zápisu, šestnáctistopý editor zvuku, databázi oblíbených receptů a osobního psychologa… :-)
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    15.8.2005 17:44 d.f.h
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no title
    notovej zapis a recepty (ty zvlast!) bych ocenil, ale nekdy by nebyl k zahozeni ani ten psycholog ;-)
    15.8.2005 19:09 balda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no title
    Kdyz sem ho poprve spustil tak sem ho vzapeti zas smazal, ale jak sem ho vyzkousel podruhe tak sem zjistil, ze je to naprosto super prehravac, ktery se da pouzivat jako velmi jednoduchy a prehledny jukebox pokud nekde kalite s prateli a mate tam kompl:-)
    16.8.2005 13:35 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no title
    Zkus play(sox), to je naprosto bezkonkurenční přehrávač :-D
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    20.8.2005 10:19 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no title
    Mě taky
    16.8.2005 00:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no title
    Ten psycholog, co je součástí Emacsu? :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.