abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle

    Amazon začal majitelům elektronických čteček Kindle na dálku mazat knihy s tématikou incestu. Jde však o knihy z kategorie erotické fikce. Paradox je, že Amazon umístil Kindle, na kterém byla otevřená jiná kniha o incestu, dokonce do jedné ze svých TV reklam. Za smazané knihy ovšem firma peníze nevrací.

    15.12.2010 10:44 | Luboš Doležel (Doli) | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.12.2010 10:46 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Skandal ... cist si nelze erotiku, beztak ani manga prohlizet ... no skandal .... kindle si nastesti nekoupim ;-)) knihy si stahnu legalne ... z rapidshare ;-))
    Ruža Becelin avatar 15.12.2010 11:09 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nejdriv si precti odkazovany clanek a pak komentare pod nim. O erotice ani manga tam neni ani slovo...
    15.12.2010 19:47 Pavol | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Hlavne si myslim, ze 90% diskuterov, vratane autora spravicky, by malo vziat do uvahy nasledovne:
    1. Podla tohto zdroja Amazon peniaze vracia.
    2. Ten isty zdroj hovori, ze vsetci, ktori si knihu uz stiahli, si ju mozu ponechat.
    3. Ako uz nepriamo vyplyva z bodu 2, kniha bola vymazana iba zo serveru Amazonu a nie je viac ponukana, ziadne mazanie z Kindle sa nekona.
    4. Kazdy rozumny clovek so zakladmi znalosti prace s pocitacom si dokaze po kupe knihy od Amazonu DRM z knihy odstranit. Pokial viem, na Slovensku aj v Cesku je to pre vlastnu potrebu legalne (mozem sa mylit, nie som pravnik ani som so ziadnym nekonzultoval)
    5. Knihy zbavene DRM sa daju bez problemov prekonvertovat do epub alebo ineho formatu a precitat na hociakom inom zariadeni.
    6. Kindle sa da bez problemov pouzivat ci uz bez registracie u Amazonu, alebo s registraciou ale bez akychkolvek kupenych knih z Amazonu.
    Nezastavam sa Amazonu, odstranenie knih zo serveru a z ponuky z tohto dovodu povazujem za hlupe a som zasadne proti DRM. Ale tu znosku polopravd a vymyslov, ktoru som sa docital v tejto diskusii, som jednoducho povazoval za potrebne vyvratit.
    15.12.2010 19:53 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ad 4) v ČR není legální odstraňovat ochranu proti kopírování. Viz autorský zákon § 43.
    15.12.2010 20:15 Pavol | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ok, vdaka za opravu... zakon a etika su aspon pre mna potom v tomto pripade v protiklade (s riadne zakupenou knihou, ktoru aj podla predajcu vlastnim, by som mal byt schopny si pre vlastnu potrebu robit co chcem) Ale to je uz diskusia o inom...
    15.12.2010 23:00 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Marná snaha. Není nic příjemnějšího, než se rozčilovat nad zkažeností dnešního světa...obzvlášť tady.
    15.12.2010 10:57 Brumla01 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Asi nechapu, oni jim ty knizky prvne prodali a pak smazali?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2010 10:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jo.
    Heron avatar 15.12.2010 11:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    No ty vole :-(
    15.12.2010 11:37 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jj, a neni to poprve i kdyz poprve to byl problem s tim ze nemeli licenci na prodej (takze prodane lincence nebyly platne).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    15.12.2010 13:08 jam001 | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Vtedy islo tusim o knihu "1984". Naznak buducnosti?
    Fill avatar 15.12.2010 11:01 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ovce to pochopí, je to pro jejich dobro.
    15.12.2010 11:06 Cq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Autor to napisal dobre, mali by stiahnut aj vsetky knihy o vrahoch, pretoze to je potencionalne nebezpecne a niekto to moze napodobovat.

    Ale, ze kurva bezia na TV cely podvecer kriminalky LA/Miami/Washington(+dosad ine US mesto) a ina krimi cvarga to uz je v poriadku.. Kam to vsetko speje..
    15.12.2010 11:13 bucci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    jsi nevidel south park - peklo na zemi?
    otula avatar 15.12.2010 11:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Vždyť jsem to říkal, že nejlepší je papírová kniha ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2010 11:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    mno, nevím, obávám se, že majitel na tom bude hůř až tu se někdo rozhodne na dálku vymazat ...
    15.12.2010 11:53 Jalien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Však oni si s tím poradí
    otula avatar 15.12.2010 12:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    To hrozilo, když jsme místo hasičů měli požárníky. :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    the.max avatar 15.12.2010 14:01 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    15.12.2010 17:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    dovolil bych si poznamenat, že anglicky mluvící země mají firemen pořád ...
    Jendа avatar 15.12.2010 17:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ale genderově korektní je firefighter!
    otula avatar 15.12.2010 17:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Chudáci, měli by s tím začít něco dělat ;)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2010 18:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    ano, tak jsem to myslel ...
    otula avatar 15.12.2010 19:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    No tak k tomu mi nesedí "na dálku". Psal jsem sice protitankový, ale mohlo by to být i něco jako rakety středního doletu.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.12.2010 09:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    mno, šlo o trošku jinou pointu než "na dálku" ... ono v Drážďanech jaksi nešlo o ty knihy a ve Fallúdže snad ani knihovnu neměli
    otula avatar 16.12.2010 09:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Tak teď už jsem s tvou pointou úplně mimo - z tohoto mi není zřejmé, zda jsi měl na mysli Napalm/jiné chemické zbraně, a nebo něco úplně jiného. Asi už mi věkem chátrají mé šedé buňky. Ale ono to není pro tuto diskuzi asi podstatné.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.12.2010 09:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    měl jsem na mysli to, že majitel knih při tom "mazání" může špatně dopadnout

    "na dálku" pak mějme ve významu, že ten, kdo to nařídil, případně provádí, k úhoně nepřijde (ať už jde o vykonání příkazu pohůnky s plamenomety jako ve zmíněném Bradburyho příběhu, nebo o bombardování - je jedno, jestli "dálka" je dostřel plamenometu, tanku nebo rakety středního doletu)

    no a pokud se máme bavit o "na dálku" ve smyslu opravdu větší vzdálenost, tak k tomu mě žádný vhodný příklad nenapadá - v historii už se lidé na dálku cíleně upalovali (asi nejznámější případy budiž zmíněné Drážďany a Falúdža, Vietnam není až tak jednoznačný), ale nebylo to kvůli knihám
    otula avatar 17.12.2010 12:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Díky za objasnění, takže jsem tvou narážku pochopil správně, jen jsi ji myslel v mnohem obecnější rovině :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 15.12.2010 12:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    obávám se, že majitel na tom bude hůř až tu se někdo rozhodne na dálku vymazat ...
    Sakra, to abych už začal budovat protitankový kryt :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 15.12.2010 14:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nebo zařízení, které tuto funkci nemá, případně lze natrvalo vypnout (u Kindle snad jde volání domů také nějak zakázat, ne?).

    Hmm, zatím jsem bral „nevolá domů, defaultně nelze na dálku ovládat“ jako standard, ale rozšiřuje se to čím dál tím víc. To aby někdo pomalu vyrobil databázi takových zařízení.
    otula avatar 15.12.2010 15:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Já bych v dnešní době stejně věřil víc těm knihám :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2010 15:46 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Vzdy to moze vyrobca spravit tak, ze citacka bude volat domov, aby si licencie obnovovala. Takze az mesiac nezavola domov, tak si neprecitas nic. Citacka bez anteny nie je riesenie.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    15.12.2010 11:05 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Cože? Ona je snad v USA nelegální erotická fikce? Vím samozřejmě o nelegalitě fikce s pedofilní tématikou (i když to považuji za nehorázný útok na svobodu slova, chápu že tohle téma ve veřejnosti vzbuzuje takové emoce, že je taková omezení bohužel schopna akceptovat). Ale toto? Co přijde příště, zakáží BDSM tématiku? A nakonec cokoliv erotického?

    Nebo to nemá se zákony USA nic společného a Amazon si jen hraje na samozvaného mravního policajta?

    Každopádně to krásně ukazuje, jaké je DRM neskutečné zlo. Takové zařízení bych si nikdy nekoupil.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    15.12.2010 11:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Aha, takže b) je správně, Amazon si hraje na moralistu a mravokárce (bohužel jejich obchodní podmínky jim to umožňují). Reagovali takto:

    Amazon “may, in its sole discretion, at any time, refuse to list or distribute any content that it deems inappropriate.”

    S takovou firmou nechci mít nic společného, fuj...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    15.12.2010 12:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    refuse to list or distribute any content that it deems inappropriate

    Jestli to ale dobře chápu, oni udělali něco daleko horšího: nejen že přestali nabízet a distribuovat, ale smazali uživatelům jednou řádně zakoupené knihy a dokonce jim ani nevrátili peníze, které za ně zaplatili. Mně tedy připadá alarmující už skutečnost, že ta čtečka něco takového vůbec umožňuje…

    15.12.2010 12:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Tak to vypadá, že to není tak, že by jim knihy smazali přímo ze čtečky, smazali je z nějakého repozitáře zakoupených knih, který má uživatel u Amazonu. Budiž to ponaučením, že není radno spoléhat na úschovu dat u podivných firem, lepší je všechno syslit lokálně (snad to v tomto případě jde).
    15.12.2010 12:56 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nejde, lebo DRM. Resp. mozes knihu mat, ale uz si ju neprecitas...
    15.12.2010 13:21 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ale prdlajs. Neni potreba byt online, kdyz chcete cist knihu...
    15.12.2010 14:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Když nebudete online, nepřečtete si. Jak prosté… :-(
    15.12.2010 20:34 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle

    Neni pravda, pokud je kniha sparovana s tvym accountem a jeji kopie je u tebe lokalne tak jde cist i offline a nejspis i kdyz uz neni dostupna na severu. Takze je to od Amazonu nesmirna prasarna, ale primo z tvejch zarizeni knizku nemazou. Proste ji smazou z distribucniho systemu, takze zustane na zarizenich kde je, ale na novy uz ji diky DRM legalne nedostanes.

    Podle me to bude klasickej pripad americky pravni predposranosti. Nejakej vymastenej extremni katolik jim v mailu pohrozil pravnikama (nebo maj podobny hovado v managementu, akcionarich ...) a tak radci knizku stahnou nez aby jim podobne uchylnej soudce z *dopln silne katolickej stat v USA* vymeril povinnost moralne monitorovat knizky co prodavaj. Precedentni pravo je desna zrudnost a kdyz se zkombinuje s jejich pristupem tak je to uplnej horor.

    15.12.2010 20:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nepopisoval jsem současný stav, ale stav, do kterého by to mohlo jednou dospět, bude-li vývoj pokračovat současným směrem. Mohlo by to vypadat třeba tak, že Amazon bude vydávat blacklist fingerprintů zakázaných knih a čtečka si ho nejméně jednou měsíčně aktualizuje. Když si ho nebude moci stáhnout, nenaběhne vůbec. Absurdní? Jistě, ale to byla před pár lety i řada myšlenek, které jsou dnes smutnou realitou.
    15.12.2010 14:18 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jde, ale jenom dokud máte v Kindle místo. Do jiného zařízení knížky nepřenesete. A možná to kontroluje DRM při každém připojení k Amazonu.
    15.12.2010 14:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Takže do toho zařízení (resp. z něj) nejde kopírovat knihy odjinud (jinam) než z jejich repozitáře (do něj)? Zdá se, že mi právě přestalo být líto, že jsem tu soutěž nevyhrál. :-) (To byl samozřejmě jen vtip.)
    Ruža Becelin avatar 15.12.2010 14:46 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jde to, pres USB.
    Jendа avatar 15.12.2010 14:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ale ten formát si (legálně, možná už to už někdo cracknul) přečteš zase jenom v Kindle…
    Ruža Becelin avatar 15.12.2010 15:04 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nebo v Kindle for PC.
    Jendа avatar 15.12.2010 15:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Mělo by se to spíš jmenovat Kindle for Windows.
    Ruža Becelin avatar 15.12.2010 15:10 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Detail, detail :-D
    15.12.2010 17:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Takže je tu možnost, že místo "Amazon svévolně a bez náhrady maže uživatelům řádně zakoupené knihy" to pak bude "Amazon svévolně a bez náhrady blokuje uživatelům možnost číst řádně zakoupené knihy"? To není o moc lepší perspektiva…
    Bilbo avatar 15.12.2010 12:09 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    No tak ono kazde nakladatelstvi se muze rozhodnout co vyda a nevyda, pripadne co vydavat a nabizet prestane.

    Ale humus je, ze kdyz se to rozhodnou prestat nabizet, tak to vsem lidem smazat.

    Co bude priste? Smazou zlevnenou edici knihy protoze uz ji prestali nabizet (za zlevnenou cenu) a clovek tak bude muset doplatit rozdil do plne ceny aby si knihu znovu koupil? Pripadne nevrati penize vubec?
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    15.12.2010 12:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Obávám se, že podstata problému je už v samotném konceptu, že si nekupujete knihu/film/písničku, ale jen "práva k jejich čtení/sledování/poslechu". Dokud byla média výhradně fyzická, nebyl to tak vážný problém (ale víte někdo o vydavatelství, které by vám za režijní poplatek vyměnilo poškozené médium?), ale teď se čím dál víc začíná objevovat snaha producentů a prodejců i tato okleštěná práva různě dodatečně omezovat. Tohle je prostě jen další krok ve směru různých DRM, kde cílem je totální kontrola vydavatele nebo prodejce nad tím, co s obsahem děláme. Je jasné, že pro ně je ideální cílový stav, kdy nebude možné koupit si DVD s filmem, ale budeme si ho muset streamovat a platit za každé sledování znovu a znovu.
    15.12.2010 12:48 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ale i s knihou si kupujes zaznamove medium + prava ke cteni. Rozhodne si s tim nekupujes treba pravo sirit jeji kopii.

    Kdyz si koupis treba CD nebo DVD a doma zjistis, ze je poskozene, tak Ti ho taky v kazdem aspon trochu serioznim krame vymeni.

    S internetovou distribuci holt problem media odpada. Za to prichazi treba problem, jak zabranit tomu kopirovani, protoze kopirovat digitalni data je obecne velmi snadne.

    Stale mas moznost si dany produkt nekoupit.
    xvasek avatar 15.12.2010 13:04 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Je to prostě jenom jiný obchodní model, má svoje výhody a nevýhody. Třeba mě by streamování v podstatě vyhovovalo, pokud by bylo za stejnou cenu jako prodej DVD k různým novinám (tj. okolo 50Kč) a s tím, že kdybych chtěl "plnou verzi na pořád" (bez DRM), tak bych klidně do těch 200Kč doplatil a vypálil si to na vlastní médium. Stejně se na většinu konin dívám jenom jednou. Důležité je, že výběr by byl násobně širší, než co mají zrovna v trafice nebo v půjčovně a výběr filmu na večer můžu dělat z pohody svého domácího křesla během deseti minut. Samozřejmě na knížky, hudbu a filmy bych měl asi jiné požadavky, ale v principu hurá, ať už je to konečně tady.
    15.12.2010 13:35 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nechci ti kazit iluze ale tento koncept se aplikuje na vsechny media vcetne papiru. Pujcit nekomu knihu je ilegalni. Jedine co je v poradku (resp. na hrane zakona) je neuplatna vymena za jinou knihu.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    15.12.2010 13:53 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Mam dojem, ze v CR je legalni bezuplatne pujcovani.

    BTW: Kdyz si koupim auto, kupuju si vec nebo jenom pravo uzivat autorske dilo "plan vozidla" vyjadrene konstrukci, stejne jako si kupuju CD, cili autoske dilo vyjadrene na CD, ale dostavam pouze pravo to dilo poslouchat?
    15.12.2010 14:18 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    S CD i s autem dostáváš práva (a povinnosti) daná zákonem. Jinak je to věc jen Tebe a prodejce, co si mezi sebou domluvíte.

    Že prodejci aut nejsou tak drsní jako prodejci cédéček je jiná věc.

    Mně osobně prakticky stejné podmínky u všech prodejců CD, DVD apod. zavánějí kartelem. Ale asi si to nedá dokázat.
    Bilbo avatar 15.12.2010 13:58 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Půjčit někomu knihu je ilegální? Vážně? :) Tak to by se měly pozavírat všechny knihovny na jejich ředitelé zavřít na doživotí :)

    Autorský zákon je sice spletitý a občas se tam najdou "perly" (jako třeba zákaz kopírování not) ale obávám se, že tam není nic co by zakazovalo půjčovat lidem mezi sebou knihy. Pokud tam něco takového opravdu je, uvítal bych odkaz na konkrétní část (paragraf) kde je to napsané (aneb "citation needed").
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    15.12.2010 14:14 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    § 12, odstavec 4., písmeno d: Právem dílo užít je právo na půjčování originálu nebo rozmnoženiny díla. § 16: Půjčováním originálu nebo rozmnoženiny díla se rozumí zpřístupňování díla zařízením přístupným veřejnosti nikoli za účelem přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu poskytnutím originálu nebo rozmnoženiny díla k dočasné osobní potřebě.

    Takže kamarádovi můžeš knihu (ale i okopírované DVD nebo CD) klidně půjčit. Nesmíš si z toho udělat (byť nepřímo) kšeft.
    15.12.2010 14:40 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Dik za upresneni.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    15.12.2010 15:56 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Půjčováním originálu nebo rozmnoženiny díla se rozumí zpřístupňování díla zařízením přístupným veřejnosti nikoli za účelem přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu poskytnutím originálu nebo rozmnoženiny díla k dočasné osobní potřebě.

    Takže kamarádovi můžeš knihu (ale i okopírované DVD nebo CD) klidně půjčit. Nesmíš si z toho udělat (byť nepřímo) kšeft.
    Právě že ne, pokud by sis z toho udělal kšeft, byl by to pronájem. Půjčování je vždy bezúplatné. Akorát nevím, co je zařízení přístupné veřejnosti, tipuju třeba galerii, ale nejsem si jistý.
    15.12.2010 23:20 Jiri | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Člověče, umíš číst?
    15.12.2010 23:34 Jiri | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Spíš jde o to "přístupným veřejnosti". To půjčení kamarádovi nezahrnuje, kamarádi nejsou veřejnost. Takže kamarádovi skutečně můžeš knihu půjčovat, jak chceš.

    To zařízení je třeba půjčovna, která nemusí být nutně placená - nemusí jít o pronájem. Může to být třeba půjčovna v hotelu pro hosty (hosté v hotelu jsou veřejnost). Za takové půjčování se už musí platit.
    15.12.2010 16:00 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Půjčit někomu knihu je ilegální? Vážně? :) Tak to by se měly pozavírat všechny knihovny na jejich ředitelé zavřít na doživotí :)
    Mají na to speciální licence.
    15.12.2010 19:04 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    A někdo mě strašil, že k začátku roku končí a „ochranné“ svazy nabízejí smlouvu, kdy se z každé výpůjčky odvede 70 haléřů.
    Jendа avatar 15.12.2010 20:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    ~> zgrep 121/2000 paragraf/2010/*
    paragraf/2010/123.txt.gz:   informacím,  ve  znění  pozdějších  předpisů,  zákon č. 121/2000 Sb., o
    paragraf/2010/150.txt.gz:   Sb.,  zákona č. 29/2000 Sb., zákona č. 121/2000 Sb., zákona č. 132/2000
    paragraf/2010/153.txt.gz:   Zákon  č.  121/2000  Sb.,  o právu autorském, o právech souvisejících s
    paragraf/2010/155.txt.gz:   27/2000  Sb.,  zákona č. 29/2000 Sb., zákona č. 121/2000 Sb., zákona č.
    paragraf/2010/199.txt.gz:   121/2000 Sb., zákona č. 132/2000 Sb., zákona č. 241/2000 Sb., zákona č.
    
    To chce projít těch pět zákonů a zkontrolovat, jestli se to v nich píše, což se mi fakt nechce dělat.
    15.12.2010 20:52 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Příjde mi vhodné dodat, že v současnosti jde o 50 haléřů. ;-)
    15.12.2010 11:33 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Normalny clovek si stupiditu ako Kindle nikdy nekupi. Caru pravej knihy sa nic nevyrovna.
    15.12.2010 11:36 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Normalni clovek si hlavne nebude kupovat knihy u Amazonu, ta ctecka je nahodou fakt dobra (alespon posledni generace).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    15.12.2010 12:15 Jakub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jojo, ctecka je fajn, ale amazon je banda zkurvysynu
    Rezza avatar 15.12.2010 12:44 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ctecka je vynikajici, obchod taky - ale podminky. Uz jsem tam tak sto dolaru nechal, ale takto asi ctecku nekomu daruji, pac bez obsahu je na *. Pripadne si prectu nejake ty veci z Palmknihy, kde maji socialni DRM a ze si na to troufli. Me proste klasici co maji vyprsena prava az tak nebavi.
    15.12.2010 13:00 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Preference papírových knih nic nemění na praktičnosti e-čtečky, pokud čtete obvykle mimo domov a nevíte předem, jestli budete nebo nebudete mít na čtení čas. Tahat s sebou celý den po městě 400stránkovou bichli, nebo jen soubor navíc v tabletu/PDA (či případně těch 300 gramů, co váží Kindle) je dost velký rozdíl.

    Otázka získávání knih, či přístup k DRM je věc druhá.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    15.12.2010 12:31 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    To se jim teda divím, zatím vždycky prachy za smáznuté knížky vraceli. Jestli je to pravda, tak docela riskují.
    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    15.12.2010 12:56 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    IMHO to má být pokus, jak budou uživatelé reagovat. Když se budou moc bouřit, tak ty peníze vrátí, ale pokud to projde potichu, tak se na vracení vykašlou i příště.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    15.12.2010 13:23 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nakolko je Xindl pouzitelny bez Amazonu? Da sa pouzivat iba ako slusny hw, ale inak si do toho strkam obsah zohnany sam sebou lubovolnym sposobom? Alebo aj v tom pripade mi moze A nieco na dialku odstavit?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    15.12.2010 13:44 buzňa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Dá se používat naprosto nezávisle na Amazonu, jestli se nepletu. Já sám mám čtečku od Sony a jsem tomu rád, fašisty jako Amazn nepodporuji ze zásady.
    Fill avatar 15.12.2010 14:01 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    A SONY je snad příkladem lepšího přístupu k uživatelům? LOL. viz např. jejich DRM rootkit.
    15.12.2010 14:05 buzňa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ok, beru, nechal jsem se unést.
    Jendа avatar 15.12.2010 16:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Taky když někdo spouští jako administrátor software z CD s hudbou…
    Rezza avatar 15.12.2010 14:46 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Da se krasne pouzit - bohuzel jen na veci, kde propadly autorska prava jiz nebo na kradene veci. Pac v Evrope vetsina shopu s knizkama pouziva ePub DRM.
    Jendа avatar 15.12.2010 15:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Zapomněl jsi na věci, u kterých autorská práva ještě nepropadla, ale autor povoluje jejich bezplatné použití tímto způsobem. A že takových děl je.
    Rezza avatar 17.12.2010 00:55 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ja doufam, ze tady tohle povede jednoho dne k vetsimu rozsireni svobodne kultury, nez ji zakazou.
    15.12.2010 15:49 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Alebo si to DRM z ePubov odstranit. Ked to mas kupene, tak desifrovaci kluc mas a skripty na to existuju.
    Jendа avatar 15.12.2010 15:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Pak bych asi uvažoval o něčem levnějším, protože značná část ceny Kindle je tvořena právě 3G a WiFi modulem, které bez Amazonu nevyužiješ.
    15.12.2010 15:11 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Minimálně přes WiFi můžeš brouzdat i bez spřažení s účtem na Amazonu, tedy imho i bez toho, aby Kindle zkoušel volat domů.

    Jo a prosím o link na tu levnější čtečku. ;-)
    Jendа avatar 15.12.2010 18:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Hmm, koukám, že Kindle zlevnili už jenom na $ 139.
    17.12.2010 01:34 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Jo a prosím o link na tu levnější čtečku.
    Asi nejlevnější co jsem viděl (utkvěla mi v paměti, když mi přišly reklamy B&H), byla tahle za zaváděcí cenu (ještě platí). Pár dalších se ještě najde.
    Minimálně přes WiFi můžeš brouzdat i bez spřažení s účtem na Amazonu, tedy imho i bez toho, aby Kindle zkoušel volat domů.
    Pouze IYHO. Jakmile se dostane na routovatelné připojení, už se spojuje s Amazonem.

    Tedy pro pořádek. ;)
    15.12.2010 15:53 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    To je otázka... když to člověk bude kupovat v ČR, tak tady za cokoliv (včetně samotného kindlu) nechá 2* tolik, než když si to koupí u amazonu a nechá poslat...
    Rezza avatar 17.12.2010 00:56 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Ano - 3G je nadhera, pokud clovek chce kupovat. Uz jsem takto utratil spoustu penez. Ja dokonce ani tu knizku nepotrebuji mit po precteni, tak me nevadi, ze si ji neprectu jinde. Ale proste princip... Ja platim, mam mit maximalni komfort.
    15.12.2010 13:26 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    A já kokot jsem si u nich tu čtečku koupil, i když jsem moc dobře věděl o mazání Orwelových antiutopií. Co jsem si to kua namlouval? :-(
    Nicky726 avatar 15.12.2010 13:28 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    K pomyslnému minus, které tu u mě Amazon už má, přidávám dva vykřičníky. O této firmě ode mě nikdo neuslyší nic dobrého.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    15.12.2010 15:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    cat amazon > /dev/ass
    otula avatar 15.12.2010 15:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Nemělo by místo "cat" být něco jako "move"?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    AsciiWolf avatar 15.12.2010 15:42 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    mv? ;-)
    otula avatar 15.12.2010 17:42 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Na to by obyčejný mv nestačil. Chtělo by to pořádný move :) Kam se dají posílat requesty?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2010 15:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    No, u deviců by to asi nešlo, ale šlo by to obrátit: cat /dev/ass > amazon ;-) :-D
    otula avatar 15.12.2010 17:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.12.2010 16:24 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Takže si to shrňme:
    1. Nabízejí knížky, na které nemají licenci, takže je prodávat nesmí; nebo které z vlastního rozhodnutí prodávat nechtějí. Přesto však takové knížky, co nesmí nebo nechtějí prodávat, prodávají, a nějací lidi si je koupí.
    2. Pak si to rozmyslí a lidem ty knížky seberou.
    3. Peníze ale nevrátí a zákazníka sprdnou, že si takovou špatnou knihu neměl kupovat.
    Co je to za demenci?
    15.12.2010 16:32 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Bohatí si mohou dovolit být hloupí, ale hloupým by se nemělo dovolit zbohatnout.
    15.12.2010 17:42 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Bacha to byl predesly pripad. Ted proste jenom rozhodli ze stahnout z prodeje nektere eroticke knihy a to i zpetne. Licenci na to meli. Jenom proste poslali autorum informace o tom ze to stahli z duvodu poruseni pravidel a zakaznikum to smazali ze ctecek.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    15.12.2010 18:28 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Však jsem zmiňoval oba případy - jednou je to kvůli licencím, jindy proto, že se Amazonu ta knížka nelíbí (vlastně "přestala líbit", protože předtím ji prodával).
    otasomil avatar 15.12.2010 16:40 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle

    Dobre vsem tak. Nemaji si kupovat proprietarni mrdky.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    15.12.2010 18:32 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Co si teda mají kupovat? U čteček je na výběr "proprietární mrdka", nebo nic. Prostě je tam takový systém, jaký tam dají, a ten je proprietární.
    otasomil avatar 15.12.2010 20:23 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle

    >>>Prostě je tam takový systém, jaký tam dají, a ten je proprietární.

    Nekupovat nic. Vyrobce se probudi a uvedomi si ze je neco spatne.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    15.12.2010 21:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Vysvětluj to ovcím... :/
    15.12.2010 23:25 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Kdyz si par uhrovitych linuxaku nekoupi ctecku kvuli DRM, tak se to vyrobce ani nedozvi. I kdyby tech lidi bylo vic, tak vzhledem k tomu, ze vsichni vyrobci maji stejne praktiky, tak proste nezjisti pravy duvod nizkych prodeju - jednoduse si mohou rict, ze o elektronicke ctecky neni zajem. A pro me je lepsi ctecku mit, nez nemit.
    15.12.2010 21:26 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Vyrobce se probudi a uvedomi si ze je neco spatne.
    Možná. Spíš ne. Výrobce má na téhle planetě stovky mil. dalších potenciálních zákazníků a v současnosti nemá problém to zařízení někomu prodat (dokonce je takový zájem, že se kindle dočasně přestal vyvážet mimo USA) a nemusí si na to nic uvědomovat.

    To si spíš nebudu kupovat knihy od Amazonu, ale seženu si je jinde. Amazon jako obchod mě zklamal, po asi 5 formulářích člověk zjistí, že nemůže platit normálně převodem z účtu a že nemá tu správnou kartu.
    15.12.2010 22:46 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    V minulém dílu byla v diskuzi odkazován jeden čínský výrobek. Výrobce k němu dává kompletní zdrojové kódy. Samozřejmě je to dražší než proprietární mrdka. Svoboda není zadarmo.
    15.12.2010 17:38 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Doposud jsem si byl jen téměř jistý, ale teď už vím určitě, že Kindle nechci.
    16.12.2010 07:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon maže lidem na dálku erotické knihy z Kindle
    Sofokles by si dneska ani neskrt... no, kulturni narod se hned pozna.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.