Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
TrueNAS (Wikipedie), tj. open source storage platforma postavená na Linuxu, byl vydán ve verzi 25.10 Goldeye. Přináší NVMe over Fabric (NVMe-oF) nebo OpenZFS 2.3.4.
Byla vydána OpenIndiana 2025.10. Unixový operační systém OpenIndiana (Wikipedie) vychází z OpenSolarisu (Wikipedie).
České základní a střední školy čelí alarmujícímu stavu kybernetické bezpečnosti. Až 89 % identifikovaných zranitelností v IT infrastruktuře vzdělávacích institucí dosahuje kritické úrovně, což znamená, že útočníci mohou vzdáleně převzít kontrolu nad klíčovými systémy. Školy navíc často provozují zastaralé technologie, i roky nechávají zařízení bez potřebných aktualizací softwaru a používají k nim pouze výchozí, všeobecně známá
… více »Na MobilManii vyšel rozhovor s českými vývojáři her pro Android, studia Playito. Tématem článku je pirátství, které na Androidu podle jejich zkušeností činí 98 až 99 % - jen něco přes procento uživatelů má placenou aplikaci nainstalovanou legálně. Překvapivým zjištěním je to, že na iOS je to ještě o trochu horší.
Tiskni
Sdílej:
To co nema PayPAL neni obchod ale makro.
<Roman Nepšinský> Jestliže na Androidu jsme se dostali na míru pirátství 97,9 %, od Apple iOS jsme si slibovali mnohé. Překvapivě je to dokonce ještě horší: 98,6 %.
ADW Launcher EX som nejako nevygooglil, Electrodroid som nevidel, n epoužil, Smart Keyboard Pro som tiež nevidel ale skoro som si na štandardnej dolámal prsty, oproti iphonu strašná hrôza, CameraZOOM FX Pro zrejme niečo s fotoaparátom, nikdy som na mobile nepoužil.
Zato mailoví klienti jedna väčšia katastrofa než druhá. VNC katastrofálne. SSH katastrofálne. NX nič. Viac ma už asi nenapadá čo by som chcel na mobile mať.
Je hezké, že článek k tomuto rovnou poskytuje návod...
Asi jsou ty jejich hry moc drahé, když to stojí za to někomu takhle lámat...
Protože svoboda ?
System settings > Security > Encryption > Encrypt PhoneTelefon mi bootuje v dvoch krokoch. Najprv nastartuje GUI na zadanie hesla a ked zadam spravne, tak system namontuje praticie a nabootuje "ako normalny telefon". Sifrovane nemam len na zakladne binarky (asi je to ocakavane) + sekundarnu SD Kartu. Vid. priloha
No spis to bude tim ze temer vsichni mame pay pal a muzeme s nim platit temer kdekoliv... zatim co ten "Google Wallet" pouziva jen google a neni moznost platit jakkoliv jinak.
Clovek se citi blbe kdyz sveruje sve info o karte paypalu... ale jak se ma pak citit kdyz je ma (musi aby si neco koupil na google play) sverit i googlu ? (tzn info o karte vysi uz na dvou sluzbach)
Pristup googlu "Dej nam info tve platebni karty nebo jdi do hajzlu" se mi proste nelibi a nez platit timto zpusobem tak tu app radsi slohnu(jeste jsem to neudelal protoze me zadna placena app nezaujala na tolik aby melo cenu lovit jeji pkg)
UPDATE `sheeps`.`money_source` SET `deleted` = 1 WHERE sheep_id ...
http://ankisrs.net/support/
Moje zkušenosti s Play nahrál jsem jednu aplikaci (Circle File kdyby někoho zajímalo
) s reklamou, protože mě zajímalo kolik to může hodit, když je reklama skoro ve všem. Za měsíc přes 2000 instalací, jsem z reklamy obdržel 5$. Jenže ta aplikace internet nepotřebuje a navíc je spíš tak na jednorázové použití. Pokud jejich hry někdo hraje tj. aspoň tisíce lidí denně (a hlavně využívá nějaký multiplayer), tak jim to prostě musí generovat celkem dobré zisky (resp. pro nezávislého vývojáře, nevím kolik jich v tom "studiu" je).