V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.
Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.
Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).
V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).
Hyprland, tj. kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, byl vydán ve verzi 0.50.0. Podrobný přehled novinek na GitHubu.
Patrick Volkerding oznámil před dvaatřiceti lety vydání Slackware Linuxu 1.00. Slackware Linux byl tenkrát k dispozici na 3,5 palcových disketách. Základní systém byl na 13 disketách. Kdo chtěl grafiku, potřeboval dalších 11 disket. Slackware Linux 1.00 byl postaven na Linuxu .99pl11 Alpha, libc 4.4.1, g++ 2.4.5 a XFree86 1.3.
Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.
Vláda dne 16. července 2025 schválila návrh nového jednotného vizuálního stylu státní správy. Vytvořilo jej na základě veřejné soutěže studio Najbrt. Náklady na přípravu návrhu a metodiky činily tři miliony korun. Modernizovaný dvouocasý lev vychází z malého státního znaku. Vizuální styl doprovází originální písmo Czechia Sans.
Na MobilManii vyšel rozhovor s českými vývojáři her pro Android, studia Playito. Tématem článku je pirátství, které na Androidu podle jejich zkušeností činí 98 až 99 % - jen něco přes procento uživatelů má placenou aplikaci nainstalovanou legálně. Překvapivým zjištěním je to, že na iOS je to ještě o trochu horší.
Tiskni
Sdílej:
To co nema PayPAL neni obchod ale makro.
<Roman Nepšinský> Jestliže na Androidu jsme se dostali na míru pirátství 97,9 %, od Apple iOS jsme si slibovali mnohé. Překvapivě je to dokonce ještě horší: 98,6 %.
ADW Launcher EX som nejako nevygooglil, Electrodroid som nevidel, n epoužil, Smart Keyboard Pro som tiež nevidel ale skoro som si na štandardnej dolámal prsty, oproti iphonu strašná hrôza, CameraZOOM FX Pro zrejme niečo s fotoaparátom, nikdy som na mobile nepoužil.
Zato mailoví klienti jedna väčšia katastrofa než druhá. VNC katastrofálne. SSH katastrofálne. NX nič. Viac ma už asi nenapadá čo by som chcel na mobile mať.
Protože svoboda ?
System settings > Security > Encryption > Encrypt PhoneTelefon mi bootuje v dvoch krokoch. Najprv nastartuje GUI na zadanie hesla a ked zadam spravne, tak system namontuje praticie a nabootuje "ako normalny telefon". Sifrovane nemam len na zakladne binarky (asi je to ocakavane) + sekundarnu SD Kartu. Vid. priloha
No spis to bude tim ze temer vsichni mame pay pal a muzeme s nim platit temer kdekoliv... zatim co ten "Google Wallet" pouziva jen google a neni moznost platit jakkoliv jinak.
Clovek se citi blbe kdyz sveruje sve info o karte paypalu... ale jak se ma pak citit kdyz je ma (musi aby si neco koupil na google play) sverit i googlu ? (tzn info o karte vysi uz na dvou sluzbach)
Pristup googlu "Dej nam info tve platebni karty nebo jdi do hajzlu" se mi proste nelibi a nez platit timto zpusobem tak tu app radsi slohnu(jeste jsem to neudelal protoze me zadna placena app nezaujala na tolik aby melo cenu lovit jeji pkg)
UPDATE `sheeps`.`money_source` SET `deleted` = 1 WHERE sheep_id ...
Moje zkušenosti s Play nahrál jsem jednu aplikaci (Circle File kdyby někoho zajímalo ) s reklamou, protože mě zajímalo kolik to může hodit, když je reklama skoro ve všem. Za měsíc přes 2000 instalací, jsem z reklamy obdržel 5$. Jenže ta aplikace internet nepotřebuje a navíc je spíš tak na jednorázové použití. Pokud jejich hry někdo hraje tj. aspoň tisíce lidí denně (a hlavně využívá nějaký multiplayer), tak jim to prostě musí generovat celkem dobré zisky (resp. pro nezávislého vývojáře, nevím kolik jich v tom "studiu" je).